reklama

moja kriza....

Pridal/a bubatko dňa 16. 07. 2007 - 23:49

reklama

ahojte moje nanicmamky, tak som znova tu pri vas, hladam utechu a povzbudenie v mojom zivote ..ze to co robim robim dobre ....

dnes som smutne skonstatovala ze odkedy som sa vydala akoby som prestala zit, existovat neviem sa radovat stale sa len trapim a je mi smutno.... citim sa opustena a znicena bez sebavedomia.......
aj ked sa snazim navonok vyzerat nezranena a aspon trochu vyzerat dobre...

no nech robim co robim moj drahy si na mna vzdy cosi najde ... je mi z toho smutno ze sa ku mne tak sprava... je mily iba ked chce sex, napisem vam to narovinu ....

ja uz niekedy neznesiem ani to ked sa ma dotkne .... rozmyslam ako som ho mohla tak blaznivo velmi milovat a ze ci ho vobec este lubim, ci on mna este lubi, ci si ma aspon trochu vazi/aspon ako matku svojho syna/, preco je on vlastne so mnou ked mi dava pocitovat ze uz prenho niesom dost atraktivna ked mam trochu vacsie ovisnute a potrhane brusko po tehotenstve...aj ked sa snazim s tym robit co sa da .......

neviem ako dalej budem moct takto zit, ako dlho to mozem znasat??? ked pozriem do svojho srdca vidim tam horiet velmi maly plamienok lasky k nemu ale on ho pomaly zhasina svojimi cinmi/necinmi.....

prosim vlejte mi opat kusok nadeje aby som mohla bojovat dalej, lebo teraz nevladzem nic len plakat.....

dakujem vam


reklama

reklama

Mima, Ut, 17. 07. 2007 - 05:28

Bubatko, ved ty mas len 22 rokov... Ja to vidim takto... musis sa sama seba opytat co vlastne chces. Nie som v tvojej situacii a neviem to posudit, ale z toho co pises...... utekaaaaaj od neho prec. Ved ty mas zivot pred sebou a ako si ho zariadis, tak ho budes mat. Ja viem, mne sa to lahko pise a ani neviem, ci vobec mas kde ist a niekoho, na koho sa mozes obratit o pomoc, ale jedno viem. Ziadna zenska si nezasluzi, aby ju chlap takto slovne napadal a trapil, ved to nema byt o tom, ako kto vyzera, ale aky kto je vo vnutri, to je ta prava krasa. Vcera som podobny problem riesila s kamoskou ( ma 9 mesacnu babiku, zije mimi slovensko a manzel.....), a povedala som jej skus si s nim sadnut, porozpravat sa, povedz mu vsetko uplne vsetulinko vsetko, ako sa citis, ako ta jeho slova zarmucuju..., ublizuju ti a daj mu tiez priestor, nech povie on co ma na srdci. Skus sa bavit pekne, bez kriku a ked on zvysi hlas, alebo ta zacne urazat a ponizovat, zdvihni sa, odid a prid za chvilku a skus pokracovat v rozhovore na urovni. Viem, je to strasne tazke a tebe sa uz isto ani nechce nic vysvetlovat, ale niekedy to naozaj funguje. A ak to nepojde odid. Teba nepoznam, ju uz 11 rokkov, plakala som, ked som jej pisala ten mail, ale ona je super zenska a nezasluzi si to, mam ju rada, zalezi mi na nej a ked citala mail, tak plakala ona. A TY SI SUPER ZENSKA MAS ZIVOT PRED SEBOU TAK AK SA NEDA INAC ODIID!!!! Mna zarazil tvoj vek, ty by si sa mala blaznivo smiat, byt stastna a uzivat si krasy zivota, nedovol nejakemu chlapovi, aby ti takto ublizoval, postav sa za seba a tvojho drobceka. Ved to dieta to vsetko vidi a vnima, deti vnimaju ovela viac ako by sme si mi dospeli mnohokrat mysleli. Skus sa opytat muza, ze ako si predstavuje buducnost vasko syna ( nemyslim dalsi rok, ale jeho cely zivot), ci chce mat z neho zakriknute chlapca, popripade nezvladnutelne dieta v obdobi puberty. Ved dietatu sa formuje osobnost v prvych 3 rokoch zivota...
Bubatko, prepac, toto asi nebolo to, co si chcela pocut, ale nedalo mi nenapisat to, co si naozaj myslim. Ak si nevies rady a nemas sa na koho obratit, skus zajst do krizoveho centra, za psychologom.....alebo niekde, kde by ti vedeli poradit trosku odbornejsie. Jedno viem vsak urcite, necakaj, ze sa to zmeni, rob nieco a ked budes pisat dalsi mail, verim, pevne verim, ze bude pozitivnejsi a krajsi. Myslim na teba, strasne ti drzim palceky a TY SI ZASLUZIS VIAC, OVELA VIAC.........

evika, Ut, 18. 09. 2007 - 12:30

Ahojte všetky maminy, som tu nová, no aj keď mám len 24 rokov, mám už čo-to za sebou. Mám super dvoch čertov /7 a 5/ a zopár ťažkých rôčkov za sebou. No nebudem tu hovoriť o sebe. Načo aj? Ale nezastávam názor, že každý si zariadi svoj život podla seba. Nie je to pravda. Nech sa na to poriem z akejkolvek stránky. Lebo človek /a obzvlášť žena/ sa len prispôsobuje okolnostiam. Aj ja som chcela cestovať, učiť sa... no prišiel "škt cez rozpočet" a otehotnela som. Viem, mohla som si za to sama, ale tu sa naskytá tá polemika. Dá sa pri nepredvídateľných udalostiach zariadiť život podla seba? NEDÁ! Dá sa iba prispôsobiť. A tak je to aj s chlapmi. Ani jeden na svete sa nezmení natolko, aby nám vyhovoval v plnej miere. Prispôsobí sa len minimálne a všetko ostatné ostáva na nás. Musíme od základov zmeniť naše životy, ale on... čo spraví on napr. keď sa vám narodí vaše vymodlené bábätko? Musí odísť z roboty? Musí variť? Starať sa o chod či už rodiny alebo domácnosti? Na nejaké malé percento sa aj on zúčastňuje na "rodinných aktivitách", ale to len ak náhodou nie je futbal, nemá "dôležitú" robotu na PC alebo iné životne dôležité veci. Preto nesúhlasím s tvrdením o šťasstí. lebo my svoje šťastie nevytvárame. len podla okolností sa prispôsobíme a tvárime sa pri tom šťastne

unbelami (bez overenia), Ut, 18. 09. 2007 - 12:41

A kde je napisane, ze uz nemozes cestovat a ucit sa? Dievca zlate, ved si mlada zena, ktora ma este vela pred sebou. Ci pojdes na tu cestu s detmi alebo bez nich alebo nechas manzela pozerat futbal.
A kto Ti kaze s nim zit? Ja netvrdim, ze je to jednoduche a urcite postavit sa na vlastne nohy bez muza je drina, ale mas na vyber!
Prosim Ta nebud ako ovca na porazku!

siza, Ut, 18. 09. 2007 - 14:13

Mam pocit, ze si v zivote velmi nestastna, ale tiez mam pocit, ze si z velkej casti za to mozes sama - dievca, ved bojuj a neodsudzuj sa hned na zaciatku k otrocine! Vzdy je na vyber. Nie je to lahke a nie kazdy sa da tvarovat, ale ak Ti vadi, ze sa len Ty prisposobujes, tak s tym nieco urob!!!Smútok

Pekny den:-}

Mira-Mária, Ut, 18. 09. 2007 - 14:54

Evika, Zlatko, to isté som si myslela, keď so mala 24. Dnes mám pred štyridsiatkou a viem, že som strojcom svojho šťastia, našťastie nie sama - sme na to traja a to je dobré. Ver, že aj keď si ( podľa tvojich doterajších článkov) zatrpknutá, medzi nami sa uvolníš a zistíš, že všetky máme problémy a musíme sa prispôsobovať okolnostiam (flexibilita je pozitívum!) a staráme sa deti a chod domácnosti... Dôležité je z ktorej strany sa na seba a to ostatné dívaš - či máš pohár poloprázdny a či poloplnýMrkám

kefara, Ut, 18. 09. 2007 - 15:38

MM - moja reč ! Toto je ten životný nadhľad čarovných žien pri završovaní druhej dvadsiatky !!! Mrkám Mrkám Veľký úsmev

anita, Ut, 17. 07. 2007 - 08:00

Bubatko, ako ťažko je radiť. Podľa toho, čo som si o tebe prečítala, máš len 22 rokov, takže ak správne usudzujem, ste ešte mladé manželstvo. Ja som vydatá takmer 13 rokov, no pamätám si na naše začiatky veľmi dobre. Tiež sme bývali v podnájme, trpela som pocitom samoty a naviac nás obchod ubíjala existenčná neistota. Chýbali mi vyznania lásky od stále zaneprázdneného manžela. Až sa to raz vo mne zlomilo a ja som to v jeden večer začala zo seba sypať na môjho prekvapeného manžela. Ani len netušil, ako mi chýbajú slová: Ľúbim ťa. Môj monológ bol dlhý. Keď som však napokon skončila, prekvapený manžel mi povedal, že nevedel, ako veľmi to potrebujem počuť a mal pocit, že svoju lásku k mne a nášmu synovi vyjadruje činmi. Veď koľko krát mi priniesol kvety len tak, bez príčiny. Ale aj bez tých čarovných slov, ktoré som čakala.
Po tomto rozhovore som začala badať zmenu. Postupne, ale predsa.
Teraz by som ho nevymenila. Verím mu, je vynikajúci otec, pomáha. Varí napríklad len on. Ale to som vlastne odbehla. Celým týmto som ťa chcela len povzbudiť a doplniť k názoru Mimi vieru, že rozhovor môže vyriešiť veľa vecí. Myslím, že u vás je naň najvyšší čas.
Bubatko, veľmi vám budem všetkým trom držať palce, aby ste prekonali túto krízu a hlavne aby všetko šťastne dopadlo. A dúfam, že nabudúce, keď budeš písať príspevok tak budeš takáto :-} .

Mišena, Ut, 17. 07. 2007 - 08:13

Milé bubatko, ke)d čítam tvoje príspevky ako keby som čítlala tie vlastné. Mám 24 a ddve deti ten starší má už 5 momentálne si ho zobrala svokra na prázdniny už sa trasiem aký príde rozpustený od tial ale to je iná kapitola. Neboj nie si na svete sama ktorá má takéto pocity.Ja sa mám od januára zaradiť medzi pracujúcich a doma sú hádky pretože muž by bol najradšej keby som ostala doma aby on mal svoje pohodlie(navarenú večeru ked príde domov s roboty, upratané a ožehlené veci)a nechápe že aj ja chcem vo svojom živote dosiahnuť viac ako rodiť deti a starať sa o domácnosť.Síce som dnes natom lepšie ako pred dvoma rokmi ale len vďaka tomu že som pochopila že najprv detipotom ja a nakoniec on. To tnamená že dnes ked príde domov a povie mi prečo som neupraala riad alebo neožehlila dvojtýždnové prádlo poviem mu: mám deti venujem sa im a to vidí pretože malí recitujú basničky a kreslia jedna radosť, potoém som sa venovala ebe to vidí pretože vždy upravená a nakoniec prídeš na rad ty miláčik ale samozrejme až ked spracem riad.Preto ti radím vymysli si program s malým chod na dlhšiu prechádzku alebo ku kamoške alebo do materského centra, nahod na seba to najlepšie čo máš alebo si niečo nové kup a vytešuj sa ako je krásne a ty si krásna tiež. Držím ti palce a svojho muža kludne pošli do kelu ked si zrazu všimne že si upravená a on bude chceť sexovať jednoducho povedz:som unavená síce sa ofučí ale neboj jeho to prejde a ked uvidí že si samostatná a poradíš si aj bez neho si ťa začne všímať mám to vyskúšané na 100 percent akurát že začal nezmyselne žiarliť ale ja žiarlim tiež takže jedným uchom dnu a druhým von. Držím ti palčeky a užívaj si toho že si mladá, krásna mamina a máš zdravé dieťatko. Mrkám

svetlana (bez overenia), Ut, 17. 07. 2007 - 11:58

Bubatko a co sa zmenilo tym, ze si sa vydala? V com si sa ty zmenila? Nad tym by som sa pokusila uvazovat.

A pokusala by som sa hladat cosi, co ta bude bavit, nejaky lokalny zmysel zivota (okrem dietata), knihy, sport, zahradka, kamaratky ... cokolvek. Ak take nevies najst, nic ta nebavi, tak bude niekde problem, tvoja dusa niecim trpi. Musis zistit, co to je, inak to nepojde, si myslim ...

Uz si nepamatam tu minulu diskusiu, nad nejakou odbornou pomocou si neuvazovala. Predsa len ten clovek bude mat viac moznosti vidiet vas dvoch realnejsie.

unbelami (bez overenia), Ut, 17. 07. 2007 - 12:03

Bubatko. Pamatam si ako si zacala pisat na tuto stranku. Stastne dievca, ktore si vzalo svojeho milovaneho a ma dietatko a velmi sa tesi na novy zivot. ÚsmevSpominam si aj na to ako si sa nas pytala na radu ako oslovit ine mamicky, ze nemas tu kuraz. Úsmev A pamatam aj na smutne pribehy ako sa po svadbe zmenil.
Ak si precitas vsetky komentare, ktore si dostala, maju nieco spolocne. KOMUNIKACIU. V kadom pripade sa s nim rozpravaj, ze nie je nieco v poriadku.

Ja si myslim, ze po svabde je hosan taky isty spolocnym zivotom, ze Ti jednoducho zacal skakat po hlave a jeho drzost expenduje. Tvoj kruh sa zuzuje a slucka sa stahuje. Pokial s tym nebudes nic robit, nebudes mat svoju volnost a zazne aj babo trpiet, lebo ono citi Tvoj stav. Mozes tu pisat kazdy tyzden pribehy o tom ako Ti ublizuje a poniektori Ta polutuju a Ty budes vediet, ze su s Tebou. Co keby si vyuzila tu energiu, ze sme s Tebou aj pouzila na to aby sa nieco zmenilo.

Radka to napisala kratko a vystizne. Nesnivaj o zivote a netruchli, zacni uz cosi robit, lebo Ta prerastie uplne a bude mat MOC!

anita, Ut, 17. 07. 2007 - 13:07

Bubatko, hoci som už vyššie vyjadrila svoju skúsenosť, chcem ešte niečo doplniť. Prečítala som si tvoje príspevky a mám pocit, že ani jeden z nich nehovoril o šťastnej /alebo aspoň trochu šťastnej/ maminke.
Veľký problém vidím v tých nešťastných výrokoch tvojho manžela. Ja neviem, ale asi by som sa ho po takých "šťastných výrokoch" skúsila spýtať, či si uvedomuje, aký je hrubý a nezachováva ani len základy slušného správania. Nemyslíš, že by si ho tým zastavila?

Childuska, Ut, 17. 07. 2007 - 13:20

Ja ti to napisem narovinu. Vazit si ta nebude, pretoze ak doteraz nie, tak uz naozaj len ak by dostal od zivota riadnu facku. Aby ho prebralo.
A navyse si myslim, ze aj ked si mlada a ste spolu kratko, nemozes to zvalovat prave na svoju mladost a neskusenost. Ak ti tvoje city radia bez, odid, tak to prosim sprav... lebo sa budes utapat a trapit viac a viac.... radi sa tazko, robi este tazsie.... no ja som ta, co zostala kvoli detom, a je to uplne na hovno. Doslova a do pismena. Neznesiem jeho dotyk, bridim sa sama sebe len co sa ma dotkne a po sexe mam totalne vycitky svedomia, ze preco som spala s niekym koho nemilujem.... nemame nic spolocne. Aj ten sex, co nas spolu kedysi dost spajal stoji za figu.
Nedopadni tak ako ja, a utekaj co ti nohy stacia, chrapunov je na svete vzdy dost, ale zivot si s nimi znicit nenechaj. Zivot budes mat taky aky si ho urobis.... zapamataj si to, bubatko. Chces zit, tak zacni. Kasli na neho a s dietatom sa da dnes ist hocikam.... Naozaj. Aj do kina...Pohoda
Ja sa pomaly odhodlavam tiez k radikalnemu rezu, ale ide to u mna dost pomaly. Zo slova rozvod mi stoja vlasy hore dupkom, no asi budem musiet aj to prezit.
A vzdy sa najde aj druha laska, niekto druhy moze cakat prave na teba.... tak sa nenechaj znicit....
viem ze pisem hocijako bez ladu a skladu, no vedu ma moje emocie.... Zienky preboha, prebudit sa treba a zit....

add, ja sa bojim hlavne kvoli financiam. Ale zacala som robit s kozmetikou a zda sa, ze za par mesiacov budem sebestacna a s materskou mi to bohate moze vystacit. A hlavne ze na sude mame narok na pridavky pre deti a VYZIVNE aj pre manzelku !!!!!!Vyplazený jazyk

drahuška, St, 18. 07. 2007 - 07:19

Držím palce ani nevieš akoÚsmev

Mima, St, 18. 07. 2007 - 07:23

Mrkám Childuska, myslim na vas a verim, ze sa ti to podari a budes zase stastna Mrkám

kefara, St, 18. 07. 2007 - 12:27

Childi, posielam ti virtuálne objatie. Fascinuje ma tvoja úprimnosť Áno , drž sa dievča !

adkas21, Ut, 17. 07. 2007 - 14:09

chcem len doplnit.... Takyto pribeh sa mi totiz odvija perd ocami denne. Moja svagrina ma hrozny vztah so svojim manzelom. Vydavala sa mlada (19) a ich vztah sa zacal rucat dost skoro. Ona si vie svoje povedat a on neznesie, ked ma niekto iny nazor. Tak si to kompenzuje tym, ze ju ponizuje a aj detom neraz povie, nepocuvajte mamu, ona je hlupa a podobne veci.. samozrejme, aj u nich to na zaciatku bolo skor o takej nevsimavosti a jej smutku z toho, ale rozhodla sa ostat kvoli detom a netopit sa v smutku, ale robit co sa da, ne. Poviem ti, je to este stale mlada kocka (33), dobre vyzera, spolocenska,ale on sa to v nej vsetko snazi ubit a vysmeje sa vsetkemu co povie. Nema s tym problem ani na verejnosti. No hrozne. Naozaj sa s manzelom na rovinu porozpravaj, povedz mu vsetko co mas na srdci, aspon uvidis jeho reakciu. Cim skor tym lepsie. Ty mas svoju dostojnost a hodnotu a cely zivot pred sebou. Nedovol, aby ti clovek, ktory za to mozno nestoji znicil zivot. A ak ta ma rad, tak sa bude snazit svoje spravanie zmenit.
Ale chcem ti este povedat, ze akokolvek to dopadne, ty musis zacat pracovat aj na sebe, na vlastnej sebaucte, na postojoch k zivotu. Si este prilis mlada na to, aby si nabrala taky negativny pohlad na seba a zila v tom. Uvidis, ked si sama uvedomis svoju hodnotu a zmenis svoj pohlad na seba a na zivot, on to uvidi a ak mu na tebe zalezi, tak sa zacne viac snazit, ak nie, tak aspon zistis, ze nie je o co stat.

Zuzana, Ut, 17. 07. 2007 - 14:20

Bubatko,
tazko sudit, vsetko viete len vy dvaja...a ja nesudim, lebo mi to neprinalezi.
Skor by som sa pozrela na Teba:
- na jednej strane je Ti strasne tazko, to Ti verim, lebo ked si spomeniem na moju postavu, ked som pribrala z hormonalnych liekov, tak ja som si seba nevazila, nemohla som sa na seba pozerat,....a moja polovicka sa mi snazila pomoct, aby mi spravila cas na sport...vzdy som vlea sportovala, ale asi to najkor nepovedal priaznivo mojej citlivej povahe....a brala som to ako utok na mna a pritom by mi zniesol modre z neba....-tu je moj pohlad, ako on nieco myslel a ja som si vysvetlila...a pokial sme sa nebavili a nediskutovali o tomto mojom probleme, tak by sme si to stale ....vies co myslim....nenechaj svoje pocity len tak lezat, ale unes ho niekam,...trebars do spalne, ked bude maly spat a VYJASNITE SI TO.Inak sa nepohnes dalej.
-na druhej strane citim sklamanie zo spolocneho zivota.....moj postreh a skusenost je taka, ze ludia sa menia....kazdym dnom, kazdou situaciou a ver, ze ani Ty a ani Tvoj manzel nikdy nebudete stale rovnaki, ale kazdopadne by ste si nemali ublizovat a snazit sa o KOMPROMIS. Kazdy vztah a spoluzitoe je kompromis a ak sa na nom nepodielaju obaja, tak potom je jeden trpiaci a utlacany.....a niekedy si to myslia obaja manzelia....
Skus byt prva, ktora zacne situaciu riesit, hlavne preto, aby si sa neumarala a netrapila....a mozes udat smerovanie dialogu a ...to je podla mna pre Teba najlepsie.
Drzim paste, aby si nasla svetlo na konci skaredeho tunela.

pripletka, Ut, 17. 07. 2007 - 15:14

PO dlhsej dobe si ma svojim "slzami" medzi riadkami namotivovala prihlasit sa a napisat ti par slov. Citala som podobne ako ostatni diskutujuci vsetky tvoje predchadzajuce popisy zivota s manzelom. Priznam sa , ze obcas som aj krutila hlavou, uprimne, ze ho aspon virtualne NENAKOPES. Ale z nadhladu to zvycajne vyzera inak ako v strede diania. Preto neponukam ziadne rady, nepoznam v akej si situacii. Len kladiem par otazok. Ak budes mat chut odpovedz na ne. Ma ti kto pomoct? Rodicia, surodenci, priatelia? Mas ist s kym von len tak na par hodin, spolu so Sebastianom a vyventilovat sa? Co tvoj manzel? Ma zaluby, priatelov? Mam z tvojich slov pocit, ze tvoj priestor, tvoja sila v rodine je stale mensia. O tom by partnersky vztah nemal byt. Chapem vsak, ze nie je jednoduche odchadzat, ked clovek nema kam. Zijem v BA/RUZINOV. Ked budes mat chut vypadnut na hojdacky na Strkovec, daj mi vediet. Vezmem svoje baby a mozeme si dat anonymne Úsmev) stretko.

AgnèsL., Št, 19. 07. 2007 - 17:05

...môžem sa pridať? (som z Trnávky Úsmev )

luna, Ut, 17. 07. 2007 - 19:11

Bubatko,žienky ti toho popísali dosť a dobre,musíš sa len rozhodnúť...,ja som len chcela dodať,že ak nemáš silu sa s ním porozprávať,lebo ťa hneď tlačí hrča v krku,alebo to,čo povieš poprekrúca a ty sa cítiš ako najväčšia hlupaňa,skús mu všetko,čo ťa trápi napísať v liste,alebo poslať mailom.Nech má čas popremýšľať.A potom,po jeho reakcii sa rozhodni...

Svoj život máš vo svojich rukách.Nemala by si ho dávať do rúk tomu,kto s ním nevie zaobchádzať.Aj vázu,keď rozbiješ a zlepíš,už nie je tou istou vázou.Chápeš?

Prajem veľa šťastíčka Mrkám

Zuzana, Ut, 17. 07. 2007 - 21:42

Este ma napadlo...ak sa s nim bude dat...napisat si naozaj kazdy z dvojice...aj Bubatko a aj jej polovicka, seba a partnera, co mam na nom rada a co mi vadi a odovzdat si to...slovne, listom ,mailom...a mozno sa tomu druhenu otvoria oci...ved sme fakt my baby z Venuse a chlapi z Marsu.
Ja ked nevladzem hovorit, tak pisem a je to naozaj dobra terapia...mne sa ulavi a polovicke pomoze pochopit ma, lebo nememu dietatu ani vlastna mama nerozumie.
Vela stastia, Bubatko.

Mima, St, 18. 07. 2007 - 05:54

Jeej luna, to je naozaj dobry napad. Skus mu napisat ako dobremu kamaratovi o nom - ako tvojom manzelovi. Zacni napr. " Tak tu sedim, rozmyslam nad mojim manzelom a rozhodla som sa poziadat ta o pomoc. Si mojim kamaratom, ale poznas aj jeho a tak mi mozno budes vediet poradit." Potom tam napis o tom tvojom manzelovi uplne vsetko co ta trapi, co by si chcela zmenit, tiez mu daj najavo, ze ak ma chut, nech napise aj on list tebe... a ukonci to zase akoby si pisala kamaratovi. "Ak ho stretnes, povedz mu prosim ta, ze mi na nom zalezi, ze si zelam, aby sme boli spolu ako rodinka stastni....... Dakujem za vypocutie a tesim sa na skore stretnutie" Neviem presne ako, ale nech z toho pochopi, ze ty ho neberies, len ako manzela, zivitela rodiny... ale aj ako kamarata a naozaj ti zalezi na vasom vztahu. To je len idea, ja by som skusila nieco taketo a ak to nepojde, naozaj vezmi zivot do svojich ruk. Je to tazke a preplaces este vela chvil, ale stoji to za to. Zasluzis si viac ovela viac.
A este nieco, skus mu to dat nenapadne do tasky, ktoru nosi do prace, alebo nejako, nech to najde, ked nebude doma. To mu da cas a priestor porozmyslat nad tym a nereagovat zbrklo, ako ked to bude citat doma a bude z neho hovorit zlost a nie zdravy rozum.

Tak dotoho a verim, ze sa stastie obrati aj na teba, len tomu musis verit. Áno Áno Mrkám :-}

Mima, St, 18. 07. 2007 - 14:10

Mrkám Ahoj Katarinka Mrkám , a ako sa dari tebe? Dufam, ze u vas mate super obdobie a vyslo slniecko Mrkám . A ty to tiez mozes skusit, ved mozno ti vasi chlapy ani netusia, ako sa naozaj citite. Je zaujimave, ze ten najblizsi clovek je mnohokrat ten najvzdialenejsi a to len koli zlej komunikacii. Komunikacia je vo vztahu velmi dolezita a mnoho ludi nedokaze komunikovat s okolym. Je len skoda, ze nas namiesto mnohych nepodstatnych veci v skole neucili zdravej komunikacii, asertivite, empatii.......mnohym by tym dali do zivota ovela viac.......Baby drzte sa, myslim na vas vsetky Mrkám

rinka, St, 18. 07. 2007 - 14:41

ahoj Mima, áno, vyšlo slniečko, my sme si také podboné veci už písali, my o sebe už asi vieme, čo komu vadí. nestačí však vedieť to, ale aj niečo robiť. I keď sme boli u psychológa každý zvlášť, spolu ešte nie a teda žiadne závery ešte nerobil, tak sa to u nás zlepšilo. už len ten pocit, že obaja chceme niečo zlepšiť... celý víkend sme nechali staršieho u babky a normálne sme si oddýchli. (to znamená okrem iného, že ma priateľ videl menej kričať) druhý 10mesačný ešte nerozpráva, tak nás tak nevyčerpáva. no ale hlavne asi môj partner urobil jednu zmenu vo svojom správaní - po každej výčitke, kritike, hneve, mi o pár minút povie: "už sa na teba nehnevám" alebo "ja sa na teba nehnevám" neviem, dokedy mu to vydrží. to ALE bla bla bla, čo za tým nasleduje sa snažím ja nepočúvať, čo je zmena u mňa. no a som šťastná a ľúbime sa a práve prišiel skôr z roboty a povedala som mu, že o ňom píšem a on sa nehnevá, že som dnes nevarila, že som pri počítači a že je všade bordel a ešte mi dal aj pusu. nevídané- neslýchané !!! Veľký úsmev Áno

Mima, St, 18. 07. 2007 - 14:52

Áno Áno Fantasticke, som velmi rada, ze mate slniecko a teraz uz len tu pestrofarebnu duhu a bude to super. Ono ti chlapy niekedy len nevedia, ako nam dat najavo, ze oni nas naozaj maju radi. Ono niekedy, ked nevedia ako maju ukazat svoje city, treba ich trosku postrcit. Tak mu daj pusu aj ty, len tak ked budes prechadzat okolo a povedz mu, aka si stastna, ze prisiel skor, skocte niekde vonku s drobcekmi, no a skus mu navrhnut, ze dnes varite veceru spolu Vyplazený jazyk ... to aby sa naucil keby si musela ist nahodou na par dni prec, ved deti musia predsa papat teplu stravu...Mrkám Veľký úsmev Tak si uzivajte slniecka a "slniecka" Áno Áno Parada, huraaa a bude uz len lepsie Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev

rinka, St, 18. 07. 2007 - 15:10

no buduci tyzden sa chystam oddychnut - idem do nemocnice na 2-3 dni, ale to dam mladsieho radsej k mame, s tou vecerou to nanho nejdem tak zhurta, som rada, ze je to tak, ako to je. prave pozera dvd, po ktorom strasne tuzil, tak som mu ho zohnala, takze som rada, ze je prave vo svojom svete a nic nevnima (tiez zmena - volakedy by som zurila, teraz som rada)

Mima, St, 18. 07. 2007 - 15:34

Tak drzim palce, nech vsetko dobre dopadne a ja som sa uz naucila, ze na chlapov netreba tlacit, ale je to dost tazke praktizovat v realnom s vete :-} Uz bude len lepsie, uvidis.

adena, Ut, 17. 07. 2007 - 20:16

Pridávam sa na stranu báb. Tiež som za úprimnú debatu, čo vlastne od vzťahu vlastne očakáva, a či je vôbec spokojný so vzťahom. Či mu vôbec spôsobuje radosť, správať sa k tebe tak ako píšeš. A neboj sa aj zvýšiť hlas, hádka niekedy dokáže pekne vyčistiť vzduch, presne tak ako sa po búrke lepšie dýcha.

Zuzana, Ut, 17. 07. 2007 - 21:39

Viem, ze som moc ukecana, ale ja mam naozaj radsej, ked sa veci vyjasnia a aj ked sa pritom trosku pobucha po stole, aj sa krici...my sme taka talianska rodina, ale ludia su uprimni a to je ... to je pochopenie a snaha prijat toho druheho taky aky je.Mrkám

Mira-Mária, Ut, 17. 07. 2007 - 20:34

Bubatko, súhlasim s dievčatami, hlavne s CHilduškou, mnohé čo máte doma ignorantov, to nemáte ľahké. Dôležité je aby si to bez sebaľútosti a strachu z toho čo bude, rozobrala najprv sama so sebou. Čo si chcela robiť skôr než si sa vydala, po čom si túžila? Rodina bola predsa iba súčasť tvojich plánov, určite nie jediné životné naplnenie. Držím ti palce, aby si to vyriešila pre vlastnú pohodu a do budúcna pokojné nervy tvojho dieťaťa ( pretože deti vnímajú viac ako si myslíme). Buď v prvom rade sama sebou : dospelou sebavedomou ženou, matkouÁno zvládneš toMrkám

mirka11, Ut, 17. 07. 2007 - 23:51

Bubatko,veľmi ti prajem aby si sa vedela na svoj život dívať s nadhladom. Mne je jasné, že keď sem napíšeš tak ťa práve v tej chvíli niečo veľmi ťaží a je to aj forma určitej úlavy.
Raz dáky múdry človek povedal, že jedno z najťahších duchovných cvičení je život v partnerstve.
Skús sa vela smiať, urobiť si radosť hlavne psychickú,ono človek keď je ubolený alebo je toho naňho veľa, tak si vela vecí môže zle vysvetlovať.
Ak budeš vystupovať ako obeť, tak sa ňou staneš a ironia je že si za to budeš zodpovedať sama.
Č o sa týka partnerskej komunikácie, ak sa spolu ešte viete porozprávať je dobre. Ak sa ti podarí v pokoji urobiť rozhovor tak si v prvom rade premysli čo chceš. Jasne a zretelne bez zbytočných citových výlevov si urči hranice.Áno

svetlana (bez overenia), St, 18. 07. 2007 - 08:08

teda baby tu popisali vela mudrych myslienok!

mozno este jedna: bubatko, mozno aj on je nestatny ... obaja ste zmateny, brali ste si niekoho ineho, ako dnes ste.

rinka, St, 18. 07. 2007 - 14:42

svetlanka, súhlasím, môže to tak byť.
bubatko, všetky tvoje príspevky akoby som sama písala. všetci ti tu radia, že sa treba porozprávať, to radím vždy aj ja sebe, ale je to ťažké, keď sa dvaja nedokážu porozprávať bez emócií. trošku súhlasím aj s radkou, ja sama neviem, či môj partner je ku mne taký zlý, alebo ja sa tak ľutujem. kladiem si často tie isté otázky, ako môže byť ku mne tak bezcitný, čo je to za človeka, ako to, že mu na mne nezáleží a pod. v svetlých chvíľkach som ale pocítila, že ma ľúbi a môj problém je v tom - veriť tomu aj keď je na mňa nahnevaný, čo je/bolo skoro denne. pochopila som, že keď sa na mňa partner hnevá alebo je nepríjemný, tak to tak myslí len práve v tom okamihu, aj keď mi nikdy nepovie, že už je koniec hnevu. mňa nechá v tom a potom som vlastne permanentne neusmievavá a utrápená ja a on nechápe prečo. ktorý muž by si vážil takú ženu? v tomto sa môjmu partnerovi nečudujem. určite si veľmi citlivá a každá kritika tvojho manžela tvoju citlivosť len zvyšuje a preto je tvoj muž viac kritický a ty viac precitlivená. treba to preseknúť, keďže od manžela sa toho nedočkáš (on totiž nevidí žiaden problém v sebe, len v tebe), musíš nabrať silu a začať od seba. dôležité je pritom neočakávať od partnera, že on sa zmení. lebo to som robila ja a potom to viedlo len k ďalšiemú a hlbšiemu sklamaniu. ak cítiš čo len občas jeho lásku, tak verím, že sa dá prebudiť. skús tomu veriť a brať jeho slová tak, že to nemyslí všeobecne a natrvalo, ale len v tej chvíli. dnes mám dobrú náladu a tak to vidím možno preto tak, že ak ste sa do seba dokázali voľakedy zaľúbiť, tak je možné v ňom znova prebudiť tú lásku a s tým spojenú úctu... prepáč, ak to vyzerá sebecky, v každom príspevku píšem hlavne o sebe, lebo mám pocit, že je najlepšie porovnať skúsenosti, aby si si mohla sama vybrať, čo ti pasuje a podobá sa tvojmu životu. možno sa nesprávne vyjadrujem, vždy mám v hlave kopec myšlienok, preliezajú jedna cez druhú a potom neviem čo skôr napísať.

bubatko, St, 18. 07. 2007 - 16:59

ahojte zienky moje zlate, vsetko co ste mi tu pisali som skusila len odist nie, lebo nemam kam.... pisala som listy /fakt dlhocisne/ nepomohlo, no mozno pomohlo na tyzden potom znova ako predtym....

viete keby som sa pred 2ma rokmi videla v tejto situacii tak sa asi nakopem ze co sa so mnou stalo.... sme manzelia 1 rok spolu sme 3 roky ale ja sa niekedy nestiham divit ze ako sa vsetko zmenilo....

po precitani vasich rad som si povedala ze mate pravdu.... musim sa starat o svoje stastie sama lebo nikto iny sa o to nepostara.... uvidim dufam ze sa mi to podari....

inak rada sa stretnem pri strkovci Áno nemam to velmi daleko

dnes som si len ak vysla s malym do mesta a kupila som si pekny klobucik a je mi jedno ak bude drahy hundrat Mrkám ved nic pekne som si uz nekupila takmer rok len tak pre radost .....

Mišena, St, 18. 07. 2007 - 17:12

Bubatko držím ti palce aby ťa prešiel ten hnev a smútok a aby ti tvoja dobrá nálada vydržala velmi dlho. Fakt viem ako to je keĎ mladí začínajú spolu po krátkej známosti. Ja som s manželom 6 rokov z toho sme 5 rokov manželia ale vlastne som po troch mesiacoch chodenia s ním ostala tehotná a tak to išlo veĺmi rýchlo. Nehovorím , že je mi zle ale možno keby sme sa tak neponáhlali a užili si jeden druhého bez tých nekonečných povinností tak je to možno jednoduchšie. Na druhej strane poznám ľudí , ktorí spolu chodili aj 5 alebo až 12 rokov a rozišli sa. Takže je jedno či mladí, či starí hlavne aby ste vela komunikovali a ked jeden nechce je to problém.Ani ja nemám kam ísť mamu nemám s otcom som rozvadená na smrť a súrodenci majú každí vlastné starosti. Možno dnes si uvedomujem že nielen na mna bolo materstvo a vgýchova dieťata vela ale aj pre toho môjho miláčka. Zrazu sa presťahoval do cudzieho mesta, nemal kamarátov a prácu na týždnovky kedy prišiel a ani sa neohrial a znova bol preč takže si malého ani neužil.možno aj na tých chlapov je to vela aj ked to berieme ako samozrjmosť že sú otcovia tak nech nás živia a zabespečia rodinu, tak ako oni očakávajú od nás aby sme boli matky, milenky, kamarátky a zároven pozorné manželky no nie vždy to ide tak ako by sme chceli. Naozaj ti držím palce a nauč sa mať aspom rada samú seba pretože fakt sa ti o tvoje štastie nepostará nikto iný ako ty sama a tvoje dieťa. Mrkám

drahuška, Št, 19. 07. 2007 - 08:49

Bubatko, dobre si spravila, že si sa rozhodla dívať viac na seba. Postaraj sa o to, aby ti bolo dobre, aby si bola šťastná a spokojná, bez ohľadu na to, či máš svojho drahého za zadkom, alebo nie. Potlač v sebe tú potrebu uzatvárať sa do seba a svojej sebaľútosti. Vzbúr sa proti tomu. Ak sa takto trápiš, strácaš šancu kráčať ďalej a byť šťastná, či už s ním, alebo bez neho. Veľa premýšľaj, čo v živote chceš a hovor s ním o tom. Rob si radosť malými darčekami, ako si to spravila klobúkom, alebo vychádzkou s malým. Teš sa z toho, že si mama. Ponor sa do svojeho srdca a presveč samu seba, že si hodná lásky a milovania a zaslúžiš si pekný život. Ale ty si tá, čo si ho musí vytvoriť, potom sa trošku zmenia aj ľudia okolo teba. A proti narážkam muža sa treba obrniť úsmevom. Veď hovorí nezmysly...tak to pusti jedným uchom dnu a druhým von. On je možno nešťastný z vašeho vzťahu tiež, ak to však nechce riešiť, začni u seba. Sprav zo seba spokojnú a sebavedomú ženu, potom budeš vedieť triezvo rozhodnúť, ako ďalej a či je toto to pravé, čo vás oboch napĺňa, alebo je to zbytočné trápenie. Tvoja zmena zmení aj jeho, a ak nie, už ti na tom nebude záležať. Tak sa ďalej usmievaj a hoď zahlavu všetky smútky a truchlenie, usmej sa na svet, a uvidíš všetko v inom svetle. :-}

valery.c, Št, 19. 07. 2007 - 10:52

Bubátko, ja som bola na materskej pred 15 rokmi ( a chystám sa o dva mesiace :-} ). Už po druhom roku som sa cítila na figu. Milovala som svojho synčeka a bola som s ním rada, na druhej strane som sa cítila hlúpa, nepotrebná a napriek mnohým ľuďom okolo seba aj opustená. Chýbal mi jedej jediný človek - môj manžel. On bol totiž od rána do večera v práci a keď prišiel domov, od vyčerpania mu padala hlava už pri večeri. A ja som mu toľko toho chcela povedať, toľko toho som od neho očakávala ! Tak strašne mi chýbali vyznania lásky, tak strašne som závidela mojej o desať rokov staršej sestre, ktorej manžel nikdy nezabudol na sviatok, na narodeniny, na výročie. Až som sa raz odhodlala a všetko som zo seba vysypala, všetky moje pocity, túžby...Pozeral na mňa ako teliatko na nové vrátka, ono je veľkou pravdou, že nemému ani vlastná mať nerozumie. Vôbec netušil, čo prežívam. Tak si ma posadil na kolienko a povedal mi, že by celkom rád sedel doma pri mojej sukni, ale v tom prípade asi ťažko bude to i ono. Proste som vyslovila nahlas to, nad čím som sa potichu umárala a plakala do vankúša. No a zabudnuté narodeniny? Spravil to jeden pekný nástenný kalendár, do ktorého som vyznačila všetky dôležité dátumy. Zmierila som sa s tým, že môj starký jednoducho nepatrí medzi vyslovených romantikov, ktorý mi bude sypať ruže popod nohy. Ale vedela som, cítila som, že ma má rád, že chodí domov rád. Viem, že mám vedľa seba chlapa, ktorý srší humorom a ľudia ho majú radi. Vzťah dvoch ľudí potrebuje svoj čas, jednoducho si musíme zvyknúť, že tak ako my máme svoje chybičky, má ich aj náš partner. Držím Ti palce, aby ste obaja zabojovali o Vaše manželstvo.

Tycoon, Št, 19. 07. 2007 - 22:55

Hm..ja by som navrhoval odísť aspoň na pár dní..normálne sa zbaliť a skočiť do hotela alebo ku kamarátke..vies prenho je ten prteň istota ze ma pokoj,uz nemusi hladat dievca jedno má a je k nemu "priviazané" (sorry za výraz),má proste pohodu..ale keby si mu na deň dva zmizla..zistil by že manželstvo nieje o tom že je to poistka ale o tom že dvaja k sebe patria a musia sa spolu dorozumieť lebo potom manželstvo nemá zmysel....howgh! dohovoril som.

drahuška, Pi, 20. 07. 2007 - 07:30

....múdro hovoríš červená tvár.....Vyplazený jazyk , len či to postrašenie bude mať trvalé následky k lepšiemu...u mňa sa to zvrtlo ešte k horšiemu....Smútok Tak to musí byť nafurt....

unbelami (bez overenia), Pi, 20. 07. 2007 - 08:15

Veru, veru. Bubatko pisala, ze uz skusila vselico a potom sa to znovu vratilo naspat. S tym fiskusom nie je nieco v poriadku.

A to myslis, ze by mala zmiznut bez toho aby mu to povedala? A este si nenapisal, ci ma zmiznut s dietatom alebo mu ho nechat...

Mira-Mária, Pi, 20. 07. 2007 - 13:48

Áno dobrý postreh Unbi

terka3, Pi, 20. 07. 2007 - 20:00

ahojte dovolim si zapojit sa do debaty. Že zmiznuť na deň dva no to tak najskôr by som ho poslala do kelu, vyrátala mu každú jednu ohavnosť čo mi urobil či povedal (čítala som to čo ti povedal na vianoce- norm,álne ma to naštartovalo) hodila mu o hlavu ničo čo mám po ruke a jednoducho sa nahodila do super oblečka, namalovala a vykráčala z bytu ( je ťažko ked nemáš kam isť, ale chlapec to potrebuje) Ak si už skúšala diskutovat, písať listy a on miesto toho aby ta vypočul či snažil sa nad sebou zamysliet pokračuje dalej si ťa moc neváži tak prečo mu robit služku, matku, upratovačku a v neposlednom rade aj pohodlie v sexe ked budeš mimo a on sa bude tulat po neupratanom byte zo špinavými a neožehlenými košelami si to rozmyslí ako sa má k tebe správat. Prepáč možno v tom nie je moc taktu ale načo by si bola taktná ked on tiež nehladí ako ťa zranuje je to ťažko ale on si neuvedomí ako sa cítiš kým to nepocíti sam na sebe.Nebudete verit ale ja som fakt KLUDNY A TOLERATNY TYP Vyplazený jazyk ved je to vidiet z tých pár riadkov nie? Prečo sa necháš tatko trápiť a ubíjat vlastné sny ? Kvoli tomu kolko energie venuješ tomu aby si sa mu zavdačila nemáš čas vychutnávat si materstvo a svojho synčeka aj tak nie je nikdy a s ničim spokojny tak nech si hundre. A MA CO CHCEL FRAJER JEDEN fakt som naštartovana tým člankom o tých vianociach som za riešenie debatou či diskusiou ale ak to nejde inak, tak čo už no nie?

Tycoon, So, 21. 07. 2007 - 00:13

hm..to je tiez na polemizovanie..ak mu ho nechá tak to môže pochopiť tak ,že už nemá záujem o rodinu a dopadne to zle..alebo pochopí že sám to nezvládne..alebo...alebo ..alebo..to by vam jeden HDD nestacil Pohoda Áno

unbelami (bez overenia), Po, 23. 07. 2007 - 07:51

Tycoon...aky si vlastne tycoon? Airline? Airport? Beer? Car? Coffe? Golf? Zoo? alebo Life Tycoon? Veľký úsmev o nic neide, len zartik Mrkám

Ak by zena odomna odisla bez toho aby mi to povedala, urcite by som ju zacal zhanat po vsetkych znamych. Ak by to bolo viac ako 24hodin, volam policiu.
V tomto pripade ju povazujem za nezvestnu.

Tycoon. Mas deti? Ja mam dcerku. Ak by sa na mna Kuschel hnevala a chcela cas na premyslanie, kludne ho bude mat. Ak sa rozhodne ist bez dcery, pochopim to a viem, ze to nie je nezaujem o nu. Ak by sla s nou, aj to pochopim a beriem to. Mam to stastie, ze nemusim riesit taketo krizove situacie. ANO, urcite aj u nas to niekedy zaiskri, ale vieme si to vyriesit a hlavne vykomunikovat.

...pokial viem, tak HDD bude stacit, tak sa chlape kludne vykecaj. Áno

Tycoon, So, 21. 07. 2007 - 00:18

..ešte k tým vianociam..možno to nemyslel zle možno to bol len ftip ...

terka3, So, 21. 07. 2007 - 21:04

ahoj nemyslela som nech mu nechá aj malého to už je na nej ona musi vediet či je schopný sa o neho postarat. Podla mna ide o to aby ostal sám a mal čas rozmýšľať. Ale niekomu to ani tak nedojde. Nezávidím ti bubatko ale každý mame niečo. Držím palce aby si to vyriešila najlepšie ako vieš.

terka3, So, 21. 07. 2007 - 21:05

ešte som zabudla ak to aj bol vtip tak bol dost na bode mrazu Mlčím

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama