reklama

Nestačím sa čudovať..

Pridal/a lejdy dňa 24. 08. 2011 - 12:51

reklama

"Tak, a nabudúce sa dohodneme ohľadom návštevy u pani dr. M.", s týmito slovami sa so mnou rozlúčila naša kožná pri poslednej návšteve. Keďže som si uvedomila, že prichádza už ten čas, že so svojou pomaly 3-ročnou dcérou zvládneme cestu do 130 km vzdialeného kraj. mesta, vyslala som manžela k našej kožnej do okr. mesta( to je vzdialené len 40kmMlčím ). Ktovie ako to dohodovanie bude prebiehať,myslím si..Prišiel do čakárne, zobral si čisielko, vystál rad.. Konečne je v ambulancii...
" Ako sa má dcérka ?"
"Dobre."
"Tu máte telefónne číslo, objednajte sa.".
Približne takto vyzeral ich rozhovor. Zabitý deň a nesprávne telefónne číslo(priveľa čísel, nakoniec som si ho aj tak musela nájsť sama).Ešte šťastie, že som sa tam neterigala v tej horúčave ja sama aj dcérkouSmútok. Neviem, ale myslím si, že to mohla pani dr. vybaviť so mnou už dávno a nebolo treba žiadne nabudúce...


reklama

reklama

Lucifera, St, 24. 08. 2011 - 12:56

......predsa slovenské zdravotníctvo, ničomu sa netreba čudovať Prekvapenie

jamajka (bez overenia), St, 24. 08. 2011 - 13:08

bacha na vlacha ,aby bolo ku komu zájsť na konzultáciu a vyšetrenie , veď múdry to pán minister chce založiť akciovky , aby nemocnice prinášali zisky

lejdy, St, 24. 08. 2011 - 13:12

tá pani dr. má šťastie, že je v okrese jediná....

margesimpson, St, 24. 08. 2011 - 13:19

a vies o co tam ide? Ze zdravotnej poistovni za tuto svoju "sluzbu" podania cisla vyfakturuje vykon - prehliadku a pekne si to necha preplatit.

Ariesa, St, 24. 08. 2011 - 15:12

lejdy, a bola prehliadka? ci len pokecali a dala listok so ziadostou o vysetrenie ...

niekedy je to aj o ochote riesit taketo "problemy". pozriet si elektronicky ucet zdravotnej poistovne, co lekari fakturuju. ja som na svojom ucte zatial nemala chybne info ci prifakturovane vysetrenia. ak si toto ludia zvyknu, verim tomu, ze sa par veci zmeni.

lejdy, St, 24. 08. 2011 - 15:18

myslíš papierovo či naozaj? malá bola so mnou doma...

Ariesa, St, 24. 08. 2011 - 15:39

normalne si kontrolovat ten elektronicky ucet, ktory mas/ma dcera/ma kazdy v zdravotnej poistovni. ja som si bola v poist. (dokonca dvoch, kedze som menila) vyziadat pristup a tam je pekne krasne vypisovane kolko a kedy si lekar vyfakturoval/ci poist. vyplacala pausal. su tam znacene preventivky - zubar, vseob., gynek., preplacanie medikamentov, zakroky ... stalo sa, ze ludia si tam nasli vykony, ktore nepodstupili. potom to treba riesit so zdrav. poist. alebo www.udzs.sk

lejdy, St, 24. 08. 2011 - 21:11

a aký je postup pri vyžiadaní? Naša je Všeobecná ..

Ariesa, Št, 25. 08. 2011 - 09:56

http://www.vszp.sk/

hned vpravo hore, ak ti pri kliknuti vyskoci okno, treba to prijat, dostavas sa do chranenej zony, ako ked pracujes s internetbankingom, aby tvoje data neboli odcitane niekym inym,

alebo navstiv pobocku poist., vsetko ti vysvetlia

margesimpson, St, 24. 08. 2011 - 15:23

ako to len slusne povedat.... No, videla som take vykazy od lekarov, ze ked si to clovek preratal a podlozil zakonom (kde napriklad preventivka musi trvat minimalne tolko a tolko minut a musi obsahovat tolko a tolko vykonov), tak mu vyslo, ze dotycna "lekarka" by musela robit 16 hodin denne/7 dni v tyzdni. No a ked si clovek spatne pozrel jej ordinacne hodiny, tak len horko zaplakal a zanadaval ze to tym niektorym lekarom vooobec nie je blbe takto oje... teda obabravat som chcela povedat Chichocem sa

Ariesa, St, 24. 08. 2011 - 15:45

Áno presne preto to treba riesit

u drobcovej lekarky si obcas pockam 2 hodiny, cakala som i 3, obcas pridem do prazdnej cakarne a som hned na rade ... vedlajsia ambulancia bola prazdna stale (ako dieta som tam chodievala aj ja, s mojim dietkom som sa rozhodla ist inam, napriek tomu natresku v cakarni). som teraz velmi spokojna s pristupom a to cakanie "prezijem", v tomto pripade viem, ze je to dan za dobre sluzby.

valigurka, St, 24. 08. 2011 - 14:42

uzasni nasi lekari...Ja som takto chodila s malickou - 3mesacnou dcerkou. Kedze ma odmietli vziat bez objednanioa prednostne - spokojne ma tam prvykrat nechali cakat vyse 2 hodin, tak som sa na najblizsi termin objednala - za 6,6 eur. Ale ked som prisla na tretiu navstevu a odomna opat vypytala 6,6 a v cakarni nebola ani noha, tak som sa nastvala - lekarke povedala, ze je obycajny zdierac a viac sa tam neukazala...

dúha, St, 24. 08. 2011 - 15:35

smutné , aale stažovať sa máš tam kde to skomplikovali

staronova (bez overenia), St, 24. 08. 2011 - 20:26

Pred pol rokom si moja švagrina so švagrom boli dať urobiť prístup k účtu v zdrav poisťovni.Boli akííííí prekvapení,čo za svinstva si robia podaktorí ich lekári. A najviac zubár. Jedným slovom hnus.A ešte idú dávať hrom. výpovede.

tedy, St, 24. 08. 2011 - 20:52

Privátni lekári výpovede dávať nejdú. Mám pocit, že hovoríš viac o nich.

staronova (bez overenia), St, 24. 08. 2011 - 21:41

píšem všeobecne.Konkretny zubár má v jednej ambulancii zmluvu s poisťovnami a druhú prevádzkuje ako súkromný/rozum sa mi zastavuje nad tým/-a účtuje od buka do buka dva krát.....Prekvapenie

tedy, St, 24. 08. 2011 - 21:50

To je jasné, to naštve každého sudne uvažujúceho. Ja som zareagovala práve na to zovšeobecnenie, lebo si myslím, že je to o jednotlivých ľudoch. Ako vo všetkých odboroch a zamestnaniach. Ako píše napr Ariesa , má dobrú lekárku ,ale iní majú zas zlé skusenosti . Je to predsa všade tak - sú milé, mudre ale aj uhundrané a znudené predavačky, upratovačky, lekárničky.....Furt je to o ľuďoch.

nohopes, St, 24. 08. 2011 - 21:31

moja dcera ma vynikajucu lekarku nikdy dlho necakame a vybavy nas do 5 minut Zlomené srdce Kvietok Zlomené srdce

ivet36, St, 24. 08. 2011 - 22:13

Kazdy si dovoli tolko, kolko mu dovolime my.....typicka slovenska natura- najlepsie bedakat a neriesit- nech riesia ini....ivetMrkám

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama