reklama

Zámena manželiek

Pridal/a nicebosorka dňa 05. 03. 2012 - 23:00

reklama

Dievčatá, mamy, teraz som dopozerala zámenu manželiek a som zhrozená. Nie, nejdem a nechcem odsudzovať tú rodinu, ale srdce mi puká, keď som videla v akých podmienkach žijú tie 4 detičky.

A tak mi napadlo, či by sme nemohli poprípade urobiť zbierku potravín, ošatenia a nejakých hračiek, čistiacich prostriedkov a pod.
Nie finančnú, ale materiálnu.

Čo Vy na to? Už sme pomohli nejednej rodinke, myslím, že pre tie deti by sme to mohli skúsiť.

Ak by ste neboli proti, tak by som skúsila zistiť ich adresu. Poprípade ak niektorá viete na nich kontakt, tak by to bolo super.

Budem rada, ak sa k tomu vyjadrite. Ale prosím neodsudzujte tých rodičov...

Ďakujem

Janette


reklama

reklama

de-ni, Po, 05. 03. 2012 - 23:03

Ja sa pripájam k Janett súhlasímÁno .

nicebosorka, Po, 05. 03. 2012 - 23:06

ďakujem de-ni...normálne je mi hrozne a rozdychávam to Prekvapenie Smútok

silva puella, Ut, 06. 03. 2012 - 13:27

Presne, majú na cigarety a na tom chlieve v ktorom žijú som registrovala aj satelit. Ona je duševne chorá, potrebuje pomoc psychiatra. Jemu sa robiť nechce, tak sa prihlási do zámeny, dostane za to honorár, a ešte aj vyburcuje sociálne cítiacu Slovač k organizovaniu zbierky a ďalšej pomoci.

fidorka, Po, 05. 03. 2012 - 23:05

Tiež som to pozerala,a tiež som dostala podobný nápad ako ty Janettka.Nie som si ale istá,či je toto pomoc,akú tá rodina potrebuje.Mladý 28r.zdravý muž,ktorý špekuluje,kde a či sa zamestnať.....nesúdim,neodsudzujem,aj mi slza vypadla a to prvý krát,pri takomto niečom,ale oni potrebujú inak nakopnúť podľa mňa.

lydusha (bez overenia), Po, 05. 03. 2012 - 23:12

Cino mal pravdu, naco sa mlady prihlasil do zameny? Kvoli peniazom. Lahko zarobenym. A teraz vidim, ze relacia splnila ucel. Slovac uvidela chudatka deticky, uz lutuju a podme pomahat. Mimochodom, neunikol mi satelit na streche.

fidorka, Po, 05. 03. 2012 - 23:40

Áno Tlieskam presne tak,ja mám doma štyri vrecia šiat po deťoch,kľudne im ich pošlem,ale toho chlapa to nenaučí ako zadovážiť rodine peniaze,oni potrebujú aj jesť,deti vyštudovať,kde je kultúra,zábava,výlety????

nicebosorka, Po, 05. 03. 2012 - 23:12

hmmm...ale ako inak nakopnúť? mňa nič nenapadá...ja normálne nemám slov...tiež mám hrču v krku, proste tie deti si to nezaslúžia...fakt neviem ako im inak pomôcť ...financie to som hneď zavrhla, aby ich rodičia nevyužili na niečo iné ... no babo raď Smútok

lydusha (bez overenia), Po, 05. 03. 2012 - 23:15

Ty si tu relaciu nesledovala do konca? Mlady muz sa jasne vyjadril, ze ON by robotu od cigana nevzal, lebo je jasne, ze ma nos hore. No akosi zabuda, ze by masl za tu sancu bozkavat zem po ktorej cigan chodi, lebo ON teda nie je v situacii, aby si vyberal. Sorry janett, mna teda tento prvoplanovy dojak nedojal.

nicebosorka, Po, 05. 03. 2012 - 23:18

Lydush sledovala som to do konca. A aj som poprosila, aby sme neodsudzovali rodičov, nechodíme v ich topánkach...

lydusha (bez overenia), Po, 05. 03. 2012 - 23:22

Je to na vas, ja len gratulujem rodicom, presne toto chceli dosiahnut a podarilo sa im to.

lydusha (bez overenia), Po, 05. 03. 2012 - 23:33

Ved vidim ako vehementne sa ponahlate pomahat. Nedojal vas snad ten pribeh? Co myslis o co islo? Ukazat ako sa maju cigani fasa? Ci o to, ukazat ako biedne ziju deticky, zabrnkat na city, ved sa niekto najde kto pomoze. Dostali od tety dom, pani nema obciansky, cize tazko pobera cokolvek co by jej mohlo pomoct, nabytok porubali na kurenie- posles im dalsi?,aha neposles, tebe ide o deticky, zabudla som.Pohoda

nicebosorka, Po, 05. 03. 2012 - 23:37

Lydush, prosím Ťa neodsudzuj, sama veľa krát píšeš, aby ľudia nesúdili, pretože nechodia v topánkach toho druhého...fakt prosím, nechcem tu žabomyšie vojny

lydusha (bez overenia), Po, 05. 03. 2012 - 23:42

Ved jasne, mas pravduÚsmev Ja ich NEODSUDZUJEM. Iba im gratulujem. To je cele. A napisat si na to svoj nazor snad mozem. V pohode dam bezdakovi peniaze na cuco a neriesim. No ked si to niekto krasne naplanuje a caka pecene holuby do huby, preco by si mu ich nemohla poslat? ved pomahaj a neries ma.

wanaika, Ut, 06. 03. 2012 - 11:54

Kopírujem príspevok, ktorý som napísala na art mamu. súhlasím s Lydush.
keď som ten program dopozerala, tak presne toto som si povedala, či sa spusti akási vlna ľútosti a ochoty pomôcť? Ja si myslím, že ten chlap to má prešpekulované a presne toto očakáva, že sa budú peniažky a dary len tak hrnúť. A ešte jeden postreh. Nad týmto si už dávnejšie lámeme hlavu. Ako je možné, že v tejto dedine to ide, že rómovia pracujú, podnikajú. Nebola to výnimka, takto žije celá rómska osada a žili takto už za socializmu, takže to nie je tým, že šli do zahraničia a tam si prilepšili. Ja by som bola ochotná poslať tejto rodine jedine čistiace prostriedky a chlapovi poriadny vercajk

Mariolla, Pi, 09. 03. 2012 - 13:32

Som si vsimla, catso sa tu ( v diskusiach) napomina ,,sudenie, odsudenie"- ale je rozdiel medzi nadradenym odsudenim, s pohladkanim si svojho ega, ze este ze ja som iny, a prirodzenym urobenim si zdraveho, i ked kritickeho usudku. Myslim, ze tu nikto nikoho neodsudil. Úsmev

Je asi normalne , ze to vyvolalo aj emocie. Ja hned tiez by som utekala pomahat celemu svetu po takychto relaciach. Úsmev Ale esteze moj muz ma sem-tam zbrzdi a ponukne mi aj svoj racionalny pohlad Úsmev. Inak by sme doma uz nemali ani postele Úsmev.

eva m, Pi, 09. 03. 2012 - 15:49

Mariolla,
vidim to podobneÁno
Eva Slnko

de-ni, Po, 05. 03. 2012 - 23:38

Smútok ja ti Lydush nerozumiem..., ale asi ani ty mne...

nicebosorka, Po, 05. 03. 2012 - 23:40

Smútok nechaj tak de-ni ...

lydusha (bez overenia), Po, 05. 03. 2012 - 23:43

Velmi dobre ti rozumiem. Zajtra pridem po teba a ukazem ti 10 takych rodin ako bola Danihelova. Nachystaj si kamion darcekov pre deticky.

dagmarH, Ut, 06. 03. 2012 - 20:02

lydusha, súhlasím do bodky, tiež reagujem veľmi zle na vykalkulované citové vydieranie, najmä od ľudí, ktorí sa proste NECHCÚ starať o nič sami. Veď tie deti by snáď mali "poľutovať" v prvom rade rodičia, či...?

nicebosorka, Po, 05. 03. 2012 - 23:28

Pozri, kto chce pomôcť pomôže, ja nikoho predsa nenútim ...neriešim rodičov, ale deti... a či dosiahli to, čo chceli, to neviem ani ja a ani ty ...

lydusha (bez overenia), Po, 05. 03. 2012 - 23:33

Ale jasne ze dosiahli, ved ty sama si s deni prikladom Veľký úsmev

nicebosorka, Po, 05. 03. 2012 - 23:38

hmmm...ako povieš ...

silva puella, Ut, 06. 03. 2012 - 13:30

Presne si to vystihla, toto bol ich zámer.

de-ni, Po, 05. 03. 2012 - 23:18

Ja teda neviem, ale ja by som pomoc smerovala na deti. O tie nám mamám ide predsa v prvom rade.

julita, Po, 05. 03. 2012 - 23:38

Zorganizuje sa jednorázová pomoc ? Veľmi rýchlo sa to minie a deti budú tam, kde predtým. Alebo sa bude podporovať rodina nonstop ? Je veľa podobných prípadov, nikto by to neutiahol. Mne sa to javí ako veľká čierna diera. Rodičia by si veľmi rýchlo zvykli na takéto výpomoci a nakoniec by zase doplatili len tie chúdence deti na lenivosť a pohodlnosť tých, ktorí sú za všetko zodpovední. Bývajú na dolniakoch, môžu si veľa vecí dopestovať, dochovať vlastnou prácou, samozrejme bez večného čumenia na telenovely. A neposledná vec je aj to, čo povedal Rom´ - chudoba sa dá odpustiť, ale ten bordel a špina nie. Či aj to bude za nich naprávať niekto druhý ?

lydusha (bez overenia), Po, 05. 03. 2012 - 23:44

Áno dobry postreh

salenka, Ut, 06. 03. 2012 - 00:32

julitaÁno Áno Áno Áno pomohla by som nemam problem aj s potravinami ale snahu z ich strany nevidno ze by chceli nieco zmenit najskôr musia ukazat ze sa snazia maju zdrave ruky tak nech zamakaju a pôjde to

nikola4191, Ut, 06. 03. 2012 - 03:05

Baby,ja som tiez v takej situacii s dietatom,po podnajmoch atd ...A nikdo nam nema ako ppomoct,ale mam muza,ktory taha 2 roboty,aby sme prezili.A,ked ste to pozerali cele,kdo im za to moze??????? Ten jej fesak co sa mu robit nechce.Sam si to priznal.Dobre mu povedal,ten Rom.A ona je sprosta,ze s nim je

lienka, Ut, 06. 03. 2012 - 07:44

ja sa nepripojim
s pribehu mi bolo totalne nanič, ale verím, že tak žije viac rodín
a takto vychová aj svoje deti, čakaním na pomoc a fňukaním Smútok( on si pozerá telku a bordel všade naokolo

sonia, Ut, 06. 03. 2012 - 08:05

Myslím si,že na vine je aj mladá manželka,ked videla akého má "schopného muža",načo si nechala urobit štyri deti???Tých mi je najviac lúto,ony za to nemožu čo im do budúcnosti pripravili rodičia.Aké budú mat spomienky na detstvo,ktoré prežili v špine,neporiadku a biede.Len nech ich nemajú viac,lebo to už je prípad pomaly pre sociálku...

dulka, Ut, 06. 03. 2012 - 08:40

Tak tiež nemám chuť sa pripojiť pre pomoc tejto rodine. Nevidím na to najmenší dôvod. Mladý pán si dovolí odmietnuť v tejto situácii robotu? Tak to je silná káva. On sa bude vyvaľovať na gauči a ja budem chodiť do práce a kupovať im potraviny? Tá špina v tom dome bol hrozná. Zatiaľ dostali všetko asi len tak, na nič si nezarobili a čakajú, že to tak bude naďalej. Iste, je to pohodlnejšie, ako ísť do práce.
Nicebosorka, neber to ako odcudzovanie danej rodiny. Ber to ako môj názor a odôvodnenie, prečo nie.

margesimpson, Ut, 06. 03. 2012 - 08:52

hm, suhlasim s nazormi popisanymi vyssie. Ti ludia (resp. ten "chlap") nevyvinuli ziadne usilie, aby sa mali lepsie. Je mi luto tych deticiek, ale zastavam nazor, ze tu materialna vypomoc je len doplnkovou pomocou.
Skor ak by niekto zistil adresu a zasiel tam a trosku to zastresil, tak rada prispejem napr. kolkom na obciansky (aby sa mohla uchadzat o nejake davky vobec) a mozno trosku poradenstva pre nu by bolo viac ako vitane. Nakopnut v tom zmysle, ze ako slobodna matka by sa mala lepsie aj po financnej stranke (nahradne vyzivne , mozno radsej krizove centrum pre nu aj pre deti ako ta rozvalina atd.). Po praktickej stranke urcite zaviest latrinu na dvore a vrecko vapna, je to neporovnatelnejsie hygienickejsie ako hovna plavajuce v "kupelni". Naco je jej taky chlap?

lenka.b, Ut, 06. 03. 2012 - 09:00

...Aj ja si mylsím, že ten Rom trafil do čiernehoÁno a to že mal pravdu priznal v tej chvili aj sam "pán" Danihel svojím mlčaním, múdry bol až ked nemal chlapa zoči voči. A nasekať stolík aby bolo teplo miesto toho aby sa vybral do lesa na drevo je choré zmýšlanie. Detičky sú chúdenceSmútok , ale žial berme to tak že z nich vyrastu rovnaký ludia ako ich rodičia, ktorý sa už nezmenia akokolvek sa im budeme snažiť pomôct. A povedzme si narovinu že chyba je nielen v ludoch ale aj v systeme, ktorý nijako nemotivuje takychto ludi k tomu aby zdvihli zadky a začali sa starať o seba sami. Naša bude len márna snaha niečo zmeniť a pomoct ale skor im takouto pomocou len ešte viac ublížime než pomožeme.

Klaudia17, Ut, 06. 03. 2012 - 09:04

A kde je vlastne sociálka?Deti nemôžu za to akých majú rodičov.Ano dievčatá majú pravdu oni by potrebovali aby ich niekto dotoval 365 dní v roku.Tu by som skôr smerovala pomoc deťom však sú tábory,rôzne sústredenia.Ja neviem presne na čo majú nárok.Oblečením pre nich by bolo tiež vhodné.Smútok Smútok Smútok

dulka, Ut, 06. 03. 2012 - 09:08

Keď už sú obidvaja celý deň doma, je taký problém mať v dome aspoň upratané, mať tam čisto?

eva m, Ut, 06. 03. 2012 - 09:11

nuz, ked to bolo v telke, boli sme na navsteve - cize nepocula som zvuk, len obraz bol ako kulisa. Neviem, co hovorili, pozriet v archive sa to da len za poplatok - dakujem, nemusim.
Teda len podla toho, co som videla, si robim nazor. Nehorazna spina, neporiadok, dvaja mladi, zanedbani ludia a 4 drobne, ufulane deti... Mna by velmi zaujimalo, co na to hovori socialna kuratela v ich okrese. Hovorilo sa nieco o ich pribuznych? - stari rodicia, surodenci...?
Eva Slnko

lydusha (bez overenia), Ut, 06. 03. 2012 - 09:17

"Zamenena" manzelka dostala 20 euro na 6 dni, z toho mala vyzit. Ok, nastvala sa, nabehla do obchodu, nakupila kuracie prsia, vyprazala o dusu strapatu a mlady muz so slzami v ociach dakoval, ze toto mavaju na vianoce vdaka jeho babke. Myslim, ze to bola jedina zmienka o rodine. Aha a este ten dom dostali od tety. On ten dom nie je az taka zrucanina,chce to len zamakat na nom a malo to aj zahradu, podla mna dopestovat nejake zakladne veci by nemal byt az taky problem. Novy svet je kusok od Surian, je to mala osada, kludna...ze by som sa isla previezt?

dulka, Ut, 06. 03. 2012 - 09:18

Evka, nemusíš to pozerať len za poplatok. Ja som si to tiež myslela, ale bola som poučená, že registrácia je zadarmo. Takže môžeš sa zadarmo zaregistrovať a archív budeš mať plne funkčný (ja som sa už zaregistrovala a aj v podmienkach píšu, že registrácia je zadarmo, nechcú od Teba ani korešpondenčnú adresu). Tí, ktorí zaplatia aj ten poplatok majú ešte nejaké iné výhody (napr. môžu pozerať seriály skôr ako idú v TV a pod.).

fidorka, Ut, 06. 03. 2012 - 11:49

myslím,že otec tých detí spomínal niečo aj sociálku,vraj čo sa im nepáči,keď deti majú všetko,že prepych netreba,ale čo potrebujú,majú.predpokladám,že o nich už vedia.

ajkapp, Ut, 06. 03. 2012 - 09:20

Tiež som to pozerala a tiež ma to zasiahlo. Ten róm mal vo všetkom pravdu. Čudujem sa, že tie deti v takých podmienkach ešte neochoreli. A určite je pravda, že chudoba cti netratí, ale bordel a špina sa odpustiť nedá. Ten chlap by sa mal konečne zobudiť a začať niečo robiť. A to sa ešte vyjadril, že si nevieme predstaviť, ako to tam vyzeralo, keď sa nasťahovali, vraj teraz je tam v porovnaní s minulosťou raj. Tak to si ani nejdem predstavovať, ako to tam vyzeralo predtým. Všimli ste si ten zajačí trus pod posteľami? Načo v dome, preboha, chovali aj zvieratá?
Je mi naozaj ľúto detí, sú krásne a za nič nemôžu, ale oni v prvom rade potrebujú fungujúcich rodičov. Hlavne ich otec by mal začať niečo robiť, veď je to zdravý mladý chlap, zobrať hocijakú prácu, aj málo platenú, furt lepšie, ako celý deň čumieť na telku.
Mimochodom, všimli ste si, ako si obaja rodičia pofajčievali? Na to majú?
Nechcem ich súdiť, určite majú svoje deti radi, ale práve preto by mali pre nich niečo urobiť.

mnnaaauuu, Ut, 06. 03. 2012 - 09:24

Som ochotná tým deťom pomôcť... raz... ale len preto,ž e mám doma koopec vecičiek po deťoch... viacnásobná pomoc by bola totálne zbytočné, ako bolo vyššie napísané, treba ich nakopnúť anie podporovať... Ten mladý "chlap" nás doma tiež riadne nemilo prekvapil, taký horenos..: Vraj nebue prosiť o robootu... ako môže povedať toto chlap štyroch malých detí???? Zodpovedniosť mu nehovorí vôbec nič? môj vysokoškolský vzdelaný manžel, ked prišiel op rácu a žiadnu si nenašiel,t ak chodil vypomáhať na stavby, na trechy, kdekolvek, len aby sme mali akotaký príjem.... a on?? dlhodobo nezamestaný, neverím,ž e by si nejakú prácu nenašiel... Len jemu sa NECHCE... A tenbordel, nevravím, že žena musí byť vždy všade poriadok, ale čo robia dvaja mladáí lzudia celé dni doma,,??

++6333333339625255555555555555555555555555555569§-++
+++++

Petrina, Ut, 06. 03. 2012 - 09:27

Luto mi je detureniec tie predsa nemozu zato ako ziju...ale suhlasim s nazorom , ze ten chlap akoze hlava rodiny , nula bodov !! Mlady clovek ktory sa len poflakuje ....plne suhlasim s nazorom margesimpson ....

Kamila, Ut, 06. 03. 2012 - 10:15

Dievcata, nepozerala som, necitala som vase diskusie, len pokial viem za ucast v zamene manzeliek dostane rodina, celkom slusnu odmenu, mam to z hodnoverneho zdroja, ked cez nase oz hladali dalsie rodiny do tejto relacie.

lydusha (bez overenia), Ut, 06. 03. 2012 - 10:20

Ved to je jasne, ze dostavaju financnu odmenu, ten rom to aj patricne pripomenul mlademu muzovi.

nadia, Ut, 06. 03. 2012 - 10:23

v zámene manželiek hovorili, že túto zámenu vymyslel ten muž.
a ja mám pocit, že jeho žena je psychicky týraná, všimli ste si ako jej tykali oči, nedokázala sa pozrieť priamo na človeka, len stále uhýbala pohľadom. aj jej rozprávanie bolo kŕčovité. sebavedomá žena sa takto nespráva a ani nedovolí takto žiť sebe ani svojím deťom. je mi jej ľúto...Smútok

viktory, Ut, 06. 03. 2012 - 10:24

Pomohol mi ujo Google:
Ak niekomu daruješ rybu, nakŕmiš ho na jeden deň, ak ho naučíš loviť, dáš mu potravu na celý život. / čínske príslovie /

Pegybabi, Ut, 06. 03. 2012 - 10:54

ViktoryÁno Áno
Veľmi ma to zasiahlo a rezonovala to vo mne tak, že som dlho nevedela zaspať. Ale čo už, ľúto mi je tých bezbranných detí a aj jej nakoľko aj ja mám takýto pocit, že je psychicky týraná. Tu nepomôže žiadna jednorázová pomoc, tu môžu pomôcť len sociálni kurátori. Snáď by tých nezodpovedných rodičov "nakoplo"
to, keby im deti zobrali a umiestnili do DD. Smútok Smútok Smútok

viktory, Ut, 06. 03. 2012 - 14:49

Pegybabi, takéto čosi ma tiež zasiahne, hlavne pre tie detičky, lebo oni sa na svet nepýtali. Najradšej by som si ich vzala domov.
A...ešte čosi ma napadlo...mám jednu sesternicu...20 rokov sociálny prípad..ale vôbec jej to nebránilo živiť príživníka (človeka, ktorý vyšiel z basy a nemal ani občiansky) na úkor 3-och detí.

Lusky, Ut, 06. 03. 2012 - 13:25

Absolútny súhlas s Pegybabi, o túto rodinu by sa mali začať zaujímať sociálni pracovníci a jednoducho, ak nezmenia tieto podmienky na bývanie, zobrať im tie deti, aj keď je to veľmi ťažké, ale ako ináč donútiť nezodpovedných rodičov začať sa riadne starať o rodinu a vytvoriť lepšie podmienky pre zdravý vývoj ich detí? Jednorázová výpomoc v ich prípade iba predĺži trápenie detí.

silva puella, Ut, 06. 03. 2012 - 13:51

Žiadne zbierky, žiadna charita. Nie sú predsa obete živelnej katastrofy. O deti by sa mali zaujímať sociálni pracovníci a určite by im bolo lepšie v detskom domove ako v tej zatuchnutej zrúcanine. Ona by mala vyhľadať odbornú pomoc psychiatra, nie je duševne v poriadku.

ana111, Ut, 06. 03. 2012 - 14:13

Aj keď sú tí rodičia dospelé osoby, ktoré by mali byť zodpovedné...Plačem Je mi ľúto nielen detí, ale aj oboch rodičov a nesúdila by som ich. Myslím si, že sami vyrastali v rovnakých alebo ešte horších podmienkach a nie sú dosť inteligentní na to, aby boli schopní sami od seba analyzovať ako žijú a vykonať zmenu. Bolo dobré, že videli inú realitu/domácnosť a boli nútení sa "zahanbiť". Škoda, že to bolo pred celým Slovenskom. Ten chlapček, ktorý už chodí do školy to asi bude mať teraz kruté, keď všetci spolužiaci videli ako spáva v zajačích bobkoch, záchod doma nesplachujú, mama smrdí, že okolie napína, zubnú kefku doma nepoznajú a otec si spokojne polihuje, lebo všetko je tak, ako má byť. To je pre mňa len ďalší dôkaz "neinteligencie rodičov", že im takéto niečo nedošlo a tam kde žijú si posmechu a hanby budú asi ešte dlho užívať. Keď sa investuje do rómov, ktorí žijú ako zvieratká a špeciálni pracovníci ich učia elementárnej hygiene a návykom, nevidím dôvod, prečo by o to mali byť ukrátené takto žijúce nerómske rodiny. Celá rodina potrebuje pomoc a nie odsudzovanie. Myslím, že potrestaní sú až až. Tie deti sú zlaté a rodičia ich majú radi asi najviac ako vedia. Aj keď žijú ako zvieratká, aspoň to nie sú kriminálnici a neučia deti kradnúť a fetovať. Sme humánna spoločnosť a oni nutne potrebujú pomoc.

wanaika, Ut, 06. 03. 2012 - 14:18

nech si ho starosta vezme na aktivačné práce. Ja osobne neverím, že tento človek chce pracovať.

Heja, Ut, 06. 03. 2012 - 15:44

ana 111 myslím si že on má rozumu dosť .Je darebný ako voš a tá mladá žena ako dievčatá píšu patrí asi medzi týrané ženy.Veď ráno vstávala o piatej a musela si sama doniesť a narúbať drevo a mladý si pozerá tele novelu.
Ja si tiež myslím že tam má zasiahnuť sociálka.
On si asi dobre spočítal že dve a dve sú štyri.Ale ona by potrebovala pomoc.
Detičkám by bolo určite v DD.

ana111, Ut, 06. 03. 2012 - 19:37

Neprotestujem, že by nemala zasiahnuť sociálka. Ale odobratie detí a umiestnenie v DD podľa mňa pre ne nie je lepšie. To, že budú v čistom DD im nenahradí "normálnych rodičov". A nemyslím si, že má dosť rozumu.. Páliť nalakovaný nábytok, aby si prikúrili.. Je to veľmi jednoduchý človek.

asdf, Ut, 06. 03. 2012 - 14:17

Súhlasím s dievčatami vyššie...Áno Áno Áno
Áno detičiek mi bolo veľmi ľúto, keď som začala pozerať reláciu popri žehlení asi tak v polčase, hneď som začala uvažovať ako im pomôcť a čo by som mohla z domu vyskladniť pre nich...ale potom, keď ten darmožrácky chruňo začal rozbíjať jedinú skrinku v dome, aby prikúril...namiesto toho, aby spílil strom na záhrade...tak koniec...nič takým netreba dať! Detičkám skutočne by bolo lepšie v detskom domove alebo u profesionálnych rodičov...Rodičov poslať na nútené práce!!!! Tá špina, bordel sa ospravedlniť skutočne nedá....Aj ja chodím do práce aj na služobky, pričom u nás doma je navarené vopred aj na dva dni, keď idem preč, vyžehlené, vypraté, upratané, nakúpené, aby bolo o moje slniečka postarané....Skoro každý deň ma po práci do polnoci čaká ďalšia "šichta" doma, ale robím to s láskou, s radosťou pre svoju rodinu...pracujem a zarábam pre to, aby mohli moje deti študovať, dovolenkovať, žiť a mali krásne detstvo, hlavne pocit šťastného domova... Keby chceli, tak sa všetko dá...

Tangy, Ut, 06. 03. 2012 - 14:18

Dievcata, tiez som to pozerala a pri pohlade na tie deticky mi aj slza vyhrkla. Riesilo sa tam, ze na vine je otec rodiny, ale ta spina v dome bola a je vizitka oboch.
V prvom rade mam pocit, ze ta mlada zena by potrebovala odbornu pomoc, psychicky sa mi nezdala vobec v poriadku.
Dalsia pomoc, ktora ma napada, dat muzovi pracu, ale ocividne o nu nestoji.
A na tretom mieste by mala nastupit socialka. Bohuzial, deticky by mali byt prvorade.
Ja poberam rodicovsky, MM stratil pracu a teraz pracuje od rana do vecera v praci, ktora ani zdaleka nesuvisi s tym co vystudoval. Ak je chlap sikovny a chce, nie je problem si nieco najst. Splacame pozicku za dom, nezijeme v prepychu, ale mame v prvom rade vzdy cisto, co jest a radsej si odriekneme my dvaja ako by mali stradat nase deti, da sa to zvladnut.

apple, Ut, 06. 03. 2012 - 14:19

Zlomené srdce nicebosorka, de-ni Zlomené srdce
my sme žili s otcom, a museli sme mať stále upratané, bo ku nám chodila na návštevu sociálna pracovníčka, aby sme neskončili v decáku, to dnes tak nefunguje?
ja Tv moc nesledujem, ale koniec som si veru pozrela aj s Majom, a patrične mu vysvetlila, že musíme začať fungovať ako rodina, bo aj keď poctivo pracuje, ten prístup k životu sa od toho týpka moc neodlišoval Mlčím

JanulkaK, Ut, 06. 03. 2012 - 14:21

prosim vas da sa to niekde pozriet dodatocne na nete? videla som len ukazky...

Erkočka, Ut, 06. 03. 2012 - 14:42

Zaregistruj sa na Markíza archívSlnko

aretta, Ut, 06. 03. 2012 - 14:48

Myslím, že jediná pomoc ktorú potrebujú sa im práve dostáva. To je tá hanba a posmech čo ich čaká, a že sa o nich začne viac zaujímať sociálka. Teda aspoň dúfam.Taktiež mi je len ľúto toho malého, ten si to odpyká za rodičov. Deti vedia byť kruté a ten posmech čo zažije ho môže poznačiť na celý život. Materiálne veci zničia, jedlo je taktiež čoskoro preč a nik si nedovolí sústavne ich dotovať. Ak je ale niekto skutočne tak žhavý pomôcť aj inak, tak nech sa páči. Zobrať vedro, handru, rukavice, čističky, vápno, farby a môže sa ísť nato. Podľa mňa im nepomôže ked im vyložíte za auto hračiek a oblečenia, prípadne krabice s jedlom. V tej špine iste nie.

púpavienka, Ut, 06. 03. 2012 - 15:52

Nuž Tv nepozerám, lebo nemáme príjem a vidím že stále o nič neprichádzam. Ja ako poznám televízné stanice, by som povedala že im ešte aj priplatili za to, aby to vyzeralo ešte hroznejšie ako inokedy.
Niekto hore v komentároch napísal, že tie deti nemajú šancu byť lepšie. Omyl. Minule som tu písala o jednom mladom človeku, ktorý vyrastal v hrozných podmienkach a potom v decáku a stále chce žiť lepší život, len škoda že jeho príbeh veľmi nezaujal.
V tomto prípade tejto rodiny, je potrebná tvrdá ruka sociálky a potom aj pomoc by bola efektívnejšia.

agnes, Ut, 06. 03. 2012 - 17:11

Áno presne tak to je,ze to dostali zaplatene a televizia to tak spravila,aby to tlacilo slzy do oci. To je iba tzv.dokusoap,kde sa ukazuju ludske osudy u nas sa to vola Seifenoper a vsetko sa dramatizuje viac ako dovolene,vsetko iba nahrane, nastudovane, do detailu premyslene,aby to bolo tak,ako to divaci chcu mat.Skratka velke klamstvo,co laka divakov a dviha kvoty. Farmar hlada zenu, sudy, zamena manzeliek zaznamy zo Zoo a podobne su hodinove serie,kde ma televizia najvacsi pocet divakov,to je prave to,co chcu.Slnko

Erkočka, Ut, 06. 03. 2012 - 19:26

asi máš Agnes pravdu, syn to nepozeral, ale má cez kamarátov informáciu, že majú zato zaplatené, aby to ešte aj prehnali viď. rozmlátenie nočného stolíka

janka221, Ut, 06. 03. 2012 - 16:45

v tomto prípade si nič nezaslúžia iba odobrať deti,ona keď prišla do romskej a slušnej rodiny a strašne smrdela prepáčte za výraz sú napáchnutí tým humusom všetci a čo v škole učitelia si nič nevšimli na chlapčekovi?a čo starosta v dedine?veď ona nemá v poriadku ani OP ako vybavuje veci po úradoch?Ja by som im zobrala deti do ústavu aby oni dvaja mali čas dať do poriadku ten humus aby si mladý pánko našiel prácu,naučiť sa žiť v 21 storočí ako normálni ľudia a nie ako zvieratá a zo zvieratmi.Potom by mohli poukázať či to pomohlo alebo nie,pretože keď spravíte zbierku predtým,podľa môjho názoru by to nebolo dobré boli by tam kde aj predtým a možno aj horšie na tom,nič by si nevážili totižto padli by im pečené holuby do huby a za to ja nie som.Až keď budem vidieť z ich strany snahu až potom dáka pomocMlčím

eva m, Ut, 06. 03. 2012 - 18:14

diiik, vecer to mrknem.
Eva Slnko

Záhir, Ut, 06. 03. 2012 - 18:34

Práve včera som mužovi povedala, že necítim žiadnu lútosť a ak tak jedine kvôli deťom. Ak by tí dvaja nemali taký prístup, tak by im veľa ludí pomohlo, ale práve ten spôsob, prístup,obmedzenosť dosiahol u väčšiny pravý opak. Nie som žiadne necitlivé hoväho. Posielam kade tade peňažky, pomáham deťom v detských domovoch a týraným deťom. Ale práve včera som sa proste pristihla, že necítim nič. Sociálka by im ich mala bez pardónu zobrať pretože z tých štyroch detí vyrastú zas také isté 4 rodiny...

Záhir, Ut, 06. 03. 2012 - 18:35

A len tak mimochodom, vraj je to z roku 2010 a nie nové.

larinka, Ut, 06. 03. 2012 - 19:56

Bolo úplná katastrofa sa na to pozerať, hlavne na tie deti, ktoré žiju horšie ako vlčatá. U vlkov, mládatá matka v teplej nore ochráni, a vlk sa postará o potravu....ten chlap je hajzel, ktorý manipuluje ženou, ona je labilná a ním ovplyvnená. Tento štát je "sociálny", keby som ako slobodná matka s dieťatom v minulosti nemala rodičov, ktorý by ma prichýlili, neviem, či by som bola na ulici. Sama s jedným dieťaťom, z rodičáku by som akurát zaplatila nájom, a z čoho by sme jedli a ostatné to neviem. Podla mna je dobré ukázať aj takýto "psí život", nech to v nás opať prebudí pokoru. Sama za seba, z toho čo máme, pošlem aspon trošku hračiek, knižiek, farbičiek, sladkosti, oblečko...z toho, čo mojim deťom chýbať nebude, a ich deti aspon na chvílu poteší.

nicebosorka, Ut, 06. 03. 2012 - 20:53

Dievčatá, prosila som Vás, aby sme nesúdili a aby sme sa vyhli žabomyším vojnám.
Nik nechodí v ich topánkach, takže myslím si, že nemáme právo ich súdiť.
Fakt nevieme čím prešli...niekedy sa človek dostane do „bahna“ ani sa nenazdá, stačí ak príde o prácu, nemá na nájom, stravu a zadĺži sa u nebankovky a príde o aj o to málo čo má, o strechu nad hlavou. A nie každý je silný, aby sa z toho bahna sám dostal.

Píšete, že určite je tá žena týraná. Mne sa skôr zdá, že je v ťažkej depresii.
Ten, kto prešiel depresiou, ale fakt depresiou, (nie len takouto sezónnou, ktorá vzniká pri nedostatku slnka ) tak ten pochopí aj ten bordel a špinu. Pretože človek v ťažkej depresii stráca chuť na všetko, doslova sa opúšťa a nejaký neporiadok mu je ukradnutý, stráca chuť do jedla (alebo naopak sa prejedá), zanedbáva svoj zovňajšok a pod...

Ja sa priznám, a nehanbím sa za to, tiež som prešla ťažkou depresiou, takže viem čo to je.
U mňa prepukla, keď dcére zistili chorobu chrbtice, manžela som mala vtedy vyše roka na služobe v Dubaji, rodičov a svokrovcov vyše 200 km od mňa. Do toho prišli aj synove zdravotné problémy a aj vykonštruované problémy v škole. Tiež som bola v tom čase nezamestnaná a manžel mi posielal peniaze z Dubaja a raz sa tie peniaze niekde stratili a ja som zostala bez koruny, keby nebolo maminy, tak nemáme zaplatený nájom a ani na chleba.. Proste čo sa dalo, tak sa mi s.alo, začala mi horieť elektrická zásuvka, neskôr skrinka na ističe, pokazila sa práčka...proste bolo toho na mňa veľa a ja som sa zrútila. Obvolávala som s plačom psychiatrické ambulancie a nik ma nechcel okamžite prijať, všade mali voľný termín až po 2-3 mesiacoch... až po cca 2 týždňoch som sa dostala k jednej psychiatričke a nasadila mi lieky, po ktorých som síce nebola plačlivá a smutná, ale bola som utlmená a skoro celé dni som prespala...a fakt som sa musela veľmi premáhať, aby som ako tak upratala a čo to navarila. Všetko mi bolo ukradnuté. Fakt ma nič nebavilo, utiahla som sa do seba a prestala komunikovať s ľuďmi... Až neskôr mi na moje naliehanie doktorka zmenila lieky a tie mi zabrali. V tom čase mi okrem mojej maminky pomohla aj moja psica, ktorú som si v tom čase zobrala, aby ju neutopili...

Vyčítate im, že fajčia … k tomu len toľko, sama som fajčiar a viem, aké to je, keď je človek na dne, tá cigareta aspoň na chvíľu pomôže… apropo alkohol som nevidela, v telke neukázali, že by pili...

Píšete tu tiež, že najlepšie by bolo, aby deti šli do DD. Ja si skôr myslím, že by toto nebol dobrý nápad, pretože ak ste si všimli deti aj rodičia majú pekný vzťah. Kdežto v DD by im chýbala hlavne láska. Áno, mali by teplo, čisto, jedlo, ale to mamine pohladenie by im chýbalo...
Pred x rokmi som chodila do DD za maminou sestrou, ktorá tam pracovala ako sestrička a zažila som, ako deti doslova bažili po tom, aby som ich pohladkala, pomojkala. Najprv sedeli v postieľkach a mali taký neprítomní pohľad. Ale keď som jedno dieťatko pohladkala a zobrala na ruky, tak sa všetky rúčky ku mne naťahovali a chceli, aby som aj ich zobrala, aby som aj ich pohladkala... pre mňa ako 17-18 ročnú to bolo niečo hrozné. Srdce mi pukalo, keď som odtiaľ odchádzala...

Prosím ešte raz, nesúďte ...ak viete nejako pomôcť pomôžte, ak nie, nič sa nedeje...

Dnes od rána rozmýšľam ako im pomôcť. Poviem pravdu, neviem...možno v prvom rade nákupom dezinfekčných prostriedkov, farby na vymaľovanie (ale aby si to oni vymaľovali) spojiť sa s niekym, kto by na to dozrel a skontroloval to. Potom ak by to urobili, tak im skúsiť zohnať funkčný sporák a práčku (nie nové)..ale to by poprípade dostali, až by si sami vymaľovali. Taktiež osloviť niekoho, kto by im pomohol spraviť odpad v záchode, buď grátis, alebo za nejakú rozumnú cenu …ale dozrieť na to, aby aj mladý priložil ruku k dielu...nie len aby pozeral...

Fakt neviem, možno som naivná … ale chcem nejako pomôcť ...len škoda, že som tak ďaleko ...

Maka, Ut, 06. 03. 2012 - 21:21

nepozerala som tú Zámenu manželiek...ale to ani nebolo treba...viem o tom dosť z týchto príspevkov...a prikláňam sa k názoru, že pomoc je tam potrebná, ale určite nie nutne finančná skôr psychologická. Mne to príde ako ich "životný štýl" - takto im je dobre, takto im to vyhovuje. Ja nechápem prečo by mal niekto z vonku ísť tam robiť poriadky. Rodičia mladý, zdravý ale lenivý dovolím si napísať. Ak takto vyrastali oni, jasné že nemajú vzor ako by to mohlo vyzerať inak. A k tomu vedú aj svoje deti.
Ak by chceli tak by vedeli žiť aj inak . A ak by boli v depresii tak sa nevytrčajú v telke...povedz Nicebosorka, bola si schopná v tvojom ťažkom období ísť do telky? Ísť do inej rodiny? No uváž...vyhovoriť sa dá na všeličo, ale depresiu treba liečiť liekmi.
Stačí tam aby ich niekto "vodil" za ručičku, a ich príjem by nebol taký zlý. Nedávno na nete koloval taký príspevok o dávkach v romskej rodine...boli pravdivé ale bolo podotknuté aj to, že na takéto dávky má nárok každý kto je v hmotnej núdzi...čo tak poslať rodičov požiadať o pomoc úrady.
Deti majú nárok na stravu za pár centov..na malé dieťa sa dá vybaviť príspevok do škôlky, alebo aj naďalej poberať rodičovský a ísť pracovať...na dohodu, na aktivačné práce. Viem že sa to píše ľahko, ale po nedávnej skúsenosti s inou "sociálne slabou" rodinou, ktorej sme pomáhali som sa presvedčila, že si naša pomoc nie je o učení chytať ryby ale im ich dávame na zlatom podnose. A to doslova a do písmena, a v prípade, že vynecháme jeden výplatný termín, tak sa vyhrážajú celým svetom, a vyťahujú diskrimináciu.

Nicebosorka, ak by si sa podujala ísť do tej rodiny a pomáhala im a viedla k správnemu "životného štýlu" tak kľudne prispejem na tvoju výplatu. Ale inak je to hádzanie peňazí do studne.

larinka, Ut, 06. 03. 2012 - 21:11

Aj moja malá pomoc v podobe hračiek, vykuzli aspon na chvílu usmev na ich tváričke, chvilku pocit šťastia a prekvapenia, ked budu otvárať balík, tak potom tá pomoc mala zmysel.
K tej rodine - nepoznáte pozadie prípadu, len jej následky, takže súdit sa dá len podla odvysielaného materiálu.
Jedna vec je fakt, ona je utrápená, labilná žena,v takejto situácii človek ťažko ostane človekom. Na svedomí to má ten "chlap", a to bolo aj dosť jednoznačne ukázané, ktorý robiť nechce a nebude, je mu to jedno.Ona mala rodinu, ale ked s ním začala paktovať, povedali, že ak ho nenechá, vyhodia ju z domu. Tak sa aj stalo.Ten jej urobil deti, však to je najlepšia poistka...Deti však za nič nemožu, je uplne jasné, že ked vyrastaju v takýchto podmienkach, ťažko začnu normálne v spoločnosti fungovať. Na druhej strane, my bežní ludia a pisatelia na tento web, tú situáciu nevieme vyriešiť a ani nevyriešime. Možeme pomocť, málo, ale aj málo je viac ako neurobiť nič a iba odsudzovať.
V prvom rade, ten povalačný chlap by mal začať chodiť do práce, a ona možno sa obrátiť na nejakú organizáciu, ktorá by ju podporila, psychicky, možno ju naučila nejako fungovať...aj opateru o deti, dom, záhradu, ako by si mohli niečo dopestovať....A čo sa týka toho, že za tu reláciu dostanu peniaze, ano dostanu...a kedže budu mať v určitej výške nárazový príjem, sociálka im pozastaví dávky, takže to je v tomto prípade Pyrhovo víťazstvoMlčím

dulka, Ut, 06. 03. 2012 - 21:31

Larinka, kto tu niekoho súdi? Ja som len videla dôvody, prečo niektoré nie sme ochotné pomôcť. A prečo Ty teda súdiš toho chlapa? Poznáš ho? Alebo to robíš tiež len na základe toho, čo si videla? Ako vieš, že deti má ako poistku? Pohoda
Myslím si, že tá žena potrebuje odbornú pomoc a ak má chlapa, ktorý sa "stará" o rodinu takým spôsobom, ako to ukázal, bolo by jej lepšie bez neho. Keď dostanú potraviny, hračky, atď. zas bude na nejaký čas lepšie, kým to nezjedia a potom čo? Je to len predĺženie agónie. A sociálne dávky slúžia na to, aby dočasne pomohli ľuďom v núdzi, čiže je v poriadku, že keď majú príjem z iných zdrojov, sociálne dávky sa im pozastavia. Mladý, zdravý chlap sa má postarať o rodinu prácou a nie sociálnymi dávkami.

larinka, Ut, 06. 03. 2012 - 21:20

INFO, ktoré viem o rodine: Ten zápach nebol len z tej"kupelne", ale hlavne od plesne, lebo ten chlap ako tak vykuruje len 1 miestnosť. Ciže v dome je vlhkosť.

larinka, Ut, 06. 03. 2012 - 21:49

Pretože ten chlap jej urobil deti, aby s ním zostala. ...mám svoje informácie, ktoré tu verejne nebudem podrobnejšie rozoberať, ale taká je pravda.
Poznám taký typ mužov a niekto tu písal, že kde má tá žena sebavedomie..sa pýtam KDE??...v takýchto sračkách, kde chcete hladať sebavedomie..a nechcem ani vedieť ako odsudzujú toho chlapca, čo chodí do školy. Ja som porodila dceru, ktorá je tmavšia, nie však romka...ale pre tento národ, može byť len romka, fuj čierna...a podobne...musela som si tiež všeličo prehryznuť a ona s tým stále žije a tuži byť blond...ale to je o inom...len som chcela priblížiť ako lahko sa dá odsudiť, potupiť, ušliapnuť ako prašivého psa...darmo je inteligentná, pekná, žije nadštardnejšie ako vela z jej spolužiakov, stačí, že je tmavšia ako je klasický biely človek...takýto sme my ludia...preto sa nesnažím chápať, iba ak ma niečo chytí za srdce, iba trošku pomocť ak možem, to je celé.

larinka, Ut, 06. 03. 2012 - 21:58

DULKA, prečo súdim toho chlapa, presne pre to, čo si napísala TY :"Mladý, zdravý chlap sa má postarať o rodinu prácou a nie sociálnymi dávkami."TAK PRETO, LEBO TO NEROBI !
Hádam, nemožem odsudiť deti...a ženu, ktorá je s nimi doma, bezradná. A ako som už písala predtým, nikto z nás na tomto fore, tú ich situáciu nevyrieši a ani o to nejde, ja napríklad len chcem, aby tie vystrašené oči toho dievčatka, ktoré sa hrá s mačkou a zajacom, malo aspon nejakú hračku, to určite poteší. ..a žene dá nádej, že nie su v tom sami, že existuje nejaká cesta z toho pekla, samozrejme v prvom rade musia začať sami od seba

dulka, Ut, 06. 03. 2012 - 22:03

Larinka, ale tým deťom a ich mame sa dá pomôcť jedine tak, že sa naučia žiť inak - napr. pomocou KC, posielanie hračiek do toho rozpadnutého domu im podľa mňa nepomôže.

eva m, Ut, 06. 03. 2012 - 22:46

tak som si to pozrela, je mi smutno. Isteze, netreba odsudzovat, ale proste mi to neda. Ten chlap je povalac, hra to na emocie a zienka nemyslim, ze je v depresii, skor asi kedysi davno rezignovala.
Chcem ale vyjadrit velky obdiv k rodine Cinovcov - krasny vztah, pekna rodina, slusni, pracoviti ludia. Prekvapilo ma, ze nie su zvyknuti spolu stolovat, ale ak to ma byt ich jedina "chyba", da sa odpustitMrkám . Suhlasim s panom Cinom - spina je neodpustitelna, nech uz je zivotna uroven rodiny akakolvek.
Tym obrodeneckym reciam Danihelovcov na zaver nejak neviem uverit. Aaaaka zmena v postoji!Prekvapenie (pre telku...)
Stale si myslim, ze tam socialka ma co riesit. Mozno netreba hned deti rodicom brat, ale dohliadat, primat ich, aby si dali do poriadku byvanie, aby detom vytvorili slusne podmienky. Deticky su male, krasne, zlate, ale ony porastu a vtedy sa este len mozu zjavit problemy... Ved aky vzor od rodicov dostavaju...?
Eva Slnko

manny, Ut, 06. 03. 2012 - 23:14

Evka, súhlasÁno
Keď bola Sabínka maličká,bývala som u mamy. Starala som sa, ako som len mohla. Sabínka aj keď v malom byte a pár korunami,vyrastala v čistote a láske.Denne som varila čerstvé jedlo,upratovala a chodila s ňou na pravideľné prechádzky. Ešte dnes ma bolia kolená,ako som kľačala na nich a drhla ryžákom koberce v celom byte. V skriniach som mala všetko uložené v komínkoch a uhladené. Bola som v depke,či robím všetko ako mám,len aby mi ju nezobrali. A to len pre to,lebo ku mne, ako k slobodnej mame chodila sociálka každý druhý týždeň a buzerovali ma aj za omrvinku na stole.Plačem Bolo to hrozné obdobie a keď vidím v akej špine sú tieto deti,tak sa čudujem, že sa o to zaujíma "iba pár" mamičiek na internete.
Chytá ma na to zlosť. Nakopala by som toho chlapa do zadku a to vážne.
Je to iba lenivý flákač. A mamička? Hm, nechcem ju súdiť,ale skutočne neľutujem ženu,ktorá sa dokáže,ak je "normálna" pozerať na to,v akých podmienkach žijú jej deti...
Ale predsa. Deťom, by som aj ja niečo poslala. Sú to deti a verím, že tie poteší akákoľvek maličkosť.

nicebosorka, Ut, 06. 03. 2012 - 23:16

toto som našla v príspevkov na markíze:

2012-03-06 20:49:36 | katarina | bolo to pre dobro veci alebo ako zvisit sledovanost a konkurenciu medzi televiziami

Boze ludia uz prestante proste ta relacia bola zostrihana tak aby bola sledovanost ,,neobhajujem Martina ale nieje nezamestnany ale berie marodku kazdy mesiac,,ako tu jedna pani napisala mozno z tych deti narastu super otcovia,,viete je to cudne Zuzka v dedine chodi oblecena cisto a zaujimave je na tom ze este nik nepovedal ze smrdi a pritom sa pohybuje bezne medzi ludmi,,to priznavam ze Martin je lenivec a musi sa prebrat ,,ako vidiet sa prebera,,,vela tu zaznelo nic im nedavat este by to predali,,,,nieje to pravda vzdy su povdacni a vsetko zoberu ked im niekto da veci z charity,,detom oblecenie,,pouziju to ,,a deti chodia ciste ,,slusne pozdravia,,nemaju v byte cisto uplne cisto,,ale detom by dali aj to posledne,,chodi Zuzka aj s najstarsim kazde rano do skoly a naspat 4km pesi domov,,chlapec chodil aj do skolky nosila ho na bicykli,,nieje vsetko tak,,presne markiza v tejto relacii ,,len aby zvysila sledovanost porusila pravidla sutaze ,,tuto rodinu ponizila a najme Zuzku ked jej kazali sa okupat a oprat,,ako tam vydrzal v ich byte stab,,ked to bolo take strasne tak by sa musel dezinfikovat cely vecer ked panovi smrdeli este aj fuzy,,,ked je taky inteligentny tak toto by neurobil,,viete ta mila pani co tu bola a je pre vsetkych taka dokonala chcela hned zdupkat domov,,,az ked ju prehovorili ze jej daju hotel a markiza zistila ze to bude bomba tak ju nejako prehovorili a ostala,,nebolo to kvoli detom ale kvoli sledovanosti,,ved stab vedel kam tu zenu prinesie ake su tam podmienky a vedel ze su neskutocne,,sledovanost je sledovanost,,ako teraz ten chlapec ma ist do skoly ,,ako sa mu budu posmievat,,,nato markiza nemyslela ze toto chlapca moze psychicky poznacit na cely zivot,,ti mali to este nechapu ale ten co chodi do skoly cele mesto ucitelky seci a hlavne deti v skole sa mu budu posmievat,,zamyslite sa ci to bolo takto potrebne prezentovat ,,ponizit deti ,,ktore za nic nemozu,,ja si myslim ze aj rodina Cinovych nema v rodine svojich nejakych pribuznych co takto ziju ,,mozno ma,,preco im teda nepomoze ale sa tu takto ukazuje,,ved mat firmu dom ,podnikat zit normalne si myslim je pre kazdeho ci je rom alebo biely,,

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama