reklama

Čo by ste urobili,keby ste zistili,že vám manžel klame ?

Pridal/a kamila26 dňa 17. 02. 2010 - 15:33

reklama

Prosím vás milé NM o váš názor Hambím sa


reklama

reklama

alionuska, St, 17. 02. 2010 - 15:43

záleží, o čo by šlo...pivo

fidorka, St, 17. 02. 2010 - 15:46

Kamila,sú rôzne klamstvá,čo máš konkrétne na mysli?

novacka, St, 17. 02. 2010 - 16:15

Vytrem mu tym zrak.Inak mna uz manzel oklamal a nie raz, riesili sme ci ostaneme spolu ale za podmienok uprimnosti, neviem ci to tak je, 100%tna dovera nie je, ale da sa. Takze co urobim ked zistim ze klame? Priamo ho konfrontujem a podla jeho reakcie mi je viac nez jasne ci klame alebo nie. A nedarujem mu to.Keby sa jednalo o neveru, neodpustim ani keby co bolo, keby si zvolil ma podviest, je dospely, vie co moze stratit.Takze jeho volba.

Fidjinka, St, 17. 02. 2010 - 16:20

(brokenheart) Kamila zalezi ako si na to prisla ale poviem ze ked klame teraz bude chvilu klud lebo bude vediet ze si na daco prisla ale potom to pride znova znie to kruto ale je to tak a mozes robit co chces a snazit sa ako chces budes sa obvinovat nenavidiet a podobne ale to nerob ukaz mu ze svet sa netoci len okolo pana tvorstva a ja viem preco to pisem mam 3 deti z toho dve male a mam dost zle obdobie za sebou lebo moj muz sa nevedel spratat do koze zvaz si pre a proti a mysli hlavou a nie srdcom.

veronicka1901, St, 17. 02. 2010 - 16:57

Veru, záleží na tom v čom. Pokiaľ by mi klamal, že vypil jedno pivo a pritom mal tri, tak mi to až tak nebude prekážať. Ale ak by mi klamal v závažnejších veciach, tak áno Úsmev

stakola, St, 17. 02. 2010 - 17:13

Klame, ako podvádza? Neviem, čo by som urobila. Keď niektoré veci sa dajú riešiť až vtedy, ak sa naozaj stanú. Slnko

sonia, St, 17. 02. 2010 - 17:42

Stakola: Veci sa dajú riešiť až vtedy ak sa naozaj stanú Áno .Presne,na čo sa dopredu "stresovať" Vyplazený jazyk ...Kvietok

stakola, St, 17. 02. 2010 - 18:22

Áno Slnko

MandarinkaRinka, St, 17. 02. 2010 - 18:04

Naozaj zaleží na tom, o aké klamstvo ide.. Ak by to bolo také klamstvo, že by išiel za kamošmi na pivo, po príchode domov sa ho opytam kolko ich mal a povedal by 3 a pritom ich mal 6..tak by som pochopila prečo ma klamalChichocem sa je to také dobre myslene klamstvo.. ale ak by ma klamal v niečom doležitom, tak by som mu to možno po čase odpustila, ale nezabudla..a samozrejme už by medzi nami nebola 100%tná dovera, a to neviem ako by som zvladala pretože ta je podla mna vo vzťahu najdoležitejsia, takže neviem teraz povedať ako by som reagovala.. určite by sme o tom debatovali a zaleži podla okolností ako by sa to riešilo.. to sa nedá takto povedať, treba vedieť presne o ake klamstvo ideSlnko joj, dufam že ja taketo veci nikdy nemudem riešiť, ja si s priatelom verím, dala by som zaňho ruku do ohna, on za mna takisto.. ktovie ako by som reagovala keby som sa nedajboh sklamala.. ale radšej to nechcem vedieťSlnko

alexa35, St, 17. 02. 2010 - 18:42

...asi by som hľadala príčinu...

lydusha (bez overenia), St, 17. 02. 2010 - 22:10

bingo alexaÁno Áno Áno Áno

helus72, Št, 18. 02. 2010 - 08:59

Príčinu prečo klame? alebo prečo robí to, o čom klame?Mrkám Bozkávam

alexa35, Št, 18. 02. 2010 - 18:58

Vrátili sme sa z lyží-nembola som tu.Úsmev Hej, prečo mi klamal-nie prečo robí to... Čo ho vedie k tomu, že má pocit, že klamať mi bude ľahšie ako pravdu povedať-ale teraz nemyslím neveru, alebo že niekoho zabil... chňapeš ma. Myslím iné, normálnejšie, bežnejšie veci...
No sme sa tu rozšoupli-na taký jednovetový blog a kamila26 stále nepodala bližšie vysvetlenie, čoho sa to týkalo....veď-nemusí...

helus72, Št, 18. 02. 2010 - 20:33

Jo, chňapem, tak to by som zisťovala na prvom mieste aj ja, máš rechtÁno Objímam Bozkávam

betana, St, 17. 02. 2010 - 19:13

ťažká otázka, ľahšiu nemáš? podľa toho, o čo by išlo. naozaj, ak povie, že vypil 3 pivá a viem, že ich vypil 6, nechala by som to tak. ale závažné veci by som podľa ich druhu riešila.

alexa35, St, 17. 02. 2010 - 19:26

Váľam sa od smiechu po podlahe čo máte s tými pivami?Váľam sa od smiechu po podlahe

helus72, St, 17. 02. 2010 - 20:17

Jasné, čo tam po pivách, poďme rátať borovičkyVáľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

helus72, St, 17. 02. 2010 - 20:18

Neznášam, keď ma ktokoľvek klame, pre mňa je jeden z najhorších pocitov ten, keď zo mňa niekto robí debilaMrkám

angelinka, St, 17. 02. 2010 - 22:44

Áno Áno Áno

alexa35, Št, 18. 02. 2010 - 19:04

Helik, to nie je o tom, podľa mńa, že by z teba chcel robiť debila, lebo - myslím si, že to nie je o klamanom. Je to o klamárovi-že chce vždy vyzerať krajší ako v skutočnosti je... má menej sebavedomia, menej guráže povedať pravdu-tebe, mne, hocikomu inému...

helus72, Št, 18. 02. 2010 - 20:36

Jasné, v prvom rade je to vizitka klamára, nie klamaného...ale neznášam, keď už viem, kde je sever a dotýčný/-čná stále na mňa robí kulehy...toto už ee...to neznášam, v tej chvíli si myslím, že zo mňa robí debila (aj keď v podstate zo sebaMrkám )a to ja nemááááám radaVyplazený jazyk

lydusha (bez overenia), Št, 18. 02. 2010 - 20:53

Nikto z teba neurobi debila helu, je to v tvojej rezii.
(aj ked ti rovno niekto povie ze si debil, tak si prehodnotis v duchu- som? nie som? a dobre vies, ze nie si Úsmev)
A ked zistis, ze ta niekto klame, konfrontuj ho. To klamarov zabera....

helus72, Št, 18. 02. 2010 - 20:56

Jéj, Lydush, čakala som, čo Ty na toMrkám máš pravdu, je to tak, ja to ale asi neviem dosť dobre vysvetliť, ako to myslím....niektoré pocity sa blbo vysvetľujú...na niektorých klamárov ani konfrontácia nezaberá, to sú už profíciObjímam Bozkávam

lydusha (bez overenia), Št, 18. 02. 2010 - 20:58

Tak treba potom jedine: prijat fakt, ze aj klamari su len ludiaÚsmev Prestat ich riesit. Akosi pozvolna ti zmiznu zo zivota. Lebo comu sa najviac branis porozumiet, to mas okolo seba v najhojnejsom pocte Úsmev

helus72, Št, 18. 02. 2010 - 21:00

Tak to to dokážem brať len v prípade, že to pre mňa nie je blízka osobaMrkám

lydusha (bez overenia), Št, 18. 02. 2010 - 21:32

Skus to brat, aj ked su to blizky ludia....prestanu ta klamat, ked klamstvo nebudes brat ako tragediu...ver mi, mam to zo svojho zivota Úsmev
Mozes napisat mail ked si zvedava na viac Úsmev

helus72, Pi, 19. 02. 2010 - 09:49

kuk mailMrkám

helus72, Št, 18. 02. 2010 - 21:02

to si musím zapísať: urobiť zo seba debila je len v mojej réžiiVáľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe koľká pravda

len ja, St, 17. 02. 2010 - 20:24

Ako tak čítam vaše odpovede, naozaj neviem, ako by som reagovala na klamstvo MM. Lebo ked tak nad tým, rozmýšľam, ešte nikdy ma neoklamal Prekvapenie . Alebo to robí tak dobre, že som na to neprišla?Chichocem sa Naozaj si nespomínam na jedinú situáciu, ked by mi nevravel pravdu - ani v maličkostiach ako je to pivoÚsmev

Bodka70, Št, 18. 02. 2010 - 13:47

na tieto veci neexistuje univerzálna rada, napokon každý prípad je jedinečný. Ja mám skúsenosť, že bez ohľadu, čo komu poradíš, aj tak si to každý urobí po svojom a rozdiel medzi tým, čo by si MALA urobiť a čo naozaj urobíš, zvykne byť v týchto prípadoch dosť veľký. Pohoda.
Predsa len, emócie pracujú, či chceme či nie, hlavne ak niekto sklame našu dôveru.

vločka, Št, 18. 02. 2010 - 22:25

jedno pozitívum snáď...klamár musí mať nutne dobrú priam vynikajúcu pamäť aby si pamätal 287mu, alebo 356tu, alebo celkom prvú lož.Mrkám a ak ju nemá, tú pamäť dobrú, tak potom je ako otvorená kniha v ktorej sa dá čítať. ak nie priamo, tak aspoň medzi riadkami. som od témy viem.Úsmev
chlapi všeobecne klamú preto, že skúšajú, tak ako malé deti, či sa im to klamstvo prepečie. a už dopredu vedia, že áno, teda ak sa jedná o nejaké to malé klamstvo a oni na nás hodia tie svoje psie oči..no čo už s nimiMrkám
ak by ma môj muž klamal,(brokenheart) fakt neviem presne v tejto chvíli povedať ako by som reagovala. môžem si len myslieť ako. ale realita býva väčšinou na hony vzdialená od našich predsavzatí a predstáv ak sa jedná o tak chúlostivú vec akou je vzťah.Objímam

Svetla, Št, 18. 02. 2010 - 23:35

Ahojte.
Muzi klamu. Je to fakt. A fakt je najtvrdohlavejsia vec na svete. Klamu, naprikled preto, že sa im nechce pocuvat zbytocne otazky. "Preco 6 piv a nie 3?" atd. Nie su ako my, nevedia citat medzi riadkami a riesit problemy vztahu. Preto Damy, moja rada /ak dovolite!/: kym nejde o vaznu vec nerieste ich male klamstva. Tak si on vytvara vlasny priestor, o ktory my ich /priznajme si farbu/ sem tam oberame. Ak ho budete pri kazdom klamstve pristihovat zazeniete ho do kuta. A to je pre nich zle. Treba si zvazit nakolko nam ublizuje to klamstvo, ktoreho sa dopustaju. Mozno fakt o nic nejde. Je ako pes. Ked vam zacnie bezhranicne doverovat skor si odhalite ak pojte o nieco vazne. S muzmi sa neda jednat ferovo. Oni to totiz chapu inak. Ale je to len moj nazor. Prosim o ospravedlnenie, ak som narobila gramatickych chyb. Som cudzinka. Apropo: ak pojde o neveru, pocite to! Skuste videt srdcom. S niehou Svetla

georgina, Pi, 19. 02. 2010 - 08:00

Nesúhlasím.

magic, Pi, 19. 02. 2010 - 08:13

Zeny klamu, to je fakt. S pokojnym svedomim mozem povedat, ze zo sto zien devadesiat uz klamalo manzelovi o cene kabelky, novych rifli, svetrika, nahrdelnika, cene noveho ucesu, platby za nechty, kozmetiku, ... Lebo sa im nechce zacinat hadku o tom, preco preboha utratila tolko penazi na taku blbost. Argument, ze to bola taka suprova kabelecka, ze tie rifle teraz letia a vsetky zeny okolo nej ich uz maju (hoci ma v skrini dalsich sest inych kusov) alebo, ze taketo proste este nema a tak perfektne jej sadnu a robia maly zadok... ze desat eur za ten nahrdelnik je vlastne genialna cena, alebo inak stoji tridsat... taketo argumenty nie su dost prierazne. urcite nie pre rozpocet a dovod na to, aby nepovstala aspon mala hadka alebo frflanie nad marnostratnostou. tak zeny klamu. je to taka mala prijemna biela loz. zabezpecuje zivotny priestor pre male radosti a odmeny a odbura potrebu si ich obhajovat. a vacsina muzov je rozculena, ked to zisti a nechape, preco im klamala...

alexa35, Pi, 19. 02. 2010 - 10:01

Veľký úsmev tak toto si trafila....Úsmev

renka, Ne, 21. 02. 2010 - 09:36

Áno Magic, ušetrila si mi písmenkáMrkám presne toto bola moja bezprostredná myšlienka po prečítaní príspevku vyššieMrkám

lydusha (bez overenia), Pi, 19. 02. 2010 - 09:29

Verim ze pises o svojom muzovi. Pretoze si to zovseobecnila. A napisat o muzovi , ze je ako pes...prepac...ale co by povedal tvoj manzel, keby si toto precital, co si prave napisala?

lia6, So, 27. 02. 2010 - 20:51

Svetla prepáč, ale poznáš všetkých chlapov, keď si dovolíš tvrdiť, že muži klamú?! Slnko

adus, So, 27. 02. 2010 - 23:51

Možno len pozná tento vtip:
Ako poznáte, kedy brýlatý klame?
Keď má okuliare hore pri koreni nosa, hovorí pravdu.
Keď má okuliare uprostred nosa, hovorí pravdu.
Keď má okuliare na končeku nosa, hovorí pravdu.
Ale len čo otvorí hubu, tak klame!Váľam sa od smiechu po podlahe

Veronka5786, Pi, 19. 02. 2010 - 09:29

Ahojte, no tak ten môj klame stále..on je taký notorik v tomto ale zvykla som si už na to...dá sa to...klame ale len v tých veciach ako to Vaše pivoVáľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe nie ras som ho odhalila..jednoducho sa preriekne..a potom sa smeje ako truľko! zo začiatku som mala nervy, na čo to je dobré, prečo to robí??sú to len maličkosti...je to zvláštny prípad,ale milujem ho..asi to je tým že som Rak a veľmi rozoberám veci, pátram...Slnko Slnko Slnko ozaj a pár krát sa už sám tak zaplietol a priznal si to..je to taký jeho svet..radšej ako vysvetľovať milion vecí na milión mojich otázok...

mama milada, Pi, 19. 02. 2010 - 09:27

Milá kamila,nedá mi nereagovať,pretože tiež som bola a ešte aj som v podobnej situácii.
s veľkou väčšinou napísaných komentárov súhlasím,naozaj sú klamstvá,ktoré sa dajú prehliadnuť a zmieriť sa s tým,ŽE MUŽI SÚ UŽ RAZ TAKÝ,ale ak sa tie klamstvá opakujú neustále a ty už sa dostaneš do sféry kedy nevieš čo je pravda a čo lož,ked si už nespočetne veľa krát prosila manžela o to aby ti radšej povedal pravdu(aj keď tá častokrát bolí),že klamstvo Ťa bolí a ubližuje Ti ešte viac,kedy si tak často kladieš otázky či nie je chyba v Tebe,až začínaš veriť,že je...Je najvyšší čas sa zastaviť,spočítať si plusy čo ti život s ním dáva a naopak o čo Ťa oberá a urobiť záver.Áno-Nie.
Milá Kamila,ešte jedna rada,prosím nepozeraj pri tom royhodovaní privelmi na deti,lebo oni nie sú hlúpe a ver tomu,že všetko toto prežívajú s Vami aj keby si sa ako snažila.Oni potrebujú stabilitu a nie neistotu.

georgina, Pi, 19. 02. 2010 - 09:31

Muži nie sú už raz takí.
Na čo je dobré takéto zovšeobecňovanie?

Veronka5786, Pi, 19. 02. 2010 - 09:34

Veru nie sú, ale takto majú o polovicu rozprávania, hašterenia a vysvetľovania menej...

georgina, Pi, 19. 02. 2010 - 09:35

...takto majú o polovicu rozprávania, hašterenia a vysvetľovania menej..

Veronka, a za to môžu muži, že sa ženy s nimi hašteria a hádajú?

Veronka5786, Pi, 19. 02. 2010 - 09:41

v podstate nie...ale keď už vieš že klame, nenecháš to často krát tak...

georgina, Pi, 19. 02. 2010 - 09:44

Veronka, ak sa žena rozpráva s mužom ako s rovnocenným partnerom (a nie ako s malým dieťaťom, alebo podriadeným), nemá muž dôvod klamať.

helus72, Pi, 19. 02. 2010 - 09:47

Geo, nie vždy je to tak a nielen pri mužoch, ale i iných rovnocenných partnerochMrkám Kto chce klamať, dôvod a príčinu si nájde

georgina, Pi, 19. 02. 2010 - 09:50

Ale iste. Ak chce niekto klamať, dôvod a príčinu si nájde. Ale to je povahová črta, ktorá sa dá dosť ľahko a dosť rýchlo "prečítať". A kedže tu sa bavíme o manželoch, takého muža, ktorý si vždy nájde dôvod a príčinu klamať, by som si za partnera nevybrala.

helus72, Pi, 19. 02. 2010 - 09:55

svätá pravdaÁno Tlieskam notorický klamár, horší ako triedny nepriateľ

Veronka5786, Pi, 19. 02. 2010 - 09:52

no toto..to je to najhoršie...začína rozprávať o svadbe a ja už teraz viem, že asi poviem nie...

Veronka5786, Pi, 19. 02. 2010 - 09:50

helus dobre si to zhnula..komunikujeme normálne..ako rovnocenní...ja mu neklamem tak prečo to musí robiť on???

lydusha (bez overenia), Pi, 19. 02. 2010 - 09:53

Dobra otazka...odpoved najdes v sebe.

Veronka5786, Pi, 19. 02. 2010 - 09:56

ono to bude asi aj v ňom...ale asi je zbytočné pátrať po tom...

fidorka, Pi, 19. 02. 2010 - 09:59

pátrať vôbec nie je zbytočné,lebo až keď zistíš príčinu ho pochopíš a prídeš na to,či to bude robiť stále,či to robí každému,alebo len občas,alebo len tebe...

Veronka5786, Pi, 19. 02. 2010 - 10:03

robí to každému...ale dôvod neviem...rozmýšlala som už veľa krát nad tým...

fidorka, Pi, 19. 02. 2010 - 10:08

spýtaj sa ho na detstvo,alebo jeho mamy,aj tam môže byť príčina.Ak to robil mame,zo strachu,lebo sa jej bál,alebo otca,zostalo to v ňom...alebo možno jeho otec klamal celý život mamu,deti všetko odpozorujú a potom kopírujú do svojho života,mal to ako vzor a teraz robí aj on to isté.

Veronka5786, Pi, 19. 02. 2010 - 10:11

ĎakujemBozkávam Bozkávam Bozkávam

fidorka, Pi, 19. 02. 2010 - 10:14

Úsmev

Veronka5786, Pi, 19. 02. 2010 - 10:20

som tu nová a páči sa mi tu...nám..

fidorka, Pi, 19. 02. 2010 - 09:53

Geo,ja s týmto až tak doslova nesúhlasím.Ja svojho manžela nešpehujem,nespovedám,má voľnosti koľko potrebuje,som určite veľmi tolerantná a predsa to na mňa skúsil.Bola to blbosť,banalita,ale ranilo ma to a hlavne zaskočilo.
Ja viem,prečo to urobil,ale ja na tom nemám určite žiadny podiel,myslím,že som v tom nevinne.Určite vieš o čom hovorím.

lydusha (bez overenia), Pi, 19. 02. 2010 - 09:58

Fidorka, ked ta rani a zaskoci banalita, je to urazene ego. Ego je previt, brani sa zubami nechtami a nahovara ta: oduj sa, boli to, ranil NAAAAS....je to hajzel...
Ja neviem, co sa stalo...ale viem zas, co bolo u nas a dnes uz aj viem preco to bolo...
Mozeme pokecat na maily, sem nebudem pisat detaily...

fidorka, Pi, 19. 02. 2010 - 10:01

Napíšem ti určite,tu ani ja nebudem podrobnosti.Slnko

Veronka5786, Pi, 19. 02. 2010 - 09:58

najhoršie je to keď obviňuješ seba a hladáš najprv chyby v sebe...a ten šok..som KLAMANÁ..je jedno či je to banalita alebo nie ale už je to tam..v hlávke

lydusha (bez overenia), Pi, 19. 02. 2010 - 10:03

Nehladaj v sebe chyby...ale odpovede.

Veronka5786, Pi, 19. 02. 2010 - 10:05

ono to je celé také komplikovano-zaujímavé

georgina, Pi, 19. 02. 2010 - 10:23

Veronka, keď to chceš rozobrať, radšej napíš svoj blog - nech sa tu nemiešajú témy Úsmev Mrkám.

Veronka5786, Pi, 19. 02. 2010 - 10:25

okiHambím sa

georgina, Pi, 19. 02. 2010 - 10:40

Úsmev Mrkám

magdalena 80, Pi, 19. 02. 2010 - 19:24

Plačem mam uz vselico v tom mojom manzelstve, za sebou ,ale nikdy nehovor nikdy.Kolko krat si polozim otazku poznam ho vobec mozem mu verit,ale zatial mi nedal prilezitost neverit.Alebo som sa nic nedozvedela? je ozaj taky sikovny ,alebo ma ma ozaj rad.Takto to ja citim mamky kamky paZlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce (brokenheart) (brokenheart) Slnko Slnko Slnko Kvietok (flower

kamila26, Ne, 21. 02. 2010 - 08:39

Milé NM,
veľmi pekne vám ďakujem za váš názor. a k tomu,v čom ma oklamal moj manžel sa nechcem vyjadrovať...snáď len toľko,že je to dosť doležitá vec pre mňa.
Lenže on klame a aj vždy klamal v prospech svojej matky a súrodencov...
doteraz som si pomyslela vždy,že nechám to tak...a teraz sme pohádaní už 3 dni,lebo jemu sa to nepáči,že som mu na klamstvo prišla a aj mu to vykričala doslova...začnem asi aj ja klamať jeho. čo vy nato ?
A čo sa týka jeho rodiny,otec neraz klamal matku a deti sa tomu prizerali a ešte si aj mysleli,že tak to je správne...Smútok
Ešte raz vám ďakujem za vaše názoryÁno skor som nemohla sem prísť,bola som mimo bydliska dlhšiu dobu.pekný deň vám želám milé naničmamky Slnko Objímam Úsmev

renka, Ne, 21. 02. 2010 - 09:46

"začnem asi aj ja klamať jeho"
to je podľa môjho názoru najhoršie riešenieSmútok môžete sa akurát tak dostať do špirály klamstiev, kde nebudete vedieť za chvíľu, kde je sever...ako málo by stačilo pre manželstvo, či parnerstvo keby sa ľudia riadili len tým jednoduchým "nerob druhému to, čo nechceš , aby robil Tebe"Mlčím

georgina, Ne, 21. 02. 2010 - 09:54

Áno Áno Áno

lydusha (bez overenia), Ne, 21. 02. 2010 - 11:13

Tlieskam Tlieskam Tlieskam

fidorka, Ne, 21. 02. 2010 - 13:14

Áno Áno Áno

vanelova, Ne, 21. 02. 2010 - 11:25

renka súhlasím, je to presne takMlčím

kamila26, Ne, 21. 02. 2010 - 15:58

zdravím vás Úsmev
no s tým,že budem klamať ja jeho som to nemyslela vážne. ja ani klamať neviem...takže asi tak to je...
aj tak vám všetkým vďaka Mrkám

renka, Po, 22. 02. 2010 - 11:27

Kvietok

kamila26, So, 27. 02. 2010 - 20:47

renka : Úsmev Slnko Kvietok

magic, Ne, 21. 02. 2010 - 18:48

mna len tak napadlo, ze ked klamal v prospech rodiny... nie je za tym fakt, ze ide o veci, s ktorymi ty nesuhlasis, musel by ta dlho a pracne presviedcat a aj tak by mal malu istotu, ze to pochopis? tak si len setri cas a riskuje hadky, ak to zistis?
alebo ty s tymi vecami nemas problem, len jeho tak nejak proste bavi klamat?

kamila26, So, 27. 02. 2010 - 20:52

magic : to prvé je pravda,lenže on sa zo všetkým počas celého nášho manželstva chodil radiť za mamičkou a sestrami...nemá vlastný názor. aj keď mi neraz ublížil,museli ho sprdnúť najprv mama a sestry a potom za mnou došiel. ospravedlniť sa nevie dodnes...je to smutné...VEĽMI Plačem

50dorota, Po, 15. 03. 2010 - 17:40

Kamilka ja mam doma ten isty problém mam dokazane,že klame ale do oči sa mi neprizna radšej ujde preč aby povedal pravdu priznal si chybu ja mu už neverim nič aj keby mal hned pravdu už mu neverím rozmyšlam nad rozvodom bude to tažke ale aspom budem mat pokoj

kamila26, Pi, 19. 03. 2010 - 08:00

Dorota : napíš,ako si to s odstupom času vyriešila Mrkám Objímam Slnko

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama