reklama

Zufalec hlupy

Pridal/a Tobias dňa 11. 08. 2011 - 01:13

reklama

Ahoj,
neviem ako to na tejto stranke chodi hladal som len nieco, kde by som mohol rozpovedat svoj pribeh,pretoze nikomu sa nemozem zverit.Mam 16 rokov vime pomyslite si zasran lenze ja mam pocit, ze som ovela vyspelejsi ako moji kamarati.Vyzeram starsie nikto by ste nepovedali, ze som 16 rocny zasran ako ma vola mama,al som aj starsie dievca 18 rocne a rozumeli sme si aj ked baby si vacsinou rozumeju zo starsimi, pred nedavnom som vsak svoju priatelku opustil kvoli inej.tu sa dostavam na koren mojho obrovskeho problemu pokusim sa vam povedat ako to cele zacalo.Prisla ako z neba vlasy krasne dlhe,postava skvostna a ten usmev ach nevedel som odolat, prisla byvat aj s muzom a dcerou do vedlajsieho vchodu, manzela ma vsak stale prec chodil na sluzobky a tak.nebudem vypisovat vsetko proste sa stalo, ze som sa zamiloval a aj ona viem to.Od zaciatku som jej klamal, ze mam 20 a ona verila dokonca typovala viac,nevedela o mne nic iba co som jej povedal a iba v tomto som klamal, pretoze som chcel aby si ma vsimla.Po case sa vsak zamestnala u nas v skole a zistila ze mam 16 a ze idem len do 3 r.na strednej.Problem je vsak v tom, ze je tehotna a je tehotna so mnou viem to aj mi to sama vravela, ale vraj ak to niekomu poviem manzel ju zrujnuje zobere dceru a pod.Lenze je to moje ako moze byt taka sebecka, ani pohlad mi uz nevenuje ale predtym ked jej bolo tazko muz stale prec bola stastna, ze ma ma.Povedala, ze aj ja si pokazim zivot som totiz v europskej reprezentacii v cyklistike a tak mam toho vela, ale ja nato serem chcem svoje dieta a zenu.Som sebec, ze sa o nu chcem postarat???seriem na cyklistiku chcem len ju,moje dieta a jej dcerku nech maju pekny zivot a nie ako s tym jej manzelom, ktory ani nevie kolko ma ich dcera rokov........pomoooooc co robbit?????????????Tobias


reklama

reklama

Tobias, Št, 11. 08. 2011 - 01:40

Este som zabudol podotknut ona ma 29 rokov a jej dcera tri.Byvaju pri nas zhruba rok,ja mam za mesiac 17 za tu dobu som Sabinku naucil plavat,jazdit na bicykli naco jej ocko cas nema a teraz mi nepovedzte ze ja hej lebo som nepracujuci.Chodim do skoly predtym rano na trening,poobede a vecer su to fazove treningy velmi fyzicky narocne, ale nikdy som nebol tak unaveny aby som sa nepobavil s mojou malou hviezdickou.Moja mama nieco tusi od kedy som totiz stretavam s dotycnou polavujem v treningoch,nestretavam sa tolko s kamosmi teda vlastne vobec lebo som nemal cas pomahal som priatelke a dni travim alebo som travil v priatelkinom byte samozrejme som sa snazil tam chodit nenapadne.Vymyslel som si pred mamou, ze jej s malou pomaham a ze ona mi plati co som mal povedat bolo cudne, ze sa hram na pieskovisku no nie???Naposledy co som bol u nich mi Sabinka po docitani knizky na dobru noc povedala,ze na svete lubi len mamicku,hanyho to je pes a mna a ze keby jej ocko bol ako ja, ze lubi aj jeho.......Plačem neviem ci ma niekto pochopi

babun (bez overenia), Št, 11. 08. 2011 - 02:34

Tobias, úplne ťa chápem, keďže som už asi aj staršia, ako tvoja mama, celkom presne si pamätám, aká som bola v tvojom veku, všetky emócie, čo teraz sú len taký pramienok, boli ako divý vodopád, všetky moje činy, ako keby nesledovali dôsledky, všetko, čím som bola nadšená, malo pre mňa rozmery vesmíru...

Iste chápeš, že by som mala na jazyku aj pohľad na tvoju partnerku, a ten by nebol práve to, čo chceš počuť, lebo by som ti povedala, ako mamuša, že si bol zneužitý, ale to teraz asi počuť nechceš, takže by som mala na teba niekoľko otázok, a ak chceš, môžeme sa o tom porozprávať, dávam ti slovo, že tvoje odpovede budem brať veľmi vážne:

1. Tvoja láska nechce o živote s tebou ani počuť vyhýba sa ti, čo myslíš prečo? Ak má dieťa, a čaká ďalšie, tie deti potrebujú niekde bývať, papať jogurty a ovocie, potrebujú hračky, farbičky a teplé topánky, potrebujú posteľné prádlo a návštevu bábkového divadla, iste, potrebujú aj lásku, ktorú si ty dával dcérke svojej priateľky, ale to je málo, ...skús porozmýšľať

2. Klamal si o svojom veku, a vzťah, ktorý si mal, je povedzme, celkom teoreticky, na hranici zákona, si ešte dieťa (prosím neuraz sa, ale ja sa dívam na teba, ako na svojho syna v tvojom veku) plné ideálov a túžob....Žiadny vzťah nemôže fungovať, ak je založený na klamstve, je celkom možné, že tvoja priateľka, keď sa dozvedela, koľko máš rokov, sa vydesila, lebo v tom veku, sú ešte za teba zodpovední tvoji rodičia, a tu sa natíska otázka tretia...

3. Ak by tvoja priateľka súhlasila, že bude žiť s tebou, majú do toho čo hovoriť aj tvoji rodičia, keďže nemáš ešte v rukách ako sa hovorí chlebík, a ešte dlho mať nebudeš, museli by sa priamo finančne a inak zúčastňovať na spolufinancovaní tvojej rodinky, teda predpokladám, situáciu, že manžel tvojej priateľky sa rozhodne odísť (nuž a byt sa musí predať, lebo je tu niečo ako manželské spoluvlastníctvo a delenie sa na polovicu)

4.Kde budete bývať, ak naozaj myslíš vážne, svoje slová, chcem svoju ženu a svoje dieťa, nemôžeš ju predsa chcieť v byte, ktorý financuje jej manžel, ako hovoríš, chceš ich a chceš sa o nich postarať...

5. Ak nedokončíš školu, čo asi nedokončíš, lebo budeš musieť ísť do práce, ak sa chceš postarať o svoju ženu a deti (teda aj Sabinku) tak porozmýšľaj, koľko asi zarobíš a kde, to nebude veľa....

6. Teraz si plný emócií a strachu, že stratíš milovanú bytosť, ale ak si taký šikovný športovec, tak možno toto je východisko, keď budeš ako šikovný vrcholový športovec zarábať veľké peniaze, môžeš naozaj uživiť rodinu aj bez školy, ale to je zase len na tebe, možno netreba zahadzovať, to, čo vieš perfektne, aby si sa upriamil na niečo, o čom, pri všetkej úcte, nič nevieš...

Takže, aké sú tvoje odpovede? celkom seriózne, aj keď som už stará a mám skúsenosti, (a na jazyku milión ponaučení, prikázaní a iných vecí) sa pokúšam vžiť do tvojej kože a celkom seriózne ti odpoviem na akúkoľvek otázku...

Možno ti to pomôže, drž sa synkuÚsmev

Tobias, Št, 11. 08. 2011 - 04:13

Dobre som rad, ze ste mi takto odpisala naozaj si to vazim
tak vam teda skusim nejak odpovedat dobre
1./ano moja priatelka so mnou teraz nic nechce mat lebo ma strach z mojho veku a to ma ubyja,Ked sme sa milovali a potom mi v noci zaspavala v naruci placuc ako sa boji odist od svojho manzela a ako sa boji, ze jej zobere malu vtedy sa nebala byt so mnou lebo si myslela, ze mam tolko kolko som povedal a citila sa v bezpeci.A len to ze mam o par rokov menej ako som tvrdil ju zneistilo az natolko???Ano deti toho potrebuju vela to uznam ale laska rodica je pre mna vsetko.
2./Ano klamal som o veku len o veku a nicom inom lebo viem, ze bez toho by som sa k nej nemohol ani priblizit a ano moji rodicia by do toho tiez mali co povedat lenze sme predsa ludia a nejako by sme to vyriesili, pretoze to co sa stalo pre mna nieje problem, moje nenarodene dieta je moj dar a ked sa chce cesta sa vzdy najde len treba hladat.
3./Ak by suhlasila, ze bude so mnou zit mali by sme jej plat ucitelksy co je zrejme nie vela ale okolo 600/700 eur to na nasej skole hodi som si zistil a ked bude na meterskej bude dostavat matersku,rodicovsky a rodinny prispevok mylim sa???je platicka nemocenskeho posledne dva roky takze ju musi poberat tu materksu ze???
4./Ak by som mal ine miesto v zivote by som nevkrocil do bytu toho hajzla
5./Som europsky reprezentant a ak boh da a neprivodi mi nijake zranenie tak zabezpecim Sabinku,moju praitelku a aj nase dieta tak, ze im nic nebude chybat,mozno tak luxusne nakupy a dovolenky lenze bez toho sa da zit pravda???kazdy 2.tyzden mam zavod,ktory uz ako je zvykom vacsinou chvala bohu dobojujem ako vitaz co mi hodi 200/400uer u chlapcov a ak vyhram u mozov to pomenej vyhravam tak je to rovnych 500/1000eur,navyse trenujem malych co je za mesiac 300eur...ked mam zly mesiac na moj ucet pribudne min 800eur ked sa mi nedari.....skoda ze je to bud alebo keby som mal stali prijem bolo by to super ale zatial sa to neda.Ked skoncim skolu budem mat viac casu nacyklistiku alebo sa na nu vydupem a pojdem do prace
6./nie mozno naozaj nic neviem, ale s vsetkou uctou k vam pani, ked som si prvy krat lahol s touto zenou do postele nebolo to preto lebo som si chcel zasexovat bolo to preto lebo som sa chcel milovat a s lasky ma pod srdcom moje dieta, keby to babo nemalo prist tak jej predsa nezlyha antikoncepcia

Od 13 patrim k vrcholu v sporte na Slovensku a v Cechach od 14 som v reprezentacii davno nezijem ako decko nemam cas ani dychat,moji rodicia su dobre situovany ale nikdy som nic zadarmo nedostal a od nich ani nedostanem, ale dostal som lasku a viem, ze nechcem nechat zenu s malym dievcqatkom a dalsim babom pod srdcom s muzom, s ktoreho ma strach a ktory je schopny na nu polozit ruku.
Uz 2 mesiace ma obchadza ale vcera uz nemohla vyuzil som malu a nanutil sa do bytu, nic sme nerobili len som ju drzal v naruci, plakala vraj jej mam odpustit, ze mi znicila zivot...neznasam ked place tak strasne ju lubim nechcem jej ublizovat,ale ani ju nenecham s chlapom, ktory ju tyra ci psychicky ale uz to prerastlo aj do fyzickych utokov....hajzel raz ho zabijem

Tobias, Št, 11. 08. 2011 - 04:28

Dobre Babun este mi prosim vas odpovedzte na moje otazky dobre
1./moze stvorclenna rodina vyzit s 1600 uer mesacne ano alebo nie?ja zarobim 1000eur na zavodoch mesacne plus plat z treningu malych 300 tjs 1300 plus jej materska a pridavky neviem kolko to hodi mozno 300 eur dokopy 1600
2./je protizakonne aby sme spolu zili???za mesiac mam 17 takze nie,to, ze som pod zakonnom si uvedomujem
3./Ak by si bola na mojom mieste nechas svoju tehotnu partnerku s muzom,ktory nikdy nie je doma a ked je terorizuje a vrieska na nu tak, ze jej mala dcerka sa ide pominut od placu??????nie raz sa stalo, ze mi 3 rocna zavolala placuc s pod stola, ale z sspod postele, ze mam rychlo dojst lebo sa boji ze ocko zabije maminku.......
4./ak neviem momentalne pre nas kupit byt da sa predsa byvat aj v docasne prenajatom ci nie????
5./myslis, ze je naozaj horsie, ked budu baby byvat so mnou nezrelym muzom ale muzom ktory ich miluje a da im aj to posledne ako s muzom z ktoreho maju obe strach???
6./S kym v mojom okoli sa mam porozpravat aby mi pomohol to riesit?
7./ako presvedcit priatelku, ze to bude fungovat a ze sa ho nemusi bat???
Pytal som sa kedy od neho mieni odist ci jej nestaci fakt ze Sabinka sa pocika vzdy ked sa spomenie, ze ocko pride domov vtedy a vtedy....co chce seba aj malu dostat na psychiatriu?????

magic, Št, 11. 08. 2011 - 08:26

tak ci tak budes musiet pockat so sobasom, lebo do 18 potrebujes povolenie sudu a rozhodnutie rodicov. teda este najmenej rok.

zena na materskej dostava prvych 6 mesiacov matersku, potom uz len 190 eur mesacne a pridavky na dve deti. dokopy je to nizka suma. pri predstave platenia bytu, sipa a dalsich veci, pre stvorclennu rodinu je to prezitie na hranici, ak by to mala tahat iba ona zo svojho. teda dokoncit skolu, najst si pracu a popripade si zvysovat kvalifikaciu studiom popri zamestnani bude naozaj nutne.

tvoja partnerka je dospela zena a cela vec sa tyka jej, lebo je to jej manzelstvo. nemas to riesit ty, ale ona. ty jej mozes byt opora.
mala by si vazne premysliet, ci je pre nu dolezitejsie byvat zabezpecena, ale v tak stresujucom prostredi, ze jej dieta zacina mat poruchy, alebo sa rozvedie a riskne prezivanie na minime. ak sa dostala uz do stavu "obete", teda rozumove myslenie ma podriadene strachu, povzbud ju v navstevach psychologa, aby zase nasla odvahu bojovat za seba a deti.
rozhodne by sa mala najprv obratit na socialku a UPSVaR, kde jej v jej situacii poradia, co podniknut a ake ma moznosti. aj financne, aj ine. ak sa rozhodne rozviest, moze od zaciatku ziadat o vyzivne na dieta. uz vopred moze poziadat o zverenie dietata do osobnej starostlivosti. detaily a naroky vam vysvetlia tam a pomozu spisat ziadosti pre sud.

co sa tyka toho, ze jej manzel dieta vezme - obratte sa na pravnika (za svoje zarobky jej mozes dopomoct k naozaj dobremu, aby nejakou procesnou chybou pri rozvode nedoslo k tomu, ze nasilnicky otec ziska do opatrovania dieta, ktore ma z neho hrozu). verim, ze vam odporuci navstevu detskeho psychologa a spisanie posudku o sabinkynom spravani pri reakcii na otca. rovnako bude asi nutna navsteva kolizneh opracovnika so socialky.
ak je pravda, co pises, je viac ako pravdepodobne, ze zverenie do starostlivosti otca, ci striedava starostlivost ani nepripadne do uvahy. bez ohladu na financne a bytove zazemie otca a slabsieho zazemia matky.

magic, Št, 11. 08. 2011 - 08:40

a este sa musis pripravit na alternativy z reality (aj ked teraz vnimas buducnost ako nieco, co dobre dopadne) - napr. ak to u tvojej priatelky zaslo dost daleko, budes musiet byt jej dlhodobou oporou. nepredstavuj si to romanticky. obete nasilia alebo psychickeho teroru sa nespamataju ako sibnutim carovneho prutika, ked sa ocitnu v lepsom prostredi. ten strach a neistoty doznievaju dlho a prejavia sa v situaciach, kde by si necakal. obcas by to mohlo zaskocit. obcas nahnevat. obcas znechutit. ber to ako normalnu vec.

dalsou moznostou moze byt neprijatie vasho vztahu a tvojej praitelky (resp. mozno manzelky) tvojou rodinou - co tak trochu aj predpokladas, pochopila som z clanku. toto vie mnohym parom dost zneprijemnit zivot a vyzaduje to vela trpezlivosti a diplomacie, aby sa rodinne vztahy utriasli. nepredstavuj si, ze sa radsej vybodnes na rodinu, ak vas neprijmu. korene su korene, raz sa to niekde odrazi. radsej to trpezlivo rieste.

ak naozaj vazne planujes buducnost s nimi, precitaj si najprv clanky odtialto o idealizaciach a ocakavaniach. je to mozno na tvoj vek priskoro a predpokladam, ze vela toho pochopis, ale ked pride na prax urobis presny opak, aj ked v bledoruzovom (co je normalne v tvojom veku a robia to aj dospeli), ale ako tak ta to ako tak pripravi na vyvazeny vztah dvoch ludi, co chcu spolu vychovavat dve male deti, z toho jedno sa vyrovnavajuce so zlymi spomienkami.

Lenka R, Št, 11. 08. 2011 - 09:43

Pokiaľ si sa rozhodol a partnerka sa rozhodne pre život s tebou budem ti moc držať palce. Z 1600 EUR sa dá vyžiť , ale to záleží od výšky nájmu, čo by ste platili za byt ... Len je rozdiel "vyžiť" , mať bežný štandart alebo byť zvyknutý na nadštadart .
Si zamilovaný a máš ružové okuliare , podľa toho čo píšeš , si skôr zvyknutý na ten nadštandart , uváž si , či zápasenie s financiami , každodenná starosť o rodinu / s dvoma deťmi, ktoré nie sú len na hranie, bábätko môže celú noc preplakať, bude to náročné sa nevyspať a popri tom študovať, či pracovať alebo sa venovať vrcholovému športu, v noci namiesto milovania, prebaľovať a tíšiť bábo ...../ nebude v budúcnosti zdrojom konfliktov . Si veľmi mladý a verím, že to myslíš úprimne, ale skús sa zamyslieť trošku reálne čo všetko ťa čaká a či zvládneš to , keď sa ti život obráti hore nohami. Každopádne drž sa a prajem ti všetko dobré Slnko

sonia, Št, 11. 08. 2011 - 11:32

Nuž to je teda silná káva,tvoja priatelka skutočne nerozmýšlala ked išla s tebou do postele,prepáč ale ísť vydatá zrelá žena so 16-ročným,no teda ...Sa nečudujem jej mužovi,že sa k nej tak správa čo si myslíš že je blbý a nevidí že ho podvádza,to asi vycíti každý.A dalšia vec naozaj si si taký istý že ked podviedla svojho muža neurobí to isté raz aj tebe?Ako aj sama povedala zničila život tebe a možno aj sebe ale inak vám prajem vela šťastia...

fidorka, Št, 11. 08. 2011 - 11:59

s tým podvádzaním nemá istotu nikto soni,ani Tobias,ani ty,ani ja.Len preto,že naši chlapi nás ešte nepodviedli (alebo len o tom nevieme Mrkám ),neznamená,že to neurobia nikdy.A tiež ani sama za seba nemôže dať žiadna z nás ruku do ohňa,nikdy nevieme čo nám budúcnosť prinesie.

fidorka, Št, 11. 08. 2011 - 15:17

to nie že "ako ja poviem",ja som to nevymyslela,ono to tak naozaj býva v živote

sonia, Št, 11. 08. 2011 - 15:36

Jasné,ako povieš Mrkám ...

anita, Št, 11. 08. 2011 - 12:13

Soni, myslím, že pre nával rozhorčenia si nepostrehla, že Tobiasova priateľka nevedela, koľko má v skutočnosti rokov, keď si s ním začala.
Žiadna živá bytosť si nezaslúži, aby s ňou iná bytosť jednala ponižujúco a hrubo. A ak je pravda taká ako ju uvádza Tobias, už vôbec nie pred dieťaťom.

sonia, Št, 11. 08. 2011 - 12:17

Ja neviem ale ísť s niekým do postele a nevidieť rozdiel medzi 16-ročným a 20-ročným,to musela byť riadne zaslepená láskou alebo túžbou Chichocem sa ...A s druhou vetou súhlasím...Mrkám

loulou, Št, 11. 08. 2011 - 12:14

No, Tobias, síce o sebe tvrdíš, že si na svoj vek vyspelý, ale fakt, že si uviedol ženu, ktorú - ako tvrdíš - miluješ, do omylu ohľadom svojho veku (Tebe sa to zdá pár rokov, ale 16 a 20 je obrovský rozdiel) o tom nesvedčí. Absolútne si nemyslel na možné následky - možnosť počatia dieťaťa s maloletým, čiže si neuvažoval dopredu a to je pre mňa znak nezrelosti.
Tobias Tvoje romantické predstavy o "zachránení" ženy, cudzieho dieťaťa a dieťaťa, ktoré tá žena nosí pod srdcom sú síce pekné, ale veľmi naivné. Teraz síce si schopný zarobiť peniaze, ale nepredpokladám, že budeš mať rovnaké podmienky na tréning a štúdium aj pri staraní sa o dospelú ženu s dvoma maličkými deťmi. Takže svoj terajší príjem (ten, keď je zlý mesiac) si vydeľ dvoma a možno sa dostaneš k reálnej sume. Takisto náklady na začiatok života sú naozaj vysoké, s tým tiež nepočítaš. Takisto neberieš do úvahy fakt, že síce "zachrániš" ženu od týrania, ale zároveň jej prihodíš na krk ďalšie dieťa, o ktoré sa bude treba starať a za ktoré bude treba rozhodovať v situáciách bežného života (tým myslím Teba - mysli si čo chceš, ale si od nej o 13 rokov mladší a reálny život si nezakúsil, podľa toho čo píšeš, ani z rýchlika. Mal si ideálne podmienky na život a je fajn, že si ich dokázal využiť, reálny život a státie na vlastných nohách je ale o niečom inom).
Moja rada: nehraj sa na dospelého a choď za svojimi rodičmi. Predpokladám, že zažiješ horúce chvíle, a Tvoji rodičia asi infarktové stavy, ale oni sú najbližší ľuďia, ktorých máš a určite sa Ti posnažia poradiť čo najlepšie. Ako sám píšeš, dali Ti veľa lásky a záleží im na Tebe. Zdôver sa im s mega prúserom, ktorý si vyrobil.

hanele, Št, 11. 08. 2011 - 12:57

ahoj
...inak, silna kava....aj ked sa mi to teda zda riadne pritiahnute za vlasy...ale budiz...
napada ma, okrem toho este jedna otazka...co ak to nenarodene dieta nie je tvoje Tobias ale manzelove, pravdepodobnost je 50:50, ty nevies ci a ako casto mala tvoja priatelka styk so svojim muzom a ci ti v tom povedala, resp. nepovedala pravdu
a skus si predstavit situaciu : prevali sa to, dojde k rozvodu, ex-manzel sa logicky bude chcet zbavit vyzivneho za druhe dieta o ktorom bude predpokladat ze nie je jeho, zaprie otcovsto, dojde k testom dna a predsa len sa ukaze ze otcom je on a nie Ty...mozno by si neveril kolko takych pripadov je, ani sama zena si jednoducho nemoze byt ista ked ma styk s viacerimi partnermi a zlyha antikoncepcia...

sonia, Št, 11. 08. 2011 - 13:05

Presne tak aj test otcovstva môže vela napovedať Áno ...

dulka, Št, 11. 08. 2011 - 13:41

Tobias, ak Tvoju priateľku jej manžel naozaj týra, mala by si ona sama v prvom rade vyriešiť tento vzťah. Je to určite ťažké v jej situácii, ale keď sa chce, veľa vecí sa dá zvládnuť. Ty jej môžeš byť oporou, pomáhať jej, nemusíte spolu hneď začať žiť. Uvidíte, ako to bude o pár rokov, či spolu stále budete chcieť byť. Je to pre ňu určite ťažká situácia - aj tá pravda o Tvojom veku, ale aj ďalšia vec - je učiteľka na škole, do ktorej chodíš Ty. Keby sa Váš vzťah teraz prevalil, mohla by prísť aj o miesto - a ani nevravím o tom, že by sa jej dosť ťažko hľadalo miesto s takouto "reputáciou" aj na inej škole. Aby som to skrátila - nechaj v prvom rade ju, aby si vyriešila svoje veci.

balalajka, Št, 11. 08. 2011 - 14:46

Jaaaaj táááky hnusný komentár z mojich úst som si resetla Veľký úsmev .
V tvojom príbehu je toľko neskutočných faktov že až ...
Baby, prosím Vás vaše 3 ročné deti tiež vedia plávať, bicyklovať sa a telefonovať v stresových situáciách s tým že si samé vyťukajú číslo??? Páni a ja sedím na NM ...
Idem to moje decko učiť aspoň bicyklovať Hambím sa .

loulou, Št, 11. 08. 2011 - 14:56

tiež ma zarazila genialita dcéry Tobiasovej priateľky Úsmev Ale povedala som si, že budem predpokladať, že všetko, čo Tobias napísal, je pravda Mrkám

Lenka R, Št, 11. 08. 2011 - 15:05

Plávať vedeli , bicyklovať samozrejme len na detskom malom bicyklíku a mobily vtedy neboli Úsmev
Trošku si robím srandu, chlapec možno preháňa , len chcel poukázať, že sa malej venuje viac ako jej otec.

Inak je ťažké poradiť čokoľvek, nepoznáme ani jednu z opisovaných strán. Život je niekedy zamotaný a vyvrbí sa úplne inak ako chceme. Ale myslím si , že nech to dopadne akokoľvek mal by to prebrať so svojimi rodičmi.

dulka, Št, 11. 08. 2011 - 15:27

Moja dcéra vedela v 3 rokoch plávať, bicyklovala na detskom bicyklíku, mobily vtedy neboli také rozšírené, ale v dnešnej dobe mobilov, kde sa dá nastaviť rýchla voľba, či vytáčanie hlasom si to viem predstaviť.

magic, Št, 11. 08. 2011 - 15:51

nasa drobcica ma 3 a uci sa celkom uspesne bicyklovat, plavat a ovlada vytacanie cisel na telefone cez rychlovolbu. preto mi to v danom veku neprislo divne. mozno ma dievcatko uz skoro 4 roky, ale mnohi aj tak zvykneme o svojich detoch hovorit, ze maju 3, aj ked je to 3 roky a 345 dni (aj ked, ano, su taki, co hovoria, ze ich ratolest ma 3 a pol, 3 a tristvrte, uz skoro 4, atd.).
teda nemusi to byt az tak male dieta.

bez ohladu na to, ci si to tobiac vymyslel, ci nie - dobuducna to moze byt ciastkovy navod ako sa zariadit pre niekoho, kto sa do podobnej situacie dostane a najde to tu. kazda informacia dobra.
bezohladu na to, ci ziskana uprimne alebo klamarskym zabavanim sa na nieci ucet.

helus72, Št, 11. 08. 2011 - 15:50

Tobias,ak je táto situácia fakt realistická, dal si o sebe, svojej láske a o VAŠOM probléme toľko indícii, že čo chvíľu budú o tom vedieť aj tí, ktorí nemusiaMrkám
... sama mám neblahú skúsenosť s blogmi na webeMrkám

Tobias, Št, 11. 08. 2011 - 16:08

Tak dakujem vsetkym, ktory neuviedli komentar, ze som si to vsetko vymyslel.....niekedy si naozaj prajem aby to bol len sen, ale potom precitnem a viem, ze dve zeny ma na tomto svete naozaj potrebuju
takze za
1./Ano vie mi zavolat v stresovych a aj inych situaciach, pretoze jej mala hlavka dobre vie, ze ak silno podrzi 8 na pevnej linke je to moje cislo potom uz len stlacime zeleny stuplik a Tobias je na drate
2./Ano naucil som ju bicyklovat, ja som sa vedel este predtym nez som sa naucil choditChichocem sa som vrcholovy sportovnca a o svojom remesle viem vsetko naucil som bic.,nie jedno 3 rocne doneste svoje a aj s nim vam urobim ako ste to nazvali zazrak???
3./Ano vie plavat samozrejme do Amazonky by som ju nehodil, ale v bazene par metrov preplava a to je uspech na tak male dievcatko ci nie?
Tiez si myslim dulka, ze Sabinka nie je nijak extra popredu pred rovesnikmi, ale je velmi sikovna to musim uznat......uz ani neviem kolko krat som bol pre nu v skolke a videl som nemalo jej rovesnikov prehanat sa okolo mna na biku takze si nemyslim ze je to nieco uzasne nad cim rozu,m zastava
A neviem ktora ste mi tu napisali, ze moja priatelka musela byt riadne slepa,ked liezla do postele s 16 as myslela si, ze ma 20 nie len baby vyzeraju v tomto veku vyspelo niekedy to padne aj na chalanov mam 188cm, 85kg a ked budete takla laskava a napisete mi odkiala zte poslem vam na email moju foto ci by ste vy pani drahe vedela, ze nemam 20 ale 16 dobre????

sonia, Št, 11. 08. 2011 - 16:17

Pozri sa Tobias,je to tvoj život,ako si ho zariadiš tak ho budeš mať...Neviem možno ten rozdiel fakt nevidela,ale mne sa to zdá skôr tak,že ho nechcela vidieť alebo ju to v tej chvíli nezaujímalo a potom už bolo neskoro,ktovie...Ale fakt ti držím palce,hlavne v športovej kariere...

Tobias, Št, 11. 08. 2011 - 16:33

Lenka R ano mal by som to prebrat s rodicmi zato ti davam plus ale minus zato ze vravis ze chlapec mozno prehana naco?ja prehanat nepotrebujem napisal som proste ako to je a hotovo s tym sa akoze vytahujem?sport je moj zivot to jedine comu rozumiem az za hranice myslenia tak som jej proste chcel odovzdat nieco z toho v com som profesional a to neprehanam lebo nim som

Tobias, Št, 11. 08. 2011 - 16:51

Ano mal som idealne podmienky, zato vdacim svojim rodicom,ktorych neskutocne milujem,naucili ma postarat sa o seba a ako hovori loulou niest zodpovednost za vsetky mega prusery ktore som narobil a este aj narobim

Tobias, Št, 11. 08. 2011 - 17:59

Sonia prial by som ti zazit to co zaziva teraz moja priatelka pri boku svojho muza ako mozes napisat, ze sa ani necudujes, ze sa k nej tak chova?sme ludia nie opice, od toho sme ludia, ze vieme komunikovat , problemy sa riesia dohovorom a nie bitkou si sialena?????????

dulka, Št, 11. 08. 2011 - 18:15

Tobias, keď si zverejnil svoj príbeh na nete, mal si počítať s rôznymi reakciami. Ale súhlasím s Tebou, že bitkou sa problémy neriešia, ani nevyriešia. No opakujem to, čo som tu už napísala. To si musí Tvoja priateľka vyriešiť sama. Prečo ostáva s mužom, ktorý jej ubližuje? Pokiaľ ona sama nebude chcieť od neho odísť - ak aj nie kvôli Tebe, tak kvôli deťom a sebe samej, tak Ty s tým nič nenarobíš.

sonia, Št, 11. 08. 2011 - 19:16

Samozrejme že problémy sa neriešia bitkou!Ale ved si nepísal že ju bije!Myslela som že skôr v komunikácii jej to dá pocítiť,ale čo čaká ked ho podvádza,že ju bude za to na rukách nosiť,alebo snád si myslíš že on nič netuší???

dulka, Št, 11. 08. 2011 - 19:30

Sonia, asi si to prehliadla, píše to.

Tobias, Št, 11. 08. 2011 - 18:13

No zeny dakujem za pomoc vedel som , ze ked sa prihlasim do takehoto vlakna dostanem vseliake nazory ale v zivote som si nemyslel, ze niekto mi povie, ze moj prispevok je pritiahnuty sa vlasy,vykonstruovany,vymysleny,nerealisticky......mam 16 mohol som sa na nu vykaslat a zdupkat, ked mi povedala, ze je tehotna,mohol som teraz z kamosmi vymetat bary no ja travim cas na stranke pre nanic mami a cakam ze mi nejaka nanic mama poradi co sa aj stalo tym, ktore vyjadrili svoj nazor dakujem aj ked bol negativny alebo nezhodujuci sa s tym mojim a tym, ktore sa zaoberali ci moze 3 rocne dievcatko jazdit na bicykli, tym ze moja partnerka je slepa, ze ne vidle rozdiel vekovy a pod tiaz dakujem aj ked nechapem co mi to teraz v tejto situacii pomoze no tak tolko moj nazor na vase komenty

dulka, Št, 11. 08. 2011 - 18:18

Tobias, skús si lepšie prečítať všetky príspevky - ja si myslím, že nejaké užitočné rady si dostal, len ich zrejme nevidíš, alebo nechceš vidieť Mrkám

Tobias, Št, 11. 08. 2011 - 18:22

vsak som napisal,ze dakujem vsetkym,ktore sa zaoberali skutocnou podstatou problemu

Tobias, Št, 11. 08. 2011 - 19:04

Hanelka ale ako bol ten nick,dieta ktore caka moja priatelka je moja pretoze v case spolodenia bol jej manzel mesiac odcestovany. Partnerka do konca 4 mesiaca nevedela, ze je tehotna mala menstruaciu zistila to tesne pred koncom 4 mesiaca teraz je v 6 manzel si mysli ze v 5 aby to vypoctovo sedelo.Za dva mesiace co vie ze je tehotna ho ani raz nenapadlo ist s nou k doktorke alebo nahladnut do teh.knizky ci je naozaj v 5 mesiaci.

magic, Št, 11. 08. 2011 - 20:52

jeho ignorancia je skor teraz jej stastie. nestazovala by som sa, aby ho osud nahodou nepomkol k tomu, ze tam nahliadne.

inak, dokedy to chce pred nim tajit? chce odlozit nastup na matersku? chce pred nim hrat predcasny porod? to nepojde. prirodu neoklames a do 9 vie pocitat kazdy absolvent ZS. v nemocnici mu hned vysvetlia, ze ziaden predcasny, ale pekne na termin. a potom co?

istym sposobom sa da aj takto pockat, lebo porod zacne veci riesit.
mozno konecne dosiahne, ze on poziada o rozvod a zbavi sa ho. teda okrem sudnych natahovaciek o zrusenie otcovstva, kedze dieta narodene do 300 dni po rozvode je automaticky priradene byvalemu manzelovi a zbavit sa toho da len rozhodnutim sudu.
moze nastat problem, ze on bude naopak odmietat vzdat sa otcovstva, aby vas potrapil, atd. ved uvidte, co bude.
kazdopadne to bude ta lepsia varianta, ako to, ze pride s dietatom domov a vo dverach dostane najprv poriadnu nakladacku za neveru a nemanzelske dieta.

prave preto, ak je taky nasilnik, ako pises, by mala veci zacat riesit uz teraz.
ma rodicov? moze k nim ist?
byt nou, zacnem riesit nahradne byvanie uz teraz a potom, co najrychlejsie podam ziadost o rozvod a odstahujem sa. nahradne preto, lebo mam dojem, podla tvojho opisu ich manzelstva, ze povedat mu o rozvode a nemat kam odist, tak bude peklo este horsie. ale kto vie.

mirka11, Št, 11. 08. 2011 - 20:00

Tobias,
Tvoja priateľka ak je vo vzťahu nešťastná môže požiadať o rozvod. Ak sa tak bojí urobiť, či už z ekonomických alebo spoločenských dôvodov nemáš veľa možností.
Nemôžeš ju nútiť aby sa rozviedla a ak aj zverejníš Váš milenecký pomer viac jej ublížiš ako pomôžeš.
Ona sa musí rozhodnúť či je zrelá niesť zodpovednosť za svoj život a život svojich detí.
Naozaj nie si ešte plnoletý a po právnej stránke si bez rodičov moc nepomôžeš.
Musím priznať, je mi sympatické ako chceš niesť zodpovednosť za túto situáciu ale v tejto chvíli si na to bohužial sám. Nateraz je múdrejšie nechať plynúť čas.

Sabinkaaa, Št, 11. 08. 2011 - 20:37

Ja som ta ktoru sa tento mlady chlapec snazi tak vehementne obhajovat co si absolutne nezasluzim ani vo sne.Dostala som sa do situacie, ktoru netusim ako riesit naozaj.

Sabinkaaa, Št, 11. 08. 2011 - 20:58

Nestastna som bola vo vztahu dlho predtym,nez sa mi v ceste zjavil Tobias.Moje manzelstvo je peklo.Nevedela som co je to za cloveka, ked sme sa brali, ale bola som mlada a hlupa.A teraz toto.Keby ste ho poznali,je to ten najuzasnejsi clovek akeho som stretla plny optimizmu,entuziazmu,zanietenia a lasky a ma len 16 rokov pane boze.Nikdy by som si to nemyslela naozaj uz to,ze ma 20 bolo pre mna malo ach jaaaj uz je neskoro zalamovat rukami viem.Ale keby ste ho videli,vysoky,vysportovany krasny mlady muz a navyse konverzacia s nim ma nikdy nepriviedla na myslienky, ze je este len dietatom a to som ucitelka ako som to nemohla spoznat....naozaj som to necitila po nijakej stranke s mojou malou je uzasny naucil ju vsetko co ju maju ucit rodicia a mna zahrnul neskutocnou laskou a pocitom bezpecia, ktory som v zivote necitila.Milovala som sa s nim denne a nikdy som nepocitila, ze by to mohlo byt 16 rocne dieta nenavidim samu seba zato , ze som to cele pripustila.Chce mi pomoct ale ja mu nechcem znicit buducnost je tak nadany ak zostane so mnou moze zabudnut na svoju karieru, teraz vravi, ze je mu to jedno, ale raz mi to bude vycita.Moju dcerku miluje od kedy ho mala pozna je ako predtym, moj manzel z nej spravil male ustrachane, uplakane dievcatko, ale tento chlapec jej vratil vsetko usmev na tu malu tvaricku, ocka jej ziarili, ked sa spolu hrali, ked spolu obcas robili palacinky trvalo to pol dna a ja som to zas dalsi pol den upratovala ,ale bolo mi to jedno hlavne, ze sme mali pri sebe muza chlapca to som vtedy nevdela, ktory nam dal to co nam moj manzel zobral lasku a radost zo zivota.

dulka, Št, 11. 08. 2011 - 21:06

Sabinka a prečo zostávaš v manželstve, ktoré je pre Teba peklom?

mirka11, Št, 11. 08. 2011 - 21:04

Sabinkaa,
Naozaj čas ukáže na čo máš silu. Ak sa má dieťatko narodiť zdravé tak kľud, Začni si odkladať peniaze a premysli si svoju budúcnosť. . Všetko sa dá, len si treba veci po praktickej stránke premyslieť.
A že si nevykročila zrovna najšťastnejšie, no nie si ani prvá ani posledná. Dôležité je že chceš dať svoj život na poriadok, či už s manželom alebo bez. Prestaň sa báť. Jediné čo ťa bude brzdiť bude Tvoj strach.
Prajem Všetko dobré

mirka11, Št, 11. 08. 2011 - 21:20

Sabinkaa,
Môcť tak predvídať čo prinesie budúcnosť. Ale ak Ti to pomôže tak ja s mojím manželom sme sa zoznámili keď mal 16 rokov ja sedemnásť. Brali sme sa keď mal 18 a ja 19.Dnes sme spolu už 26 rokov, vychovali troch divochovMrkám . Ak by som mala začať odznova nemenila by som. život treba žiť a nie sa ho báť.

Sabinkaaa, Št, 11. 08. 2011 - 21:35

Ach kiez by ste mali niektore pravdu a bol by toto cele len vymysleny nerealny pribeh ako velmi si to niekedy zelam.Mirka lenza ja mam za kratko 29 a on 17 pre bohaaa.Musim si premysliet co bude on tak o mna bojuje, ale nevie do coho sa pusta, aj ked je naozaj vyspelejsi ako vela chalanov v jeho veku co v jeho veku rozprava ako dospely uvedomeli chlap az mi je to zvlastne od kedy viem, ze ma tolko kolko ma.Bol to sok, ked som to zistila, ale verte mi keby tu teraz vycapim jeho foto mnohe z vas by typovali aj viac ako 20 no dobre uz nechajme ten vek vekom.Jedno je vsak iste chyba mne aj malej.Bol by uzasny otec len ho nechcem i nic ukratit mozno to je len docasne, ze je vsetkym taky nadchnuty no mozno nie naozaj si to musime vsetci premysliet.

dulka, Št, 11. 08. 2011 - 21:44

Sabinka, skús si najprv vyriešiť svoje veci s manželom a to ostatné preverí čas. Držím palce Slnko

mirka11, Št, 11. 08. 2011 - 21:57

Istotu v spoločnom živote Ti nedá nikto,ani 16- ročný ani 35- ročný muž. V jediného koho môžeš veriť si ty sama.
Týrať sa v mysli že mu ničíš budúcnosť je zbytočné, narodením dieťaťa predsa život nekončí. Bude to zložitejšie ale zariadiť sa to dá. A mám aj kamarátku čo je o 10 rokov staršia od partnera a vedia spolu fungovať. Zoznámili sa v čase keď chlapec mal 18 a ona 29. a sú spolu už 16 rokov. Takže nič nie je také strašné ako sa to teraz zdá.

Sabinkaaa, Št, 11. 08. 2011 - 22:56

Cita;a som vsetky prispevky a vas eodporucania pre neho aj ked viem ze jeho postoj to nezmeni.Viem, ze mi nechce ublizit ved aj na tuto stranku ma navygoval on vraj sa mam vyrozpravat a nechat si poradit mozno ma aj pravdu nemam nikoho komu by som sa zverila momentalne kedze sme sa prestahovali

babun (bez overenia), Pi, 12. 08. 2011 - 10:09

Sabinkaaa, skus si vyguglit centra pre tyrane zeny (neviem presne, kde byvas), tam su odbornici na to, aby poradili, ako z takychto nedobrych vztahov von (buducnost s priatelom je myslim momentalne vec, co netreba riesit v tom zmysle, ze je to akutne, pripada mi mily, zapaleny a ako vrcholovy sportovec je urcite celavedomy a zvyknuty prekonavat prekazky, verim mu...)

Skus si najst kontakt na pani Olgu Pietruchovu....

Uz by som to neriesila, ak je to take vazne a tvoj manzel je agresivny, cez verejny blog, mam iste skusenosti, kvoli ktorym ta nabadam k opatrnosti

V kazdom pripade, ak by manzel vztiahol na teba ruku, volaj policiu, a pozaduj zapisnicu...

V centrach pre tyrane zeny su psychologovia, poradia aj pravne, poznam taky pripad, zena s 2 detmi a igelitkou utiekla od tyrana a nakoniec uz je jej dobre..

Nie som si ista, ci naozaj chces odist od manzela, ak je to len o tom, ze nemas odvahu a mas strach, tak skus to centrum...

Drzim palceÚsmev

Sabinkaaa, Št, 11. 08. 2011 - 23:05

A nie mlady muz sa nevytahuje naozaj Sabinka vdaka nemu pred par tyzdnami zahodila bocne kolieska aj koleso do vody, je uzasne aka je pri nom uvolnena a kolko informacii od neho dokaze prijat.Je stastna, ze sa jej niekto takto venuje, ja sa snazim ako viem ale muz je predsa len muz

sonia, Pi, 12. 08. 2011 - 06:33

Sabinka,ako ti radí Dulka,vyrieš/dorieš/ vzťah s manželom a potom uvidíš čo čas prinesie dalej...

margesimpson, Pi, 12. 08. 2011 - 08:43

sedis na dvoch stolickach sabinkaaa. Ak mas v sebe kusok cti, tak si vyber jednu a druhu uplne odstrihni. Pokial si vyberies Tobiasa, tak sa uz nezatazuj vekom a podobnymi vecami. Pokial si vyberies manzela, tak ho uz konecne prestan podvadzat. Co si spravila uz neodcinis, ale buducnost mozes zmenit, aby si sa sama na seba mohla pozerat.
Pre Tobiasa. Milujes svojich rodicov ako tak citam. S najvacsou pravdepodobnostou o nich minimalne na par rokov "prides". Neakceptuju len tak lahko tvoj vztah. A aj ked ho z lasky k tebe akceptuju, velmi dlho sa budu hladat so sabinkou. Ziaden rodic si pre svoje dieta nepredstavuje zivot aky budes mat s nou. Toboz v tvojom veku. Takze mas - rodina, - kariera, - skola, - deti. S tymto sa budes musiet pasovat. Lahko sa ti romanticky rozmysla teraz, na "mamahoteli". Este si s niekym nezil, este si nezazil prichod dietata, prebdene noci, financnu nezavislost a zurive hadky z unavy.

magic, Pi, 12. 08. 2011 - 08:54

sabinka, vyries si manzelstvo, a potom s nim zacnite riesit vas buduci vztah.
ak to budes robit v inom poradi, budu problemy este vacsie.

a coho ucitelka si, nenasla by si aj uplatnenie v inom obore, nez skolstvo? pre pripad, ze sa toto prevali a zrejme ti to stazi dalsiu karieru ako ucitelky. navyse v inom obore by si mozno mala sancu zarabt viac ako ucitelka a teda by vase spoluzitie jeho karieru sportovca az tak neohrozovalo.

Lenka R, Pi, 12. 08. 2011 - 08:55

Sabinka, pokiaľ je to tak ako obaja píšete - aj ja poznám páry kde je väčší vekový rozdiel a fungujú bez problémov. Ja som tak trošku fatalistka - tiež som nečakane po rozvode stretla svojho terajšieho parnera a beriam to ako osud a svoju životnú lásku. Neviem, myslím, že všetko čo sa nám v živote stane má svoj význam. Milujete sa a bolo vám spolu nádherne. Tobias o teba dojemne bojuje a stojí o teba i tvoju dcérku / aj keď možno netuší, čo všetko ho čaká a ako veľmi sa mu zmení život/ napriek všetkému chce byť s vami.
Asi by som na tvojom mieste riešila rozvod - život s násilníkom nie je dobrý ani pre tvoju dcérku ani teba. Možno budú trochu problémy s financiami, ale keď sa chce všetko sa dá zvládnuť.... to čo sa ti stalo je asi impulz ako zmeniť svoj život a oslobodiť sa od manželstva , kde nie si šťastná. A či si Tobiasovi pokazila život- to je vec názoru a len život ukáže čo bude ďalej. Tobias má iný názor - dala si mu šťastie a lásku a on o to podľa tohto blogu moc stojí. Držím vám obom palce.

tanka, Pi, 12. 08. 2011 - 12:12

Ťažko uveriteľný príbeh:
- Píšeš, že máš milujúcich rodičov, ale mama ťa nazýva 16.r. zasranom?
- Mame nebolo vôbec čudné, že robíš kvázi au pair? predtým si tiež tak
prejavoval záujem o malé deti susedov a hral sa s nimi?
- "...Ked sme sa milovali a potom mi v noci zaspavala v naruci placuc...." ty
nemáš stanovený čas, kedy máš byť večer doma? Si neviem dosť dobre
predstaviť, že by moje 16. ročné deco bolo po nociach bohvie kde.
- "Chodim do skoly predtym rano na trening,poobede a vecer su to fazove
treningy velmi fyzicky narocne, ale nikdy som nebol tak unaveny aby som sa
nepobavil s mojou malou hviezdickou" prosím ťa, a kedy sa učíš, kedy si z
rodičmi?
- Predpokladám, že ak je niekto učiteľ, gramatiku má v malíčku. Sabinkaaa má v
príspevkoch dosť chýb /a nemyslím tým preklepy/, dokonca aj hrubku.

anita, Pi, 12. 08. 2011 - 12:57

Tanka, súhlasím. Tiež mi je tento príbeh viac ako nepravdepodobný. Nie preto, že by sa nemohol stať, skôr som si tiež uvedomila niektoré maličkosti, ktoré vo mne vzbudzujú pochybnosti o jeho pravdivosti.
Ale možno som len tak precvičená životom, že som až príliš nedôverčivá.

murinova1, Pi, 12. 08. 2011 - 12:22

Ahoj Tobias a Sabinka.Život prinesie rôzne situácie, ktoré sa zdajú ťažko riešiteľné a nepochopiteľné. V žiadnom prípade nebudem moralizovať, ani asi radiť. Som matkou 14 syna, a ako matka sa snažím, aby sa vždy k svojim problémom staval zodpovedne a snažim sa ho usmerniť ...určite vkládam do neho nejaké nádeje...Ako matka si všimnem, že sa niečo deje , že niečo nie je v poriadku a tak veľa krát čakám, kedy sa k tomu postaví zodpovedne a hlavne kedy to povie svojím rodičom. Neviem, ako by som reagovala na to, keby sa stalo niečo podobné...bola by som sklamaná?, reagovala by som neprimerane? Ťažko povedať.
Tobias píšeš, že si športovec, tvoji rodičia Ti určite veľa pomáhali, možno veľa investovali, vkladali do teba veľa svojich snov, píšeš,že ťa učili zodpovednosti. Chceš sa postaviť zodpovedne k svojmu problemu, starať sa o svoju lásku a dieťa. Kde je zodpovednosť voči rodičom? Nemáš ešte 18 a tak tu zodpovednosť majú tvoji rodičia. Začni od seba, buď zodpovedný a postav sa pred svojich rodičov, vysvetli im svoju sitáciu, povedz im, že napriek všetkému, chceš zabojovať o svoje dieťa, o Sabinku, že chceš ich nesklamať a napriek tomu ukončíť školu, ďalej športovať..., že chceš pomôcť a poradiť. To je tá zodpovednosť.
Sabinka a Tobias vek neznámena nič, ak sa dvaja ľubia a chcu prežiť spoločný život. Moja kamaratka mala 40 a jej manžel 20 napriek všetkému a všetkým majú krásny vťah a malu dcérku.
Čo poradiť, začnite, každý od seba vyriešte si vzťahy Sabinka s manželom, a ty s rodičmi. Ak Váš vzťah je silný určite všetko prekonáte, zabojujete a budete šťastný. Len tento problem netreba odďalovať.
Prajem veľa šťastia...

tanka, Pi, 12. 08. 2011 - 13:53

Ešte jedna drobnosť ma napadla:
3 ročné dieťa /resp. celkovo malé deti/ nepovedia len to, čo nevedia. Neverím, že by ťa tá malá pred otcom nespomenula v nejakej súvislosti. Veď píšeš, že ju aj uspávaš. Tak malé dieťa si predsa nevie uvedomiť, čo a komu povedať môže a čo nie.

Alebo, dajme tomu, že vás príbeh je naozaj pravdivý /čomu ja ale moc neverím - okrem kopy nezrovnalostí vyznievate moc romanticky, obaja krásni, nádherní, šialene zamilovaní, osud a všetci sú proti vám/, že by práve pre toto /to znamená kvôli tebe/ útoky jej manžela prerástli do fyzických?

PS. ešte aj ten názov ZÚFALEC HLÚPY mi tu nejak nepasuje.

sonia, Pi, 12. 08. 2011 - 16:00

S tým názvom máš pravdu Tanka,možno sa na tom príbehu teraz niekto zabáva...Vyplazený jazyk

lydusha (bez overenia), Pi, 12. 08. 2011 - 16:33

Obycajne byvam neveriaci Tomas a detektiv oriesok ja, clanok som preletela, diskusiu velmi zbezne, super si ma zastupil- teraz si za skaredu pre zmenu ty, ale....pamatate sa na tu babu co sem pisala, ako syn zneuziva jej dceru ci ake bajky to tu pretriasala? Jedine co v takychto chvilach zabera je- neriesit- nech si pise kto chce co chce a hlavne- nepitvat. Poslat link na krizove centrum a nerozoberat kto maci enma pravdu, pretoze evidnetne tu niekoho dobre rady nezaujimaju, chytaju sa iba toho akoze negativneho a citim burku v serbli po stopadesate. Kde nie je divak, nie je divadlo. Myslim, ze povedane bolo takmer vsetko a este raz dodavam- suhlasim s tankou a soniou, nemam viac co dodat, emocne som ostala uplne mimo celej story a svoju intuiciu sa mi oplati pocuvatMrkám

val, So, 13. 08. 2011 - 19:47

Btw akej cyklistike sa venujes???
Diky za kazde nove rano...

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama