No zrejme preto že chcú aby ľudia boli podľa nich veľmi zdraví a nekupovali obyčajné mlieko
Tato logika prehadzovania všetkého a stále aj mňa neskutočne irituje. Viem chcú oveľa viac predať a tak kým budeme hľadať tak možno vložime do košíka aj niečo iné.
Smutné, ale obchod je už iba o manipulácií a nie o službe, ale to prišlo s otvorením hraníc a veľkými reťazcami.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Nedávno tu Dzeny rozoberala metódu na rozhýbanie našich mozgových závitov, ktorá spočívala v tom, že začneme rutinné veci robiť úplne netradične. V diskusii sme dospeli aj k tomu, že aj mnohé obchodné reťazce to s našou psychickou kondíciou myslia veľmi dobre a často prehadzujú zloženie regálov. Však aby sme pri nákupe viac spozorneli, voľajakú kondičku nabrali a hlavne nakúpili aj to čo nechceme.
Včera som však v jednom veľkom viac menej potravinovom obchode zostala úplne šokovaná ba priam rozčúlená. Času som nemala veľa, bolo treba ísť po dieťa. Potrebovala som ozaj len zopár klasických položiek nakúpiť. Šla som na istotu. No len som potrebovala aj mlieko pre našich osem mačiek. Ozaj neviem, načo by mi bol taký luxus ako obyčajné mlieko. To že prehodili dva obrovské regále s mliečnymi výrobkami medzi sebou zopár mesiacov dozadu to nie je problém. Tých 10m sa prejdem, pohľadám. To že asi 4 metre chladiacich regálov mali plné ryžového, sojového, bezlaktózového a neviem akého mlieka bolo tiež v poriadku. Ale ja som sa nevedela dopátrať obyčajného mlieka ... Už som bola nababraná.
Nebolo sa koho opýtať. Obišli sme všetko trikrát dookola a nič. Potom som si spomenula, že na opačnom konci véééľkej predajne majú trvanlivé mlieko. Ta hybaj tam, však pečivo som išla tak či tak kúpiť. Tam sme pre zmenu nenašli polotučné mlieko trvanlivé, len v BIo kvalite. No dobre, však nech sú naše mačky zdravé. Čas sa krátil ta hybaj k pokladni. Tam som sa posťažovala pokladničke, prvej "poverenej" osobe, ktorú som našla, že o obyčajnom mlieku u nich nie je ani chýru ani slychu. Tá si matne spomínala, že mlieko by mohlo byť úplne v rohu na opačnom konci obrovskej predajne ako sú komplet všetky mliečne výrobky, pri tom pečive, len ešte ďalej. Bola zlatá, ochotná aj volala niekomu, kto mal mlieko na starosti. Len by to už bolo na houby platné.
Nech mi niekto vysvetlí túto logiku, nepochopím. Predajňa je ozaj obrovská 60m má určite. Však nech majú mlieko aj pri pečive, ak si chce niekto kúpiť menšie balenie k rožkom. Ale prečo pri úplne kompletnom rozsiahlom sortimente mliečnych výrobkov nie je ani závan obyčajného mlieka, to už ozaj nepochopím. A to som veľmi tolerantný človek, marketing ma zaujíma v každej podobe, ale čo je veľa, to je moc.
Dievčatá, aj vám sa už také nákupné radosti zadarili?