reklama

Otázka za milión

Pridal/a georgina dňa 31. 07. 2012 - 15:16

reklama

"Ako ste prišli na to, že vám ide pomaly internet?"

Málokedy sa niekomu podarí zaraziť mi reč, toto bol jeden z tých prípadov. Spýtal sa ma to technik môjho providera, keď som tam pred chvíľou za posledný týždeň volala asi piaty krát, že moje pripojenie je viac ako zúfalé.

Tak sa tu teraz na striedačku uchechtávam ako cvok, striedavo neveriacky krútim hlavou.
A idem toto odoslať skôr, ako mi zas a znova capne pripojenie...


reklama

reklama

linda999, Ut, 31. 07. 2012 - 15:30

"odborné" otázky ja môžem Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

jamajka (bez overenia), Ut, 31. 07. 2012 - 17:26

Chichocem sa Veľký úsmev ach , Geo , však si mu mohla obratom vrátiť nezmyselnú odpoveď : A ako vy viete , že mám internet ?
Možno ten miliónik by si už mala vo vrecku ...alebo aspoň dobrý pocit , že si ho vytočila ty . Chichocem sa Veľký úsmev
(ja viem , dôležité je to vyriešiť , ale mi nedalo )

georgina, Ut, 31. 07. 2012 - 18:32

Jamajka, pravdupovediac, v takýchto situáciach sa zmôžem len na intenzívne uvažovanie, ako asi tak dotyčný dospel k tomu, že práve teraz treba povedať práve niečo takéto.
Na tvorbu odpovede mi už tak nezostáva "kapacita" Hambím sa

jamajka (bez overenia), Ut, 31. 07. 2012 - 19:21

Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa , pravdaže Slnko

Ariesa, Ut, 31. 07. 2012 - 15:40

na druhej strane ako admin vies, ze su aj odpovede za milion Úsmev .
ta otazka nie je az taka blba, data si sice mohol pozriet aj sam, ale asi len chcel vediet, v com vidis problem ty Úsmev. ci v odozve alebo linke ...

georgina, Ut, 31. 07. 2012 - 16:24

Ariesa, hej, nebola by blbá, keby to bol náš prvý rozhovor. Ale za posledný týždeň som toto s ním riešila minimálne päťkrát a zakaždým som mu vravela, že mi stránku načítava aj päť minút a keď konečne natiahne, tak capne pripojenie, a do gmailu sa bežne nedostanem aj pol dňa, proste to nenaťahá...

lydusha (bez overenia), Ut, 31. 07. 2012 - 15:47

A: O chvilu pojdeme cez slovinske hranice
B: Cez Slovinsko? A nebudeme potrebovat pas?
A: A vy to neviete?
B: Pytal by som sa, keby som to vedel?
A: A preco to neviete?

Niekedy je to hold tazkeeeeeeeeeeVeľký úsmev

jancila, Ut, 31. 07. 2012 - 15:48

Ja som vo štvrtok nahlásila výpadok firemného internetu, na ktorom sú závislé všetky naše pobočky. Oni to vo štvrtok aj preverovali, niečo asi pošťúrili, lebo zrazu to išlo. No a v nedeľu o 7,50 ráno (!) mi vytrvalo zvoní telefón, utajené číslo, že dobrý deň, Teľa-kom, môžeme uzavrieť tú poruchu na bode BCNxxxxxxx???

Som mala sto chutí im povedať, že nie, choďte sa tam osobne pozrieť! Ale nakoniec som sa zmohla len na zúfalé "STE NORMÁLNY?? TO MI VOLÁTE V NEDEĽU PRED ôSMOU KVôLI PORUCHE ZO šTVRTKA???

georgina, Ut, 31. 07. 2012 - 16:26

My sme pripojení cez malú miestnu pobočku rakúskeho providera, dlho v tomto kúte Slovenska nemali kunkurenciu, takže... služby ako poďme na medvede!

sofhia, Ut, 31. 07. 2012 - 15:50

No nam po trojnasobnom stazovani manzela sa SLov. telekomu najskor zrychlili internet dvojnasobne, mimochodom, za kt. sme si platili uz pekne dlho (nuz toto su "manzelove" zalezitosti Mrkám ), a nasledne aj tak bola stale chyba, az vyslany technik zistil,ze je velky zazrak,ze nam internet vobec ide, kedze podla rutera uz nemal ist Váľam sa od smiechu po podlahe

Geo vies, keby mali muzi svoje dni, ci matersku, tak by sa mali aspon na co vyhovorit, takto to maju tazke. hm, mne sa minule tiez podarila otazka za milion pri kupovani karfiola na trhu - chcela som sa spytat, ze dokedy vydrzi karfiol , a vyslo zo mna: "Vydrzi tento karfiol do zajtra?" asi to bude tym polomadarskym uzemim, ze sa nik nesmial, akurat manzel 5 minut neskor. no ja svoje otazky od veci obhajujem RD Hambím sa, kedze blond uz nie som.

georgina, Ut, 31. 07. 2012 - 16:30

Sofhia, nuž, ja som náročný zákazník. Minule som sa dozvedela, že týždenne stiahneme bezkonkurenčne najväčší objem dát zo všetkých ich klientov, a navyše chcem po nich takú blbosť, aby som sa mohla dostať na internet kedykoľvek, za čo si koniec-koncov platím...
Chápem, že ma majú plné zuby a - úprimne - ja ich tiež, ale máme s nimi uzavretú hodne šibnutú zmluvu, zatiaľ neúspešne hľadám spôsob, ako ju ukončiť bez toho, aby som platila nekresťanské penále...

linda999, Ut, 31. 07. 2012 - 17:39

ááááále koliesko na kočíku sme opravili! Mrkám

georgina, Ut, 31. 07. 2012 - 18:32

Veď ste predsa šikulky Áno Áno Áno

magic, Ut, 31. 07. 2012 - 16:37

pre mna je otazka za milion, ked ma niekto vytrhne zo spanku otazkou: "Spis?"
no nie, ja obvykle tak dobre predstieram. niekedy aj celu noc!

Ariesa, Ut, 31. 07. 2012 - 16:55

Áno Úsmev a na to je milionova odpoved. "spis?" "ano."

georgina, Ut, 31. 07. 2012 - 21:19

Magic, ja mám celkom slušnú zbierku otázok za milión, ktoré som podostávala. Stále je Number One, keď sa ma pri reklamácii plesnivého jogurtu predavačka spýtala, prečo som ho otvorila.
To ma teda fakt dostalo...

Alena7, St, 01. 08. 2012 - 08:57

Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe no naco si ho otvarala!!!?? Si si ho nekupila ako dekoraciu do policky ??!!??!! Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe
A ak mas viacero otazok, pospisuj do notesa Áno a potom citaj na zlepsenie nalady, pripadne v pravidelnych intervaloch mozes pridavat na NM-stranku Mrkám

georgina, St, 01. 08. 2012 - 10:46

No jo, všeličo sa v komunikácii pritrafí Pohoda.
Niekedy, keď nebudem vedieť, čo s časom, popridávam Úsmev Slnko Slnko Slnko

georgina, Ut, 31. 07. 2012 - 18:34

Janettka, ďakujem, my sme im to merali x-krát, na ich stránke majú svoj vlastný merač, ale stále sa ma snažia presvedčiť, že chyba je u nás. Však ako inak, že?

Najväčšia sranda je, keď je pripojenie tak pomalé, že tú ich stránku ani nenačíta.

jancila, Ut, 31. 07. 2012 - 21:08

V tomto je aj náš najväčší, najmocnejší ..kom expert:

JA: dobrý deň, nejde nám net v bode BCNxxxxxxx
ST: dobrý deň, dobre zapisujem hlásenie, technici to skontrolujú.

Po nejakej dobe, keď stále nič nejde:
ST: no dobrý deň pani, ale z našej je všetko v poriadku, my tu ten váš rúúter vidíííme
JA: no dobrý, tak ja sa pozriem (mrknem na monitor a kútkom oka badám, že akurát ozelenieva ikonka skypu) - áááá predstavte si v tejto chvíli to naskočilo.
ST: no pani ale u nás bolo všetko v poriadku, to vaše zariadenia nebolo vidno!

Veľký úsmev Proste zázračne vždy v momente, kedy zavolajú tak to zrazu ide. Alebo žeby to bolo tak, že odstránia poruchu a potom zavolajú? Veľký úsmev

georgina, Ut, 31. 07. 2012 - 21:21

Ja štandartne dostávam odpoveď: "Však teraz to ide." No hej, len ja musím volať cez ich pracovnú dobu, lebo inak si s nimi nepokecám. A že mi pripojenie nejde hlavne večer, cez víkend a tak - to je pre nich vcelku nepodstatné.

Anezka z Moravy, Ut, 31. 07. 2012 - 22:42

Dcerka si popri studiu privyraba ako recepcna.Volal jej host:ako sa dostanem k hotelu? Dcerka sa spytala :a kde ste?Host odvetil,ze nevie.

georgina, Ut, 31. 07. 2012 - 23:06

Podobnú situáciu som vyriešila veľmi diplomaticky. Viezla som vtedy 8-ročného syna z detskej oslavy a podarilo sa mi v Petržalke zle odbočiť a uuuž to išlo, medzi tými panelákmi som krúžila a krúžila.
Chalan sa ma po hodnej chvíli zo zadného sedadla spýtal: "Mami, my sme sa stratili?"
"Nie, zlatíčko."
"A kde teda sme?"
"Predsa v Bratislave."
Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev

Iwa, St, 01. 08. 2012 - 00:06

Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe teší ma, že nie som sama, kto vie zablúdiť v Petržalke! Ja som si vzhliadla autobus, ktorý mal v predu nápis Šafárikovo námestie a sledovala som ho Chichocem sa Na 3. zastávke mi už vyrehotaní školáci pri zadnom skle mávali Vyplazený jazyk

georgina, St, 01. 08. 2012 - 10:50

Nuž, v Petržalke som bola za celý svoj život celkovo asi desaťkrát (ak nerátam cesty na Antolskú okolo Petržalky), takže zablúdiť tam nie je pre mňa vôbec problém Hambím sa.
Ale ísť za MHD - to mi veru ešte nenapadlo Áno Áno Áno Mrkám

Iwa, St, 01. 08. 2012 - 00:28

Geo, ale nič nie je horšie, keď chlap typu "Chrobák Truhlík" sa odhodlá osloviť technickú podporu a pošlú mu ženskúúúú Váľam sa od smiechu po podlahe Chvíľu som robila techničku v jednej firme a zážitkov veru mám dosť Chichocem sa Úplne najhoršie bolo, keď som musela otvoriť kufríček s náradím Mrkám

georgina, St, 01. 08. 2012 - 10:52

Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Ženská s kufríčkom na náradie - to sú situácie ako stvorené na otázky za milión Áno Áno Áno Mrkám

Verka32, St, 01. 08. 2012 - 10:53

tak takato komunikacie su mi dobre zname (trosku dlhsia story mozno na samostatny blog) Úsmev

PIATOK okolo 15:00 ked poskytovatel ma uvedene vyjazdy do 16:00:
MM: Dobry, nejde nam internet vyzera ze je odpojeny.
TT: dobry, no uz tu nikto nie je ale skontrolujte si zapojenie kabla a ked to nepojde tak v pondelok zavolajte a niekoho posleme chybu nam neukazuje.
mm: to si robite srandu?, kable su zapojené dobre.
TT: je mi luto ale naozaj to teraz pred vykendom nevyriesime.
TRESK Telefonom(mm)

PONDELOK rano:
MM:V piatok som volal pre odpojeny internet, stale to nefunguje.
TT: ano, posleme technikov okolo 15:00.
V PONDELOK 16:00
MM:Dobry, vasi technici tu neboli
TT: ale boli ale sa nedostali k routeru na 11 poschodi, nemali kluce mate tam mreze. Poproste spravcu nech vam da kluce, zajtra sa zastavia okolo obeda.

UTOROK rano
MM: dobry, tak spravca povedal, ze si vasi technici spravili minuly tyzden kopiu kluca, tak nech si ho najdu.
TT. Zistim to,ozveme sa.
UTOROK poobede
TT: dobry tak chlapci nasli kluce pridu zajtra okolo 12:00. (inak,super termin pri dvoch zamestnanych ludoch).
MM. Dobre, nech konecne pridu manzelka bude doma (rozumej brala som si pol dna dovolenku)

STREDA
Dobry, pozreli sme to pripojenie, no chlapci z druhej zmeny odpojili Vas miesto suseda. mrzi nas to.

linda999, St, 01. 08. 2012 - 10:56

OMG!!!
inak servisaci - samostatna kapitola... Prekvapenie

georgina, St, 01. 08. 2012 - 12:29

Tak toto je už naozaj silné kafe.
Háčik je v tom, že internet je môj pracovný nástroj, takže si taký vtip ako nebyť pripojená od piatku do stredy nemôžem dovoliť.

Mimochodom, dnes mi caplo pripojenie o 11,02 a nabehlo o 12,12, však čo. Provider má zrejme vyvesený telefón, za vyše hodinu sa mi tam nepodarilo dovolať.

georgina, St, 01. 08. 2012 - 15:58

Telefón je nefunčný doteraz, pred chvíľou mi pripojenie vypadlo znova. Teraz sa snažím odmerať rýchlosť, stránku s meračom načítava už nejakých päť minút Mlčím

georgina, St, 01. 08. 2012 - 16:03

Podarilo sa odmerať. Výsledky sú skutočne ohurujúce Mlčím.

Download Speed: 187 kbps (23.4 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 56 kbps (7 KB/sec transfer rate)
Latency: 853 ms
1. augusta 2012 15:54:38

Ako som to teda prišla na to, že mám pomalý internet? Prekvapenie

linda999, St, 01. 08. 2012 - 16:36

Geo,
a to sa takto sprava ten rakusky provider? Musis komunikovat po nemecky? Ci?

georgina, St, 01. 08. 2012 - 16:42

Nie, volám do Malaciek, pekne po slovensky rodnou rečou.
To len podľa IP adresy vraj sedím na viedenskom letisku, na čom sa zvyčajne veľmi dobre zabávam Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev

magic, St, 01. 08. 2012 - 16:30

ma fobiu z tvojho cisla. obavam sa, ze budes jeho najpretriasanejsiu temou na gauci u psychologa. Úsmev

neviem, co na takeho providera.

georgina, St, 01. 08. 2012 - 16:43

Magic, volám na pevnú linku a len to robí tututu, ako keby bolo obsadené. Zrejme majú zle položené slúchadlo. Už som im poslala mail, tak uvidíme...

Ariesa, St, 01. 08. 2012 - 17:13

s tym mailom si mi pripomenula, kamarat robil admina v ich panelaku a kedze uzivatelia volaju casto a kvoli cudesnym veciam, nezverejnil svoj telefon, ale napisal na nastenku, ak vam nepojde internet, napiste mi e-mail ... a dva roky sa nad tym nikto nepozastavil a siet fachcila a okrem tych, ktori chodili priamo za nim do bytu, mal "relativne" kludne sichty Pohoda

adus, St, 01. 08. 2012 - 22:34

tak toto nemá chybu .... Váľam sa od smiechu po podlahe

georgina, St, 01. 08. 2012 - 23:03

V práci sme raz mali cvičný poplach. Oznámenie o jeho vyhlásení prišlo mailom, a že sa máme presunúť na trávnatú plochu medzi budovami tam a tam, a že ukončenie poplachu bude zase oznámené mailom.
Tiež chytré riešenie Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Mrkám

magic, St, 01. 08. 2012 - 23:42

a ako ste to vyriesili? nasli ste nedobrovolneho dobrovolnika, co vartoval pri pocitaci, kedy to pride?

georgina, Št, 02. 08. 2012 - 00:00

Urobili sme si dvojhodinový piknik na trávniku a potom prišli pre nás Pohoda.

Verka32, St, 01. 08. 2012 - 20:07

Tak presne to sme s mm rozoberali, ze co keby sme mali doma internet na pracu a nie viac menej na zabavu. A dohra celej tej story bola, ze sme sadli a napisali staznost, ktoru akceptovali a za tie dni odpojenia nam vratili z pausalu az neuveritelne cca. 2 eura a ponukli nevyhodnejsi pausal ako mame. Úsmev
Aspon nieco Úsmev

georgina, St, 01. 08. 2012 - 23:05

Ja som zvedavá, či mi na ten môj mail vôbec príde odpoveď... Mlčím

Erkočka, St, 01. 08. 2012 - 16:39

Posielam ti Anka moju skopírovanú diagnózu: /asi to v správe rozhádže/

Dátum a čas Hostname / IP Down
kbit/s Up
kbit/s Odozva
min(ms) Stabilita
%
01.08 16:24 -.el-profi.sk 2806 N/A 18,0 97,7

georgina, St, 01. 08. 2012 - 23:06

Erkočka, nerozhádzalo, len nejako zmizli číselká Mrkám Pohoda.
Inak, podľa tej úžasnej zmluvy máme mať ako štandart desaťkrát vyššiu rýchlosť.

Erkočka, Št, 02. 08. 2012 - 13:16

Netráp sa, aj nám sa to stáva, že vypadne aj na 4 hodiny a tiež pracujeme z domu. Vtedy to riešime faxom a už niekoľkokrát sme ho chceli vyhodiť, vraj už v tejto dobe sa fax už nepoužíva. Ale našťastie nás občas zachráni, keď niečo treba urgentne riešiť.

georgina, Št, 02. 08. 2012 - 13:20

No jo, len ja sa cez fax na webstránky nepozriem Úsmev Mrkám

brona, Št, 02. 08. 2012 - 13:20

Nuž, profesionáli na otázky sú všade ... Raz som sa ocitla na výsluchu ako svedok, bola som maloletá,našich ubezpečili, že sa ma budú pýtať s ohľadom na môj vek, citlivo, skúsený vyšetrovatel, psychológ... a otázka znela takto:
"Čo vám dotyčný povedal?"
"Nič. Bol úplne ticho."
"A čo ste mu na to odpovedali????"

Môj otec, prítomný, sa začal nahlas rehotať, čím vraj pokazil svedeckú výpoveď /moju.../
O technickej podpore sa nedohadujem.
vypadol nám net, reklqamujem, nejde ani Tv služba... Pń technik mal nástup rockovej hviezdy / nechal na seba čakať a mal desné maniere/- odišiel a stále nešlo. Evidovali nás ako opravenú pripomienku, trvalo týždeň, než som z nich vyrazila ďaľšiu návštevu.. Nový technik na mňa nakričal, že čo prepájam káble, keď to neviem...
Ohradila som sa, že som nič neprepájala , zdvihol telefón, overil meno predošlého technika a potom sa mi ospravedlinil.
Neviem, čo toho blbca nevyhoduia, už po ňom opravujem aspoň siedmu zakázku!§§ šomral cestou odo mňa...

georgina, Št, 02. 08. 2012 - 13:27

Broňa, tá prvá historka Áno Veľký úsmev Áno Veľký úsmev Áno
K druhej - už dávno som sa akosi zmierila s tým, že mnoho ľudí berie svoju prácu len ako zdroj obživy a nutné zlo, a podľa toho aj vyzerajú ich pracovné výsledky...

Teki, Št, 02. 08. 2012 - 13:52

Október pred dvoma rokmi,akurát začínali reklamy na vianočné akcie na pripojenie na internet.Tak sme si ho telefonicky objednali a čakali,kedy ho prídu zapojiť.O dva týždne telefonát-dobrý deň,vy ste mali záujem o info ohľadom netu?no nie,my sme si ho už objednali,ahá,tak prepáčte,kolegyňa šla na materskú a ja som vás našla náhodou na stole ako nevybavených zákazníkov,takže hurá.Objednal sa zas,a čakali sme,čakali.Celý november sme sa telefonicky rozprávali cez info linku,našťastie zdarma,kedy a či vôbec budeme mať internet zapojený?Šlo o pol hodinové hovory,kde nás prepájali od jednej pani k druhej,ale nik nevedel číslo na technikov,či iných kompetentných Ľudí,len dookola naučené frázy a my vám zavoláme a nik sa neozýval.Až v polovici decembra mi pani oznámila,že čo chceme,veď oni už nás týždeň fakturujú,že sme zapojený,napriek tomu,že nik nám nebol zapojiť kábel k domu ani router sme nemali,lebo ten sa vyexpeduje zo skladu až po tom,čo technik ten kábel zapojí.Kocúrkovo.Samozrejme sme sa sťažovali,až nakoniec vysvitlo,že na naše telef.číslo napojili suseda o ulicu ďalej,iné meno ale nevadí,fakturovali nás,veď do názvu dediny sa trafili Prekvapenie Prišiel poštou router a nakoniec nás navštívil deň pred Štedrým večerom technik.S poznámkou,že máme veľké šťastie,že to stihol pred sviatkami,lebo majú veľa nových zákazníkov,ktorých teraz zapájajú prednostne a nás riešili ako PORUCHU!!!
Ale tá tvár technika,keď chcel opraviť net a žiadny kábel Váľam sa od smiechu po podlahe stál za to.
Takže Geo,my sme mali už fakturovaný aj pokazený internet,ktorý sme ešte ani nemali zapojený doma.Takto vyzerá pomalý internet. Slnko

georgina, Št, 02. 08. 2012 - 14:22

Teki, boduješ - mali ste ešte pomalší internet! Veľký úsmev Áno Veľký úsmev Áno Veľký úsmev

Teki, Št, 02. 08. 2012 - 15:05

A otázka za milión bola,keď mi volala pani z ich firmy,netušiac o súvislostiach a opýtala sa:Dobrý deň,tu je klientský servis firmy XY,v rámci skvalitnenia našich služieb sa chcem opýtať,ako ste spokojná s naším vysokorýchlostným internetom?? Vyplazený jazyk

Erkočka, Št, 02. 08. 2012 - 15:12

asi sa počúram Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama