reklama

Termíny

dasa_ , 31. 05. 2019 - 12:17

reklama

Nejak to tak tento týždeň vyšlo, že som navštívila aj kaderníctvo, aj pedikúru. A na oboch miestach to bolo rovnaké. Ľudia sa objednajú a neprídu. Kaderníčka nevzala pána z ulice, lebo čakala na objednaného. Pedikérka mohla ísť domov. Ale pani ju uprosila, že letí zajtra na dovolenku a nutne to potrebuje. Tiež neprišla.

No a do tretice fitko. Trénerka dala na FB dosť rozhorčený status. Potom mi to vysvetľovala. Mala na trénovanie objednané 5 dievčat. Jeden deň ale rôzne termíny. A z týchto dievčat ani jedno neprišlo. Z toho 3 ani nepovažovali za potrebné sa ozvať.

Čo sa pedikúry týka, tam to občas aj chápem. Zvyčajne navštevujú starší ľudia, stane sa, že zabudnú. U kaderníčky aj do fitka chodia však hlavne mladšie ročníky. Akokeby im bolo jedno, že niekoho blokujú. Svojim spôsobom pripravujú o príjem. Alebo o čas, ktorý mohli venovať napríklad deťom. Neviem, či je to nezodpovednosť, alebo proste iba mladá hlava, ktorá myslí na tisíc vecí.

Vlastne - toto je vraj dôvod, pre ktorý sa u nás nedá objednať k niektorým lekárom, ale musíte prísť veľmi, veľmi skoro ráno, aby ste dostali časenku. Vraj keď sa ľudia objednávajú, tak potom mnohí neprídu. A lekári prichádzajú o peniaze. Preto časenky a poraďte si ako viete. Pre pár nezodpovedných trpia všetci. A fakt že trpia, lebo u nás na niektoré vyšetrenia chodia pacienti čakať už od polnoci. Pekne vonku, pred budovou nemocnice.... Jasne, dá sa aj toto vyriešiť, ale zrejme si zodpovední povedia - načo, pacienti si to vyriešia medzi sebou sami....


reklama


reklama

Kamila, Pi, 31. 05. 2019 - 15:18

Verím, že sú to nepríjemné skúsenoti ... a pre tých ľudí stratený čas a peniaze ..... Rozumiem, že ľudom do toho môže niečo prísť, zabudnú, ale v tom prvom prípade je ozaj slušné dať o tom vedieť.

Napr. psychologička to rieši, tak, že ak sa niekto neodhlási včas, plati časť poplatku akoby na sedení bol ..., jasné za predpokladu, že sú to dlhodobé záležitosti, čo zväčša sú ...

Pravidelne chodím na jogu a nie je to objednavaní sa, ale vždy dám vedieť keď nemôžem.

dan-cula, Pi, 31. 05. 2019 - 15:21

u nás som sa akurát minulý týžden stretla s tým ,že kozmetička berie zálohu...

inak chápem aj jednu aj druhú stranu...všetko je o komunikácií.

roky môj zubár teda sestrička den pred objednanou návštevou obvolá objednaných či platí termín-aby mohli zobraž aj niekoho "z ulice"..

a presne takto to robí aj sestrička na kožnom..lebo má pacientov takmer z celého Slovenska.

ale aj osobná skúsenosť-človek objednaný skoro 1 1/2mesiaca prídem-a pre dovolenku nerobíme..no na porazenie.to by dalo roboty poslať sms-ky!

vravím o komunikácií..Slnko

dan-cula, Pi, 31. 05. 2019 - 15:23

aha- k tej zálohe u kozmetičky..kto pride osobne zaplatí u nej kto sa objednáva napr.tf. dá číslo učtu a po pripísaní na účet sa dohodne termín...

Alena7, Pi, 31. 05. 2019 - 15:27

Stat sa moze naozaj vselico aj zo dna  na den. Najma vtedy, ak je termin zajednany dlho vopred (ved k niektorym lekarom je to aj 5-6 mesiacov vopred). Ale ked uz nestiham/nemozem, tak aspon dam vediet, ze nepridem. Nech sa vie dotycny zariadit, pripadne vezme ineho zaujemcu.

dasa_, Po, 03. 06. 2019 - 08:33

Áno, vždy môže neičo prísť do cesty. A môže človek aj jednoducho zabudnúť. To je normálne. A normálne by malo byť aj ospravdlniť sa. Ozvať sa.

Zas a znova je to hlavne o komunikácii.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama