reklama

Otázka.

Anonymný (bez overenia) , 15. 07. 2014 - 11:24

reklama

Chcem sa spýtať. Naša menšia bola prihlásená na tábor, ale ochorela. Nikde nie je na tých tlačivách napísané, že či v takomto prípade nám vrátia peniaze.
Myslíte, žeby mali?
Mne je to v podstate jedno, ale MM ma ide kvôli tomu zožrať, vraj keď donesiem papier od lekára, musia mi peniaze vrátiť.
ďakujem


reklama


reklama

lua, Ut, 15. 07. 2014 - 11:31

určite tam máš telefonne číslo, skús tam zavolať a spýtať sa, tu ti to nikto na 100% nepovie

ne - mozna (bez overenia), Ut, 15. 07. 2014 - 11:40

Jasné, že mám :-) a pravdepodobne mi nevrátia nič, len za stravu. Čomu celkom rozumiem, program, priestory zabezpečené.
A otázka znela: myslíte, že by mali?

dasa_, Ut, 15. 07. 2014 - 13:04

Možno by si sa mala skúsiť pozrieť na problém z druhej strany - organizuješ pre deti tábor a niektoré ochorejú a neprídu.... Ty si všetko zabezpečila, zaplatila dopredu.

Asi nemajú na tie miesta náhradníkov. Aj ked kedysi to bývalo bežné.

lua, Ut, 15. 07. 2014 - 13:14

Ak majú náhradníkov, tak by mohli vrátiť celú sumu - odo dňa, kedy nastúpi náhradník. Neodvážim sa napísať, že mali by. Keď sa na to pozriem z druhej strany, tak súhlasím s Dašou. Všetko je vopred dohodnuté, vybavené ale zase myslím, že oni musia rátať aj s tým, že sem-tam dieťa nenastúpi kvôli chorobe. V našich papieroch je to odstupňované, podľa toho, kedy sa dieťa odhlási z tábora - od 5,-eur poplatku až po nevrátenie peňazí. Ak jednoducho nenastúpi a nikto neuvedie dôvod. Podľa mňa je všade určitý storno poplatok a nevrátia už celú sumu. Veď majú potom aj oni robotu navyše za zháňanie náhradníka, takže ak nevrátia celú sumu, je to podľa mňa OK.

ne - mozna (bez overenia), Ut, 15. 07. 2014 - 13:43

Ďakujem za odpovede. Ja to chápem. Ochorela cez víkend, v pondelok mala nastúpiť, to sú nepredvídateľné situácie, pritom nebýva chorá. No a má zápal očných spojiviek. Už je to v poho, tak som tam volala a pýtala som sa, že či by mohla ísť aspoň na štvrtok a piatok. Je to tábor s koníkmi, tak sa tešila. Však keď nevrátia tak nech aspoň niečo z toho má.
No a MM to počul a oheň na streche. Vraj ak tam pôjde tak nám nič nevrátia, lenže oni nám aj tak nevrátia. A tie jeho argumenty. Toto do smrti nepochopím. :-(
Preto radšej takáto veci riešim bez neho, je sa tomu čo čudovať? Aj tak peniaze na to, nešli z jeho účtu. Je :-( a :-D zároveň.
A čo teraz? Musím si urobiť podľa seba a naňho sa vykašľať. (beer)

adus, Ut, 15. 07. 2014 - 14:12

No, treba pozrieť organizáciu/cestovku, cez ktorú ste to kupovali, aké majú storno podmienky - to by mala mať každá organizácia, ktorá zabezpečuje nejaké pobyty, pretože vždy môže nastať situácia, že sa nedá nakoniec ísť na pobyt....
Aj keď by možno bolo pre klienta prehľadnejšie, ak by to bolo súčasťou každej "zmluvy", ale je možné, že to majú riešené všeobecne ... a ty si musíš nájsť, že kde a ako ...
Najjednoduchšia cesta je určite zavolať tam.
Seriózna organizácia určite aspoň časť vráti. Nám sa (už dávno) raz stalo a na základe potvrdenia od lekára nám vrátili.

majas, Ut, 15. 07. 2014 - 15:45

Väčšinou majú stanovené aj storno podmienky, kde jasne píše čo v takom prípade. Ak nie, tak ich čo najskôr kontaktuj, aby si zistila možnosti.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama