Cez obedňajšiu prestávku som si odbehla do Teska niečo kúpiť pod zub.Jak som v rýchlosti behala medzi regálami,oslovil ma tam taký mladý fešáčisko,no milý bol chlapec.Vraj pani a vy už máte novú kartu,ukázala som mu jakú mám,no nie pani už sú nové karty a oveľa výhodnejšie a hneď sa mi ponúkol ,že mi ju aj vystaví.No keď sú už nové a s výhodami fakt lákajúcimi ktoré mi všetky vymenoval,tak čo by nie.Veď každé euro dobré k môjmu mizernému dôchodku.Nadiktovala som mu všetky údaje ktoré odomňa žiadal,hodila pár elektronických podpisov.Dostala som novú tmavomodrú kartičku Teska a mazala do práce,lebo už mi aj prestávka skončila.Zmluvu vraj dostanem mailom.A veru došla Zmluva o spotrebiteľskom úvere.V prvom momente ma skoro vystrelo však ja som o žiaden úver nepožiadala.A ten mladý muž ani slovkom nespomenul úver.Keď som si prečítala zmluvu a tam tie všetky poplatky mala som dosť.Našťastie tam bolo aj to že do 14dní môžem od zmluvy odstúpiť. Tak som tam hneď aj zavolala a zmluvu zrušila.Zostalo mi ďalšie ponaučenie do života.Už viem ako sa ľahko dajú dôchodci oblbnúť.
Tiež zdravím Anežka,no dúfam,že to bude v poriadku.Veru písomne, že je zmluva neplatná to potvrdené nemám.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Vynaliezavosť nemá hranice, to je poriadny ofuk. Určite to je v poriadku, Do 14 dní môžeš odstúpiť aj od fyzicky podpísanej zmluvy. Ešte by som sa napísala oficiálnu sťažnosť, že ťa podviedli. Môže to byť svinstvo organizácie, alebo neserióznosť konkrétneho človeka. A úver je z finančných služieb Tesco alebo inej spoločnosti? Lebo ak s tým Tesco nič nemá, mali by vedieť, že im tam úraduje podvodník.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Ano je to z fin.služieb Tesca, oni ich asi tak vyškolia ako majú ľudí nalákať.Však keby mi to bol povedal hneď,že je to úver tak to odmietnem,ale ja som bola v tom,že vymieňajú karty,lebo mi to tak povedal a bol v priestoroch Tesca tak som nemala prečo neveriť.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Danka,ak ešte neprešlo tych 14 dni,tak im to napiš aj meilom aj doporučenym listom,ze to rušíš.Ja som niečo riešila za dcérku zo zdrav.poistovnou,telefonom potvrdili,že je to v poriadku.O rok som to isté riešila a trvala na potvrdení.Nemali s tým probém.
U nás som kadečo vybavovala ja za deti,vsetci štyria žiju a pracuju v cudzine.Je to už pár rokov,čo som bola zdravotne na tom velmi zle,tak som mala obavu,čo ak sa mi nahodou nemoc vrátí,aby nemali problémy.Anezka
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Anežka zo zdravotnou poisťovňou so riešila aj ja.Dcera žije v zahraničí už pomali 20rokov a je to asi tri roky čo žiadali od nej poistné aj keď bola odhlásená,
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
No tak "na parádu" jednoznačne neférové jednanie. Inak asi je to dosť aj o ľuďoch. Svokra taktiež v Tescu skoro došla k zmluve, našťastie program nedovolil uzavrieť zmluvu a nik z obchodníkov netušil prečo, až pak vyšlo najavo, že sú dôchodcovia. Ako hovorím našťastie.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Bola si uvedená do omylu, nebol to podvod z ich strany.....žiaľ legislatíva im takéto umožňuje a ťažia z toho práve v takýchto situáciách. Koľkí si potom došlé papiere ani neprečítajú, lebo žijú v domnení, že veď len kartičku som vymenil, načo čítať....a čas ubehne a už sa nedá nič robiť ani erudovanému právnikovi.
A zmluvu by som zrušila aj písomne a vyžiadala si od nich doklad - všetko treba ošetriť "papierom"...a aj tak to občas nepomôže...ale je to viac ako ústne zrušenie.
Žiaľ na takýchto zahmlievacích ťahoch fungujú...a celkom dobre.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Danka,abych mala pokoj v dusi,asi bych este pre istotu to chcela mat aj na papieri,ze je zmluva neplatna.Alebo,at to potvrdia na meil.
Clovek ani nevie,kde a kedy narazi na smejda.Ale verim,ze to budes mat v poriadku.To Ti zelam a zdravim.Anezka