reklama

Chvilková nepozornosť !!!

Pridal/a Adrianna dňa 07. 06. 2011 - 21:19

reklama

Ahojte dievčatá ! Ospravedlnte ma už som zistila ako sa dá zmazať čo napíšem ! AHOJTE Adrianna


reklama

reklama

lydusha (bez overenia), Ut, 07. 06. 2011 - 21:40

Toto som nepochopila. Ty si nedas pozor a ides valat vinu na casnicku. A este na celu prevadzku. To akoby si robila uctovnicku v nejakej uctovnickej forme a po tomto tvojom clanku by si kopa ludi povedala- tam si uz danove nedam robit, ked maju taku nepozornu uctovnicku co sa necha odzubat pri plateni.
Pohoda

ivet36, Ut, 07. 06. 2011 - 21:55

Áno

Adriana- je mrzute, co sa Ti stalo, ale stalo sa to len vdaka TVOJEJ nepozornosti.....
My nepozname okolnosti, my sme tam neboli, takze nemoze kazdy pritakat, ze naozaj sa stalo tak, ako Ty pises.....casnicka si mohla mysliet, ze platis svoj dzus aj kamoskin napr......alebo ze si mala namiesto jedneho dzusy dva a tych napriklad by tam mohlo byt X.....
Takze nabuduce viac pozornosti z tvojej strany......az potom mozes niekoho obvinit, ze tam alebo tam klamu.......aj to opatrne- lebo je to vazne obvinenie....
Nevies, kto toto vsetko cita, a postihnuta firma by si mohla nabuduce narokovat slusne odskodne za " na cti utrhacstvo "....ivetMrkám

loulou, Ut, 07. 06. 2011 - 21:56

Adrianna miesto upozorňovania verejnosti by asi bolo efektívnejšie obrátiť sa na majiteľov. S veľkou pravdepodobnosťou o tomto počínaní slečny čašníčky ani len netušia.

annie, Ut, 07. 06. 2011 - 22:06

nemuselo to byť úmyselné....môj manžel robí čašníka 14 rokov a tiež sa mu stalo, že si proste zle zapamätal bankovku a vydal z menšej, zákazník ho slušne upozornil a dali veci hneď do poriadku, ale taktiež mal príhodu že vydal z 20€ bankovky a zákazník mu dal pôvodne len 10€ bankovku a zákazník ho na to upozornil - pričom vlastne nemusel...
ja si myslím že to nemuselo byť úmyselné a z tvojho príspevku mám pocit, že ty si to myslíš....mala si zájsť za dotyčnou čašníčkou a skúsiť to vyriešiť, v každom prípade si daj nabudúce pozor a prepočítaj si výdavok hneď, tie € sú dosť zradné...

Bobana, Ut, 07. 06. 2011 - 22:21

moja dcera ma teraz novu pracu,je casnicka...minule sa jej stala taka vec, panovi ktory platil pivo, vydala namiesto z 10 eurovky z 5 euro...pan ju na to upozornil ona sa ospravedlnila...za chvilu si ten isty pan objednal pivo a znova platil 10 eurovkou(neviem ci ju skusal?) a moja dcera znova vydala z 5 eurovky...zas ju na to upozornil, ale to uz robil aj krik...dcera sa snazila ospravedlnit, ale niektore veci tazko vysvetlis(ako polahcujucu okolnost uvediem ze je tam nova,je mladucka a boli 3hodiny rano,bola to jej prva nocna)...doma potom plakala ako ju to strasne mrzelo,ze co si o nej musel mysliet....tak ze stava sa, sme ludia a obcas sa pomylime...a ty mila Adrianna sa mozes teraz hnevat hlavne na seba, ze si nedôsledna a neskontrolovala si si vydavok...mohlo to dopadnut celkom inakMrkám

akalenkak67, Ut, 07. 06. 2011 - 23:42

Na nepozornosť sa dopláca lahko.Ja už prepočítavam úplne všetko.Tiež sa mi stalo,že v autobuse som dostala o 10€ menej.Komu sa mám sťažovať,ked som si to všimla až po vystúpení z busu.Takže odvtedy som pozornejšia.Vôbec to nemuselo byť úmyselné okradnutie ani v mojom,ani v tvojom prípade.Nepozorný človek sa pozornosti naučí na vlastných chybách.Úsmev

aramana, St, 08. 06. 2011 - 08:01

Tak babule,
mňa by ozaj úprimne zaujímalo, koľko z vás si preráta každý vydavok do centa kým tam ten čašník ešte je.Koľko z vás to stihne???

carly, St, 08. 06. 2011 - 08:19

Mňa by tiež zaujímalo, či by dievčatá boli také zhovievavé, keby sa to potklo na nich a ony by boli na strane Adriany.
Adriana nepíše, že ona je v tom celkom nevinne, ja som to zobrala len ako jej skúsenosť a má z toho aj pre seba do budúcnosti ponaučenie.

adus, St, 08. 06. 2011 - 08:35

No, napríklad ja určite -nielen v rešitkách a kaviarňach, ale kdekoľvek - aj v tých obchodoch sa radšej ani od pokladne nepohnem (často to majú vycapené, že ..."skontrolujte pri pokladni, neskoršie reklamácie neuznávame"....), kým neprejdem celý bloček a ak platím v hotovosti tak samozrejme aj kontrola výdavku. Na peniaze ja som ako drak. Ale priznávam, že aj ak nájdem chybu v môj prospech (a neprospech čašníka či pokladníčky), tak sa priznám a to čo mi nepatrí, vrátim. Bárs by to bolo len v hodnote jedného rožka.
Adriane toto určite bude poučením aj do budúcnosti, čo už ak sa nevieme učiť na chybých druhých, musíme sa na vlastných.

aramana, St, 08. 06. 2011 - 08:38

To iba ja chodím tam kde dajú účet, zaplatíš, dajú vydavok a idú???Prekvapenie
Či ty im povieš - postojte chvíľku, idem si prerátať?

Bobana, St, 08. 06. 2011 - 08:40

staci povedat "moment" a casnik zastavi....ked doratas povies dakujem...nic trapne na tom nevidimPohoda

aramana, St, 08. 06. 2011 - 08:46

Ja som slovo trápne nikde nepoužila.Úsmev

Bobana, St, 08. 06. 2011 - 08:58

ja viem ze nieÚsmev , ale ta tvoja otazka vo mne evokovala ze ti to je asi blbe ho zastavit, aby si si mohla preratat drobne,tak preto som pouzila to slovo "trapne"Mrkám

akalenkak67, St, 08. 06. 2011 - 11:43

Jasné,že si stihnem prerátať.Ešte som nestretla čašníka,ktorý hodí na stôl výdavok a utečie preč.Peniaze vydáva na stôl predomna a počítame tak spolu.On dáva výdavok a ja sledujem.To,žeby čašník navyberal z penaženky peniaze,a len tak hodil bez akého kolvek rátania na stôl,by mi prišlo naozaj čudné a určite by som ho oslovila,že si to chcem pred ním spočítať.Veľký úsmev

lydusha (bez overenia), St, 08. 06. 2011 - 12:28

Nepreratavam vzdy a vsade do centa a velmi ocenujem, ked ma restika zavedene, ze ucet prinesie v "knizocke" a mam cas si skontrolovat vydavok a pripadne reklamovat. Sama si urcim, ci tam necham nejake sprepitne a clovek je ustereny dumania zo startu kolko by sa asi patrilo a ci vobec nieco dam...
No jedno co nerobim, nevesam na verejny web info ako: "pozor, v tom podniku klamu", pretoze to je ako pise ivet "na cti utrhacstvo" a je to maximalne nefer . Pokial nema adriana priame dokazy, tak je to len jej tvrdenie proti tvrdeniu casnika.
Inak ked som nakupovala v tescu a doma som zistila, ze som nedostala vydavok spravne, tak som sla reklamovat, uzavrela sa kasa, nasiel sa prebytok, ospravedlnili sa a vybavena vec. Nie sme stroje, pomylit sa moze kazdy .

Adrianna, St, 08. 06. 2011 - 08:18

Ahojte baby !Ja viem bola to moja chybaSmútok , mala som si to tam prerátať , ale nechcela som byť ako sedlák v meste a strápnovať sa pred kamoškouMlčím , ona prišla skôr a si to hned aj zaplatila . Ináč čašníčka sa ma spýtala že či platím ten džús!! Ja viem bola to moja chyba -nepozornosť Plačem ! Ja som Vám len chcela povedať , aby ste sa nehambili sa strápnovať a prerátať si výdavok ! A v tom podniku to možno bola náhoda a možno úmysel , už viac ludí mi vravelo / možno že majú roztržitú čašníčku alebo si tým to spôsobom len privyrába ?/ Ale jedno už viem , že do toho podniku už nepojdem , pre istotu !! Ahojte baby a ak som sa niekoho dotkla tak sorry nebolo to úmyselne Ahojte Adrianna Kvietok

eva m, St, 08. 06. 2011 - 10:58

Adriana,
podla mna preratanie vydavku nie je strapnovanie - je to normalna vec. A urcite by som sa pri tom necitila ako sedlak v meste.
Tiez si myslim, ze kto pracuje s peniazmi, moze sa mu stat, ze sa pomyli - neumyselne a ak si pretatam, zistim chybu, vyrovname ju - je to v poriadku, ide sa dalej. Za slusnost povazujem jednoduche ospravedlnenie zo stany chybujuceho.
Eva Slnko

NIA123, St, 08. 06. 2011 - 11:04

prepacte..uplne od veci..ale stale citam miesto nazvu cviklova nepozornost..

loulou, St, 08. 06. 2011 - 11:46

a ja chvilkova nempozornost Veľký úsmev

Gabriela24, St, 08. 06. 2011 - 15:49

Ahojky,
ja pracujem ako čašníčka / barmanka...
Musím sa priznať, že sa často krát stalo, že som vydala zle, ale NIKDY nie úmyselne... Pracujem od rána od 09:00 - 05:00. Niekedy menej, niekedy viac... Podľa dňa... Máme pokladňu s úložným priestorom na každú bankovku, občas v zhone sa stane, že napr. 10 eurovku vložím medzi päť eurovky a automaticky vydávam s tej päťky... Pri náhodnom prešlape sa cítim trápne a počas ospravedlňovania, cítim ten hnusný pohľad neveriaceho zákazníka... Ale svoju pravdu nepresadím, už to zostáva len na dotyčnom či mi verí, alebo nie...
Mala som tu takých "pánkov na úrovni" vo veku cca 30, ktorí pri každej mojej smene rozprávali pri stole svojim priateľom či známym, ako som im zle vydala. Ale to, že som im zle vydala, lebo ma neustále pri vydávaní rozptylovali pikantnými poznámkami, ako každú novú čašníčku, tak to vynechali. vynechali aj to, že som im na stôl priniesla "kolo" čo pili v hodnote 12 eur ako ospravedlnenie, pretože som sa s toho úplne doplietla a musím priznať, že to nebolo nič príjemné a ozaj fest dopletené. Ich priatelia na mňa pozerali ako na podvodníčku a ja som nemohla nič povedať, pretože svoju pravdu by som si aj tak nepresadila...
A otázka znie... Ako sa mám tváriť ja na moju hlúposť, keď vydám namiesto s 10 eur do 50eur??? A to tým, že som si nedávala pozor a zákazník ma presvedčil, že ozaj platil 50kou??? To je tá ľudská hlúposť, či nepozornosť. Ako u koho :D... Treba aby s dával pozor, ako aj zákazník tak aj pracovník. Možno si to tá čašníčka vôbec neuvedomila... pivo

inkag23, St, 08. 06. 2011 - 18:26

noo ja ked chcem niekde v kaviarni alebo restike zaplatit tak si popytam ucet,obsluha pride z uctom a penazenkou precita z uctu co som mala,spyta sa ci je to tak poda ucet ja prebehnem ocamy zaplatim a pri vydavani my vravi kolko dava na stol je to tak na SK ako aj tu v UK (aj ked tu vacsinou platim kartou)...stalo sa my iba raz ze casnicka vzala peniaze a sla k pokladni,a aj my zle vydala ja som platila 20 euroukou a ona my vydala z 50-tky tak som ju upozornila velmi sa tesila ze som ju upozornila vravela ze to bol jej prvy den v praci tak bola nervozna.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama