reklama

Pohlad na "moj" svet NM mojimi ocami.

Pridal/a eifelovka dňa 02. 03. 2008 - 17:52

reklama

Mozno tymto blogom pcham hlavu priamo do "tlamy levovej" ale cely den rozmyslam nad poslednou zdlllllhavou debatou v inej diskusii.. Kto si hovori "to si asi pocitame"? Chichocem sa
Debata zacala niecim inym a nabrala uplne iny smer.. ano, AJ mojim pricinenim.. doslo na moju "vycitku" ku gramatike.. Bola vsak "hodena" do eteru ako myslienka, ze ked chce niekto viest konstruktivnu debatu, mal by poznat svoje zbrane.. tato veta bola pre Polarku, ALE tymto nechcem nikoho odradit od toho, aby sem cez chyby ci nechyby prestal prispievat.. ja som sa vela veci naucila ci si opravila prave vdaka tomu, ze ma na ne niekto upozornil.. niektore veci mi biju do oci, u mojho ex ci u pana Golonku slovo "hrajeme" a u mojich kolegov talianov, ze nie su schopni povedat slovo "desktop" a hovoria neustale "dekstop" Neznamena to, ze som neomylna, ale rada sa naucim nieco, co mozno kazim.. A prave preto vrham sem otazku, ktoru sme riesili s Konvalinkou.. kedy sa pise "my sami/samy" alebo "oni/ony sami/y" Ja som totiz teraz z toho taka zblbnuta, ze uz to fakt neviem.. bola som si ista niecim a po debate s Konvalinkou uz nie som.. Taaaapam a rada by som bola, keby ste vyslovili svoje vysvetlenie, nech sa nieco poucim Chichocem sa

No.. este nekoncim.. chcela by som vam vsetkym "dovolit" nakuknut cez moje "pismenkove modre oci" do toho mojho sveta, ktory sa tyka VAS... zacnem u Polarky, kedze ona mi vlastne nepriamo vnukla tuto myslienku Mrkám
POLARKA..pre mna si silna bojovnica, obcas bijuca sa hlava nehlava, ale kto sa "nebije do prs" ked je nahnevany Veľký úsmev Ja prva.. jedine, co som ti chcela povedat, ze aj v hneve mozes konat s tou tvojou super vztycenou hlavou, len obcas sa da vsadit na usmev a inteligentny odpal.. to ja obdivujem, prave preto, ze to neviem, mozno budes uspesnejsia Chichocem sa
KONVALINKA.. fakt ma zaujima to gramaticke riesenie, po 6 rokoch mimo SK mi slovencina chyba a kedze mi trosku biju do oci slova "chibas mi" ci "mylujem ta" naaajdi pre mna to vysvetlenieeeeee "sami/samy" Veľký úsmev
ROBINSON.. "damy" ako ja Chichocem sa sice bojuju zubami nehtami, ale ty sa mi zdas presne taky ako ja, ked sa ma niekto dotkne.. prchky a trosilinku jesitny.. AKO JA Veľký úsmev A kedze toto su vlastnosti, ktore si velakrat vycitam, lebo slova vyslovene pod ich "posobenim" mozu boliet niekoho ineho.. jasne, ze krasne slova tiez dokazes predniest, ale kedze som v stadiu kritiky Chichocem sa mimochodom, moje pripojenie k tej diskusii bolo prave vdaka tebe a predstav si, ako prva som si zastavala tvoj nazor Chichocem sa len si si to asi v tej rychlosti "nevsimol" Vyplazený jazyk
MIREC moj silny spolubojovnik Chichocem sa len sa nenechas tolko uniest emociami ako ja..chcela by som to vediet aj ja, byt diplomat.. No NEVIEM Chichocem sa

Taaaakze tychto 4 som vymenovala ako prvych, lebo prave s nimi boli moje posledne burlive diskusie Chichocem sa
Nechcem a nemozem vsak zabudnut na ostatne z vas.. ako:
JARMILKA, vzdy sa super pobavim na tvojich prispevkoch a ver mi, ze "vykecanie - vypisanie" sa spolu s tebou je ako dat si spolu kafco..
SVETLANKA, aj s tebou som bola konfliktnaaaaa Chichocem sa ale sama dobre vies, ze to nebolo osobne, len myslienka na toooolko pozitivna, ked si niekde v .. hlbinaaaach.. je obcas velmi tazka, ale aj vdaka tebe vnimam vela veci inac..
KAMILKA, na margo tych pozitivnych myslienok v negativnych chvilkach, nechcela som sa ta dotknut v diskusii o tvojom "depkovom obdobi", praveze ta obdivujem, ja mat tolko na pleciach asi by som uz bola "nebohaaaaa" a ty k tomu este aj tvoris Prekvapenie
MIRA-MARIA "vzdy pripravena" (to budeme mat este z tych davnejsich cias) Chichocem sa vysvetlit reakcie leva (som zvedava ako ma rozzanalyzujes) Chichocem sa Vela tvojich slov si v hlave vzdy preberiem, je to trosku take povzbudive vysvetlenie niektorych mojich reakcii Chichocem sa
A co tak LYDUSH a KEYWEST..tiez sme si tu toho popisali co Chichocem sa a vela o sebe prezradili, ale povedzte.. zabudnut na "laska" a "moja" sa proste neda.. Chichocem sa
A co RADKA Chichocem sa Ta bude rada mojmu dlhemu prispevku o "nicom" Chichocem sa A bodka Pohoda
No a jasne, ze nemozem zabudnut ani na uz nie tak casto viditelnych "ucastnikov NM" ako je UNBELAMI ci ROSA a KLICKA a nase piatkove "zvrhlosti" Chichocem sa obcas sa pridaju, ale asi sa stratili prave tak ako za par tyzdnov ja v denno dennych starostiach pracujucich...
Mohla by som takto pisat a pisat do nekonecna, ale aj tak by ste to preskakovali Chichocem sa ved mena ako AMALKA, ARIESA, FILIPKA ci MOLEKULA ci vsetky DANKY a KATKY sa tiez nestratia.. to by bolo ale do nekonecna Prekvapenie

Tym, ktorych som nemenovala, sa ospravedlnujem, verte, ze si citam kazdeho profil, ked ma zaujme ci uz negativne alebo pozitivne jeho pribeh.. ozaj baby, niektore teda by ste mali ten svoj profil doplnit Veľký úsmev

CHCEM aby ste vsetci vedeli, ze ak niekto nie je moja krvna skupina, resp nase diskusie su trosku osobne, neznamena to, ze si tie osoby nevazim.. vsetky tie osoby, co tu boli vymenovane, su tie, s ktorymi vediem najviac diskusii ja osobne a tym padom je to o tom, ze mame o com "tocit", ze ma ich nazory zaujimaju, aj ked s nimi nie vzdy suhlasim.. a ze su to presne taki bojovnici ako som ja, mozno trosku ludia, co vyhladavaju diskusie aj pre moznost sa konfrontovat, ci sa zabavit, ci.. to je jedno, dolezite je, ze ste tak ci tak doleziti pre moj den Áno
Aj tie zenusky nemenovane, mozno menej prispievajuce, ale ako vravim, citam si "kto je kto" takze prosim doplnit Chichocem sa

P.S: Preco tento "nudny" kriticky blog? Asi tak trochu ako mala "rozlucka" uz so spominanou moznostou, ze za par tyzdnov sa tu tak casto objavovat nebudem.. nova praca, novy zivotny rytmus a hlavne cez den ziadny internet.. kolko ludi to asi potesi coooo Chichocem sa

TAK a mozete spustit.. jasne, ze kritiku Vyplazený jazyk


reklama

reklama

eifelovka, Po, 03. 03. 2008 - 15:29

DIK Mirec.. poznanie je momentalne v tom, ze sa mam teda este co ucit, aby som nikdy nesklzla z "ironickeho humoru" na tenky lad, na ktorom by som mohla niekoho poranit.. to je jedine by ma mrzelo Pohoda

mirec, Po, 03. 03. 2008 - 15:43

nemaj boja, tvojimi prispevkami si objektívne nemohla nikomu spôsobiť citové poranenie. Nazvali si veci pravým menom. Učiť sa máme stále čo všetci. Veď čím viac čítam a poznávam tým viac zisťujem, aký som maličký... Kto to takto vníma, je na dobrej ceste k múdrosti. Dokonalí však nebudeme nikdy...

svetlana (bez overenia), Po, 03. 03. 2008 - 16:36

pamatam si, biele nohavice Chichocem sa Úsmev

eifelovka, Po, 03. 03. 2008 - 16:41

A ked ti poviem, ze ma teraz bielu bundu? Veľký úsmev A uz neriesim, lebo kedze nechce chodit ako "prasiatko", tak si dava bacha.. aj sef sa ho pytal, ze ako to robi, ze ma tu bundu stale bielu Veľký úsmev

lydusha (bez overenia), Po, 03. 03. 2008 - 19:45

Bozkávam Bozkávam Bozkávam Bozkávam Bozkávam aj ja ta mam rada slaaaaaaaajBozkávam Bozkávam Bozkávam Bozkávam Bozkávam Bozkávam

jezkovy zraky, toto malo byt pod vyvykinym prispevkom, Prekvapenie

vyvyka, Po, 03. 03. 2008 - 21:15

To nič,Lydush,ja som si to našla.Zlomené srdce Bozkávam Bozkávam Bozkávam Bozkávam Bozkávam

mirec, Po, 03. 03. 2008 - 15:23

eifi, ahoj.
dnes nestíham, tak Ťa len pozdravím. Voči tvojej gramatike ako aj prejavu čo do obsahu a formy nemám vôbec žiadne výhrady, takže žiadna kritika sa nekoná. Veci vnímaš tak ako treba, logické odozvy bez excesov, nemáš zbytočné úvahy typu "keď nejem som hladná, vy tiež?" Takže s tebou ako diskutujúcou sa mi píše v pohode a Tvoje reakcie rád čítam. Prejem Ti pekný deń. mirec.Slnko

lilly, Po, 03. 03. 2008 - 15:48

Pokrocili ste uz daleko v tomto dialogu, ale este k tym prispevkom a ich gramatike. Hrubky ci vynechane pismenka ma moc nedvihaju, hoci mi biju do oci (holt, slovencinarka sa nezaprie, je to profesionalna deformacia), ale co ma (neviem najst to spravne slovoÚsmev ) su clanky pisane bez ciarok a bodiek, kde sa jedna veta prelina s druhou tak, ze to musim citat aj trikrat nez pochopim myslienku autora. Viem, ze ti, co ich pisu sa potrebuju surne vyrozpravat z toho, co ich kvari a hladaju radu, nie stylizaciu. Len... ako to povedat... frustruju ma, lebo som si nie ista, ci ich chapem spravne. Vyplazený jazyk

eifelovka, Po, 03. 03. 2008 - 15:55

Tak vidim, ze vsetci mame nejake "uchylky" Veľký úsmev Tiez zaujimavy postreh Áno budem na sebe pracovat Chichocem sa Ozaj, co nam prezradis ty na temu "samy/sami"?

katika2, Po, 03. 03. 2008 - 17:10

Ja len tak na okraj - rada chodím na naničmamu, fakt že hej, píšete sem pod nickom nielen Vy, čo sa tu tak "dobre poznáte" ale občas aj ženy, ktoré majú ozajstný problém, majú strach ho povedať rodine či známym. Zdalo sa mi to také pekné! Keď písala niektorá z nás o probléme, x-krát mi padla do oka chyba ale vôbec som nereagovala, mala som pocit, že ide o niečo viac. Kvietok

eifelovka, Po, 03. 03. 2008 - 17:10

Katika, neboj, ide tu o nieco viac.. tema "gramatika" tu uz bola viac krat pretriasana.. tak dufam, ze presne tak ako vtedy sa pisalo dalej, bude sa aj teraz.. a ak si vsimnes, Polarka pridala blog, tak ak to neodradilo ju, nemalo by nikoho Mrkám

lilly, Po, 03. 03. 2008 - 17:48

K "samy/sami" a "ony/oni" ste si uz odpoved dali. Tvrde y je pre zensky a stredny rod. Ale co som si stihla vsimnut, tak v poslednych rokoch si s tym tazku hlavu nerobia a zauzival sa pre vsetky rody hlavne "oni" a to makke i. Aj slovencina je vo vyvoji a tak ako napr. anglictina kraca k zjednodusovaniu.

A co sa tyka tych nestastnych ciariek a bodiek, tak aj mne casto pri rychlom pisani ujdu. (Esteze Word sam nahadzuje velke pismenka po bodkeMrkám ). A je mi jasne, ze nejde o ne. Len ta podstata autorovej vypovede sa potom niekde v tom zasmodrcha a pracne ju lovim Mrkám.
Ale ide predsa o to poradit, ak vieme, nie opravovat chyby.

nielen žienka domáca, Po, 03. 03. 2008 - 20:50

Lilly, PLS, ako je to v pripade, ze ide o zmiesane pohlavia?! Toto este stale nebolo zodpovedane!

eifelovka, Po, 03. 03. 2008 - 21:52

Konvalinka, presne som na to myslela Veľký úsmev

molekula, Ut, 04. 03. 2008 - 10:07

dcera vravi,ze ked ide o zmiesane pohlavia tak sa to bere ako mnozne cislo a vtedy sa pise makke i...a je to jedno ci sa to pouzije v tychto vetach:
ZENY A MUZI SI SAMI UPRATALI IZBU
ZENA A MUZ SI SAMI UPRATALI IZBU
takto mi to vysvetlila...Mrkám

lilly, Ut, 04. 03. 2008 - 17:12

Trochu som nepochopila, o co vlastne ide. Sorry.
Takze - mnozne cislo ma vzdy a vsade makke i (na konci slova). Aspon som sa zatial nestretla s vynimkou, ani ma ju na VS neucili. Mozno nejake cudzie slovo by mohlo byt vynimkou.
No a ak sa jedna o viac ako jednu osobu (na pohlavi nezalezi), je to uz mnozne cislo.
Inak by sme sa v tej prvej vete mohli rozhodovat ci dame makke i alebo trvde (to je asi co vas zaujimalo)
a v tej druhej by sme riesili dilemu temer feministicku - dat tam "sama" alebo "sam". Vyplazený jazyk
Takze vsade makke i.

nielen žienka domáca, Ut, 04. 03. 2008 - 17:27

"Sme dvaja mladi ludia, starajuci sa o jedno dietatko, nic sme nezdedili a v blizkej dobe ani nezdedime, cize o vsetko v zivote sa budeme musiet postarat samy."

Ide o tuto vetu a to samy or sami na konci. Nie je to pridavne meno vzor pekny, takze sa tam podla mna neuplatnuje to pravidlo o "mnoznom cisle s makkym i". Ale necham sa poucit.

eifelovka, St, 05. 03. 2008 - 09:04

V mojom novom blogu som natrafila tiez na "sami/samy" a kedze stale neviem ako to ma byt, tak som tam sibla to makke "i" Tak ak je to zle sorry, ale ja by som uz tiez rada vedela ako to teda ma byt Veľký úsmev Vidis Konvalinka aka super debata z toho vznikla a aka dilema Veľký úsmev ale co, aspon "poplkame" Veľký úsmev

molekula, St, 05. 03. 2008 - 11:20

dcera to dnes riesila zo slovencinarkou a zhodli sa na tom,ze je to "sami"..ako mnozne cislo inac v slovencine su rozne zvraty tazko riesitelne napr.
Vyr letel nad vodným vírom a zrazu oba v?ri zmizli

eifelovka, St, 05. 03. 2008 - 11:24

Tak ta posledna veta je fakt SUPER Áno A ze dakujeme dcere za zaujem Chichocem sa

nielen žienka domáca, St, 05. 03. 2008 - 11:24

Nemozem suhlasit so slovencinarkou Mrkám Moze tam byt makke i, ale nie z toho dovodu, ako vravi ona, pretoze sami v tomto pripade nie je pridavne meno! Nemoze ho teda sklonovat podla vzoru pekny, a tak sa nemoze odvolavat na mnozne cislo. Tato vec suvisi s pohlaviami, nie mnozstvom osob. Ved "Tri zeny tam boli samy" je v poriadku, hoci je tam viac zien.

nielen žienka domáca, St, 05. 03. 2008 - 11:31

Myslim, Eifka, ze mas pravdu ty. Myslim, ze je to tak, ze este aj v pravidlach slovenskeho jazyku vladne absolutna neemancipacia a je jedno, ci je tam milion zien a len jeden muz, prevlada jeho makke i. Ale aj tak tuzim vediet PRECO to tak je a hlavne chcem vidiet dokaz od jazykovedcov, kedze ako vidim, na slovencinarky sa neda spolahnut Mrkám

S tymi v?rmi: je nelogicke povedat oba v?ry, kedze su to neidenticke veci, takze je to nelogickost a preto nema v priruckach vysvetlenie.

Ale preco je ryza s tvrdym a rizoto s makkym, hm? Aj to viem Mrkám Rizoto je prebrate z cudzieho jazyka, tak sa prebralo aj s tym jeho makkym i.

Da este niekto nejaky paradox? Resp. jazykovednu hadanku?

eifelovka, St, 05. 03. 2008 - 11:44

Mne bolo vysvetlovane to mnozne cislo "mix" na ONI/ONY.. ked muzi - ONI (I) a ked zeny tak ONY (Y) no a ked MIX - cize ONI (lebo ONY bolo len vyhradne pre zeny) tak I.. ja by som to brala skor tak, ze sme jedine, co maju tvrde Y len a len pre seba Veľký úsmev

Rizoto sa povie aj tu v taliancine, ze by nejaka "latina"? Veľký úsmev len sa to pise "risotto" a ryza je tu "riso" takze u nich to ma zmysel.. Oni si to zjednodusili, maju len makke i a hotovo Veľký úsmev ale asi prave "latina" bol dovod preco sa slovania mali chut a potrebu "odlepit" co?! A teraz sa vsetci ucime cudzie jazyky Veľký úsmev kolobeh zivota je nadherna vec Veľký úsmev

molekula, St, 05. 03. 2008 - 11:41

konvalinka vyhlasila som vojnu slovencinarke Chichocem sa dcera chodi na konzulatcie zo slovenciny pretoze by chcela studovat lingvistiku tak to budu riesit ako temu cislo "1"
"Tri zeny tam boli samy" ja by som to napisala takto tri zeny tam boli same....tak neviem
v tejto suvislosti ma napadol vtip:
policajti nasli mrtvolu pred kinom a ked pisali zapisnicu tak sa jeden pyta druheho ake i je kino??? ten zarozmysla a povie..vies co odvlecme ju pred kostol tam nieje ziadne "i" Chichocem sa

robinson, St, 05. 03. 2008 - 11:57

Ja tiež hovorím a bežne píšem "samé". Úsmev Ale zatiaľ je to ešte stále nespisovné slovo.

nielen žienka domáca, St, 05. 03. 2008 - 11:56

Uz len tolko - Eifel nasla, ze "Tri zeny tam boli samé" je nepripustne a ja si tak matne spominam, ze sme sa to tusim ucili - ze je to len rozsireny zlozvyk, ale spravne je samy.
Molka, ako fakt, odvolavat sa na mnozne cislo v takomto pripade mi pride velmi velmi velmi neprofesionalne Váľam sa od smiechu po podlahe Mala by si si tu ucku preverit!

molekula, St, 05. 03. 2008 - 12:20

to same zeny som si vymyslela ja preto som tam hodila ten vtip.. nevies ake i tak zmen slovo Chichocem sa
a co sa tyka tej slovencinarky tak som vysvetlila ze odvodzovala to tym ti mladi ludia a ony ako tie zeny v podstate to povedala spravne..nepovedala,ze to je pridavne meno Mrkám inac super tema..uz davno som tak nelistovala v pravopise Chichocem sa Mrkám a ako sa hovori opakovanie je matka mudrosti Vyplazený jazyk

nielen žienka domáca, St, 05. 03. 2008 - 12:42

Nepovedala, ze je to pridavne meno, ale chcela nan pouzit pravidlo, ktore sa pouziva len v pripade vzoru pekny, co sa uplatnuje iba pri pridavnych menach... To je jedno, je to zlozite, ale mam dojem, ze dcera by sa mala radsej spoliehat na knihy. Mam nejake semestre z pravopisu... Je to fakt jedno, vela som aj ja pozabudala, ale ucitelka by nemala. A kosti - tam je na konci makke i, ale kosti samy je tvrde... No neviem, ci som pochopila, co chcela ucka povedat. OK, koncim s poucovanim a idem hladat odpoved, i ked ja v hladani na nete nie som ziaden majster. Smútok

molekula, St, 05. 03. 2008 - 13:26

mozno by si to pochopila keby ti to priamo povedala ona..vies je to takto ja zavolam dcere,ktora mi bud cez prestavku,alebo cez hodinu zodvihne ja jej to poviem a ona mi to posepka alebo zakrici podla toho kde sa nachadza a ja to tu natukam...tak vidis ake dlhe vedenie nam vedie k teme SAMY/I/ Chichocem sa dokonca to mozem aj zle napisat ako si vsimla eifi ked som to napisala opacne Veľký úsmev ale vies co? je to zaujmave pretoze ked nieco pises tak automaticky ti idu pismena ani nevies ako..ak sa stretnes zo slovom ktore az tak casto nepouzivas tak zarozmyslas ake sa tam vlastne pise i???u mna to funguje takto napisem si oboje a kukam na to slovo ako puk a rozmyslam ktore je tam krajsie Mrkám ked pisem daky list tak si zapnem pravopis a dam si skontrolovat cela pysna,ze mi nic neukazalo to dam precitat dcere a ona mi tam najde chyyyyyb ajjajajaj Veľký úsmev ja osobne priznavam,ze ich robim dost hlavne v dlznoch pretoze mne tie slova nezneju ja mam hudobny hluch...stale davam do slova ziadám dlzen..a pri tom viem ze tam nepatri!!!Chichocem sa tak takto to so mnou je Vyplazený jazyk Mrkám

molekula, St, 05. 03. 2008 - 12:15

dalsia informacia ked je to oni ako mladi ludia tak je to makke i a ked je to ako ony zeny tak je to tvrde y..takze to mnozne cislo bolo brate ako ti mladi ludia v tej konkretnej vete...
ale paci sa mi eifin vyrok,ze mame svoje tvrde Y..Chichocem sa

eifelovka, St, 05. 03. 2008 - 14:27

No "mladi ludia" je zas nieco ine, lebo ludia je "pomnozne" Veľký úsmev tak sa tomu myslim nadavalo Veľký úsmev Baby, mne sa nahodou paci, ze sme takto zalistovali v gramatike, lebo mne tu ta slovencina naozaj chyba a talosi mi obcas daju zabrat Veľký úsmev ale mne sa tiez paci ten moj vyrok o nasom zenskom tvrdom "Y".. ved chlapi uz svoje "tvrde" maju tak co Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev to tu zvrhavam Veľký úsmev

Mira-Mária, St, 05. 03. 2008 - 14:53

Eifi, ty si to tu riadne rozbehla... aktívne prázdninujem a len som dnes nakukla, no nedajbože sa až tu dopracovaťChichocem sa ako vidím, keď už - tak poriadne, aby si nám z myšlienok nevyprchala, kým sa nanovo zapracuješMrkám
K tvojej pôvodnej téme: skús ako ja sledovať skôr erupcie na slnku ako lunárny kalendár a máš hneď objektívnu príčinu zmien svojich levích náladMrkám vášnivosť, spontánnosť, nevyspytateľnosť, nepredvídavosť v dobrom i opačnom zmysle... množstvo energie, ktoré v tebe prúdi, by bola v nízkom človeku neznesiteľná výbušná zmes - preto tá tvoja výška... dívať sa na svet okolo z výšky - nie z vysoka, ale z nadhľadu, je výhodou aj umením, nad ktorým žasneme my nižší a nechápeme, prečo sa naše kosti rozhodli viac nepovyrásť a pohľadom slnečníc otáčať tváre bližšie k slnku... pre TO tie často kladené priblblé otázkyVyplazený jazyk
Kritiku LEV nemá rád, no prijíma ju v mene férového dialógu, pravdaže ak je férový..
... čo mňa sa týka, som rada tvojim názorom, priamosti aj zmenám nálad, ktoré k nám ženám akosi patriaBozkávam Slnko

eifelovka, St, 05. 03. 2008 - 15:19

Vidis, nemas co "dovolenkovat", ked ja sa rozhodnem pisat Veľký úsmev To potom nestihas Vyplazený jazyk Vies co, vobec nezasnite nad vysokymi ludmi, viete ako boli, ked sa za rok vytiahnete o 15 cisel? To bolo okolo toho revuuu Prekvapenie Slniecko budem teda sledovat a naladova hadam trosku prestanem byt (baran to nema raaaad) Chichocem sa Ozaj.. po vianociach ma cakal Matej na letisku a kupil mi taku velkuuuu umelu slnecnicu.. a ked som sa ho pytala, preco vybral prave slnecnicu (taaaak som chcela pocut, ze som jeho Slnko ) vies co mi ten moj "romantik" povedal? Ze "lebo ma taku dlhu nozku ako ty" Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev

mirec, St, 05. 03. 2008 - 16:27

fúha, ale ste to tu rozpitvali.Mrkám
Čo ja viem,tak "sami" sa píše v množnom čísle mužský rod životné - teda in natura nominatív plural;
samy - neživotné mužský rod a ženský rod ku tomu. Toto mne osobne ku šťastiu stačí. Výr ak zmizne s vírom naraz, tak napíšem zmizol vír so sovou a mám pokoj.
Možno ste to tu aj takto riešil -, neviem, nečítal som to celé, som moooc zaneprázdnený. Ahoj všetkým - pretože "ahojte" nie je správne.

molekula, Št, 06. 03. 2008 - 08:46

slovencina je straaaasne rozsirena a zaujmave je ze vela ludi pouziva nespisovne slova ale ked tie slovicka su niekedy take rokosne no nepouzi ich Chichocem sa

mirec, Št, 06. 03. 2008 - 11:58

akože furt? Chichocem sa Mrkám
často sa používa tá záveť ale je to ten závet,
často sa používa pernamentka a je to permanentka,
aj v telvízií často počuť hlavný protagonista a pritom protagonista je vlastne hlavný predstaviteľ, takže hlavný protagonista je nem dobre. Alebo slovo rabat 95 % ľudí používa v zmysle ako navýšenie ceny, čo je vlastne marža. Rabat je zľava z ceny tovaru a pod. Ale mne to nevadí, pokým ma o tých nezmysloch niekto extrémne nepresviedča alebo mi netvrdí, že som moc premúdrený. Mrkám
Jednoducho keď som písal diplomovku a mal som prvých 45 strán a myslel som si, že už mám skoro na 50% prácu hotovú, rýchlo ma z toho pán profesor vyviedol, keď mi povedal, že 30 strán z tej práce je "vata". Až ma oblial pot, no ale čo už. Tak som začal predciznejšie a dôraznejšie a menil som slová nielen čo do významu ale aj čo do "odieňa", aby som čo najpriaznivejšie vystihol podstatu vzťahu, či udalosti, či pomenovanie. A potom som zistil, že všetko sa dá robiť ešte dôkladnejšie, dôslednejšie. Je to veľká pravda, že pokora je hormón rastu.

Unbelami (bez overenia), Št, 06. 03. 2008 - 12:15

Mirec! Akoze co si chcel tymto dosiahnut?!
U mna si dosiahol par bodov naviac (respekt) Áno

Úsmev

mirec, Št, 06. 03. 2008 - 12:30

Unbi, nič som nechcel dosiahnuť, ale keď som nazbieral u teba body, tak OK, ďakujem.
Trochu som načrtol, že keď som sa možno v mojich predchádzajúcich príspevkoch trochu sporil, tak to nebolo z roztopaše alebo ľubovôle, ale chcel som pomenovať veci pravým menom a bol som asi niektorými nepochopeny. Takže som za to, aby si tu ľudia robili vzájomne radosť a pohladili dušu, ale nie za cenu hladkania, ktoré nie je primerané a potláča neopomenuteľné hodnoty.Úsmev

eifelovka, Št, 06. 03. 2008 - 13:29

Jeeeej my sme mali toho isteho profaka na diplomovke? Veľký úsmev Ale ja by som ho nevymenila za nikoho, bol to najlepsi profak akeho som na tu diplomovku mohla dostat! Áno

radka (bez overenia), Št, 06. 03. 2008 - 12:56

Eifelovka moja najdrahsiaBozkávam ,
som to ako vzdy necitala, len som hladala, ci ma nespomenies...a spomenula si ma! len ma mrzi, ze v suvislosti s temou "sex".
Nechapem, preco sa ti tato vdacna tema spaja akurat so mnou...neda sa to dako zmenit? ...co ja viem...no, ze by si ma uz v suvislosti so "sexom" nespominala?Plačem

mirec, Št, 06. 03. 2008 - 13:05

radka ahoj, a čo ten plač? Vari sex je doplaču, či tebe ide pri sexe doplaču?Vyplazený jazyk Kľudne eifi napíš, nech spomína v súvislosti so sexom mňa. Chichocem sa
Alebo eifi jednoducho napíš, nech láskavo nepodje*áva. Chichocem sa Mrkám Pekný deň.

eifelovka, Št, 06. 03. 2008 - 13:24

Jooj ja by som tu kludne zacala nejaku peknu diskusiu na temu "sex, milovanie, rychlovky atd atd" ale ked sa nikto nepridaaaa Veľký úsmev Tak to maskujem pod temu "FABIOOOOO" Veľký úsmev Chichocem sa

mirec, Št, 06. 03. 2008 - 13:35

FABIOOO?? ja som myslel, že píšeš o ŠkodovkáchChichocem sa Mrkám

vyvyka, Pi, 07. 03. 2008 - 18:17

Moja drahá,však my sa k tomu okľukou už dostávame,nechcem tak zhurta,Ale Fábio je Fábio..PohodaMimochodom,jemu ďakujem za dobrú masáž aj s prídavkom.Chichocem sa Chichocem sa Mrkám

radka (bez overenia), Št, 06. 03. 2008 - 16:48

Ahoj Mirec. ... nie je do placu (zamerne sa vyhybam tomuto slovu),a do placu mi pri ... naozaj niekedy ide (ale to je vraj pri org....e normalne).
Vidis, a uz zase som sa nechala vtiahnut do debaty o ...!Prekvapenie
Eifi nepoddžubuj!!! (hodila som taky fest vychodniarsky vyraz)

eifelovka, Št, 06. 03. 2008 - 16:53

Kraaaaasny vyraz Radka Tlieskam Uz nepoddzubujem (bez toho makkcena je to este viac super) Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Mne sa vtedy ale ta debata naozaj PACILA Áno

eifelovka, Št, 06. 03. 2008 - 13:22

Radulienka moja zlataaaaa Veľký úsmev Juhuhuuu som sa ta nechcela vobec dotknut, prave naopak, ked som to pisala, myslela som tak strasne na teba a na nasu debatu, pri ktorej som sa ja vcelku dobre zabavala Veľký úsmev a kedze bola "medzi nami dievcatami" a ja som sa naozaj bavila na temu "sex s cudzincom" tak sa mi vybavila ta debata a ten neskutocny rehot, co som pri citani mala na tvari.. nechcela som, aby si si myslela, to co si si myslela Veľký úsmev Zase tocim ako hotentot.. ja to mam len zafixovane ako super debata s tebou.. ale nic, tak o nadhernom sexe s niekym inym Veľký úsmev

P.S Budes to vobec citat cele, ked je to take dlhe? Vyplazený jazyk Veľký úsmev

eifelovka, Št, 06. 03. 2008 - 13:26

Radka, ja to teda kvoli tebe upravim.. pre mna ta debata z minulosti bola SUPER ale ked chces, budem si ta pamatat "LEN" ako Radku z Mnichova s manzelom, ktoreho by za nikoho nevymenila... Pohoda

radka (bez overenia), Št, 06. 03. 2008 - 16:54

aj pre mna bola super! lenze to odsudenie potom... a komentare, ze aka prizemna debata...
No a nove baby si o mne pomyslia, ze som daka sexuchtiva nanicmama, a pritom som "len" radka z mnichova, ktora by svojho manzela za nic a za NIKOHO na svete n e v y m e n i l a!
Eifi, mas moje uprimne sympatie!

eifelovka, Št, 06. 03. 2008 - 16:58

Co ta po "prizemnych debatach" Mrkám Hlavne, ze my "vieme svoje" a ja sa kludne za "sexuchtivu" budem oznacovat aj za teba Veľký úsmev Áno ale ked "dozubujem" tak aj "dodzubujem" ci tak nejak Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev

radka (bez overenia), Ne, 09. 03. 2008 - 14:56

Inak,
som ti este chcela osobitne vyjadrit sympatie za to, ze si konecne uverejnila svoju podobizen...teraz uz viem o com si to hovorila, ked si mi pisala o tom, ze "..a to si nevidela moj ksicht..."Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk
no a Giacommo je fesacisko, ak ked mu poriadne do tvare nie je vidiet a myslim, ze budete mat pekne deti... Áno

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama