Antibiotiká

Diskusie Naničmama.sk: 

Ahojte.
Môže byť príčinou oneskorenia menštruácie aj užívanie antibiotík (Dalacin)? V prípade, ak by som otehotnela počas užívania týchto antibiotík, môžu mať vplyt na práve počatý plod?
Ďakujem za Vaše rady.

Draha Ally,
uzivanie Atb moze zapricinit meskanie menstruacie (dalacin je dost silne atb).
Vplyv uzivania tychto liekov v tehotenstve je minimalny(pozri pribalovy letak a info o tehotenstve).V pripade potreby sa aj v tehotentsve mozu uzivat atb.
Drzim palce

Ahoj Zuzana.
Ďakujem za radu. A mám ešte otázku. Môžu antibiotiká zapríčiniť, aby som neotehotnela. Alebo niečo v tom zmysle.
Vďaka.

nemas za co. A otehotniet sa da aj pocas uzivania atb. Meskanie menstruacie po alebo pocas uzivania atb byva sposobene unavou a vycerpanim organizmu z choroby.

Milá Zuzka.
No menštruáciu som už dostala dneska. Spomenula si že meškanie je spôsobené únavou z choroby. No ale mne ťahaly len zub a preto som brala lieky. Možno neboli až tak silné. Čo ty na to? Úsmev

meskanie sa moze/ale nemusi vyskytnut. a dalacin je pomerne silne atb. Hlavne je ze sa ti to poriesilo.

Moc sa v tom nevyznám, ale myslím, že je to skôr naopak. Veď vieme, že aj keď užívaš antikoncepciu a pri chorobe Ti dr.predpíše ATB, tak ATK zlyháva-to znamená, že môžeš otehotnieť, aj keď si chránená. Radšej by som išla ku dr.-možno sa zbytočne znervózňuješ.(sun)

Dobrý Deň! Chcela by som sa opýtať, že akurát užívam antibiotika uuž druhé balenie po sebe, a mešká mi menštruácia dva týždne a naposledy som mala nechránený pohlavný styk pred týždnom tak by ma zaujímalo že aká je pravdepodobnosť otehotniet teraz Smútok ďakujem Chichocem sa


Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.