reklama

Zvolebnieva sa a ja mam rečnícku otázku

Kamila , 27. 02. 2012 - 18:34

reklama

Devy krásne, už som spomínala, že politiku obchádzam ako sa dá, ale nie vždy sa jej vyhnem úplne, hlavne teraz, keď na nás z kvantá veľkých bilborov kukajú nemé tváre a sľubujú nám aj modré z neba. Však sľuby SNS sú z kategórie zázraky na počkanie , nemožné do troch dní. Ostatné su našťastie menej konkrétne a asi rovnako nesplniteľné. Jedná otázka mi však nedá pokoja. Strana 99 %, ktorá podľa mojich chatrných znalostí zastupuje záujmy, 99 perecent ľudí, ktorí sú rozhorčení, že jedno percento vlastní 99 percent majetku ...? To zrejme nie je celkom presná definícia, ale taká moja sedliacka. A mne nijak nejde do hlavy, odkiaľ tých nemajetných 99% zohnalo toľké milióny eur na najnákladnejšiu kampaň spomedzi všetkých strán, ktorá na nás dolieha zo všetkých médii, pomaly na každom kroku už z pred Vianoc. devy krásne, ste informované lepšie ako ja? Aké su vaše domienky? Ostatné strany až tak neriešim, však sú skorumpované ...


reklama


reklama

Kamila, Po, 27. 02. 2012 - 19:29

No dobre pustam z hlavy, ale aj tak "Práve 99% sa štylizuje do úlohy kritika finančných skupín, pričom chce pôsobiť dojmom, že zastupuje 99-percentnú skupinu ľudí – teda všetkých okrem jedného percenta najbohatších." http://www.aktuality.sk/clanok/201322/penta-mala-vyplatit-firme-kandida… Ale nie precitala som si aj nieco o tom ze aktivisti tejto strany, namiesto aby si stavali vily zainvestovali svoje zarobene peniaze (miliony ) do volebnej kampane. Mas pravdu, to nema zmysel riesit.

georgina, Po, 27. 02. 2012 - 19:37

A kto neverí, nech tam beží! Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Mrkám
Myslím, že politickej propagácie je teraz viac ako hodne, zo všetkých strán... Keď som šla pred týždňom na a zo školenia, viezla som sa pohodlne v aute, nešoférovala som, mala som dosť času kukať po bilboardoch - a veru mi neraz oči vypadávali!

Ale páči sa mi, ako s tými "posolstvami" naložila ľudová tvorivosť Úsmev Úsmev Úsmev
http://www.aktuality.sk/clanok/200343/foto-billboardy-tercom-vysmechu/

SYLVUSH, Po, 27. 02. 2012 - 20:43

Baby, netrápte svoje krásne hlavičky politikou, poďme si radšej zaujúkať s youtube niečo pekné.

púpavienka, Ut, 28. 02. 2012 - 08:46

Aj mne to príde, že podľa kampane je to myslené opačne tých 99%.
No čo je to truc strana a žiari podľa svojich možnosti.Pohoda

georgina, Ut, 28. 02. 2012 - 11:20

Myslím, že čisto z trucu nikto nevyhodí milióny na predvolebnú kampaň Úsmev Mrkám.

adus, Ut, 28. 02. 2012 - 09:58

Včera som tu napísala taký fajný komentárik - a asi som zabudla "odoslať", lebo ho tu nevidím. Tak skúsim znova:
Mne vylúdila úsmev na tvári informácia, ktorú som zachytila v rádiu - vraj práve táto strana má na kandidátke (t.j. tých 15O mien, ktoré politické strany uvádzajú) najviac podnikateľov zo všetkých strán, ktoré sa t.r. vo voľbách zúčastnia Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe - tak nech mi potom vysvetlí niekto ako je možná 10% nezamestnanosť (priemer na celé SK), ak 99 % Slovákov podniká Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

Kamila, Ut, 28. 02. 2012 - 11:05

Veruže srandičky, srandičky ale aspoň to súhlasí s tvrdením, že si na svoju kampaň sami zarobili. Váľam sa od smiechu po podlahe A zaručene budú mať na srdci aby tak dobre ako oni zaráabalo aj 99 percent slovákov. Chichocem sa

loulou, Ut, 28. 02. 2012 - 17:55

Kamila, ono si na ňu zarobili a financovanie kampane vnímajú ako investíciu - rátajú s tým, že bude mať aspoň 100% výnos. Na to netreba zabúdať Úsmev

akalenkak67, Ut, 28. 02. 2012 - 14:39

Skôr naše hory odídu na dovolenku k moru,ako tí čo slubujú slubované aj budú plniť.Mlčím

georgina, Ut, 28. 02. 2012 - 14:56

A prečo by mali plniť? Však ak nesplnia, čo sa stane?
Vôbec nič.

Presne o tomto to je Úsmev Mrkám.

Inca, Ut, 28. 02. 2012 - 15:41

Suhlasim s Tebou Geo.Uz som to tu pisala nerozumiem tomuto vsetkemu ,ked zase vyhrava(zatial)Fico.99% je vraj dotovana z ameriky?Nedavno sme tu mali ruske vojska a mozeme tu mat cochvila americke.Zeby?

Kamila, Ut, 28. 02. 2012 - 17:06

Take som aj ja pocula. Inak moj otec stale nadaval na americanov, brala som to ako jeho zaujatost, ale odkedy sledujem ich zahranicnu stale invazivnu politiku, uz rozmyslam nad tym co rozprava.

margesimpson, Št, 01. 03. 2012 - 09:43

99% je prepojene na pentu, tot nedavno to prepojenie aj nasli,len uz si nepamatam, ktory to bol. Jednoducho dalsia strana Nadej ako ta Malcharkova z Gorily.
PS: aj svagrovi policajti volali, myslel ze ho slak trafi. Uplne stratili akukolvek sudnost.

púpavienka, Ut, 28. 02. 2012 - 15:40

Tak veru, nechajme mi pánske huncútstvo na pokoji a mne konečne napíšte ako si mám stiahnuť hudbu do PC, lebo internet super pomaly.Slnko

akalenkak67, Ut, 28. 02. 2012 - 15:45

Aj mne ide dnes net ako prispatý.Deti sa vytešujú,že ich idem pustiť na náš PC.Slnko To bude poznámok,že pustím len vtedy,ked ja nemám nervy nad pomalosťou.Chichocem sa

majask1, Št, 01. 03. 2012 - 00:12

my sme včera mali návštevu o 20.30, dvaja páni policajti- že či tu býva tá a tá osoba, ja reku... to je suseda vedľa....ja že už niečo zlého.... a že či podpísala strane 99%....Ona vyplašená , že o ničom nevie...Nikto ju neoslovil a ani nič nikomu nepodpisovala.... Asi tak , podľa správ policajti preverili x-podpisov , medzi nimi sú nebožtíci a skartované občianske preukazy... Podnet bol vraj od človeka, ktorý zbieral tie podpisy a bolo mu povedané že akýmkoľvek spôsobom môže tie hárky zaplniť, len nech je to rýchlo.Za jeden podpis 1 euro.
http://www.tyzden.sk/reportaze-tyzdna/99-ma-sfalsovanych-vacsinu-skontr…
http://volby.sme.sk/c/6280297/preverene-harky-99-percent-boli-plne-podv…
http://komentare.sme.sk/clanok.asp?cl=6280524&bk=6016839
Tak záchrancovia z 99% sa rýchlo chcú dostať ku korýtkam, takí keď sa aj nažerú nikdy nemajú dosť....nadpozemsky čistí ľudia idú zachrániť Slovensko. Ide o to, kto si najviac urve. Komu prospeje celá táto fraška? Podobne strana sas - u kerého ďasa si dáva sulík preklepnúť Kolára u Kočner-"švagra"? to je aká kolegialita, súdržnosť....čo sú toto za ľudia, kde je nejaká osobnosť, charakter , charizma....čím chcú takíto osloviť...

Inca, Št, 01. 03. 2012 - 09:25

Co by pomohlo Slovensku?Smútok

Kamila, Št, 01. 03. 2012 - 12:38

Tento clanok o Slotovom slubovani Modreho z neba sa mi velmi paci http://volby.sme.sk/c/6280692/sns-vela-slubuje-hra-totiz-o-zivot.html

"Rovná daň je fajn vec, ale ak niekto navrhne jej zníženie z 19 na 16 percent a kombinuje to napríklad so sľubom paušálne o sto eur zvýšiť dôchodky pre veľkú časť dôchodcov, tak vzniká dôvodné podozrenie, že volebné memorandum pre SNS písali Orbánovi diverzanti len preto, aby Slovensko skrachovalo skôr než Maďarsko."

margesimpson, Št, 01. 03. 2012 - 14:52

Áno
Skoro som havarovala,ked som videla ten bilboard o zvyseni dochodkov. Niezeby som dochodcom nedopriala, bozechran...

Klaudia17, Št, 01. 03. 2012 - 16:01

Takže dievčatá keď pôjde niekto voliť a nebude vedieť koho voliť a nebude chcieť,aby jeho hlas pripadol tomu kto vyhrá tak má dať do urny po prihlásení sa do hárkov prázdnu obálku či ako??????????????

georgina, Št, 01. 03. 2012 - 16:03

Klaudia, hlas nepripadne tomu, kto vyhrá. Hlas patrí tomu, komu si ho dala. Ak nedáš žiadny, nedostane ho nikto.

Ariesa, Št, 01. 03. 2012 - 16:16

pre tych ktori sa nevedia rozhodnut ci je lepsie nevolit alebo hodit prazdnu obalku:

http://i.sme.sk/cdata/3/62/6276633/kratkysubr_res.JPG

takze, kto da prazdnu obalku, peniaze sa prerozdelia medzi strany, ktore ziskaju mandat v NR. pretoze aj neplatny hlas je ratany do volebnej ucasti. z tohto vychadza, ze lepsia moznost je vobec nevolit-nezucastnit sa, tak na prerozdelenie bude menej penazi.

ja sa volit chystam, zatial mam v merku 2 strany a rozhodujem medzi nimi ... lenze sa rozputal taky boj a je velmi tazke vyselektovat, co je pravda, co je populizmus, co je krytie si chrbata. ach jaj.

Kamila, Št, 01. 03. 2012 - 16:42

No je fakt, ze tohtorocny volebny gulas je neskutocne "vesely".

Klaudia17, Št, 01. 03. 2012 - 16:43

Ja mám tiež z toho taký guláš,že tiež neviem koho.Škoda,že tam neni Erotická,alebo Šmolkova strana to už by bol výber.Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

Kamila, Št, 01. 03. 2012 - 16:54

Ja idem na to vylucovacou metodou Hambím sa

Klaudia17, Št, 01. 03. 2012 - 18:00

Však aj ja a nakoniec mi níč neostane.Úsmev Úsmev Úsmev

Tangy, Št, 01. 03. 2012 - 17:56

Baby, ja som mala dnes tak zvlastny sen o volbach, ze nechapem. Isla som na volby, ale s volebnym listkom som dostala aj kus suroveho masa, tak som ho isla upiect, ale stale bol surovy a tiekla z neho krv. Nakoniec som este dostala vynadane, ze preco som to maso piekla, ze to malo ostat surove. Cakam na vyklad Mrkám .

majask1, Št, 01. 03. 2012 - 19:48

dnes má byť ná stv2 - diskusná relácia LAMPA - ide to až o 22.05 podľa programu (asi ich posunuli kôli tej gorile....tá sa im tiež vydarila)- práve o téme volieb prečo ísť ...neísť a aké sú vlastne možnosti, súvislosti, dôsledky volieb a pod..... má tam byť aj ten sociológ martin slosiarik z focus-u, zdá sa mi byť taký ešte nepopísaný, neutrálny..... aj ten Hríb má trošku nadhľad, dobre sa počúva, tak ukľudní... chýba tu nejaká normálna diskusia, nielen tlačovka jednej strany, o chvíľu zas reakcia druhej....chýba mi tu nejaká osobnosť- ČLOVEK nejaký vzor,z ktorého by bolo cítiť ozajstný záujem o ľudí, ale to je asi iba ....hudba budúcnosti, príp. o 60 rokov ....

Klaudia17, Št, 01. 03. 2012 - 19:52

Však nech nás pozvú išli by sme pokecať či?Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev

Inca, Št, 01. 03. 2012 - 20:00

V utorok vecer bol"Okruhly stol"na STV 2.Pozeral niekto?Bolo to zaujimave.

majask1, Št, 01. 03. 2012 - 19:59

malo by sa to objaviť aj tu - http://www.tyzden.sk/lampa.html
ak to nestihnete, príp. ak bude o čo stáť, zmrviť už nie je čo, za tých pár dní, čo by ešte asi tak prekvapilo...je ešte čo vytiahnuť na už aj tak zmätenú a unavenú ľudskú pospolitosť? Myslím že sami papaláši už len.... čakajú.

majask1, Št, 01. 03. 2012 - 20:04

nepozerala som , bolo tam niečo zaujímavé? ...ale začína to už ako v Amerike, že ľudia sa rozhodnú na poslednú chvíľu koho voliť podľa sily argumentov tých "bijúcich" sa v dueloch. Na druhej strane vraj je VEĽA nerozhodnutých a zneistených voličov, /u nás pol rodiny/ ...tak majú ring voľný, nech zabojujú...ak majú čím presvedčiť.

majask1, Pi, 02. 03. 2012 - 23:53

tak tento mladý muž už asi predčasne dospel, múdro hovorí, súhlasím tkm. so všetkým
http://www.tyzden.sk/reportaze-tyzdna/piaty-protest-proti-gorile.html

toto pristavené vodné delo pred úradom vlády sa mi nepáči, to mi pripadá ako za totáča....aj keď ...emócie sú nositeľmi energie, a toto sú negatívne emócie, asi sa boja tej energie v ľuďoch, chcela by som vidieť toho gašparka v prezidentskom ako sa tváril, asi nie tak žoviálne ako v telke keď vysvetľoval prečo má "výhrady" k vymenovaniu Čentéša
http://bratislava.sme.sk/c/6282811/na-piatom-proteste-gorila-boli-stovk…

nicebosorka, Pi, 02. 03. 2012 - 23:53

bohužiaľ ten link čo si dala si môžu prečítať len tí, čo majú zaplatené "piáno" Pohoda

majask1, So, 03. 03. 2012 - 00:15

ale oplatí sa, nie som platená reklama, je tam viac periodík včetne komentárov a diskusií

nicebosorka, So, 03. 03. 2012 - 00:26

nech je...ale ja sa s tým nestotožňujem, aby sa za to platilo Pohoda

Ariesa, So, 03. 03. 2012 - 11:55

aplikacia SME na iPod/Phone zobrazuje aj clanky, ktore su na beznom webe spoplatnene, ako je to s inymi mobilmi neviem. to mi len tak napadlo v suvislosti s tebou, ked sme sa v boci bavili o vyhorenej podnikovej chate, ze tvoj muz by mohol mat techniku a potrebne know how Mrkám

nicebosorka, So, 03. 03. 2012 - 16:26

Mrkám starý niečo má, ale je v Pakistane Mrkám takže smola

nicebosorka, So, 03. 03. 2012 - 00:33

to video som už videla viac ako pred týždňom...

ak smiem vedieť, koho budeš voliť? (ak to nie je tajomstvo?)

majask1, So, 03. 03. 2012 - 00:58

furt som bola modrá , teraz sama seba presviedčam...že som normálna.... podľa tých preferenciít - nám tu príde možno na 2 volebné obdobia ficko-malý mečiar a možno potom bude nejaká iná alternatíva, teraz ju v iných začínajúcich stranách nevidím

Klaudia17, So, 03. 03. 2012 - 08:28

Veľmi dobré video.Takže koho????????????

majask1, So, 03. 03. 2012 - 15:20

.....furt sa naťahujeme s mužom, že KOHO, ja som modrá...on je na vážkach.... akože chcelo by to zmenu. Teraz som počúvala Bugára z Most-u a žerem ho , ale maďarka nie som....
http://volby.sme.sk/c/6283779/bela-bugar-ani-smer-ani-matovic.html
... tá demokratická únia
čo ja viem nie je to v tých stranách aj trošku o managmente? Majú ponúknuť silné osoby, ktoré sa vyznajú, treba krúžkovať...
tá Žitňanská je tiež na mojej vlne...možno to chce zmenu zdola úplne v každom jednotlivcovi - zmena myslenia. Prípadne nový 98"-my?? Začíname už myslieť ako naši tmavší spoluobčania ...štát za nás porieši....možno by sme mali začať rozmýšľať ako ja sám môžem niečo urobiť, mám nejaké páky, alebo kašlem na to...Vnútri to mnou lomcuje, najradšej by som išla so ulíc, ale čo s tou negatívnou energiou, maximálne sa roztrieskajú nejaké výklady v cente. Vraj sa ide do diskusií, ale asi o tom , že kto s kým a za akých podmienok pôjde.
Páčil sa mi ten transparent pred Malchárkovým podnikom BMW- najväčším v EU - SKONFIŠKOVAŤ!!!!!!!, podobný názor mám, keď aj hentí z 99% majú prečo nedajú napr. na charitu... chcú len dojiť tento štát
http://www.pluska.sk/spravy/z-domova/malcharek-topi-luxuse-kde-nabalil…
zaujíma ma to najmä teraz keď je na účte "sumička" a ja si plánujem bez čoho všetkého sa zaobídem aby sme vyšli do výplaty.....už aj návšteva zubára začína byť luxus, teda kto má Dôveru- vlastík Penta, vraj nechcú s lekármi podpísať zmluvy. Videli ste toho Haščáka ako to má naháku? , vraj študoval na prestížnom moskovskom inštitúte, kde bola celá táto banda...komunistov teraz nabalených kapitalistov.
Nápadný je aj záujem finančných skupín - teda privatizácia - o elektro-energetické podniky, zdravotníctvo, vodohospodárstvo , veď to všetko sú strategické veci. Čo v prípade nedajbože konfliktu, pohromy, vlastník zavrie a choďte sa liečiť k šamanom?

