V prvom rade mal predávajúci vyvesiť oznam nielen o presťahovaní, ale aj kto a kde bude prípadné reklamácie vybavovať.
V druhom rade pri zrušení prevádzkarne je podnikateľ povinný informovať príslušný okresný úrad o tom, kto preberá prípadné záväzky, teda aj reklamácie.
Alebo je predávajúci povinný prijať reklamáciu v ktorejkoľvek svojej prevádzkarni, prípadne aj na mieste, odkiaľ riadi svoj podnik. Ak je však v záručnom liste uvedený iný podnikateľ určený na opravu, ktorý je v mieste predávajúceho alebo v mieste pre kupujúceho bližšom, uplatní kupujúci reklamáciu v tejto určenej servisnej firme.
Ak všetky predchádzajúce riešenia zlyhajú, tak na bločku sú uvedené informácie o firme - skús sa skontaktovať doporučeným listom, ako máš postupovať, prípadne sa obráť na SOI.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Dievčatá, ak máte skúsenosti, poraďte...
Reklamovala som synove botasky. Keď som išla po 30 dňoch do obchodu, mali zatvorené z dôvodu inventúry do 31.1.2014. 1.februára som tam teda opäť išla, ale už mali oznam, že predajňa je presťahovaná. Išla som teda na miesto, kde mala byť predajňa, ale nik o nej v okolitých obchodoch nevie. Dnes som volala na číslo, ktoré bolo na ozname o presťahovaní zverejnené. Pán na druhom konci mi povedal, že on o ničom nevie, že on prenajíma priestory. Keď som mu povedala, že predsa ak sú priestory jeho, tak vie, kto ich mal prenajaté doteraz. Na to mi zložil telefón. To už je druhý kontakt, ktorý ma takto odbil. Viete mi poradiť, ako postupovať ďalej?