reklama

Deti sú horšie???

Pridal/a manny dňa 14. 10. 2008 - 23:49

reklama

Tak sa mi nedavno rozum zastavil.Mam s jednou mamickou problem uz od skolky.Moja dcera je pekne fotogenicke dieta.Vzdy (zatial) bola stihlucka.Jedno dievcatko jej ale stale robilo zle.Tahala ju za vlasy,fackovala,kopala...Ked mojej fotograf spravil fotky a cela skolka sa bola na ne pozerat skoro jej ich roztrhala .Ked si oblekla saty moja,na druhy den mala aj ta druha.Ked som jej ostrihala vlasy,prisla ostrihana aj ona.Mne to vsak nikdy nerobilo zvlast problem,vzdy som si hovorila ze ta moja sa musi pretlct sama aby z nej nebol tutko.Co cert nechcel nastupili do tej istej triedy.Na co sa prihlasila ta moja,spravila tak aj ta druha.Aky kruzok navstevuje moja,navstevuje aj ona hoci talent sa musi u nej trosku viac hladat.Ale po nedavnej skusenosti som si povedala ze to dieta za to nemoze.Vsetko za nu riadi mama.Ked ma problem v skole,ide na WC a zavola mame.Do pol hodiny je tam a vsetko sa riesi.Skoro som odpadla ked mi zavolala ci sa moze stavit.Vraj jej dcerka volala ze ju spoluziacka nechce pozvat na oslavu ze co ma spravit?.Povedala som jej aby sa do toho nemiesala ze su to len take detske skriepky a aby to nechala na nu nech si to vyriesi sama.Povedala ze dobre no ked prisla dcera domov zo skoly tak mi povedala.Mami vies co tam jej mama vyviedla?Prisla cez hodinu do triedy a velmi nakricala na to dievca ze co jej je dcerka spravila,ze ona je dobre dievcatko a pod... Moj udiv spociva v tom ako sa zachovala ucitelka.Ked mamicka odisla ucitelka zacala vrieskat na to dievcatko ze ci vie co spravila ze rozplakala pani...... Dievcatko a cela trieda ma z toho traumu dodnes.Ja som si spravila mienku o pani ucitelke a deti o svojej spoluziacke s ktorou sa bavia iba preto ze sa boja jej mami.Viem ze dnes su deti velmi agresivne ale aky su potom ucitelia?


reklama

reklama

katika2, St, 15. 10. 2008 - 00:06

Neuveriteľnééé...
Tak neviem, či to nepreháňam, ale možno by sa o konaní učiteľky mal dozvedieť riaditeľ. Učiteľka nemala pripustiť aby to zašlo až tak ďaleko! A čo rodičia toho dievčatka, ktoré robí tú oslavu a na ktoré bolo nakričané???

Len by niekto skúsil skočiť nespravodlivo do mojej dcéry!!! Ja viem, že máme nechať deti, aby sa učili životom pretĺkať samotné, ale čo zmôže dieťa proti kriku dospelého, navyše ak ide aj o autoritu - napr. o tú učiteľku? Byť matkou toho dieťaťa tak to nenechám tak!!!

Polárka (bez overenia), St, 15. 10. 2008 - 00:17

je to tak ak sa deti handrkuju medzi sebou, treba to vydrzat a nechat tak...
ale ak ide o konflikt dieta a iny dospely nez rodic tam treba zakrocit (teda v tomto pripade)

Polárka (bez overenia), St, 15. 10. 2008 - 00:15

1. Dievcatko chce mat to co ma Tvoja dcerka... Je jedno o co konkretne ide... Proste je si vedoma svojho nedostatku, zrovnava sa z niekmy inym a ten tazivy nedostatok ju neskutocne irituje. Tu je problem jej matky. Keby jej matka bola schopna vidiet samu seba ako dokonalu a uzasnu bytost, vedela by k tomu vychovat aj svoju dceru. Miesto toho ju podporuje v hladani samej seba prostrednictvom zrovnavania sa s druhymi. Chudak dieta prijalo tuto hru a vyuziva to na 110%... Nie je stastna ani matka a ani dcera. A zial s tym sa neda nic robit, pokial to milej mamicke nedocvakne.

2. Pani ucitelka, je krava jak tram - lebo robi zodpovedne dieta za pocity dospelej zenskej, ktora sa ani trochu nevie ovladat, a sprava sa ako rozmaznane sproste decko. Pardon za vyraz. Lenze ta zena sa tak aj citi. Zije zivot svojho dietata a nie svoj. Nieco ako sebauctu uz zrejme stratila uplne. Pravdepodobne sa riadi heslom "na mne nezalezi, len aby sa XY mala dobre"... Krasne stratila samu seba a je len tienom svojej rozmaznanej dcery. Uz teraz ju uci to, ze matka je pre nu nepostradatelna a ona sama stoji za nic a nic bez matky nedokaze.
A ucitelka je pravdepodobne zena co nedokaze pochopit jednu zakladnu vec, ze za svoje POCITY a MYSLIENKY sme si zodpovedny my sami.

3. nic s tym nenarobis vsetky 3 treba polutovat a popriat im nech sa zbadaju, a mozu byt konecne stastne

4. preto hovorim, ze v prvom rade ma kazdej matke, a vlastne kazdom rodicovi zalezat na sebe a svojej spokjnosti a vyrovnanosti... lebo sposob akym zijeme je priklad pre nase deti... a deti sa najviac naucia od nas... vtip je v tom vediet si dopriat, a pritom vediet rovnako dopriat detom...
vazit si sameho seba a vazit si svoje dieta... nikdy ho neponizovat a ani nezhadzovat - lebo v takom pripade ponizujeme a zhadzujeme aj samich seba...
btw. kto si vazi seba a lubi sa, vazi si aj svoje deti a vie ich skutocne lubit... Zlomené srdce

hadam som to nejak neprehnala Veľký úsmev Objímam Zlomené srdce

georgina, St, 15. 10. 2008 - 07:17

Hviezdička, napísala si to síce pekne na celú hubu, ale súhlasím s tvojim komentárom od začiatku po koniec.

Manny, skús to nejako rozumne vysvetliť svojej dcérke - slovami jej veku primeranými, ale pravdivými. Niečo v zmysle: aj dospelí robia chyby, nie sú dokonalí a že sa ti nepáči, čo vykonala tá pani, ani čo vykonala učiteľka. A potom sa dcérky spýtaj, čo si o tom všetkom myslí ona.

Toto sa mi vždy "oplatilo" - brať vážne (t.j. nevysmievať sa) aj názory a pocity detí...

Slnko Slnko Slnko

Polárka (bez overenia), St, 15. 10. 2008 - 12:16

nuz tak nejak to vypalilo Chichocem sa

Natinka, St, 15. 10. 2008 - 11:50

suhlasim a napisala si to ako za mna, aspon si nemusim drat prsty...Chichocem sa

-, St, 15. 10. 2008 - 13:01

aj ja súhlasímPrekvapenie Poláročka, tuším sme obidve o malinký kúštik otvorili svoje Zlomené srdce srdcia a vieme sa pochopiťÚsmev Neviem, aká zmena prišla u teba, ale ďakujem ti za ňu a ...sebe a aj všetkým ostatným prajem, aby dokázali takýchto krokov vo svojom živote spraviť ešte veeeeeeľmi veľaÚsmev Slnko
A bod č. 4? Áno Áno Áno Áno nestavajme záujmy svojich detí nad tie naše, skúsme ich skĺbiť tak, aby sme boli šťastný všetci. Aj ja som šťastná, keĎ je šťastná moja dcéra, ale to môže iba keď jej nechám samostatnosť a priestor pre VLASTNÝ život a nebudem do neho zasahovať, iba (keď bude treba) podám pomocnú ruku alebo radu.
Bohužiaľ, niektorý rodič si myslí, že dieťa dokáže žiť "správne" iba keď zaň budú žiť jeho život. Nanajvýš smutnéPlačem Plačem Plačem Nedostanú svoju šancu a tak, keĎ raz príde skutočná životná skúška, nedokážu ju zvládnuť, pretože nedostali šancu naučiť sa žiťPlačem

lusesita, St, 15. 10. 2008 - 00:24

To je teda neuveritelne,ucitelka sa zrejme tiez boji tej dotycnej hufnice.Nuz aj takato moze byt podoba opicej lasky.

bettty, St, 15. 10. 2008 - 06:45

Tak to je sila, že aj medzi dospelými sa nájdu malé deti. A potom, že by si deti mali brať príklad z dospelých.
Nedá sa nejak do toho zasiahnúť, teda myslím nemôžu rodičia niečo vyriešiť na rodičovskom združení???

žofia, St, 15. 10. 2008 - 08:49

To je neskutočné, ako sa zachovala učiteľka. Nie je to zrejme ten pravý pedagóg, takých je už veľmi málo. Či by pomohla nejaká sťažnosť,neviem, ale mohlo by sa stať, že by si učiteľka na dieťa ešte "sadla". Najlepší je určite ten rozhovor, ako navrhuje georgina.

manny, St, 15. 10. 2008 - 08:58

Tu uz sa neda riesit nic.S tych dvoch sa stali super kamosky.Peni ucitelka vsade pretlaca to dievca a aj deti musia spravit to co si dievcatko zaumieni.Lebo jej nazor je ten naj.Aj ked niekto navrhne nieco ine vzdy sa spravi to co chce to dievca lebo sa deti boja aby neprisla mamicka a nekricala aj po nich.Pani ucitelka si pocas hodiny telefonuje s tou mamickou a oslovuje ju menom.No co mozu potom tie deti?Moja dcera vie ze chybu spravila ucitelka a mysli si o nej svoje.Vsetky vzdy pekny pozdrav a viac si ich nevsima.Ja len ze vsetci dnes nadavaju na deti.Tie su horsie to je pravda.Dcera uz chodi do inej triedy a je predsedkynou.Ale niekedy sa mi zastavuje rozum nad tym co tie decka dokazu.Aôle pedagogicka? A to nie je vsetko co vyviedla s touto mamickou bolo toho ovela viac.A mamicka ublizeneho dievcatka? Vyriesila to po svojom.Dceru dala do inej triedy a viac to neriesila.

eva m, St, 15. 10. 2008 - 09:39

Ahoj manny,
neda mi to a musim sa vyjadrit, lebo z takychto "tiezpedagogov" a neuspokojenych rodicovskych ambicii mam vylozene hrozu. Milujeme svoje deti, to je jasne, ale pokial sme normalne a mame akotak zdravy usudok, musime uznat, ze ziadne dieta nemoze byt dokonale, kazde je dobre v niecom inom, preto nasilne prerabanie decka podla nasich predstav moze mat nedozierne nasledky- sebareflexia, sebaucta, sebavedomie... Ta matka si neuvedomuje, ako svojeje dcere skodi!!! Tym, ze dceru prelozila do inej triedy, sa co riesi?!? U vas v triede zanechala zly pocit a co si mysli, ze v inej triede najde pre svoje sposoby pochopenie?
Dalsia vec - ako si maju deti vazit tu ucitelku, ked jednoznacne citia nespravodlivost a zaujatie?!?! Urcite by o takomto pristupe mal vediet riaditel skoly, lebo pani ucitelke mozno ani nedochadza, co sposobila.
Eva Slnko

manny, St, 15. 10. 2008 - 09:58

evi mas pravdu mal by sa ale kto za nim pojde? Mna sa to netyka mojej dcere neublizila aspon nie takto.A to mamicka ublizeneho dievcetka dala dieta do inej triedy.Ma inu ucitelku, a vraj uz je spokojna.No a mamicka histerka?Ta pokracuje a nadalej riesi vsetko za dceru.Niekedy sa divim ako moze to dievca normalne fungovat s takou mamou

eva m, St, 15. 10. 2008 - 10:25

Aha, tak to som nepostrehla, kto prelozil dieta. Tak ta problematicka ostala u vas?! Aj Ty mozes zajst za riaditelom, ved sa to tyka aj Tvojej dcery, ked je v triede dusno. Deti su na nespravodlivost vnimave, ale maju malo moznosti branit sa voci dospelym. Dievca preberie od mamy modely spravania, bude vzdy cakat, ze sa veci vyriesia bez jej namahy.
Co keby si sa skusila porozpravat s ucitelkou, nech pocuje iny pohlad na vec ako je ten jej?
Eva Slnko

-, St, 15. 10. 2008 - 10:40

ja by som tiež išla za riaditeľom. Všetko čo vidí moje dieťa je pre mňa dôležité, všetko čo prežíva. Ale rovnako sú pre mňa dôležité aj iné deti. Samé sa pred zlom dospelých neochránia a keď to nemienia urobiť ich rodičia, niekto dospelý musí. Riaditeľ má dvere otvorené a možno budeš prvá "vlaštovka", čo spustí lavínu. Správanie učiteľky je nanajvýš nekorektné a nemala by za katedrou vôbec stáť.

-, St, 15. 10. 2008 - 10:35

tak toto je sila!!!
By si zaslúžili všetky cez hubu- učiteľka, a aj obe mamy. Síce z mojich čias mám jednu príhodu.
Na prvom stupni sme mali staršiu pani učiteľku, stará panna, žila s mamou. Mala asi 60 rokov a výchova pre ňu tiež začínala aj končila pri trestoch. Aj fyzických. Jeden spolužiak raz nevedel vypočítať na tabuľu príklad a tak mu chytila vlasy a obúchala hlavu o tabuľu. Plakal ešte 3 hodiny. Na ďalší deň neprišiel do školy, len cez 3 hodinu prišla delegácia na čele s jeho rodičmi, riaditeľom a aj obomi zástupkyňami. Opýtali sa nás, čo sa stalo. Všetky deti sme pokrútili hlavami, že nič a že to nie je pravda. Spolužiaka sme viac nevideli. Klobúk dolu, rodičia, že verili svojmu synovi a jedno obrovské prepáč, Peťo Koštrna, že sme boli zbabelí. Za toto moje zaváhanie sa hanbím celé tie rokyPlačem
A stále sa čudujem, že ľudia ako učitelia a aj riaditeľ nevedia riešiť takéto prípady. Báli sme sa, ona tam stála a keby vstanem, vedela by, že to ja. Kto vie, či by sa niekto pripojilPlačem Ach

Polárka (bez overenia), St, 15. 10. 2008 - 11:05

no mna napadla jedna vec, ci to nevadi aj ostatnym rodicom - tak ako naznacuje Akira...
asi by nebolo od veci na rodicovskom zdruzeni alebo niekde inde otvorit tuto temu a porozpravat sa Mrkám

manny, St, 15. 10. 2008 - 12:20

No babulky konkretna mamina sa nedavno chytila ponuknuteho miesta v skolskej rade.Kedze je doma nepracuje ma cas sa tomu venovat.A venuje sa rada.Na poslednej schodzi si stebotala s riaditelom ako stara kamoska.To nema zmysel.A co sa tyka rodicka? Naznacila som to ale mila pani ucitelka sa z toho vykrutila a ako som sa dozvedela neskor ostatny rodicia nechcu mat s tou mamickou nic lebo vraj je to poriadna harpija.Moja dcera? Ta ju ma na haku ako vravi .Ona sa jej neboji a co je hlavne vie si poradit aj s jej dcerou.Verte mi ,ze keby som zistila nepravost na svojej dcere ,to by sa divilo cele mesto.

manny, St, 15. 10. 2008 - 12:27

A Akira13 chapem tvoju "zbabelost".Neviem kolko mas rokov ale volakedy sa naozaj nedalo len tak postavit za niekoho.Ta ucitelka by ti to potom iste dala pocitit a ak nie ona tak mozno ine ucitelky.A samozrejme by sa to s tebou nieslo aj do buducnosti.Mala by si to napisane na cele ze si sa postavila proti ucitelke a nakoniec by si ostala najhorsia ty.Tak to volakedy chodilo.Ale mate pravdu teraz je ina doba a povedat si svoj nazor uz nie je take nemozne.

-, St, 15. 10. 2008 - 12:50

nebolo to až tak dávnoChichocem sa Mám 21, takže to už boli časy ako sú tieto. Ale popravde? Schovávať sa za svoju zbabelosť, či to že "som dieťa" a radšej ponúknuť iného kožu za tú svoju nie je môj štýl. Preto ma to mrzí. Viem, že moje správanie pre iného nie je odsúdenia hodné, ale ja žijem so svojim svedomím a to sa ma preto často spytuje, či som so svojim správaním vtedy spokojná. Nie som. Ale čas nevrátimKvietok Kvietok Kvietok

manny, St, 15. 10. 2008 - 14:08

Ale ved ty si fajn zienka Akira.Uz len to ze ta to mrzi je dobre.Mas svedomie a to je na tebe krasneTlieskam Tlieskam Tlieskam

Mortisa24, Št, 06. 11. 2008 - 15:44

Ty kks...tak moja dcerenka ma iba par mesiacov, ale keby ze iba raz na nu vyletela nejaka pic..ka tak to by ste videli akoby lietala! Akoze fajn deti maju skriepky, uci ich to hladat smer v zivote, na co si dat pozor a tak, ale to ma byt iba medzi detmi! Ziadna dospela osoba do toho nema pravo zasahovat, teda podla mna, iba ak uz ide o nejaky extrem, ale snad nebude na moje dieta krocat nejaka herecka, ktoru asi dobre dlho uz nevymrdali hehe

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama