Včerajší zvláštny deň

Pridal/a púpavienka dňa 05. 02. 2016 - 10:55

Ešte pred mesiacom som hovorila dcére že by mohol ísť môj 15 ročný vnuk so mnou na návštevu ku mojej sestre. presťahovali sa z Bratislavy ku Podhájskej a ja som tam ešte nebola aj ked vlaky mám zadarmo a teda mohla by som občas aj využiť.

Odrazu mi v stredu večer vnuk napíše na Fb - ako ináč vnúčence si teraz so starými rodičmi pokecaju cez chat- starká ak chceš môžme ísť na návštevu, bol som si vybaviť preukaz a už druhý týždeň nechodime do školy, môže do piatku.

No a tak som vedela že v piatok ísť nechcem a tak sa všetko zbehlo v pár minútach a my sme boli dohodnutí že ideme vo štvrtok na výlet.

Takúto nádhernú cestu som ešte nezažila, ráno z domu v pohode síce v studenom autobuse, lebo naši šoferi nevidia dôvod zakúriť, ihned MHD a ako som vkročila do budovy ŽS už hlásili že naš expres je už pristavený, zvítanie s Lukášom,zebezpečenie lístkov, nástup a ao chvíľu sme sa už viezli. Zobrala som si háčkovanie ale nemala som kedy ani háčkovať. konečne sme mali čas na rozhovor a ja som sa dozvedela dalšie vychytávky na rybolov, čo na tom že tomu nerozumiem.

Na prestup na autobus sme mali iba pár minút a tých pár minút vlak meškal, ale ja som povedala - nebudeme sa trápiť ak stihneme tak stihneme ak nie tak sa zariadime inak, lenže vyšli sme z budovy a stal tam autobus do dediny, skoro sme zabudli vystúpiť, lebo sa mi zdalo že to bolo veľmi krátka cesta, len odrazu počujem svoje meno a tak sme šťastne dorazili.

Sestra je po operácií ruky a tak som urobila obed a kecali sme a kecali .

Synovec nám nedovolil ísť autobusom na stanicu ale trval na tom že nás odvezie ku vlaku a stále nás pozýval na kávu, majú dobrý stroj a káva bola dobra a nakoľko bývaju blízko seba tak sme veru na tu kávičku išli.

Naspäť cesta už bola s meškaním od sameho začiatku v Podhájskej a tak som neverila že stihnem autobus k nám domov a bola som zmierená s tým že pôjdem až tým o 22,30.

No nakoniec sme všetko stihli a odrazu mi povie môj vnuk - vieš o tom že si si sadla presne na to isté číslo sedačky a to 55, že už pochopil prečo sme prešli dva vagóny ktoré boli plné až sme našli kupe kde sa dalo dýchať.

Môj Lukáš ako gentleman mi doniesol tašky až ku autobusu a potom som ho už vyhnala aby išiel domov. Na zástavke bolo plno ľudí a vyriešiklo sa už konečne aj to čoboli pre mňa hrozné muky - obhryzanie nechtov jednej spolucestujúcej, ktorej to naplno povedala iná pani ešte na zástavke.

Celý deň sa striedali také zvláštne stavy u mňa, neskutočný útlm a odrazu veľký príliv sily, vonku bolo také veľmi ťaživé zamračenie a predsa občas bolo vidieť lúče slnka.

Domov som prišla plná optimizmu a sily, šťastná aj ked unavená. Bol to pre mňa veľmi pekný deň.ÚsmevSlnko

púpavienka, Pi, 05. 02. 2016 - 11:01

No už sa ani nedivím že to bolo taské divné a spontanné po tom čo som si prečítala toto:Nebojte se, Jupiter vytváří harmonický aspekt na Merkura, Pluta a v druhé polovině týdne si přidá i Venuše. Je to pozitivní vývoj a vše, co se děje, má podstatně hlubší vliv, než si v této době dokážete představit. Jsme vedeni k praktičnosti, pracovitosti a k nalézání nové struktury (Merkur, Pluto v Kozorohu) a jsme podporováni optimismem, nadějí a důvěrou. Příznivé podmínky pro nové smlouvy a obchodní jednání. Vše se týká zejména hmoty. Své vize, nápady jste schopni zhmotnit, realizovat. Když k tomu přiložíte ruku k dílu, svoji aktivitu, tak jemnohmotný svět je nám velkou podporou. Štěstěna stojí při nás.

Je to vybraté z tohto článku: https://cestaduse.wordpress.com/2016/02/02/horoskop-na-obdobie-1-2-7-2-2016/

dasa_, Pi, 05. 02. 2016 - 22:40

Kedysi som veľmi žila v tom, v akom znamení je zrovna ktorá planéta, či je spln, či je nov. Aké sú záťažové stupne. Mala som pocit, že to ovplyvňuje všetko okolo.

Nejak ma to ale prestalo baviť a po pravde, dnes už ani netuším, či je spln, či je nov. Napodiv, už ma to proste neovplyvňuje. Prestala som čítať aj všetky horoskopy, predpovede. Nejak mám pocit, že mi to hodne zjednodušilo život. Proste to beriem tak, ako to je.

púpavienka, So, 06. 02. 2016 - 00:23

Nuž ja ti to verím, ale tým že nejako mám k hviezdam blízko tak ich zase ja vnímam inak. Toto sú asi jediné horoskopy od tohto pána ktoré si prečítam, lebo to tak vyklada ako aj ja, inak sa idem pozrieť na postavenie hviezd ja a to je pre mňa dlhšie ako sa pozrieť či niečo nie je zverejnené. Mne to da vysvetlenie a to mi stačí, niekto verí na osud, iný  na niečo iné.

dasa_, So, 06. 02. 2016 - 07:24

Veľká časť uverejňovaných horoskopov (nehovorím, že aj tento) sa ani nepočíta. Skôr by som povedala, že sa "ťahá z klobúka" Zdiaľky to aj môže vyzerať ako predpoveď, ale sú to šablóny. Potom sú aj horoskopy počítané, ale zošnurovať všetkých do jedného šíku.... Videla som aj také, kde sa delili aspoň na dekády jednotlivé znamenia.

Ano, vypočítaný môže fungovať. Len to nie sú výpočty na 5 minút. Nazrela som do tejto komnaty. A ďakujem, už si neprosím. Sú veci, ktoré už ku svojmu životu nepotrebujem. Podobne ako mnohé "magické" veci a predmety. Aj keď fungujú. Alebo možno práve preto, lebo fungujú.

mmch, prednedávnom som niekde videla starý film Jáchyme, hoď ho do stroje. Samozrejme, bola to komédia, nadsádzka. Ale to ovplyvňovanie životov zvonku, to bolo dosť zo života :)

Kamila, Pi, 05. 02. 2016 - 20:44

Parádny výlet más za sebou, verím, že ste si to užili. Áno

priskaa, So, 06. 02. 2016 - 08:10

... deň rodinného objatia.... krásne :)