reklama

Skúsenosť s vešticou

Pridal/a NINAzTrenčína dňa 03. 07. 2011 - 17:14

reklama

Čítam tu veľa príspevkov o vešticiach a skúsenostiach s ich predpoveďami. Pred 6 mesiacmi som bola len tak zo zvedavosti robiť spoločnost priatelke na jednej takejto návšteve.Táto priatelka je posadnutá návštevami veštíc, kartárok.či ako ich ešte nazývame.
Pani, ktorá nás privítala bola mladá, milá a čo hlavne, vzdelaná žena. Aj ked som práve vymenila prácu, tak mi oznámila že ma čaká v práci nová velká zmena a nový vztah, ktorý mi velmi zmení život.Síce by ma to potešilo, ale neuverila som tomu.Ale po dvoch mesiacoch, ked tieto zmeny prišli, tak musím pred jej prácou zložiť poklonu. Všetko sa pomaličky naplnilo. Určite ked budem mat dilema v živote,pojdem ku nej znova.
Vaša NINA


reklama

reklama

ivet36, Ne, 03. 07. 2011 - 19:56

Hovori sa, ze karty neklamu, len ludiaÚsmev .....Nikdy som nevyhladavala tento typ "podnikateliek", ale neviem preco, tarotove karty ma osobne stale niecim pritahovali.....a nedavno -"nasiel" si ma jeden bailcek takychto kariet. Asi by som sa neodhodlala niekomu cudziemu vykladat, ale ked som si vykladala sama pre seba, vzdy som nasla istu odpoved na svoju otazku, ktora mozno aj ked nie hned okamzite, ale casom nazvime to "zafungovala"Úsmev ......Takze pre mna osobne je minimalne zaujimave sa okolo tychto veci nieco nove dozvedat.....ivetMrkám

lydusha (bez overenia), Ne, 03. 07. 2011 - 20:21

Ale uverila si tomu...ulozila si si tuto informaciu do podvedomia a to sa postaralo o to, aby sa ti to aj vyplnilo...
Vestice, ktore si robia z vestenia biznis su obycajne zdatne psychologicky a sem tam trafia takym sposobom ako trafila tato jedna tebe...
Keby mne malo vyjst co predpovedala jedna mne, tak som vydata za mojho kamosa gaya...boli sme spolu u nej a ona nas automaticky zaradila ako par a cele vestenie islo tym smerom...pri odchode sme ju obaja poslali do riti aj s jej vestenim a nedostala od nas ani floka.

ivet36, Ne, 03. 07. 2011 - 20:35

Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev ....vsetko je mozne....dufam, ze ta si za vami "neodplula", aby vas "zacarovala".....Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe
Ja si pamatam ne jednu ciganku na autobuske, ktora mi chcela silou-mocou trhat pramen z vlasov, aby sa vyplnila vestba, ktoru mi -samozrejme za dvacku- predpovedalaVyplazený jazyk .....ivetMrkám

bubatko, Ne, 03. 07. 2011 - 21:09

no nieco na tom bude, ja sa tiez zaujimam o karty a vyklad z nich .... nerada to robim pre cudzich ludi ale kamoska ma par krat prehovorila a tak som jej vylozila... a ludia na moje velke prekvapenie ono sa to stale potvrdilo... este aj ona mi hovorila ze to urcite tak nemoze byt ... chcela vediet o zdravotnom stave svojom... a ja jej hovorim ze mas problem s platnickami a za dva tyzdne mi vola, ze prave vysla od lekara a ze ma naozaj nieco s platnickou... a aj ine vztahove veci jej uz vysli tak ako som povedala....

dost ma to vystrasilo aj ked v dobrom som jej tym vlastne pomohla ale mam z toho zvlastny pocit, ona teraz chce stale za mnou chodit ze nech sa jej na hocico do kariet pozriem ... no aj v knizke co ku kartam som mala bolo pisane ze by sa nemalo viac krat za sebou chodit tak ja jej vestim len 2x za rok....

bubatko, Ne, 03. 07. 2011 - 21:11

a istotne by som za to nikomu neplatila karty sa na taketo účeli nesmu zneuzivat lebo vraj neskor kartara za to potrestaju nejakou dusevnou poruchou.. Pohoda

lydusha (bez overenia), Ne, 03. 07. 2011 - 21:13

A to kto povedal tuto uzasnu vec? ustavy by boli plne vestic- kartarok, ktore beru peniaze za vestenie

akalenkak67, Ne, 03. 07. 2011 - 22:30

Nám sa stalo minulý rok na istom jarmoku,že mali atrakciu veštenie.MM k nim vpadol hned za vybavenou stránkou bez toho,aby ho predtým zavolali dalej.Jedna z veštíc sa na neho osopila,že čo tu chcete?A MM jej ihned na to,že asi má vedieť,ked je striga.Chichocem sa No a z toho,čo nám vyveštili,sa nám asi vela nesplní.Rozídu sa naše súrodenecké cesty v dohladnej dobe.Úsmev
Nám sa už viackrát stalo,že nás ludia označili za súrodencov.Vraj sa podobáme.No a veštice veštili tým istým smerom.

Evka1223, Po, 04. 07. 2011 - 17:29

Akalenka, preverte si rodičov, rodné listy a DNA.....Chichocem sa
P.S. Inak partneri s podobnými črtami...ponášajúci sa na seba mávajú šťastný, pokojný a vyrovnaný vzťah. To mám od svojej babky, tá od svojej babky.....tá od je babky....skrátka je to vraj "stará bosorácka pravda"

akalenkak67, Po, 04. 07. 2011 - 20:50

No testiná je staršia od môjho otca o 20 rokov a pochádza až z Gemera.Krvnú skupinu máme s MM rovnakú.
To manželstvo by sedelo.Naozaj ho máme pokojné,vyrovnané a momentálne prežívame znova obdobie prvej lásky.A naše dospelé slečny len krútia hlavami,či sa to nevraátime časom ešte aj do puberty.Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev

vyvyka, Po, 04. 07. 2011 - 19:30

No, toto je sféra, ktorá ma zaujíma.Dlhodobo sa týmto zaujímam a myslím, že na veštenie je potrebný nejaký dar od Boha a ľudia, ktorí ho majú by mali veštiť zadarmo, pre niečo ten talent dostali, možno preto, aby pomohli tým ľuďom???Slnko A s tým vychádzaním, nuž niekedy proste tí ľudia ani nechcú prezradiť o sebe a keď nechcú, tak ani kartár si nepomôže a nevidí takmer nič.Mrkám

sofhia, Po, 04. 07. 2011 - 20:32

Nic v zlom koceny, ale toto mi tu pride ako neplatena reklama.... prepac Nina,ja sice nie som admin, ale ze si sa registrovala a hned pisala pochvalny blog na vesticu... trosku to bije do oci. neviem ci som paranoidna? Úsmev

georgina, Po, 04. 07. 2011 - 20:40

neviem ci som paranoidna?

Nie, Sofhia, nie si. Si všímavá Úsmev Slnko Slnko Slnko

(Nina pôvodne uviedla aj telefóne číslo na tú konkrétnu vychvaľovanú vešticu, ale bolo tam len asi desať minút, alebo tak nejako... Mrkám)

vyvyka, Po, 04. 07. 2011 - 21:25

Ale však to sme samozrejme vyčítaliHambím sa,na to netreba byť ani vešticou, preto som uviedla, že kto má dar, mal by veštiť zadarmo.Ale je na každom, aký názor si tu z toho vyvodí.Mrkám

georgina, Po, 04. 07. 2011 - 21:33

Vyvyka, mne osobne vôbec neprekáža, ak si nejaká veštica účtuje za svoje služby peniaze. Beriem to tak, že má (na rozdiel od "obyčajných" ľudí) špeciálny dar, rovnako ako ho má liečiteľ/ka, spevák/čka, maliar/ka, sochár/ka, poet/ka, skladateľ/ka, spisovateľ/ka...
Zaujímavé mi príde, že len tým prvým dvom skupinám sa zvykne branie peňazí vyčítať Úsmev Mrkám.

Ale oči mi škriabe neférové jednanie. Napríklad príchod na nejakú webstránku (je jedno akú) a pokusy robiť si tam reklamu zadarmo (hoci je to prakticky všade zakázané).

vyvyka, Po, 04. 07. 2011 - 22:44

áno, beriem, ale ak je to veštica, čo naozaj veští, liečiteľ čo naozaj lieči...............Lebo keď sa tým chce živiť, tak by aj mal podať patričný výkon, nie zneužívať dôverčivosť ľudí.Ale toto je na dlho, v podstate s Tebou súhlasím. To, že berú peniaze podvodníčky ma tiež trápi viac a myslím, že dobrý liečiteľ, či veštec nepotrebuje reklamu, ani na webe, ak dobre veští, rýchlo sa to rozšíri samo.Slnko

georgina, Po, 04. 07. 2011 - 23:01

...áno, beriem, ale ak je to veštica, čo naozaj veští, liečiteľ čo naozaj lieči...

Isteže - prácu, odvedenú najlepšie, ako sa v danom čase a na danom mieste dá, považujem za samozrejmosť. Podvodníkov všetkých druhov tiež nemusím...

Problém je v tom, že jeden a ten istý "výkon" (a je jedno, či veštice, liečiteľa, speváka... atď.) sa jednému páči, podľa druhého je to priemer a tretí tvrdí, že to je to najhoršie, čo v danom obore existuje.
Všetkým proste nevyhovie nikto.

Ale to je naozaj debata na dlho Úsmev.

magic, Po, 04. 07. 2011 - 22:40

tiez si myslim, ze vestit/liecit je rovnaky dar ako napr. pisat knihy. obojim sa mozete dostat ludom do zivota a zamiesat ho. aj kniha moze ovplyvnit. vestica/liecitel ovsem skor ako spisovatel. ale obaja maju sancu.

preco by sa vsak spisovatel mohol svojim od boha danym talentom zivit a vestica
/liecitelka nie?

a ked jej to proroctvo nevyjde, preco by aj tak zan nemohla zobrat peniaze? ved ani knihu nejdeme vratit do obchodu, ked sme si precitali tri strany uputavky na inete, navnadili sa a nakoniec sme zistili, ze je to slusna znoska blbosti.
ani za listok do divadla, ci kina neziadame nahradu, ked nas to sklame, unudi, otravi, znechuti.
ani so spisovatelom sa nesudime, ked napise napr. knihu v zmysle "navod na stastie/zivot/pokoj v dusi" a na nas to nezafunguje, alebo to zafunguje nebodaj opacne (napr. my, citiac sa opravneni na zaklade novych vedomosti z knihy, niekomu pomahat, narobime viac skody ako uzitku).

a preto, hoci nas niekto navnadi na vesticu a my uverime a nic z toho, je to ako s tou knihou "navod na stastie".

extremistka, Ut, 05. 07. 2011 - 19:52

ja si karty vykladám sama, mám rada to rozkladanie, pýtanie sa a hľadanie odpovedí. Mám obdobie kedy ich mám v ruke často a obdobie kedy na ne ani nepomyslím. Ešte mi nenapadlo, že by som k niekomu na veštenie zašla. Stačí mi, keď sa pýtam sama seba. Človek nemusí byť vešticou, aby videl do ľudí, stačí byť dobrým psychológom, hlavne sám sebe.

fantocy, St, 17. 08. 2011 - 09:57

Ahojte, neda mi nereagovat na niektore prispevky, ktore su tu napisane. Je neskutocne aky rozmach v poslednych casoch zazivaju vestice, vestenie, numeroogia, horoskopy, jednym slovok okultizmus. Musim ale konstatovat, ze je tomu BOHUZIAL ale BOHUZIAL tak. Nik a nic na tomto svete mile kocky nepozna vas zajtrasi den, vas zajtrasi krok ktory spravite, len od nas zalezi co bude zajtra. K vesticiam ma priviedla moja expriatelka, ktora bola nimi posadnuta. Nikdy som sa o vestice nezaujimal, zacalo ma to zaujimat az vtedy ked vestice znicili nas pekny vztah. Nasu buducnost riesila expriatelka vesticou, ktora samozrejme vedela o nasom vztahu a o buducnosti velke hovno, prepacte mi ten vyraz ale inac sa to neda napisat, karty jej ukazovali, ze nevidi dalsiu nasu buducnost, mne natarala, ze stretnem neskutocnu lasku za 3 mesiace na sluzobnej ceste v BB alebo vo Zvolene :)), pritom uz preslo strasne vela mesiacov a laska nikde, v zivote som na sluzobne cesty do Zvolena nechodil a ani nechodim, nasla mi toooooolko zdravotnych problemov, samozrejme zasa bludy, natarala nam, ze sme prekliaty, mame si kupit sviecky na odklatie atd atd atd. Napriek tomu, ze som moju lasku strasne miloval, rozisli sme sa, pretoze moja expriatelka uverila vestici. Vestica nam urcite prispela k tomu, ze sme sa rozisli. Mne ostala na dusi doteraz velka jazva a bolest po cloveku, ktoreho som miloval. Po tomto co sa stalo som sa zacal zaujimat o vestenie, numerologiu a vsetky tie ostatne dristy okolo tohoto. Verte mi, ze to nie je DAR OD BOHA ale PREKLIATIE OD BOHA, staci si prestudovat co na toto hovori biblia, viera. Ja viem teraz sa ozvu kritici a ti ktori bibliu nemusia, preco verit biblii a nie vesticiam? Nuz kazdy nech uveri komu chce. Ale ked si precitate kopec clankov okolo okutizmu, ked si precitate kopec clankov, ktore napisu ludia, ktori maju s vesticammi s vestenim nieco spolocne, dospejete k nazaru, ze vestice su obycajne zeny, ktore ovladaju psychologiu cloveka a ktore si zalozia biznis na tomto, pretoze za vyklad co vas caka samozrejme zacvakate eurickami. Polozme si otazku pre aky dovod navstevujeme vestice? Co trapi nas vsetkych ludi? Trapia nas predsa VZTAHY, PENIAZE, PRACA A ZDRAVIE. Niet cloveka ktory by nemal problem vo vztahu, ktory by nemal zdravotne problemy, ktoreho by nezaujimalo co bude s parcou s peniazmi. Ludia, ktori sa zaujimaju o vesetenie, o svoju buducnost patria k psychicky labilnym ludom, nedrzia svoj zivot vo svojich opratoch a prisposobuju podvedome svoj dalsi zivot vykladu kariet. Ked budete odchadzat od vestic, spytajte sa ci sa podknete na jej prahu od dvier. Vy spravte presny opak co vam povie. Len tak dokazete to, ze nemame pevne napisany osud a nestane sa to co vam povie bosorka podla tarotovych kariet, ALE STANE SA TO, CO CHCEME MY!
Tymto clankom este pozdravujem bosorku z L. pri R. Taketo bosorky a vestice s "posahanymi" hlavami, ktore vam bludnymi kecami o buducnosti nastrbia a rozbiju vztahy, ktore vam negativne zasiahnu do dalsieho zivota BY SOM UPALOVAL NA HRANICI.

lydusha (bez overenia), St, 17. 08. 2011 - 10:37

"ALE STANE SA TO, CO CHCEME MY!" suhlas do bodky....
Toto tvoje tvrdenie si zabil v poslednom odstavci, kde za rozpad tvojho vztahu vinis vesticu. Omyl. Ona nie je zodpovedna za to, ze vam krachol vztah....stalo sa to, co chcel jeden z vasMrkám

margesimpson, St, 17. 08. 2011 - 11:57

vsetko ostatne co napisal je pravda pravduca aj pre mna.
Nevraviac o tom, ze niektori psychicky labilnejsi a slabsi jedinci su tak lahko podobnymi individuami zmanipulovatelni ze az strach.
Ja som inak stale neprisla na jednu vec. Preco ludia navstevuju "vestice"? Este tak "liecitelov" chapem, topiaci sa aj slamky chyta a tych obvykle clovek nenavstivi pre zabavu. Ale vestice????
Vie mi niekto kto nejaku navstivil odpovedat prosim? Ze preco? Strasne som zvedava (blba vlastnost, viem Smútok ....)

lydusha (bez overenia), St, 17. 08. 2011 - 15:53

Je to viacmenej zvedavost a vidina toho, ze mi niekto ukaze ten spravny smer, ze ma navedie na cestu, ktora je pekna, pohodlna, prijemna a ma zmysel...
Niekto si mysli, ze mu vestica pomoze pochopit napriklad pohnutky partnera, preco robi to alebo hento a niekto sa nevie rozhodnut a chce nakopnut...

margesimpson, St, 17. 08. 2011 - 16:02

zvlastne. Mozno je naozaj oslobodzujuce, ked svoje rozhodnutia a zodpovednost za ne rozlozis aj na plecia niekomu inemu.
Dik za odpoved.

fantocy, St, 17. 08. 2011 - 13:27

Ale vobec ju z toho neobvinujem, len pripisujem urcity respektive neurcity podiel na dalsom vyvoji vztahu

lydusha (bez overenia), St, 17. 08. 2011 - 15:49

Netreba hladat vinnika, ber to tak, ze sa to stalo...jedny dvere sa ti zatvorili aby sa otvorili dlasie...za mnou by mohlo chodit po kolenach desat vestic a nakladat na mojho manzela....myslis, ze by som ho na zaklade reci zeny, ktora nas nepozna, opustila? Nieeee....tudy cesta nevede...to by muselo byt MOJE rozhodnutie. Tak, ako to bolo rozhodnutie tvojej priatelky...

ja_hodka (bez overenia), St, 17. 08. 2011 - 15:51

tak Áno

ja_hodka (bez overenia), St, 17. 08. 2011 - 15:50

A nenapadlo ta, ze rovnako by mohla tvoja priatelka uverit hocikomu inemu? Nemusel by to byt ani vestec, ani okultista, mozno len trosku silnejsia osobnost...Ak mal niekto nejaky podiel na tom ako sa to medzi vami vyvinulo, tak preto, ze ste to vy dvaja umoznili. Ezoterika ma zaujima a studujem kadeco z tohto sudka, u vestice som nebola nikdy, bibliu som tiez citala (aj ked by som si naozaj rada precitala, co k vesteniu hovori ta orinalna verzia, s ktoru ta ucesana, politicky vhodne upravena sucasna verzia nema uz vraj vela spolocneho) a nic z toho sa u mna vzajomne nevylucuje, vsade mozes najst kusok pravdy. Ale ty si to vsetko len tak nejak radikalne napchal do jedneho vreca, odsudil a isiel by si upalovat. Na smutok je lepsi liek prechadzka po lese...Neboj, laska zas bude.

lydusha (bez overenia), St, 17. 08. 2011 - 15:54

"Na smutok je lepsi liek prechadzka po lese."
Pomaha, odporucamÁno

Evka1223, St, 17. 08. 2011 - 19:46

Nie je veštica ako veštica...Je to DAR a len skutočne obdarovaný dostal do vienka aj radu ako s darom narábať.
Numerológia a astrológia sú vedy, celkom seriózne a nie je to žiaden okultizmus. To môže vyhlásiť jedine človek, čo o tom nemá ani páru a ide iba po povrchu.
Deň/dátum narodenia aj meno dáva také ucelené informácie o charaktere človeka i o jeho poslaní - karme...Neverila som, kým som nezačala bližšie študovať túto oblasť. Aj tu však existujú rôzne smery a rôzne formy...treba sa vyznať a neprijať všetko za smerodatné.
Čo sa týka tarotu...je to prepojená numerológia s astrológiou...nie je to žiadne veštenie.

dulka, St, 17. 08. 2011 - 20:45

Evka, Ty sa venuješ numerológii a astrológii?

mihula, St, 17. 08. 2011 - 20:06

Fantocy
a preco si nesiel reklamovat po 3mesiacov sluzbu za ktoru si zaplatil a nevyslo to?Ved aj tovar ktory si zakupis v predajni ma svoju zaruku.myslim,ze je to obchod ako obchodChichocem sa

magic, Št, 18. 08. 2011 - 09:13

obavam sa, ze v ramci reklamacneho konania, by musel dokazat
a) ze to naozaj nevyslo, nic sa z predpovedaneho nesplnilo
b) mat presne spisane (nahrane), co vestica povedala a akymi slovami, aby dokazal, ze presne to sa nesplnilo.

by sa clovek divil, kolko detailov uz po 10 minutach od rozhovoru zabuda a co vsetko sa uz po 10 minutach v jeho pamati ulozi pod jeho "kodmi" a co si po troch mesiacoch zapamata z povedaneho vobec ako to najhlavnejsie. pritom prave tie zabudnute detaily mozu niekedy celkom vyrazne zmenit podstatu povedaneho a pocuteho, ked to reprodukujeme dalej.

ale toto len tak na margo vseobecneho vzniku nedorozumeni.Chichocem sa

ja osobne som sa nestretla s tym, ze sa nieco da vo vesteni formulovat uplne konkretne v detailoch, resp. velmi malokedy.
a

mihula, Št, 18. 08. 2011 - 09:31

Ano magic,ja sa len smejem,za co vsetko ludia dokazu vyhodit peniaze a vkazdom pripade by mala aj vestica vystavit doklad o zapateni a odviest dan statu,alebo sa mylim?

Klaudia17, Št, 18. 08. 2011 - 15:35

Ja som raz mojej známej dohodila vešticu dozadu je to cca 4 roky.Keď prišla do roboty mi vraví vyveštila mi,že sa budem sťahovať kde by som sa ja sťahovala som tam v podnájme 10 rokov kde by som tak šla a strašne sa smiala.Za také 2 týždne prišiel do roboty chlap a pýtal sa ma kde by našiel pani XY ja mu vravím hneď vám ju zavolám ostala som trochu bokom,ale počula som ako jej povedal,som nový vlastník domu dávam vám 30 dní na vysťahovanie,my obidve sme nechápali.A druhá veštica predpovedala mojej dcére syna a za 2 týždne sa jej narodila Nelka.Takže človek aj verí aj nie.

Rebeka -, Št, 18. 08. 2011 - 16:22

Váš manžel vám je neverný....Budúci rok sa vaša rodina rozrastie o bábätko,ktoré vám zmení celý život...Takéto a podobné veci za dosť velkú sumu veštila jedna super veštica z Liptova mojej sestre vdove.Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

fantocy, Pi, 19. 08. 2011 - 16:55

Neriesme tu prosim moj vztah, nie som clovek, ktory potrebuje rady co mam robit, pretoze som prisiel o lasku, ci si nahodou nehodit maslu :),alebo mam chodit po lese, pretoze ma opustila zena, ktora verila na horoskopy, vestenie, snare, magiu, ezoteriku, numerologiu, astrologiu, JEDNYM SLOVOM OKULTIZMUS ALIAS OKULTNE VEDY. Pre jedno kviti slunce predsa nesviti a to co mala moja pod nohavickami urctite najdem u inej, O TO STRACH NEMAM. Skor ma rozculuje to, ze takzvani OKULTNI "VEDCI" VYMETAJU hlavy psychicky labilnym ludom, ktori nasledne svoj zivot prisposobuju VYKLADU KARIET, KYVADLAM, NUMEROLOGII, ASTROLOGII atd.
Skusme si zacitovat co hovori wikipedia:
Numerologie (z lat. numerus, číslo) je moderní označení pro různé iracionální[1] a pseudovědecké[2] výklady významu čísel atd atd.
Astrologie, řecky αστρολογία z άστρον (astron) hvězda a λόγος (logos) slovo, česky též hvězdopravectví je pseudověda[1], která se zabývá zkoumáním předpokládaných souvislostí mezi děním na obloze, charakterizovaným zejména pohybem planet, Slunce, Měsíce a dalších prvků, a jeho vlivem na dění na Zemi atd atd.
TO,ZE JE ASTROLOGIA A NUMEROLOGIA VEDA SA TAM VOBEC NEPISE, pise sa, ze je to PSEUDOVEDA a uz vobec sa NEPISE ze je to SERIOZNA VEDA.
Mila pani Dr., to ze ja mam hnede oci, to ze moja povaha je taka aka je, za to nemoze to, ze sa volam FANTOCY a narodil som sa x.x.xxxx. Pokial si dobre spominam za toto vsetko moze retazec DNA, za to ze mate take alebo onake spravanie a hentaky charakter nemoze to, ze sa volate EVA, alebo ze ste sa narodila x+1.x-2.xxxx. Ak si dobre pamatam, tak aj za toto moze retazec DNA, socialne a vychovne prostredie v ktorom clovek vyrasta atd.
Sice pripustam jednu moznost, to ze moje DNA je ina ako vasa, to ze moja povaha je ina ako vasa, moze byt sposobene tym, ze vcase ked moji rodicia pracovali na mne bol MESIAC v OPOZICII so SATURNOM a ked vasi pracovali na vas tak bol JUPITER v KOALICII s MARSOM :)).
Prepacte mi prosim, v ziadnom pripade som sa Vas NECHCEL DOTKNUT A URAZIT VAS. Je to len moja reakcia na Vas prispevok.
NECH SI KAZDY UROBI OBRAZ O TOM CI VESTICE A OKULTNE VEDY ANO ALEBO NIE! Podla mojho skromneho nazoru RUKY PREC OD TAKYCHTO VIED.

lydusha (bez overenia), Pi, 19. 08. 2011 - 22:15

Ty si tu zacal pisat o tvojom vztahu tak cakaj vselijake komentare. A k comu je dobre ze s tu v tom uz nuekolko dni rypes a nevies stravit niektore veci? Je tazke akceptovat, ze ludia su rozni? ze niekto veri dna a niekto vestcom? Ty tu pises o moznosti volby a jednym dychom sa ides zaroven aj pokrajat len aby tomu nikto neveril...myslis ze nevieme googlit a najst si na nete potrebne definicie? na teba sme cakali my nevedome aby si nam urobil osvetu? V prvom rade neries co netreba riesit...nesvojpravni ludia sem asi citat nechodia a my si v pohode vystacime aj bez poucovania.

fantocy, So, 20. 08. 2011 - 10:33

za 1. nachadzame s na slobodnom fore, takze kto kolvek tu moze napisat svoj prispevok,napisal som ho i ja,NEPRISIEL SOM ROBIT OSVETU VAM VEDOMYM ALEBO NEVEDOMYM

za 2. nerypem sa tu niekolko dni, napisal som tu jeden jediny prispevok, myslim ze ty VEDOMA sa tu rypes podstane dlhsie

za 3. neda mi nezareagovat na to, ze niektora VEDOMA napise o tom ze NUMEROLOGIA,ASTROLOGIA SU SERIOZNE VEDY, pretoze je to BOHAPUSTA LOZ, seriozna veda je napriklad astronomia, chemia, fyzika atd atd

za 4. keby bolo menej "VEDOMYCH" ludi urcite by bol zivot krajsi Mrkám

lydusha (bez overenia), So, 20. 08. 2011 - 17:09

Ja sa nerypem v tom, ze ma niekto opustil a nevalam to na vesticeVeľký úsmev Inac som nepisala, ze sa rypes v tomto prispevku ale v tom probleme, ktory mas nestraveny a to jest, ze nejaka baba jaga zavinila vas rozchod. Som na tomto fore niekolko rokov a precitala som si uz kadeco. Chodis sem, nakukas kto ci to odpisal a tak strasne rad by si uveril tomu, ze nejaka vestica je zodpovedna za krach tvojho vztahu....No nie je to tak. A neviem, ci ti to tu niekto potvrdi a da za pravdu.
Keby aj niekto pisal bohapuste lzi a nepravdy o ktorych ty ani len netusis ako to vlastne je, tak je ta do toho houby s octem. Cize NIC. Nie je to tvoj problem, ze niekto iny klame. Tak nechapem, preco ta to tak vytaca, ved zi a nechaj zit. A inak zatial vidim celkom dobre, nemusis zdoraznovat svoje slova velkymi pismenami, co v netikete znamena krik. Pokial mas chut hulakat tak sa postav pred zrkadlo a vykric tomu na druhej strane celu pravdu do oci o vasom vztahu aj o vesticiach aj o vasom zivote, ktory urcite nebude krajsi, kym niektore veci nedokazes nechat plavat...

vyvyka, So, 20. 08. 2011 - 17:35

Ja len k tomu bodu 4: niekto zase berie život tak, že s " vedomými"je život krajší. A zjavne nemáš spracovaný rozchod s priateľkou. Ale tým, že tu budeš kopať do každého slovne, ešte aj do diskutujúcich, ktorí si tu povedia svoj názor nikomu nepomôžeš. A tej veštici by si sa mal poďakovať, nakoľko priateľka, ktorá viac verí veštici ako Tebe a kvôli veštbe Ťa nechá stojí minimálne za dve veci. Čo veštica povie je jedna vec a či je to pravda je druhá vec.A tu priateľka ukázala komu verí viac.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama