reklama

Budurka

Pridal/a Dreya dňa 08. 10. 2008 - 13:04

reklama

Som strašne sklamaná z toho, čo to tu budurlubka vyviedla. Keď si odmyslím tie pravopisné kixy (dosť ťažké pre mňa, keď už študuje na VŠ, pravopis je základ, myslím si), celý ten jej POKUS je strašne neetický, nemorálny a veľmi ponižujúci. My sem chodíme preto, lebo cítime, že sú tu spriaznené duše, ochotné kedykoľvek pomôcť, ženy bez rozdielu veku, farby pleti, žijúce takmer po celom svete a predsa dennodenne spolu. Príjemnejšie a domovskejšie prostredie som zatiaľ nikde nenašla. Kamilkin zámer vyšiel a funguje už niekoľko rokov, tak neviem, ako sa vôbec opovážila narušiť túto intimitu... Jej priateľka musí byť tiež nie celkom pri zmysloch, neviem, ja by som nikdy nemala odvahu takto oklamať ľudí. Prečo ten test nerobila zoči-voči ženám, prečo sa skrýva za anonymitu internetu???
Jediné, čo zostáva, je zaželať jej, aby na nej nikto nikdy žiadne pokusy neskúšal, nemuselo by sa jej to páčiť. Mňa síce priamo neurazila, ani som nevedela, že tu je, pokým som si dnes neprečítala Natáliin blog, no urazila ma tým, že pourážala vás, moje priateľky. A to jej asi ťažko odpustím.
Ani po prečítaní
:)no co dodat???


reklama

reklama

bettty, St, 08. 10. 2008 - 13:09

Zbytočne budeme nad tým polemizovať, spravila podraz. Možno ju to doma naučili. Možno sa radí do skupiny, ktorá si nevie nájsť kamošky normálnou cestou a tak sa snaží na seba upozorniť inak, možno ani nemá kamošky, tých možno je veľa.

nicebosorka, St, 08. 10. 2008 - 13:10

Áno Si ma predbehla Veľký úsmev tiež som chcela niečo v tom zmysle napísať, to s tým testom a anonymitou internetu Mrkám Tlieskam

georgina, St, 08. 10. 2008 - 13:17

Dreya, pred chvíľkou som odoslala reakciu - veľmi podobnú tvojej - do Badurľubkinho blogu. Tvoje pocity presne zodpovedajú mojim...

bettty, St, 08. 10. 2008 - 13:20

Mne pripomína jednu moju bývalú spolužiačku zo strednej školy, ktorá si za darčeky kupovala spolužiačky, aby mala aspoň kamošky a tie jej výmysly by sa hodili do nejakej knihy či filmu.

Natinka, St, 08. 10. 2008 - 13:27

no nedalo mi nestiahnut jej prispevky a to len preto, lebo vypisovala na vsetky strany, ze my ju urazame. Preto som si dovolila dat veci na pravu mieru. Georginka jej pisala slusne a rozumne a ona napriek tomu do nej utocila a utocila, co uz nedalo aj mne. Ako som napisala svojich si branim. Moje reakcie boli nasledok jej podrypovania kde dala najavo rovno co sme vsetky, ze sme sliepky. Urazila kazdeho bez ohladu na to, ci nas pozna a ci nie. Namiesto toho, aby si vazila starostlivych slov niektorych z vas nazvala nas sliepkami.
Je mi jedno,ci sa teraz ta nevyrovnana osoba tesi pri PC, kolko sa jej venuje pozornosti...ale chorym ludom sa zvysena pozornost venovat musi.

Dreya, St, 08. 10. 2008 - 13:29

Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce znovu, už teda niekoľkostýkrát, si ma presvedčila, že si Áno Áno Áno

Natinka, St, 08. 10. 2008 - 13:31

Objímam

Polárka (bez overenia), St, 08. 10. 2008 - 13:53

Áno

majas, St, 08. 10. 2008 - 13:32

Dreya súhlasím s tebou, ale snažím sa a verím, že všetkým nám sa na to podarí pozrieť s nadhľadom. Väčšina z nás vyjadrila svoj postoj nad tým čo tu zámerne vyvolala. Je to internet, prístupný pre kohokoľvek, teraz sa prejavila jeho horšia stránka, teda možnosť zneužitia. Anonymita zrejme v mnohých vyvoláva pocit, že môžu prekročiť aj za prach slušnosti a etiky, ale to je ich problém, nech s tým žijú ďalej. Jej táto naša stránka nič nehovorí a ako spomínala ani nič hovoriť nebude, keďže ona žiadne problémy ani radosti s ktorými by sa podelila mať vo svojom živote nebude. Vôbec nič nepochopila, ale možno to do konca štúdia ešte dobehne.Úsmev

ja_hodka (bez overenia), St, 08. 10. 2008 - 13:40

Myslim, ze pravopisne chyby boli sucastou hry. Ak si vsimnete, vo vysvetlujucom texte chyby nema, az na ciarky, ktore miestami ignoruje, ale inak je to ok. A preco robila prieskum na internete? Ja by som povedala, ze hlavne preto, ze padaju zabrany. Clovek ma sklony reagovat menej kultivovane, ked sa skryva za anonymitu internetu. Povedzme, ze jedna prirodzenejsie. Nevidela by som v tom ziadny extra velky preslap, pokial by to miestami naozaj nepripominalo prasprostu, bezduchu provokaciu.Volba stranky bola tiez dost nestastna, vzhladom na pevne vazby, ktore uz existuju medzi babami, ktore tu uz nejaky ten rocik pobyvaju. To zrejme adeptke uslo.Ale co sa tyka ostatneho: ci je eticke, ci nie, jej konanie...Nepripada mi to neeticke, pokial sa zachovaju urcite pravidla a pokial ma byt vysledok nejak prospesny. Osobne, som za aplikovane discipliny a ak nazbierany material nejakym sposobom prispeje - prosim. Pokial sa ovsem nezmeni na dalsiu kopku papiera zapadnutu prachom ako nikomu nepotrebne teoretizovanie.
A na zaver: bohuzial, v dnesnej dobe sa stavame predmetom manipulacie aj v ovela sirsom rozsahu a nemame sancu si to uvedomit.Naozaj by som sa nevkladala emocionalne do debaty on line, s clovekom, ktoreho nepoznam a ktoreho identita nemusi byt autenticka.

badurlubka, St, 08. 10. 2008 - 14:07

ja_hodka o toto presne islo si 1 clovek ktory to dokazal pochopit povzniest sa nad to...chcela som poukazat na to preco zeny su neustale podradovane..preco? pretoze sa nedokazu povzniest nad vec nechaju so sebou manipulovat a nechaju sa zmanipulovat...sama vidis co to dokazalo sposobit absolutne pozabudli na to preco sem chodia...a ked sa clovek zamysli nad internetom je to forma komunikacie pri ktorej sa clovek vzdy moze na niekoho hrat pokial ho osobne nepozname..myslim ze aj vela tych spravnych zien ktore sa tu prezentuju sa na nieco hraju a je to prirodzene a ja to beriem a nikoho za to neodsudzujem...

Polárka (bez overenia), St, 08. 10. 2008 - 14:21

milacik, zobud sa ! vacsina sa tu pozna, navstevuje sa a pomaha si !!!

majas, St, 08. 10. 2008 - 14:29

Prosím ťa vysvetli mi to, to že sa niekto bráni invektívam a nenechá nepovšimnuté bezduché kydanie hnoja, ktoré si včera predviedla je vlastne to že sa nechá manipulovať? To je len jednostranný pohľad na vec. Nikto z nás nezabudol prečo tu chodí, len sme nevedeli dôjsť na to prečo tu ty chodíš, ale aj keď sa ďalej hráš, predpokladám, že sa radíš medzi správne ženy, možno to raz prezdradíš. Ja už viem, ty si mimozemšťanka a študuješ nedokonalú ľudskú rasu. Úsmev

balalajka, St, 08. 10. 2008 - 14:32

Tak vstúpim do debaty aj ja
Včera som sa tu na vás "bavila". Nechápala som dievčence prečo ti odpisujú. Tak som na inom blogu kde som už prispievala - bezplienkovú metódu reagovala aj ja.
Tvoja reakcia? Trochu si prskla. Avšak moja zlatá - je vidno, že ti trošku utekajú prsty skôr ako myšlienky.
Tvoj včerajší prejav bol takpovediac zbesilý. Ak si sa snažila poštvať ľudí len pre potechu a svoju "prácu", tak ver, že si to dosiahla. Horšie je, že teba ako budúceho sociálneho pracovníka, psychoanalitika, psychologika, alebo aké pojmy to tu používaš by mala zaujímať debata. Ty si prosím, ale vôbec nečítala reakcie a dokonca ani mená - ja viem, že moje si niekoľko dievčat pletie, ale dvakrát po sebe, no to chce ignoranta, ty si len kopala. A máloktorá žena, ani muž sa nenechá bez bránenia urážať.
Áno padali tu niekedy "pojmy" ktoré slušná žena do úst nevezme, ale akúpožičáš, takú vráť.
Badurlubka, na tejto stránke bolo včera viacero ľudí ako ja, ktorí nereagovali. A boli tu aj ľudia s VŠ vzdelaním - mimochodom sa k nim hlásim aj ja, nechválim sa. Myslím si, že písať slová ako - dúfam že nikdy nebudem potrebovať je otázne.
Ty totiž naďalej tým ľuďom nadávaš a znevažuješ ich.
Ako doktor aj keď budúci, by si mala vedieť svojich "pacientov" - v tomto prípade "výskumnú vzorku" vážiť.

balalajka, St, 08. 10. 2008 - 14:37

A ešte otázka - cez akú stránku, chceš skúmať podobne chlapov?
Daj si len bacha, aby si pri podobných "skúmaniach" nenarazila na fyzickú odozvu - od nich, nie odo mňa. Pretože ak skúmaš ženy a porovnávaš ich v tomto s mužmi, tak daj vedieť AKO dopadol výskum.
Som zvedavá.

Ariesa, St, 08. 10. 2008 - 14:37

badurlubka, mne sa zda, ze si nespravne vysvetlujes "podradenost" zeny. nic take podla mna neexistuje. muz sa citi pod tlakom, musi zabezpecit rodinu. zena sa citi pod tlakom, byt dokonalou v kazdej situacii. su dobre a blbe chvilky. sem tam to prepne zene a je hysterka alebo furia. ked to prepne muzovi tak bud sa zodpovednosti zbavi odchodom v klude a dohode o vyzivnom ... alebo(alkoholom, agresiou) po vztahu a detoch z lasky, su zrazu bastardi, ktori urcite nie su jeho a nemoze si dovolit zaplatit ani 1.000 korunove vyzivne.

nestastim muza je zakomplexovanost a vlastne sklamanie. nanic pocit zo zivota. nestastim zeny, ze musi riesit vzniknutu situaciu a starat sa o deti, akoby sa nic nedialo a byt spokojnou a spravodlivou matkou.

na stranke nikomu kvety a cervene plysove koberceky pod nohy nehadzeme. je to o vypocuti, neskor vznikaju spontanne priatelstva. fakt ma mrzi, ze ti slo o to, vytiahnut z cloveka to zle (aj to zle je cloveku vlastne, ty sa tvaris, ze si to spravila v zaujme vyssieho dobra ... nesuhlasim) ... ok, ty si sa tu vyzurila a zasmiala, my pooniektore tiez. a dufam, ze to uz skoncilo.

Natinka, St, 08. 10. 2008 - 14:15

sa potentujem tak ona je vlastne bojovnicka za ludske prava a pri tom v dalsom blogu urazila cernochov rasistickymi narazkami na sluhov.... to uz nie je ani smiesne, to je nejaka diagnoza...

Evisska, St, 08. 10. 2008 - 14:18

Ja by som chcela teba vidiet, ty študentka, ako by si sa cítila ty, keby sa do teba niekto takto hnusne naváža. Ako by si reagovala ty? Nechala by si si to? A tiež by ma pobavilo keby za nickom polárky, georginy alebo kohokolvek iného koho si urážala, spoznáš svoju naj kamošku, mamu, švagrinu, sestru, proste niekoho na kom by ti záležalo. Aj k nim by si bola tak protivná a hrubá, v rámci svojho "výskumu" pretože by si sa mohla schovať za intimitu webovej stránky? Nebolo to správne, hovor si čo chceš, takto sa to nerobí. Veľa babám si ublížila. Stojí to za to?

Polárka (bez overenia), St, 08. 10. 2008 - 14:19

so suklromnej posty moj komentar k Lubke :

No ta nasa buduca pani psychologicka je numero uno... je mi luto, ze
clovek, ktory by mal ludom pomahat radsej destruktivne napada ostatnych a
potom sa obhajuje pracou do skoly... Anka a takyto clovek bude drzat v
rukach ludske osudy a zivoty ?! Ked sa jej nestiti toto vyvyiest, co jej
potom povie Hippokratov prisaha ? Ach, psycholog nema stupat po ludskych
citoch a dostojnosti. Psycholog by mal tieto veci vediet pozdvihnut na
nejaku uroven. Podla mna.
Toto bolo nehodne lekara. A zavery danej slecny, su skreslene. Prebrate
len z jedneho jedineho uhla pohladu. Maximalne nekonstruktivne a cisto
subjektivne. Navyse mam pocit, ze sa slecna citi minimalne o stupienok
vyssie, kedze je na VS. Smutne, smutne, smutne...

georgina, St, 08. 10. 2008 - 14:26

Hviezdička moja, ďakujem za mail - odpoviem ti súkromne.

Mám ťa rada takú, aká si - ty treštidlo Mrkám!

Polárka (bez overenia), St, 08. 10. 2008 - 15:29

preco trestidlo Prekvapenie ?

Natinka, St, 08. 10. 2008 - 15:30

a netresti ti hlava zo vcera tak ako mne????? Chichocem sa

Polárka (bez overenia), St, 08. 10. 2008 - 15:33

nie, ja som pila mineralku Chichocem sa

georgina, St, 08. 10. 2008 - 15:51

Prečo? Lebo si niekedy tak krááásne hŕŕŕŕ! Úsmev

Ale myslíš to dobre - a to je hlavné. Mrkám

Polárka (bez overenia), St, 08. 10. 2008 - 15:54

hrrrr na kravu uz je tela Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev
chnapem Objímam

georgina, St, 08. 10. 2008 - 15:59

Mrkám

badurlubka, St, 08. 10. 2008 - 14:23

nikdy by som si to nedovolila vies to sa tak hovori ked napriklad niekto za sebou nezavrie dvere padne otazka ty mas doma cernocha???? je to fraza ktora sa pouziva...ty si proste taka hlupa ze musis vsetko prekrutit a do vsetkeho rypat...ja mam priatelov ciganov sami sa tak nazyvaju ziadny romy ale cigani a velmi si ich vazim pretoze vyrastali s porucnikmi a v 18tke sa museli sami postarat.jeden studuje na vyske druhy si otvoril diskobar a zije si na urovni. mala by ist nie k psychologovi ale k psychiatrovi pretoze si tak zatrpknuta ze ti museli doma pokapat vsetky kvety

georgina, St, 08. 10. 2008 - 14:25

Badurľubka, prosím ťa - toto je pokračovanie tvojho výskumu? Prečo ďalej urážaš? Naozaj nerozumiem tvojmu pokusu. Hoci sa veľmi, veľmi snažím...

Natinka, St, 08. 10. 2008 - 14:26

ale teraz vazne mozem ti odporucit dobreho psychologa, napis mi na mail, dam ti na neho kontakt. Myslim to s tebou dobre..

Dreya, St, 08. 10. 2008 - 21:47

pravopiiiis!!!

Evisska, St, 08. 10. 2008 - 14:26

Bandurka či kto si vráť sa medzi tvojich priatelov cigáňov- tam patríš a tam aj zostaň.

badurlubka, St, 08. 10. 2008 - 14:27

uzatvaram tuto kapitolu uz to prekracuje hranice zdraveho rozumu pre rasistu kazdy rasista..

Evisska, St, 08. 10. 2008 - 14:28

no hurá

badurlubka, St, 08. 10. 2008 - 14:29

evisska ty rasistka georgina nikto tu neuraza pisem fakty pre teba je to mozno urazka a ked ich niekto nedokaze prijat tak sa uraza sam!

Natinka, St, 08. 10. 2008 - 14:34

ubohe... ako vravim ozvi sa mi dam ti to ciselko, je to dobry psychiater, pomoze ti.

georgina, St, 08. 10. 2008 - 14:35

Badurľubka, vieš, ja Polárku poznám vyše roka cez písmenká, viem, čím si prešla a ako to zvádala a zvláda. Poznám ju už nejaký mesiac aj osobne. Takže si myslím, že viem dosť dobre posúdiť, či je, alebo nie je zatrpknutá.

Mňa si neurazila - ale snažíš sa uraziť a znova vyprovokovať Polárku. A ja vážne nerozumiem, prečo to robíš. Ale to je môj problém, že?

Evisska, St, 08. 10. 2008 - 14:30

ty si hranice zdravého rozumu prekročila prvá a nemáš tu čo hľadať, chod medzi svojich priateľov

Evisska, St, 08. 10. 2008 - 14:32

kiež by som nikdy horšie nemala ako byť rasistkou v tvojich očiach. Viem čo hovorím a viem prečo to hovorím, ale nehovorila si že uzatváraš debatu s nami? tak šup šup hybaj naspať odkial si sem prišla.

badurlubka, St, 08. 10. 2008 - 14:42

georgina polarke som nenapisala ani pol slova ak ona mne ano je to jej problem ak som jej odpovedala a odpovedala som slusne a takisto ailatan. a mile damy mozno raz pride cas ked sa tu zaregistrujem nanovo a mozno zrovna vy ma budete povazovat za svoju priatelku a spriaznenu dusu vtedy sa schuti zasmejem a poviem si zivot je plny ironie...Slnko

Natinka, St, 08. 10. 2008 - 14:46

neodpovedala si mi slusne, napisala si mi oduto a arogantne.
Ak sa tu mienis zaregistrovat nanovo, zaregistruj sa, dodrziavaj pravidla slusneho spravania a potom tu budes vitana. Ak si budes vazit nazory a zivotne skusenosti druhych a mudrejsich...

georgina, St, 08. 10. 2008 - 14:53

No, pozrela som si to znova. Ťažko sa v tvojich písmenkách orientuje, keď ani nezavesíš svoju reakciu pod toho, na koho reaguješ. Dobre, nesnažila si sa uraziť Polárku, ale - predpokladám - Evissku. Ono je to v podstate jedno. Ide mi o to, že sa stále snažíš podpichovať a provokovať.

Ufff... Vieš čo? Začínam mať naozaj dojem, že snažiť sa s tebou rozumne a slušne dohodnúť nemá zmysel.
Skúsila som to - nerozumieme sa navzájom. Čo už... Taký je život.

Ale súhlasím s tebou v tom, že v živote je plno, plno irónie. A ja ti prajem, aby si sem (alebo niekde inde) raz nemusela prísť hľadať pomoc a podporu.

haslerka, St, 08. 10. 2008 - 18:23

Natalia, Georgina, Polarka... vykaslite sa uz na to...Smútok to chcete takto riesit furt dokolecka? Nech si ma posledne slovo, ved to poznate - mudrejsi ustupi. Uz ste si povedali svoj nazor, nechajte to uz tak a mozno ju to prestane bavit...

georgina, St, 08. 10. 2008 - 19:31

Hašlerka - skúšala som rozumne a slušne písmenkovať s Badurľubkou, kým sa ešte vydávala za mladú mamičku. Nešlo to - nuž, prestala som na ňu reagovať.
Skúsila som s ňou rozumne a slušne písmenkovať ako so študentkou psychológie. Ani tak to nešlo.

No, keď to nejde, tak to nejde....

Slnko Slnko Slnko

haslerka, Št, 09. 10. 2008 - 12:52

No, ked to nejde, tak to nejde Úsmev to je fakt. Ale zase ked musis, tak musis Úsmev

georgina, Št, 09. 10. 2008 - 13:05

Hašlerka, s Badurľubkou zjavne nejde slušne a rozumne komunikovať. Takže to nejde.

Ale musím komunikovať inde a s inými. Tam a s tými, kde to ide. Tak to proste cítim...

Úsmev Mrkám

Dreya, St, 08. 10. 2008 - 21:49

Drahá naša badurlubka, tešíme sa z Tvojho láskou preplneného života a úprimne dúfame, že aj nás postretne toľké šťastie!!!
Kedy si mala poslednýkrát sex?

Polárka (bez overenia), St, 08. 10. 2008 - 15:26

Mila Badurlabka...
Studujes psychologiu, otacas ju na nas a sudis jedneho za druhym. Este nam zy chvilku vystavis diagnozu Chichocem sa . Vies, skus sa z casom pozriet na svoje prispevky a reakcie. Mozno z odstupom casu pochopis aj ine suvislosti, nez si ochotna vidiet teraz.
Vies, to co si urobila a hlavne akym sposobom je samo o sebe vyrecne.

Necuduj sa prosim nasim reakciam. Ak tu psychologiu skutocne studujes, malo ti to byt vopred jasne, ze sa zvrtne takato vlna. Ved na to nepotrebujem ani VS, aby som vedela, ze ked vojdem do nejakej komunity, a zacnem okolo seba pluvat, ze mi daju po papulke. To je zakon akcie a reakcie. To, te sme nejednali, tak ako mas napisane v knizke ? Ci tak, ako sa ti to zda najlepsie ? Ved ludia su rozny, ci nie ?

O ziadnej z nas nevies nic. Jednala si ako neriadena strela. A ako pozeram, jednas tak nadalej. Mam za to, ze sa momentalne citis nepochopena. Tvoj sposob prejavu ci uz dnes alebo vcera je ten isty. Ironicky. Co o tebe rozprava viac ako si myslis.
Prajem ti krasny den...

Mišena, St, 08. 10. 2008 - 16:22

Nedá mi nereagovať i keď som neprečítala úplne všetko myslím si, že dotyčná by v daných situáciych ktoré prežívama väčšina reagovala možno ešte horšie ako my.Stačí veta v ktorej nappísla, že kamratáky ktoré majú deti-ona na takú zábavku čas nemá.Raz ak sa stane matkou pochopí že to nieje len rozmyr ženy mať deti že tak ako je to radsoť tak je to aj starosť.NIkomu v živote nič zlé neprajem ale všetko sa ludom vracia ako bumerang.Kritiku každý znáša inak je jasné, že ak niekto povie narovinu svoj názor a povie ho drsnejšie môžem sa uraziť ale môžem si to popremýšlať a zistím, že dortyčný mal možno v niečom pravdu.Myslím si, že to nemyslela zle no teoria a prax sú dve rozdielne veci.Možno nemá také problémy ako my ostatné nevie čo je to starať sa od eti a vkladať svoje úsilnie do rodiny a nakoniec zistí, že ju muž podvádza.Áno milionkrát som si povedala nebudem riešiť čo sa riešiť nedá alebo nemusí tak ako moj muž a budem brať veci s nadhladom a čakať čo bude no každá ktorá sme v takejto či inej situáciivieme že rozmýšlame nad všetkým či ráno, celý den aj v noci.
Nazvať ženy sliepkami je urážka ale zas ruku na srdce, ktorá ste tu aspom v duchu nenazvala niekedy/možno aj mna/ sliepkou? Sme ludia a vieme sa lúbiť ale aj nenávidieť.
Na tejto stránke sa mi páči, že kadžá si tu može povedať svoj názor.Niekto ho povie jednou vetou niekto to rozpisuje ako ja teraz možno.Vážim si Kamilkinu prácu a je omnoho významnejšia než práca tu enjakej slečny vysokoškoláčky.
Takže hlavu hore baby - občas sme každá sliepka nikto neni dokonalý a ani ona nie.Jedného dňa si možno na svoj "podraz" spomenie a zistí, že to čo jej píu múdre knižky je pekné ale realita a život sú o inom.Pekný deň Zlomené srdce Kvietok Slnko

jankam, St, 08. 10. 2008 - 17:16

Ja som tiež jej príspevky čítať nemohla, lebo som nemala vôbec na to chuť, ale nahnevalo ma to, o čo sa tu pokúsila a to narušenie pohody a príjemnej atmosféry tejto stránky. Ako si to vôbec mohla dovoliť???? Nie sme pokusné králiky a výskumy sa robia inak.
Hnevá ma to, lebo sem chodím buď aby som pookriala a prečítala si čo máte nové, v prípade, keď sem napíšem tak očakávam, že bude reagovať niekto, kto mi chce poradiť, pomôcť mi albo ma iba potešiť ale nie že sem príde niekto a bude tu reagovať na moje problémy niekto, kto chce vyvolať konflikt a potom sledovať čo spôsobil aby to nazval "výskumom k práci o školy".

Mám pocit, že to o čo sa zakladateľka tejto stránky snažila bolo niekym úplne neznámim hrubo zneužité na "nekalé" veci.

Prepáčte, ale dosť ma to nahnevalo ....Plačem

manny, St, 08. 10. 2008 - 18:41

Ahojte.Precitala som si vsetko co sa tohto tyka.Kazdy jeden komentar a mam z toho trosku iny pocit.(prepacte nie som vysokoskolacka a gramatiku zduse neznasam ale zboznujem literaturuVeľký úsmev ...)Co sa vsak tyka badurlubky myslim si o nej nieco ine a to pre to ze som mala podobnu spoluziacku na skole.Nehnevajte sa ale buduca psychologicka ani nic podobne v tomto obore sa takto nechova.Nemoze to by nemohla toto studovat.Mamina kamoska je psychiatricka a ked som jej dala toto precitat povedala ze toto dievca s jej nervami by nemohlo studovat ani patologiu.Take slova a reakcie ake mala su na psychologii nepripustne.Aj podla mna je to len dievca co sa chvali niecim co nie je.Reagovala na vase komentare a ked sa jej to nepacilo zautocila.Cakala ze tu bude viac zien ktore maju rovnaky nazor ako ona no neratala s tym ze nie.A ked uz nevedela ako von tak utocila.Ale naozaj by sa nemala ohanat tym co studuje.Ja mam len strednu.Nemusim mat ani VS aby som pochopila o co jej ide a co je zac.Myslim si ze aj ked sa zaregistruje nanovo pocase sa prezradi a my ju podla jej slov ktore tu pouzila spozname.MOZES ZABUDNUT AKO CLOVEK VYZERA AJ TO AKU MA FARBU OCI, ALE NIKDY NEZABUDNES AKO SI SA PRI NOM CITILA.Pri nej som sa citila ako na strednej hnojarine.Ale inak drzku ma celkom dobru baba jednaChichocem sa

Polárka (bez overenia), St, 08. 10. 2008 - 18:45

Veľký úsmev Áno Tlieskam

magic, St, 08. 10. 2008 - 19:04

najprv bola mama s 3-mesanym babatkom. potom studentka psychologie, co robi vyskum podla zadania v skole. keby nabuduce zahlasila: ale ved ja som len chlap, co sa tu na vas dobre bavil spolu s kamosmi, ani by ma neprekvapila.

ryka, St, 08. 10. 2008 - 19:06

mysliš aj za mna Vyplazený jazyk Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

mamika, St, 08. 10. 2008 - 20:13

badurlubka, dievčatko zlaté, a čože Ty nám chceš nahovoriť?!Pohoda skús si všetko to, čo si napísala prečítať chladnou hlavou! Ak trpíš nejakým komplexom, kľudne sa priznaj - my sa tu priznávame aj z vážnejšími problémami a navzájom si radíme ako z toho "von", ja už mám nejaký ten rôčik, a ver mi, že nedokážem pochopiť "čo tým chcel básnik povedať" - myslím tým Tvoje príspevky. Ale ja som Ti už odpustila, určite máš v hlave miš-maš a nevieš kudy-kam, nevadí vyrozprávaj sa, to Ti pomôže! Ja len toľkoHambím sa Slnko

Erkočka, St, 08. 10. 2008 - 20:50

Mamika, konečne niečo od Teba, teším sa, že aspoň raz za čas sa ozveš. Túto osobu je lepšie vygumovať a nezaťažovať sa, raz dozrie a bude mať rozum. Otázka je kedy. Podľa mňa, ja, ako amatérsky psychológ by som jej doporučila poriadneho, ale skutočne poriadneho chlapa, aj na 48 hodín a to nepretržite, aby sa herečka prebudila, jednoznačne nedostatok sexu robí bordel v hlave. Chichocem sa

Polárka (bez overenia), St, 08. 10. 2008 - 22:30

konecne viem preco mam bordel v hlave Chichocem sa
vcul len najst upratovaca Veľký úsmev Veľký úsmev Chichocem sa

Erkočka, Št, 09. 10. 2008 - 08:07

Polarka, musím sa rehotať, ale vyskúšaj, taký ozajstný kominár dokáže zázraky (lieči na počkanie)Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa

Polárka (bez overenia), Št, 09. 10. 2008 - 09:27

ty ty ty Veľký úsmev ! ty sa nezdas Veľký úsmev ... a odkial, ze to vies, haaaa ??? prezradis ???

cucoriedka2, St, 08. 10. 2008 - 22:33

badurlubka do dneska som nereagovala, dnes len tolko ze nemam slov. Ze sa nehabis. A nechod na mna s tvojim vyskumom to ta neospravelnuje za tvoje spravanie.

kapka, Št, 09. 10. 2008 - 16:34

Cavte baby, vsetky ste strasne zlate. Ale setrite si nervy, teda aspon tie, co nemate problem s nizkym tlakomChichocem sa , predsa sa nebudete vytacat, ked doma vas aj tak dostatocne vytaca niekto iny. Krasny den s laskou vam prajem Zlomené srdce

zuzu19, So, 11. 10. 2008 - 15:40

babi ja vobec neviem o com sa jedna kde si mam o nej precitat v akom bloku a by som bola v obraze co sa stalo,dakujem

Kamila, So, 11. 10. 2008 - 15:53

Poslala som ti mail.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama