reklama

lymfaticke uzliny na hlave a na krku

Pridal/a R-V dňa 06. 11. 2010 - 16:50

reklama

Ahojte babenky.Prosim Vas o radu.V stredu som na hlave nasla nejaku hrcku,potom vo stvrtok druhu.:-( Neboli ma to,len som velmi nervozna,od coho to tam mam?Tak som navstivili u nas jedneho ludoveho liecitela,(y) on mi povedal,ze som mala nejaku infekciu,a nejake bakterie v tele a ze to mam od toho,ze vlastne to su lymfaticke uzliny.Hned ma zacal liecit a aj upozornil,nech sa neducujem,ked mi este vyjdu nejake hrcky.No na druhy den som nasla dve na krku,na jednej aj z druhej strany.;-( Dnes ma nenormalne boli hlava,uz som si dala 2tabletky,aj to tak neprestava a stale som ospala.V pondelok mam zas ist.Neviem co mam robit,ci pockat alebo mam zajst aj za doktorom?Strasne sa bojim,ze to bude nieco vazne;-( Moze to suvisiet aj s rakovinou?;-( Strasne sa bojim,prosim napiste mi Vase nazory ci skusenosti.Dobredu Vam dakujem.(heart)


reklama

reklama

lydusha (bez overenia), So, 06. 11. 2010 - 19:29

Lymfaticke drahy su po celom tele, aj na hlave.:-)

klodik, So, 06. 11. 2010 - 19:59

možno sa mýlim...neviem...lymfatické dráhy sú po celom tele...no lymfatické uzliny nie sú úplne po celom tele...a lymfa sa zlieva práve do týchto uzlín, ktoré potom môžu byť zväčšené...teda sa nezväčšia kdekoľvek na tele, pretože nie sú všade...

a lymfou sa práve zhubný nádor môže z jednej konkrétnej uzliny preniesť do ďalších orgánov- kostí, pečene, sleziny a pod.

lydusha (bez overenia), So, 06. 11. 2010 - 20:05

Lymfaticke uzliny su aj pod usami a to je uz hlava pokial sa nemylim.

georgina, So, 06. 11. 2010 - 20:09

Hej, Lyduška, uši sú už na hlave. Ale pod ušami je už krk :-) ;-). Dala som tam vyššie link s obrázkom, kde presne sú uzliny. Uzliny a dráhy sú rozdiel.

Také tukové hrčky sa pred pár rokmi urobili na vrchu hlavy aj mne. Dala som si ich vybrať, urobili mi to ambulantne v lokálnej anestéze a rovno odtiaľ som šla do práce. Keď sa ma šéfka pýtala, načo som bola u lekárky, tak som jej po pravde odpovedala, že mi operovali hlavu. Jej reakcia ma celkom pobavila (giggle) ;-).

Plamienka., Po, 08. 11. 2010 - 13:31

(y) áno aj pred ušami za ušami, na tvári, na sánke, na zátylku a aj v hlave (nemyslím tým priamo v mozgu):-)

klodik, So, 06. 11. 2010 - 19:11

no lymfatické uzliny sú po celom tele-máme ich aj napríklad v žalúdku, v črevách, ale aj v oku a pod.No na hlave? Tiež nemám dosť dobrú predstavivosť pochopiť kde na hlave si tie prvé hrčky mala?

keď sme chodili so synom k liečiteľke konzultovali sme každú zmenu v jeho zdravotnom stave, vždy nám presne vysvetlila čo robila, prečo to robila a ja som jej dávala spätnú väzbu o tom ako Filip na liečbu reagoval...

Mária5455, So, 06. 11. 2010 - 23:45

prosím ťa nepanikár,vynechaj kadejakých šarlatánov a v prvom rade navštív svojho praktického lekára,te bude vediet ,čo ďalej....najprv kompletné krvné testy,KO +biochémia,vyšetrenie pľúc atď.....možno si prechodila virozu alebo si práve nachladená,alebo......je potrebné najprv ist za dr.a nie za liečitelmi,pretože,keby bolo nedajbože dačo vážne,tak sama si potom oddiaľuješ vyšetrenie a tým pádom aj liečbu.....takže prosím ťa v pondelok choď hneď za svojím Doktorom

jasom, Ne, 07. 11. 2010 - 12:01

Ahoj R-V. Aj ja som mala uzlinu na hlave. Objavila sa mi z hodiny na hodinu a bola veľmi bolestivá. Išla som hneď z práce na pohotovosť, kde ma dôkladne prezreli a nasadili antibiotiká. Potom na druhý deň som zašla ku svojej obvodnej lekárke, ktorá mi povedala, že keď mi nezmizne, tak sa to musí vybrať. Po týždni, keď mi uzlina nezmizla a ani sa nezmenšila som sa objednala na chirurgiu na ambulantný zákrok. Mal sa konať o týždeň a čuduj sa svete, uzlina v noci pred zákrokom zmizla. Takže sa neboj, určite je to len dôsledok nejakej infekcie, o ktorej ani nevieš. Ale ku doktorovi určite choď.

stakola, Ne, 07. 11. 2010 - 14:19

Ja môžem iba odporučiť navštíviť lekára. Zväčšené lymfatické uzliny môžu mať veľa príčin, od úplne banálnych až po veľmi závažné a preto ich netreba podceňovať. Lekár z vyšetrenia krvi môže na príčinu prísť určite skôr, ako nejaký liečiteľ. A sama budeš kľudnejšia, ak sa dáš poriadne vyšetriť. Nič netreba podceňovať. Môžeme tu polemizovať, domievať sa, dohadovať, ale príčinu Tvojho problému tu naozaj nik nezistí. Tak šup šup! K lekárovi treba ísť. Prajem Ti všetko dobré a daj nám vedieť, ako Ti to dopadlo!(flower) (sun) (flower)

R-V, Po, 08. 11. 2010 - 09:21

Ďakujem všetkým!!!(y) Ste super.A mám dobrú správu,už mi tá najväčšia hrča zmizla ostali už iba tie maličké,ale už mi je oveľa-oveľa lepšie.(clap) To,že niekto neverí liečiteľom,je jeho vec,ale že je šarlatán,to určite nie!Poznám ho už dávnejšie a poznám veľa ľudí,ktorí mu vďačia za veľa.Lekári sú len mäsiari-česť výnimkám-všetko chcú len otvárať,vyberať aby mohli skúmať,potom človek na to len doplatí.To je môj názor.Ešte raz Vám velice pekne ďakujem(flower)

georgina, Po, 08. 11. 2010 - 10:02

Fajn, tak ti prajem, aby sa podarilo čím skôr vyriešiť aj to ostatné :-) (flower) (flower) (flower).

Mimochodom, nenapísala som, že neverím liečiteľom a že lekári sú jediná možnosť riešenia. Ale myslím si, že človek, ktorý ti povie, že máš na hlave lymfatické uzliny, má k liečiteľovi asi tak ďaleko ako ja B-].

R-V, Po, 08. 11. 2010 - 14:01

Uvidím,čo bude o týždeň,ale hovorím,to najväčšie čo som mala,už tam nie je.Tak neviem,ale ja mu určite verím.No pravda,každý má svoj vlasný názor,či skúsenosť.:-)

R-V, Po, 08. 11. 2010 - 14:03

Plamienka ďakujem aj Tebe za povzbudzovanie(y) Teraz to presne potrebujem,a nie negatívne myšlienky!!!Velikásnke ďakujem za pochopenie a povzbudzovanie(heart)

georgina, Po, 08. 11. 2010 - 14:21

Plamienka, skutočne sa mi nechce dohadovať, ale ak niekto napíše/povie "na hlave", tak zväčša nemá na mysli ani pred ušami, ani za ušami, ani pod ušami, ani na tvári, ani na sánke, ani na zátylku, ani v hlave - ale hovorí/píše o tej časti hlavy, ktorá je porastená vlasmi. A tam naozaj žiadne uzliny nie sú. Ani tie hlavné, ani malé. Proste žiadne.

Ale OK, možno som si len nesprávne vyložila písmenká R-V a ona skutočne mala niečo s nejakými lymfatickými uzlinami.
No, ale problém má R-V (zdá sa) vyriešený - a to je najdôležitejšie B-].

Plamienka., Po, 08. 11. 2010 - 14:37

no vidíš ja zas beriem hlavu ako celok, nenapadlo ma brať to tak že na hlave je len tam hore na vrchu lebo tam naozaj nie sú,a tými malými som myslela tie ostatné, mňa najskôr napadol ten zátylok:-)
asi mala byť prvá otázka, že kde na hlave?
hlavne, že zmizla/i(sun)

georgina, Po, 08. 11. 2010 - 14:39

Tak :-) ;-) (sun) (sun) (sun)

discoarabella, St, 08. 12. 2010 - 19:36

Ahoj R-V tiez mam rovnaky problem ... pred 4 dnami sa mi vytvorila na hlave tvrda hrca a ked som vstala dnes rano tak som zistila ze mam asi 5 cm za uchom dalsiu...
Na dotyk ma to boli a tiez ma z toho boli hlava...
Chcela by som sa ta opytat ako sisi to liecila? Brala si len paralen alebo nejake ine lieky?
A aku liecbu ti navrhol liecitel?

dakujem

R-V, Št, 09. 12. 2010 - 11:20

Ahoj discoarabella.Tak ja som na to zbytočne brala tabletky,nič mi nepomáhalo.Tak som navštívila toho liečiteľa a on mi pomohol.Neporadil mi nič,len ma vyliečil.3 alebo 4krát som uňho bola a hrčky mi úplne zmizli.Veľa ľudí v tom neverí,ale ja som to vyskúšala na vlastnej koži a mám aj veľa známych,ktorí k nemu chodia a naozaj robí zázraky.(clap) Takže neviem,či som Ti vedela poradiť.B-] Ináč odkiaľ si?

georgina, Št, 09. 12. 2010 - 11:59

R-V, toto ma už naozaj zaujalo. Hore si písala, že v stredu si si našla na hlave jednu hrčku, vo švrtok druhú, zašla si za liečiteľom, na druhý deň po návšteve pribudli ďalšie hrčky na krku. A pýtala si sa, či máš ísť ešte za lekárom. Pýtala si sa to v sobotu. A hneď v pondelok si hlásila, že najväčšia hrčka je preč.

Vážne by som rada vedela, kedyže si to bola u lekára, ktorý ti predpísal tabletky, a ako dlho si ich užívala?

R-V, Št, 09. 12. 2010 - 13:29

Georgina,ja som nepísala,že som bola u lekára.Áno,presne tak to bolo,že keď som našla vo štvrtok tú väčšiu hrčku,tak som išla za tým liečiteľom a začal ma liečiť.A aj to je pravda,že po návšteve liečiteľa mivyšli ďaľšie hrčky,a to na krku,ale musím dodať,že ten liečiteľ mi dopredu povedal,že ešte ich budem mať.Aj som mala 2 na krku.Potom som mala obrovské bolesti-tuším to bola sobota.Tak zas som zašla za ním a on mi povedal,že to je kvôli tomu,že som sa začala čistiť,že to ma musí bolieť len trošku mi vie utíšiť tú bolesť.A keď som od neho vyšla,už ma hlava nebolela.Keď to nezažijem na vlastnej koži,ani ja by som neverila.Ale bolo to tak.A už o týždeň na to som nemala žiadne hrčky ani bolesti.Ale u lekára som nebola.

georgina, Št, 09. 12. 2010 - 13:37

No a kedy a aké tabletky si teda brala? Píšeš o nich v tvojom prvom dnešnom komentári. Sama si si naordinovala? A koľko si ich užila?

R-V, Št, 09. 12. 2010 - 13:53

Nebrala som tabletky na hrčky ale na bolesť hlavy,ktorú som vtedy mala.Boli to obyčajné ibalgin 200ky.A tie mi nepomohli pri bolesti hlavy.Ale tie som si dali iba v ten deň,keď ma tak veľmi začala bolieť hlava.Ale neužívala som ich dlhodobe.Neviem ako Ti mám ešte ináč vysvetliť.Mala som tie hrčky,bolela ma hlava-to neviem či od tých hrčkov-a dala som si ibalgin 200ku,ale mi nepomáhlo,a až potom som zašla za liečiteľom ale potom som už nebrala tabletku.Máš ešte nejaké otázky?

georgina, Št, 09. 12. 2010 - 14:02

Celú horu otázok (giggle) (giggle) (giggle) ;-).

Nie, pozri, skutočne nevyrývam - len ma to naozaj zaujalo.
Vyššie si písala Arabelle, že ti tabletky nepomohli. A podala si to tak, že sa to dalo pochopiť aj štýlom: "Riadne predpísané a dlhodobo užívané lieky, ktoré mi predpísal lekár po riadnom vyšetrení, mi nepomohli. Pomohol mi až liečiteľ."

Preto som sa pýtala, aby to bolo jasné. Vieš, tebe to môže byť jasné, ale my ostatní vieme len to, čo tu napíšeš - a ak napíšeš kusé, alebo zmätočné informácie, dá sa to vysvetľovať všelijako.
Napríklad doteraz neviem, kde presne na hlave sa ti urobili tie prvé hrčky.

R-V, Št, 09. 12. 2010 - 14:11

Tabletku,ktorú som si dala,som si dala preto,aby ma nebolela hlava.Ale zbytočne som ju dala,nepomohla.Hrčky som mala na temene hlavy a potom mi vyšli ešte na krku,na jednej strane 1 a aj na druhej strane 1.Mne sa zdá,že všetci pochopili:-) Takže som u lekára ani nebola,ani som nemala užívať žiadne tabletky.Bola som iba u liečiteľa viackrát(3-4xkrát)a hrčky mi zmizli.

georgina, Št, 09. 12. 2010 - 14:18

No, všetci asi nie. Vznikla tu vyššie diskusia ohľadom presnej lokalizácie tvojich prvých dvoch hrčiek na hlave, ktoré označil tvoj liečiteľ za lymfatické uzliny.

OK, R-V, ďakujem za vysvetlenie :-) (sun) (sun) (sun).

R-V, Št, 09. 12. 2010 - 14:37

Nemáš za čo,pekný deň(sun)

georgina, Št, 09. 12. 2010 - 14:49

Pekný deň aj tebe, aj všetkým :-) (sun) (sun) (sun)

peter810, Po, 27. 01. 2014 - 07:28

dobrí deň volamsa peter a chcel biomasa na dačo Spittal že sa mo urobil opuch na krku čo mam robiť stmi prato teni 27.1.2014

peter810, Po, 27. 01. 2014 - 07:29

:-D :-O B-] :-O :-O :-O

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama