reklama

Zámena manželiek

Pridal/a nicebosorka dňa 05. 03. 2012 - 23:00

reklama

Dievčatá, mamy, teraz som dopozerala zámenu manželiek a som zhrozená. Nie, nejdem a nechcem odsudzovať tú rodinu, ale srdce mi puká, keď som videla v akých podmienkach žijú tie 4 detičky.

A tak mi napadlo, či by sme nemohli poprípade urobiť zbierku potravín, ošatenia a nejakých hračiek, čistiacich prostriedkov a pod.
Nie finančnú, ale materiálnu.

Čo Vy na to? Už sme pomohli nejednej rodinke, myslím, že pre tie deti by sme to mohli skúsiť.

Ak by ste neboli proti, tak by som skúsila zistiť ich adresu. Poprípade ak niektorá viete na nich kontakt, tak by to bolo super.

Budem rada, ak sa k tomu vyjadrite. Ale prosím neodsudzujte tých rodičov...

Ďakujem

Janette


reklama

reklama

2bibi3, St, 07. 03. 2012 - 00:10

Tak ja som si to pozrela po prečítaní príspevkov a neviem...Tá rodina má veľa problémov,ale najväčší je tá lemra lemravá /nemyslím tým ženu/,ktorý keď sa dostal k slovu,tak som sa za hlavu chytala.Ja sa ani veľmi nečudujem,že tam bol bordel,pretože starať sa o 4 malé deti+1 veľké,všetko,čo sa týka domu...Tá žena sa vyjadrovala celkom normálne,takže si svoju situáciu zrejme uvedomuje,lenže pomoc bude musieť prísť asi od cudzích,kedže oporu doma nemá/ja moc neverím,že sa muž zmení na tvrdo pracujúceho/.Napriek hroznej situácii v akej žijú sa mi zdali detičky spokojné,zdravé a slušné.Možno tým,že sa prihlásili do zámeny,si sami na seba uplietli bič,lebo toto sa už muselo určite dostať na nejaký kompetentný úrad,tak snáď nastanú zmeny k lepšiemu,už len kvôli tým deťom v to dúfam.Objímam Slnko

sobik.p, St, 07. 03. 2012 - 09:23

Čo dokáže jedna relácia? Na mnohých fórach je toooľko diskusií na túto tému. Všimla som si, že ľudí to rozdelilo, jedni chcú pomocť, druhí pomoc odmietajú. V každom prípade, už sa to rieši aj v Modrom z neba a Vilo sa pýtal ľudí, či im majú pomocť, tiež sú na to rozne názory, tak som zvedavá, ako to dopadne.

lydusha (bez overenia), St, 07. 03. 2012 - 09:29

Ak im pomoze ktokolvek, je to super navod pre podobne typy -ako sa len tak bezpracne dostat k lepsiemu byvaniu, zivotu, comukolvek.

sobik.p, St, 07. 03. 2012 - 09:35

Presne si to vystihla.Áno Ja osobne si myslím, že tam im jednorázová pomoc asi ťažko pomože, lebo za pár dní bude všetko tak, ako predtým.

staronova (bez overenia), St, 07. 03. 2012 - 12:13

Uplne s Áno Áno Áno tebou súhlasím. Do nekonečna pomáhať.Lenže kde je dno tej studne?

mandy, St, 07. 03. 2012 - 10:33

Nemyslim si, ze pomoc v podobe darcekov, pripadne financii by im pomohla. Ja som bola po pozerani tejto relacie velmi, velmi smutna. Je mi luto tych deticiek a myslim si, ze by mali dostat sancu na lepsi zivot. V tomto pripade by bol aj detsky domov lepsim riesenim ako toto byvanie. Nie som za rozdelovanie rodin, ale mozno by toto bolo impulzom pre rodicov, aby zacali so svojim zivotom nieco robit. To, ze su chudobný nie je hamba. Ale ten bordel tam predsa stab neurobil ani nedokreslil. Tie matrace, spina pod postelami, prach. Vsak to bola storocna spina. Obhajujete tu zenu, ale ja si myslim, ze je to vina oboch rodicov. Na zaciatku ta zena hovorila, ze by nechcela ist do osady k ciganom. Ale ti cigani mnohokrat ziju cistejsie ako oni. Obidvaja sedia doma, neupracu. Keby som nemala co detom obliest idem aj kanale kopat aj zachody cistit, robila by som hocico, aby sa mali moje deti aspon trochu lepsie, a ten chumaj povie, ze by pre cloveka co ma hore nos nepracoval. Keby sme mali robit len pre ludi, ktorý su nam sympaticky, polovica ludi by bola nezamestnana.
Takze nie, tejto rodine nepomozem, a na necinnost socialky mam velmi tazke srdce.

dulka, St, 07. 03. 2012 - 10:39

Mandy, tá žena vravela aj to, že nemá rada cigáňov, lebo nepracujú, hoci sú mladí a zdraví a poberajú peniaze od štátu - toto povie žena, ktorá má doma presne takého istého muža, ako popisuje Prekvapenie

staronova (bez overenia), St, 07. 03. 2012 - 12:19

Toto som neverila vlastným ušiam,ked to hovorila.Ona súdila cigánov a sama /je/ bola ešte horšia.Śkoda,že to markíza nedá na obrazovku nezostrihané na svoju obranu by mohla posunúť surový materiaál.Či to naozaj zostrihali v neprospech tej rodiny Danihelovej.Čomu veľmi neverím,pretože tá špina,hlad,tam evidentne je.

staronova (bez overenia), St, 07. 03. 2012 - 12:22

Včera som nebola schopná zistiť,či ich ľutujem,alebo nie.Dnes ráno som pootvárala fóra a čítala a čítala.

Ja som taký povedala by som, dosť radikálny človek. Skáčem celý život do výšky svojich schopností a možností penaženky. A to som už na prahu dôchodku. Niekedy nebolo osvety,nebola dostupná antikoncepcia. Žiadne články o nástrahách života,žiadna pomoc krízových centier ak je žena /muž/ týraná. Ziadne práčky na elektriku, až potom niekedy po vojne. Dokonca neboli ani príspevky na RD, detské prídavky. Dosť málo si pamätám,ale u nás na dedine bolo takých viacdetných rodín xy.Ale takto nežili ani jedny.Podľa môjho názoru v tom dome sa usídlila lenivosť,lenivosť,hlúposť,jednoduchosť,neschopnosť reálne uvažovať a s nou špina. Ćakajú,čo im kto dá a prežívajú zo dna na den.Ved nejako bude. Nie je mi ich v podstate ľúto. Verím,že raz im tie deti tak či tak zoberú.Lebo ony sa nezmenia.Chlap musí mať svoj tv,cigarety a pokoj od všetkého. Myslím,že je to dobrý zurvalec,lebo obraz ako ničil posledný kus dreveného nábytku hovorí za všetko.Žiadna ľútosť,ved za možno týžden im ludia v dedine ponuknu daľší vyradený nábytok. Myšlienky mi behajú a po prečítaní všetkych diskusných príspevkov viem,že sú zrelí na liečenie obidvaja. Žena je len troska,bez úsmevu a chlap čistá arogancia.Myslím,že aj ked to dieťatko nosil stále na rukách vedel prečo.Možno nemalo topánočky,možno iné.Ale nebolo to úprimné.V nom žiadna láska nie je. Keby miloval,toto by nedopustil.Nedopustil by, aby žena zhánala po chotári ráno konáre. Nedopustil by tú spinu a chlad v dome. Nedopustil by, aby deti sa nemali ako umyť. ODPUSTIL by si cigarety a kupil by za ušetrené peniaze niečo pre deti. Keby miloval, hľadal by si prácu aj ked len aktivačné práce a snažil by sa prispieť do rozpočtu.
A keby ich naozaj ľúbil,nevystavil by svoju úbohu rodinu verejnej diskusii na všetkých dostupných mediálnych fórach kvôli pár Eurám,ktoré za mesiac tak či tak zase nebudú.

talia, St, 07. 03. 2012 - 15:07

Ďievčatá, tie ktoré chcete akýmkoľvek spôsobom pomôcť tejto rodinke, ste všetky úžasné a nekonečne ľudské. Ano, tie deti trpia špinu, zimu a možno aj hlad. Ale čo je zarážajúce, že to netrápi ich rodičov, alebo netrápi ich to dostatočne na to, aby zmobilizovali všetky sily a začali situáciu riešiť. Veď oni dostali po babke dom, myslím, že to nie je až taký všedný dar, bývať niekde za čo nedáte ani cent. Poznám rozvedené ženy, ktoré sa motajú po podnájmoch, nedostávajú od svojich exmanželov ani cent, vláčia sa po súdoch a predsa tvrdo pracujú a snažia sa svojim deťom vytvoriť to správne zázemie pre ich rast. Tu je jediná pomoc dobrá, aby sociálka zbalila deti, dala ich do náhradnej rodičovskej starostlivosti a možno by sa konečne dvaja lajdáci prebrali a pokial skutočne svoje detičky milujú tak ako to odprezentovali tak sa budú snažiť zo všetkých síl, aby im boli opätovne zverené do sarostlivosti. Ja som zdesená, takú špinu som ešte nevidela a pani Zuzana by mi len ťažko vysvetlila, že nestíha, keď ostatné matky stíhajú točiť aj prácu aj domácnosť. No a zlatý klinec, ako mladý pán pohrdol ponúknutou prácou od róma. Ja v jeho momentálnej finančnej situácii by som si nesmierne vážila takúto snahu o pomoc. Pani Marianna a jej manžel sú rodina, ktorá svoje deti vychováva v láske, pohode a súdržnosti . Myslím, že mnoho z nás dostalo príležitosť zamyslieť sa nad tým či aj my biely sa predsa len nemáme čo od nich učiť ....

fidorka, St, 07. 03. 2012 - 15:26

talia,nejde o bielych,ani čiernych,žltých či červených,ide o ľudí ako takých.všade sa nájdu ľudia,ktorí sú pracovití,slušní,snaživí ale aj leniví špekulanti.ale aj tí špekulanti nás majú čo naučiť.všetci máme možnosť voľby,všetci si môžeme sami zvoliť,ktorou cestou pôjdeme a tu v tej relácii sme videli dve krásne ukážky,aj keď to bolo možno upravené,tak aby to splnilo svoj účel.

nicebosorka, St, 07. 03. 2012 - 18:11

- po prvé : dom nemajú do babky, ale od tety a ešte nie je ich - to hovorili v zámene
- po druhé: ten róm mu sám na konci povedal, že mu chcel dať robotu, ale že mu ju nedá,... a to že potom mal mladý v aute silácke reči, že by ju ani nezobral, tak to už z neho, podľa mňa, hovorilo urazené ego, lebo na neho ten róm nakričal ...

dulka, St, 07. 03. 2012 - 19:43

Nevidím rozdiel, či dom majú od babky, tety, alebo dedka. Dostali ho zadarmo. Že ešte nie je ofickálne ich sa ani nečudujem, to by pani musela mať najprv v poriadku doklady. Bez platného OP neurobí žiadny právny úkon.
Keby bol mladý k čomusi, tak by svoje ego potlačil - vôbec nemal dôvod sa urážať - a mohol požiadať o to, aby dostal šancu. Tie jeho silácke reči bol absolútne trápne.

staronova (bez overenia), Št, 08. 03. 2012 - 07:19

Na nejakom fore som čítala,že do domu sa nasťahovali,že tam týžden dva vydržia. S babkou,pretože oni sú zvyknutý vo veľkomeste. Po čase však babku jej dcera vzala odtiaľ preč,ked videla,že jej robia zle,berú jej penziu a ničia nábytok a hádžu ho do pece. Týrali ju svojou prítomnosťou. Takže dom ostal iba pre nich,ale nik im ho nechce a ani nechcel dať. Dom,ked sa tam nasťahovali k babke bol obývateľný a nezdemolovaný.Sú to dvaja ASOCIÁLI-LENIVCI.Ten občiansky-bez komentára.........

púpavienka, Št, 08. 03. 2012 - 07:29

Ja sa ich vôbec nezastávam, ale verím tej panej čo písala, že je z tej dediny a pozná ich aj sa s nimi stretáva.
Prečo všetci veria tomu čo ukáže televízia, ktorá potrebuje zvýšiť sledovanosť? prečo veríme že niekto na tom fóre napísal pravdu, prečo nemám viac pohľadov na vec?
Ja som to nevidela, môžem to iba prečítať, len také rôzne odsudeniaPlačem
Nicebosorka nechcela vyvolať veľkú polemiku o tom či je to v poriadku alebo nie. Mne sa páčilo, že napísali - nie, ja nemám chuť pomáhať
alebo - ja pomôžem.
To boli odpovede, ktoré zrejme čakala.Objímam

lydusha (bez overenia), Št, 08. 03. 2012 - 13:33

Iste si si uz vsimla, ze nie vsetko co ocakavas sa aj do bodky naplni a zavesit takyto kontroverzny prispevok si pyta vyjadrenie i ked to autor nechcel. No ratat s tym musi.

dulka, Št, 08. 03. 2012 - 23:16

Margori, ja som si neurobila názor na základe toho, čo kto o nich píše. Ja som videla tú reláciu a ten bordel a všetko okolo sa nedá "zostrihať" žiadnou televíziou. A že sa tu k tomu vyjadrujeme? Mne to pripadá pri takejto téme úplne normálne a myslím, že bolo naivné si myslieť, že tu nenapíšeme svoje názory Slnko

púpavienka, Pi, 09. 03. 2012 - 07:29

Dulka a ja verím, že im dobre zaplatili ale s podmienkou že musí byť super bordeľ a oni sú naozaj natoľko hlúpi, že nepochopili že je to dvojsečná zbraň. poznam jednú rodinu, ktorá mala učinkovať v niečom podobnom a ona mi hovorila, prečo to nezobrali, aj keby boli tak veľmi potrebovali tie peniaze, oni po odmietnuti navyšili ponuku / teda Tv/.
Ja zase neverím, že ta žena smrdela a nedalo sa okolo nej prejsť a v dedine o tom nikto nevie a chodí aj do škôlky aj obchodu a tak to je tiež divné.
Každopadne to najviac ublížilo deťom, na dospelých sa môžme vykašľať.
No myslím že toto už rodičia poriadne zaplatili.Mlčím
Slnko

dulka, Pi, 09. 03. 2012 - 13:54

Margori, ten bordel, zaschnutá špina, plesnivé steny, nefungujúce wc, atď., to sa nedá urobiť len tak na počkanie. Skús si to najprv pozrieť - aj tu niekto hodil link a možno pochopíš, o čom píšem.

Polárka (bez overenia), Pi, 09. 03. 2012 - 16:01

Tá špina na koreničkách - prilepený prach masnotou z kuchyne, inak to neviem definovať - to skutočne nevznikne za týždeň Áno

staronova (bez overenia), Pi, 09. 03. 2012 - 19:50

Ja zase verím,že tá žena aj mohla smrdieť.Neviem si predstaviť,že by z takých priestorov mohlo niečo nesmrdieť.Fúj

12terka72, Št, 08. 03. 2012 - 07:48

Ja som to tiež sledovala a poviem len jedno..Každy je strojcom svojho štastia ako si ustelie tak bude mat..Osobne poznam podobnu rodinu maju 1 dieta on nepracuje pije,kradne robi rodine zo života peklo a socialka bola pri nich 2 krat a nič sa nezmenilo..Takže netreba odsudzovat nevieme akym životom a detstvom prešli.Najhoršie je ak rodina sa im otoči chrbtom...

eva m, Št, 08. 03. 2012 - 08:27

isteze, kazdy si je strojcom svojho stastia, ale rodicia su strojcami stastia aj svojich deti. A ak deti vyrastaju v takomto prostredi, s takouto vychovovu, je realny predpoklad, ze budu zit aj ony takto v dospelosti. Lebo ine nepoznaju.
Spoliehat sa na to, ze sa rodina neotoci chrbtom, sa mi vidi nezodpovedne. ONI priviedli na svet 4 deti, oni su zodpovedni za ich vychovu, nie sirsia rodina.
Eva Slnko

estote, Št, 08. 03. 2012 - 09:57

Baby,

tu som, i ked som sa davno neozvala, stale citam Vase prispevky.

Nechcem hodnotit.
Je toto mozne??? Ved su dospeli..

12terka72, Št, 08. 03. 2012 - 19:03

eva m...s tym s tebou suhlasim rodičia su zodpovedny za svoje deti a ich štastie,život a pod.teplo domova je velmi doležite.Slnko

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama