reklama

dobrý pleťový krém na vrásky

sharon stone , 26. 07. 2011 - 10:14

reklama

ahojte.Chcela by som poradit v oblasti kozmetiky a to hladam nejaký krem na tvár na vrásky,lebo uz mam 42 rokov.Doteraz som používala Niveu,Garnier a rada by som skusila niečo iné,s čím mate dobré skusenosti.viem,že predavaju aj nejaké v lekárni,ale len tak na blind ich kupovat nechcemlebo niektoré su pomerne drahé a zase nemožem si dovolit dat horibilnú sumu za krem...dakujem a podelte sa so mnou s vasimi skusenostami.pekný,aj ked uprsaný den!(flower)


reklama


reklama

nlucian, Ut, 26. 07. 2011 - 10:21

ja mam rada krémy od Loreálu New genesis. aj Eucerin je celkom dobrý

lydusha (bez overenia), Ut, 26. 07. 2011 - 10:27

Sharon, zalezi od toho, aky mas typ pleti, kazdemu vyhovuje nieco ine a v lekarni ci lepsej predajni kozmetiky ti velmi radi poskytnu vzorky, pretoze tie kremy, ktore su vraj lepsie su aj drahsie...moja kolegyna pouziva vichy, mne vichy nerobi absolutne dobre, ja mozem len to co mi namiesa lekarka a max. biodermu. Inak vsetky tie liftingove a neviem ake kremy su podla mna dobry marketingovy tah, pretoze keby boli take ucinne ako sa hovori, tak sme vsetky ako dvadsiatky (iked niektore dvadsiatky maju horsiu plet ako patdesiatnicky)
Pokozka potrebuje vyzivu aj zvnutra, pit vodu, dodavat jej potrebnu vyzivu a samozrejme dokladne cistit kazdy vecer a kazde rano...pletove mlieko,ktore pory otvara, potom pletove tonikum, ktore ich stiahne, kvalitny denny/nocny krem a pripadne nejake sera na okolie oci ci pier, kde je pokozka uplne ina ako inde na tvari...
Ranne cistenie je dolezite pre to, ze v noci plet pracuje a rano sa potrebujes zbavit odumretych buniek, a vecer zas ocistis nanosy "spiny" co sa nalepili pocas celeho dna....netreba zabudat na krk a dekolt samozrejme...na ten mam krem od adinky, speci levandulovy:-)

fidorka, Ut, 26. 07. 2011 - 10:39

Nuž,ja mám najradšej tie krémy,ktoré mám práve doma :-P (giggle) ....tiež mám UŽ neskutočných 42 rokov,neviem kde som ich vzala,ja taká pekná a mladá :-D ......
ale vážne,na túto tému som slabý radca,len mi prišlo smiešne,ako si napísala,že máš "už 42rokov",akoby si bola nejaká starena.Viem,teraz mi poviete možno,že v tomto veku sa treba viac starať o pleť a pod.ale podľa mňa je to aj vec genetiky a hlavne toho,ako to ty vnímaš,na koľko stará sa cítiš.Krém totiž nezachráni všetko,treba sa aj striedmo stravovať,piť veľa obyčajnej čistej vody a hlavne úsmev a radosť aj z tých vrások okolo očí,ktoré sú ako prvé-od smiechu ;-) :-)
Ja sa natriem niekedy detským krémom,niekedy aj indulónou,niekedy chytím záchvat urobiť si radosť a vyberiem sa do lekárne,kde mi kamarátka poradí,krém pre moju pleť-nehovorím,že je zlý,ale rozdiel a konečný efekt nevidím,iba to,že sa v tvári odráža všetko čo som už prežila,choroby a pod. ;-)

Heja, Ut, 26. 07. 2011 - 10:53

Veru ,veru fidorka všetko sa odráža na našej pleti.Ja som tiež špekulovala že si kúpim nejaký drahší krém nech omladnem(giggle) a moja susedka povedala ,,Dievča! Zo sovy kanárika neurobíš"a tak som ostala pri starých odskúšaných krémoch.

fidorka, Ut, 26. 07. 2011 - 10:55

nám starým sovám je ale lepšie,ako kanárikom v klietke,nie je tak? ;-) :-D

lastovička, Ut, 26. 07. 2011 - 10:41

ja tiež hlľadám, ale zatiaľ mi nič lepšie ,,nesadlo,, ako AB mandlový, mastný ako .... ale dovolím si povedať, že na to, že som 35+ tak mám lepšiu pleť-menej vrások ako niektoré moje mladšie kamarátky a to používajú aj drahé krémiky ale veľa robí aj stravovanie, ja som teraz värčšinou na ovocí - melon a pod. a zelenine, keďže je sezona

KIMKA, Ut, 26. 07. 2011 - 11:00

Sharon, predávam prírodnú certifikovanú BIO kozmetiku BIOLA a NATURISSIMO, môžeš si katalóg pozrieť na FB : PRÍRODA - ZDROJ ZDRAVIA A KRÁSY, viac info môžeme e-mailom. (flower)

Evka1223, Ut, 26. 07. 2011 - 11:05

Milé dámy....do 30 máme tvár akú sme zdedili a po 30 akú si zaslúžime. :-)
Krémy na vrásky a zaručene tie najúčinnejšie neexistujú. :-(
Neodpustím si príklad: Natriem krave vemeno maslom...dá mi azda kvalitnejšie mlieko? (giggle)
Krása tváre vyviera z vnútra.(flower) (sun) (flower)
Zamračená, ustarostená, znervačená osôbka nebude mať hladkú tvár (vráska inak bežný prejav zrelosti). Existujú aj žehličky na vrásky...vyskúšajte! :-P
A prídete na to, že stačí aby pleť mala dostatok vody (hydratácia), primerane tuku (kozmetická vazelína)a príroda i genetika si poradí sama.(y)
Raz som počula rozprávať speváčku Petru Černockú, ktorá sa už dávnejšie priznala, že nikdy nepoužívala drahé značkové krémy, lebo jej veľmi citlivá pleť žiaden nezniesla. Celé roky sa natiera...a teraz sa podržte...INDULONOU. Priznala to verejne v TV a s pýchou!
Naše prastaré matky sa natierali obyčajnou masťou, maslom či smotanou....ak sa vôbec natierali a hlavne sa umývali v čistej studničnej chémiou nezasajrajtenej vode (flower)

fidorka, Ut, 26. 07. 2011 - 11:13

tiež si myslím v podstate to isté čo ty,až na tú poslednú vetu-naše prastaré mamy aj žili v zdravšom prostredí,ani nepoužívali toľko chemikálií,ani krémy nepoznali,ale veru mlado nevyzerali,ani pleť nemali krajšiu ako dnešné ženy.Robili vonku,na slnku,vetre,daždi a to tiež zanechá svoje stopy,navyše starosti o rodinu,o prežitie....máme doma veľa fotografií zo začiatku min.storočia,našu rodinu,aj ich známych,ale veru na tridsiatnikov som si tipovala,že majú najmenej po päťdesiatke a dosvedčili mi to aj starí pamätníci,nebolo to len kvalitou fotografií.

hanele, Ut, 26. 07. 2011 - 12:13

veeeela vody do tela a malo slnka na tvar, potom staci aj obyc. indulona....toho sa drzala moja starka a v 70-desiatke mala tvar max.50rocnej zeny...ja sa toho tiez snazim drzat a z kremov sa mi velmi osvedcil z lekarne od nem. fa Rugard s kys. hyalur. a vit. na suchu plet a stoji len par eciek

inak raz som citala rozhovor s mudr. leosom stredom, uz ked predal firmu a odstahopval sa do honkongu ci kde...on sam hovoril ze je to vsetko podvod

sharon stone, Ut, 26. 07. 2011 - 14:01

dakujem že ste sa k tejto teme vyjadrili,to že som uviedla,že mám už 42 rokov,tak tento vek vnímam hlavne teraz dost kriticky,lebo som nezamestnaná a aj ked nepriamo,stretla som sa pri hladaní prace že zamestávatelovi nevyhovuje moj vek...ale nechcem to tu rozoberat,lebo to je zase iná tema...
samozrejme,aj ja chcem byt dlho mladá ale o to sa treba asi aj pričinit trochu aj sama...indulonu by som asi nepouživala,nie ppreto,že by bola zla,stále mam v mysli,ako ju otec dostával v robote a doma sme s nou mastili topánky...
zapojí sa este niektorá do tejto diskusie?

gueva, Ut, 26. 07. 2011 - 15:04

už som to tu raz písala, kedysi v test magazíne robili testy krémov na vrásky a najlepšie dopadol krém z Lidla za pár šupiek, pod ním sa umiestnili Vichy a ďalšie drahé srákoriny, takže ani tu určite neplatí, že cena musí zodpovedať kvalite.
Mňa zaujalo tvoje pozastavenie sa nad vekom a zamestnaním, ja mám síce len niečo po 30ke, ale tiež mám občas pocit, že už som stará rohožka, keď idem občas na pohovor. Pre väčšinu zamestnávateľov si najprv príliš mladá a bez praxe, potom si nevhodný typ na zamestnanie, lebo máš malé deti, hoci prax už máš, no a po 40ke si už pre nich stará korčula, hoci máš praxe až až, tak fakt neviem...:-P

lydusha (bez overenia), Ut, 26. 07. 2011 - 15:11

Preco je vichy srakorina? Kazdemu vyhovuje ine a za to, ze niekto pouziva drahy krem, nemusi to byt zrovna srakorina...kazdy sa napatle s tym, co sam uzna za vhodne a co mu robi dobre...niekomu bravcova mast, niekomu drahy krem. Niekomu pomaha uz len placebo efekt- mam drahy krem a rozmaznavam sa nim...
Skoda, ze mnohi maju v hlave zauzivane ze drahe je zle, bohaty su zli, chudobni spravodlivi...no uz davno nezijeme v janosikovskej dobe...

gueva, Ut, 26. 07. 2011 - 21:46

1. srákorina - myslela som to obrazne, ale nevadí, hra so slovíčkami - môže byť,:-)
2. nikomu neberiem jeho superdrahý krém, keď na to má, nech si kúpi, keď mu vyhovuje, ešte lepšie. Oprela som sa o výsledky testu, ktorý MŇA presvedčil, že nie je všetko zlato, čo sa blyští,
3. čo mám ja v hlave zaužívané viem len ja a či sú bohatí zlí a chudobní spravodliví neskúmam.

linda999, St, 27. 07. 2011 - 12:06

viacero dermatologov mi povedalo, ze s Vichy maju najviac negativnych reakcii, ktore riesia v ambulanciach - mozno je to tym, ze ma masivnu reklamu a zeny si to kupia, lebo si myslia, ze co je v lekarni, je aj dobre. Samzorejme, sadnut nemusi ani uplna priroda, vsade sa najde nejaky alergen. Ale ked draha znacka po rokoch objavi Ameriku a zrazu zacne hlasat ze teraz je "bez parabenov", tak tym prizna, ze dovtedy predavala lacnu ropu za 50€ tubicka? Dost trapne...bio veci po desat eura su bez parabenov uz daaaavno.
Staci citat zlozenia a mate vyhrate.
linda©

KIMKA, Ut, 26. 07. 2011 - 17:05

Voľakedy dávno asi pred 25 rokmi som aj ja používala Indulonu na tvár(bola taká červená), dobre sa vstrebávala a neupchávala póry, lenže to som bola mladá a stačilo mi to. Dnes som našla kozmetiku, ktorá je veľmi kvalitná, prírodná a nedráždi mi oči. S kľudným svedomím ju môžem odporúčať svojim zákazníkom.
Veľa krát sa v živote riadime predsudkami a odmietame nové veci, lebo moja mama, otec, stará mama.........lenže potom ženy nad 60 rokov by mali chodiť v čiernom so šatkou na hlave, lebo tak sa to nosilo. Poznám jednu pani (má asi 78 rokov), má štíhlu postavu a tvár 60-ročnej ženy, má vrásky ale hebkú pokožku. Je radosť na ňu pozrieť, stará sa o seba, má radosť zo života a nikdy jej nechýba úsmev.
Myslím si, že aj medzi lacnejším tovarom je veľa kvalitného a takisto aj nie všetky drahé veci sú kvalitné. Je potrebné (teraz myslím konkrétne na kozmetiku) pozorne si prečítať zloženie a rozmyslieť si, čo si na seba natriem, pretože cez pokožku sa ingrediencie vstrebávajú do organizmu, niektoré sa vylúčia, iné sa ukladajú a nepriaznivý vplyv sa môže prejaviť s odstupom času. Mám svoje skúsenosti a pamiatku vo forme pigmentových fľakov. Je to aj o zodpovednosti voči vlastnej osobe a o sebaláske. Každý má možnosť voľby a je na ňom, čo si vyberie.
K tomu testu krémov : už si nepamätám, či to boli krémy na vrásky ale pamätám si, že to bol test, ktorý prípravok má najvyšší obsah účinných látok. Krém, ktorý skončil na prvom mieste nemusí byť najkvalitnejší – možno druhý obsahuje účinnejšie látky a teda stačí menší obsah alebo ich obsahuje viacero druhov.

gueva, Ut, 26. 07. 2011 - 21:58

krémy testovali 2 x, z toho 1 krát krém proti vráskam na vzorke žien, a táto vzorka žien označila v anonymnom teste, že krém z Lidla im podľa nich najlepšie vplýval na pleť.
Súhlasím s tebou, že zloženie je dôležité, aj pre mňa je alfou a omegou pri kúpe krému, nakoľko mám alergie na väčšinu zložiek, ktoré sú v bežne dostupných krémoch z drogérií a lekární. Čiže tiež preferujem bio, ale tiež nie je bio ako bio.
No a na telo si už nejaký ten rôčik dávam len to, čo sa dá aj zjesť, čiže oleje. U mňa numero uno je kokosový v bio kvalite a olej z marhuľových jadier.

lydusha (bez overenia), St, 27. 07. 2011 - 08:21

Mna by zaujimalo aka vzorka zien to bola a kde ju robili....ci v blave v poluse alebo volakde v hornej dolnej v tramtarii...tieto marketingove oblbovaky akoze testy na vzorke ludi su take objektivne ako agentura JPP.

gueva, St, 27. 07. 2011 - 09:47

Keď ťa to tak zaujíma nájdi si v archíve stv test magazín a tam sa to dozvieš, alebo si vygoogli časopis test, tam sa to dozvieš tiež.;-)
Ja sa s tebou vadiť nebudem, svoju energiu si šetrím na podstatnejšie veci.

KIMKA, St, 27. 07. 2011 - 08:44

gueva, kozmetika, ktorú predávam je certifikovaná bio kozmetika, ak budeš chcieť, prečítaj si zloženia jednotlivých výrobkov, určite si nájdeš medzi nimi vhodný prípravok. Dajú sa objednať aj vzorky za jednotnú cenu 1,20 € (sú v uzatvárateľných kelímkoch a vydržia na viac použití).
Ak chceš viac info, pošli e-mail.
Koža je ochranných obalom nášho tela a slúži nám celý život. Tak ako si chránime nábytok, auto (čistíme, voskujeme...), tak by sme si mali chrániť aj našu kožu, nevieme si ju vymeniť ako had. Naše telo a koža má samoozdravovaciu schopnosť ale len do určitej miery. Slnko, vietor, mráz, potraviny,voda, ozónová diera, smog ........to sú všetko faktory, ktoré ovplyvňujú zdravotný stav. (flower) (heart)

gueva, St, 27. 07. 2011 - 09:52

ešte k téme koža, koža je najväčší orgán nášho tela a všetko, čo naň nanesieme, prechádza do organizmu. Na tomto princípe sú postavené aj lieky typu gél od bolesti a liečivé masti.

lastovička, St, 27. 07. 2011 - 08:34

vo všetkom ide o biznis, ak sa dá tak si vždy zoženiem vzorky a skúšam, čo mi sedí kúpim, pokiaľ si to môžem dovoliť, ale mne málokedy niečo vyhovie-kvalitou, a to som skúšala aj vichy, aj lacnejšie aj drahšie, tak som sa rozhodla zostať pri tom svojom-AB
no a pri nezdravom životnom štýle, preflámovanej noci, nervoch, stresoch, si mylsím, že nepomôže nič,

ja_hodka (bez overenia), St, 27. 07. 2011 - 09:36

vyborne su - kokosovy olej, bambucke maslo, kakaove maslo, jojobovy olej, miesat s esencialnymi olejmi bud paculi, alebo ruza palmova, salvia. Bambucke alebo kakaove maslo je potrebne nahriat, rozpustit a zmiesat s olejom (jojobovy alebo iny rastlinny), aby vznikol hladky krem, potom nakvapkat esencialny olej podla odporucania vyrobcu - ale obvykle len par kvapiek a nechat stuhnut. Tieto kremy su vhodne na suchu plet, alebo aj na zrelu plet, ktora nie je sucha, ale v tom pripade na noc, aby si cez den nemala pokozku prilis premastenu. Dobre je to kombinovat s aloe vera. Ak si dopestujes, mas to jednoduche a lacne :-) Z kremov z obchodu mi obycajna modra nivea vyhovuje uplne vyborne. Mam velmi citlivu pokozku a ona to vzdy pekne skludni. Vecer si tak raz do tyzdna natriem hrubu vrstvu a necham vstrebat, prebytok zotriem a nakremujem bud nejakym tym maslom, alebo kremom, ktory prave mam. Vyskusala som aj velmi drahe kremy od top francuzskych znaciek, cez strednu radu z lekarne a...je to jedno.
Naozaj nic vrasky nezehli. Ako baby hore pisu - pohoda, dobra strava, dostatok vody...atd. A pozor vraj na ziarlivost a zavist - najvacsi nepriatel zenskej krasy ;-)

vyvyka, St, 27. 07. 2011 - 09:54

Kimka, robíš si tu reklamu?

georgina, Št, 28. 07. 2011 - 15:22

Vyvyka, Kimka len napísala, že predáva bio kozmetiku. To nie je reklama - to je oznámenie na spôsob: "Som kaderníčka, účtovníčka, predávam v elektro obchode..." atď. :-) ;-)
Ak niekto chce, pokojne môže Kimke poslať mail cez kontaktný formulár a popýtať sa na podrobnosti :-) (sun) (sun) (sun)

eva m, St, 27. 07. 2011 - 09:56

mam tiez 42 rokov (este chvilu;-) ), pouzivam dlhe roky kremy z A..Nu, obcas prestriedam biodermou. Dodrziavam pitny rezim, papam vitaminy a tiez som presvedcena o tom, ze plet je odrazom nasho vnutorneho naladenia.
Nemam nejake velke potiaze s vraskami a tie vrasky, ktore mam, dokazem prijimat. V tomto veku neocakavam, ze budem mat licka ako dvadsiatka, moje telo prirodzene zreje a ja sa z toho nejdem zjancit.
Eva (sun)

lydusha (bez overenia), St, 27. 07. 2011 - 10:16

(clap) (clap) (clap) (clap) (clap) suhlas od a po z :-)

sonia, St, 27. 07. 2011 - 10:08

Ja už roky rokúce používam Niveu,som s nou spokojná.Inak sa snažím dodržiavať pitný režim,dostatok spánku a vyhýbam sa dlhému pobytu na priamom slnku.Dôležitá je tiež psychická pohoda a vyrovnanosť ktorá sa odráža aj na tvári.Tiež ma nevzrušujú možno pribúdajúce vrásky a zisťujem že čím som staršia tak tým sa cítim lepšie,neviem si to vysvetliť ale cítim to tak...;-) :-)

sharon stone, St, 27. 07. 2011 - 11:30

dakujem,že sa rozprudila debata na tuto dost aktuálnu tému..mate pravdu,že doležité je pre ženu krása ,ktorá vychádza aj z vnútra,ale je potrebné aj niečo davať na vrch..ten test z lidla som videla,neviem ako robia tie testy,či ju nerobia pre konkrétnu spoločnost,lebo je zaujímavé,že aj prací prasok z lidla je tiez na prvom mieste v nejakom teste...,ktorý mal tiez lidl,aj šampon myslim že niečo vyhral...
suhlasím s názorom,že každý používa to,čo mu robí dobre,kolko je ochotný zaplatit a investovat do seba,v nasom prípade kozmetiky.Pozívala som aj niveu,ako som spomínala,ale po čase mi akosi nerobila dobre,je prilis mastná a aj konzistencia mi akosi nevyhovovala,tiez ani nevonal,a krem by mal aspon trochu prijemne cítit.Takže ak to zhrniem,aj pre ostatné,ktoré maju problém aký krem na tvár proti vráskam,tak ste spomenuli:
1.levandulový
2.detský krem,indulonu
3.AB mandlový
4.Bio kozmentika Biola
5.Rugard s kys.hyalur.
6.krém z Lidla
7.Avon
8.Bioderma
9.Nivea
to len som dala tak,poradie neurčuje kvalitu...
Naozaj je asi tažké vybrat si čo je dobré,ale hadam tato diskusia usmernila aj ostatné nielen mna pri výbere a kupe kremu,čo budem používat..
zatial som sa nerozhodla...a vy?(flower)

lydusha (bez overenia), St, 27. 07. 2011 - 11:50

Sharon, teraz si praskla klinec po hlavicke- tie studie sa vypracovavaju na mieru :-)

linda999, St, 27. 07. 2011 - 13:19

ale to je tiez take JPP podla mna...
linda©

gueva, St, 27. 07. 2011 - 12:19

Vrásky človeku používaním krému nezmiznú. Kozmetičky často radia (či už naživo, v TV alebo časopisoch), že o pleť je potrebné starať sa systematicky už cca od 25 roku života. Starneme už od narodenia a hasiť požiar po 40ke je už pomerne neskoro, keď sme s tým dovtedy nič nerobili (tým teraz nemyslím konkrétne teba). Určite veľa robí aj genetika a samozrejme vplyvy prostredia, dostatok spánku, výživa, stres, ochorenia, prístup k životu a iné ako sa tu už spomínalo.
Zhrnula si to tak ako je to logické - používať to čo človeku pasuje na pleť. Cena tu určite nie je smerodajná. Možno aj tie veci z Lidla majú niečo do seba a to ani prieskum nemusel byť tvorený na objednávku.
Raz som na jednom fóre čítala skúsenosť muža, ktorý pracoval na výrobnej linke v kozmetickej spoločnosti v zahraničí a podľa neho ten istý produkt plnili do rôznych fľaštičiek, pričom jedny fľaštičky boli od renomovaného výrobcu kozmetiky a druhé patrili nejakému obchodnému reťazcu. Takže možno aj takto to funguje a placebo efekt pri používaní kozmetiky z drahej nádobky dokázal zázraky.
Tiež často naďabím na názory odborníkov, že obal je drahší ako obsah.
Takže jediná spoľahlivá metóda správneho výberu asi je ne/tolerantnosť výrobku pleťou a dobrý osobný pocit po použití výrobku.

AnnaK, St, 27. 07. 2011 - 18:11

ja zatial kremy na vrasky pouzivat nemusim a zrejme ani dlho este nebudem musiet,aj ked uz mam 30 a patrilo by sa (podla odbornikov)..ja vsak mam opacny problem,mastna plet so sklonom k vyrazkam..skusala som x-kremov,aj z lekarne,aj drahe,lebo som si myslela,ze co je drahe,to aj pomaha..ja truba (giggle) nedavno som si zo zufalstva kupila najlacnejsi tesco krem na moj typ pokozky a stal sa zazrak..uplne mi zapasoval uz od prveho natretia..nevymenim uz za ziadny drahy krem..takze aj ty musis len skusat,lebo kazdemu pasuje nieco ine

sharon stone, Št, 28. 07. 2011 - 11:34

suhlasím s tebou,že to čo je drahsie,nemusí byt zákonite naj,aj medzi lacnejsími vecami su niektoré osvedčené a vyskúšané veci.mne napr.nevyhovuje kozmetika z av..nu,ori...me,neviem,ale na kremy som dostala alergiu,krémy na ruky,nohy mi vonaju ako lepidlo,ale to je asi moj subjektívny názor.inač,kamarátka dlho robila operku v anglicku i v amerike a tam vraj tieto značky sa považujú za menej hodnotné a lacné...
dnes som napr.videla v časopise reklamu na nejaký gel z aloe vera,hydrodermogel,vraj ma liftingový a protivráskový učinok,neviem vsak cenu aj ked aloe vera ma skvelé učinky...neviem sa rozhodnút,na trhu je toho kopu...,preto som chcela poradit,s čím mate dobré skusenosti.

ja_hodka (bez overenia), Št, 28. 07. 2011 - 12:12

A..n je lacny. Na anglicke pomery urcite, u nas neviem...ale nemam dojem, ze by bol povazovany za nejaku extra kvalitnu kozmetiku ani na Slovensku. Z tychto globalnych gigantov mam dojem, ze marketing je na uplne prvom mieste, az potom klient, kvalita a podobne. Nedoverujem prilis tej znacke. Myslim, ze v rovnakej cene kupis v lekarni kvalitnejsie veci.
Ako som uz pisala, po odskusani naozaj vselicoho, som rokmi dospela k zaveru, ze cim jednoduchsie, tym lepsie. Ak mam porovnat naozaj velmi drahy krem s neviem akymi ucinkami naslubovanymi na obale s doma vyrobenym kremom, alebo jednoduchym kremom z lekarne, tak ziadne dramaticke rozdiely nie su. Cim viac reklamy, katalogov, predajcov, MLM systemov a neviem coho este, tym menej ma taka kozmetika laka. Mam dojem, ze mensi vyrobcovia, menej bombastickej reklamy, viac kvality - vyrobok hovori sam za seba.
Dobre skusenosti mam s Ives Rocher, Biotherm, Clinique, obycajna modra nivea, kolagen z lekarne (znacku som zabudla, ale bol lacny), weleda, ciste prirodne bambucke maslo, kakaove maslo, kokosovy olej, jojobovy olej, caste masky na tvar z medu, ovsenej kase, alebo nivea v hrubej vrstve - ked sa da, beham tak aj pol dna. Vecer kratka masaz, ak sa mi chce a mam cas.

sharon stone, Ut, 16. 08. 2011 - 12:19

ja-hodka,skus trochu popremýslat ,ako sa vola ten kolagen na tvár z lekárne?dakujem...(clap)

KIMKA, Pi, 16. 09. 2011 - 19:17

sharon stone, dnes v Teleráne bol vstup o bio kozmetike, môžeš si pozrieť v archíve TV Markíza (flower)

martinam, Po, 07. 11. 2011 - 10:58

Ahojte, to ze vam nesadol ten ci onen krem je problem toho ze si nedate poradit od odbornika. Vacsina ludi si kupuje veci na zaklade toho ze to videl v reklame, v casopise .... V lekarni v parfumerii ani v tescu nie je nik kto pozna vasu pokozku, nevie ako reaguje a co jej vyhovuje. Preto vam ani spolahlivo neporadi. Ano stane sa ze si kupim krem a sadne mi ale kolko kremov som uz pred tym vyhodila. Najlepsie je ist ku kozmeticke a nechat si poradit od nej. Dalsi zasadna chyba je kombinovat rozne znacky. Tam rozne ucinne latky ktore inak funguju velmi dobre navzajom nezelane reaguju. Ten test bol robeny z beznych znaciek ktore kupite v lekarni alebo v supermarkete. Neboli do neho zahrnute profesoinalne znacky, ktore nefunguju cez reklamu ale ich predava zaskolena kozmeticka. Kozmetika prospeje nie len vasej pokozke ale aj vesej dusi. Perfektne zrelaxujete. Pekny den.
Ps: ano som kozmeticka a robim reklamu svojmu remeslu.

mudrasova2, St, 29. 07. 2015 - 21:12

Môže na tom niečo byť, no ani lekár nepozná dokonale pleť všetkých svojich pacientov, rovnako tak ani kozmetička zákazníkov. Aj mne sa často stalo, že mi poradili niečo, čo mi nesedelo, práve naopak. Aj oni iba skúšajú ako my. Preto je predsa najlepšie si prípravky odskúšať na vlastnej koži. A nespoliehať sa len na drahé krémiky, ale otestovať aj iné riešenia proti vráskam.

mamalubka, Po, 19. 10. 2015 - 14:15

Ja si akosi nedokážem nájsť  ten správny krém proti vráskam, buď mi jeden vysušuje pleť, alebo sa drolí alebo ma štípe :/ a to som snáď už vyskúšala polku drogérie

margesimpson, Po, 19. 10. 2015 - 14:54

Tak skus aj toto http://www.omlazeni.cz/recenze/alverde-vitaminovy-nocni-krem-11085.html

Vynikajuci krem za 3,49E tusim. Uz ho pouzivame vsetky baby v rodine. Rano plet ako babatko, super. A prirodny. Denny z tejto rady mi nesadol, ten nema nejake viditelne vysledky. Este si pochvaluju baby ocny. Ale tak ja ocny nepouzivam, davam tento aj pod oci.

 

Kamila, Po, 19. 10. 2015 - 14:58

Aka ja budem krasna, tak zhodou nahod aj ja mam tento ;)

mamalubka, Ut, 20. 10. 2015 - 09:39

Ja neviem či ešte chcem ísť do krémov, či nato chcem vyhadzovať peniaze, aj keď za tento je to teda len 4eura, ale i tak už som do toho dala dosť od lacných po extra kvalitné a nič z toho :/

margesimpson, Ut, 20. 10. 2015 - 16:39

Inak dufam, ze pijes ako duha :D. To na vrasky zabera super. Alebo pribrat :P. 

Deni52, Po, 11. 04. 2016 - 12:22

zienky a mate niektora skusenost aj s niecim "inym" proti vraskam ako len kremiky? Ja mam pocit ze na moje vrasky na cele nepomoze snad uz nic... :(

margesimpson, Po, 11. 04. 2016 - 15:32

vsak botox, nie? Neskusala som, ale doteraz si pamatam, ako velmi to pomohlo Belohorcovej. 100 a 1 ta baba pred botoxom do cela a po. A to ani 30 nemala a to celo bolo fakt zle. Pamatam si to, lebo sama mam vysoke celo a zacali sa mi na nom vtedy robit vrasky. Tak som si ju riadne okukala :D. No nakoniec ja som to vyriesila tak, ze som vysadila vsetky pudre a makeupy, na moje celo nejde absolutne nic ine okrem kremu, ci sera. A pomohlo. Mam ho hladke ako detska prdelka. A vlastne na celu tvar radsej nepouzivam nic okrem vyzivy. Vsimla som si, ze makeup dost zhorsuje stav pleti a vrasky, ked je k tomu nabeh.

matchgame, Ut, 12. 04. 2016 - 15:22

Margesimpson, súhlasím s Tebou, makeup a puder neskutočne zvýraznia každú malú vrásočku. Ja už nič z toho nepoužívam. Základ je poriadne vyčistiť ráno aj večer a nakrémovať. Cez víkendy si dám nejaký voňavý olejček a je to Chichocem sa

A akú značku používaš? Ak to nie je tajné Mrkám

margesimpson, Ut, 12. 04. 2016 - 16:05

Jaa tak kadeco skusam, bavi ma to. Z tych jednoduchsich mi vynikajuco robil nocny krem od Alverde s Goji

http://www.omlazeni.cz/recenze/alverde-vitaminovy-nocni-krem-11085.html

od tej istej znacky pouzivam denny tonovany "makeup", co vobec teda makeup nie je. Je to velmi lahky tonovany krem tiez s goji, Color and care

http://angelinaswelt.blogspot.sk/2015/08/alverde-sortimentswechsel-herbst-2015.html

 

No a teraz momentalne nepouzivam kremy, ale len sera od Missha. Konkretne tieto, na den a na noc. Samozrejme kupila som o hooooodne lacnejsie :D. To uz mam druhu sadu

http://www.misshaus.com/time-revolution-best-seller-special-set-i.html

 

A obcas prestriedam na noc suchym olejom od NUXE

http://www.parfums.sk/nuxe/prodigieuse-multifunkcny-suchy-olej/

 

a cez den prestriedam hlavne v lete radsej nejake silne hydratacne gely (napr. toto mam teraz v chladnicke)

http://www.amazon.com/MIZON-Water-Aqua-Cream-125ml/dp/B00AF68DPS

 

A ked to dominam, pokukujem po Havlikovej apoteke, Hrabencino serum asi http://eshop.havlikovaapoteka.cz/index.php

 

alebo po Kiehls, Midnight recovery serum

http://www.kiehls.cz/

matchgame, Ut, 12. 04. 2016 - 20:42

Hmm, ďakujem za tipy, séra som párkrát mala a je to veru niečo veeeľmi príjemné Áno

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama