reklama

Halooo! Je tam Lampáreň?

Pridal/a balalajka dňa 31. 08. 2023 - 10:15

reklama

Tak sme si poslednou dobou zvykli sťažovať.

Sťažujeme ako sa ponáhľame, ako sa ponáhľajú iní. Ako všetci všetko chcú, potom nechcú, potom vyvolávajú, vypisujú. Ak nedvihnete telefón IHNEĎ - zle je. Ak neriešite veci IHNEĎ - je zle tiež. Ak poviete bude to o 10 pracovných dní - TO JE VEĽA. A potom sa sťažujeme, že aj na nás niekto tlačí.

Nejak v móde je teraz mať na všetko vlastný názor, ktorý okamžite treba zdeliť.

S kúskom sebakritickosti by sme došli na to, žeby bolo lepšie si kusnúť do jazyka, ako ten názor z huby vypustiť, lebo keď to tak niekde potom niekto cudzí číta, tak si vie povedať len - no ty si dobre jeeeeesprostý.

Odkedy Google vymyslel recenzie, vypisuje tam každý idiot.

Napr. na prepravnú spoločnosť. Dá si nadrozmernú vec zaslať do balíkomatu a čuduje sa, že sa mu tie pneumatiky do tých pidischránočiek nezmestili a musím na depo. Váľam sa od smiechu po podlahe Alebo pizzeria - "pizza mala divnú chuť (večer) a ráno som ju skúsila, tak mala stále divnú chuť". Váľam sa od smiechu po podlahe Alebo v službách: "uvítal by som zľavu ako stály zákazík" Váľam sa od smiechu po podlahe Alebo iné služby " Slečna ma odpísala, že po pracovnej dobe ju ani nemáme a tým obťažovať. Žiadna ochota riešiť problém... otras!" Váľam sa od smiechu po podlahe

No. Kedysi ste si mohli na prevádzke požiadať o Knihu prianí a sťažností.

Alebo vás poslali sťažovať sa na Lampáreň. Veľký úsmev

Ako decko som furt uvažovala, kam to má ísť ten sťažujúci sa napísať.

A dnes? Dnes vám stačia dáta. A otvoriť Google a stlačiť modré tlačítko "Pridať recenziu".

Haloooo.... je tam Lampáreň?

 

 


reklama

reklama

Kamila, Št, 31. 08. 2023 - 10:42

Ako recenzie sú aj dobré ak, sú k veci. Zvykne často hľadať a lustrovať ak si chcem niečo kúpiť. Niekde to je síce v štýle, ako keby si ich sami písali, "super obchod, rýchlo doručili" ale nájdu sa aj také reálne, čo odradia alebo presvedči na kúpu.

Ale hej dnes tak ako máme veľa odborníkov od medicíny, cez ekonomiku a politiku ...., tak máme asi aj permanetných sťažovateľov. A dostali priestor, veľa priestoru, podobne ako tí prví.

balalajka, Št, 31. 08. 2023 - 14:41

No .... ja skor hladam fakty v recenziach ako dojmy. Uvediem priklad:

" obsluhujuca slecna mala teplaky, co som nikde nevidel ". Ok. Mne to hovori o urovni podniku. Ked pojdem bajk, kludne sa na radler tuna zastavim. Aj na kofolu. To mi staci. Ale sadnut si tam s ocakavanim luxusu nepojdem. Ale nesokuje ma to. Je to ok, pre isty druh podnikov, ktore velmi dobre prosperuju aj bezo mna. Veľký úsmev

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama