reklama

Liečenie pitim vody

Pridal/a Irena dňa 28. 02. 2007 - 14:53

reklama

(Dievčatá, prečítajte si komentáre do samého konca, kým sa rozhodnete experimentovať so svojim zdravím. Kamila)

Mamicky posielam Vam nieco na zdravie. Dostala som to mailom, tak chcem sa s Vami o to podelit.

Liečenie pitím vody

Prekvapujúce! Ale pravdivé! 6 pohárov vody (1,5 l). Bez výdavkov na lieky, tabletky, injekcie, diagnózy, na honoráre lekárom, atď. iba pitím čistej vody a meditáciou sa vyliečia nasledujúce choroby. Pozrime sa na zoznam chorôb, ktoré sú liečené touto terapiou - pitím čistej vody.

1. Bolesť hlavy 12. Astma 23. Hostorthobics
2. Krvný tlak (vysoký krvný tlak) 13. Zápal priedušiek 24. Cukrovka
3. Anémia 14. Tuberkulóza 25. Očné choroby
4. Rheumatism (bolesť v kĺboch, svaloch) 15. Meningitída (zápal mozgových blán) 26. Očné krvácanie, zápal oka
5. Progresívna paralýza 16. Obličkové kamene 27. Nepravidelná menštruácia
6. Obezita 17. Urogenitálne choroby 28. Leukémia
7. Artérioskleróza (vápenatie tepien) 18. Prekyslenie, kyslosť (acidita) 29. Rakovina maternice
8. Zápal vedľajších nosných dutín 19. Gastroenteritída 30. Rakovina prsníka
9. Tachykardia (zrýchlenie srdcovej činnosti 20. Úplavica 31. Zápal hrdla
10. Závrat 21. Rectal Piodapes
11. Kašeľ 22. Zápcha

Ako robiť túto terapiu?

1. Zavčasu ráno, hneď ako vstanete z postele (dokonca bez toho, aby ste si umyli zuby) vypite 1,5 litra vody (5 - 6 pohárov). Spoznajte to, čo naši indickí predkovia nazvali ako „Uša Pána Čikitsa“. Umyte si potom tvár a sadnite si k meditácii.
2. Tu je veľmi dôležité poznamenať, že nič iné - žiadne iné nápoje ani žiadne tuhé jedlo - by sa nemalo jesť 1 hodinu pred a po vypití 1,5 litra vody
3. Ak je treba, môže byť použitá aj varená a filtrovaná voda

Je možné vypiť naraz 1,5 litra vody?

Na začiatku sa môže zdať obtiažne vypiť naraz 1,5 litra vody, ale dá sa na to postupne zvyknúť. Zo začiatku môžete vypiť najskôr 4 poháre a zvyšok asi po dvoch minútach. Možno zistíte, že potrebujete ísť močiť 2 - 3 krát za hodinu, ale po čase sa to stane normálne. Výskumom a skúsenosťami je odsledované, že touto terapiou sa vyliečia počas zaznamenaných dní nasledovné choroby:

- zápcha 1 deň
- kyslosť 2 dni
- cukrovka 7 dní
- tlak krvi a vysoký krvný tlak 4 týždne
- rakovina 4 týždne
- tuberkulóza 3 mesiace

Poznámka:
Doporučuje sa, aby ľudia, ktorí trpia na artériosklerózu, alebo reumu túto terapiu praktizovali 3x denne, t.j. ráno, napoludnie a večer, 1 hodinu pred jedlom - počas jedného týždňa a potom 2x denne až do vyliečenia choroby.

Ako pomáha voda?

Pitie obyčajnej pitnej vody správnym spôsobom čistí ľudské telo. Účinnejšie prečisťuje hrubé črevo, aby vytváralo novú čerstvú krv, čo je známe z lekárskych termínov ako Haemotopaises. Je nepopierateľný fakt, že slizotvorné záhyby hrubého a tenkého čreva sú touto metódou aktivované práve tak ako teória, že nová čerstvá krv sa tvorí pomocou slizotvorných záhybov. Ak je hrubé črevo vyčistené, potom sa výživa z potravy prijímanej niekoľko krát denne absorbuje a činnosťou slizotvorných záhybov sa premení na čerstvú krv. Krv je najdôležitejšia pri liečbe chorôb a obnove zdravia a preto by sa táto voda mala piť v pravidelných intervaloch. Vážne vás žiadame, aby hore opísaná metóda bola starostlivo prečítaná a vyskúšaná. Prosíme vás, rozšírte túto správu medzi ostatných jogínov, priateľov, známych a blízkych - je to veľká služba ľudstvu.

Všetko najlepšie a pevné zdravie Niranjan Kumar Šarma, CSc.
Ústav pre výskum plazmy


reklama

reklama

eifelovka, St, 28. 02. 2007 - 15:01

Nadpis ma zaujal, len to "liecenie" si zabudla prilozit :-D

Irena, St, 28. 02. 2007 - 15:11

Dakujem eifelovka, pisem to s malym a sem-tam tukne na klavesnicu aj on.

eifelovka, St, 28. 02. 2007 - 15:16

V pohode :-) Ja som si na to klikla, lebo mi bolo odporucene zmenit pitny rezim (resp. som nemala ziadny) Pit 1 a pol litra vody hned rano je pre mna ale nepredstavitelne, mam problem do seba dostat 2 litre tekutin pocas dna!!! Inac mi bolo odporucene vypit 3 dcl vody s citronom este pred ranajkami, potom v priebehu dna pokracovat s vodou a hlavne nezabudat na teplu polievku, ak pijete kavu tak po obede (ale inac to nie je zdrave, ani caje s teinom) a dokazat prijat 2 litre tekutin najneskor do 17 hodiny. Potom uz nepit, resp ak je clovek smadny len si tak chlipnut, lebo vraj vecer si uz musia oblicky oddychnut a ak pijete vecer pokracuju v praci celu noc (ak niekto chodi v noci na wc alebo dalej pije) myslim, ze je to dolezite, ale ja mam problem do seba tie tekutiny dostat, sa mi zda, ze potom cela zblnkam :-)

danielaa71, St, 28. 02. 2007 - 19:54

rada by som priložila vlastnu skusenosť poradila kamarátka lekárka piť piť a znova vela piť ,skoro tak ako piše eifelovka tak som sa začala vlani v auguste utápať vodou ale postupne som si zvykla striedala som obyčajnu vodu z vodovodu ale aj minerálku rôznu .a dnes ked sa postavim na váhu je ručička o 17 kg nižšie ako v auguste.a v podstate som nezmenila jedálniček ale postupne som zbadala že menej jem kedže sa žaludok naučil na vodu .citim sa omnoho lepšie aj po iných stránkach .i ked moje okolie si ešte stále robi srandu lebo kam kolkvek pridem chcem len vodu pijem stále a všade ale čo naučila som sa aby som sa plnila vodou počas dna .nieje pre mna dobre vypiť vela vody na jeden krát ale postupne.no to su moje skusenosti. prajem veľa šťastia

monika, St, 28. 02. 2007 - 20:02

verim, ze dostatok tekutin / vody ma pre ludsky organizmus zazracne ucinky, viem z vlastnej skusenosti, ze ked malo pijem, rozboli ma hlava, zda sa mi logicky aj suvis s tlakom, zapchou a zavratami, ale aby voda vyliecila rakovinu... ak by to bolo take jednoduche, ludia by na nu neumierali... v tomto som skepticka.

Simeon, So, 23. 04. 2011 - 17:30

to s tou rakovinou.. chcel by som iba podotknúť, že dnešnej modernej medicíne vôbec nejde o zdravie ľudí ale o to, ako z ľudí dostať čo najviac peňazí (veď dnes sa celý svet točí okolo tých hlúpych papierikov).. a čo si myslíš, čo by z toho mali farmaceutické firmy, keby zrušili chemoterapie, zaviedli túto liečbu vodou a zdravie týchto pacientov by bolo odrazu v poriadku?.. chemoterapia len málokedy zaberá, pri čom je veľmi drahá, max. cena vody na meter kubický nie je ani 1 €, čo znamená (ak počítame s 1 €), že cena na túto "vodnú liečbu" je na 4 mesiace 0,042 € – neviem či som sa niekde vo svojich výpočtoch pomýlil, ale počítal som takto: 1 m3 = 1m×1m×1m = 10dm×10dm×10dm = 1000 dm = 1000 l; 4 (mesiace) × 7 (dní) × 1,5 l = 42; 42÷1000 = 0,042 € ... takže pre farmaceutické firmy by to znamenalo miliónové, ak nie miliardové straty. Pekne o týchto veciach rozpráva aj John Virapen.. tu máš rozhovor: http://blog.martinus.sk/2010/11/john-virapen-rozhovor/ .. je to smutné ale peniaze majú svoju moc..

Irena, St, 28. 02. 2007 - 21:18

Suhlasim s Monikou, verim , ze voda ci uz mineralna alebo z vodovodu ma liecive ucinky, az na tu rakovinu. Ale myslim si, ze keby som bola tazko chora, tak sa tej slamky chytim urcite.
Prilozim Vam aj tabulku, aby ste boli v obraze, podla tej tab. je najlepsia Lucka perliva.

Názov min.vody Katióny mg / 1 liter Anióny mg / liter
Na+ Ca 2+ Mg 2+ K+ Sr 2+ NH 4+ Li+ Fe 2+ Mn 2+ Ba2+ Al 3+ HCO3- SO42- Cl - F - NO3 - Br- I - HPO42- NO2-
Lucka perlivá 1,80 62,30 35,20 0,05 11,1 0,05 5,2 0,004
Matúšov prameň 4,60 64,50 42,60 0,65 387,4 16,3 4,6 0,05 0,01
Magnesia 5,40 37,70 234,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,20 29,8 5,44 0,21 0
Korytnica 18,00 584,50 163,20 4,10 0,00 0,46 0,06 21,20 0,97 1090,3 1259,8 6,77 0,15 0,2
Čerínska 23,60 362,00 75,40 6,35 0,09 1520,0 2,4 6,21 0,41 0,5 0,01
Mitická 29,60 262,90 88,50 2,20 0,05 0,10 0,09 0,09 1256,6 26 17 0,05 4,39 0,01
Ondrášovka 43,00 268,00 44,00 2,00 1,30 0,00 0,10 0,00 0,00 1280,0 9,8 5,6 1 0
Kláštorná 71,00 290,50 74,10 15,60 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 1340,5 88,5 14,5 0 0
Turčianska 71,50 280,20 72,85 15,00 0,00 5,10 0,25 2,10 0,00 1322,8 85 17,1 0,1 0,1
Gemerka 75,71 333,36 98,72 1,18 1340,6 232 29,7 0,86 1 0,01
Baldovská 81,30 269,30 73,70 0,00 0,00 0,00 0,00 0,20 0,30 1117,2 165 59 0,18 0
Ľubovnianka 136,70 169,40 164,60 1619,4 1 0,01
Mattoni 137,00 47,60 17,10 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,32 629,1 38,4 7,8 1,9 0
Brusnianka sýtená 140,27 276,26 92,92 17,88 4,05 0,29 0,24 0,09 0,04 0,04 0,02 747,5 616,6 41,13 1,27 0,5 0,2 0,016 0,02 0,01
Salvator 245,40 452,40 164,10 37,50 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 2524,0 140 109 1,2 0
Santovka 380,50 215,30 66,80 45,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,20 1462,5 250 177,3 1 0
Budiš 444,50 198,70 50,10 50,00 0,00 0,35 0,00 0,00 0,00 1535,3 433 25,1 1,8 0
Slatina 620,00 287,40 100,00 67,50 0,00 0,00 0,00 2,20 0,00 1794,7 440 470,2 1,75 0
Fatra 746,50 39,70 0,00 19,40 0,00 33,01 0,00 0,00 0,00 2212,8 140,2 30,27 0,7 0

.:: MINERÁLKA ::
V prvom rade dbajte na to, aby minerálka obsahovala málo sodíka.(Na+) Takáto minerálka dokáže pomôcť rozpustiť a vylúčiť škodliviny z tela. Veľmi pozitívne pôsobí aj na pleť – napína ju, a tak vyhladzuje vrásky.

klička, St, 28. 02. 2007 - 22:13

3-krat denne 1,5 litra vody?!:-O No ja neviem,neviem..Mam taku skusenost,no ale zase to je extrem.Dva krat sa mi dostalo cti si potykat s chorobou,ci poruchou, zvanou Diabetes Insipidus.Ide o nadmerne mocenie a nasledne doplnanie tekutin.Ja som to pocitovala ako neustaly smad,denne som vypila 5 l,podarilo sa aj viac.:-(A bolo to strasne,nemyslela som na nic ine,iba na vodu a keby som nebola tehotna,tak ani nejem.Pretoze ked das do seba 5 litrov,uz nemas miesto na ziadne jedlo.No ale s mocenim odchadzaju z tela nielen tie odpadove latky ale potom uz aj mineraly a pod. co moze mat valmi zle nasledky.Takze z mojho pohladu je optimum 2-3 litre.Tolko moj nazor a skusenost. A srandicka na zaver:ked sa moje pitie uz normalizovalo a povedala som lekarovi,ze uz iba 3 litriky, on na to:to je dobre,taky insipidus ma vatsina Slovakov.:-D

Jarmila, Št, 01. 03. 2007 - 04:39

Za dávnych, pradávnych čias, presne keď som bola na VŠ v rámci Tv som si vybrala plávanie a jógu. Jógu viedla učiteľka, čo sa jej už roky venovala, a vedela čo hovorí aj robí. A okrem iného nám odporučila urobiť si "črevnú sprchu". Tá sa dá dvojako, klasický klystír a pitie vody. Črevná sprcha pitím vody sa robí tak, že ráno na lačno sa vypijú 2l vlažnej osolenej vody. Zdalo sa nám to hrozné, no vraj sa to dá, a verím tomu.
Takisto verím, že rôzne očistné techniky môžu len pomôcť. Netreba však robiť z toho zázraky. Na druhej strane je fakt, že telo si dokáže pomôcť samé, telo sa dokáže liečiť, len mu musíme dať čas a "nezamestnávať" ho a k tomu patria očistné a pôstne techniky.
Skúsila som dnes ráno vypiť vodu, podarilo sa mi 1l, dostala som to do seba no v prvých sekundách som mala pocit, že som znovu tehotná, lebo môj žalúdok začal reagovať ako pri rannej nevoľnosti. Udržala som tú vodu, teraz si sedím na fitlopte, zahrňujem vás tu písmenkami a ločká vo mne voda. Športu zdar a vode zvlášť.

unbelami (bez overenia), Št, 01. 03. 2007 - 07:41

Je to zaujimave. V prvom momente som nerozumel tomu, ako suvisi 1. Bolesť hlavy 12. Astma 23. Hostorthobics. Az potom ma tuklo, ze su to neusporiadane 3 stlpce :-D. Vypit 1,5 litra? uff, za pokus to stoji. Kontrolna otazka:nezvacuje sa tym zaludok?
Co sa tyka tej rakoviny vyliecenej za 4 tyzdne...ja som to vedel, ze doktori na celom svete su blbci, ze na takuto obycajnu vec neprisli ;-).

Namaste!!
Vsetko najlepsie a pevne zdravie, Unbelami Radž das, DrPV(doktor prirodnych víd) :-D:-D:-D.

apolienka, Št, 01. 03. 2007 - 09:09

Ja neviem, keby aspon Irena toto prezentovala ako svoje vlastne skusenosti. To by som mohla stiahnut hocijaky clanok od bukovskeho a povedat "AHA!"
nechcem vŕtať, len je tu takýchto článkov na mňa trošku moc. a zbytočne. som radšej za vlastné skúsenosti, ako za nejaký okopčený článok.

Kamila, Št, 01. 03. 2007 - 09:14

Už som jej na túto tému písala. Naozaj neviem, ako mám riešiť takéto situácie. Keď mažem nedobre, ak to nechám tiež. Dievčatá, píšte prosím vaše zážitky, skúsenosti, postrehy.

Kamila, Št, 01. 03. 2007 - 11:08

Pridala som text, ktorý sa zobrazí vždy pri pridávaní nového blogu s prosbou o vlastné príspevky, dúfam, že to zaberie. Ja viem, že dievčatá vkladajú takéto príspevky s dobrým úmyslom, sú poučné, niektoré vtipné, ale stále je tu problém autorských práv na jednej strane a väčšinou takých to príspevkov máme plnú mailovú schránku. Tu by sme naozaj mali písať o nás, našich starostiach, radostiach ... Naozaj by som sa nerada nikoho dotknúť, možno som to nikde dôrazne nenapísala a stále pribudajú nové dievčatá ...

monika, Št, 01. 03. 2007 - 11:19

alebo mozno by stalo za zvazenie pridat nejake 'pokyny' do prirucky nanicmamay (snad to tam aj je, nestiham to teraz citat)

unbelami (bez overenia), Št, 01. 03. 2007 - 10:27

...takze ten clanok mal vypadat takto?: No dievcence ani mi neuverite co som zazila... ako som sa docitala od jedneho Kumara - jogina, treba vypit 1,5l vody na lacno a potom cakat hodinu a pri tom meditovat. Tak som aj spravila. Nastelovala som si budika o dve hodky skor aby som stihala aj tu meditaciu, dala som si 6 poharov vody. Stary(moj honey) sa len cudoval, ze tak dlho tecie rano voda a hned chcel volat instalaterov. Tak som sa nalogala, az mi v bruchu ločkalo... Potom som sa posadila a cakala...meditacia prisla po pol hodine, ked som musela ist na zachod. Dost som si tam posedela. Len moj syn musel vonku preslapovat, lebo ucinky sa dostavili hned. Zapchu uz nemam, opakom je pravda. Cista a pripravena na dalsi den som sla do roboty. Cesta bola srandovna, lebo mechur sa este pytal... tak som raz musela z MHD vyskocit a utekat na mestske toalety. Dalsi kontrolny bod mojho mechura bol nastastie az v praci. Len sa kolegovia divili ako horlivo do prace kracam.
No dnes som urcite vypotila aspon kilo. To som netusila, ze budem mat ranny beh mestom....

Tak dost bolo srandiciek :-D. Pekny den Vam vsetky praje
Unbelami Radž das, DrPV(doktor prirodnych víd) .

monika, Št, 01. 03. 2007 - 10:38

ste nemuseli irenu hned tak sprdnut, myslela to dobre, dalo sa aj setrnejsie upozornit (narazam hlavne na unbelamiho podla mna vysmech).

Kamila, Št, 01. 03. 2007 - 11:01

Ja som to nebrala ako výsmech, len skôr pokus o fejtón.

unbelami (bez overenia), Št, 01. 03. 2007 - 11:11

Nie, Monika, mylis sa a domyslas si. Reflektoval som na Apolienku. V ziadnom pripade som tym nechcel urazit, skor pobavit.
Ak sa niekto urazil, je mi to luto.
Ja si cenim Ireninu snahu sa podelit o informacie a dakujem jej.

zuzča, Št, 01. 03. 2007 - 11:31

tiež si myslím, že unbelami celú situáciu práve odľahčil, veď sme tu všetci veľké baby a veľkí chlapi :-D

Irena, Št, 01. 03. 2007 - 12:51

Dievcata, nanicmamicky a ich polovicky /unbelamiho zdravim, je moja krvna skupina/ verejne sa Vam ospravedlnujem, ze som nepochopila Vase "pravidla hry". Myslela som to dobre, na moju obhajobu len tolko: nemohla som to napisat tak ako ste to mysleli, kedze som to este nevyskusala. Tento prispevok som dostala od mojej znamej, ktora ma rakovinu lymfatickych uzlin a to tu najagresivnejsiu / podrobne Vam nebudem pisat, kedze to sem nepatri/. Nechcela, aby som ju tu spomenula / teraz suhlasila, kedze islo o moju "ocistu"/.Preto som pisala, ze v tom verim, az na tu rakovinu, lebo tu chorobu jej diagnostikovali pred 10 rokmi, mala zit len rok, sice nie je vyliecena ale vdaka pitnemu rezimu este zije.
Takze mi to prepacte, uz som pochopila o com je tato "schranka", a Kamilka kludne ich mozes vymazat, ja sa neurazim. A Kuschel dakujem za Cham., odvtedy spime 4-5 hod. kazdu noc. Pekny den Vam zelam a dakujem, ze ste ma nasmerili na spravnu kolaj.

Kamila, Št, 01. 03. 2007 - 13:15

Som rada Irenka, že si to vzala takto. Takýchto príspevkov je tu viac, nič mazať nebudem, to len do budúcnosti aj pre ostatné dievčatá. Nové baby naozaj nemôžu vedieť ako to tu funguje a ak mám pravdu povedať aj ja sa učím za pochodu.

Kuschel, Št, 01. 03. 2007 - 13:41

Irenka, som rada, že chamomila pomohla! Super! Poviem svojmu homeopatovi. Mala by som mať s ním v sobotu "rande". A skúšala som piť vodu nalačno. Podarilo sa mi takmer 1,5 vody. Tiež som sa cítila ako tehotná - ranná nevoľnosť. Musela som to rozchodiť...

unbelami (bez overenia), Št, 01. 03. 2007 - 13:30

Irene, Tvoju kopiu Misku som videl, len origos este chyba...
...raz za cas daka bajacinka nezaskodi, hlavne, ze je sranda :-D

MajkaV, Št, 01. 03. 2007 - 15:25

Tak teda robím dobre, že prispievam vlastnou tvorebou! Chichi...ale nie, verím, že Irena to myslela dobre, ale je fakt že "naj" sú tie vlastné články, aj keď nie sú možno vždy štylisticky či gramaticky 100%né, ale sú zo života, s tým súhlasím. Kami, nezávidím ti, že ešte aj takéto musíš riešiť?! A vyhovieť toľkým ľuďom, to hádam ani nejde.
Čo sa týka tej vody-umrela by som, keby som mala vypiť naraz toľko vody! Mne je zle aj z jedného pohára. Voda sama o sebe je dosť ťažká, najmä tá z vodovodu. A potom, kdesi som čítala, že ani nadmerné zalievanie sa vodou nie je dobré, pretože sa z tela vyplavujú aj tie látky, ktoré by mali ostať. No a potom, vyberte si!!!

Mira-Mária, Št, 01. 03. 2007 - 18:43

Ahojky "naničmaminky",som tu nová a už veľmi zvedavá.Nápad piť veľa vody je už dávno známy ja skôr pijem každu celú hodinu pohár vody už automaticky aj keď milujem sladkosti a bojujem každú jar očistou k optimálnej postave (u mňa je to rovnica 38rokov a 65kg).Mňa by skôr zaujímal spôsob meditácie, keďže pracujem cez internet doma, mohla by som si tento časový luxus dovoliť len neviem ako na to. ´Vďaka!

mikve, Po, 06. 04. 2009 - 14:38

Ahoj Mira-Maria, o meditacii existuje velmi vela knih, myslim ze aj cenovo dostupnych sama ich niekolko mam, su v nich popisane postupy, najviac sa mi pozdavala Meditacia pre zaciatocnikov, najdes v ktoromkolvek knihkupectve aj na nete, takze smelo do toho...Ja uz mam len jediny problem ak by sa mi aj nejakym zazrakom podarilo vypit 1.5 litra vody hned rano, kde najst na pokoj na meditaciu u nas to byva rano dost neuroticke...

unbelami (bez overenia), Pi, 02. 03. 2007 - 07:26

V kruhu sedia ludia, ja medzi nimi. Kazdy sa predstavy a pride rad na mna: "Ahoj som Unbelami a som aquaholik..." :-D

Dnes som vpratatal do seba prvy 1,5l štamprlík. Ake mam pocity?
Vypitie mi nerobilo problem. Ked som bol maly chalan, s brachom sme sutazili, ci dokazeme na ex vypit 0,7l salvatorky. Ja som vedel, ze trenujem pre dobru vec :-). Teraz sa citim byt najedeny. Voda vytlaca vzduch zo mna. Kolega chcel na mna poslat policiu za sebatriznenie. Potom som mu radsej vysvetlil, o co ide a kedze je nekonfliktny typ, nechal ma zit.
Mily moj dennicek, zatial to je vsetko a prihlasim sa po dalsom zazitku.

apolienka, Pi, 02. 03. 2007 - 09:48

a čo takto: "ahoj ja som unbelami a som pišišvor..". a pod tebou sa bude robiť mláčka. :-))
pozri, ked sa naučíš žiť z vody a lásky, tak ti nebude treba možno ani doobjednať stravu v Avene v máji. :-)
ja keď si čítam o takom množstve vody, hneď ma to ťahá do tej našej malej miestnôstky,čo v práci máme, len keby, kurňa, nebola furt obsadená. :-) žeby aj ostatní toto tu čítali? tuším im pôjdem skontrolovať monitory.

unbelami (bez overenia), Pi, 02. 03. 2007 - 10:05

Som Pisisvor a to poriadny :-D. Vzdy, ked to na mna pride, idem si odskocit. A ty? ;-) U nas nie je problem s obsadenou miestnostou, len ked tam niekedy idem, je tam neidentifikovatelny zeleny oblak plynu :-D.

adi, Pi, 02. 03. 2007 - 07:57

Unbelami!Vďaka za krásny štart do dňa.Tvoj zmysel pre humor je pre mňa ako dobíjač energie.Inak čudujem sa sama sebe,lebo niekedy som tento druhn humoru nechápala.:-P

unbelami (bez overenia), Pi, 02. 03. 2007 - 08:09

Mila Sally, je hodina po...
citim sa dobre. Tu je zaznam z mojho vyskumu:
7:28 - striaslo ma
7:45 - striaslo ma a zjezili sa mi chlpy na rukach
Tieto priznaky pridelujem poznaniu mojho tela, ze je niecoho nadbytok.
8:00 - ostalo mi teplo a ucitil som nadmerne potenie v oblasti chrbta.
8:08 - mechurik kosturik sa pyta, tak to rychlo dopisem a idem...

Inak som zatial v poriadku a "normalny"... :-D

Kuschel, Pi, 02. 03. 2007 - 13:49

:-D:-D:-D
Dobre si ma pobavil!

Jarmila, Pi, 02. 03. 2007 - 08:18

(y):-D:-D:-D:-D:-D:-D

Hanka, Pi, 02. 03. 2007 - 08:22

Chcela by som dat jednu malu radu:
Skusila som to iba raz, asi pred rokom. Nikdy som nemala problem s oblickami a po mojom prvom pokuse som dostala ukrutne bolesti, spustilo to nejaky zapal obliciek,skoncila som na antibiotikach. Takze skor ako to odskusate mali by ste sa poradit s lekarom.

unbelami (bez overenia), Pi, 02. 03. 2007 - 08:40

Hani, neskorooooo. Co teraz? La Aqua je uz vo mne...

eifelovka, Pi, 02. 03. 2007 - 08:42

Unbelami L'acqua :-) ked mas LA + slovo, co zacina na samohlasku tak to "stiahnes" :-) Moja prva lekcia talianciny (ako vidis sukromno oficialna) len "pre teba" :-D

unbelami (bez overenia), Pi, 02. 03. 2007 - 08:54

Jojha dakujem Eifeluška. Mne je to dobre, ked ma niekto poduci jazykom. Vies dost sa o jazyky zaujimam, len pasivne. Preto niekedy pouzijem daku halusku, ktoru neviem napisat, len povedat.
Takze: Andiamo parla Italiano!! ;-)

Jarmila, Pi, 02. 03. 2007 - 11:49

To isté v podstate platí aj vo francúzštine a arabčine.

monika, Pi, 02. 03. 2007 - 13:25

a v spanielcine dali vode pre istotu muzsky clen, napriek tomu ze je zenskeho rodu: el agua ;-)

hrošica (bez overenia), Pi, 02. 03. 2007 - 19:15

to máš ako keď v nemčine na teba zrazu vybalia "der Frau" pričom "der" je pre m.r. a "Frau" je "die" ;-)...no s vodou to má asi toľko, že veď aj my sme voda :-D

***hrošica***

monika, Pi, 02. 03. 2007 - 20:37

to asi nebude zalozene na podobnom principe, alebo som ta nepochopila (blush) B-]
el agua je preto, lebo la agua by splyvalo a spanielcina neskracuje cez apostrofy :-);-)

mamika, Pi, 02. 03. 2007 - 20:46

som tu - otrávená VODOU! Ľudia to bol nápad ráno nalačno vypiť také množstvo vody. ˇAle čo človek neurobí pre zdravie!!! DNES:
Prvý 2-decák v pohode som zvyknutá nalačno každý deň, po umytí zubov druhý 2-decák, no-veľmi sa mi nezmestil ale grg bolo! Bože, ten pocit, ale ešte kľud aj v duši aj nižšie! Po oblečení už tretí 2-decák! Ľudkovia! V žalúdku pocit ako keby mi tam niekto nafukoval balón. Ale mamika vydrž! Budeš ZDRAVÁ, a už ma tlačilo nielen v žalúdku ale aj nižšie. Dobre.Tak to má byť, ide to podľa plánu. 10 min. som si čiarkala ksich /rozumej maľovala som sa/ celý čas som myslela na dvojdecák - zimomriavky, pocit na grcko! Mamika vydrž - si silná a choď piť vodu - to už bolo 6.50. Vodáááá-bože aká dobrá - ale pila som ju dlho,dlho,dlho. Problém: začalo mi byť na zvracanie! Ale keď 1,5 litra tak to aj dodržím! Čo som padavka! Oblečená, namaľovaná, pripravená na 700m túru do práce - ale ešte vodička čaká! Bože dobrý pomáhaj! Pri ôsmych napnutiach na zvracanie voda skončila v žalúdku. Supééééér! Pobozkať dcéru, manžela, obliecť kabát, prehodiť kabelu cez plece posledný pohľad do zrkadla, obuť. No a to bolo hrozné, len čo som sa zohla-skoro cvrk - rýchlo vypustiť nadbytočné tekutiny. A keď som vypustila musím dopustiť, no nie?! Ale to mi už bolo všelijako, len dobre nie. Ale som "neodolala" Otvoriť dvere-výťah-nabrať smer práca!!!Zatiaľ všetko OK! Po dvesto metroch ráznej chôdze, ešte ráznejší pocit......pustiť,alebo vydržať! Čo teraz, keď skrížim nohy zostanem stáť, keď zostanem stáť neprídem načas do práce, keď neprídem načas do práce a ešte sa aj poci....čo potom. Ale verím že je niečo medzi nebom a zemou a plafón to nie je! Bývala kolegyňa zastala autom - ZÁCHRANA! Ale verte-neverte, so studeným potom na čele, zelená, slabá, ale som to stihla-delilo ma určite 15 sekúnd od vypustenia mimo....myslela som si že budem čúrať pol hodinu - a to som len trochu... UŽ NIKDY VIAC VODU NA RÁNO A JE TO BLBOSŤ, lebo som doteraz ako keby ma stískali zápasníci sumo a je mi hrozne. Rašej to neskúšajte. A ešte keby niet bývalej kolegyni s autom tak ..........no to by bola hanba. Prosím nesmejte sa, lebo ešte aj teraz sa trasiem....som slabá ako mucha

monika, Pi, 02. 03. 2007 - 20:51

mamika, no ale drzala si sa hrdinsky :-D
snad, kto to chce seriozne skusit, nebolo by lepsie zacat len s jednym poharom vody, na druhy den 2, a tak postupne pridavat...? to musi byt pre organizmus sok, 1,5 l naraz, ked na to clovek nie je zvyknuty.

Irena, Pi, 02. 03. 2007 - 21:04

O Boze ! Co som to len vyparatila ! Skusate a hrdinsky znasate !
A ja len citam Vase prispevky jedno za druhym a neviem ci sa mam na seba hnevat za to, ako sa trapite. Klobuk dole pred Vami. Ale Monika ma pravdu, aj Enika / tak sa vola ta mila zienka od ktorej som ten clanok dostala - inak som ju poprosila, aby sa k nam pridala a napisala o tom viac, no neviem, ako sa rozhodne/ mi pisala, ze treba zacat pomaly, postupne. Kazdemu bude zle, ked zacina, lebo nas organizmus na to nie je zvyknuty, nakolko - a ruky na srdce - ktora z nas dodrziava pitny rezim / 2-3 l vody denne / za normalnych okolností. Len Vas prosim davajte na seba pozor !!!!!!
Kamilka, mala si ten clanok vymazat:-/

mamika, Pi, 02. 03. 2007 - 21:25

Trasúcemu môjmu telu, obrátenému žalúdku som poskytla všeliek-Fernet - už sa Vám grgalo čistou vodou?! Tak to nechcite zažit. A ja múdra som mala začať o,5 l vody. Čo už, človek sa celý život učí a hlúpy zomrie....

Irena, Pi, 02. 03. 2007 - 21:31

Mamika uz to neskusaj, Tvoje vnučatko Ta potrebuje.

mamika, Pi, 02. 03. 2007 - 21:49

Irena to si píš že dnešné galeje sa určite nezopakujú! Neviem ktro to zvládol, ale rada by som s ním prehodila pár slov! Už sa dostávam do koľaji.

Ema, Po, 05. 03. 2007 - 18:30

Umbi a mamika ,vaše opisy vodných pokusov sú užasné pravdivé
a dobre ma pobavili. Ja som skúsila včera v nedeľu,keďže som
100 percent vedela že nikde nepôjdem,tak sa mi podarilo ráno
vypiť 5x 2dl pohárov vody . A výsledok : ešte že mám vecko na
5 krokov z kuchyne. Navštívila som ho doobeda asi 8 krát a
čuduj sa svete nebola som hladná ,bôbec mi nechýbal obed.
Neskúšala som dokedy vydržím o hlade ,ale obedovala som okolo
16-tej hodiny a až na to čúranie som sa cítila celkom fajn.
Dnes som pokus zopakovala,lebo som do práce išla poobede, tak
som prišla na to ,že táto procedúra sa oplatí ,len vtedy ak
ste doma , alebo začnete piť až na mieste ,keď už ste v práci,
lebo mamika aj umbelami to perfektne vystihli. Najistejšie je
mať WC vzdialené len na pár krokov.

unbelami (bez overenia), Ut, 06. 03. 2007 - 09:18

Emi, len daj si pozor aby struna nebola prilis napnuta a aby sa ti nic nestalo. Vsetko s mierou. Ja som sa za tie tri dni skusania poucil a stanovil si rannu vodu, ktoru vypijem. Je to 7 deci a potom klasicke ranajky a pol litra caju. Mozno este zvysim davku vody, uvidime :-).

luna, So, 03. 03. 2007 - 02:31

Unbelami,mamika,pri vaších príspevkov som sa od smiechu splakala.Aké množstvo vody treba doplniť pri strate takého množstva tekutiny?:-D

unbelami (bez overenia), Po, 05. 03. 2007 - 08:56

Luna, hlavne, ze je veselo a nik si neublizil. :-D

petrh2a1, Ne, 04. 03. 2007 - 23:08

no chcala by som vsetkych poprosit aby tento zazracny sposob nesirili dalej som studen tka mediciny a uz aj mne doslo ze to je riadny nezmysel...cerstva krv vytvarajuca sa v creve to je do nebies volajuce.kazdy informovany clovek vie ze krv sa tvori v kostnej dreni a lieci napr urologicke problemy typu selhavani ledvin pitim vody by viedlo k rychlemu koncu...podobne aj ine...ako napr tuberkuloza a rakovina prsnika....radsej chodte vsetky na mamograf aby sa ochorenie zachytilo vcas a dalo sa riesit lokalnou operaciou...budte rozumni

unbelami (bez overenia), Po, 05. 03. 2007 - 09:34

Petrh2a1, zaujimavy nick... fo to je?
Dam trochu aj na tvoju radu, ale na mamograf NIE! :-O Raz som tam bol s kolegynou a pani sestricka na mna zmurkala :-D, asi mi chcela premerat cosi :-D.
S vodou koncim z dovodu hrdla. Momentalne bojujem aby som nepadol do postele. Ja CHCEM byt zdravy, ja budem zdravy!!
To mnozstvo vody ma zachladzovalo. V nedelu som si ohrial vodu a vypil. Bolo to este horsie, bleee.
Si tak hovorim, ze voda ano(pitny rezim), nie v takom mnozstve. I ked moja pazravost dokazala aj 1,5l zhltnut :-).
Irene by nemala mat vycitky, ze si sem dala clanok. Kazdi sme dospeli ludia a robime len to, co chceme. Inak podobne a ludom nezmyselne praktiky su obsiahnute v Ajurvede(indicke liecenie). Je to tak, ze vidite praktiku, ktora je nezmyselna z naseho "civilizovaneho" pohladu a je hlupa. Ako daleko vidia nasi lekarnici? Mam skusenost, ze doktori liecia len nasledok, nie pricinu.
Takze neodsudzujem tento clanok, lebo nevidim hlbsie...

Irena, Po, 05. 03. 2007 - 13:06

Unbelami srdecna vdaka ;-)!!!!!!!!!! po dlhej dome sa mi bude spat lahsie !(blush)
Chcela som poprosit Kamilku, aby ten clanok vymazala / ked uz ma aj moja znama nechala vstichu a aby ste si ani Vy neublizili, ale tak som si povedala, ze " co som si navarila, tak to aj zjem" ;-)

luna, Po, 05. 03. 2007 - 13:36

Irena,v pohode;-).Ja osobne som sa super pobavila.Veď je to len článok.Kto chce číta,kto nie,tak nečíta.A čo sa týka praktizovania,každí nech chľastá podľa svojej chuti,či vodu,či caca-colu;-):-D.
V dnešnej dobe je asi jedno,či sa zriedime vodou na mol,alebo vyčistíme coca-colou ako záchodové misi,hlavne,že nepálime mačky...,nuž a ak mám nejaké gramatické chyby,prosím odpuste,ale moje IQ je iba 135:-P

Ps:pisateľ nemal v úmysle nikoho zosmiešniť,ani inak poškodiť.Trochu nadhľadu nezaškodí.Život stojí a padá na úplne iných veciach...

MKD;-)

unbelami (bez overenia), Po, 05. 03. 2007 - 13:54

Presne LUNA, presne!!! Toto sa mi paci, si moja tajna zbran na dobru naladu :-D. Lunu by som poprosil o jej zlaty vlas na fotke, rozsvieti sa cely svet ;-). A aby som nezabudol, pozdravujem pana manzela v dalekej zemi.

Irenče, neber vinu na seba. Vina neexistuje. Pozri, tento vikend sa nam pokazilo auto a neisli sme ku svorkovcom. Kuschel im povedala, ze nech teda pridu oni. Prisli a v sobotu stali na mieste a jeden typek do nich vrazil. Auto na cimpr-campr. Kuschel si to dava za vinu. Je vinna, ze sa rozhodli a prisli?
Podla mna nie. Tak ani Iren nie je vinna.

luna, Po, 05. 03. 2007 - 14:34

Unbelami,tak jeden si kôli tebe vytrhnem,dám na tmavý podklad a odfotím;-):-D
Manžela pozdravímB-]

A s tým autom je mi ľúto,/aj vaše pokazené,aj svokrovcoch rozbité/.Ale čo narobíme,keď tie kraxne sa buť kazia,alebo nám ich nejaký kretén scimpr-campruje;-):-P

Čestne prehlasujem,že som nevinná,ja som cez výkend jazdila len po našom meste;-)

Irena, Po, 05. 03. 2007 - 14:31

Unbelami bol by si dobrým pravnikom alebo filozofom !!!!!!!!!!(y)

unbelami (bez overenia), Po, 05. 03. 2007 - 14:34

Ach Iren, staci, ked sa vam tu miesam do stranky :-D.

MKD B-]

mamika, Ut, 06. 03. 2007 - 21:59

Irena - pohoda,klídek, Ty za nič nemôžeš, že ja blbá som to hneď "naostro"? Horšie to bolo len pri vajíčkovej diéte, keď som jedla 4 dni len vajcia, na piaty som musela prestať, lebo som mala pocit, že ich začnem asi aj znášať! Žlčník si užil svoje ja tiež! Ale strmhlav, do ďalších tzv.odskúšaných vecí idem ďalej! Sranda musí byť!

3hlav, Pi, 13. 04. 2007 - 11:55

Dobrý deň,
dávam do pozornosti všetkým, ktorí radi hltajú informácie tento link, na ktorý som natrafil dnes (rovnako ako aj na túto stránku, resp. blog)
http://www.usmotservice.sk/ovode.htm (niečo o osmotickej vode+na konci je presne ten istý článok, ktorý sem hodila Irena).
Ďalej sa trochu rozpíšem tak mi to prepáčte. Prečítal som celú túto diskusiu a tak som si povedal, že prispejem aj ja svojou troškou:-D . Tak začnem príspevkom, v ktorom niekto tvrdil, že si vie predstaviť, že pitie vody môže vyliečiť vysoký krvný tlak atď., ale že si nevie predstaviť, že môže vyliečiť aj rakovinu, tak týmto neveriacym Tomášom odporúčam tento link (http://www.healthrecipes.com/water.htm).
Je to v angličtine, ale napriek tomu odporúčam prečítať, btw tento človek sa vyliečil z dvoch rakovín!!! V menu na pravej strane je link na jeho príbeh zo sebaliečenia s nadpisom "How Bob overcame cancer twice". Priznávam, že sa nevyliečil priamo pitím čistej vody, no v skutočnosti pil len džúsi (predpokladám, že čerstvo odšťavené, kedže sa nejaký čas tejto problematike venujem;-)). A čo sú džúsi? vlastne "len" voda, nie?! Ďalej si robil pravidelnú očistu hrubého čreva (zas len voda, no nie ?!) a voila za 3 týždne bola jeho rakovina prostaty preč.
Btw niektoré príspevky ma naozaj pobavili (v dobrom slova zmysle) zvlášť unbelamiho, pozdravujem.
Dúfam, že sa niekto aj dožil dočítania môjho príspevku do konca:-} , uf až som sa zapotil.

unbelami (bez overenia), Pi, 13. 04. 2007 - 13:05

Dakujem (blush). V Tvojom pisani vidim priamu a otvorenu rec, ktora nezavadza. Super :-). Dufam, ze niekedy este zavitas k nam a pridas svoj nazor ala "3hlav RULES" (y).

Mamija, Št, 22. 07. 2010 - 23:29

Ahojte,

trvalo mi to asi 3 hodiny, kym som prisla na to, ze Irenka logicky dlzku liecby neriesi, pretoze 31 diagnoz znamena 31 dni teda 1 mesiac dlzky trvania liecby :)
Ja idem na to hned od zajtra :) Tesim sa na zmeny k lepsiemu :)

Pozdravujem nanic mamy a taty !!! :)(y)

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama