reklama

Klub depresívnych žien ????

Pridal/a Ajkak dňa 17. 03. 2008 - 13:48

reklama

Kamarátka mi poradila túto stránku ako dobrú stránku, na ktorej sa dá všeličo nájsť, dozvedieť a taak. Zatiaľ som si čítala len pár príspevkov ale pripadá mi to tu skôr ako nejaký "klub depresívnych žien". Fakt! Každá sa len sťažuje na muža, deti, svokrovcov a taaak. Problémy sú všade, to je normálne. Ale nič pekné nemáte? Ako napr. dnes moje dieťa síce celú noc nespalo ale aj tak je krásne, zlaté a som happy, že ho mám Úsmev)) Občas by sme si tu možno aj niečo takéto prečítali. Nie?????????


reklama

reklama

eifelovka, Po, 17. 03. 2008 - 13:52

Ajkak Veľký úsmev To bude tym poslednym obdobim.. ja som tu tyzden nebola a nestiham sa cudovat Veľký úsmev Ale nie su tu len "depkove" prispevky, len klikas na tie nespravne Veľký úsmev precitaj si napriklad takych "40 minut" a to sa narehoces Chichocem sa

mirec, Po, 17. 03. 2008 - 14:00

...ešte, že nie som žena.
tešme sa na dovolenku, ako táto dáma!
Rodinka leží na pláži a užívá si léta. Najednou tatínek dostane chuť na maminku, tak se zabalí do deky a dají se do
> > práce. Po chvíli se
> > > synek ptá tatínka: "Tatínku co to děláš?" A tatínek mu
> > řekne: "Pumpuju maminku
> > > aby se nám neutopila až půjde do vody." "To je dobře"
> > odvětí synek "včera ji
> > > pumpoval pan plavčík a ještě
> > jazykem zkoušel jestli neutíká
> > > vzduch

mirec, Po, 17. 03. 2008 - 14:01

Bájka na dnešný deň

Stavia sa kulturista s erotomanom, kto dlhšie vydrží.
Kulturista bude nosiť do druhého poschodia ženy a erotoman ich bude uspokojovať.

Kto vydrží dlhšie vyhráva.
Večer začne kulturista nosiť ženy a erotoman každú uspokojí.
Tak to ide celú noc. Ráno kulturista odpadne so slovami :
Ja už nevládzem!"
Aké ponaučenie z bájky vyplýva?
Je lepšie mať styky, ako donášať!!!!!

elin, Po, 17. 03. 2008 - 14:17

Dik, Mirec,
mam dnes naladu trosku povychovavat deti a tie Ezopove uz poznaju daaaavno vsetky...Váľam sa od smiechu po podlahe

annape, Po, 17. 03. 2008 - 14:05

Ajkak aj mne sa dnes podarilo nakliknúť samé depky a položila som si podobnú otázku.Úsmev
Ale beriem to tak, že toto je možnosť, ako dať zo seba to, čo vie potrápiť aj potešiť. ....a zrejme málo žienok píše o svojich drobných radostiach....
Mne veľmi dobre poteší oči a srdce záložka "art mama". Tu sú nádherné dielka - plody tvorby v radosti aj v žiali.
A ak máš niečo pekné , podeľ sa s nami o to. Prajem ti len krásne veci a dobré články.Váľam sa od smiechu po podlahe

Edit, Po, 17. 03. 2008 - 14:17

Myslim ze vsetko je o uhle pohladu, a o tom, kto sa v com najde, co si ma chut precitat a co nie, ci sa zapoji alebo bude len nacuvat.
Su tu dni veselsie i smutnejsie, ako sam zivot. A castokrat je to utocisko pre nanicmamky, ktore inde (co je smutne) sa co i len vypocutia nedockaju. A aj to je posolstvo tejto stranky. Aj ked sem tam tu slaha ohen temperamentnych slovenskych zien s velkym srdcom, ved o to ide, neuhasit ho.Úsmev

Kamila, Po, 17. 03. 2008 - 14:16

A čo myslíš, prečo máme heslo: Som krasna, múdra , úspešná a v depresii.Váľam sa od smiechu po podlahe Chichocem sa Váľam sa od smiechu po podlahe

Hagar, Po, 17. 03. 2008 - 14:37

Jasnéééééééééé!!!!!!!
Veľmi rada si prečítam aj ja niečo iné.
Chce to len chvíľu času kým sa tu zoznámiš so "všetkými kolonkami", popozeráš, prečítaš, a zistíš, že sú tu naozaj výborné príspevky.
A "občas" si tu čítame priam krásne príspevky.Mrkám
Želám ti teda najskôr trpezlivosť pri hľadaní, pobavenie pri čítaní a potešenie pri realizácii /predpokladám, že sa zapojíš do toho písania/Úsmev

renka, Po, 17. 03. 2008 - 14:32

Ajkak...vitaj medzi nami...a napíš niečo o sebe...
mňa by konkrétne zaujímalo, či máš deti?Vyplazený jazyk

Ajkak, Po, 17. 03. 2008 - 14:54

Jasné, že mám ... dieťa. Inak by som predsa na túto stránku vôbec nezablúdila Úsmev))))) A mám manžela, ktorý občas aj poslúcha Úsmev Ale náš syn - 1 a pol ročný ho úplne zbožňuje a ocinko zbožňuje svojho synčeka. sú perfektná dvojka, ale hlavne na jašenie. ale ja sa aj tomu veľmi teším.

eifelovka, Po, 17. 03. 2008 - 15:01

Ja nemam dieta a som tu Veľký úsmev Ale mozem tu riesit aj taketo RADOSTI
Veľký úsmev A kedze vravis, ze tu nie je sranda, tak kukni aj TOTO Veľký úsmev

klodik, Po, 17. 03. 2008 - 16:45

No mne to tu vôbec nepripadá depresívne. Veď aj keď niekto napíše svoj problém tak sa tu nájde obrovské množstvo pozitívnych a povzbudivých odpovedí. Za seba môžem povedať len toľko že mám prácu ktorá ma strašne baví, mám super kolegyne a doslova sa v práci každý deň odputávam od svojich problémov ktoré mám. A keď prídem večer domov tak si sadnem k pc a mám veľmi rada aj ťažšie témy nad ktorými sa treba hlbšie zamyslieť kým napíšem odpoveď. Cez deň nasávam pozitívnu energiu a tu sa dokážem hlbšie ponoriť do problémov iných a pomáha mi to vyrovnať sa s tými mojimi.Je to tu super, že sa maminky môžu doslova vyplakať a dostane sa im podpory, ktorej by sa im možno doma od blízkych nedostalo...Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce a potom zas môžu doma rozdávať radosť a úsmev...

lilly, Po, 17. 03. 2008 - 17:36

sme depresivne lebo aj pocasie je take. chvilu slnko, hned dazd, nevieme na com sme... Vyplazený jazyk
alebo takto: ked mas radost, casto si vystacis sama, ale o bolest sa treba podelit, aby ta nezabila.
ale bude lepsie. Neboj. ide predsa leto.Slnko

nielen žienka domáca, Po, 17. 03. 2008 - 20:23

Za seba mozem povedat, ze uz dva rocky neviem, co je depresia - obchadza ma velkym oblukom. Niekedy som smutna, niekedy podrazdena, ale snazim sa babam hlavne pomahat, pripadne otvorit oci. Skus citat viac a zistis, ako to s tou depresiou vlastne je. Mozno niektore blogy zacinaju smutne, ale ked precitas dalsie riadky, myslim, ze obvykle sa velmi rychlo vyjasnuje Mrkám

Citala som artmamu (zlucim reakciu asi na vsetky podobne prispevky, ako je ten tvoj Ajkak, dufam, ze sa nenahnevas Mrkám ) a uz chapem, co myslela Lydus tou vyrehotanou Keywest. Velmi sa mi pacili tie strucne usmiate komentare. Mozno uz zacinam trosku chapat, co ostatnym babam chyba z tej starej NM (ja som tu tiez novacik).

Ale kocky, ja som taaaak rada, ze sme si podiškurovali, aj sa pooduvali, aj udobrili, nevnimala som to negativne. S Eifel som sa chytila hned v druhy den prispievania snad, ale teraz - ked som ju tu dnes videla, hned mi srdce poskocilo Veľký úsmev Ze mi tu uz chybala. Aj Hagar citam rada, aj Filipku velku Mrkám Proste, ked sa aj chytkame za slovicka, mne sa zda, ze je to PLODNA diskusia. Nerada by som otravovala vzduch - vy vnimate tie nase dotahovacky v zlom? Kazi vam to naladu? Ja ich vnimam tak, ze mi dali vela; nemam pocit, ze by niekto niekoho urazal. Ci som zase nepochopila o akej problemovo-nazorovej burke sa to rozpravalo?

No nic, tak len tolko, ze sa mi tu velmi paci a dobre diskutuje a dufam, ze to tak ostane aj nadalej. A tiez dufam, ze tie "sluzobne starsie" nanicmamky sa tu nebudu musiet nadalej citit ako... no tusim bolo povedane klipkat ocami. To by som bola nerada. Kvietok

eifelovka, Ut, 18. 03. 2008 - 08:48

Konvalinkaaaa.. sa tu taaaakto silno rehocem Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev lebo ja som to vobec nebrala po prve ako hadku, ale ako vymienanie si nazorov, ved pozri kam sa ta konstruktivna debata nakoniec az dostala a aj Polarke sme pomohli napisat super blog o depresii ako chorobe, myslim, ze to bola terapia pre mnoho dusi Kvietok No a ver ci never aj ja kukam vsetky tvoje prispevky, ono predsa je super, ked vies, ze s niekym mozes podebatovat a dokaze ti predostriet niektore veci aj z jeho pohladu.. a co na tom, ze je to obcas take "natahovacie" Vyplazený jazyk Ale neboj, keby som sa haaaadala, tak to by si ma pocula z italy az na SK Veľký úsmev Takze pohoda, mozeme sa teda "hadat" aj nadalej Veľký úsmev

nielen žienka domáca, Ut, 18. 03. 2008 - 09:27

Ved tak som to myslela. Ake hadky - len natahovacky. A myslela som tu "kauzu" Mrkám , ked som tvrdila, ze deti nemame ignorovat a ty, ze niekedy to inak proste nejde. A co ti budem vraviet, mam o par mesiacov starsie dieta a ... zaradila som medzi vychovne metody aj ignoraciu Úsmev

eifelovka, Ut, 18. 03. 2008 - 09:36

Veľký úsmev konecne som spoznala mojho 15 mesacneho synovca, toho "kusaveho" a "hysterickeho" Veľký úsmev jeho vsetko zdrzuje, takze ked si dovolis "ho zdrzovat", tak zacne vyslovene hystercit, ale to uz nepocuje, nevidi.. obdivujem jeho maminu, mna by asi slak trafil Veľký úsmev ale priznam sa, ze cez to vsetko, ked ho prestanes "zdrzovat" tak je taky vysanteny a vyrehotany, ze pri tom blazenom usmeve od ucha k uchu a tymi modrulinkymi ocami so sibalskymi iskrami ta vsetky zle myslienky prejdu Veľký úsmev ale vsimla som si aj to, ze si taketo "nervy" dovoli len na mamu, k ostatnym menej, ale uz vie, ze ked nahodi smutny kukuc, ze som proste namakko Veľký úsmev este, ze ho nemusim vychovavat ja, len s nim santit Vyplazený jazyk

Polárka (bez overenia), Ut, 18. 03. 2008 - 09:24

Tak som rozmyslala o tych hadkacha depresivnych naladach.
Spomenula som si na jeden letny den. Bola som este mala. Na dvore som sa cvachtala v starej vani,ktoru mi otec naplnil teplou vodou. Uplna pohoda a klud. Zrazu sa vsak prihnali mraky a zacalo liat. Velmi som sa hnevala. Ved pred chvilkou tak krasne svietilo slniecko. Skakala som v dome od jedu. Otec sa na mne iba smial.
Chytil ma za ruku a povedal mi : "To je len letna burka. Za chvilu bude pekne."
Ukludnila som sa a trucovito cakala. A veru o chvilu sa rozjasnilo. A navyse sa na oblohe objavila krasna duha. Cumela som na nu ako teliatko na nove vratka. A bolo som rada, ze ta burka prisla a doniesla taku peknu duhu Slnko .

Myslim, ze tak nejak je to aj s hadkami, ci depresiami a vsetkym zlym. Vsetko ma svoj koniec. Vsetko "zle" je na nieco dobre. Slnko Kvietok Slnko Nakoniec aj tak vyde Slnko a bude nam hej Zlomené srdce

zuzu19, Ut, 18. 03. 2008 - 11:44

neviem ci mna taketo nieco prejde chce sa mi stale revat dnes som si snad po 10 rokoch dala cigaretu hoci nefajcim nic to so mnou nespravilo.Vcera som sa stretla s niekym koho poznam od malicka a koho som mala moc rada.pisali sme si ked bol na vojne je to viac ako 20 rokov ale ja nedokazem zabudnut a hlavne si odpustit ze som sa kedysi na neho vykaslala a ze som nemusela mat taky posrany zivot ako som mala.a mohlo mi byt lepsie.Viem mam male babo ale proste to na mna pride a nevim co stymPlačem Plačem Plačem Plačem chcela by som tolko veci zmenit ale uz to nikdy nepojdePlačem pripadam si jak pubertacka ale mala som ho strasne rada a moju vinu sa to vsetko skoncilo a mam taky zivot aky si ho zasluzimPlačem

Hagar, Ut, 18. 03. 2008 - 12:30

Cukrík, taký sladký nik a toľko slzčiek. Pusti ich von všetky naraz, čo najrýchlejšie. Pri dlhodobom púšťaní slzičiek, budeš ponúkať len "slané" cukríkyPrekvapenie Úsmev
Históriu už nezmeníme. Krok dopredu je, že vieš čo si urobila, kde bola chyba. Oddýchni, relaxuj, nerozmýšľaj čo by bolo, keby. A pamätaj, do budúcna ide všetko zmeniť, ibá tá história nie.
Krok za krokom plánuj ako to chceš urobiť, aby ti ešte len bolo lepšie.
Máš pravdu, máš taký život ako si zaslúžiš. Toto bude platiť aj o pár rokov. Teraz máš šancu zaslúžiť sa o "lepší život".
Keď bude tých slaných cukríkov priveľa, pomeľ ich, a predávaj ako "minerálnu bio" soľ. Vieš aký to bude hit? Budeš mať peniažky, budeš samostatná, a budúcnosť si určíš ty.Úsmev
Maj sa, už sa musím fakt odlepiť od stoličky a prilepiť do lietadla. Úsmev

nielen žienka domáca, Ut, 18. 03. 2008 - 13:09

Jaj, Cukrik, a nebude to tak, ze si uz zle veci ohladom toho chlap(c)a nepamatas a idealizujes si ho v hlavicke? Keby si ho ziskala teraz "za muza", mozno by si zase plakala za terajsim Mrkám Uz si sa skusala vratit k byvalemu, lebo sa ti zdalo, ze ostatni mu nesiahaju ani po clenky? Ja hej. A zistila som, ze clovek ma tendenciu pamatat si hlavne pozitivne a idealizovaaaaat; jaj, ako dobre sa pohrava s myslienkou, ze ON je ten dokonaly princ. Ale neni. Ziadny neni. Neporovnavaj ho so sucasnym muzom! A hlavne to vobec nie je fer. Predstav si, ze by si on tak rad pouvazoval o ex a aka bola oproti tebe idealna. Prekvapenie

tanka, Ut, 18. 03. 2008 - 13:15

Vzala si mi slová z úst Úsmev

Cukrík, Konvalinka má veľkú pravdu. Idealizuješ si ho, a podľa mňa zbytočne. Potom sa trápiš. Alebo je to aj kvôli niečomu inému? celkovo sa mi dnes zdáš taká nejaká slzavá, nielen v tomto príspevku. Ani upratovať ani chystať k veľkej noci sa ti nechce, nemáš na nič náladu. Súvisí tvoja depka aj s niečim iným?

eifelovka, Ut, 18. 03. 2008 - 14:08

Tiez si myslim, ze aj "pan dokonaly" bude mat svoje "cierne stranky" Pohoda kazdy ma predsa svoj charakter a kazdy ten jeden charakter ma svoje "silne" body, ktore sa dostavaju do stretu.. len "cukrik" je teraz asi veeeeelmi hlboko v depke, lebo prvy priznak takej depky je hrabanie sa v minulosti Mlčím Mne v takych obdobiach v minulosti pomohlo kuknut si fotky, tie stare, s kamosmi, frajermi, ci tymi "premarnenymi" prilezitostiami, pritom sa trosku vyrevat ci sama seba potrapit.. a ono to z cloveka spadne a zas sa da fungovat, lebo nic nie je take ruzove ci naopak cierne ako to na prvy pohlad vyzera a neverim tomu, ze "premarnene" prilezitosti su premarnene, keby totiz on mal byt ten "pravy" neboli by sme v zivote volili inu cestu, zjavne v tom obdobi rozhodovania ten pravy nebol.. ja to vidim tak, takze hlavu hore a "resetni" hlavu Áno

zuzu19, Ut, 18. 03. 2008 - 13:50

asi zo vsetkym mna to nebavi som unavenazivotom jeho si neidealizujem on je ozaj dobry clovek mne sa v 16 stalo nieco o com som malo komu povedala a vtej dobe hlavne nie jemu a je to moja chyba som sa bez vysvetlenia vykaslala na neho ale vtedy sa mi nechcelo o tom nikomu rozpravat ale teraz viem ze som mala a nebolo byto tak dopadlo to viem on chodil za mnou len nechapal ze som ho nechalaSmútok

tanka, Ut, 18. 03. 2008 - 13:55

Nechcem vyzvedať, ale prečo nie si spokojná so svojim terajším životom, máš muža, bábenko. nenapĺňajú ťa? alebo si čakala niečo iné? alebo je to o tom, že stále chceš bývalého?
Hovoríš v hádankách, si smutná a potrebuješ povzbudiť.
Čo sa stalo ke´d si mala 16?
nemusíš odpovedať, ale budem rada ak sa zveríš.

zuzu19, Ut, 18. 03. 2008 - 14:09

on bol len kamarat bolo to davno aj ked som bola prvy krat vydata aj vtedy som na neho myslela a aj potom co si moj byvaly nasiel druhu vtedy ma to akosi chytilo dlho som nikomu neverila teraz som sa uz nevydala asi mi stacilo.neviem ci som spokojna mam zdrave deti asi by som mala byt.moj chodi na tyzdnovky som tu sama a mozno mi to tak aj vyhovuje,a co sa mi stalo?to co ma mozno poznacilo na cely zivot a nerada o tom hovorim a chlapov som nenavidela asi vies o co ideMlčím

tanka, Ut, 18. 03. 2008 - 14:38

Zrejme si viem domyslieť. Je to smutné.
Ale myslíš, že je dobré /pre teba/ že premýšľaš, čo by bolo, keby ty, keby on? Za to, čo sa ti stalo za mlada, si nemožeš predsa nahovárať, že za to máš život aký si zaslúžiš, t.j. nahouby. To predsa nie pravda, že si zaslúžiš život nahouby. Možno len nie si šťastná, pretože žiješ v snoch. Veď už keď si bola 1. krát vydatá si o ňom snívala. Preto si manžel našiel inú? Nenapísala si tu o sebe moc.
Alebo možno ťa trápi, že to medzi vami ostalo také nedoriešené, že si sa zachovala podľa teba zle? Mala si 16 rokov, pubertiačka jak vyšitá, emócie s tebou lomcovali, zažila si niečo veľmi hnusné, tak si konala podľa svojho uváženia. Konala by si teraz inak? Ak áno, tak to preto, že si už staršia, na svet sa pozeráš inými očami. Vtedy to ľahké pre teba nebolo. Možno ti pomôže, ak sa mu zdôveríš, prečo si konala tak, ako si konala.

Máš zdravé deti, a máš muža. Čo keby si sa sútredila len na nich? Nešlo by to? Alebo na niečo čo by odvrátilo tvoje myšlienky na inú stranu? Úsmev

Amalka, Ut, 18. 03. 2008 - 15:41

Ja sa na to dívam tak, prečítam pár depresívnych príspevkov a hneď mi je veselšie, že v podstate tie moje trable nie sú až také strašné a najmä zistenie, že nie som sama, čo sa občas potrápi... to spoluzdieľanie... tak to stojí za to, nazrieť sem, hoci aj na depresívne výlevy.

som v papradí

renka, St, 19. 03. 2008 - 14:48

Áno ...tiež to pociťujem podobneMrkám

-, Ut, 18. 03. 2008 - 16:12

ja sa pripájam k Amálke- ve dvou se to lépe táhne a problémy ľudí spájajú. Ak sa niekomu nepáči, že je tu málo Slnko , nech sa trošičku viac poobzerá. Život nie je iba krásny- je aj zložitý a ťažký- a keďže NM je o živote, tiež tu v mnohých ohľadoch prevládajú starosti.

filipka, Ut, 18. 03. 2008 - 17:17

Ajkak, aj ja si tu rada prečítam pekné príbehy. Tak ideš, napíš aj ty jeden.Tlieskam
A tiež súhlasím s Amalkou.

zuzu19, Ut, 18. 03. 2008 - 19:52

tanka manzel si koli tomu nenasiel inu on o nom ani nevedel.Ja som mala po porode problemy porusil sa mi nerv pocas porodu a tri roky som si nemohla ani sadnut nieto este nieco ine.syn nemal ani rok a mal druhu doktor mi vtedy povedal ze je vsetko v poriadku ja som po 3 rokoch napisala psychotronicke a ta mi moc pomohla,len pred nedavnom mi moj druhy lekar povedal ze vtedy sa stym dalo este nieco robit teraz uz nie mam sice bolesti ale je to omnoho lepsie.moc krat som to chcela tomu dotycnemu vysvetlit ale uz nebolo kedy nasiel si inu zobrali sa maju deti a je urcite stastny je to taky smejo my sa len pozdravime nic viac.kedysi ale 2 roky potom,som mu to napisala neviem ci ten dopis cital to sa uz nedozviemSmútok

tanka, St, 19. 03. 2008 - 08:33

To je mi veľmi ľúto. Teraz máš nového muža, bábo. Po ďalšom pôrode sa ti ešte zhoršilo? To znamená, že tvoj zdravotný stav sa už vôbec nedá zvrátiť? A tvoj muž, ako na to reaguje on, že máš bolesti, a tie ti bránia viesť "plnohodnotný život"?

S dotyčným by som sa na tvojom mieste nezapodievala. Je to ťažké, ak ho ešte aj vídavaš. Ale skús sa cez to nejako preniesť, skús sa predsa len sústrediť na svoj terajší život a nie ten minulý. On už do tvojho života nepatrí. Pohľadaj ešte nejakých odborníkov, skúšaj zmierniť svoj zdravotný problém. Možno sa to dá, Nádej predsa zomiera posledná.
O tvojom provom mužovi sa nejdem moc rozpisovať. Mám len jedno slovo na neho, a to je "hajzel". Inak no coment.
Tvoj terajší partner je aký? Máš v ňom oporu? Ak áno, tak skús zabojovať, neutápaj sa v minulosti a neľutuj sa. Máš predsa detičky a jeho.

Fany, St, 19. 03. 2008 - 18:30

No ja by som si dovolila nesúhlasiť s názvom tejto skupiny. Prečo NANIČMAMA? To indikuje neschopné maminy. A ste také neschopné? To, že sa nám niekedy nedarí, že niekedy nevieme, ako na to, to nieje vec neschopnosti ale zákutí samotného života. Vždy, keď klikám na NM, mám fakt pocit, že som nanič, hoci možno to bolo myslené ironicky. Prečo nedodať strošku sebavedomia? Veď práve to potrebujeme, keď máme starosti. Obsah stránky je v poriadku, pretože práve keď máme problémy sa potrebujeme vyžalovať, poradiť...a tiež viem, že každá máme občas problémy, ale aj tak si myslím, že by bol lepší názov SM nie NM. Toť môj názor.

lydusha (bez overenia), Ut, 18. 03. 2008 - 21:32

Nazov nanicmama je uuuplne ale uplne trefny....viem si predstavit ako to kamilku napadlo, pri deturencoch, zhone a strese....takisto som niekedy nanic, ked pubertacka neposlucha a papuluje a ma zakazdym posledne slovo....mna to slovo neuraza, je fajn ked sa clovek vie povzniest a pripustit si aj slabosti, chyby a nedostatky...dolezite je vediet s tym bojovat....
Tato stranka mi dodava sebavedomie, urcite aj mnohym inym...
Okrem ineho, uz mam doma hrncek nanicmama a je moj najoblubenejsi zo vsetkychTlieskam

klodik, Ut, 18. 03. 2008 - 22:43

super lydusha...aj mne sa páči názov nanicmama.A je to hlavne preto lebo my ženy vo všeobecnosti často cítime potrebu všetko stíhať byť dokonalé...a ja som sa z toho v istom období môjho života "vyliečila" a preto sa mi páči naničmama, že to nie je o dokonalosti...je to super si len tak veselo povedať, že som možno občas naničmama.AAAAAAle keď manžel kukol, že na akú stránku to chodím, tak sa divne zatváril-že naničmamaaaaaaPrekvapenie Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie ???????

Fany, St, 19. 03. 2008 - 09:21

No veď práve. Tak som sa zatvárila aj ja, ked som na to prvýkrát mrkla a rovnako tiež môj manžel. Napriek všetkému, mne to stále pripadá také možno trošku znevažujúce. Ale ako chcete. Tak keď nie Supermama, tak možno Mama-bojovníčka, ale to slovko nanič u mňa vyvoláva rezignáciu. Viem, že niesme vždy super, ale už vôbec niesme "nanič". Berte to, že je to čiste môj názor.

Amalka, St, 19. 03. 2008 - 11:29

Ja viem len jedno, keby sa mi na stranke s receptami objavil banner s nazvom SUPER MAMA alebo nejakou podobnou optimistickou frazou, NEKLIKLA BY SOM NAN ani nahodou. Ale ked som zbadala blikajucu NANIC MAMU, okamzite vo mne vsetko zahucalo: "Ved to som ja!!!!!" a odvtedy ma tu mate.

som v papradí

klodik, St, 19. 03. 2008 - 13:47

No presne Amalka,takto táto stránka oslovila aj mńa. Ono je to asi aj o schopnosti s humorom a nadhľadom sa dívať na naše nedostatky. Mne je blízke všetko čo sa netvári za každú cenu ako dokonalé...

Amalka, St, 19. 03. 2008 - 14:27

Ano, Klodik, ja som casto v situacii ked sa uz len smejem aka som neschopnaaaa, lebo uz mi nezostavaju ani oci pre plac. Uz len humor ma taha z depresivnyh pocitov a schopnost zasmiat sa aj na absurdnosti vlastnej brindy.

som v papradí

eifelovka, St, 19. 03. 2008 - 14:33

Amalka, ja to volam 2 stupen "depky" Veľký úsmev Hystericky zachvat smiechu Veľký úsmev Prvy je pocit neschopnosti a smutku, ten dost rychlo prejde do rehotu teda toho druheho stupna.. ten pretrvava obcas dost dlho, dni aj tyzdne.. rehot bez priciny a vyvrcholi to vsetko tretim stupnom mojej depky, ked sa rozreven alebo nepricetne zurim a tym zo seba dostanem vsetko v sebe nahromadene Veľký úsmev To uz mam taku "samoocistu" hysterie Veľký úsmev

renka, St, 19. 03. 2008 - 14:53

...Prekvapenie Efi neuveríš, ale týmito stupňami prechádzam aj jaVyplazený jazyk ...len u mňa trvajú hodiny, max. dni....Bozkávam Slnko

eifelovka, St, 19. 03. 2008 - 14:58

Ty uz si si ten rezim "upravila" a skratila Veľký úsmev hadam sa k takemu priebehu casom prebojujem aj ja Veľký úsmev

renka, St, 19. 03. 2008 - 15:22

...jasné,veď ty si ešte také "mláďa"Vyplazený jazyk Chichocem sa ...

eifelovka, St, 19. 03. 2008 - 15:25

Ako sa moj otec rad chvali, ked ma niekomu predstavuje: "Tak toto je moje najmensie.." A vsetci "cumia" ako tela na nove vrata a to len moj ocko srsi humorom ako povedat, ze som jeho najmladsie dieta Veľký úsmev Ale az raz vyrastiem.. Veľký úsmev Veľký úsmev

Amalka, St, 19. 03. 2008 - 15:05

Eifi, no presneeee... sa vysmejem, zhlboka nadychnem a potom spustim hromy a blesky a vsetko zrazu lietaaaaa a veci ktore sa nehybali sa hyyyybu az nastane utlm a kvasim dalej v dennodennom neporiadku a vechtikujem a krmim hladne krky a obhanam a nahanam a upozornujem... az kym zas nepadne posledna kvapka a cele to zacne odznova.

som v papradí

eifelovka, St, 19. 03. 2008 - 15:07

No normalne "depkovy" ci "historicko hystericky" kolotoc Chichocem sa Pohoda, normalka Veľký úsmev Hlavne, ze vies ako to vyventilovat... tym zjapotom po svojich najblizsich Veľký úsmev Polovicka sa na mna vzdy diva, ked na neho nakricim a za 5 minut sa uz na neho usmievam od ucha k uchu, ze ci mi nesibe Veľký úsmev A ja mam len normalny "hystericky kolotoc" Chichocem sa

vyvyka, St, 19. 03. 2008 - 14:28

A podľa mňa je naničmama super a výstižné.Každá si tak občas pripadáme,alebo nie?A ak nie,tak tomu neverím,lebo to potom musí byť nejaká vééééééééééľmi sebavedomá žena.Mňa osobne tisíckrát za deň napadne,či vychovávame naše deti dobre,či nie som moc,alebo málo prísna..........A ešte sa zhodujem s Lyduš / to my skoro vždy,ale ja nemôžem za to,napísala si to skôr ako jaChichocem sa /,presne si viem predstaviť Kamku,keď ten názov vymýšľala.ja som doma 5 rokov a mám iba dve deti,ale ...........Je to skrátka výýýýýýýýýýýstižnééééééé.Áno

lydusha (bez overenia), St, 19. 03. 2008 - 19:45

Bozkávam vyvyka Bozkávam

renka, St, 19. 03. 2008 - 14:56

...na mňa tak čudne pozerajú, keď nosím tričko NANIČMAMA na šport...a ja niektorým vysvetľujem, niektorých nechávam v úžase, čo to má znamenaťChichocem sa ... a som hrdá, že patrím medzi naničmamkyBozkávam Mrkám

antonia, St, 19. 03. 2008 - 09:14

Prekvapenie Prekvapenie ..takyto udiv poznam,,,ked niekomu poviem aka je moja oblubena stranka Váľam sa od smiechu po podlahe ...reakcia vsetkych je...ale ved nie si nanic mama...tak preco tam chodis???asi kazda mama je niekedy NM...a vtedy je super si sadnut uvarit kavicku...a precitat si ze vlastne vobec niesom NM Chichocem sa ale uplne normalna mama ktora niekedy nestiha, ktoru zlostia deti a muziček...a 1000 dolezitych malickosti...ale vsetko sa da poriešit..a co sa neda tak to neriesim Mrkám Chichocem sa

lydusha (bez overenia), St, 19. 03. 2008 - 19:46

preeeeeeeeeesne, aj ja to poznaaaaamÁno

-, St, 19. 03. 2008 - 11:36

a ja sa hlásim k naničmamám- žiadna super mama, mama- bojovníčka, ani mama dokonalá, občas celkom obyčajná a nefalšovaná nanič mama a inokedy sem zas chodím "dokázať" opak. A rovnako ako Amálka /nejak ti dávam stále za pravdu, čo poviešChichocem sa /- stránka o dokonalých superženách /to by sa mi indikovalo pri niektorom z predtým spomínaných názvov/ by vo mne vyvolávala iba zúfalstvo, preto by som radšej neklikla...
NM je super názov, Kami, naozaj!!!Áno Áno Áno Úsmev Úsmev Úsmev Zlomené srdce

eifelovka, St, 19. 03. 2008 - 11:50

Ja som iba NANIC ale aj to staci nie Veľký úsmev

-, St, 19. 03. 2008 - 12:07

jé, Eifi, ty pôjdeš do materstva taká "vyzbrojená", že tvoje detičky už budú jedine dokonalé /nemyslím tým, že my sme dokonalé, ale práve preto nie sme, že sa učíme na vlastných chybách. Ty si múdra a naučíš sa na tých našichÁno
A aj keď si "iba nanič" (?!?), prinášaš na túto stránku aj za 3 mamiÁno Zlomené srdce

eifelovka, St, 19. 03. 2008 - 13:24

Sa tu pred monitorom takto cervenam Hambím sa od samej pychy Chichocem sa Ja len dufam, ze tato stranka bude este fungovat kym ja pojdem na matersku Vyplazený jazyk To aby mi mal kto poradit, ked sa budem citit nielen nanic ale aj nanicmamou Prekvapenie Veľký úsmev

Kamila, St, 19. 03. 2008 - 13:40

Ďakujem dievčatá, pochopili ste to správne. Táto stránka bol robená tak trocha na truc, všetkým dokonalým, úspešným a krásnym maminám, ktoré na nás kukajú z titulných stránok. Občas kričíme, často nezvládame, nestíhame, nemáme svoj život pod kontrolu, ale je nás takých veľa a určite nie sme kvôli tomu zlé a neschopné.

eifelovka, St, 19. 03. 2008 - 13:42

Kami.. ani sama tomu neveris, ze aj tie "supermaminy" vycapene na prvych strankach casopisov su take uspesne a dokonale Veľký úsmev a co ty vies, mozno nas citaju prave tie Veľký úsmev

-, St, 19. 03. 2008 - 13:59

no dobre, tak sa teda priznávam- lord Frankenstein, teší maChichocem sa
Aj to je "celebrita", no nie?Váľam sa od smiechu po podlahe

Kamila, St, 19. 03. 2008 - 16:05

Nie, ale tak dobre vyzerajú, tak všetko stíhajú, alebo aspon tak sa o nich pise, že si pri nich pripadám neschopná. Dostala som ponuku spolupracovať pri tvorbe Maminy, to je novy casopis pre mamy vramci hesla milujeme svoje deti ale nezabudame na svoje sny, heslo je fajn, len ja som tam so svojimi prispevkami a napadmi, mamy ohlupnutej po 12 rokoch doma nepasovala, tak som vytvorila stranku pre tie co velmi nestihaju realizovar svoje sny, ale snazim sa vsemozne aby sa im to aspon trosku podarilo.

eifelovka, St, 19. 03. 2008 - 16:14

Keby kazdu jednu z nas niekto namaloval, hodil na nas make-up, vycesal a obliekol tak, ako to nase krivky potrebuju, tiez by kazda jedna z nas vyzerala k svetu.. o tej uspesnosti to je uz ina vec, ale zas si vezmi, keby si bola uspesna, tiez by si nebola z deti unavena a vsetko by si stihala, mala by si to totiz "pracovne zorganizovane" a o deti by sa ti starala nejaka kocka, co by robila pre teba baby-sitter Veľký úsmev TO, co zvladas ty pri 4 malych detoch (ak si dobre pamatam) je neskutocne viditelne aj ked to nieje vlastne hmatatelne, ale pozri kolkym ludom pomahas a kolkym pomahas aj co len stravit den.. casopis je casopis Kami, ale internet je buducnost, takze ak je toto tvoja forma "neschopnosti" tak bud kludne nadalej ta najneschopnejsia mama na svete, ide ti to totiz DOKONALE Veľký úsmev

Kamila, St, 19. 03. 2008 - 16:26

Efi dakujem, uz som na tom podstatne lepsie, robim to co ma neskutocne baví, ale keby si videla a počula ten blázinec okolo toho.Chichocem sa Prekvapenie Chichocem sa

eifelovka, St, 19. 03. 2008 - 16:31

Ber to tak, ze to k tomu patri Veľký úsmev ved by sme sa inac unudili Vyplazený jazyk keby sme sa nemali na co stazovat a co riesit Vyplazený jazyk

zuzu19, St, 19. 03. 2008 - 11:52

tanka moj terajsi je opatrny pri tomto rodila som cisarskym a som rada neviem ako by to bolo dopadlo takto som na tom rovnako.dnes mi je trochu lepsie nasadila som si aspon na chvilu lieky a mala som rano fofri mala mi ozuzlala cely mobil musela som snim ist do orange nesiel ani pin kod natukat ale to som im nepovedala neviem s akou na mna pojdu ked pride zo servisu este ze mame doma nahradneVáľam sa od smiechu po podlahe s tym liecenim sa to uz asi neda to sa vtedy musela spravit plastika mala som nejake caje na to ale som to stratila bolo to kedysi v Zivote ale ta psychotronicka to tam uz nerobi neviem ako by som sa k tomu dostalaPrekvapenie

tanka, St, 19. 03. 2008 - 12:00

Tak sa pýtaj, netuj, hľadaj, musí sa niečo nájsť. Si mladá, musí sa s tým dať niečo robiť. Neverím, že nie je nádej. Musí byť. Určite. Takto predsa nemôžeš existovať. Popýtaj sa na gyn. u neurológa, či kto sa takými vecami zaoberá.
A ten telefón? Aspoň sa malá zahrala Úsmev

tanka, St, 19. 03. 2008 - 11:53

Keby sa táto stránka volala supermama a vy všetky by ste boli supermamy, tak sem ani nepáchnem. Dosť depiek mám aj bez toho Úsmev

Fany, St, 19. 03. 2008 - 20:08

Vôbec si nemyslím, že sme alebo by sme mali byť super. Ale stále si myslím, že ani zasa niesme nanič. Obe slová sú dosť extrémne, hľadala som niečo, čo by bolo možno tiež trošku ironické, ale aspoň pozitívnejšie. Možno ma trošku zmiatol názov tohto blogu, ale uznávam, zrejme je výstižnejší názov nanič, keďže tu ide skôr o problémy, s ktorými sa potýkame a priznávam tiež, že keď sa na vec pozerám z tohto uhlu, potom je ťažké vymyslieť výstižnejší názov. A asi ide aj o to, či si, alebo sa cítiš nanič. A ja si myslím, že nieste, iba sa cítite občas nanič. A v tom je tiež rozdiel.
Som ale veľmi rada, že sa tu rozprúdila dosť silná diskusia, veď zrejme tu ide aj o to.
Takže žienky - zrejme ste ma presvedčili. Áno

antonia, St, 19. 03. 2008 - 18:45

Bozkávam ani to velmi nebolelo Chichocem sa

Andrearu, St, 19. 03. 2008 - 18:57

Ja som objavila túto stránku Áno pred pár týždňami, takže som tu nová. Ale súhlasim s dievčatami, že keby sa stránka volala supermama tak tu ani nepáchnem. Pritom si myslím,že niesom nanič ale sú vlastnosti, ktoré by som na sebe chcela zmeniť. Priznám sa, že jeden človek mi opakoval do okola aká som super, pekná, užásná ako všetko dokážem, no vo mne to vyvolávalo práve opačné pocity. Pocity menejcennosti. Po každej návšteve som si dobre poplakala. Pritom netrpím žiadnymi depresiami, ale keď pohár pretiekol tak som si povedala dosť. Ten človek ma nebude viac takto ovplyvňovať. Myslím si, že sme oveľa lepšie ako tie "supermamy", ktoré si takúto stránku ani neotvoria,lebo majú pocit, že sú dokonalé.

lydusha (bez overenia), St, 19. 03. 2008 - 19:45

Baby ja uz vazne neviem ako som sa k nanicmame dostala, ale klasika, nieco som guglila a ahaho, ze nanicmama...hned som sem mrkla a uz som aj ostala...to akoze jmenuji se Vterka, tohle jsou me kufry, budu tady bydlet
Hned som si objednala moj milovany hrncek nanicmamy a postupne som tu nasla tooolko kamosiek.....strasne mi to bodlo, byvala som v Nr len chvilu, nikoho som tu nepoznala a nemala som si s kym pokecat....a zrazu nanicmama...a je to prve klabosenie na nete ktore mojmu drahemu ani nevadi,skor mu obcas nieco precitam a aj sa zabavime napr. na Kefarinom umyvani okien, ci Barbinych prispevkoch...jaaaaaj vdaka nanicmame, a vdaka tebe Kamilka....kedze nemozem ist na stretko aby som ta spolu s ostatnymi na rukach nosila, tak ti posielam aspon na dialku jedno veeeelkeeeee Objímam

kačena77, St, 19. 03. 2008 - 19:59

Babenky,večšina z nás tu píše svoje problémy,večšie či menšie,no ale kde,komu sa máme vyžalovať?Poviem mužovi toto a hento a on,"no ty máš aleproblémy!A ktorá z nás chce toto počuť?Ja tu nie som síce veľmi dlho,ale som veeeeeeľmi rada že som tu a že sú tu také správne baby.Díky moc.Mám vás rada.Plačem Plačem Plačem Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce

Ajkak, Št, 20. 03. 2008 - 14:19

Super dievčatá. ale ste sa tu pekne rozkecali Úsmev keby mám čas, tak si to všetko prečítam, ale to sa fakt nedá, musíme aj pracovať aj keď sa mi hrozne nechce. a ako tak pozerám z okna, sneží. super, počasie ako sa na Veľkú noc patrí,nie :-o
tak si užite 4 dni voľna (?????). ahojteSlnko

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama