reklama

Ako to je s tym co napisem a s tym co poviem ?

Anonymný (bez overenia) , 06. 03. 2010 - 14:41

reklama

Tak tu sedim zase pred jednou otazkou. Vobec nie je nova. Uz sme tot u riesili v mnohych blogoch. Nazov diskusie vlastne prezradza o co ide.
Ako to je s tym co napisem a co poviem, pripade s energiou, umyslom, zamerom ?

Teraz trochu odbocim. Adinka pisala na NM o kartach "Deti svetla" od Barbel Mohr. Kedze spisovatelku poznam, lebo nieco som od nej precitala, cakala som na vhodnu prilezitost obzriet si aj karty a knihu.
Co vam budem rozpravat. Adinka ma bohovy vkus Úsmev Mrkám. Knihu aj karty som kupila a vytesujem sa z nich do teraz.
Co ma ale zaujalo ?
Barbel Mohr popisuje pokusy doktora Emota, ktory pod mikroskopom fotografoval kristaliky vody. A nie len take hocijake. Mal niekolko vzoriek. Jednalo sa o klasicku vodu z vodovodu.
Nalial ju do roznych poharikov a na kazdy poharik nieco napisal /laska, vdacnost..../. Popritom mal aj kontrolnu "neenergetizovanu" vzorku. Vodu po 2 minutach nechal zamrazit a potom pod mikroskopom sledoval kristaliky.
Dosiel k zaujmavemu poznatku.

Neenergetizovana vzorka mala taku nijaku strukturu. Ale vzorky s napismi mali krasne tvarovane kristly.

Tak ma napada otazka, ci aj pisane/hovorene slovo moze mat nejaky vplyv na cloveka o ktorom piseme/hovorime. Hoc je to nevinny zart, recesia alebo cokolvek... Velakrat si totiz robime srandu - ty si ale somar, alebo to moje dieta by som hned predala a pod.
Co si myslite vy ?
Mozu mat na nas okolity svet vplyv aj taketo zartovne pismenka/slova/slovne spojenia ?
A ak ano, ako sa to odrazi ? Bude sa casom dotycny podobat somarovi /obrazne je to myslene Chichocem sa/ aj ked sme to nemysleli zle ?
A co nase pismenka ? Je to tak - co je psano, to je dano ?

Velmi intenzivne prehodnocujem svoju slovnu zasobu a slovnik Chichocem sa

Vsetko dobre Kvietok


reklama


reklama

Eva.N, So, 06. 03. 2010 - 14:51

Slovo raz vypovedané už nevrátime späť,preto si myslím,že treba zvažovať,čo človek kedy povie a ako..Môžeme si pomôcť ovládaním sa,chce to tréning..a to,či sa na niekoho niečo nalepí,dosť závisí od jeho vnútornej sily,od toho,ako to prijme.Či ako recesiu,či ako niečo nepodstatné..no ak píše niekto v slabej chvíli,keď potrebuje pomoc a dobrú radu,a odpíše mu ďalšia s dobrou náladou len tak niečo,ako si písala,či už"ja by som to dieťa predala"..alebo niečo v tom duchu,myslím,že aj to môže mať dopad.A nie že by sa druhý začal podobať na toho somára,no môže sa tak cítiť..

.Kvietok

http://www.youtube.com/user/Hermioneta?gl=GB&hl=cs
Toto ma baví, to je moje hobbyTlieskam Kvietok Áno Tlieskam

Polárka (bez overenia), So, 06. 03. 2010 - 14:54

Hmm... A ako su na tom nase deti ?
Vedia sa ucinne branit ?
Rozmyslam ci ma vyznam hovorit dietatu ze je zle, skarede ci nevychovane, ked robi neplechu ?
Nemozeme tak dieta postupne "naprogramovat" ?
Asi som odbocila, ale aj toto ma celkom zaujima Úsmev Kvietok

helus72, So, 06. 03. 2010 - 15:23

Žiadne dieťa nie je zlé, alebo škaredéMrkám

Polárka (bez overenia), So, 06. 03. 2010 - 16:33

Ja to svojmu dietatu nehovorim Úsmev. Ale stari rodicia to sem tam utrusia. A casto to vidim hovorit mamicky v stresujucich situaciach Úsmev

brona, So, 06. 03. 2010 - 15:42

Polarka, odpoved je :AnoBozkávam

Polárka (bez overenia), So, 06. 03. 2010 - 18:02

Myslela som si, dakujem Úsmev Úsmev Zlomené srdce

alionuska, So, 06. 03. 2010 - 20:22

Aj ja si myslím, že keď to dieťaťu stale hovoria, že je zle, neposlušné, tak tomu nakoniec uverí a začne sa podla toho správať. S dospelými neviem ako to je, ale určite sú typy osôb, ktoré sa dajú takto negatívne formovať

fidorka, So, 06. 03. 2010 - 14:56

Ja som sa nespočetne krát už presvedčila,že sila slova je veľmi silná,ale aj napriek tomu niekedy nedávam pozor na to čo poviem a uvedomím si to až keď to vyslovím.Chichocem sa A nielen vypovedané slovo,ale aj myšlienka je často až magická.Nemyslím tým zase,že všetko čo vyslovíme,alebo si pomyslíme,sa aj splní,ale určite také silné emócie-či už kladné,alebo záporné,to im dodáva silu.Slnko

Polárka (bez overenia), So, 06. 03. 2010 - 15:00

Podobny nazor mam aj ja. Úsmev Úsmev Slnko
Fakt by ma vsak zaujimalo, aku povahu, ci skor dopad maju slova vypovedane zo zartu, ktore ked povieme uplne vazne zartovne vobec nie su... ?

fidorka, So, 06. 03. 2010 - 15:20

No pátrala som a poviem ti Polárka,práve tieto sa u nás vyplnili do bodky,keď budeš chcieť súkromne ti napíšem aj podrobnejšie.Úsmev

Polárka (bez overenia), So, 06. 03. 2010 - 16:34

Jasne, piiis Úsmev... Uz sa tesim Úsmev Úsmev Úsmev Slnko

klodik, So, 06. 03. 2010 - 15:15

tie slová majú taký dopad, taký vplyv akú energiu im dáme...aj keď sú myslené žartovne , ale nie povedané so žartovným nábojom, energiou nevyznejú ako žart...

Tak je to aj s napísanými slovami- slová môžu byť akokoľvek ľúbivé dá sa z nich vycítiť akú energiu im dal človek ktorý ich napísal...Záleží na citlivosti a vnímavosti jedinca ktorý tieto slová spracováva, číta...vnímavý jedinec vycíti aký náboj, akú energiu v skutočnosti tie ktoré slová majú...

Polárka (bez overenia), So, 06. 03. 2010 - 16:37

Takze napr. ked poviem povedzme malemu dietatu, ze je maly mizero /to ma vo zvyku hovorit moj brat Matkovi/ s laskou a sirokym usmevom bude to ok ?

klodik, So, 06. 03. 2010 - 18:17

Tak na toto myslím, že odpovedala lydusha dole nižšie...myslím, že povedať dieťaťu malý mizero s láskou a širokým úsmevom je vždy lepšie ako povedať zlatíčko moje s hnevom a zlosťou a tváriť sa, že sú to láskavé slová samé o sebe a nemajú negatívny náboj...

Mne sa vždy vynorí ako mi mamina keď bola nasra.á a niečo potrebovala vedela povedať Klaudička s takým hnevom, že to bolo priam odporné...

Betula, So, 06. 03. 2010 - 15:22

pravda je, ze slova pisane a slova vypovedane maju uplne iny zmysel....nie samozrejme vzdy, ale ked rychlo piseme, mame to v hlave, ale na druhej strane to vyznie uplne inak ako sme to mali v umysle. Je to sranda, ze?

Slova maju velky vplyv. Deti, ktore su okrikovane, ze hlupak, debil a podobne, tak maju tendenciu si seba menej vazit.....ponizovanie deti je najhorsia vec. Cokolvek vyvedu, my rodicia sme ohureni, ze my sme take nerobili, ci nehovorili...a pritom je na nas ake budu nase ratolesti. U nas maju ten zaklad.
Ak budeme jacat na pubertiaka, verte tomu o par mesiacov bude jacat aj on na nas.... takze pozor na ton.....Zlomené srdce

lydusha (bez overenia), So, 06. 03. 2010 - 15:23

Suhlasim s Klodik, zalezi od naboja aky davame slovam.
A tiez ze aj negativne povedane , napisane slova mame moc zmenit pozitivnym myslenim...Pozitivne myslienky maju vacsiu moc ako negativne aj ked to skor vyzera opacne.
Ja osobne sa vystriham pouzivat slovne spojenia ako "strasne dobre" "hrozne pekne" a podobne...
Inak ked bola Lucia mala, povedala som jej, ze mam niekedy chut ju vyzmizikovat...a ona si to pamata dodnes...nic prijemne ale casom sa na tom uz smejeme...
Mna ribisska naucila, ze ked si poviem ja som taka krava- ano, si presne to, co si povedala, pretoze to dovolis sama sebe.
Vsetko co hovorime, su len slova...nic ine, len slova...a predsa nas niekedy zabolia, nahnevaju...my sa vyvrsujeme na tom, kto ich povedal a pritom je to len a len nasa emocia a take "upozornenie" ze nieco nie je ok...u nas, nie v dotycnom poslovi slova...

A take ze: teraz si ma ale dobre nastvala.
Ja? A ako? Len clovek sam rozhoduje o tom, ako sa citi- ci sa nastve, ci sa zasmeje, ci ostane smutny, sklamany alebo porozmysla co sa dejeÚsmev

Pekny blog, jarouši.Objímam

Polárka (bez overenia), So, 06. 03. 2010 - 16:46

Dakujem Úsmev

Mna vsak stale mata vedec Emoto a jeho voda. Stacil obycajny napis na pohar vody /ci uz negativny, alebo pozitivny/ a na kristalikoch vody sa to odzrkadlilo Úsmev...

Tak sa zamyslam, kto vie, ci dane napisi pisal doktor Emoto v bezemocnom stave ?
Keby ano, znamenalo by tom ze aj dane slovo samo o sebe ma istu energiu Úsmev
No a o to mi vlastne ide, ako to je ? Mne to furt neda pokoja Chichocem sa Úsmev Objímam

brona, So, 06. 03. 2010 - 15:54

Neviem, ci som tu uz raz nepisala o pokuse, ktory nam premietli a kusok aj ukazali v reali holandania. Islo o parafrazu z biblie:Na počiatku bolo slovo. /zvuk/ Na velku medenu /myslim- to je hrozne davno a ja si pamatam zazitok, nie technicku stranku veci/ ktora bola na takom hrote nasypali take male drobceky/ako piesok/ a platnu rozvibrovali do zvuku. Zvuk usporiadal rozsypane drobceky do krasnych foriem a tvarov- ciste tony robili najskor jednoduche tvary-vzdy symetricke,krasne. Zvuk ako posobil vznikali dalsie a dalsie "formy a tvary" a potom sme ich pozerali- cuduj sa svete v atlase rastlin! Boli to presne tvary listov z prirody a aj kvetov- zvuk posobil formotvorne- to som si zapamatala ako vystup z experimentu. Ked sme to dalej preberali, tak sa ukazalo, ze to, ake zvuky /cistota, hlasitost, tonina ale najma naboj-hnev, laska/ vydavame smerom k nasim detom je na ne silno formotvorne-rozumej nielen na psychiku, ale aj do 7 rokov na formovanie organov tela- akoby sme krikom a zlostou deti degenerovali vo vyvoji a zakladali im tak na ochorenie v neskorsom veku.
Je vazny rozdiel, ci dietatu povies s laskou ty moj maly somarik a smejete sa na tom alebo reves nanho boze po kom si ty taky somar... Nielen obsahm, ale aj naboj, zvuk...atd To vsetko je na pociatku nasich deti-po ich pocati. No nie o tom bol ten experiment. Na pociatku bolo slovo- zvuk, ktory vsetko usporiadal- a nam by mali ako rodicom slova vychadzat z ust ako v tej rozpravke o ruzovej Anicke- staby jej kvety z pier jemne splyvali na zem, co slovo, to kvetina...No priznavam- a zrejme o to tazsie je to ospravedlnitelne u mna, lebo viem- ja som obcas ako ta Katra- trnim obrastena.... Vdaka za pripomenutie, Polarka, krasny den.Slnko

brona, So, 06. 03. 2010 - 17:19

zaujimave by bolo, keby sme si mohli vlastne meno takto pozriet pod mikroskopom- hoci on tam dal len matku terezu a adolfa hitlera- a tieto mena maju v nas vsetkych jasny naboj. zrejme by bolo zaujimave, keby som svoje meno dala tam napisane mnou a potomnapisane manzelom, svokrouChichocem sa - boplo by to rovnake? je uz len meno istym nezmazatelnym ozancenim?Opakuje sa totiz v mojom zovote ovela castejsie nez cokolvek co mi kto povie... geo, ta sa nezdas, co vsetko stihas .... Úsmev Mrkám

georgina, So, 06. 03. 2010 - 20:17

Čo stihnem - stihnem, a čo nestihnem - počká Úsmev Mrkám.

rosa (bez overenia), Pi, 12. 03. 2010 - 15:07

v súvislosti s menom ma napadá "kabala" (židovská mystika)...židovské mená maju vždy dáky význam a údajne sa krstné meno ovplyvňuje s priezviskom...to aké dáš meno svojmu dieťaťu, určuje jeho budúcnosť...ak ťa častejšie oslovujú prezývkou, tak ťa ovplyvňuje viac tá...

Polárka (bez overenia), So, 06. 03. 2010 - 18:01

Konecne som sa dostala k linku Úsmev.
Geo, je nieco co ty nevies najst, alebo nieco co nevies Veľký úsmev Chichocem sa ??

Krasne, dakujem Úsmev.Niekedy je ozaj lepsie vidiet, ako pocut Zlomené srdce Objímam

georgina, So, 06. 03. 2010 - 20:18

Ale nájde sa aj také, čo neviem nájsť, alebo neviem. Ešte stále Chichocem sa Mrkám.

Polárka (bez overenia), So, 06. 03. 2010 - 16:52

V skutku nie je zaco. Mna tato otazka mata uz zopar tyzdnov Úsmev a som nesmierne rada, ze je tu tolko zaujimavych nazorov a komentarov Úsmev

Inak ta prednaska musela byt uzasna Zlomené srdce. Minule som zachytila nieco v tom zmysle, ze dnesna moderna hudba /hip hop, tranc - ci ako sa to pise Chichocem sa ja sa v tom fakt nevyznam/ je velmi skodliva. Vraj najprirodzenejsie a najblahodarnejsie su zvuky prirody. No a teraz napises tento prispevok a ja sa tu usmievam popod fuz, ako tie skladacky krasne do seba zapadaju ÚsmevÚsmev Úsmev Slnko

Ozaj, ako su na to dievcence Slnko ?

ivet36, So, 06. 03. 2010 - 16:30

....pekny blog...veru budem si davat pozor na slova!uz ma raz upozornila aj lydusha a snazim sa....
Este tak na okraj...minule som kdesi zapocula- ze ak sa nieco stane a vy mate strasnu, ale strasnu chut zahresit-mate ihned vyriect svoje velke zelanie.... ta sila -povodne urcena nadavke - tomu zelaniu da taku energiu,ze vyleti tam hore,odkial ma prist a pride spatna vazba.....a mate aj lepsi pocit.....ivetMrkám

lydusha (bez overenia), So, 06. 03. 2010 - 17:36

Toto je ale uzasny napad! Veľký úsmev Ja som zas praktizovala na Lucii (aj praktizujem dodnes) ze ked mi uz uz ruka leti k nej lebo ma nastve, tak ju pohladkam a objimem...reakcie na oboch stranach su nevidane, hnev prechadza ako mavnutim carovneho prutika.
S Luciou je dobre skusat taketo veci, je naladena na mojej vlne, pozna napr. aj zrkadla a ked nabiehame do hadky zvykne mi pripomenut: zdkadielko, maminka? zrkadielko? A opacne to plati tiez...
A minule sme potvrdili stare zname : obuvnikove deti chodia bose...
Kukala mi cez plece na NM a videla blog o krabickach zelani.
Vycitavo sa na mna pozrela: kazdy ma krabicku zelani, len mne si oservitkovala zavaraninovy pohar!
Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev

A k tomu emotovi jarka, darmo ja napisem na pohar laska ked som v tej chvili nasrata na cely svet...vtedy tomu slovu asi nedam ten spravny naboj...
ked to napise bezemocne- iba laska, tak to slovo ma asi vlastnu vahu...taku nejaku zakladnu, ktoru podporim aj emocne...a ma vacsiu...alebo ju znegujem negativnou emociou...az anulujem...potom uz laska nie je laskou...vieme dobre ze medzi emociami byva tenulililinka ciaraÚsmev

Polárka (bez overenia), So, 06. 03. 2010 - 17:54

Jasne, uz tomu rozumiem Úsmev. Presne to mi nebolo jasne Úsmev
Dakujem Zlomené srdce Zlomené srdce Objímam

adus, So, 06. 03. 2010 - 20:48

Toto sa mi veeeeľmi páči! Lebo veru som potrebovala na tie nadávky náhradné riešenie - kedysi som mala kamoša - keď som mala chuť zahrešiť, len som naňho kukla, on niečo zo seba vysúkal a mne bolo hneď lepšie...Mrkám
Lenže to bolo dávno. Dnes nemá kto za mňa nadávať - no a konečne viem, čo mám robiť.
Díky za tipÁno

vločka, So, 06. 03. 2010 - 19:10

pesne s týmto som mala tento týždeň skúsenosť. robila som jednu tortu a na ňu som mala napísať "najlepšiemu mužovi na svete" no poviem vám ani robota mi nešla tak od ruky ako veľmi som s tým vnútorne nesúhlasila. stále mi tam blikala kontrolka " a čo je potom ten môj?" tak som sa na tortu začala pozerať ako keby bola pre chlapa môjhoVyplazený jazyk
a naučili ste ma babenky na NM prestať používať tie slovné spojenia "strašne dobré atď" a už to praktizuje aj môj chlap. je to super. Objímam
to s tým vyrieknutím želania tesne pred než vyrieknem niečo nepekné je skvelý nápad...Áno

Ariesa, So, 06. 03. 2010 - 20:30

minule som sledovala pokus s rastlinkami - o rozpravani. rastlinky pocuvali hudbu, ine pocuvali pekne slova pokojne vyslovene, ine pocuvali vulgarizmy a nadavky pokojne vyslovene, na ine sa vyslovene kricalo a samozrejme bola aj skupina, ktorej sa nikto neprihovaral.

a ta ticha skupina dopadla najhorsie. menej vyklicenych rastlin, mensieho vzrastu a menej kvetov. este aj tie, na ktore sa kricalo sa mali lepsie. hudba bola tak uprostred. najvacsiu "moc" mali slova. nezalezalo na sposobe vyslovovania a ani obsahu slov.

a kedze my nie sme rastlinky, ja sa priklanam prijemnej reci Mrkám ... ale musim si casto hryzt do jazyka, alebo dovysvetlovat nepremyslene.Hambím sa

Polárka (bez overenia), So, 06. 03. 2010 - 20:37

To je velmi zaujimave. Mam doma knihu co mi kupil Marek - "Proc jsou stastne deti stastne" /kniha je sice zaujimava, ale nie je to ta, ktoru by som niekomu odporucila, poznam aj lepsie/
http://www.martinus.sk/?uItem=32022

V skartke sa tam pise, ze ak deti nemaju dostatok pozornosti, urobia cokolvek, aby mali aspon nejaku pozornost od rodica. Kludne budu aj neposluchat, len aby sa im rodicia venovali. V zmysle akykolvek zaujem je lepsi, ako nezaujem. Úsmev Úsmev Kvietok

klodik, So, 06. 03. 2010 - 20:40

Ariesa mne z jednej prednášky v škole utkvelo v pamäti to keď nám jeden pán profesor vysvetľoval, že výchova kde vládne krik, násilie je ešte prijateľnejšia ako ignorácia, nezáujem...Niekedy sa to nezdá, a je to zradné, ale niektorí rodičia deťom dokážu oveľa viac ublížiť nezáujmom...Krik, nevhodné slová sú vždy prejavom aspoň ako- takého prejaveného záujmu...ignorácia, nezáujem je však oveľa horší...

datelinka, Ne, 07. 03. 2010 - 09:54

samozrejme Polarka ma kazde slovo na cloveka a dieta dopad, poznam ludi ktory stale hovorili svojim detom ake su neschopne ,hlupe a dnes maju problemy,pretoze to casto doma pocuvali,tak si to nejako vsugerovali,ale
su aj taky ,ktory sa vzopru a ked pridu do puberty ,alebo su starsi,chcu
odist od rodicov a zmenit sa,najdu silu bud v sebe alebo inej osobe ktora ich podrzi a vyzdvihne.Je to nielen u deti ,ale aj u zien a muzov v manzelstve.ked ta manzel ma rad a hovori ti ze si pekna a sikovna,ty taka
aj budes ale ked niekto len nadava,ze si lava a nic nevies a nie si ako ine zeny,tak isto to vplyva na psychiku tej dotycnej a prestane si nakoniec sama sebe verit,alebo od neho odide.
Funguje to tak nejak v nasom zivote aj ohladom planov a cielov,ked si budes opakovat slova,co i len v mysli co chces dosiahnut,dosiahnes to.Ja to mam
odskusane na sebe,sledujem udalosti v mojej rodine a u pribuznych a cudujem sa ,ako si vedia ludia sami sebe ublizovat a nicit zivot aj svojim detom.
Veru slovami najviac ublizis.Ale slovami vies aj pohladit a povzbudit.Bozkávam

libuška, Ne, 07. 03. 2010 - 10:33

Slovo má určite veľkú silu. Poznám čoveka, ktorého mama počas detstva nepochválila, iba kritizovala,po rozvode v kuse nadávala na bývalého manžela, všetky svoje negatívne emócie si ventilovala cez dieťa a pod. ten človek je dospelý, psychicky labilný, nemá zdravé sebavedomie, neverí si, podceňuje sa apod. Hotová katastrofa. Pri deťoch si treba dvojnásobne dávať pozor čo človek povie. Raz ma môj syn celý deň zlostil, furt ma kritizoval za blbosti, navážal sa do mňa a ja som to počase už nevydržala a povedala som mu : A ty si zase ušaté torpédo.Dodnes mi to nevie zabudnúť. Tak veľmi sa ho to dotklo, už mu zbytočne vysvetľujem, že som to nemyslela až tak vážne Smútok Ten tón hlasu napovie ako to človek myslí.

adus, Ne, 07. 03. 2010 - 12:54

No, ja zastávam ten názor, že rozhodujúci je emocionálny náboj, ktorý slovu dávame a nie zoskupenie písmenok, z ktorých slovo pozostáva. U nás doma často používame (s láskou) rôzne možno nie práve "pozitívne" pomenovania - napríklad synovi často povieme "krpec" - veru aj ma moja mamina za to občas karhala, keď to počula, ale bolo to skutočne s láskou a nehou - a aha - dlháň dlhočizný nám z neho vyrástol, najvyšší je z celučičkej rodiny. Aj tomu môjmu (už to tu bolo v nejakej debate) nehovorím zlatíčko ani nič podobné - je jednoducho "starý" (alebo menom ho volám) rovnako ako ja som stará (a cítím sa tak max. na 30Chichocem sa Mrkám Hambím sa ) - to máme zase z nejakého článku čo sme kedysi čítali - vraj páry, ktoré sa takto "titulujú" sú najšťastnejšie a najdlhšie spolu vydržia. No my už na rok budeme 25 rokov sláviť .... - takže niečo na tom možno bude.

brona, Ne, 07. 03. 2010 - 13:35

prepána, Adus, preco sa uz v 25-ke citis na 30 rokov?! Mrkám Bozkávam

adus, Ne, 07. 03. 2010 - 17:45

Bozkávam ja ti Karle ani nevím

libuška, Ne, 07. 03. 2010 - 18:23

Absolútne súhlasím, že rozhodujúci je emocionálny náboj, ktorý slovu dávame, aj veta : "Ty si ale somár" sa dá povedať rôzne, dôležitý je ton,mimika, zafarbenie hlasu a emocia. Ale ak je tá emocia negatívna ( a v mojom prípade bohužiaľ asi bola) tak to ten druhý vycíti.Aj ja poznám ľudí čo spolu dlho žijú a povedia, môj starý, to človek cíti, keď je to s láskou Zlomené srdce

motylik, Ne, 07. 03. 2010 - 19:16

Dôležité je emočné podfarbenie, ale aj samotné slovíčko ako v písanej, tak aj v hovorenej podobe. Kto čítal Anastasiu od V.Megreho mi určite dá za pravdu Mrkám
Stretávam sa s tým pravidelne aj v numerologii.

Polárka (bez overenia), Po, 08. 03. 2010 - 21:13

Ahoj Motylik,

Anastasiu som zial necitala, ale aspon mam teraz dalsie knihy do zoznamu Úsmev.
Z tvojho komentara ma zaujalo toto : ""ale aj samotné slovíčko ako v písanej, tak aj v hovorenej podobe.""
Mozes prosim, napisat viac Zlomené srdce ?

motylik, Ut, 09. 03. 2010 - 18:43

Odporúčam ti veľmi Anastasiu, si duchovne vysoko naladená, túto knihu si vychutnáš ako lahôdku Mrkám Napriek tomu, že som doteraz prečítala ťažké kilá ezoterickej literatúry, všetky diely Anastasie na mňa hlboko zapôsobili. Už len samotné čítanie textu, bez vnímania jeho významu, pôsobí na myseľ veľmi blahodarne a v knihe je aj vysvetlené prečo to tak je. Preto som to spomenula aj v súvislosti s pôsobením slova.

Slovo napísané a vyslovené (týka sa to hlavne cudzích mien) môže mať rôzne vibrácie.
Pri numerologických rozboroch osobnosti veľa zaváži aj meno a priezvisko človeka, každé jedno písmenko zvlášť má svoju váhu a hodnotu a tieto sú ďalej rôznym spôsobom zrátavané - každé zvlášť aj spolu majú na človeka určitý vplyv. Všetky tieto vibrácie pôsobia na nositeľa mena a dotvárajú obraz jeho osobnosti (alebo naopak, meno iba prezrádza charakter človeka - podľa toho, ako sa na numerologiu dívame...). Sú to len čiastkové aspekty osobnosti, ktoré sú zase v interakcii s vibračne silnejším dátumom narodenia.

Polárka (bez overenia), Št, 11. 03. 2010 - 14:30

Dakujem Motylik Úsmev

mne to proste nedalo. Stale som nad tym pisanym a hovorenym slovom napr. bez vlozenej emocie rozmyslala. Zdalo sa mi, ze aj samo o sebe ma nejaky energeticky potencial. Takze to co mi pises, mi dava konecne zmysel Úsmev Úsmev Úsmev Slnko
Anastaziu si iste nejak zozeniem a precitam Úsmev Úsmev Objímam

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama