reklama

Cisársky rez...ako?

jana140280 , 12. 10. 2010 - 12:17

reklama

Bola by som rada keby ste mi popísali Vaše skúsenosti, zážitky ako prebiehal ten Váš cisársky rez a rekonvalescencia po Ňom...moje malinké je otočené koncom panvovým, takže mi reálne hrozí...prvú dcérku som tiež rodila cisárskym v celkovej anestéze kôli zlej polohe a zaujímalo by ma aké sú Vaše skúsenosti s EPI, lebo vážne nad Ňou uvažujem...ďakujeeem...


reklama


reklama

fantika, Ut, 12. 10. 2010 - 12:19

no tak tu radsej nekomentujem,lebo by som ta len strasila..(giggle) ja som mala CR s celkovou anesteeziou a NIKDY viac..:-P

jana140280, Ut, 12. 10. 2010 - 13:08

Kľudne napíš, nie som až taký bojko...hádam...

mnnaaauuu, Ut, 12. 10. 2010 - 12:49

Mne chceli robiť najprv cisársky rez bez celkovej anestézy, to znamená, že by som nič necítila, IBA by som bola pri vedomí.... mala som z toho obrovský strach, neveedela som si predstaviť, že ma budú rezať a ja budem pritom . Našťasttie sa mi nedalo pichnúť do chrbtice do toho správneho miesta, tak ma museli uspať. Zobudila som sa asi dve hodinky, jeden celý den som pospávala a bola som šťastná, že som nebola pri vedomí...

matam, Ut, 12. 10. 2010 - 17:44

Ja som zase bola stastnaaa ze som pri vedomi bola... Nebolo to nic prijemne "byt pri tom" a riadne som sa toho bala... ale ten pohlad na moju dcerku hned po jej narodeni (pred tym ako ju odniesli do inkubatora a nemohla som ju vidiet dalsich 24 hodin) to ze som ju pocula po narodeni plakat a vedela som ze zije by som nevymenila za nic... (heart)

mnnaaauuu, Ut, 12. 10. 2010 - 21:58

ja zas neviem, či by som práve kvôli tomu nechcela byť radšej uspatá... nechcela by som vidieť sovjho kilového synčeka ako ho oživujú a podobne .... ja radšej takéto udalosti prespííííím :):-)

matam, Pi, 15. 10. 2010 - 09:26

moja dcerka mala tiez kilo... ale jedine co ma v tej chvili zaujimalo je ci zije... potrebovala som to vediet pocut hned...
nastastie hned po narodeni plakala co bol ten najkrajsi zvuk aky som kedy pocula...
ja som ale skor ten prispevok pisala kvoli autorke tohoto blogu - jane - ktora vsak nebude rodit predcasne takze ma tento suvis s ozivovanim a pod. ani len nenapadol...
JA kebyze som musela druhy krat rodit sekciou (a bolo by to v termine) tak urcite so spinalkou... ako som pisala urcite to nie je nic prijemne ale ak by som si mohla vybrat ten prvy pohlad dotyk plac dietatka na porodnej sale by som si veeelmi nerada nechala ujst - moc by ma to mrzelo ze som o to prisla...
stale mi pride ze s Julikou som prisla o strasne vela veci tym ze musela byt tie viac ako dva mesiace po narodeni v nemocnici... asi preto je to pre mna take dolezite - neviem...

mnnaaauuu, Pi, 15. 10. 2010 - 10:29

Ja som na také veci asi "bábovka", som rada, že som príchod adamka na svet prespala (flower) zas ja som s Adamkom mohla byť potom tie dvca mesiace v nemocnici... aj napriek tomu, že nemali na nedonosteneckom mať deti pod 1400 kg, nepodpísala som prevoz do Prešove.. ale schválili to aj lekári, iba nemali akreditáciu, ale kedysi tam mávali aj 600 gr deti. Ubytovanie síce nebolo nič moc, 5 na izbe, jedna kupelna, jedno WC... Ale mohla som tam byť, ísť aj na JIS-ku, pohladkať ho, vidieť, dávať mu moje mliečko, neskôr v inkubátore aj prebaliť a tak... Mala si šťastie, že dcérka plakala, môj sa to naučil až po mesiaci (giggle)

Veron, Ut, 12. 10. 2010 - 13:01

Ja som mala cisársky rez v celkovej anestéze a nebolo to až také zlé ako ma všetci strašili je fakt že tá bolesť po je veľká ale na predpôrodnom kurze nás učili že čím skôr sa rozhýbeme tým skôr nám bude dobre.A veru je to tak ja som už po týždni bola úplne fit moja mama až neverila keď ma videla nakoľko ona mala dva cisárske rezy a po prvom sa mesiac nevedela vystrrieť.Ale dnes už doba pokročila operačné techniky tiež takže sa niet čoho báť.Ty píšeš že to bude tvoj druhý cisársky tak ten vraj už nebýva až taký bolestivý ako prvý.A čo sa týka epidurálu ja som ho nechcela lebo som bojko radšej si všetko pekne odspím ako by som mala počuť priebeh operácie :-P ale to som ja a čo vyhovuje mne nemusí tebe určite baby napíšu aké to je s epidurálom a budeš sa vedieť lepšie rozhodnúť aj ty sama. (flower)

Janulienka, Ut, 12. 10. 2010 - 14:09

Ja som mala tiež celkovú anestézu z toho istého dôvodu ako Veron (blush) a nebanujem, pretože suseda čo mala epidurálku musela ležať celý deň na chrbte ako nebožiec a ja som si mohla nájsť aspoň polohu, kde som mala aspoň akú takú úľavu. Ale zasa mi bolo hrozne zle od žalúdka. Tak neviem...

jankam, Ut, 12. 10. 2010 - 14:17

Ja som rodila cisárskym rezom, tiež kvoli tomu, že malý bol otočený KP. Keď mi oznámili túto skutočnosť, strašne somsa bála, ani nie kvoli zotavovaniu ale kvoli malému. Zvládli sme to bez akýchkoľvek problémov. Ja som sa rozhodla pre EPI a aj kvoli tomu že mám astmu mi to odsúhlasila anesteziologička. Bolo to úplne fajn, ráno o 7:45 ma odviezli na sálu, kde mi pichli inekciu, hneď som začala cítiť znecitlivbenie, o 8:00 už bol malý na svete a 8:10 som už bola zo sály von, kde mi manžel zvestoval aký malý je a že je úplne v poriadku. Doktori boli veľmi milí, trošku žartovali, povedali mi čo sa akurát deje, takže to nebolo nič nepríjemné. Ale upozornili ma, že keby sa niečo počas pôrobu po... a bolo by to vážnejšie,tak ma ihneď uspia.
Čo sa týka zotavovania, tak to závisí od každej - naozaj sa treba začať čo najskôr hýbať. Mne pomohlo, že som zvyknutá spávať na boku a na bruchu. Počas tehu to nebolo možné, a tak hneď po pôrode, keď som už ovládala svoje telo,tak som chcela takto spať, hoci t zo začiatku bolelo, ale išlo to a pomohlo mi to, lebo to trošku ponaťahovalo svali. Už o pol noci v deň pôrodu som bola sama v sprche a bez problémov som si namydlila členky (čo som si už pár mesiacov kvôli brušku nedokázala (giggle) )
Rozhodnúť sa musíš sama, Držím ti palce, nech je hlavne bábo zdravé. Na ničom inom nezáleží.(y)

linda999, Ut, 12. 10. 2010 - 14:28

(y) :-)
Jankam,
poslala som ti mail (sun)

hugina, Ut, 12. 10. 2010 - 14:47

Ja som mala dve sekcie, obe v spinalke a som s tym velmi spokojna. Je pravda, ze operacia bol jeden velky vybuch pocitov, od obrovskeho strachu po napokon neskutocne stastie, ked mi ich na moment ukazali...
Od tretieho dna som mala maleho na izbe a sama sa o neho komplet starala... jasne, ze prvy tyzden je este bolestivy, ale na 8. den som sla domov uplne v pohode ochotna si to kedykolverk zopakovat :) (teda porod, tehotenstvo nie :))

suzanne, Ut, 12. 10. 2010 - 15:21

Ahoj Janka,
moje uplne cerstve skusenosti so spinalom som strucne opisala vo svojej diskusii o KP. Bola som fakt zaskocena, ked mi oznamili, ze porod prebehne tymto sposobom, lebo som sa pripravila na celkovu anesteziu. Mala som z toho trochu obavy, lebo ked mi vyberali znamienka, bolo mi zle, ale nie z bolesti - ved som nic necitila, ale uz len z toho pocitu, ze mi cosi vyrezavaju na bruchu(giggle)
Na porod mam len tie najlepsie spomienky, atmosféra na sále bola vynikajúca, fakt skvelý personál, chceli mi dopodrobna vsetko vysvetlovat, co sa bude so mnou diat, ale poprosila som ich, nech mi radsej nich nehovoria, ze to nechcem vediet:-D Ked mi zaviedli epidural, ani som to necitila, bola som velmi prekvapena. Pocas zakroku som debatovala s anesteziologickou, obcas som citila tlaky. Je to velmi zvlastny pocit, citit tlaky, dotyky, tahanie, ale ziadna bolest! Upozornili ma len, ked isli vyberat dietatko, hned ako bola vonku mi ju ukazali spoza plachty, a ked ma zasivali, doniesli ju ku mne uz v perinke (sun) . O toto by som bola prisla, keby som bola v celkovej narkoze. Takze ja z vlastnej skusenosti mozem takyto porod len a len odporucit, je to urcite ovela mensia zataz na organizmus ako celkova narkoza. No a tie bolesti po 3-4 hodinach po vyprchani epiduralu teda "stali za to". Okrem toho treba strpieť mnozstvo infuzii a bolestivych injekcii, od ktorych ma stale boli cely zadok a ramena(giggle) Postavila som sa po 16 hodinach od porodu, bolesti boli pekelne, ale bola to taka ina bolest - rezava, ostra v oblasti brucha, kdezto pri kontrakciach pri prvom porode som mala pocit, ze to naozaj neprezijem, ze mi exploduje vnutro! Na treti den mi uz dali malu na rooming, to bolo trochu narocne, ale musela som to zvladnut, no a na piaty den nas uz pustili domov(sun) Velmi mi pomaha manzel, malinku mi podava na kojenie, ja som este trosicku nemotorna, ale zo dna na den je to lepsie a lepsie(flower)
Takze tolko moja skusenost, a ako pise Hugina, tento sposob by som si bola ochotna kedykolvek zopakovat :-)
(Este by ma Janka zaujimalo, ci ti hrozi sekcia len kvoli KP? Ja som si ju musela totiz pracne "vydobyt":-))

jana140280, St, 13. 10. 2010 - 07:52

Áno sekcia mi hrozí hlavne kôli tomu, že malinká je zle otočená a je aj tiež dosť veliká, tak možno aj preto mi ju budú odporúčať...niektoré baby mi rozprávali, že im automaticky robili cisársky rez pri druhom pôrode, keďže aj prvý mali cisárskym, že to brali ako automatiku...No veď uvidíme ako to všetko dopadne, to je naozaj ťažké teraz ešte povedať, bo do pôrodu ešte zostávajú dva mesiace...To je ako s termínom pôrodu, jeden lekár mi povedal 19.12, druhý 26.12, pričom podľa menštruácie by som mala rodiť 12.12, tak si môžem vybrať...

diid, Ut, 12. 10. 2010 - 16:14

rodila som cisarsym viac menej dobrovolne so spinal. Citila som sa ako u zubara, vedoma vsetkeho. Predtym ako zacnu rezat tak chytia kliestami kozu a spytaju sa pacientky ci citi. Po par min. vravim anesteziologovi ze bojim sa ze to bude boliet ked budu rezat, on mi vravi, neboj, uz si rozrezana a uz aj som pocula hlas a babo von. Clovek je trocha taky ospaly, spomaleny neni sa coho bat.
Na op salu ma vzali o 7vecer, pichli mi spinal, prisiel dnu muz s fotakom, sadol ku hlave, z druhej strany bol stale pri mne anesteziolog, na hrud mi natiahli papierovu plachtu aby som nedovidela na brucho. O 7:20vecer sa prve babo narodilo, pozerala som ako ich cistia, oblecu, ukazali mi ich, zatial ma zasili, o 7:45 som bola na pooperacnej hodinu so zdravotnou sestrou, potom ma previezli na vlastnu izbu kde mi do 5 min, doniesli deti a boli so mnou kedy som len chcela. Na nohy som sa postavila o 9rano na druhy den za pomoci sestricky ( to bola asi najhorsia bolest celeho porodu)isla som len na WC ktore bolo asi 10 krokov od postele, ziadne bolesti hlavy som nemala, pokial som sedela ani by som nevedela ze som mala cisarsky. Dalsi den poobede som bola na nohach dost casto, aj ked boli bolesti najme to vstavanie, babo som bola schopna udrzat v rukach, na 4 den som isla domov bez pomoci som fungovala na 100% s dvomi detmi. Este tyzden som brala doma tabletky od bolesti.

Infuziu mi napichli este pred porodom a viac nic ine nepichali len tam dodavali lieky od bolesti, ziadne injekcie do zadku.

naninka, Ut, 12. 10. 2010 - 18:21

Janka, tak toto je individualne, kazda zena to preziva inak. Ja som mala prve dieta tiez KP, ani som nevedela, ze idem na cisarsky. Isla som rodit najprv normalne a potom, co sa zistilo, ze tadialto cesta nevedie sa rozhodli pre operaciu v celkovej anestezii. Ale to bolo roku pana 1999 :-) Po operacii to bolo pre mna dost tazke, nevladala som sa ani pohnut, v predklone som chodila ale dva tyzdne. Ale prvy krat cloveka vsetko zaskoci:-) Druhe dietatko bolo tiez KP, tentokrat planovane. Tam bolo viac stresu, lebo ma dlho pripravovali - interne predoperacne a podobne. Takze stres zacal pracovat. Ale v zasade mozem povedat, ze samotna operacia bola uplne v pohode, personal na jednotku, necitila som ziadnu bolest, je to len trochu na psychiku, ked si to clovek velmi uvedomuje a rozmysla nad tym, ze je pod nozom:-O . Vsetko prebehlo hladko, malinkeho som videla hned, pritulili mi ho k tvari, kedze ruky su priviazane. Na nohy som sa postavila este v ten vecer (operovali ma rano o 8,oo), trochu tlaku do hlavy a tazkosti z dychanim. Bolesti som velke ani nemala, urobili to dve tabletky ibalginu. Ja tento sposob mozem len pochvalit, netreba byt v strese, ze clovek nerodi ako priroda chcela. Najvacsi stres je podla mna z toho, ze okolie si mysli, ze si si to riadne neodkrutila :-) a po druhe asi vpich tej epiduralky - clovek ma velke brusko a chcu od neho aby sa nahrbil co najviac. Komicke. Ale netreba sa bat, skor si vychutnaj posledne dnicky s mimcom v brusku. (clap)

noellia, Ut, 12. 10. 2010 - 21:33

ahoj, ja som tiez rodila SC, neslo to normalne som sa neotvarala, celych 16 hod,som trpela , pchavali do mna rozne injekcie, infuzie, vsetko ine, jedine co pomohlo je epi ,, hned sa mi ulavilo, ale nakoniec predsa to skoncilo cisarakom, za 10 min som videla svojho maleho, 16 hod, trpenia a 10 min, to je rozdiel, ja som stravila v nemocnici 3 dni, 4 den som sla domov, podotykam este som doma aj upratovala:-)takze ja mam z toho iba dobre zazitky, rychlo som sa dala dokopy, az nato ze som mala zapalene prsniky a cely cas som ich musela masirovat a drzat v teple, to bolo asi najhorsie z toho.. ale ak by som si mohla vybrat ja si urcite vyberiem cisarsky,, ale podotykam kazda z nas to preziva inac, kazda z nas ma ine telo a inak to znasa,, ..drzkajte sa ,, a vsetko dobreho

Iwa, St, 13. 10. 2010 - 10:36

Tiez som rodila 2x cisarskym. Prvykrat so spinalkou. Bola som rada, ze som pocula maleho plakat hned ako ho vytiahli, ze mi ho ukazali este takeho spinaveho, lebo som rodila predcasne a bala som sa o neho. Potom putoval do inkubatora na par dni. Mala som smolu na anesteziologa, lebo mi tu spinalku trafil az na tretikrat a po porode som mala priserne bolesti hlavy a v pase som sa nemohla otocit este 2 tyzdne, aj soferovat som sa bala, kazdy prudsi pohyb ma bolel, ze ma az vystieralo. Druhy cisarsky bol neplanovany, maly som rodit normalne s epiduralom, ale druhemu junacikovi prestavalo bit srdiecko, skrtil sa pupocnou snurov, tak ma rychlo odviezli na salu a dostala som celkovu narkozu, lebo cakat na epi uz nebolo casu. Potom som sa dozvedela, ze maleho aj ozivovali a som rada, ze som to prespala. Po prvom cisarskom bolo hojenie brucha v pohode, kym nam starsieho dali domov (18 dni), mala som jazvu viac-menej zahojenu. Ale pri druhom to bolo horsie, musela som nosit taku bandaz na brucho - spevnovaci pas, lebo dvihat nie len 4,5 kg babatko ale aj starsieho, ktory mal vtedy asi 12 kg, bolo velmi bolestive.
Ak Ti ma kto pomoct s detmi po porode, tak to vyuzi, aspon na dvihanie tazkych veci a dlhe statie a chodenie. Treba co najviac oddychovat, predsa je to len znova otvorena rana, ktora sa bude hojit trosku dlhsie ako prvykrat.

maruska751, St, 13. 10. 2010 - 11:27

ahojte,tak ja mam za sebou dva cisárske s odstupom päť rokov,prvý syn sa my narodil SC kvôli polohe KP,a bolo to pred deviatimi rokmi,vtedy ešte nedávali tie katétre na cikanie ako teraz,ked som sa dostala na IS-ku tak som tam bola dva dni nič som sa vôbec nevyspala kvôli toľkemu cikaniu z tých fliaš od infusiek,v tom to bolo pre mna drastickejšie a poslali vas domov až ked vam vybrali stehy.Teraz pred štyrmi rokmi som rodila opať kvoli tomu SC pretože som sa neotvárala a hrozilo prasknutie jazvy po prvom SC.Tam bola výhoda ten katéter,ale zase nas na druhy den poslali hned na izbu,a doniesli babätka a starajte sa one.Ja som ale nevedela ten prvý den na izbe čo mam skôr chytiť do ruky ,či syna ,alebo sáčok s močom,teraz my je to aj smiešne ked si na to spomeniem,:))po štyroch dnoch sme šli už domov a za dva dni som sa musela trepať k ženskej vybrať stehy(ja som už nemohla mať tie vstrebatelne)a ešte aj očkovať malého,ledva som došla domov:((ale moji synova my robia radosť a toto všetko stalo za to:))

maruska751, St, 13. 10. 2010 - 12:22

a ešte jedna perlička ,ten starši čo bol KP tam mu pri SC zarezali do rituše a mam z toho jazvičku a dva štichi,to iste sa stalo aj manželovi ,ked sa on narodil SC tak on ma jazvičku na lici,ale nechcem strašiť,Marek ten starši bol aj velke dieťatko a brucho som mala na prasknutie:-)

Chobotnička, St, 13. 10. 2010 - 12:57

Mala som tiež obe deti SC, ale nemôžem sa sťažovať.(sun) Bola som v narkóze a nejako mi to problém nerobilo. Je pravda, že po prvom cisárskom som bola slabá ako mucha, ale rýchlo som sa pozbierala a druhé dieťa sa mi narodilo v noci a už prvý večer som si synčeka sama vykúpala a mala som ho od prvého večera pri sebe. (clap) Už som vedela, do čoho idem a akosi som bola aj po cisárskom plná energie. Bolesti brucha boli, to je jasné, narkóza mi však žiadne problémy nerobila a pri pohľade na toho drobčeka, keď mi ho poobede už doniesli na izbu sa aj bolesti akoby tratili. Teraz je to asi trochu ináč, lebo som nemala ani sáčok na moč a pred dvadsiatimi rokmi som išla domov z nemocnice až po vybratí stehov, čiže na deviaty deň. ;-)

mnnaaauuu, St, 13. 10. 2010 - 14:33

Mne vyberali stehy na 7. deň s tým, že "už ste to mali mať vybrané pred dvoma dňami" :-) Ja som po narkoze jeden deň spala, ale potom to bolo v pohode, ani si nepamätám nejaké extra veľké bolesti, skôr dlhšie, ale také nepríjemné pocity :-) jazva bolela pri kašli, kýchaní a kvalitnom smiechu (rofl) (rofl)

Danielik, St, 13. 10. 2010 - 14:31

Ahoj. Ja som rodila tiež SC - je to už sedem rokov. Bolo to plánované, malý sa na svet ešte ani nepýtal, ale ja som kvôli svojim problém ani ináč rodiť nemohla. V podstate som s tým bola zmierená od začiatku tehotenstva. Asi som mala šťastie na anesteziológa, ale nemala som s SC vôbec žiadne problémy. Spinálnu anestézu mi pichol tak, že som si ani nestihla poriadne ľahnúť a nohy som si už necítila. Dnes som rada, že ma pritom neuspali a mohla som hneď počuť aj vidieť svojho syna. Zotavila som sa pomerne rýchlo, aj keď jazva troška pobolievala ešte pár mesiacov (hlavne keď som si kýchla alebo zakašlala). Ale od bolesti som nebrala žiadne tabletky, len prvé dva dni infúzky. Potom sa to už dalo vydržať aj bez analgetík. Držím palce, nech Ti to dobre dopadne.

Miňuška, So, 16. 10. 2010 - 04:40

Ahojte (hug) ja som tu medzi Vami prvýkrát, zaujal ma príspevok od Jany, tak nejdem otvárat iný, lebo čo som hladala je už tu (y) My sme v podobnej situácii, čakáme malinkú koncom novembra, ešte neviem presne, dajú termín na cisársky. Prvýkrát (giggle) Som strašne rada, že ste tu tolké maminy opísali priebeh z mojho pohladu celkom fajn, nič strašné, teda mám dojem že sa to dá prežit (clap) (clap) (clap)
Jani, tiež som uvažovala nad druhom anestézy, ale jednoznačne som sa rozhodla pre spinál, a som rada, že mám možnost si vybrat. Celková má viac nevýhod, je zátaž pre organizmus matky, anestetikum prejde aj do malého telíčka, bábo môže mat nižšie svalové napátie, nič trvalé, ale nič moc... :-( a fakt, že človeku vraj býva potom hodne blbě, nie že by sme na to neboli zvyknuté, hihi, ale predsa. Jedinú výhodu som našla fakt v tom, že človek prespí.. ale to by sa mi páčilo asi iba v prípade, že by som sa bála vpichu pri spináli, čo sa aj bojím ;-( Ovšem, počujem ju prvýkrát zakričat, vidíš malinké, priložia ti ho... neviem si to predstavit, ale strašne sa na to reším, až mi idú slzy (tretí trimester..hehe), to čo sa týka maminy. A malinké.. vytiahnu ho z bruška rovná sa šok. Zima, bojí sa, cudzie hlasy. A ked si hore, môžu ti ju priložit, a ver že si ta spozná (heart) (heart) (heart) to stojí za to. Drobec si to síce pamatat nebude, ale myslím, že to je prvá chvíla v živote, kedy máme šancu mu byt opora, a ak je to možné, treba sa toho chytit! A to by sa nedalo, keby sa počítali ovečky :-*
Papa, držím takisto palce, Mina

eva m, So, 16. 10. 2010 - 11:15

Mina,
vsetko ma pre aj proti, zo zdravotneho aj z ludskeho hladiska.
Obidve deti som priviedla na svet sekciou, bez moznosti vyberu, v celkovej anesteze.
Obe sekcie som prezivala inac, pri prvej mi po zobudeni bolo velmi zima a necitila som sa dobre, po druhej sekcii som pol hodiny po prebrati veselo komunikovala s celym svetom:-) . U deti sa nasledky sekcie zatial nijako neprejavili, oboch som pomerne dlho a uspesne dojcila, su krasni, zdravi. To, ze som ich nemala prilozenych hned po narodeni, im intenzivne "vynahradzam" cely ich zivot, stale sme na seba nalepeni(giggle) (giggle) .
Moj organizmus sa zotavil bez problemov a dost rychlo po vsetkych strankach. A to som bola na vtedajsie pomery "starsia rodicka" - pri dcere 30 rocna, pri synovi 35 rocna.
Takze to beriem ako vysostne individualnu zalezitost, spolahla som sa na to, ze som v rukach odbornikov.
Drzim ti palce a prajem ti vela radosti z nadchadzajuceho materstva, nech uz tvoje dietatko pride na svet tak alebo onak:-) .
Aaaa, vitaj na nanicmame!(flower) (flower)
Eva (sun)

Miňuška, Po, 18. 10. 2010 - 09:03

Ďakujem (hug) asi máš pravdu Evi. My sme sa mamine tiež narodili, kým spala (giggle) a máme super vztah, od začiatku čo pamatám. Je podla mna len super, ked človek má možnost výberu, zvlášt pri takomto doležitom "čine"(y) . Ale hlavné je ak tak, aby bolo malinké zdravé!!! ..Staršia rodička...hm, zásadne nesúhlasím B-] , ja som mala prednedávnom 31 (cake) (rofl) (rofl), hehe, žiadna staršia (sun)
Papa, a všetko dobré, Mina

Miňuška, Po, 18. 10. 2010 - 09:03

Ďakujem (hug) asi máš pravdu Evi. My sme sa mamine tiež narodili, kým spala (giggle) a máme super vztah, od začiatku čo pamatám. Je podla mna len super, ked človek má možnost výberu, zvlášt pri takomto doležitom "čine"(y) . Ale hlavné je ak tak, aby bolo malinké zdravé!!! ..Staršia rodička...hm, zásadne nesúhlasím B-] , ja som mala prednedávnom 31 (cake) (rofl) (rofl), hehe, žiadna staršia (sun)
Papa, a všetko dobré, Mina

Miňuška, Po, 18. 10. 2010 - 09:03

Ďakujem (hug) asi máš pravdu Evi. My sme sa mamine tiež narodili, kým spala (giggle) a máme super vztah, od začiatku čo pamatám. Je podla mna len super, ked človek má možnost výberu, zvlášt pri takomto doležitom "čine"(y) . Ale hlavné je ak tak, aby bolo malinké zdravé!!! ..Staršia rodička...hm, zásadne nesúhlasím B-] , ja som mala prednedávnom 31 (cake) (rofl) (rofl), hehe, žiadna staršia (sun)
Papa, a všetko dobré, Mina

bubatko, Pi, 09. 11. 2012 - 07:12

ja som druheho syna "rodila" sekciou v celkovej anesteze bola som rada ze takto.... manzel so starsim synom cakali vonku na chodbe hned im ho ukazali mohli si ho pomojkat.... zobudila som sa asi po dvoch hodinach ...

operovali ma o 14,00 a na druhy den rano som sa uz postavila a zacala chodit s rehab. sestrou sme cvicili na dalsi den mi uz maleho doniesli a starala som sa onho sama.... no a na stvrty den som uz isla domov.... spokojna som bola... na siesty den som prisla vybrat štichy ...

doma som sa starala o babatko aj 2rocneho syna sama manzel bol doma len dva dni potom naplno zarezaval v praci.... prvy tyzden to bolo narocne ale potom OK nikto neveril, ze som rodila cisarskym len pred tyzdnom lebo som si sama vsetko porobila doma aj popri detoch...

drzim palce nech ti vsetko dobre dopadne

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama