reklama

Nevera cez chat trochu inak

Pridal/a Borisita dňa 25. 03. 2007 - 22:03

reklama

Tento príspevok píšem v súvislosti s trošku starším príspevkom "Nevera cez chat".
Mrkám V poslednom čase som i ja začala chodiť na chat, a to z rôznych dôvodov. Odkedy som na materskej dovolenke, chýbajú mi ľudia. Ľudia, ktorí nerozprávajú len o deťoch, pôrodoch, kojení atď.,ľudia, ktorí vám vedia polichotiť, ktorým to môžete šibalsky vrátiť a nadviazať tak neškodný flirt. Poviem to jednoduchšie, chlapi, s ktorými sa dá zažiť sranda, a od ktorých dostanete iný pohľad na akýkoľvek váš problém. S viacerými som samozrejme rozoberala aj tému sexuálneho života. Boli to väčšinou chlapi ženatí, prípadne žijúci vo vážnejšom partnerskom zväzku. Väčšina z nich hľadala na chate možnosť odviazať sa a zažiť, či už virtuálne alebo reálne po dohodnutom stretnutí, to, čo nedostávajú doma. Nešlo o žiadnych úchylákov, ani o mužov s bizarnými sexuálnymi túžbami. Mnohí skúšali daný problém so svojimi partnerkami riešiť rozhovorom, väčšinou však neúspešne. Často nielenže nedostali odpoveď na svoje otázky, ale druhá strana ani nebola ochotná sa o tom baviť. A pri tomto som neveriacky krútila hlavou. Kde berú tieto ženy odvahu bez mihnutia oka zmiesť zo stola požiadavky svojho partnera a očakávať pritom, že sa s tým jednoducho zmieri a nebude hľadať riešenie inde???
To riešenie môže byť spočiatku veľmi neškodné, časom sa však z neho môže vyvinúť nevera, ktorá kruto ubližuje a v tom najhoršom prípade rozdeľuje.
Toto nie je obhajoba mužskej nevery. Toto je len opačný pohľad na vec, ktorý som získala práve vďaka takým, ktorí túto situáciu zažili na vlastnej koži. Svoje partnerky ľúbia, vážia si ich i ako matky svojich detí, ale nevedia si jednoducho pomôcť inak.
Podľa mňa sa oplatí toho svojho v tejto oblasti vypočuť, skúsiť odhodiť zábrany a vyjsť v ústrety jeho túžbam. Vyvolávať príjemné pocity u svojej milovanej osoby, o tom je predsa láska.
Či sa to niekomu páči alebo nie, vyrovnaný milostný život je základom partnerského života. A to platí nielen v mužskom sveteMrkám .


reklama

reklama

monika, Ne, 25. 03. 2007 - 22:17

citujem: "Mnohí skúšali daný problém so svojimi partnerkami riešiť rozhovorom, väčšinou však neúspešne. Často nielenže nedostali odpoveď na svoje otázky, ale druhá strana ani nebola ochotná sa o tom baviť."

to, ze ti chlap na chate nieco take povie, este neznamena, ze to je pravda. pripadne opacne, keby to povedala nejaka zena nespokojna so svojim manzelstvom, cudziemu chlapovi na chate, stale je to len jedna strana pribehu, nemozes podla toho posudzovat vztah dvoch ludi, ak nepoznas aj nazory a pocity druhej strany. akoze co ine sa da cakat od niekoho, kto na chate vyhladava opacne pohlavie, a pritom je zadany. mne sa vobec tieto "nezavazne flirtiky" nepacia. je to hra s ohnom.

Zuzana, Po, 26. 03. 2007 - 07:13

Presne, Moni, ako pises....kazda minca ma dve strany....to je presne, ako ked sa dvaja ludia rozvadzaju a vy ste ich rodinni priatelia a ma......mozno mate pocit, ze ona...je nevinna a vas muz...ze on je nevinny....
Nikdy za to nemoze len jeden...vzdy na tom maju vinu obaja, aj ked nie orvnaku, ale ..LEN A LEN ONI DVAJA VEDIA,AKO TO JE NAOZAJ...A JEDEN NAZOR-je LEN POLOVICA PRAVDY!!!(Maximalne....)

Mira-Mária, Ne, 25. 03. 2007 - 22:21

Čo človek - to názor,čo človek - to iné nároky.Rozhovory nevyriešia každý problém v teto oblasti. Zákonitosťou každého vzťahu je prechod od euforickej zamilovanosti po stereotyp zvyku. Mnohý nedokážu stráviť nezáujem a opäť s novými partnemi/kami začínajú odznova. Len výnimočne sa nájdu dvaja s rovnakým apetítom a chuťou meniť poznané a odskúšané. Viem o čom hovorím, žijem pätnásty rok s parnerom v harmonickom vzťahu, no v sexe to škrípe už dlho. Je dôležitý, ale nie najdôležitejší. Hovoríš o mužoch,a čo my ženy? Nemáme erotické linky,ani dámske nočné kluby a tolerancia ženskej nevery oproti tej mužskej je niekde v stredoveku,ako si má normálna žena dopl´ňať ilúzie? Práve preto,že si svojho partnera vážim, zatiaľ na to neviem odpoveď.

Zuzana, Po, 26. 03. 2007 - 07:21

Musim aj tu napisat par riadkovMrkám
O chvilu budeme mat 17 vyrocie svadby a mas uplnu pravdu o tom, ze mnalokedy sa najdu ludia s rovnakym apetitom...a je svata pravda, ze aj prejavy lasky a intimneho zivota prechadzaju vyvojom..ale to je super, vsak Mira-Maria a suhlasim s Tebou aj s vyvojom priorit v nasom zivote...o tom hovoril uz aj Dr.Plzak...milenecke opojenie trva mozno rok a potom prichadza naozaj realny zivot a ...SKUTOCNA LASKA!!!!
Ludia casto nachadzaju pri spolocnom spoluziti nove rozmery ich vztahu a ... sex je dolezity v zivote ludi...som clovek, ktory je rad milovany a ktory aj rad miluje svojho milacika, ale je naozaj naj, aby sa ludia dohodli spolua veci vyriesili...chce to cas a tieto rozhovory byvaju krasne...
A opat sa budem len opaovat.....ak sa Borosite zdoveria muzi na chate....le to len 1 strana mince a .... podla mna, jeden nazor z dvojice je vzdy subjektivny a teda aj neobjektivny.
Moj nazor-podotykam.......

Borisita, Ne, 25. 03. 2007 - 22:30

Fuha, trochu ostry komentar k nazoru, na ktory mam pravo, aj ked som len "niekto,kto na chate vyhladava opacne pohlavie a pritom je zadany"...ale ok, beriem.
Nehovorila nahodou aj prispievatelka na tomto webe o tom, ze sa o tom odmietala bavit,aj ked ju partner niekolkokrat "lamal"?
Aj tak som tvojmu komentaru v podstate neporozumela. Ja som totiz neposudzovala ziadny vztah dvoch ludi. Ja som sa len dovolila podelit o nieco,co ma v poslednom case zaujalo. PardonHambím sa .

monika, Ne, 25. 03. 2007 - 22:35

co bolo na mojom komentari ostre? Úsmev aj ja mam pravo na nazor, tak ako ty, neberiem ti ho, no pritom s nim nemusim suhlasit. nemas sa za co ospravedlnovat, tebe sa paci alebo ta oslovilo nieco, co mna nie. normalka, pohoda, debatujeme Mrkám

monika, Ne, 25. 03. 2007 - 22:37

a comu si konkretne nerozumela? ti vysvetlim ako som to myslela.

Borisita, Ne, 25. 03. 2007 - 22:45

Iste, debatujeme, ved v pohode.
Len ta veta "akoze ved co cakat od niekoho, kto....." bola trosku ostra a znevazujuca moj nazor, alebo nie?
Moj prispevok bol praveze pohladom len jednej strany a to zamerne. Pohladom, ktory by mohol niekomu mozno pomoct chapat muzsky pohlad na danu vec.
Nikdy by som si nedovolila posudzovat nejaky vztah a to ani vtedy, ak by som poznala obidva pohlady.
Vsetko to bolo len teoreticke a vo vseobecnej rovine. Ziadne konkretne hodnotenie. Suvislost s prispevkom "Nevera cez chat" je len tematicka.
Preto som nerozumela tvojmu komentaru.:-}

monika, Ne, 25. 03. 2007 - 22:57

joj, mi to nedalo, som sa este vratila Úsmev to som reagovala na tu tvoju vetu, ktoru som citovala. asi som to napisala nejasne. ze co mozes cakat od chlapa, ktory sice ma manzelku ale vyhladava ine zeny na internete, len ti povie, ze doma ma s tou svojou problemy, ze je nespokojny, ze to skusal riesit, ale ona samozrejme nespolupracuje... mozno keby sme vypoculi tu manzelku, dozvedeli by sme sa zaujimave veci. asi tak som to myslela, a tiez vseobecne, nic konkretne.

Borisita, Ne, 25. 03. 2007 - 23:05

Ale, pravdaze, o tom nepochybujem, ze vzdy je verzia druhej strany ina a priniesla by viac objektivity.
Toto bolo len o tom, ze bacha na to,lebo aj toto oni mozu povazovat za riesenie a mozeme sa potom cudovat, ked uz bude neskoro.
Vies, len tolko, lebo tiez mi to neda, ze ja mam muzov ako takych rada, paci sa mi ich pohlad na svet, vedia byt casto nad vecou a to v mnohych situaciach my zeny nedokazeme a zbytocne sa trapime. Preto s nimi rada pokeciam. O tom je ten "moj chat". A to som robila aj v praci. Vzdy to moze byt hra s ohnom, otazne je co clovek vyhladava.

Borisita, Ne, 25. 03. 2007 - 23:11

...a uz som pochopila tu tvoju poznamku. Boze, som blba blondina, myslela som, ze je to na mna.Hambím sa Hambím sa Hambím sa

monika, Po, 26. 03. 2007 - 06:48

nepatrilo to tebe, lebo ty si dala ako dovod, preco na ten chat chodis, ze chces pokecat o inom ako o plienkach, a nie, ze ta drahy nevie / nechce chapat. tak som rada, ze mame jasno Mrkám a s tym, co si pisala o chlapoch, ze maju iny pohlad na vec a su na vecou, suhlasim.

Mira-Mária, Ne, 25. 03. 2007 - 22:40

Borisita, ak to patrilo mne nebolo mojim zámerom sa ťa dotknúť, plne akceptujem názory okolia a očakávam že moje názory budú prijaté rovnako. Je to skôr možnosť rozvinúť diskusiu, ku ktorej majú iste aj iný pripomienky. Preto sme tu a četujeme. Ja četujem iba s mamami virtuálny Playboji a ich rozprávky ma neberú.

monika, Ne, 25. 03. 2007 - 22:40

ja myslim, ze to patrilo mne Úsmev

Borisita, Ne, 25. 03. 2007 - 22:46

Ano patrilo to Monike.
Mne sa tvoj nazor inak pacil.

Mira-Mária, Ne, 25. 03. 2007 - 22:42

to neva, ja som tiež zvedavá ženská s podrezaným jazykom...

monika, Ne, 25. 03. 2007 - 22:44

no borisita nic nepise, tak ja idem spat a pripadne sa vyjadrim zajtra, ak bude k comu Mrkám dobru.

Mira-Mária, Ne, 25. 03. 2007 - 22:50

ha,ha tak sladké mokré sníčkyVeľký úsmev

apolienka, Po, 26. 03. 2007 - 10:33

Borisita, mňa tvoj prispevok potesil. Úsmev Sama som si dosť kedysi chatovala, takto som sa zoznamila aj s mojim manzelom. Úsmev na chate su vselijake tipy, ale ja osobne si myslim, ze je to dost uprimne medium. Ked sa chces s niekym porozpravat, mozes, ked si niekoho zhanas na sex, nemusis si s nim romanticky vypisovat pol roka,kvoli jednej noci, ale vybavite si to hned nazaciatku v pismenkach. Mozno som v tomto naivna, ale vacsina ludi je casto uprimna voci cudziemu cloveku, ktorého dufa, ze nikdy nestretne a moze sa mu vyzalovat zo vsetkych problemov.
Preto si myslim, ze je kopa manzelov a manzeliek,ktore maju osobne problemy a vylievaju si svoje trable na nete.
Na Borisitin prispevok sa pozeram zo strany manzelky, ktora sa nejaku dobu nevedela fyzicky zblizit so svojim manzelom a casto som si hovorila, ako to moj manzel riesi. A kludne by som v jednom z takychto na chate videla aj jeho. A beriem vsetku vinu na seba. Tiez som bola ta, co mala klapky na usiach a nechcela nic pocut a uz vobec nie riesit.
Mira-maria pise, rozhovory nevyriesia kazdy problem v danej oblasti... V prvom rade rozhovor (a to poriadny) je zakladom riesenia problemu.
Vacsina reakcii na prispevok bola, ze zeny jednoducho nemaju problem, to chlapi si na nieco stazuju a vymyslaju. Ja zase vsetku vinu zoberiem na seba.. aj za vás kludne. Potreby zien a muzov su uplne odlisne a to zastupenie potreby sexuality u muza je omnoho vyssie ako zien (čest vynimkam) a niekedy jednoducho zena nedokaze rozmyslat takto jednoducho. ze proste dobra milovačka aj pleť vylepší aj náladu.
neviem, či som to celé neprekrútila. Úsmev
aspon som sa vykecala..
p.s.: monika, mne sa zdá, že už by s tebou tie hormóny nemali toľko vyvádzať.... lebo štartuješ ako štrbatá píla. Úsmev veď kukni von, ako je tam pekne. usmej sa!

eifelovka, Po, 26. 03. 2007 - 10:38

Ale kde, tu leje ako z krhly.. a to je super cas na tu "milovacku" prospievajucu nalade a pleti.. ja len dodam, ze nebyt mobilov, smsiek a mailov a internetu, tak asi tazko prezijem skoro dva roky, co som pendlovala medzi Italy a Slovenskom.. takze aj ked so mnou technika nie je moc velka kamoska, verim, ze dokaze pomoct Vyplazený jazyk

Zuzana, Po, 26. 03. 2007 - 11:03

Api,
beriem kazdy nazor, aj ked si myslim, ze by si to fakt mali vyriesit ti dvaja spolu so sebou, lebo naozaj len oni vedia, ocom je rec a o co beziMrkám
PS:Kazda zmena a vzbura hormonov moze byt pozitivna a o ..... vies,dobrom zazitku.....to by som sa nedala odhovoritMrkám

monika, Po, 26. 03. 2007 - 11:48

apolienka, s hormonmi moj nazor nema vobec nic spolocne, takto zmyslam, ci som tehotna alebo nie som. tebe to moze pripadat staromodne alebo co ja viem ake, ja som v tychto veciach skor konzervativna. k stastiu mi stacia jednoduche veci, a nerada si ich vedome komplikujem. mam rada pocit istoty a bezpecia, ktory mi dava jediny muz, s ktorym sa lubime, denne mi povie ako dobre vyzeram, takze nepotrebujem lichotky od cudzich chlapov, virtualne ani naozajstne. nepotrebujem toto vsetko co mam, riskovat pre nejake virtualne vzruso.
to je len na objasnenie mojho postoja, aby bolo jasne preco v podobnych debatach reagujem ako reagujem.

p.s. hormony mam inak v poriadku, aj krvny obraz, aj sexu mam dost, tak si nechaj tu pilu Mrkám

Gitka S, Po, 26. 03. 2007 - 10:40

Ja len, ono je to vážne len hra s ohňom , preto je to vzrušujúce a zábavné, to iskrenie môže niečo zapáliť a potom je neskoro hasiť.

unbelami (bez overenia), Po, 26. 03. 2007 - 10:44

Kazdy mame daky ciel pre komunikaciu. Niekto sa chce zabavit, porozpravat sa, zdoverit. Niekto potrebuje rozpravat o sexe, alebo sa s niekym zoznamit a robit veci "nekale". Vsetko je len o vnutornom nastaveni. Ja chodim napriklad na tuto stranku, lebo sa mi dobre debatuje so zenami Veľký úsmev. Mam aj kamosky na ICQ a rozpravame sa o veciach. Ale odtial potial. Aj flirt ma tazko definovane hranice. Niekto povazuje flirt len pohlad a usmev, niekto hadze zvrhle dvojzmysli, a niekto sa natvrdo bavi ako mu ho(jej) neviem teraz co Hambím sa. Takze hladajme vsetci len to, co potrebujeme Úsmev. Vrana k vrane sada...
Ak by napriklad s Monika zacala(ciste teoreticky) komunikaciu s cudzim chlapom o zvrhlostiach, velmi rychlo by skoncili, lebo ona NIE Úsmev. Takze ludia sa hladaju taki aki sa potrebuju najst.
Tymto som vsak nechcel niekoho urazit Úsmev. Len som chcel dat najavo volnost, ktoru sme dostali a ked niekto chce len kecat, nech keca a kto chce viac, je to jeho vec.

Kuschel, Po, 26. 03. 2007 - 14:23

Pekne si to napísal, páči sa mi to. Aj ja mám veľa kamošov cez chat aj bez chatu a rada sa s nimi rozpravam, bavím. Páči sa mi reakcia APOLIENKY. A Borisita, pekne si to napísala. Mužská a ženská "duša" sú rozdielne. My sme komplikovanejšie. Muži sa mi zdajú priamočiarejší a idú rovno za svojim cieľom. Nenamýšľajú a nevymýšľajú si nezmysli typu "čo keby..." "čo ak..." atd. Mám veľmi rada mužov a páčia sa mi aj lichôtky a komplimenty od cudích mužov, aj keď ich mám doma na každodennom poriadku, za čo som Ti UNBELAMI vďačná! Si super!

Mira-Mária, Po, 26. 03. 2007 - 10:50

Apolienka, neviem či sme sa pochopili ja mám rozhovorov o sexe s partnerom za sebou neúrekom,poznáme svoje túžby i telá, ľúbime sa a rešpektujeme a napriek dobrému zdrav. stavu a úžasnému zmyslu pre humor ktorým riešime krízy je to viac o apetíte(nie o tom mojom - ak neviete uhádnite)Tiež súhlasím s Eifelovkou, bývala kolegynka moraváčka žijúca na Slovensku vždy pri každej vyrážke tvrdila,že je to PPZ/pupenec pohlavní zanedbanosti/.:-}

apolienka, Po, 26. 03. 2007 - 11:15

Mirka-Majka. ja som len reagovala, ako borka píše, že niektoré manželky odmietajú čo i len sa rozpravat a ty si pisala, ze rozhovor nie vždy vec vyrieši. Som len myslela, že rozhovor je taký dobrý základ. Úsmev nemyslela som nič osobné, na Teba konkrétne, či u Vás doma prebieha alebo viazne komunikácia. a je skvelé, keď si s chlapom viete poklábosiť od srdca o všetkom.

Mira-Mária, Po, 26. 03. 2007 - 11:22

Tabuizovať sex v partnerstve a vôbec, je nebezbečné. Napätie a u mladých aj zvedavosť sa môže nazbierať a vybuchnúť bez možnosti to ovládnuť, možno aj chatovať s cudzími mužmi/ženami je spôsob rozhovoru, ktorý niekomu pomôže vyventilovať. Neberiem odpovede osobne, chatujem.

Vierik, Po, 26. 03. 2007 - 11:24

Ježiši, takže manžel na chrbte nemá akné? Ale PPZ? Moje nervy! A ja blbá mu to mažem antibiotickým Zinerytom!

eifelovka, Po, 26. 03. 2007 - 11:29

Áno Veľký úsmev

Mira-Mária, Po, 26. 03. 2007 - 11:26

Veľký úsmev Veľký úsmev

apolienka, Po, 26. 03. 2007 - 11:34

Vierik, supeeeeer. Daj ešte nejakú hlášku. dnes je to tu dajaké vážne. Úsmev

Vierik, Po, 26. 03. 2007 - 12:35

Tak som pookrela po tom venovaní poslednej časti Naničrománu od Kamky, že som tu dnes na 5 minút už asi 3-krát! A aj sa mi lepšie robí či čo, aj mi je veselšie a tak som tuto hľa jedno také malé napísala... Že vás to tak rozveselí, ani mi len na um nezišlo! Ale teší ma to! Nič neboj, ja tu ešte nie raz čosi "hodím do pléna"...

Vierik, Po, 26. 03. 2007 - 12:41

Plus som sa naposledy dobre zabavila na dvoch vtipoch a tak vám ich tu pripájam:

1.,
Panička je u zubára. Pusa otvorená a zubár tam čosi pozorne
vŕta. Vtom jej zazvoní mobil. Po piatom zvonení ho nahnevaný zubár schmatne:
- Kto ste? Manzel! Počúvaj manzel!
Ja za chvílku budem hotový, ona to vypluje a zavolá ti!!

2.,

Traja myšiaci sedia pri bare a chvália sa, ktorý je
najsilnejší.
Prvý hovorí:
"Keď sú v dome kde bývam nastavené pasce, tak vždy idem k
jednej, ľavou rukou si zoberiem syr a pravou chytím tú padajúcu strunu, aby som ešte počas jedenia trochu posilňoval.

Druhý hovorí:
"Keď máme doma jed na myši, zoberiem žiletku, rozdrobím ho na prášok a šňupnem si do nosa tučnú čiaru..."

Obidvaja pozrú vyzývavo na tretieho, ktorý sa na nich znudené pozerá, bez slova vstane a hovorí:

"Idem domov pojebat mačku."

P.S.: Sorry za to neslušné slovo, ale keby som ho vybodkovala, myslím že by to nemalo ten správny šmrnc...

mirec, Po, 26. 03. 2007 - 12:56

Iste Vierik, vybodkovné ak ide o vtip - nie je dobré, keď to tam patrí, nejde to bez toho. Ale nech nie som dvojzmyselný, niekomu by sa to nemuselo páčiť.
Inak ja som si tiež dlho myslel, že "PPZ" je iba skratka Prezídium Policajného zboru, - a to je aj tekéto čosi - nuž zas som zmúdrel.

renka, Po, 26. 03. 2007 - 21:08

Veľký úsmev Veľký úsmev Áno

Mira-Mária, Po, 26. 03. 2007 - 12:51

Veľký úsmev Veľký úsmev

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama