Koncom leta sme prerábali detskú izbu a tak sme zavítali do švédskeho odchodného domu s nábytkom. Tam sa nám zapáčil jeden univerzálny policový systém, tak sme ho aj kúpili. Dvierka k nemu momentálne nemali na sklade, ale ubezpečili nás, že do 6 týždňov budú dostupné. Preventívne som na príslušnej internetovej stránke kontrolovala dostupnosť tovaru...tovar stále nebol dostupný. Všimla som si však, že je tam nová možnosť...možnosť opýtať sa na čokoľvek interaktívnej operátorky Anny. Tak som sa pýtala...
-"Vitajte, volám sa Anna, Vaša interaktívna asistentka. Ako Vám môžem pomôcť?"
-"Dobrý deň. Koncom augusta sme si u vás zakúpili policový systém Bxxx a mali sme záujem aj o dvierka Bxxx Vzz v bukovom efekte, ktoré však neboli na sklade. Pri infopulte nás ubezpečili, že dodávku očakávate do 6 týždňov. Do dnešného dňa však nemáte tento tovar na sklade. Kedy budú dvierka Bxxx Vzz v bukovom efekte dostupné, resp. na sklade?"
-"Je pre mňa obtiažne porozumieť viacerým vetám vpísaným naraz. Skúste preto formulovať Vašu otázku jednou vetou, prosím."
-"Kedy budu dvierka Bxxx Vzz v bukovom efekte dostupné?"
-"Otváram pre Vás stránku, kde zistíte, či sa výrobok, ktorý hľadáte nachádza na sklade."
/samo, že mi otvorila stránku, kde som si predtým dostupnosť kontrolovala/
-"Nemôžete mi odpovedať na jednoduchú otázku?"
-"Potrebujem, aby ste mi napísali i otázku k tomu otázniku, aby som Vám mohla správne odpovedať. Skúste znova."
-"Naozaj mi neodpoviete?"
-"Obávam sa, že ak to nemá nič spoločné s firmou AAAA, tak Vám nebudem môcť pomôcť."
-"Tak vám prajem pekný večer."
-"Teší ma, že s tým súhlasite."
No a tak dodnes neviem či sa mám alebo
... načo poslúži operátor bez mozgu?
...už si presne nespomínam, ako znela jedna z mojich otázok, ale odpoveďou bolo: Som šťastna, že som tým čím som.
Ja som z nej mala taký zážitok, že som si s ňou musela pokecať aj na druhý deň
Som si totiž spomenula, že mám s tým obchodom ešte jeden problém. Tak som sa jej pýtala, či mi vie povedať, kedy budú zasielať Family karty...mi odpovedala, že plánujú v budúcnosti otvoriť pobočky obchodného domu v niektorých krajských mestách...takže nesklamala
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Soni, to bol teda zazitok na dlhu dobu..........
PS:Kefky tak skoro asi kupovat nepojdes
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
taku postavit do kuchyne a strcit do ruky recept ... asi by stacilo prikazat uvarit aj jednoduchu krupicu
a nastal by skrat. radsej sa na tom pobavit
- ono sice ked som dnes pozerala tv noviny nie som ista ci je vyhodou byt zivou rozmyslajucou bytostou ... tazka dilema ... neskora hodina k tomu ... bru noc radsej, mam taku dost rozpisovaciu naladu
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Hi hi, a ja som jej napísala: Spíš? A ona na to: Ak potrebujete kontaktovať firmu AAAA, prosím vyplňte formulár na stránke, ktorú som pre Vás otvorila. S tou tvojou kamarátkou sa dá porozprávať fakt o všetkom!
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Krásne
Pekny den:-}
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Mne sa velmi pacila, som si s nou popisal, uz som ju chcel pozvat na vinko
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
dobrééé ... už aj ja sa kotúľam
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Soni, my sme takto zhanali asi 1/2 roka vrchnu dosku na stol, az ma presla trpezlivost a dali sme si ju vyrobit v inej firme. Nebudem predsa behat kazdy mesiac vyse 200 km do BA.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
My sme cakali 2 a pol mesiaca na skrinove dvere.. to by bola svanda keby ich nedostali co
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Dakujem za tieto zazitky. Uz som myslala, ze som technicky negramotna. Hovorila som s Annou minuly tyzden Uz 6 tyzdnov cakam na pisaci stol do detskej izby, ktory mal byt dostupny pred dvoma tyzdnami . . vzdy mi to o dalsie dva posunu.
Ale Anna nie, slusne mi vysvetlila, ze mam pozriet sekciu stoly. Aj vtedy ked som jej tam pisala : " to nie je stol " Fakt ma vydrz.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
ahojte, neda mi neprispiet, kedze som aj ja operatorka :))))
pracujem v call centre pre T Com - ale pre nemecky hovoriacix zakaznikov - a ked sa snazime dovolat na ine oddelenie, pridu uvodne slova " Herzlich willkomen bei T Com, was ist ihr Anliegen??? ( srdecne vitam v T Come, co je vas problem, poziadavka :) ) a mate na vyber : stlacite tlacitko alebo jej rovno poviete ze co xcete - a ked to poviete, dostanete odpoved - tut mir leid, ich habe Sie nicht verstanden (je mi luto,ale nerozumela som) a ked toto zazijete tak 5 - 6 krat - vzdate to a poslete to radsej pisomne
nuz operatori su kategoria sama o sebe :)
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
perfektne som sa pobavila . keď budem mať krízu pôjdem si pokecať s annou.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Mne sa velmi paci, ako zakaznik vie viac, ako clovek, ktory je na to fundovany
Mne sa to stalo na priamej linke T-mobile, ked som zistovala prepojenost programov pri predzovani, aby sme mali co naj vyhodnejsi program a niektorym operatorom som musela vysvetlovat a opravovat ich ale musim podotknut, ze som objavila jednu damu, ktora mi super poradila a upozornila ma na vsetky mozne nedorozumenia a bola som absolutne spokojna
PS:Vacsinou mi poradia dobre, len ked ide o zlezitejsie veci....nie vzdy maju kompletne info.....
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Hi hi, to ako ja- už cca týždeň chodila v televízii nová reklama- avšak videli sme ju iba večer (v inom čase ju nedávali) a tak sme chceli info o ponúkanej akcii (taktiež to bol mobilný operátor). Volám, aby som sa dozvedela, že taká akcia neprebieha a taká reklama neexistuje Ale veď som si ju nevymyslela! A tak popisujem dej reklamy, div, že nespievam znelku z nej... Volám hodný čas, tým pádom som na tento hovor už minula pekné korunky... Radšej kašlem na to, tón hlasu operátora na druhej strane je dosť skeptický a mám pocit, že ma neberie vážne. Akoby volal s nejakým deckom, čo si robí srandu
Skladám a krútim hlavou.
Za týždeň mi volá operátor- iný, samozrejme, aby mi oznámil, že som mala pravdu. Pýtam sa teda na tú spomínanú akciu- a div sa svete- už skončila!!!
A tak sa iba smejem, vôbec neberú zákazníka vážne, nevedia akú majú momentálne ponuku, bavia sa so zákazníkmi akoby tu boli oni pre operátora, takmer sa vysmievajú a potom ešte zavolajú nazad, aby oznámili, že žiadaný produkt v tom čase existoval, ale už nie...celkom som sa na tom pobavila, hoci som prišla o akciu, o ktorú som mala záujem, ale čo už... clap clap, operátori a aj mobilné siete...
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
...to su prosto spravni ludia na spravnych miestach....ked som chcela pred MD nieco podobne robit pre O2 , bola som pre nich uz stara
Dnes hovorim chvala Bohu, ze ma to obislo- hanbila by som sa za vlastnu firmu.....ivet
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
ja si myslim, ze je dobra na odventilovanie. Nahneva vas niekto? Zavolajte jej...cica sa neurazi ale vas odporuci na ich novu predajnu... Super terapia
fakt ste ma potešili celom som sa pobavila..aha pozrite ako mi odpovedala na moje nadávky...má to celkom logiku nie???
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Paraaaada Natinka som sa zas raz dobre zasmiala....
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Úžasné,
tak na toto som bola veľmi zvedavá.
Ale dopadla si lepšie ako ja, mne sa z nej ani slovo nepodarilo vytiahnúť, alebo sa zvládla predstaviť, už si nepamätám. 