Kamila, So, 03. 03. 2012 - 15:20

Skoda, ze takych ako Bela mame pomenej.

majask1, So, 03. 03. 2012 - 21:05

...hm, namiesto toho , aby pani mangelka bola rada že nesedí za účtovnícke podvody , tak sa ešte niekam "teperí" ale aj to je obrazom našej pospolitosti, pamätá niekto na Janka Ľuptáka , to boli hlášky. Ale aspoň prekvitala satira.
Náhodou som počula ako robia prieskum vo Focus-e a sú tam len čistá štatistika, presnosť , poctivo zozbierané údaje na presne určených vzorkách ľudí, potom to štatisticky spracúvajú, porovnáme po voľbách , ale myslím že ten Focus a jeho čísla boli aj v minulých voľbách skoro trefné, Polis je..len tuším .....v pravde sú pomerne často a tam sú červení fickovci. Budeme tu mať minimálne jedno volebné obdobie fica, treba sa s tým zmieriť, niet čo by to zastavilo.Kulturáky praskali vo švíkoch a pozriete si znepokojivé demografické štatistiky - nechcem nikomu ublížiť - ale dôchodcov je veľa. Tak mal aj boxér mečiar svoje fanynky, na tom stavia aj fico.....
.......Podľa prieskumov by som sa až tak neriadila, máme právo slobodnej voľby medzi 26 stranami, tak sa niekde nájdime. Je to výsada, záleží len na nás, ako s tým "naložíme". Čo také moslimky, čo vraj nemôžu ani za stolom jesť s mužom a vraj jedia iba odrobinky zo zeme...(ale to by neboli asi také vypasené)....
Mnohí sa do parlamentu nedostanú, ale nebudem meniť svoje rozhodnutie kalkuláciou či to vyjde alebo nie, ale to nie je neúspech, ani sklamanie, možno sa to len vyčistí, zmení sa optika.

nicebosorka, So, 03. 03. 2012 - 22:12

hmmm...tie účtovnícke podvody jej nedokázali Pohoda ... v TA3 vyhlásila aj na papier to napísala moderátorovi, že sa vzdáva poslaneckej imunity a taktiež aj poslaneckého platu, má to zverejnené aj na svojej stránke...a toto zatiaľ nik nevyhlásil, že sa vzdá imunity a platu...na tlačových besedách v telke nenadáva, nadáva len vo svojich súkromných videách ...na predvolebnú kampaň nedala ani euro ...

nech si kto chce čo hovorí, ja ju idem voliť a nehanbím sa za to...pretože mám dosť goríl, či už modrých, alebo červených...všetko je to skorumpovaná mafiánska banda

majask1, Ne, 04. 03. 2012 - 23:07

si Košičanka asi máš viac informácií o tejto kandidátke, mne sa viac hodí so svojím záberom, slovníkom rozhľadom asi tak do módnej šou do telky, to hej, ale do parlamentu....proti gustu žiaden dišputát. To je to, že čo lokalita, to iné info, osobné skúsenosti z bežného života.
ja mám tkm 40rokov, z toho cca 14r. žijem v ba...stále sa cítim byť "sliepkou z dediny" a na blavákov si zvykám stále. Mám známu v štátnej správe - konkrétne pri Vtáčnikovi a povedala mi že tak ako sa kradne teraz za smerákov sa nekradlo 20 rokov, samozrejme potichu - všetko sú to právnici - vedia pokiaľ, tak to vidím aj ja. Aj tieto bandy vyholených hrubokrkých ožívajú a to je ešte Spišiak na svojom mieste.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jTAGBlnEkYM

už sa odmlčím, zvolebnieva sa , každý jeden môžeme mať iný názor

nicebosorka, Ne, 04. 03. 2012 - 23:52

To, že som Košičanka s tým nemá vôbec nič spoločné.
Neuznávam lokálpatriotizmus.
Info čerpám z netu. Mne sa na nej páči, že je priamočiara a pomenuje veci, tak ako sú. A bohužiaľ(alebo chvála bohu?) zatiaľ všetko čo povedala je pravda.
A že si nedáva servítku pred ústa? No a? V besedách v telke nenadáva, nadáva len vo svojich súkromných videách...
A ruku na srdce, kto dnes nenadáva? Ja sa kľudne priznám, že si zanadávam a čo? Som preto horšia? Poznám veľa "veriacich" čo tiež nadávajú (a keby len to) a potom sa idú vyspovedať a po spovedi je to o tom istom. To je podľa mňa pokrytectvo...
Mrkám Apropo, keď môže byť v parlamente taký Slota, tak prečo nie aj ona? Možno konečne s nimi narobí poriadky.
Mimochodom teraz veľa strán kopírujú jej program.
Ale jediná je za priamu demokraciu...

Ja už som 40tnička. Mmch. do KE som sa vrátila po 17 rokoch bývania vo ZV a bývam tu 3 roky Mrkám

lydusha (bez overenia), Po, 05. 03. 2012 - 00:28

Jeziskovehuslicky aj cely nebesky zbor!!!! Toto je len recesia, ci? Niekto ju ide vazne volit?? :-o

nicebosorka, Po, 05. 03. 2012 - 01:21

ale povedala pravdu, tak ako to je ...

georgina, Po, 05. 03. 2012 - 09:33

Iste, vykričala svoju pravdu ako kofa na trhu. Na jej riešenia som už nemala silu a chuť čakať.
Človek, ktorý sa pohybuje v politike, by mal byť slušný a distingvovaný - je to jeden zo základných predpokladov na vykonávanie tejto práce.
Táto pani to nedokáže, aj keď sa akože snaží. Je to jej vec, nech si robí svoje divné show, ale do politiky takéto niečo jednoducho nepatrí. Tak ako tam nepatrí pán Slota, Mečiar a spol. Presvedčenie o tom, že JA som jediný, ktorý má pravdu, a to ešte presadzované silou a vulgarizmami, ešte nikomu nič dobré neprinieslo.

Polárka (bez overenia), Po, 05. 03. 2012 - 09:39

Tusim som niekde pocula vyrok :
Vlada je reprezentacna vzorka naroda.

A tu by som asi skoncila. Kazdy nech si sam zvazi, akej reprezentacne vzorke da zelenu, ked uz ide volit Mrkám

Inca, Po, 05. 03. 2012 - 18:03

Geo povedz aspom jedneho politika ktory je slusny.(myslim tym ze ani nekradne)

georgina, Po, 05. 03. 2012 - 18:27

U nás? Ťažká robota, ale napríklad pani Radičová.
Ono, ja netvrdím, že politici, ktorí sú u nás (a aj inde) vo funkciách, sú slušní a distingvovaní. Ale mali by byť. A voliť niekoho, o kom je viac než zrejmé, že je od toho na hony ďaleko, mi príde... divné.

Celkovo však mám tiež stále väčší problém pochopiť, o čo tu vlastne ide. Vláda a parlament nás vraj zastupujú. No, neviem, ako to môže vyhlásiť napr. pán Slota, ktorého v minulých voľbách volilo 128 490 voličov, pričom počet oprávnených voličov je niečo cez štyri milióny. Pán Slota teda v skutočnosti získal o trochu viac ako 3% hlasov - v preklade volili ho traja zo sto, a 97 zo sto ho nevolilo.

A vôbec - ako je možné, že na to, aby boli voľby platné, nie je stanovený minimálny počet zúčastnenéch voličov? Ak to ide pri referende, kde sa musí zúčastniť nadpolovičná väčšina, aby bolo hlasovanie uznané - prečo to nejde aj pri voľbách? Keď už sa teda hráme na parlamentnú demokraciu? Hm?

Inca, Ut, 06. 03. 2012 - 09:07

Geo ved prave,nie je nikto taky a nie som si ista ani pani Radicovou.Neviem preco nedali taku podmienku aj na volby.Alebo vedia preco,nezucastnilo by sa tolko ludi.

lydusha (bez overenia), Ut, 06. 03. 2012 - 09:38

Inca, to ze kradnu, nikomu napriamo nedokazes, no vyjadrovanie a vulgarita dotycnej damy je preukazatelna. Toto nie je clovek, ktory ma reprezentovat Slovensko. Naslubujem aj ja hory doly cierny les, kazdemu a na pockanie, no konstruktivne riesenia problemov nema ani ona ani ja. No ona si bohuzial mysli, ze ich ma- zobrat ciganom pridavky a dat ich bielym zenam na prilepsenie...ked sa jej novinar nieco normalne spytal, dostala a do vyvrtky a zacala mu nadavat...nevie diskutovat, nema ani len odpovede na zakladne otazky...

georgina, Ut, 06. 03. 2012 - 09:45

Nie, Inca, nedali, lebo by sa mohlo stať, že by voľby boli neplatné.
A také niečo si nemôžu dovoliť, pretože potrebujú, aby ľudia verili tomu, že niečo môžu zmeniť. Vo voľbách však môžu vyberať len z "ponuky", ktorá je k dispozícii. A ako písala minule Elin, či si vyberieš zelených panáčikov, alebo žltých, modrých, čiernych... vždy je to tá istá hra na Človeče, nehnevaj sa.

Pri referende je možné aj to, aby občania hlasovali za zmenu ústavy. Také nehorázne zasahovanie občanov do vecí verejných je podľa politikov predsa neprípustné, takže tam je zase "poistka", aby platné referendum nebola tak jednoduchá záležitosť.

Inca, Ut, 06. 03. 2012 - 12:51

Viem, a uz som sa tu parkrat pytala ako by sa to dalo vsetko zmenit.Ved takto sa neda zit donekonecna.

georgina, Ut, 06. 03. 2012 - 12:57

No, napríklad tým, že by si ľudia presadili priamu demokraciu. Tú totiž nezavedú politici sami - odpílili by si tak konár, na ktorom sedia. A na tom konári je zhodou náhod obrovské včelie hniezdo, v ňom plno sladučkého medu. Ak by sa odpílili, capli by na zadok, hniezdo by sa rozbilo, včeličky by uleteli.
Prečo by to teda robili?

Na Islande sa také podarilo. Jasne, Island je malé nič uprostred ničoho, takže sa dá celkom dobre zariadiť, aby sa správy odtiaľ nešírili aj inde - a to sa aj deje.
Net je však zatiaľ slobodný, vygoogliť sa niečo dá, keď nie na slovenských a českých stránkach, tak v angličtine. Veľmi odporúčam počítať si - je to pekné svetlo na konci dlhého a tmavého tunela.

Inca, Ut, 06. 03. 2012 - 18:07

Ano priama demokracia.Geo ale myslis ze ludia by isli do ulic.Vid Gorila,ako malo ludi bolo demonstrovat.

dulka, Ut, 06. 03. 2012 - 18:12

Inča bola si aj Ty?

lydusha (bez overenia), Ut, 06. 03. 2012 - 18:47

Inča? Ja že Inka Úsmev

dulka, Ut, 06. 03. 2012 - 19:13

Ak som poplietla meno, tak sa ospravedlňujem Hambím sa Slnko - automaticky som si doplnila diakritiku Úsmev

lydusha (bez overenia), Ut, 06. 03. 2012 - 19:56

Hehe, dulka, mozno som sa pomylila ja Úsmev

Inca, St, 07. 03. 2012 - 13:18

Nie nebola.A Ty si bola Dulka,ako to prebiehalo?

dulka, St, 07. 03. 2012 - 19:51

Ani ja som nebola, takže sa nesťažujem, že bolo málo ľudí Mrkám . Ak niekto chce niečo zmeniť, treba začať od seba a nie čakať, že to urobia druhí za neho Úsmev

Inca, St, 07. 03. 2012 - 19:55

To je to ze sa nestazuje,chcela som ist ale nemohla som.

dulka, St, 07. 03. 2012 - 20:01

Škoda, že sa nepodarilo. U nás keď bola, chcela som sa ísť pozrieť, ale poplietla som dátumy Hambím sa a tiež som to prepásla Kvietok

georgina, Ut, 06. 03. 2012 - 19:05

Inca, na niečo také nie je nutné demonštrovať.

Inca, St, 07. 03. 2012 - 20:43

Geo a co potom treba urobit?

georgina, St, 07. 03. 2012 - 21:31

Inca, stručne to napísať neviem, dlhé vypisovanie dnes nezvládam, mám za sebou fest náročný deň. A je to skôr na samostatný príspevok, možno zajtra, pozajtra... (proste niekedy) pridám.

dulka, Ut, 06. 03. 2012 - 13:29

Nicebosorka, je priamočiara a pomenuje veci ako sú? Ale v politike treba aj istú dávku diplomacie, slušnosti a inteligencie. Táto pani je jedna vulgárna, uškriekaná zlodejka (nevadí Ti ako nadobudla svoj majetok - cez veľké kamarátstvo s Rezešom a spol., ale gorily Ti vadia? - zvláštne). A z jej vyjadrení si nerobím ani ilúzie ohľadne jej IQ. Ak som aj váhala, či ísť voliť, toto ma presvedčilo, že naozaj treba ísť, lebo už len to by Slovensku chýbalo, aby nás takáto sliepka reprezentovala Mlčím

vyvyka, Ut, 06. 03. 2012 - 17:01

Majask1, tak ako sa kradne teraz za smerákov- nuž neviem, kde robí tá Tvoja známa v štátnej správe, ale v každej štátnej správe sú momentálne teraz pri moci väčšinou nominanti SDKÚ, SAS, KDH. A ja robím v štátnej správe 20 rokov a takýto bordel a obohacovanie sa, ako teraz som ešte nezažila nikdy, ani len z 10% a najhoršie na tom je, že im je to úplne jedno, či to funguje, ale ľuďom do očí klamu ako diví a tvária sa že je všetko o.k. Mne je z tohoto divadla celkom zle. Im je úúúplne ale úúúplne jedno, čo bude s ľuďmi, hlavne že oni majú plné vrecká.Ja osobne som Fica moc nemusela, ale po tejto vláde, čo bola si myslím, že je to menšie zlo,ako to čo doteraz. Určite.

Kamila, Ut, 06. 03. 2012 - 17:25

Len regionalne volby mali ine vysledky, tak je otazne kam dosiahne vlada a kde vitazi regionalnych volieb

vyvyka, Ut, 06. 03. 2012 - 18:35

Tak Kami, ja kde robím, tam vymenili komplet všetkých. A čo viem, tak u polície, na colniciach, na daňových úradoch, v súdnictve tiež. Čo ja viem, tak väčšina štátnych miest / na vedúcich pozíciach/ je bohužiaľ spolitizovaná. Bohužiaľ preto, že veľa krát je na mieste veľmi erudovaný človek, ktorý je už znalý pomerov, situácii, zákonov, je šikovný a po voľbách ho zaručene vymenia.Čo je na škodu veci, pretože kým si znova dosadený človek zvykne...Škoda reči, minule som sa zamýšľala nad tým, že čo naše deti, či ešte stále bude takéto niečo fungovať, alebo už konečne táto nová generácia dosiahne zmenu.

Klaudia17, Po, 05. 03. 2012 - 09:19

Ja tiež,pretože ako píše nicebosorka,treba tam spraviť vietor do plachiet.Ja tiež neuznávam jej slovník a niekedy tú jej hrubosť,ale ako píšem treba to tam trochu oživiť.Veď vlastne koho?Mali dosť rokov na všetko a čo spravili?Len sa hádajú lebo oni Smútok Smútok Smútok mali držať spolu spraviť niečo pre Slovensko a nie riešiť hovadiny.

georgina, Po, 05. 03. 2012 - 09:28

Áno, urobí taký vietor, že bude hanba na celom svete a priľahlom okolí.

Klaudia17, Po, 05. 03. 2012 - 11:50

Jasné,že tu je otázka či bude zvolená???????A Slota čo koľké roky tu je,no ale Žilina mu v primát.voľbách dala jasné STAČIlo.

georgina, Po, 05. 03. 2012 - 11:59

Predpokladám, že bude zvolená.
Pán Slota bude potom slabý čajový odvar.

lydusha (bez overenia), Po, 05. 03. 2012 - 20:15

No ved prave, ze ona ako reprezentant krajiny by mala zastupovat slovac...omg...uz to vidim ako sa na nas vsetci opat rehocu, co to mame za postavicku na verejnom mieste. My sme vazne d.bnuty narod ako nam s chutou ona nadava, tak len smelo do toho, chodte ju volit. Uz len toto nam chyba ku stastiu.

Klaudia17, Po, 05. 03. 2012 - 15:37

Zvolte samostatnú tému.Tipy na víťaza volieb,respektíve poradie strán na ktorom mieste sa umiestnia či sa vôbec dostanú do parlamentu.Ďakujem.Úsmev Úsmev Úsmev

georgina, Po, 05. 03. 2012 - 15:43

Klaudia, veď to pokojne môžeš urobiť aj ty Úsmev Mrkám Pohoda.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama