reklama

Pocit vlastnej krásy

Pridal/a alexa35 dňa 23. 11. 2009 - 10:02

reklama

reklama

reklama

mikve, Po, 23. 11. 2009 - 10:19

Zaujimave Alexa....zamyslela som sa nad tym co pises a uvedomila som si jednu vec...to ako vyzerame zvnka je odrazom toho ako vyzerame zvnutra. Mam to odskusane sama na sebe...v davnych depkovych casoch som pri tej istej starostlivosti vyzerala omnoho horsie nez v casoch ked som bola stastna. To stastie robi zazraky aj s nasim zovnajskom. Takze netreba seba samu pestovat len zvonka ale hlavne sa snazit byt skutocne stastna a ta vonkajsia krasa pride spolu so stastim bez rtoho aby sme sa museli prlis snazit. Slnko

fidorka, Po, 23. 11. 2009 - 20:16

Svatá pravda mikve,hlavne tá posledná veta Tlieskam Tlieskam Tlieskam Slnko

svetlana (bez overenia), Po, 23. 11. 2009 - 21:58

baby, toto sa tak akurat dobre pocuva Úsmev

ako presne si to predstavujete s tou dusevnou krasou ... ?
lebo ked si trebars s cistymi 100kg hmotnosti lahnem na gauc a budem meditovat nad svojou dusevnsou krasou ... nie je mi celkom jasne, kolko som toho urobila pre svoju krasu a zdravie Vyplazený jazyk a hlavne kedy a ake vysledky mozem ocakavat Úsmev

ako trebars lenivost koresponduje s dusevnou krasou ? a zlozvyky ?

fantika, Po, 23. 11. 2009 - 22:07

svetlana ja maam 100kg..no a?komu to vadii?mozno nie som pre niekoho kraasna..ale pre mojho muza ano..Úsmev Mrkám

alexa35, Po, 23. 11. 2009 - 22:32

No - a to je ten rozdiel. Že pre svojho muža-nie pre seba... Ja chcem práveže vašich mužov, pre ktoré ste krásne aj... z toho vynechať-lebo nebodaj sa niečo stane a - rúca sa svet...

fantika, Po, 23. 11. 2009 - 23:04

tak som kraasna aj sama pre seba..kebyze nie som tak by som styym ako vyzeraam nieco robila..ale ja som spokojnaa..Slnko

svetlana (bez overenia), Po, 23. 11. 2009 - 23:17

fantika - absolutne uprimne - so spokojnymi ludmi niet, co diskutovat.

fidorka, Po, 23. 11. 2009 - 22:20

Svetluš,že zrovna tebe bude treba vysvetľovať duševnú krásu,to som teda nečakala...
Pozri sa,ja som dlho doma s deťmi,do roboty nechodím,moja garderóba neobsahuje ani najnovšie módne výstrelky,všetko len pohodlné veci,pretože tú "módu"nevuyžijem.Nežijem v jaskyni,nechodím zarastená ako neandertálcova žena,aj zuby si dokonca umývam,ku kaderníčke tiež chodím,na kozmetiku nie,krém tiež nepoužívam značkový,dokonca sa stane,že občas sa natriem detským,ktorým práve natieram chlapcov,alebo aj indulonou.Mne ozaj takéto veci žily netrhajú.Štyridsiatku mám za sebou a nedávno,keď sme sťahovali najstaršieho syna,jeho nová suseda si myslela,že ja som jeho priateľka...
Ja som spokojná s tým aká som,pretože mám manžela,ktorý ma vidí krásnu a nádhernú takúto,aj mi to často hovorí a ja mu to verím,že ma tak vidí.To je tá spätná väzba...on dá niečo mne a jemu sa to vráti tým,že ja som šťastná.
Ale pred časom,keď som prežívala veľmi ťažké chvíle a moje vnútro neskutočne trpelo,vtedy mi to všetko bolo vidieť v tvári,v očiach,v hlase,v chôdzi,v gestách,v pohyboch...
Dúfam len,že si to nevysvetlíš tak,že sama sa považujem za najkrajšiu na svete Mrkám
Ide mi len o to,že ja ale aj môj manžel nepovažujeme za krásnych ľudí iba tých krásnych "na povrchu",musí z človeka sršať krása z vnútra.Keď má krásnu dušu,je mi jedno,že je lenivý a má 200kg a kopec zlozvykov.

svetlana (bez overenia), Po, 23. 11. 2009 - 23:23

fidorka, zac. posledneho dostavca chapem.
ked hovorim o lenivost a zlozvykoch, hovorim aj o sebe - a tieto veci povazujem za sucast "dusevnej nekrasy" - ale asi to ma tiez kazdy dedefinovane inak ...

inak ja si tiez na to, co spominas v zaciatku nepotrpim, no chapem, co chcela alexa povedat.

ked to zoberiem do dosledku - dusevne krasny clovek by mal byt zdravy, plny energie a dobre nalady, ziariaci jedinec - nie ? Úsmev

fidorka, Po, 23. 11. 2009 - 23:51

no to by bol ten ideál...ale moja babička,keď už bola nevládna na posteli,tiež jej oči svietili šťastím ako sa tešila z každého dňa do ktorého sa prebudila,aj keď ju všetko bolelo Úsmev

svetlana (bez overenia), Ut, 24. 11. 2009 - 00:02

fidorka, kolko mala prosim ta rokov ? Úsmev Chichocem sa

uz som sa aj rozpisala a zas to to zmazala ... mne uz sa nechce obsirne na tuto temu Úsmev
ved ked neciti niekto potrebu mat "pod kontrolou" (nie teror) telo, tak nech ... ja sa citim dobre v zdravom stave, ked mam energiu rano vstat a usmievat sa cely den Úsmev

fidorka, Ut, 24. 11. 2009 - 00:08

ja ti rozumiem,nečakám,že tu budeme o tom dve hodiny debatovať...Úsmev len som si na babinu spomenula,nič viac,ja ti ju nedávam za príklad Pohoda
a mala 97rokov...

ivet36, Po, 23. 11. 2009 - 10:52

Suhlasim s Mikve-ak mam problem v dusi, tazko bude tvar ziarit....ked robim kopec veci, ktore ma vobec nebavia, ale musim, aby vsetko a vsetci fungovali a pritom navyse obraciam kazde euro stopat krat, tak tazko budem salat pokoj a moju krasu vokol.
ivetMrkám

alexa35, Po, 23. 11. 2009 - 11:43

Ivet, ale aj iné ženy robia kopec vecí, ktoré ich nebavia... čo sa musí, to sa spraví.

lydusha (bez overenia), Po, 23. 11. 2009 - 11:20

A co ak ta zena, ktoru ja vidim ako skaredu, ma doma manzela, pre ktoreho je prave ona miss world a nemenil by ju ani za svet. A co ak ta zena, ktoru ja vidim ako skaredu, vidi sama seba krasne a mna ak som aj neviem aka nastajlovana som pre nu zruda.
U mna je to vsetko o tom, ze beriem ludi aki su a nezamyslam sa nad tym ako kto vyzera...mozu ma zradit jedine moje ocakavania ak si niekoho napriklad tu webe predstavujem nejak a on vyzera uplne inak...niekedy aj tie fotky taaaak klamu...okrem toho mimika a ton hlasu su najpodstatnejsie veci na cloveku s ktorym sa bavim nazivo...a ja si dooost zakladam na podani ruky...mrtva ryba ma vie odrovnat hned zo startu...

mikve, Po, 23. 11. 2009 - 11:55

Presne tak Lydush.... inak podobna debata tu uz bola nie?
A tiez to bolo o tom ako to pojmes...ci si krasna kvoli tomu ze pred odchodom z domu hodinu lietas okolo zrkadla alebo si krasna kvoli tomu co z teba ziari...

alexa35, Po, 23. 11. 2009 - 12:09

Lydusha, vôbec som nepísala o škaredých ženách - o tom, ako ich vidíme my. Písala som presne o tom, že aj žena, ktorá možno nebola prírodou obdarená, sama seba môže vnímať inak a môže sa aktívne pričiniť o to, aby vyzdvihla svoje pozitíva. Mala som na mysli ženy, ktoré sa o seba nestarajú, lebo... Je to škoda-pre ne. A vôbec nemám na mysli hodinové stylovanie pred odchodom z domuMrkám Lebo prirodzené sebavedomie-nie falošná nadradenosť-ide ruka v ruke s týmto pocitom-spokojnosti samej so sebou a vlastnej krásy a odráža sa to v ďalších oblastiach života...
Niektoré ženy majú aj vzhľad modelky, napriek tomu sa tak necítia-nedokážu byť krásne a naopak. Ide o ten osobný "pocit vlastnej krásy", nie to, ako ťa vidia iní...

mikve, Po, 23. 11. 2009 - 12:52

Tak ja ti Alexa tentoraz jednoducho nerozumiem...
ved aj zena ktora sa o seba nestara si sama sebe moze pripadat krasna a byt zdravo sebavedoma...co presne rozumies pod pojmom starat sa o seba?

alexa35, Po, 23. 11. 2009 - 13:47

No to si ja zas nemyslím-že žena, ktorá sa o seba nestará, si pripadá krásna-to, že môže byť sebavedomá-to áno. Ale skôr asi otázku krásy vôbec nerieši, resp. je jej to jedno a je to tak v poriadku, ak jej na tom nezáleží a nie je z toho frustrovaná - ja ale také ženy nepoznám, ktoré sa o seba vôbec nestarajú (tým nemyslím umyť si ráno zuby) a pripadajú si krásne, takže teoretizvať o tom nebudem. Skôr poznám v okolí ženy, ktoré hľadia na konkurenciu za plotom a sú večne nespokojné s tým ako vyzerajú, frustrované, ale happy, lebo na toho svojho dona už papier majú...

lydusha (bez overenia), Po, 23. 11. 2009 - 13:51

Hm, tak by som ta mala zoznamit s jednou , volali sme ju prirodna...neholila si nic, nevonala sa, nefarbila vlasy a nepoznala make up ci akekolvek sminky...a prodla seba bola a je najkrajsia pretoze je prirodna...

alexa35, Po, 23. 11. 2009 - 14:00

No? Prírodná bude tá výnimka, ktorá potvrdzuje pravidlo (v bikinách musela dobre vyzerať). A našla Prírodného a žijú spolu šťastne až do smrti - je to možné...

lydusha (bez overenia), Po, 23. 11. 2009 - 14:06

Aha. Aj tak sa da. Inak napodobne ako Kristyn- nerozumiem ani zdaleka o com sa tu toci, ale uz som si zvykla ze my blondiny v nasej rodine mame extra dlhe vedenie....Pohoda

mikve, Po, 23. 11. 2009 - 13:57

Alexa znova kladiem otazku na ktoru sa mi nedostalo od teba odpovede. Co podla teba znamena starat sa o seba v takej miere aby si zena mohla pripadat krasna? Mozes mi to prosim ozrejmit?

alexa35, Po, 23. 11. 2009 - 14:10

To naozaj mikve ti mám písať, čo znamená starať sa o seba? Veď v každom ženskom časopise sú o tom celé state... Nechce sa mi tu naozaj doťahovať na slovíčkach. U každého je to predsa individuálne-napíšem zhodiť-moletky odpíšu-netreba-nám je tak dobre... Napíšem raz do mesiaca ku kaderníčke, kozmetičke, napíšete - strihám sa sama-mne kozmetiku netreba - ok, proste robiť to, aby ste sa cítili pekné, toť vsjo. Ak nepociťujete potrebu robiť nič a cítite sa krásne, super, blahoželám... Lebo keď sa páčite sami sebe a máte sa radi, je to základný pilier, na ktorom stojí celý váš domček osobného šťastia.

lydusha (bez overenia), Po, 23. 11. 2009 - 14:14

Odporucam vyhladat si natinkine komentare na temu krasa a myslim ze to hovori aj za mna...kto preco kedy a ako rozhoduje o tom kto je a kto nie krasny a ake su na to meritka...pre mna je krasa nic...pojem...je mi to fuk a ukradnute, neriesim a basta

alexa35, Po, 23. 11. 2009 - 14:25

Asi to nie je celkom tak, lebo sa mi tu husto a vehementne venuješMrkám už hodnú chvíľu. Natinkine komentáre môžem, vyhľadávať si ich isto nebudem, nemám na to čas, napísala som si svoje...

alexa35, Po, 23. 11. 2009 - 14:33

Neverím ti, iba že by si bola chlapÚsmev, alebo Prírodná...

lydusha (bez overenia), Po, 23. 11. 2009 - 14:41

Nemusis mi verit. Toto naozaj nie je moj problem Úsmevakurat to preberam s kamosom , dostal zakernu otazku co je podla neho krasa a fuh, nie som cudna, je nas viac.

alexa35, Po, 23. 11. 2009 - 14:53

Veď práveže sa nejak nechápeme a stále otáčaš - celý čas tu točím nie o všeobecnej definícii krásy, ale o pocite vlastnej krásy, ktorý v sebe máme, alebo nemáme, ale možno trochu pričinením by sme sa k nemu vedeli dopracovať, lebo sa tak ľahšie žije... Neverím, že ako žena sa nechceš sama sebe páčiť...

mikve, Po, 23. 11. 2009 - 14:27

Fajn Alexa myslim ze rozumiem....ano v zenskych casopisoch je toho naozaj spusta....na kazdu chybicku odporucaju nejaky super pripravok vdaka ktoremu budeme dokonale, super diety a tabletky na chudnutie, sminky a ucesy ktore su in. Zial musim ti povedat ze aj bez toho sa clovek moze citit spokojny sam so sebou a pacit sa nielen sam sebe ale i okoliu.
Takze znova sa len potvrdilo to co tvrdim, vnimanie seba sameho a svojej krasy nie je priamo umerne casu venovanemu skraslovaniu. Nakolko mnoho ziem ktore do seba investuju kopec casu a enazi nie su ani spolovice tak spokojne so sebou niektore zeny ktore do seba investuju omnoho menej a napriek tomu maju pocit ze su krasne.

Betula, Po, 23. 11. 2009 - 13:18

Alexa mas uplnu pravdu a kto pochopi tiez co si mala na mysli, musi jednoducho suhlasit, je to ale malokomu dane, zenska natura nedovolivelkej vacsine odputat sa od rodiny, od prace a vobec od vsetkeho len kvoli par minutam venovania sa len samej sebe. Zajdem obcas do kupelne a ked som spokojna s vyzorom a usmejem sa na seba a pozdravim sa ...si ty ale dnes cica.... xixi som daleko asi od cicky uz len vekom, ale potesim seba...to je prijemne a manzel sa smeje smiat sa je dar a neusmiaty clovek ma smutne alebo skor prazdne oci. Viaceri hovoria niet sa preco smiat, je kriza atd.......ale kym mne a mojim blizkym zdravie sluzi a nemame okrem soplov nic... tak pre man za mna nech ta kriza teda JE. Zlomené srdce

alexa35, Po, 23. 11. 2009 - 22:35

áno - toto som mala Betula na mysli Úsmev

Dreya, Po, 23. 11. 2009 - 14:51

...Slnko Slnko ja som podľa mňa krásna Slnko Slnko .....
holím si chlpíky, tam, kde sa patrí, umývam si ruky, sprchujem sa, farbím si vlasy (ak na to nezabudnem)..zuby si čistím tiež pravidelneChichocem sa Chichocem sa Chichocem sa ..
..mám 15kg nadváhy, miery hodné medvedice......
..nepoznám make-up..ani rúž..ani maskaru....

Ach jaj...lydusha..ja som asi poloprírodnáChichocem sa Chichocem sa

svetlana (bez overenia), Po, 23. 11. 2009 - 15:00

alexa, asi ze neriesit s ludmi, co neriesia Úsmev

ja by som povedala, ze velmi zalezi, kym chce clovek byt - ked to vzhliadnem na seba, niektore veci by som prijala, niektore nie. trebars mat vysportovanu postavu - hej, mat denne make-up o niekolkych vrstvach - NIE (staci kryci krem).

alexa35, Po, 23. 11. 2009 - 15:09

Asi Úsmev - len to, že niektoré sa motkajú stále v kruhu je možno aj o tom, že niektoré veci neriešia. A možno by mali začať...

mikve, Po, 23. 11. 2009 - 15:13

A mozno by mali zacat...? Alexa prosim ta uvedom si ze kriteria posudzovania vlastnej krasy su rozne. Kto ti povedal ze tie tvoje su spravne? Kde je napisane ze tie hodiny pred zrkadlom, u kadernika, manikerky a pod. nie su prave znakom toho ze sa zena neciti dostatocne atraktivna, ze bez toho jednoducho nie je pekna? Co ak k tomuto ako ty vravis staraniu sa o seba ich zenie pocit menejcennosti?
Kde je napisane ze prave ty sa nemotkas v kruhu? preco ma byt kristeriom krasy a jej vnimania mnozstvo casu a usilia vynalozeneho na splnenie predstav nejakeho zenskeho caopisu, ktory diktuje kedy zena je krasna a kedy nie?

alexa35, Po, 23. 11. 2009 - 15:26

Mikve, zbytočne sa tu so mnou vadíš-toto nebolo cieľom. To, čo ty píšeš, je extrém. Ja si tu spokojne sedím, pijem kafe, napadla ma taká myšlienka, z ktorej som chcela urobiť pekný blog o ženách, nie sa tu naťahovať ako gumy, to skutočne nie. Taká pozitívna motivácia žien... To naozaj sú nutné takéto hry o slovíčkach? Čo je na tom zlé, ak sa žena o seba stará, robí to navyše rada a robí to pre seba, lebo je tak spokojná? Neviem... Čo je na tom na zvadu... A že od určitého veku to proste nejde úplne len s božou pomocou a od prirodzenia? Napriek všetkému, čo píšeš si stále myslím, že žena, ktorá sa páči sama sebe, je v živote šťastnejšia. Bodeeeeeeeečka.

mikve, Po, 23. 11. 2009 - 15:32

Ale ved ja sa nevadim, dokonca ak si poriadne precitas co pises, tak tvrdime obe to iste. Jediny rozkol v nazoroch tu vidim v tom, ze podla teba je to o tom ako sa kto o seba stara a kolko. Preto som sa pytala co pod tym pojmom rozumies ty. Ja taktiez tvrdim ze ak sa zena citi byt pekna je to fajn. Ale poznam mnoho zien ktore su nadherne aj v teplakoch a vytahanych trickach, bez mae-upu.....a pacia sa nielen sebne ale aj okoliu...teda to nie je zavisle od mnozstva casu ktory sa venovali sebe samej ale od toho aky maju dusevny zivot.....nic viac nic menej...neviem preco mas pocit ze sa vadim. Len sa pytam, lebo ma to zaujima...ak som ti pokazila blog tak sa ospravedlnujem, to nebolo mojim umyslom. Slnko

alexa35, Po, 23. 11. 2009 - 15:48

"Kriteria posudzovania vlastnej krasy su rozne. Kto ti povedal ze tie tvoje su spravne?" - toto som mala na mysli pod vadením, pretože som nikde práveže o žiadnych kritériách nevravela-je to úplne individuálne. V každom prípade, je to vidieť na žene, ktorá starostlivosti o seba venuje aspoň nejaký čas týždenne-nikde nepíšem o horách času strávených u kaderníka a na manikúre-ozaj nikde, no extrem... Je to vidieť neskôr, v 40-tke, v 50-tke, nie v 25-ťke. Je to vidieť na pleti, na postave, na vlasoch-takže nie je to vidieť hneď, ale neskôr určite. Ale ak sa chceme tváriť, že to nepotrebujeme a že nám je suprovo s polovicou šedivých alebo odrastených vlasov na hlave napr. v 40-tke, ok-ak to navyše ešte máme načo zvaliť-deti, domácnosť, bomba... Ale sme nad vecou!! A spýtala by som sa manželov, či je tak, že vo vyťahanom tričku sa im ich žena najviac páči...

veronicka1901, Po, 23. 11. 2009 - 16:47

Tak napríklad môjmu manželovi sa nepáčia "prírodné ženy". Keď by som ja bola čiste prírodná, necítila by som sa dobre, lebo by som sa nepáčila manželovi. Takže sa o seba starám. Podľa mojich meradiel nie prehnane. Sem tam si na seba niečo pekné kúpim, líčim sa a chodím ku kaderníčke. Oholím si nohy, atď.Slnko

helus72, Po, 23. 11. 2009 - 17:21

A ja sa teda rada upravímVyplazený jazyk Nevravím, že vždy, kolo domu a do Jednoty niééééChichocem sa (ale učesaná a zuby umyté furt) Keď už idem "von", tak musím mať nalíčené oči....fakt sa tak omnoho lepšie cítim. A robím to kvôli sebe, ale aj kvôli druhým mužom i ženám. Nech náhodným okoloidúcim doprajem estetickejší zážitok, než by ich čakal, keby ma videli ráno v kúpelniHambím sa Hambím sa . Zvyšok nepreháňam, nechodím každý mesiac ku kaderníčke (nie vždy sa podarí pasentný účesVeľký úsmev ) ani ku kozmetičke...áááále oči, tie musia byť namaľovanéVyplazený jazyk Vyplazený jazyk

novacka, Po, 23. 11. 2009 - 17:37

Ahoj Alexa, uz som o tomto rozmyslala, ze ked sa citim dobre vo svojom tele, vtedy som najkrajsia.a nie kvoli tomu ze mam make up ale kvoli vnutornemu vybalansovanemu pocitu.nie je to zas tak casto, ale stava sa.a ked sa nenamalujem, to je potom horsie a trpi aj okolieChichocem sa

Polárka (bez overenia), Po, 23. 11. 2009 - 23:13

Citam a uvazujem. Nikdy mi doma nedavali najavo, ze som krasna. Nikdy mi to, nikto nejak nevravel. A ja som to za take podstatne nepovazovala. Prave tu sedim v starom svetri. Je cely zachlpeny od toho, ako som objimala Sarinku. Vlasy mam mastne, este som sa dnes nedostala k samponu Chichocem sa. Krivky mam znacne nevyvazene. Moj satnik nezodpoveda najaktualnejsej mode. Je plny kuskov nad ktore sa moja mama pozera viac, ako zacudovanym pohladom Veľký úsmev Chichocem sa.
Nemam kupelnu plnu vsakovakych kelimkov a flasticiek. Povedala by som, ze mam skor taku spartansku vybavu Hambím sa Veľký úsmev .

A nejak mi to neprekaza. Ked idem rano von so Sarinkou a je pekne, sadneme si na nase miesto. Teda ja sedim a pozorujem vychod slnka, a hru svetla a tienov. Sarinka lezi pri mne. Cas sa vytrati, a ja nasavam celu tu atmosferu do seba. Prideme domov, Matusikovi nachystam ranajky. Poriadim domacnost. Potom si oddychnem, a potom sijem, sem tam nieco precitam. Sem tam padam na hubu a az v zavere dna si uvedomim, ze mame aj kupelnu Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev. A co ?

Nie som miss. Viem to velmi dobre. Nie som univerzalna kraska a aj to viem dobre. A urcite sa mnohym nezapacim na prvy pohlad. Hi aj to viem, a som s tym zmierena. Paci sa mi ist raz za rok ku kadernicke, raz za cas sa pekne obliect a namalovat, ale nie je to moj styl. Fungovat by som tak nevedela. Kvietok

ja_hodka (bez overenia), Po, 23. 11. 2009 - 22:54

Dievcata, zalezi asi na tom, co kto povazuje za zdroj toho pocitu vlastnej krasy. Myslim, ze je uplne jedno co vnima manzel, priatel, okolie...aspon v tomto konkretnom pripade - kedze ide o pocit vlastnej krasy - teda nieco ultra osobne. U mna by pocit vlastnej krasy nebol uplny bez dusevnej pohody. A kedze som presvedcena, ze dusa veli telu, tak tam niekde su podla mna aj zaklady pocitu vlastnej krasy. Úsmev Telicko sa okolo toho toci ako brectan.

svetlana (bez overenia), Po, 23. 11. 2009 - 23:25

si tak matne spominam na tvoje stare prispevky na tuto tiez dokola sa tociacu temu (to vzdy zacne ... nekay podvo, interupcia, zenska krasa, ... nekonecny kruh Vyplazený jazyk ).

ja_hodka (bez overenia), Po, 23. 11. 2009 - 23:32

Vsetko ide do kruhu...preco by mala byt NM vynimkou Úsmev Ja si ale fakt myslim, ze ono to vsetko zacina vo vnutri a ide smerom von. Ci uz je to naladenie, energia, charizma....cokolvek a tomu sa podriaduje vsetko. Telo ako prve. Ved je to vlastne nas nastroj Úsmev Kto iny by sa mal podriadit skor...

svetlana (bez overenia), Po, 23. 11. 2009 - 23:41

kruh, ci spirala ? Úsmev

no ved, tiez si hovorim ... ja sa este nacakam ... Chichocem sa Veľký úsmev Úsmev

ja_hodka (bez overenia), Po, 23. 11. 2009 - 23:47

Úsmev ok...spirala...jasne Mrkám

tyjamy, Po, 23. 11. 2009 - 23:17

aj ja sa pridavam do debaty...mne odjakziva nejak zalezalo na nejakej tej normalnej uprave...aj ked boli deti male...trocha sa primalovat...vlasy zafarbit...trocha upravit...aj ked teraz mam najradsej cop..drzala som si vahu....zdalo sa mi to vzdy take prirodzene..aj teraz...mam uz pomaly 52rokov....ale ked priberiem nejake to kilo..uz sa necitim dobre..a par krat neveceriam a je to dole...vlasy si farbim...nechty si lakujem ale len jemnym striebornym lakom...raz za cas si urobim pedikuru...zdravo jem..vela pijem vody..rano si pocvicim...vzdy ked idem von ..namalujem si oci a usta....nohy si holim..a tak...citim sa lepsie..ako zena...ale nic neprehanam...dokonca mam natolko citlivu plet..ze nepouzivam ziaden make-up..len si uz roky davam v lekarni vyrobit obycajny mastny krem...je to v lete neprijemne..ale nic ine neznesiem....ale toto vsetko je ako taky zvyk...ako ked si kazde rano umyjes zuby..atd...ale pekna sa byt necitim...skor spokojna..ze vyzeram slusne Úsmev

Polárka (bez overenia), Po, 23. 11. 2009 - 23:22

Jeeej Tyjamy, mna by zaujimal ten krem. Ja stale neviem najst nieco, co by mi vyhovovalo. Mozes prezradit co je to za kremik ?

tyjamy, Po, 23. 11. 2009 - 23:35

polarka samozrejme....80 % vazelina biela..10% parafin a 10 % voda....ja ich vzdy poprosim aby tam dali co najviac tej vody..kolko to len znesie....daj si to zarobit v lekarni...ak mas suchu plet ako ja..robi mi to velmi dobre...skusala som pred tym mnoho drahych kremov ..vyhodila som kopec penazi..potom som skusila kedysi davno obycajnu indulonu s nechtikom lekarskym ..lenze ju prestali vyrabat ja som bola nestastna...potom som si pozrela zlozenie tej indulony...a dala som si podla nej vyrobit tuto mast ale ked mi tam pridali aj ten nechtik..nebolo to ono....ale toto je vyslovene na suchu plet..mas je suchu..?

Polárka (bez overenia), Po, 23. 11. 2009 - 23:44

Hiii moja plet je asik zmiesana. Na licach sa pomaly supem, ale celo nos a bradu mam mastnu. Indulonu tu mam aj ja a dokonca aj nechtikovu. Ked uz som nevedela kam z konopy dala som si na tvar tu modru. Na chvilku celkom fajn, len mne prekaza ta typicka vona indulony Slnko
Dakujem za typ. Pouvazujem co s tym a opytam sa v lekarni ci budu ochotni namiesat Slnko

tyjamy, Po, 23. 11. 2009 - 23:47

polarka...ta indulona je teraz uplne ina ako bola pred tym..ta nepachla vobec..tak isto ako tento krem nema vonu....

Polárka (bez overenia), Po, 23. 11. 2009 - 23:53

Ja neviem, mne idulona odjakziva smrdela. Od malicka od mala. Otec robil na ucilisti, a tam fasovali vsakovake indulony.
Ale som si povedala, ze zo zvedavosti by som okostovala estu tu olivovu. Ved uvidim. Fakt sa musim spytat v lekarni ci by mi ten kremik nenamiesali hiii Slnko

tyjamy, Po, 23. 11. 2009 - 23:59

mas pravdu..ta modra a kadeake pachli..a teraz ja ani neviem..roky to nekupujem..ale ta nechtikova bola ok..ale to bolo uz pred asi 20 rokmi..vies..ale zakladom kremov je vazelina..aspon si myslim..a oni tam potom pridavaju kadeake vitaminy..parfem a kyseliny atd...a to je zle na moju plet..znesiem iba ten zakladny krem..a robi mi velmi dobre...

adus, Ut, 24. 11. 2009 - 22:57

a to ti kde nakukali, že ju nevyrábajú - ja jej mám plnú skriňu, dcéra nič iné nemôže, tak mám stále doma zásobu.

tyjamy, St, 25. 11. 2009 - 00:12

adus..pozri sa na zlozenie...ak je tam iba vazelina..parafin..voda a nechtik lekarsky....je to to same ako pred asi 20 rokmi....ja to uz velmi davno nesledujem..ale myslim ze oni tam uz nieco popridavali...koli tomu som musela hladat nejaku alternativu....lebo mi tam uz nerobila dobre nejaka zlozka..co tam pridali...ale to su uz roky ..ze by sa vratili k povodnej recepture...to sa mi nechce verit...treba sa na to pozriet...Mrkám

adus, Št, 26. 11. 2009 - 14:50

No, skusim pozriet - ale dcere pomaha aj tato rovnako ako jej pomahala ta "predtym" - mozno prave peto ma ani nenapadlo pozerat si zlozenie Mrkám

vločka, Po, 23. 11. 2009 - 23:20

moja mama vždy vravievala takú jednu vetu a znie mi v ušiach aj dnes......"pod tuku nánosem krásnou kostru mám!"....a to mala roky nadváhu. má ale peknú tvár, veľmi ženské rysy a keď sa jej podarilo schudnúť 50kg vo svojom veku 53 rokov mala naozaj tú krásnu kostru. štíhly pás, okrúhle boky a pekne tvarovaný driek. stalo sa jej, že raz jeden pán čo ju dlhšie nevidel, pri stretnutí s ňou spadol z bicykla. pre mňa však bola vždy krásna. často jej hovorím "si pekná." pre mňa je krásou vlastnou to, ako sa momentálne cítim. paradoxom však je, keď mi chlap môj po prebdenej noci, strapatá nenamaľovaná, povie- "dnes vyzeráš nádherne" niekedy mám rána, keď vstávam ako človek a na tvár si domaľujem ženuMrkám holt aj taký je životSlnko a preto ho milujemZlomené srdce

magic, Ut, 24. 11. 2009 - 08:24

no ja som sa na zaciatku materskej o seba nestarala. obvykle som na obed zistila, ze som este v pyzame, nieto aby som sa stihla nejak uclovecit (okrem zubov a tvar vodou a koniec).
manzel frflal, ze by som mala nieco robit s vlasmi a tak... ale ja som kukla do zrkadla a mala jediny pocit - vsak som aj tak pekna (ked si strcim vlasy za ucho). neviem, ci to bol zvyk alebo co, ale pacila som sa sama sebe. a bolo fajn.
po case som sa dala konecne ostrihat a pozerajuc na fotky sa cudujem, co sa mi zdalo na sebe krasne. vyzerala som ako spustnuta zienka domaca... ale vtedy to bolo tak. vyrastne mastne vlasy, bleda a nevyspata (mamickovske stopy na tvari) a aj tak som sa povazovala za pritazlivu. dokonca tym, ze som sa zacala o seba viac starat, som dospela k pocitu, ze som nie dost pekna. Lebo tou starostlivostou stale viac vnimam nedostatky, ktore treba este napravit - v podstate mam obcas pocit, ze som jeden chodiaci nedostatok.
takze som to upravila niekde medzi a mam dni, ked som spokojna a dni, kedy by som najradsej medzi ludi nechodila (ale co uz, ked musim. aspon dufam, ze sa nepozeraju moc skumavo).
takze tak s krasou. v ociach ludi myslienky, ze sa citim sedou mysou s tymi vlasmi a vizazou a ja v hlave pocit, ze sa rovnam kazdej, co rano nahodi make-up a upravi si uces. vtedy by si ma do starostlivosti (kadernik, kozmetika) o seba nedotlacila. ved naco by mi bola? vsak som bola krasna.

nicebosorka, Ut, 24. 11. 2009 - 14:43

Myslím si, že tu miešaš 2 rozdielne veci.

Vnútornú krásu a vlastnú krásu.

Alebo si myslíš, že len ženy, ktoré sa o seba starajú (starajú sa o svoju vlastnú krásu = vonkajšiu krásu) majú kľúč k vnútornému šťastiu?

Veď aj „obyčajná baba“, čo sa nestará o svoj zovňajšok, aby vyzerala „dobre“ (pre iných), môže svojim vnútorným šťastím okúzliť viac ako tá navonok krásna.
Prečo si myslíš, že jej život preletí v starostiach a neokúsi „pocit vlastnej krásy“?

Úcta k sebe samej podľa mňa nie je to, že dbáš o seba o svoju vlastnú (vonkajšiu) krásu, aby si bola vnútorne šťastná, ale to, že sa máš rada taká aká ak si, že si sa prijala a vyrovnala so svojimi nedostatkami, že si sebavedomá a nedovolíš aby ti bolo ubližované - napr. aby ťa muž vyfackal, keď mu rupnú nervy...

Nesúďme ľudí podľa toho ako krásne vyzerajú navonok, ale ako krásni sú vo svojom vnútri.

Krása pominie, ale blbosť je večná.

fúúúúha....toto som našla na nete, chcela som si nájsť niečo o kritériách krásy a pod. a našla som toto Prekvapenie

http://www.savcenko.sk/vratte-miesto-krase/#more-331

Prekvapenie

??????

mikve, Ut, 24. 11. 2009 - 15:51

Tlieskam Tlieskam Tlieskam musim Ti zatlieskat nicebosorecka, presne takto som to myslela aj ja.... skoda ze to neviem lepsie napisat Zlomené srdce
Napisem len jeden priklad za vsetky...mam kamosku, ma 25 rokov je bezdetna a stara sa o seba dokonale, kadernicka, drahe kremiky, gelove nechty, make-up priam bezchybny, postava modelku (aj ked trocha nizsej modelky) a predsa ked sa na nu pozries vidis staru zenu a v ociach prazdno...preco asi? Lebo nie je stastna, touto starostivostou maskuje to ako malo si veri, a jje pravda ze sama seba si vobec nevazi. Preto som presvedcena ze vonkajsia krasa musi zacinat dusevnou pohodou, vyrovnanostou a laskou k sebe samej bez ohladu na vonkajsi vzhlad.

nicebosorka, Ut, 24. 11. 2009 - 16:08

Mrkám dikes Slnko Kvietok

Tiež poznám také ... a ešte dodám, že nie len v očiach prázdno, ale veľakrát aj v hlave Chichocem sa

mikve, Ut, 24. 11. 2009 - 16:20

Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev ano obcas sa aj take stava, no tu je o to smutnejsie ze sa to stava aj zenam ktore su inteligentne a maju v sebe prirodzenu vonkajsiu krasu, co z toho ked vnutri su vyprahnute ako stareny?Mrkám

alexa35, Ut, 24. 11. 2009 - 15:19

No, tak, tak, alebo aj inak... Ďakujem dievčatá, že ste sa zamysleli. Keď miešam, tak miešam-aj ja som sa zamyslela a toto bol výsledok. Mne je dobre tak, iným inak. Hlavne že sme šťastné a chutí nám jesť...Slnko Moja babka vravievala-kedz neješ, jak keby ši umar...Bozkávam

nicebosorka, Ut, 24. 11. 2009 - 15:27

škoda len, že tie slová v blogu (či čo to je) neboli z tvojej hlavy Prekvapenie

helus72, Ut, 24. 11. 2009 - 19:01

A to odkiaľ si prišla na takúto úžasnú myšlienku??? Myslíš, že je tu niekto, kto nectí slová Kamilky? Dievčatá, píšte na stránku len vaše príspevky o vašich radostiach a starostiach, skúsenostiach, zážitkoch ...Prekvapenie Prekvapenie

nicebosorka, Ut, 24. 11. 2009 - 19:10

???? to je myslené na mňa? (lebo je to zavesené pod mojím nickom)

Lebo ja som náhodou našla na nete od MUDr. Savčenka v jeho článku - "Vrátte miesto kráse" napísané presne tie isté slová, ktoré alexa uviedla ako svoje. A pochybujem, že by to on prebral od nej.

helus72, Ut, 24. 11. 2009 - 20:16

Jo, beriem, dočítala som ten článokMrkám nemyslím však, že by ich alexa použila ako svoje, len sa nad nimi zamyslela (si myslímMrkám ) Vieš, nicebosorečkaHambím sa (prepáč, že tak intímne), ale ja si myslím, že každá z nás o seba dbá...niektorá si pestuje chlpy na celom tele, jedny sú štíhle, iné máme tlsté lýtka a široké boky, ktoré si poctivo pestujemeVyplazený jazyk , niektorá má make-up, niektorá permanentné očné linky...ale každá sa o seba, v rámci svojich možností stará, nemyslím, že by napr. niektorá z nás bola Brežnevova vnučkaVeľký úsmev , alebo mala vlasy po zem. Ale po pravde, stretla som raz ženu, ktorá mala isto v rodokmeni Brežneva, "knírek" ako D'Artagnan...necítila sa dobre, bolo to vidno z jej postoja tela, z jej správania k ostatným...a myslím si, že 75% ľudí nemalo chuť sa cez tento zovňajšok dopracovať k vnútornej kráse tejto ženy (a nehovorím, že ju nemala)...tak som si ja vysvetlila tento blogSlnko Kvietok

nicebosorka, Ut, 24. 11. 2009 - 20:40

Ja by som najprv chcela vedieť, čo si ty myslela pod týmto. (v prvom komentári)
Citujem
"A to odkiaľ si prišla na takúto úžasnú myšlienku??? Akú myšlienku? Čo? Kde? Nechápem ťa.

Ďalej - "Myslíš, že je tu niekto, kto nectí slová Kamilky? Dievčatá, píšte na stránku len vaše príspevky o vašich radostiach a starostiach, skúsenostiach, zážitkoch..."
Ja si ctím Kamilkine slová, veď preto som aj napísala, že tie vety, čo napísala alexa sú skoro všetky prebraté, že nie sú z jej hlavy...vieš, keby napísala, baby toto som našla na nete, písal to ten a ten, dala sem link, a opýtala sa čo si o tom myslíte, ako sa vy staráte o seba, aby ste boli aj z vnútra aj navonok krásne a pod. tak je všetko v pohode.

K druhému komentáru - ja som nikde nepísala, že ženy o seba nedbajú...prečítaj si ešte raz, čo som písala. Písala som na margo tých "obyčajných báb", čo spomínala alexa, to ona písala, že nedbajú o seba, že im život preletí a neokúsia svoju krásu...

helus72, Ut, 24. 11. 2009 - 20:49

Neviem, došiel Ti mail????? .... k druhému komentáru: nepísala som, že si niečo také písala Ty (bože, moceme sa v tomto blogu všetky jak prd vo vaniChichocem sa ) odpovedala som Tebe a dovolila som si napísať svoj vlastný pohľad na vecSlnko

nicebosorka, Ut, 24. 11. 2009 - 20:53

Mail mi zatiaľ neprišiel žiadny...ok, zle som si to vysvetlila Mrkám

helus72, Ut, 24. 11. 2009 - 20:55

Poslala som Ti ho, určite dôjdeBozkávam

nicebosorka, Ut, 24. 11. 2009 - 20:58

Keď dôjde, dám vedieť Mrkám Slnko

helus72, Ut, 24. 11. 2009 - 21:11

Pre istotu ešte jedenMrkám Chichocem sa Veľký úsmev

nicebosorka, Ut, 24. 11. 2009 - 21:47

Už mi došli obe Mrkám aj som odpísala (idem venčiť moju ušatú potvoru Veľký úsmev )Kvietok Slnko

alexa35, Ut, 24. 11. 2009 - 21:45

No nicbosorka, už som to poopravila, keďže ctím stránku Kamilky... Ospravedlňujem sa, ak sa to niekoho dotklo. Chyba, že som tam neuviedla, že som to čítala - ale možno zámerne - lebo som bola zvedavá na vaše reakcie, keď je to podané obyčajnou ženou, nie psychológom...
Je úplne prirodzené, že sa s niekým stotožníte na 100 percent. Len by ma zaujímalo, načo si ty hľadala niečo o kráse ženy na nete, keď si chcela reagovať... To ťa čo k tomu viedlo? Prečo si ty, ktorá prvá poukazuješ, nelovila najprv vo vlastnej hlave ale chcela mať ako barličku cudzie myšlienky? Takže-hoď kameňom prvá...
A je mi ľúto, že vy - ženy, ktoré máte v rukách všetko, ste automaticky schopné úboho konštatovať, že ak sa žena o seba stará-o svoj zovňajšok, je automaticky hlúpa, je prázdna a pod... Takéto generalizovanie a predsudky patria v dnešnej dobe už minulosti, dámy... Aké je jednoduché veci otočiť a poukázať nato, že ak sa žena venuje aj sebe a udržiava sa, určite nie je so sebou spokojná a umelo si tak dodáva sebavedomie... Je to veľmi mylná predstava a škoda, pretože inteligentná žena, ktorá navyše dobre vyzerá, má v rukách veľmi silné zbrane. Dík za pochopenie, Heluš

nicebosorka, Ut, 24. 11. 2009 - 23:12

moja zlatá, všetko čo som hore popísala bolo z mojej hlavy, nepotrebujem žiadnu barličku, žiadne cudzie myšlienky, tobôž si ich privlastňovať.

Ak niekto niečo napíše a ja o tom chcem vedieť viac, alebo tomu nechápem, tak si to vygooglim (aj mahulenez som hodila link, nech si viac prečíta o mononukleóze, pretože má chorého syna a ten má bolesti hlavy)
A takisto som hľadala na nete čo vlastne sú a aké sú kritéria krásy ... čo je pocit vlastnej krásy a pod., keďže som to nejak nechápala, lebo sa tu miešali (podľa mňa) 2 rôzne veci...taktiež nejako nechápem toto - "Najhoršie je, že ich život preletí v starostiach a oni neokúsia "pocit vlastnej krásy". Pre ženy, ktoré v sebe tento kľúč k vnútornému šťastiu majú, je umenie dbať o seba príjemnou daňou za úctu k sebe samej."

Lebo ja si nemyslím, že dbať o seba je UMENÍM, že je to DAŇ za ÚCTU k sebe samej. Veď aj obyčajná baba, žena, ktorá o seba nedbá (myslím tým, že sa nelíči, nefarbí si vlasy, nechodí oblečená tip-top ...),môže byť vnútorne šťastná a krásna a má k sebe samej úctu. Nie len tá nalíčená, vyvoňaná ...

fantika, Ut, 24. 11. 2009 - 23:36

a ja si zas mysliim ze sa v dnesnom svete straasne vela zaoberaa praave kraasou...ako by sme sa z kraasy mohli najest,obut, obliect atd..podla mna suu na svete dolezitejsie veci ktoryymi sa mozem zaoberat,ci uz v reaale alebo v myslienkach..a na margo toho starania sa o seba - alexa mysliis si ze ked som nasej babke o ktoruu som sa starala menila plienky tak tam bolo dolezitee ze ci maam uuces a umelee nechty???houby s makom...a dalej uz no comment...priilis sa sami sebou zaoberaate asi nemate nic lepsie na praaci...Mrkám Úsmev

alexa35, Št, 26. 11. 2009 - 11:06

Nuž fantika, musím ťa vyviesť z omylu, že nemám nič lepšie na práci... Neľochním doma, chodím do práce, kde som do nástupu na materskú pôsobila vo vedúcej funkcii, takže mám za sebou už dosť vysokú pracovnú pozíciu, vcelku dobre zarábam a svoju prácu mám rada. Popritom sa starám o dve deti, manžela, varím každý druhý deň, periem, upratujem - dom, na ktorého stavbe som sa intenzívne podieľala (lepila rohové lišty na steny, tmelila a maľovala, dávala pozor na murárov, majstrov, navrhla som balkónové zábradlia, ktoré sme robili spolu s ockom...) a nielen nejaké dve izby, starám sa o záhradu, chodím na angličtinu a cvičiť, sem-tam do sauny, zaplávať si, šijem bytové doplnky do domu, lebo ma to baví, čítam, chodím von s kámoškou, s manželom na večeru, s malou do bábkového divadla... Nemám doma žiadnu pomocnicu. A napriek všetkému som šťastná, že som najmä ženou... záleží mi na sebe, rada sa aj sebe venujem - masáž, kaderníčka, kozmetika a robím všetko to, čo robím, s radosťou...

fantika, Št, 26. 11. 2009 - 11:12

alexa ale to si ty..a ze to niekto mozno vidii inak..a nie je na tie veci zatazenyy neznamenaa ze je horsii ci zanedbanejsii...takze je to tvoj uhol pohladu,pre teba spraavny ale neprezentuj ho ako jedinuu spraavnu cestu kraasy ci co ja viem coho...Slnko neberte ostatnee zeny co nechodia do saloonov a ku kaderniicke a manikeerke ako zanedbanee...ved sa spyytaj baab co sa so mnou stretli ci som pre to zanedbanaa..ako som vyzerala ?napriiklad mna moja segra zafarbii a ostrihaa stokraat lepsie ako kaderniicka..aj ked nie je vyucenaa len zauucenaa...Úsmev jedinyy raz som si sla dat urobit slaavnostnyy uuces ku kaderniicke a ked som prisla segra mi to musela rozobrat a spravit nanovo,pretoze kaderniicka to totaal sfusovala..tolko moja skuusenost...ale uz ma nebavii o tom polemizovat..evidentne maame kazdaa svoj naazor na danuu vec a tie naazory sa nestotoznujuu...Mrkám

alexa35, Št, 26. 11. 2009 - 11:22

fantika, ja sa s tebou nehádam, naozajÚsmev a nikde som nepísala, že pocit spokojnosti samej so sebou ovplyvňuje dĺžka pobytu stráveného v salónoch-ak sa žena sama sebe páči, je jedno koľko času a starostlivosti sebe venuje-myšlienka bola - páčiť sa sama sebe - to je všetko... Pekný deň želám, skutočne a uzatváram mier Kvietok

tyjamy, St, 25. 11. 2009 - 00:42

dievcata...ako len lahko tu dojde ku kadeakym nedorozumeniam a nepochopeniam sa ..myslim..ze nebola zle myslena tato tema...este raz sa vyjadrim za seba...vyzerat dobre...neznamena byt v zivote stastna...ale aspon po jednej stranke spokojna...a zas vyzerat dobre..neznamena len byt stihla...aj silne zeny mozu vyzerat dobre..staci si obliest vhodne oblecenie...upravit sa a su kocky...neznasam smradlave spotene zeny..hlavne ked robia v potravinach...a na pracoviskach kde su medzi mnohymi ludmi...to vazne nechapem...minule som bola kupovat chlieb v pekarni a bolo mi na vracanie....tak smrdela pokladnicka...tak isto aj chlapy...mnohi sa zanedbaju...smrdia...fuuuj...ani neviem..ci toto tu sem patri do tejto temy...ak nie..sory...uz skoro spim Mrkám

dacey, Št, 26. 11. 2009 - 10:27

a preto večer, keď mi dieťa zaspí a tatko pozerá film, ja umorená z práce, pratania, varenia, hrania sa, žehlenia, sa zavriem v kúpelni, nasadím slúchadlá s mp3, zapnem žehličku na vlasy, nasadím voňavú masku na tvár, spievam si potichu do spreja a lakujem si nechty...
Chichocem sa
potom vynovená, voňavá sadám za komp a pozriem si nejaké tie časti dr.housa na nete, alebo si sadnem ku fimu a korálkam a dávam srdce na stôl... Úsmev

tiež občas nestíham. občas síce vyleziem ráno ako z kapusty, ale nevadíííí... ... som pekná, vysmiata a aj z veľkých problémov sa viem smiať a problém vyriešiť. a to ma posúva vpred ku zrelosti a "kráse" dospelej matky, partnerky, pracujúcej, no hlavne ma to posúva vpred ku slovu žena
Úsmev

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama