reklama

Čo s ním?

piškotka11 , 27. 10. 2014 - 10:14

reklama

Ahojte ženy, chcela by som vedieť Váš názor na mojho chlapa, lebo mňa už pomaly ale isto začína rozčuľovať. Tak pekne po poriadku...prvá vec co ma dost rozculuje je jeho váha...asi 140 kg.....ja mam 65. To by som uz aj ako tak predýchala, lebo je taky uz dlho má to koli zamestnaniu a aj ked uz zacal pomalicky sportovat, vahou neklesol, takze si myslím ze tá nadváha u neho bude asi natrvalo. Kamenom urazu v nasom vztahu je vsak jeho styl obliekania....alebo skor to, ze si neda v nicom poradit. Napr.uz je chladno, ale on si myslí ze cez den sa oteplý a ide so mnou odniest deti v kratkych teplakovych nohaviciach a kratkom tricku....rodicia pred skolou su zkrehnuty aj v rolakoch a bundach a on s nami nabehne ako blazon s sortkach.....ja si dost zakladam aby sme ja aj deti boli pekne obleceny a zladený a on toto akokeby mi to robil narocky.......este sa ukazuje ze" HA mne je teplo! " Ja mam dost silny zmysel pre srandu....obcas na to ze nanho niekto ukazuje prstom poviem smiesnu poznamku ale uz toho mam dost. Nechcela by som, aby mna neskor ohovarali ze o seba a deti sa staram a onho nie alebo tak nejak......poradte co snim.....


reklama


reklama

Kamila, Po, 27. 10. 2014 - 10:53

Skôr mám pocit, že by si mala myslieť na jeho zdravie pri takejto váhe a povinne mu začať servirovať napriklad delenu stravu, je pestra, automaticky prinuti jest vela zeleniny, ak chce aj on pohnut so svojou vahou, lebo bez toho aby on chcel nieco pre seba urobit to nejde. Niekedy pohyb nestaci, treba upravit stravu, viac mensich porcii, vela ovocia hlavne doobeda, zeleniny, kvalitne bielkoviny, menej sacharidov, vylucit cukor...

Ale chapem, ze ta jeho "vystrelky" v obliekani rozculuju. Ja by som bola vytocena na temu, ze moze pochoriet v tej zime, ako z toho co si o tom myslia ini. Nemyslim si, zeby ta mal niekto hodnotit, ze sa nestaras o chlapa. Snad si uz mnohi vsimli, ze je dospely a ma vlastny rozum.
Aj ked rozmumiem aj tomu, ze ak si ty stihla kocka a partnear mas kus vystredneho s velkou nadvahou, ze ti nie je vsetko jedno.

Pomoze len vzájomne komunikovat, vela lasky, podpory ... zdravého varenia ...

margesimpson, Po, 27. 10. 2014 - 10:56

vaha je o stravovani, nie o sporte, by som podotkla (a uz toboz nie kvoli zamestnaniu, to je vyhovorka. Co robi ochutnavaca Snickersiek do kelu?). Uprimne mozem povedat, ze mna by 140kg muz nepritahoval (vravim 140 kg tuku, 140kg v svalstve by bolo asi uz tiez na hrane). Hlavne by mi to vsak vadilo kvoli jeho zdraviu, to uz vyzera na morbidnu obezitu a tam je to casovana bomba (cukrovka, srdce atd atd). Je to od neho velmi sebecke a nezodpovedne, voci tebe aj voci detom.
Ze sa oblieka letne by mi nevadilo, s otuzovanim nemam problem. Asi tomu napomaha aj to, ze viacero mojich kolegov beha aj v snehu len v slapkach a kratkom tricku Váľam sa od smiechu po podlahe . To je naopak zdrave a do toho nemaju co cudzi ludia kecat. Pokial teda nechodi a nesmrdi ako bezdomovec Váľam sa od smiechu po podlahe

piškotka11, Po, 27. 10. 2014 - 11:09

Úsmev nie nerobi ochutnavača snickersiek ...jazdi na tiraku...problem je v tom ze nieje cely tyzden doma a musi o seba dbat v tomto pripade hlavne on......ja varim zdrave jedla...ja a deti s nadvahou nemame vobec problemy. Co sa tyka jeho dala som mu uz raz ultimátum schudnut alebo sa o to aspon pokusiť koli zdraviu ....skusal delenu stravu ale vraj mu to nerobilo dobre tak s tym prestal.

Kamila, Po, 27. 10. 2014 - 11:16

To je ozaj narocne, ak ho nemas pod kucharskym dohladom, to musi ozaj chciet len on sam.

piškotka11, Po, 27. 10. 2014 - 11:25

No ved to....a ja mam taký pocit že on to už vzdal...že už neverí tomu že može schudnuť....a začal sa vo svojom velkom tele citit dobre....aj ked nepredstavujte si ho ako guľu tuku ...je vysoky 180cm...ale aj tak brucho nosí pred sebou riadne....najviac ma štve aj to ze ked vidí nejaku obeznu zenu tak sa na jej ucet vyjadruje hnusne napriklad ze on by sa s nou neukazal ani na ulici a tak......nemysli pritom vobec na to ze aj ja sa po jeho boku mozem citit dost zle.....

margesimpson, Po, 27. 10. 2014 - 11:39

Len 180cm? Neblazni. S tym ma BMI nieco cez 43! Pokial nie je kulturista, tak je uplne mimo tabulky. Ak navyse ho ma nahromadeny v bruchu, je to viscelarny tuk. To si nepredstavuj, ze ma podkoznu "pneumatiku", ako zvyknu mat zeny. On ma tukom obrastene vnutorne organy, ktore budu zlyhavat (na cirhozu mi teraz pred nedavnom zomrel znamy. Nepriala by som taky koniec nikomu, vyvody, neuveritelne bolesti ... :( ), nevraviac o upchatych cievach http://www.youtube.com/watch?v=Ymsj3nF2EjM

Dzeny, Po, 27. 10. 2014 - 11:56

piškotka11, tvoj manžel má príšernú nadváhu Mlčím Odhliadnuc od zdravotných problémov, ktoré mu hrozia, riskuje, že ťa stratí. Každý máme hranice inde, ale ja by som určite nemohla byť s tak obéznym človekom. Prepáč, že sa opýtam takú intímnu vec, ale dá sa s takým obrovským chlapom sexovať? Nemyslím teraz na príťažlivosť, ale či je to vôbec technicky možné... V tomto prípade je to síce ten najmenší problém, lebo infarkt je horšia vec, ale aj tak mi nedá sa to neopýtať.

piškotka11, Po, 27. 10. 2014 - 12:05

no kulturista nieje vobec....aj ked on sa tak mozno vidi v zrkadle... a sex ten uz ani neriesim.....nepritahuje ma vobec ...mame par poloh ktore su este mozne a dost.......co mam robit?

dasa_, Po, 27. 10. 2014 - 13:09

Ach jaj, keby môj manžel riešil moju obrovsku nadváhu v časoch, keď bola najhoršia, tak by som sa cítila veľmi urazene a zle. A naviac, keby riešil aj šatník, tak teda by som sa fakt cítila blbo.
Stále chcem mať pocit, že ma chce pre niečo iné a nie pre to, koľko tuku obaľuje alebo neobaľuje moje telo.

Šatník sa dá čiastočne riešiť tým, že mu nakúpiš iný typ oblečenia. (Ja som napríklad jedno také tričko, ktoré bolo veľmi obľúbené, ale mne sa z nejakého dôvodu nepáčilo vyriešila tak, že som ho proste neoprala, furt som mala plnú pračku a nevošlo tam - ostávalo v koši :) )

A jeho stravovanie sa tiež dá čiastočne riešiť tým, že mu na cesty pripravíš stravu. Aby nebol odkázaný iba na to, čo ponúkajú pumpy. Ostatné je na ňom.

piškotka11, Po, 27. 10. 2014 - 13:33

Dasi, ja viem ze je to mozno hnusne odo mna pisat ze ho viac nelubim koli tomu ze ma nadvahu......ale sme spolu uz vela rokov a on ma poslednych 10rokov taku nadvahu takze keby som ho nemilovala takeho aky je uz by som s nim urcite nebola.....mna štve ze uz akokeby rezignoval na svoj stav a nic so sebou nerobí...predtym sa aspon snazil skusal diety cvicil.....co sa týka oblecenia má aj pekne veci lebo ja si teda na peknych kvalitnych veciach potrpim ale on sa najlepsie citi v roztiahnutych teplakoch a kratasoch od cinana co si nakupil sam lebo su pohodlne a nikde ho netlacia.....to ze sa nevidel v nich v zrkadle ho vobec netrapi....a co sa tyka stravy pripravenej z domu skusala som aj to ale na dva tri dni mu fakt nedokazem pripravit odedy a vecere...a podla mna by mal jest v malych porciach aspon 5 krat denne......nie velke množstva cez hlavne chody.....ale mas uplnu pravdu v tom ze malo by to byt hlavne na nom...... Mlčím

val, Po, 27. 10. 2014 - 13:45

Ono je to tazke pre ludi s takou nadvahou pustit sa do chudnutia sami od seba, niekedy z nich ide pocit, ze im je to jedno, ze rezignovali. Ja si vsak myslim, ze nie, len si nevedia sami pomoct a dostavaju sa do zacarovaneho kruhu.

Pri tejto nadvahe je ozaj potrebne chudnut s odbornikom. Odporucam mrkni si zopar dielov http://www.youtube.com/watch?v=TocW3WrWpUE . Pozri si stranku chudnutie-ako.sk, pripadne kup manzelovi knihu Ako som schudol 30 kil od Mira Veseleho, ak je to reklama Kami pls, vymaz Slnko S chlapmi je to niekedy na dlhe lakte chce to hooodne trpezlivosti a tolerancie, najtahsie je zacat. Drzim palce Slnko

gueva, Po, 27. 10. 2014 - 16:48

Hnevať sa na neho nepomôže. Ak mu chceš pomôcť zaplať mu odborné poradenstvo týkajúce sa výživy aj osobného trénera. Môžeš športovať aj s ním. Minulý týždeň bol v modrom z neba či ako sa to volá tiež takýto chlap, ktorý sa prejedol do obrovskej hmotnosti a pomáhali mu schudnúť. Keď ukazovali proces chudnutia, tak mi ho prišlo aj ľúto, je to veľmi náročné. Keby nemal oporu v rodine, nepodarilo by sa mu to. Pozri si to v archíve a uvidíš možno aj svojho muža v inom svetle. Oblečenie a chlapi to je kapitola sama o sebe aj u štíhlych. Myslím si, že pri takej nadváhe ako má, mu skutočne môže byť teplo aj na tie kraťasy. Toto by som až tak neriešila alebo riešila až potom, keby sa mu podarilo zhodiť.

dan-cula, Po, 27. 10. 2014 - 18:14

Nechcem ho ospravedlnovať ALE...baby-čítali ste?jazdí na tiráku!tam o pravidelnej a vyváženej strave sa dá len snívať!nečudujem sa,že doma potom asi všetko"doháňa"..a to chce raz takú vôlu a chuť chudnúť ako keby sedel mozno v kancelárii apod.myslím že tam traba obojstrannú spoluprácu a hlavne trpezlivosť...Mám známu ktorá robila vedúcu v predajni..komplet cely den na nohách boli dni ked sa k normálnej strave dostala doma na ranajky a večeru ktoru potom statočne dojedala kadečím a váha nehorázna..ked ukázala doktorke čo zje cez den povedala že to je na podvíživu.. no to večerné dojedenie sa bol zabijak! oblečenie- keby som vám poslala foto našho spoluobčana 60r-asi 70kg na jar ako vyhupne slnko oblieka kraťasy a obuva žabky toto oblečenie vymení až ked napadne sneh..myslím že to nik nerieši-v podstate to máme ako meteo.znamenie..ON je už v kraťasoch bude teplo,ešte je v kraťasoch zima ešte len príde-pohodička!Sice ja mám teplé topánky a pri pohlade na neho sa mi postavia všetky chlpy ale aspon vyčarí úsmev...

gueva, Po, 27. 10. 2014 - 18:20

Iste to bude mať ťažšie ale nie nemožné, keď si zoberie tašku jabĺk, môže ich žuvať aj v tiráku, ale určite odborník by mu poradil aj vhodné alternatívy. Ono je najlepšie povedať, nedá sa to. Ide o to aspoň to skúsiť. Diétami sa dopracuje iba k jojo efektu.

margesimpson, Po, 27. 10. 2014 - 19:56

Poznam nejedneho sofera kamionu a fakt to neznamena automaticky morbidnu obezitu

anjeli, Po, 27. 10. 2014 - 18:31

piškotka 11... neviem, či Ti mám čo poradiť, dievčence už vyššie napísali rád dosť a vždy sa nájde zdrhel, ktorý sa "nedá-nechce" vyriešiť. Chápem ťa, že sa Ti už zunovalo žiť s chlapom, ktorý sa stavia "sebecky" ku Tvojím výhradám, kašle na zdravie=nadváha, kašle na Tvoj pohľad na módu...
Nuž, je dospelý a svojprávny, ťažko mu môžeš prikazovať do čoho sa navliecť /ruku na srdce, tiež by sa Ti nepáčilo, keby sa snažil v Tvojom obliekaní pretlačiť svojský vkus/, postoj k svojmu telu môže mať rapídne skreslený, ale ultimáta z Tvojej strany tiež nemajú veľký účinok. A ako píšeš , žijete si tak 10 rokov, takže mávnutím čarovného prútika ho nezmeníš.
Ale podľa mňa je to hlavne o komunikácii - netlačiť na neho, nevytýkať, nedávať ultimáta. Vyjadriť svoje pocity, ako sa bojíš o jeho zdravie, že o neho prídeš, že deti prídu o otca a vyriešiť to musí chcieť v prvom rade ON. Vyjadriť mu podporu, naplánovať si chudnutie s odborníkom, odmeniť ho za snahu, pochváliť... A čo sa týka oblečenia, neviem, či má zmysel "zlaďovať" celú rodinu /osobne nechávam na výber aj mojím deťom, čo chcú mať na sebe, dohováram len v prípade, ak ide o extrém/. Nechala by som ho ísť svojou cestou /nech si trebárs navlečie aj tepláky od číňana, keď sa v nich cíti dobre/, ale vysvetlila by som mu, že pokiaľ ma má kompromitovať / a to by som nezniesla tričko a šortky v mrazivom počasí/, tak so mnou nikam nepôjde /treba ústupok z jeho strany a aj z Tvojej/.

ja_hodka, Ut, 28. 10. 2014 - 10:13

Rozhodne by som nezacala strasit chorobami s hroznou smrtou.Takmer za kazdou obezitou su emocionalne problemy. Sekera nad hlavou(ani po boku) mu nepomoze.ako sa oblieka je jeho vec a tu obezitu by s nim riesila cez terapeuta.

Kamila, Ut, 28. 10. 2014 - 10:33

Suhlasim, ked si predstavim co vsetko zajedám. Hambím sa

crystall, Ut, 28. 10. 2014 - 10:44

Ojoj, poznám.
Môj má 120 kg, lenže ten človek zje menej než ja, mäso nemusí vôbec, stačí mu prežívať na zelenine. Jeho vypustiť na záhradu, tak sa napasie, fakt. Stravuje sa lepšie ako ja. Kedysi som riešila, že aspoň na tých 90 by to mohol dať , ale keď som spoznala jeho rodinu (čo predtým nie), že všetci muži sú po rode presne ako on, tak som tak –nejak pochopila, že s tým nič nenarobím. On nieje huspeninový typ, je to hustý pevný človek, len veliký. Radil sa tu aj s mozolanim, však ako ináč, že upraviť stravu a on čo tam naupravuje, ke´d sa stravuje fakt zdravo a zdravo varí, múčne veci ani nejeme, kvôli mne, lebo z toho kvasím ja. Šatiť je to horšie ako živiť. Aramana pozná, ak čítaš. Nič nezozenieš a čo zoženieš a dovlečieš domov to malé.

Obliekanie je u neho to, čo u vás. V zime kraťasi a mikina. Aj sa ho ľudia pýtajú, čo chce nosiť v lete, len mávne rukou. Moja snaha za posledný mesiac natiahnúť ho do riflí, bolo, že roztrhal na zadku 3ks riflí, keď sadal do auta. Tento víkend som sa zdula patrične, že ešte jedny rifle, a natiahnem ho do elasťákov a je mi to fuk. Môj bazíruje na pohodlí tela, čiže kraťasov máme prenesmierne množstvo, za to gatí dlhých toho času rátam cca 2 ks. Bundu nosiť nechce.
Obliekanie u neho neriešim, je dospelý, čistý, dobre vyzerá aj tak, akurát na to doplatil tento január, sme išli s dcérou na zápis, samozrejme mínusová teplota, my bundy, kapucne, šály, severák dul, že sa o nás opieral, som sa ho po ceste pýtala, či mu nie je zima, že nie! Skončil s obojstranným zápalom pľúc a bolo poriešené. Do jari sa kvázi šanoval, uvidím čo táto zima. Včera som sa ho pýtala, čo bunda? Že netreba.

Ale spomenula som si na jedného kamionistu, čo nám priviezol na tiráku tehly na dom, mal čas, keď si metlou pucoval auto od bordelu všehodruhu, tak mi rozprával, že mal okolo 140 kilo, že nejedol celý deň, iba večer sa dobre najedol. A že manželku ma malinkú, tri deti. Aj mi ju opísal, no určite to musela byť sexykosť! Tak sa zbadal, začal pravidelne raňajkovať, obedovať a vynechávať večere a povedal, že zhodil 20 kg a že sa cíti vynikajúco. A tak mi dal ešte školenie pomedzi metlodance, že mám pravidelne raňajkovať!
Skús znovu rozhovor, tebe na ňom veľmi záleží, ale musí sám chcieť. Ale za rozumný rozhovor nič nedáš, priprav si argumenty dopredu, pekne, milo, slušne, veď ho máš rada, jasné, že ťa najprv pošle do hájazeleného aj neviemkde, ale určite začne uvažovať. Veď úplne taká praktická vec, keď sa takému kolosu niečo nedajbože stane, nemáš šancu mu pomáhať, opatriť, ani zdvihnúť – ani otočiť na posteli, proste s ním nepohneš. Viem podľa môjho, ten jeho zápal pľúc mi stačil, bo môj odmietol nemocnicu a doma kvázi v karanténe to je iný zaberák. Pomáhať pri prezliekaní, doprovod na wecko...alebo po operácii, napr. u nás kolena, keby na mňa zletel, tak je zo mňa placka.

sofhia, Ne, 02. 11. 2014 - 08:59

Neviem baby, ja som zazila tu druhu stranu - mna neustale nutil moj manzel do chudnutia, vymyslal mi chudnuci plan, varil mi zdravo....a nekonecne mi to liezlo na nervy. Neviem ako to vplyva na vsetky z vas, ale ja akonahle som do niecoho tlacena, tak v hlave mi zasvieti velka kontrolka NIE. moze to dotycny so mnou mysliet tak dobre ako chce, mam voci tomu velky odpor a just NIE. mozno je to detinske, no priznajme si uprimne, kto ma rad ultimata? nikto.
schudla som, ked sa zacal zaoberat sam sebou, a nechal mi priestor. (nebolo to o tom,ze by som si neuvedomovala zdravotne dosledky, ci nechcela chudnut)

Ako sa to hovori? nemen ludi, zacni menit seba? staraj sa o seba, a nechaj inym priestor?

co sa tyka obliekania, tak to ja neriesim, hlavne z aspektu co si kto mysli.

púpavienka, Ne, 02. 11. 2014 - 11:26

Ja nemám nič mimoriadne ako odpoveď iba to že ťa chápem.
Pre mňa je takýto tlstý človek nejakou hrozbou, nechápem to, ale mám z nich určitý strach. Teda nie že by som bola celá preč z toho, ale týchto ľudí nevyhľadávam.
Tirákov máme aj v rodine a sú to 180/80 kg aj v 40 a potom 180 ale 140 kg a ten presne o tom lamentuje, že sedí za volantom a priberá, lebo nemá pohyb.
Pravda je iná, veľmi rád papa a to sa prejavuje.
Súhlasím s tým že je to o psychike, ale tiež viem jedno že ak niekto ma roztiahnutý žalúdok tak jednoducho žalúdok pýta jesť aj ked je úplne v pohode. Tučnota ak nejde o chorobu je vždy o stravovaní a teda aj o tom kto varí v domácnosti.
Za všetkými týmito obezitami je väčšinou veľa jedla a zajedanie pamlskami.

ja_hodka, Ne, 02. 11. 2014 - 12:16

ten žalúdok sa ale musel najprv niečim, nejak "roztiahnuť" a to je práve tým prejedaním sa, alebo stratou kontroly nad jedením,v tom prípade je to kompulzívne jedenie, jedna z porúch príjmu potravy, ktorá ako všetky ostatné z tejto kategórie, má psychické pozadie. Ty nemusíš vedieť a zrejme ani nevieš o tom, čo ktorého človeka v hĺbke trápi, on môže vyzerať navonok úplne v pohode, dokonca šťastne, takže ty môžeš mať dojem, že on sa proste len tak prejedá, bez nejakej hlbšej príčiny, iba preto, lebo "žalúdok si pýta". Ale väčšinou to nie je žalúdok, kto si pýta. Netvrdím, že každý silnejší alebo aj obézny človek musí trpieť práve tým, čo tu popisujem, ale drvivá väčšina má v sebe nejaký problém, vedomý, alebo podvedomý a neverila by si, s čím všetkým, môžu poruchy príjmu potravy súvisieť.

púpavienka, Ne, 02. 11. 2014 - 15:02

Ja to beriem, ale tiež je pravda že si do rodiny donesieme svoje stravovacie návyky a vtedy je vidieť ako ide celá rodinka v tomto ruka v ruke. Myslím že to je teraz dosť viditeľné. Takže tam vidím tiež problém, to že na to mám ešte neznamená že sa ustravujem k smrti.
To si myslím že nie je o jednotlivcovi ale ako celku.
Poznám aj také prípady kde naozaj iba jeden z rodiny je obezný a veľmi a tam si myslím že to je príčina naozaj v niečom inom.
Ešte ten roztiahnutý žalúdok - ak budem prepchávať dieťa a budem ho krmiť tým čo mu veľmi chutí a ono je raz také aké jeho vrstovnici - koho to je problém? dieťaťa ktoré ešte nevie hovoriť?
Smutné to je že to prejedanie mu ostáva a potom je to boj na dlhé trate zmeniť to.

ja_hodka, Ne, 02. 11. 2014 - 16:02

nebudem zovšeobecňovať, ale ja by som svoje deti neprepchala, ani keby som chcela. Jedia len toľko, koľko potrebujú. Iste. Matka môže narušiť túto prirodzeú reguláciu tým, že trvá na tom, aby dieťa dojedlo všetko, čo má na tanieri, aby jedlo podľa jej predstáv - polievka, hlavné jedlo atď. aj napriek tomu, že dietko nemá chuť, alebo nemá potrebu toľko jesť. Prípadne sa v dome je za odmenu. Ak zješ všetko, dostaneš po obede ešte koláč. Katastrofa. A úplná pecka: nátlak, vyhrážanie sa trestom, ak neje, alebo nedoje. To sú veci..podľa mňa jeden z dôvodov rôznych porúch v súvislosti s jedením. Zaujímam sa o to už dlho a pozorujem, že sa x ľudí upokojuje jedlom, zvlášť ženy, je to postavené na emóciach, aj keď to ovplyvňuje celá rada vecí, ktoré spomínaš - výchova, možnosti - už sme tu skonštatovali viackrát, že chýba striedmosť, všetkého je príliš, nadbytok, do toho kopec stresu, počas ktorého sa človek cíti v ohrození, aj keď to nie je priame ohrozenie života, organizmus je napätý do krajnosti a priamym protipólom tohto stavu je uvoľnenie pri jedle. Je to prvý pôžitok, ktorý človek dostane keď sa nacucne na mamin prsník, preto sa jedenie spája s pocitom bezpečia, s teplom...je to ozaj dosť komplexné a sú terapeuti, ktorí sa venujú špeciálne tejto problematike. Jeden príklad z praxe psychoterapeuta: žena menom Betty bola obézna, jej otec zomrel na rakovinu, v poslednom štádiu bol veľmi vychudnutý, ona celé roky nedokázala zhodiť tie prebytočné kilá, dopracovali sa k tomu, že za jej problémom je strach z choroby, zo smrti (spomienka na zomierajúceho otca a asociácia chudosti s chorobou a smrťou), nebola si toho absolútne vedomá, počas terapie postupne zhodila čo mala. V rodine boli obézni, v tom mala zrejme prsty mama, zlé návyky, ale prečo táto Betty nevedela svoje kilá zhodiť, za tým už bol jej osobný emocionálny problém. Je to zložitejšie, než je bežná predstava...že proste neje, ale žerie a priberá, tak mu treba. Áno, v podstate je to tak..ale možno len potrebuje pomoc. A obézne rodinky to je tiež zaujímavá téma..ako mama prenáša svoje strachy na deti, hlavne na dcéry a ako upokojuje koláčikom, alebo čokoládkou...a vytvárajú sa asociácie jedna radosť.

púpavienka, Ne, 02. 11. 2014 - 16:38

Vieš ja ani neviem určité veci pochopiť. Raz sa jedna mamina chválila že jej ročné dieťa zje tri jogurty odrazu a ja som ostala ohromená, ani by ma len nenapadlo dávať niekomu tri jogurty, lenže dieťatko je šťastné, že mamina je šťastná a chváli ju a potom je to už kolobeh.
No tiež nezabudajme na to že bolo u našich predkov veľa biedy a tak bolo oveľa viac chudých ľudí.
Na dedinach sa podľa váhy určovalo ako sa kto má, lebo kde bol prepych bolo dostatok jedla a teda aj tučnota, boli vojny a to všetko zrejme máme vpísané v nás.

Kamila, Po, 03. 11. 2014 - 11:21

Presne tak to vnimam u seba aj ja

"všetkého je príliš, nadbytok, do toho kopec stresu, počas ktorého sa človek cíti v ohrození, aj keď to nie je priame ohrozenie života, organizmus je napätý do krajnosti a priamym protipólom tohto stavu je uvoľnenie pri jedle."

mne sa k tomu pridáva ešte aj únava, treba rýchlo dobiť energiu a to je uzavretý kruh,

u mňa sa muselo niečo udiať keď som bola malé dieťa, lebo tento scénar mám od malička

val, Ne, 02. 11. 2014 - 17:52

K tomu emocionalnemu jedeniu nas este fantasticky masiruju reklamy, takmer v kazdej reklame na cokoladu je zena, bodaj by potom mnohe z nas nesiahli po,cokolade ked nas nieco trapi Slnko a dalsia oblubena masirovacka su reklamy na lupienky

aramana, Po, 03. 11. 2014 - 07:38

Úsmev prečítala som si komentáre, radu nemám Úsmev mňa by len veľmi zaujímalo, prečo si ešte stále väčšina ľudí myslí, že ovocie a zelenina je odpoveď na všetko, hlavne na váhu človeka Úsmev je tomu pár mesiacov čo choroba dala zas o sebe vedieť a ja som ostala mesiac na šťave z lisovanej zeleniny a ovocia, lisovala som všetko (zemiaky, cvikla, špenát, brokolica...), potom dva mesiace ku vylisovaným šťavám pridané len polievky a zemiakové kaše a za tie 3 mesiace dohromady ani gram váhy zo mňa dole nešiel Úsmev

margesimpson, Po, 03. 11. 2014 - 08:21

Šťavy a džúsy

Pri chudnutí sa neodporúčajú ani čerstvé ovocné a zeleninové šťavy a to aj napriek tomu, že majú vysoký obsah vlákniny, vitamínov, aktívnych enzýmov a minerálnych látok a patria k biologicky najhodnotnejším tekutinám. Okrem týchto, pre telo prospešných látok, obsahujú však aj cukor, ktorý rýchlo preniká do krvi a je pohotovostným zdrojom energie. Počas redukcie sa neodporúča piť viac ako 100 mililitrov ovocnej alebo zeleninovej šťavy denne, najlepšie je zriediť ich vodou. Rovnako ako aj 100 percentné ovocné džúsy. Požiadavku denného príjmu tekutín by sme mali naplniť príjmom takých tekutín, ktoré neobsahujú žiadnu energiu. Čerstvé šťavy a džúsy by sme si mali piť príležitostne a dobre si ich vychutnať. Nikdy by sme ich nemali piť rýchlo a „od smädu.“

http://www.zzz.sk/?clanok=11751

aramana, Po, 03. 11. 2014 - 09:43

Úsmev ano, ja to viem.len to bolo to jediné čo som mohla.preto píšem, že ovocie a zelenina nie je odpoveď na váhu chorého človeka.

ja_hodka, Po, 03. 11. 2014 - 09:31

Áno Dodám len že, ak sa robia kúry podobné Breusovej (ako popisuješ..cvikla, zemiak atď.), tá šťava sa pojedá v malých množstvách namiesto jedla, teda asi tri až päť krát denne, dokonca by sa to malo jesť lyžicou, prípadne po malých dúškoch, úplne pomaly. Najčastejší omyl pri "šťavičkovaní" je ten, že ľudia toho pijú veľa, zakaždým, keď cítia hlad, vypijú tak na litre šťavy denne. Ale aj tak ma prekvapuje, že si nedala dole ani gram. Niekde musí byť chyba. Lebo ak je človek len na zeleninových šťavách, a aj keby k tomu dali denne pohár ovocnej celý mesiac a nič iné nejedia, tak normálne idú dole nie gramy, ale kilá. Možno tie zemiakové kašičky... Mrkám A prečo si všetci myslia, že zelenina je odpoveď na problémy s váhou..asi zrejme preto, že 99% ľudí stravujúcich sa na zelenine a bielkovinách chudne.

aramana, Po, 03. 11. 2014 - 09:51

ja to musela všetko riediť vodou, inak by mi nestrávilo ani to.bolo to okolo litra šťavy denne, ovocnej z toho len dva deci.všetko dodatočne riedené teplou vodou.problém bol, veľký.pankreas, pečeň...nič nepracovalo ako malo (toto bola alternatívna liečba na istú chorobu).ale o tom som nechcela...chcela som o tom že ani pre toho pána nemusí byť zelenina a ovocie záchrana, tak ako ktosi napísal že by mu nabalil tašku jablk so sebou do kamionu.ovocie a zelenina v surovom stave a so šupkami je pre zdravých ľudí.človek s takou váhou je chorý človek.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama