reklama

nevera cez chat

Pridal/a lucy dňa 10. 01. 2007 - 11:05

reklama

Ahojte,
napriek tomu, ze este nie som vydata, chodim 6 rokov so svojim partnerom, z toho 3 roky zijeme v spolocnej domacnosti.
V poslednom case ma prestavali bavit iste sexualne radovanky (oralny sex), co moj partner nevedel predychat. Stale mi to vycital, ja som sa o tom nevedela rozpravat, som konzervativnejsia. Po case s tym prestal. Mala som hlavne v poslednej dobe pocit, ze ako sa mame dobre, ze sa ani nehadame a prislo to ako blesk z jasneho neba ... Priatel bol u brata, pracovali na niecom ked tu zrazu mu doma cez Skype prisla sprava ... "ajooooj" ... pisala mu to nejaka zenska ... tak som jej napisala, ze nie je doma. Ona, ze kto som a ja ze jeho priatelka ... ze mu nechce robit neprijemnosti, ze je len kamoska, co tvrdil aj on. Ale mne to akosi nedalo, nakukla som do historie pisania a cakalo ma nemile prekvapenie ... moj priatel s tou dotycnou viedol dlhe, sexualne nabite rozhovory typu sexu cez internet a skladania komplimentov aka je krasna, kedy sa stretnu, ze mne povie, ze je na futbale, ze to je jedno atd.
Bola som z toho tak vykolajena, ze som sa pustila do okamziteho placu, on bol za 10 min. doma, aby zachranoval situaciu, vraj to bol skrat, ze mal tazke depky z toho, ze sa s nim nechcem o tom probleme porozpravat, ze plakaval, ked som ja spala a zrazu prislo toto.
Na jednej strane to chapem a priznavam, ze som sa mala premoct a porozpravat sa, ale na druhej strane mi zneju v usiach tie slova "si krasna, tuzim sa s tebou milovat, vyhovorim sa, som na futbale ...", to ma tak neskutocne zasiahlo, ze keby mi poviete, ze sem padne atomova bomba, tak skor tomu uverim ako tomuto, keby to nevidim cierne na bielom. Nas vztah bolo to jedine, co som mala pocit, ze tomu mozem 100% verit, teda jemu hlavne, ruku by som dala za nho do ohna ...
Preplakal dlhe hodiny, vraj to bol skrat, ze sa totalne ponizil, nadaval si, vraj ja som pre nho to najlepsie ... prezili sme toho vela, doteraz som mala pocit, ze sme pre seba stvoreny, ale uz neviem ... velmi by som chcela, aby to prebolelo (stalo sa to vcera), ale toto je u mna nieco take, ako keby ma podviedol aj fyzicky a velmi ma to zasiahlo ... mam obavu, ze uz budem nedoverciva, budem kontrolovat a mat chrobaka pochybnosti v hlave, co nas dovedie do tmaveho tunela ...
Co mam robit, vie mi niekto poradit?! Ako mu to mam odpustit, ked mi stale znie v usiach, ako po 6 rokoch rozprava sladke recicky zene, ktoru ani nepozna (tvrdi aspon, ze sa nestretli, ale navrhov tam bolo dost, tak ani tomu velmi neverim)?! Som fakt zufala Smútok


reklama

reklama

MajkaV, Po, 15. 01. 2007 - 15:35

Možno práve pre toto ste mali ísť aspoň na čas od seba. Aspoň na pár dní, možno týždňov. Nezávidím ti, ale držím päste!

pripletka, Ut, 16. 01. 2007 - 13:59

Lucy,
uz som tusim kdesi na zaciatku par slov tukala. No neda mi este raz, z komentarov, ktore som citala, aj z tvojich vlastnych.
Ja by som si polozila otazku? " co ma skrie, hneva ba priam s...e najviac? Teraz v tomto okamihu."
Stratena dovera? To ze flirtoval s niekem cez chat? Ze by ma mohol raz podviest? Ze sa obzeral za inou? . . . neviem co. Ak by som mala odpoved, polozila by som otazku sebe. Ak vyhodim na chvilku emocie, a racionalne sa zamyslim, je tato skutocnost neprehryznutelna?
A znovu vylezie iba ano alebo nie.
Lucy ak si mu povedala, O.K. neodidem, zostanem, urcila si pravidla, prijala si a odpustila, nevytahuj to na neho. Nemozem sa stotoznit s radami, ktore padli a boli typu, "daj mu to pocitit . .. a pod." Aky ma potom zmysel odpustit mu ten preslap? On sam si uvedomuje na akej hrane sa pohyboval. Vravis, a ty ho poznas najlepsie, ze je smutny z toho co urobil. Nebude aj pre teba jednoduchsie, povedat si , ze idete dalej?

Vierik, Ut, 16. 01. 2007 - 16:57

Lucy, s tou nedôverou a podozrievavosťou - to vás môže ešte položiť. Je to hnusné a verím, že sa tomu ubrániť nemôžeš. Ešte nie teraz - keď je to také čerstvé. Teraz s tým bojovať zatiaľ ako - tak vládzeš, ale raz príde moment, kedy vybuchneš. A myslím, že ten rozhodne. Lenže dovtedy to nechaj plynúť. Čas ukáže.
Možno nakoniec k tomu momentu "vyvrcholenia" ani nedôjde ale stane sa nejaká nepredvídateľná udalosť, ktorá vás porieši. Ja mám takéto skúsenosti. Akoby sa to vyriešilo samo.

Keď sa ti bude chcieť poplakať si, posmokli. Keď naňho nebudeš mať nervy, tak mu to jednoducho vykrič. Neskrívaj to, nech vidí, že teba to trápi - to jeho "akožesaničnestalo" - a možno sa k tomu ešte nejako vyjadrí - naposledy, a uzavriete to. Finito, punktum, hodíte za plece a pôjdete na letnú dovolenku, kde ťa nerozhádže ani vedľa ležiaca nahá Claudia Sćhiffer.
A tomuto blbému obdobiu sa zrehoceš do škodoradostného ksichtu.

lucy, Št, 18. 01. 2007 - 10:41

Heh, Vierik, si zlata, si mi to podarene napisala Veľký úsmevVeľký úsmev
Dakujem Vam, uz mi je lepsie, ja som si toho uz preskala v zivote a to mam len 24 nielen co sa tyka jeho momentalne ale aj mojej nepodarenej rodiny, ale co uz, co ta nezabije, to ta posilni Mrkám ... sem - tam si musim zahryznut do jazyka, aby som nepodpichla, ale raz mi uz uslo a skoro som sa zacala smiat, lebo mal taku detsku reakciu alebo skor nereakciu na to hihi ... ale tak snazime sa ist dalej, do PC uz radsej ani nepozeram, lebo by som kontrolovala a nechcem to v sebe dalej zivit, radsej uz nexcem ani nic vediet Mlčím ... uz sa citim lepsie, aj ked sme medzi ludmi, aj ked stale sliedim, ktora to tak asi mohla byt :-/, ale uz menej ... priatel seka dobrotu, hlasi prichody-odchody hehe, je mily na mna, nexce sa hadat, takze zatial asi tak, uvidime ... esteze nie som po mame - tu ked raz niekto nastve poriadne, koniec sveta Veľký úsmev, takze tolko zatial ... Áno

dada, St, 14. 02. 2007 - 16:30

ahoj lucy. úplne ťa chápem. ja také niečo prežívam od augusta minulého roku každý deň. vtedy som totiž zistila, že môj manžel má inzerát na sex na každej možnej stránke a to bol len začiatok. náhodou nechal zapnutú históriu na internete a ked som zapla internet tak tam svietila jedna chatovská stránka. môj manžel už tri roky chatuje s nejakými ženami na tej stránke. spravila som možno podraz ale nie o nič väčší ako on a zaregistrovala som sa aj ja na tej stránke a nadviazala s ním kontakt. Chcelo sa mi z toho čo mi písal s prepáčením zvracať. Obyčajný sex cez internet. To nehovorím, že je stále na porno stránkach. ROzprávať sa s ním nemá zmysel. Po siedmych rokoch márnej snahy o rozhovor som to vzdala. Všetky tie zistenia ma zasiahli tak hlboko ako teba ( aj ked naše manželstvo už nie je dávno ideálne, verila som mu a tiež to považujem za neveru. Nazvať to skrat je od tvojho priateľa prízemné. Ako by sa on cítil, keby si sa ty s niekym iným vyspala a ospravedlnila by si to ako skrat? Zhltol by ti to aj s navijákom? Problémy sa neriešia tak, že si hned nájdem nejakú náhradu, aj ked len cez počítač. Žiaľ chatovanie je akoby nový druh nevery. Ked mal problém v sexe s tebou, tak si mal s tebou sadnúť a porozprávať sa s tebou, nájsť riešenie ( oni to chlapi strašne radi robia, že hned hľadajú riešenie), aleb ti povedať, že mu to vadí, že nemáš chuť na orálny sex a nájsť náhradné riešenie v sexe. Podľa môjho názoru sú chlapi strašný zbabelci. Ja som to vyriešila tak, že sa mi celkom sprotivil, je mi ľahostajný a žijem s ním dalej len kvôli deťom. Ale ver mi nie je to život. Tak nech si to ten tvoj uvedomí. Nech si uvedomí či chce teba ( bez orálu, aj ked možno len dočasne a neskôr nájdeš zase chuť) alebo chce dalej chatovať.

Kamila, St, 14. 02. 2007 - 20:47

Joj Dada, to je teda nadelenie. Takýto chlap naozaj jedine na odstrel. Aké máš veľké deti? Takto sa naozaj ťažko žije. Drž sa.

dada, Št, 15. 02. 2007 - 08:08

sedem ročné dvojičky. žije sa tak ťažko, ale niekedy mávam také stavy, že mi je to všetko jedno a žijem si svoj život s deťmi a inokedy mám z toho všetkého poriadnu debku a vtedy doňho vyletím a zhádam sa s ním. Je pokoj tak asi týždeň a potom to robí zase a potajomky. No čo už, verím, že aj pre mňa raz slnko zasvieti a nájde sa muž, ktorý ma bude naozaj ľúbiť.

lucy, St, 11. 04. 2007 - 10:37

Ahojte,
znova sa po dlhsom case ozyvam, co je u mna nove ... Takze poviem len tolko, ze som to celkom dobre rozdychala ... potom som asi pred 1,5 mesiacom ochorela, doma som marodovala a sondovala, co nove v PC ... nasla som tam ulozenu stranku z pokecu a ziadalo si to heslo do stekliveho albumu jednej vnadnej baby z UK ... no viac mi treba nebolo ... okamzite plac ... "drahy" prisiel domov a spytala som sa ho na to ... tak ostal vyburany ... spravila som mu prednasku, ze ja nepotrebujem suknickara a ked uz som ho teraz omrzela, tak prosim, moze mat, co mu srdce ziada ... zarazilo ma totiz, ze ta bol datum ulozenia stranky mesiac po tom "incidente" ... nakoniec z toho vyplynulo to, ze si to ulozil este velmi davno, minuly rok, ked este mal tuto zabavku a nedavno preinstalovaval cele PC a preklapal si oblubene polozky, cize na vsetkych odkazoch na www sa upravil datum ulozenia na den preinstalovania PC ... takze tak ... lenze vo mne sa ten kolotoc pochybnosti spustil opat napriek tomu, ze to znova neurobil po nasej dohode ... ako som spomenula, bola som dost chora v tom case ... no a k tomu este ten stres ... viac mi nebolo treba ... prepukla mi neznesitelna depresia ... dva tyzdne som plakala denno denne, bola som hotova ... uzkostne stavy ake ma chytali neprajem nikomu, chvilami som mala pocit, ze kazdu chvilu odpadnem ... v robote som sa aj 3x za den rozplakala, proste aj ked som velmi xcela ist dalej, nedokazala som sa ovladnut, bolo to silnejsie ako ja ... nespoznavala som sa ... nedokazala som ist s kamoskami na kavu, ist do oblubeneho obchodu, co bolo mojou veeeeeeeelkou zalubou, vyhybala som sa proste vsetkym ludom, len rychlo zaliezt domov do postele a dumat ... no jednoducho som to nebola JA, nespoznavala som sa ... dokonca som odisla na par dni k tej mojej babke, ale ani to mi nepomohlo ako som cakala ... nezvladala som to, tak som si zobrala volno a dohodla si akutny termin u psychologa, ktoremu chodim nadalej raz za 2 tyz. ... ten mi poradil isteho psychiatra, ktory mi predpisal antidepresiva (psycholog totiz nemoze predpisovat lieky) ... ludia ... ako sa mne zmenil zivot ... ono totiz trva tak 3 tyz., kym zaberu ... ale vydrzala som to nejako, priatel stal pri mne a stale mi dokazuje ako velmi ma lubi, a ze mu mozem znova verit ... proste sa mi polepsilo a uz dokazem ist aj na miesta, ktorym som sa predtym vyhybala, uz nesledujem kazdu zenu, ci to nie je ona, aj ked sem tam mi oko mrkne :) ... som stastna, ze som vyhladala pomoc a nehanbim sa za to ... pretoze som citila, ze xcem ist dalej, ale nieco ma brzdilo, blokovalo a menil sa mi zivot pred ocami, behom mesiaca som schudla 5 kg, nedokazala som jest ... este stale beriem lieky, ale uz sa citim fajn, su nastastie nenavykove a nijako ma neovplyvnuju ... ked mi bude par mesiacov fajn, tak mi ich postupne vysadi ... s priatelom sme sa o vsetkom porozpravali, proste ked na mna dosla zla chvilka, tak som sa jednoducho opytala, co ma v tej chvili trapilo a on trpezlivo odpovedal (ved co mu ine ostava, ze :)?!), aj ked som smirovala, tak ma ohlasil, ze pod sa kludne pozriet ... aj som este sem - tam tajne nakukla na skype, ale nic som nenasla ... a vcera som mu tiez povedala, ze moja "dovera" je zatial velmi krehka, ze mi staci nejaky podnet a nerucim za seba, pretoze druhy krat by som to uz urcite nedokazala ... vraj si je toho vedomi, ze sa nemusim nicoho obavat ... dufam, je z tych poucitelnych ludi, tak snad sa znova nesklamem ... vidi, co to so mnou spravilo ...
Mala som dost "divoke" detstvo a vraj to moje silne emocionalne prezivanie je sposobene stratou istot v detstve, preto som taka ze bud 100% alebo nic ... takze sa snazim aj ja naucit odpustat a to nielen seba ale aj inym ... mile "nanicmamy", snazte sa svojim detom zabezpecit kludne, nerusene detstvo, nech nepocituju problemy dospelych, pretoze take citlive dusicky ako som ja to poznaci na cely zivot, tomu verte ... ja sa o to tiez budem snazit, ak sa raz dopracujeme k vlastnemu :) ...
Tak zatial "len" tolko Mrkám, majte sa zatial krasne ...

Kamila, St, 11. 04. 2007 - 10:59

Milá Lucy, som veľmi rada, že si nabrala odvahu vyhľadať pomoc odborníkov a predovšetkým, že ti pomohli. Prajem ti pokoj v duši natrvalo.

unbelami (bez overenia), St, 11. 04. 2007 - 11:49

Lucy som rad, ze si sa pohla dalej Úsmev Mrkám Áno

Zuzana, St, 11. 04. 2007 - 12:02

Co bolo bolo...teraz skusme najst....to ...co je v nas....
SOm stastna, ze pozeras dopredu a nasla si cetuMrkám

lucy, St, 11. 04. 2007 - 13:00

Dakujem Vam krasne vsetkym, ja som tiez rada, ze som sa pohla dalej ... ak nam to vydrzi a priatel dodrzi to, co slubil, tak to mozno nakoniec nas vztah dokonca ozdravi ... zacali sme totiz viac komunikovat, hlavne z mojej strany ... a to je velmi dolezite v zdravom vztahu ...

lucy, St, 11. 04. 2007 - 13:00

Dakujem Vam krasne vsetkym, ja som tiez rada, ze som sa pohla dalej ... ak nam to vydrzi a priatel dodrzi to, co slubil, tak to mozno nakoniec nas vztah dokonca ozdravi ... zacali sme totiz viac komunikovat, hlavne z mojej strany ... a to je velmi dolezite v zdravom vztahu ...

MajkaV, St, 11. 04. 2007 - 14:27

Lucy, vieš že som si na teba pred pár dňami myslela, že čo je s tebou? Je fajn, že si vyhľadala odbornú pomoc. Niekedy to naozajinak nejde. A keby aj boli tie lieky návykové. Nie som síce za zhltnutie tabletky už pri najmenších problémoch, ale v tomto prípade je tabletka lepšia, než padnúť na dno, z ktorého sa človek už nemusí vyhrabať. Mala som možnosť vidieť hlbokú depresiu, ktorá skončila na psychiatrii...hrôza, čo sa vtedy s človekom deje, že je k nepoznaniu...Vždy lepšie brať takéto "cukríky" aj do konca života, než sa utrápiť. Aj srdciari berú tabletky stále, aj ľudia so zlým tlakom, trávením...a žijú.
Prajem ti, aby sa váš vzťah dostal do starých dobrých koľají, ale po novom!Áno

lucy, St, 11. 04. 2007 - 14:42

Dakujem Majka ... mas pravdu, tiez som sa tomu dlho branila, ale kolegyna ma nahovorila, aby som vyhladala pomoc, ze sa utrapim ... stacila mi scenka z filmu, ci smutna pesnicka ... okamzite plac ... no a vravim aj tie stavy uzkosti boli hrozne, trpli mi ruky, zahmlenie pred ocami a smrtelny strach zo vsetkeho ... bolo to velmi zle obdobie, este som take fakt nezazila a to som uz prezila vselico ... tak aj to ma tak nakoplo ist k tomu dr., lebo som sa fakt o seba bala, ze kam to dojde dalej ... viem, co je to tazka depresia ... mama v nich "par krat" bola a nebol to veru med lizat ani pre nas ... velmi sme si aj my popri nej vytrpeli ... ja som radsej za riesenie problemov ako za zbytocne trapenie sa a natahovanie casu, urcite by som sa rozisla s priatelom a mozno by som to neskor lutovala, lebo clovek nema robit take rozhodnutia v stave depresie ... a ked clovek citi, ze uz nema sil, ze potrebuje pomoc, tak sa treba obratit na odbornu pomoc, kym nie je neskoro ...

Mira-Mária, St, 11. 04. 2007 - 15:06

Neviem,síce kto si Lucy, som tu len krátko, no do všeličoho mám slovo po ruke a tak mi nedá pridať sa k tým, čo ťa povzbudzujú. Je dobré, že si sa neuzavrela pred svetom a že s partnerom o probléme hovoríš. Komunikácia je veľmi dôležitá. Aj ja som v detstve sledovala nenávisť a rozchod dvoch mne najbližších ľudí a z každej strany som počúvala -aká len to bola láááska!!! Niet sa čo diviť, že tiež som neverila na normálny vzťah muža a ženy, najmä keď sa postupom rokov rozpadávali vzťahy milujúcich sa ľudí v mojom okolí. Napokon som od prvej chvíle pri stretnutí s mojim partnerom cítila,že je to ON. Nebolo to záväzné a ja som bola tá temperamentná a žiarlivá a nedôverčivá, fakt naše začiatky neboli jednoduché v poznávaní sa barana a levice. Dnes sme spolu pätnásty rok a stále na vzťah nemáme papier a stále ja som tou, ktorá má o manželstve pochybnosti. Vďaka nášmu synovi viem naisto, že sme sa našli, lebo sme sa hľadali,a to doslovne. Ak vo svojom vnúri hlboko pri srdiečku cítiš, že ten tvoj chlap je ten tvoj ON, prajem ti len dni pohody a noci plné lásky ešte XY rokov.
P.S Žiarlivosť je choroba,ktorá sa dá liečiť,no z vlastenej skúsenosti viem, že chorobná žiarlivosť a s ňou stupňujúca sa agresivita nikdy nezmizne. Nenechaj sa trápiť dievča! Bolesť na tele i duši!-za to žiadny chlap nestojí.

eifelovka, St, 11. 04. 2007 - 15:16

Tak ten popis zaciatkov barana a levice si vystihla.. aj u nas to tak bolo a rozhodne sa to neda nazvat jednoduchym zaciatkom.. ale mam pocit, ze baran a levica musia mat trosku "problemy", aby sa dokazali navzajom motivovat, ze o vztah sa oplati bojovat Úsmev

lucy, St, 11. 04. 2007 - 15:18

Dakujem za tvoj komentar Mira-Maria ... ono ja som nestihla ani vidiet rozpadavajuci sa vztah v detstve, ale skor to, ze otec mi v 13-tich zomrel, potom matka otehotnela s inym, da sa povedat, ze vsetko postupne rozpredala, zadlzila sa az po usi a zaslo to az tam, ze predala aj byt a teraz su v podnajme ... proste postupne som prisla o vsetky zivotne istoty ... tak som si ju budovala na vztahu, ale zrazu som zbadala, ze ani ten nie je nedotknutelny a to ma zlozilo, lebo moja istota sa zrutila ako domcek z karat ... stavala som si vzdusne zamky ... som perfekcionalistka a vidim veci bud cierne alebo biele ... preto sa snazim za pomoci psychologa naucit trpezlivosti, odpustat a vidiet veci aj sede :) ... ono clovek sa musi naucit niekedy aj prekonat sam seba, lebo nie vzdy je spravne to, co mu bolo vstepene do mysle (ked aj podvedome) v detstve ... je kopec slavnych ludi, ktori vysli z neslavnych pomerov a teraz su svojou tvrdou pracou tam, kde su ... jednoducho sa nepriradili tam, kde vyrastali, k tym, ktorych mali pocas detstva za svoj "vzor" ... isli vlastnou cestou a tou by sme mali ist vsetci ... nepozerat do minulosti, ale zit pritomnostou ...
U nas sa neprejavuje ziarlivost, maximalne tak taka zdrava :) ... ale ja som skor zacala ziarlit po tejto udalosti, ale to si myslim, ze je normalne a uz sa to trosku ukludnuje ... predtym mi tlklo strasne srdce, ked sa co i len v buse pozrel na inu, uz teraz som kludnejsia ... cas to vsetko dufam zahoji ... a priatel nema absolutne agresivne sklony, to by som vobec neriesila nas vztah, take veci by som nikdy netolerovala :) ...

Mira-Mária, St, 11. 04. 2007 - 16:22

Na konto žiarlivosti som chcela nesúvisiac s tebou písať o sebe. Ja som sa sama učila vzdialená stovky kilometrov nežiarliť, dôverovať sebe aj jemu. Bez dôvery a rozhovorov nemá žiadny vzťah šancu.
Ja lev- pohodlný privlastňujúci si, panovačný organizátor a PERFEKCIONISTA( to poznám Lucy!) a on-baran akčný tvrdohlavý neústupčivý pochybovačný detailista (poznáš Eifelovečka)...
ZOSTAŤ SAMA SEBOU, žensky sa v medziach vlastnej únosnosti obetovať, tolerovať iné názory na život vštepované v detsve - je veľkým umením, ktoré poctivo priznávam, ani po dlhoročnom vlastnom skúmaní dobre neovládam, no učím sa dennodenne a som nedokonalá, no v porovnaní s ostatnými šťatnáááá. Je to občas boj(slovný) napokon prídeme na to, že hovoríme o tom istom len každý inou rečou(asi tu hrá rolu Mars a Venuša) a ak naozaj přihoříva tak je u nás tichá domácnosť. Od narodenia syna sa na takéto riešenie ani nepamätám, akosi sme asi prišli na to, že kompromis s humorom vyrieši všetko.Do minulosti zásadne nepozerám, riešim čo je aktuálne a teším sa z toho čo mám.

eifelovka, St, 11. 04. 2007 - 16:33

Zas a znova musim len suhlasit.. nechodis ty nahodou s mojim chlapom a nie si moje dvojca? Veľký úsmev Len my mame zatial este len 5 rokov za sebou, tak za dalsich desat ti dam vediet, ci som sa dostala na tvoj level Veľký úsmev

Mira-Mária, St, 11. 04. 2007 - 17:18

Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev xixi Eifi, móžem občas nééčo povedat ako pokračoválo,ak cééš... A dakujem pekne, jeden chvop mi bóóhato stačíí...

eifelovka, Št, 12. 04. 2007 - 09:24

No MM kludne to sem hod, ja sa rada "najdem" v tvojom prispevku a este radsej budem, ked si precitam, ze nielen moj "baran" je baran Veľký úsmev To cloveka potesi Veľký úsmev

klička, Št, 12. 04. 2007 - 14:03

A čo stále máte s tými Baranmi?! Veľký úsmev

lucy, Št, 12. 04. 2007 - 09:16

Tak to je super, ze ste sa predsalen po case zosuladili a klape vam to ... tak vam drzim paste, nech je to tak aj nadalej ... a ja sa musim naucit neriesit minulost a buducnost, ale pritomnost ... ja som panna a priatel blizenec, takze tiez kombinacia, ktora podla astrologie k sebe velmi nejde, no ale to je zase len na tych dvoch, ci si k sebe tu cesticku najdu, vsak :) ...

Mira-Mária, Št, 12. 04. 2007 - 10:24

Astrológia je veda podľa ktorej sa dá orientovať, ovplyvňuje osudy ľudí,ale neriadi ich a každý z nás žije podľa svojho. Ak môžem ďalej z astrológie a neurazím tým niekoho kto sa tomu venuje a rozumie lepšie ako ja , tak naznačím v čom je váš základný problém čo sa týka nevery cez chat o čom toto celé vlastne je.
Panna- racionálna, sebakritická na úkor vlastného sebavedomia, sporovlivá, spoľahlivá, ale aj malicherná, úzkostlivá, puntičkár až nezdravo zvedavá očakávajúca cnosť.
Blíženec- nepokojný, nad vecou, čulá povaha, bezdôvodne mení nálady akoby v ňom sídlili dve duše. Prirovnávajú ho k motýlikovi, ktorý zaletí všade, nikde sa nezdrží a vždy si to zdôvodní. Je však ochotný k dialógu a keďže je mnohostranný, hlboko v sebe uznáva životné hodnoty.

Vychádza mi z toho: on rád šokuje a potrebuje nové vzrušenie a objavil chat a má z toho radosť ako z novej hračky a nechápe,že ty: precitlivelo dôsledne kontroluješ, aby ti neunikol pretože očakávaš vernosť/ keďže chat je aj flirt je to pochopitľné/.Miesto pozorovania konaj, svoje zlepšovacie schopnosti využi nenápadne ako to vieš len ty svojou bystrosťou provokovať jeho túžbu po vzruchoch, akýchkoľvek( nie je tu myslené len erotické podnety a ani ekšn na spôsob banji-jamping).
Odpustite, ak som sa dostala niekomu do kapusty, pred rokmi som sa tomu venovala viac a pozorovaním mi to celkom vychádza, no nie je tak dôležité vedieť kto kam patrí, ako to, kto aký je naozaj. Na poznávanie nám blízkych treba more času a tak ťažko posudzovať tých ktorých nepoznáme.

eifelovka, Št, 12. 04. 2007 - 10:28

MM porovnaj mi takto barana a levicu + mas k tomu vlastne skusenosti takze mozes aj na nejakom priklade Úsmev

Gitka S, Št, 12. 04. 2007 - 10:59

Milá MM nechcela by si si založiť nejaký poradný organ pre ostatné naničmamy? A to takto : mohla by si porovnať váhu a leva?Myslíš, že Ti treba aj nejaké iné údaje?Keby náhodou tak počkám veď nikám sa nezberám. Veľký úsmev

Mira-Mária, Št, 12. 04. 2007 - 11:44

Baran-energický,spontánny,nezávislý,napriek prekážkam pre iných neprekonateľných, si je istý úspechom(môj baran po 35 začal odznova a predvčerom mal 40 a stále získava nanovo čo stratil a dodáva mu to druhú mízu).Baran je veľkorysí nadšenec, žije v krátkych prudkých životných etapách. Je aj egocentrik, emocionálne výbušný, rozhodný, prchký až arogantný( nikdy nerieš konflikt zahorúca: príklad- baranovi nevysvetlíš hneď , že súkromný konkurz na dobrý flek nebol flirt s úmyslom zviesť budúceho šéfa, ale podľa taktiky leva: kto prvý príde,ten prvý melie).Baran sa stále znova vrhá do nových projektov a keďže je hazardér, skôr koná ako rozmýšľa a nedotiahne veci do konca (na to potrebuje levicu ako hnací motor, aby neprestal veriť vo vlastné sily- že na to naozaj má. Pozor! Ani Lev nemá nevyčerpateľný zdroj energie)./ja dobíjam baterku s wellnes-kúpeľ, sauna,slnko/. Lev bytostne potrebuje cítiť lásku, pohladením, dotykmi/bez bozku al. pohladenia sa mi ani deň neráta/ako skutočné mača. A "libujem si" ak nás niekto chváli.Žiaľ Lev je otvorená úprimná duša a preto aj veľmi zraniteľná a vystavená nebezpečenstvám (cez náš súcit a empatiu nás často dorážajú na kolená intrigáni - mne sa to stalo...).Baran ľahko obnovuje svoje sily,pri ňom vždy vieš na čom práve si. Chce všetko a hneď a diplomacia nie je jeho silnou stránkou, má aj nepriateľov. Levica chce žiť vlastným životom, nechce sa podriadiť,je individualista v každom smere, občas si pripadá ako vydedenec. Ja šľachetná a miluje srdečne blízkych aj seba.(Ja teda svoje proporcie moc nemilujem ale ako lev snimi stále bojujem xixi.) Nákazlivou radosťou zo života, suverénnym vystupovaním pripúta k sebe aj nezávislého Barana. Levica býva pohodlná,pudová, podriaďuje sa iba vlastným cieľom.Je si tak istá úspechom, že ho naozaj priťahuje. Silná vôľa a vitalita môže prerásť do pýchy až neznesiteľného Ega. Neznáša kritiku/toto teda sedí!/. Potrebuje obdiv, zaujíma(hoci ako šedá eminencia v pozadí)vedúce postavenie a s úspechom sa vie podeliť. Levica (motor) a Baran(mašinka) prekonajú spolu všetky prekážky!

MajkaV, Št, 12. 04. 2007 - 11:49

Aj ja som baran. Teda len baránokHambím sa ...som hneď v prvý deň barana a mám veru viac z rýb ako z baranaMrkám

eifelovka, Št, 12. 04. 2007 - 12:10

Tak MM toto je neskutocne.. FAKT! Zacnem od barana, co pises.. moja polovicka "baran" ako hrom je stale presvedceny o tom, ze ma vzdy pravdu.. vacsinou to tak je, ale ked sa stretne s tym, ze mam pravdu aj ja nie velmi rad to priznava..resp to ani radsej nekomentuje a prejde to "akoze normalka" nie Úsmev Ked chce dokaze byt strasny egoista a veci obcas stavia do roviny "mne to takto vyhovuje, ak tebe nie, sprav s tym nieco ale mna s tym nezatazuj), ma rad ked respektujem jeho priestor a JEHO casove posuny a rozhodnutia o tom co kde a kedy budeme robit, ak mi to nevyhovuje, nenuti ale pokracuje v tom svojom rozhodnuti sam.. co sa tyka "vybusnosti" a prchkosti, prejavuje taketo emocie casto ale prejavuje len emocie negativne.. tie pozitivne si nechava pre seba na 90 percent.. riesenie veci za horuca: O bodov!!! Aj tak by som to vzdy v takych horucich chvilkach prehrala a nevysvetlila nic, lebo jednoducho vidi len svoju verziu v jeho svete za horuca... Neznasa byt centrom pozornosti, skor on je pozorovatel.. Romantiku nema rad, ale obcas ho to "chyti", inac je racionalny a viac s nohami na zemi.. mas pravdu v tom, ze potrebuje pocut "ze na to ma" a ze pri nom niekto stoji, castokrat sa mu to musi opakovat Úsmev LEV.. ja som tiez macka, hladenie, dotyky, pusy... chcem staaaaale staaaale.. toto bol napriklad problem a naucila som si svojho barana, ze hladenie po vlasoch ci po chrbate, ci masaz noh je nadherna vec, ale trvalo mi to rok.. teraz uz je trosku "zlevicovany" aj on a hlavu otrca stale Veľký úsmev Tiez mam rada pochvaly, chcem byt stredobodom jeho vesmiru co casto je problem, lebo baran pozorovatel ma oci vsade a pre vsetkych Smútok Vacsinou som ja ta vyrehotana, vtedy je to ok.. horsie je to ked mam nervy a "depku" a do toho pocujem brblat barana.. to vtedy odchadzam do kupelne a presne tak ako aj ty naberam relax v horucom kupely.. na dve hodiny mi do kupelne nikto nesmie prist Úsmev A slnko? Zboznujem.. doma odhrnam vsetky zaclony a mam chut sa vyhrievat ako maca Úsmev Ale dokazeme byt vcelku silny par a mam trosku odsledovane, ze ked nemame "problemy" tak si ich od "nudy" vytvarame a ked "problemy" naozaj mame, tak stojime pri sebe ako mur so silnymi zakladmi Veľký úsmev

MajkaV, Št, 12. 04. 2007 - 12:15

No Eifi, podľa tvojho opisu, ani môj muž - baran ako hromVeľký úsmev nie je baran ako hromVeľký úsmev ...súhlasí, že stojí nohami pevne na zemi a dobre zvláda svoje "racio", ale to ostatné, nó...je to OK. My sme taká barania rodina: ja, manžel, svokra, svokor...samý baran! A moja drahá sestrička je posledná rybička amá z barana viac než jaVeľký úsmev ...tak to všetko beriem s nadhľadom, aby sme sa na rohy nenabrali navzájomHambím sa Ale svokrovci, to je knižná ukážka baranov!Áno

eifelovka, Št, 12. 04. 2007 - 12:19

Som ho tu chudaka vykreslila ako nejakeho dementa Veľký úsmev A on pritom vie byt aj tak nadherne sladky Veľký úsmev OBCAS Veľký úsmev hihihi.. dufam, ze to tu berete z nadhladom Veľký úsmev

eifelovka, Št, 12. 04. 2007 - 12:23

este ma tak napada, ked si to bude citat klicka, ze by mala napisat ako ma vidi ona ako leva.. lebo aj ja viem byt egoisticka.. dufam, ze v kamaratstve nie, ale vo vztahu si rada dupnem.. no na vztah som "charakter" hrozny Úsmev Inac sa vraj od malicka rada oduvam.. to mi ostalo do dnes Veľký úsmev

MajkaV, Št, 12. 04. 2007 - 12:27

Jasné ženo! Nema boj, opísala si ho dobre, typicky baranovoÁno ..a keď uvažujem, ten môj má jednu typickú baraniu vlastnosť, strašne rád do mňa "trcá" hlavouVeľký úsmev ... keď si len tak ležím, alebo zaspávam a on sa chce besnieť, tak trcáVeľký úsmev Áno

Zuzana, Št, 12. 04. 2007 - 13:47

MM-vdaka za super charakteristikuMrkám a pozdrav tiez styridsiatnika muzicka a vsetko naj!!!!Veľký úsmev
Inak, vraj podla hviezd je pre Barana super spojenie so Strelcom....a mozem potvrdit, lebo doma mam uzasneho Strelca...ved kto iny by so mnou vydrzal!!!!!Prekvapenie Vyplazený jazyk

Mira-Mária, Št, 12. 04. 2007 - 11:48

Jéééžišíí!!! Ja len hlavne o sebe a skúsenostiach vo veľkých kolektívoch ľudí, pozorovaním vzťahov, ale najviac o sebe/hviezdy sú moje hobby/.
Až taká múdra na poradenstvo niééé som!!!
No o istých znakoch znamení môžem písať aj ďalej.

lienka, Št, 12. 04. 2007 - 13:49

Napis aj o mne. ja som škorpiónka a mam muža pannuVeľký úsmev

Mira-Mária, Št, 12. 04. 2007 - 12:06

Majka V, presne tak o tom to je. Každá sme jedinečná a ani baránky narodené v rôzne dni a roky nemájú navzájom veľa spoločného. Po tridsiatke sa dokonca človek zmení(hovorí sa že dozrel) no je v tom aj z hľadiska Astrológie -povaha ascendenta. Čo je však veľm zložité vypočítať, ani ja neviem toho svojho. Zohráva tu rolu nielen čas narodenia, ale aj poludníky a rovnobežky miesta narodenia.
No je to veda. A my sme maminy čo chcú byť aj najlepšími partnerkami a preto pátrame v každom smere. Vidíte, všetky sme supernaničmamy!( Ktosi toto mega slovo vymyslel aj mne sa páči).

eifelovka, Št, 12. 04. 2007 - 12:13

MM ten "ascendente" sa da vypocitat na internete.. existuju na to programy.. ja som lev acendente skorpion.. no proste kombinacia "jak svina" ako sa hovori Veľký úsmev asi najhorsie co moze byt Veľký úsmev

Mira-Mária, Št, 12. 04. 2007 - 12:35

Ty,Ty,Ty o tom ani nahlas nehovor Elfi !!! /si prezradila na seba, žesi levica-sexicaMrkám / bez urážky. Na tom čo si písala som sa dobre zasmiala, lebo poznávam... a ešte nikdy ma nenapadlo nazvať ho ako dement - hoci niekedy je ešte baranovitejší ako baran.Prekvapenie Takže plne chápem aj to čo si písala:... a ty sa zariaď podľa svojho...A že ti maznaním a hladením tiež zláskovatie a obalí sa časom domácim pohodlím a vašími výletmi/ktoré nielen tolerueš,ale ťa aj bavia-čo je ohromné PLUS/, vytvárate si už dlhšie spoločnu ochranu proti náletom zvonka. Láska je cesta nie cieľ. Máš ohromný zmysel pre humorÁno

eifelovka, Št, 12. 04. 2007 - 12:47

Vies neviem ako ty, ale ja si niekedy uvedomujem, ze tie jeho "limitovane odpovede" co si napisala aj ty "zariad sa podla seba" mi dava vtedy ked sa citi mnou zatlaceny do kuta alebo sa citi kritizovany.. tak sa snazim na tom pracovat Úsmev Ale je to obcas tazke Úsmev neva, aspon sa nenudime Úsmev Ja dufam,ze sa "obali" riadne nejakym tym maznanim, lebo vtedy je to presne ten partner, ktoreho som si vzdy priala.. mne nevadi, ak sa pohadame, beriem to ako prejav ci boj aj o trosku svojho vlastneho zivotneho priestoru, ktory on ale aj ja potrebujeme k zivotu, ale obcas si toto uvedomovat a respektovat to su dve rozlisne veci Veľký úsmev

eifelovka, Št, 12. 04. 2007 - 12:56

Este MM, chcela som sa ta opytat.. kedze nie ste zobrati.. len ja napriklad viem, ze on tuto otazku berie velmi vazne a pre neho je to fakt v pojimani ze je to "navzdy" a preto take rozhodnutie musi byt presvedceny na 110 percent.. a este mam otazku, aky je taky egocentricky baran otec? Veľký úsmev To aby som sa pripravila do buducnosti Veľký úsmev

Mira-Mária, Št, 12. 04. 2007 - 13:12

V rýchlosti kým si vyhľadám odborný opis: Baran- otec, poviem iba toľko:
-kebysom vedela aký úžasný otec je Baran, mám už detí plný dom!!!
Bez obalu povedané - baran je lepším otcom ako partnerom. Ale myslené je to v mojom vzťahu, nie je zlý partner /ani ja nie som vždy anjelik/ ale je skvelý otec.

eifelovka, Št, 12. 04. 2007 - 13:58

Tak dufam, ze mas pravdu.. ja som trosku na obavach z tohto, kedze moc svoje emocie ako partner neukazuje, mam strach aby to nechybalo detom.. ale asi sa v nich potom vidi Úsmev

klička, Št, 12. 04. 2007 - 14:17

Tak už prestanete s tými Baranmi!? Veľký úsmev Veď si tu hovorím, čo som to za človeka! Veľký úsmev Nejaký pozitívny príspevok nebude? A propos, my sme s mojim drahým obaja Barani a neviem, či to nie je ešte akčnejšie spojenie ako Baran-Lev.Mrkám

majas, Št, 12. 04. 2007 - 14:29

Ja len toľko, neuznávam obhajobu takýchto úletov či už u žien, alebo mužov, že skrat, že to je jednoducho ich potreba a ak to nemajú doma je jasné, že to budú hľadať inde. O čom to je, všetci máme všemožné potreby a neznamená to, že keď ich neuspokojíme doma máme vcelku morálny nárok ich uspokojiť niekde inde. Keď sa mi niečo páči a nemôžem to mať idem to ukradnúť? Veď sme ľudia nie zvieratá. Keď mi na niekom záleží a mám ho rada ani mi nenapadne hľadať niečo iné, ak máme problém existuje mnoho spôsobov ako to riešiť a nie hľadať cestu jednoduchú a pritom tak ubližujúcu.

monika, Št, 12. 04. 2007 - 17:44

maji... Áno

Kamila, Št, 12. 04. 2007 - 21:41

Dievčatá je mi ľúto, že práve problém veľkého počtu komentárov k jednému článku sa nepodarilo v novej verzii vyriešiť. :-/ Stále sa treba pracne preklikávať k poslednému na druhej strane. Tak skúste hodiť novú debatu do nového blogu, napríklad Kto s kým a za koľko?Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev

lucy, Pi, 13. 04. 2007 - 13:15

No klobuk dole Mira - Maria ... tu charakteristiku si veru vystihla presne Veľký úsmev ... snazim sa byt viac pozornejsia a uvedomujem si iste veci, co som predtym prehliadala a tusim to funguje ... tak snad mi ten moj motylik neodleti Mrkám Veľký úsmev

Japan, So, 21. 07. 2007 - 05:32

Co dodat? Tak ti treba, mozno to znie odomna egoisticky, ale ty si este vacsia egoistka. Ak by si svojmu manzelovi nikdy nerobila oralny sex, tak to beriem, ale len tak si povedat, ze mna to uz nebavi je poriadny egoizmus, kde je laska, ohlad na toho druheho, pochopenie, ze aj on ma svoje tuzby, aby bol stastny a bolo mu dopriane. Taktiez si si mohla uvedomit, ze muz to nema iba psychicke, ale aj fyzicke, takze chtiac nechtiac, ak to nema, tak si to musi urobit a potreboval k tomu inspiraciu, ked ho vlastna zena zanedbava a ignoruje...Vzdy som rozmyslal, preco feministky tak frflu na svojich muzov, preco tak zhadzuju partnerov, stretnu sa dve a poedia si, ten moj strasne smrdi, ten moj nie je bohvieaky v posteli atd. Kde je ta ucta k partnerovi, kde je to sukromie? S takou ako ty by som zit nechcel. Ja som stastny a moja manzelka iez, pretoze mame vzajomny respekt a uctu a strazime si sukromie, prave ma napadlo, ze sice mame sex 2x denne, ale pri tebe som si uvedomil, ze troska ju oralne zanedbavam, tak to musim napravit...

P.S.:Este raz sa zamysli, ako k tomu doslo, spomen si na svoju vetu, ze ta oralny sex prestal bavit, to akokeby som ja povedal, ze ma moja zena prestala v posteli bavit, tak sa s nou nebudem milovat...

majas, Po, 23. 07. 2007 - 12:56

Nechápem čo to má spoločné s feminizmom, egoizmom a úctou k partnerovi. Asi by podľa teba bolo lepšie keby ju pritom napínalo, len aby náhodou on neuspokojil svoje fyzické potreby, to je podľa teba v poriadku?
Tvoj názor.
Ešteže si nám nezabudol napísať, aký ste "dokonalý" pár, samozrejme si tým "zachoval" vaše súkromie...., ale život je aj o inom ako o číslach.
Inak ani ja by som s tebou nechcela žiť, miloval by si sa so mnou aj napriek tomu, že by som ťa prestala v posteli baviť, tak to teda ďakujem, neprosím.

Japan, Po, 23. 07. 2007 - 17:08

S tebou by som sa isto nemiloval...

majas, Ut, 24. 07. 2007 - 10:17

To je v poriadku, nezáujem na oboch stranách, myslím naše polovičky môžu byť spokojnéÚsmev :-} Veľký úsmev .

Japan, Po, 23. 07. 2007 - 17:13

Sukromie je zachovane, vies o mne prd tak co, dokonca mozes tu niecomu verit?

majas, Ut, 24. 07. 2007 - 10:13

Ja viem o tebe len taký prd ako ty o Lucy, aj napriek tomu si napísal, že by si s ňou žiť nechcel, z mojej strany to bola len reakcia na tvoju poznámku, aspoň vidím ako na to dokážeš reagovať.....

Zuzana, Po, 23. 07. 2007 - 15:52

Len taka mala poznamka,
ludia by si mali sex uzivat tak, aby vyhovoval obom!Mrkám
Takze, ak z nejakeho dovodu jeden partner dostane zabrany alebo mu to uz nevyhovuje, su na to dvaja, aby to rozobrali a aby nasli dalsie spolocne riesenie.....
Sex nikdy nie je o tom, ci je len jeden spokojny....
Aspon u nas to tak je...a nikto nikoho do nicoho netlaciÚsmev

Mira-Mária, So, 21. 07. 2007 - 13:43

... ach mladosť pochabosťVeľký úsmev Veľký úsmev až človeče budeš môcť, alebo chcieť tak dvakrát za mesiac alebo dvakrát za rok - potom sa ozvi, možno pochopíš o čom tu je rečMrkám

Japan, Ne, 22. 07. 2007 - 13:12

1.Mylis sa, ziadna mladost, muz v rokoch.
2.Bavil som sa o tom, ked zena egoisticky si povie, uz ma to prestalo bavit, nie o tom, ak sa muz stane impotentom, ci zena ma gynekologicke problemy, ale kazdy za seba, su ludia, ktori nemaju vztyh k sexu a naopak, takze ja nemozem sudit teba, ty mna, len nemam rad ak fnukaju take, ktore si to sposobili same...

Mira-Mária, Ne, 22. 07. 2007 - 13:36

1. Muž v rokoch ešte neznamená, že má za sebou dlhodobý vzťah a rozumie pertnerke.....
2. Nikoho nesúdim, prezentujem vlastné názory a lopatisticky povedané- tento blog nie je o sexe a jeho technikách, či ich praktizovaní- ale o tom nemať tabu a riešiť problémy v sexuálnej oblasti komunikáciou...
...ak si to tu pochopil ako fňukanie nechápem -a iste nie som sama- čo tu medzi nami robíš- tvojou rečou: ak si spokojný, že je spokojné tvoje péro, tak je to pre vzťah úboho málo...

Japan, Po, 23. 07. 2007 - 17:11

Ano moje pero je spokojne, odpust....
Nuz kazdy je iny, niekomu staci, ak pocuje Sokola na omsi, inemu sex, a co? To ze som tu? Nebol by som, ak by som raz omylom neklikol na stranku a zbadal tam, prestal ma bavit oralny sex...
Ale neboj nebudem, padam odtial, zbohom..

Mira-Mária, Po, 23. 07. 2007 - 19:40

... nerada takto predlžujem debaty o ničom, len Japan - po tvojej odpovedi je jasné, že o nás tu a o podstate tejto témy vieš kulovéééé..
...takže ako Unbi píše, toto je moje HOWK!

Japan, Po, 23. 07. 2007 - 20:25

O.k. sekta je sekta, ale uz padam, nechcel som to tu kazit a myslim to uprimne, chcel som mat len iny uhol pohladu, vraj sa tomu vravi demokracia? Howh this end.

Kuschel, Po, 23. 07. 2007 - 21:41

Japan,škoda, že odchádzaš! Nie je to tu sekta a páčili sa mi Tvoje názory. Vážne škoda! Inak, dobre som sa pobavila na tom Sokolovi! A máš pravdu, že každý sme si strojcom svojho šťastia!

svetlana (bez overenia), Ut, 24. 07. 2007 - 10:56

Japan, na zeny nesmies takto bojovne Mrkám Ale co ja viem o zenach, vsak ?

Ak ta to ukludni, chapem, co si chcel povedat o oralnom sexe. Som tu kedysi napisala cosi podobne, uz si nespominam presne znenie. Mne sa zda, ze som casom celkom pochopila, ze sexulane potreby jedincov su rozne a aj ked na nieco "momentalne nemam chut", tak aspon vymyslim sposob, kt. pomozem aspon tomu druhemu, ked uz nemusim sebe Mrkám
Asi neromanticke, ale prirovnala by som to k tomu, ako ked sa chlap snazi vzdy rozprestriet mokry pouzity uterak a nenecha ho zlozeny niekde v kute, lebo sa nauicl (manzelka mu vysvetlila), ze tak uteraky lahsie schnu Mrkám

unbelami (bez overenia), Po, 23. 07. 2007 - 13:24

JA sa na to mozem ... aby som si podla datumu hladal, co je nove?!

Kamila, Po, 23. 07. 2007 - 14:40

Je mi luto, ale nevieme s tym pohnut. Instalovali sme novu verziu Drupalu, aby tento problem nebol, nepomohlo.:-/

unbelami (bez overenia), Po, 23. 07. 2007 - 14:53

Ja viem Kami, ze sa snazis. Ja sa nezlostim priamo na teba, zlatko nase Úsmev. A este ma napadla otazka. nedalo by sa napriklad filtrovat fakt podla datumu?

Kamila, Po, 23. 07. 2007 - 15:26

Komentare sa daju nastavit od nastarsieho datumu, ako tie nase, alebo od najnovsieho, co by mozno vyhovovalo, pri komentaroch na dvoch strankach. Len uz sme zrejme zvyknuti na prvu verziu a asi je aj logickejsia. Hladam, ci je realne aby si kazdy uzivatel nastavil vlastny sled komentarov, zatial neuspesne. Vzdy je problem pri novej odpovedi na komentar.

Vsetko je zrejme riesitelne, len moj drahy nestiha, lebo to nie je take jednoduche.

ribišška, Ut, 13. 11. 2007 - 17:28

klikla som sem že je tu niečo nove a nič nove som tu nemnasla...Smútok

Kamila, Ut, 13. 11. 2007 - 22:49

Je mi to ľúto, predtým sa zobrazovali nove príspevky na prvej strane na druhej bolo treba hľadať, teraz opačne. Nové na druhej strane sú označené, ale na prvej treba lustrovať. Naozaj to nie je ľahko riešiteľný problém, môj drahý nestíha. :-/

lucy, Ut, 31. 07. 2007 - 13:51

Ahojte,
som tu pod dlhsom case ... tak teda ten JAPAN ma sokoval! Kto sa mu ponuka?! Takeho tupca, co tu ide rozpravat o vzajomnej ucte a pod. by som zase ja nechcela, pretoze toto nema s uctou nic spolocne ... maximalne tak to, ze priatel nemal ku mne uctu, ked ma isiel klamat za chrbtom!!! Ked ochrniem a nebudem sa moct milovat, tak bude mat uctu a bude v celibate?! Ako toto ma dojalo ... nie som len kriticka, ale aj sebakriticka a priznala som si, ze som mala viac KOMUNIKOVAT, v tom bol problem, ze nevedel, co sa so mnou deje ... ale to je uz jedno, je vidiet, ze zeny su z Venuse a muzi z Marsu Mrkám
Inak sa mame celkom fajn, kontrolovanie a pocit neistoty vo mne nadalej ostal, ale aby sa JAPAN nebal, vycitky zo seba nevypustam, bud v klude chlape Veľký úsmev ... snad to prejde, je tam narusena dovera a to je nieco, co ani "uspokojene pero" nevynahradi ... snad sa to zlepsi ... zasnubili sme sa ... Boze, niekto ma aj chce Veľký úsmev Veľký úsmev ... takze tak ...

bobo, Ut, 13. 11. 2007 - 06:41

Lucy.
Prečítal som si tvoj príbeh a ani sa nadá povedať ako to pasuje na môj terajší problém. Ale zaujímavé že som v opačnom postavení . Naozaj viem ako sa nahánajú myšlienky v tvojej hlave , je to ťažké .Držím ti palce, dúfam že ste to prekonali.

yaya, Ut, 13. 11. 2007 - 17:24

možno to bude znieť divne, ale som veľmi rada, že je nás viac....zažila som fyzickú aj citovú neveru môjho muža a napriek, tomu že tomu bude rok (na vianoce chcel od nás odísť) mám rovanké pocity ako ty lucy doteraz a presne ako píšeš, doma je to takmer v pohode...ale stačí, ked mu príde nejaká smska, alebo sme vonku a ja dávam pozor, či sa na niekoho pozerá, ak áno, jednak ho podozrievam....jednak sa dostávam do stavu, že všetky ostatné sú oveľa lepšie ako ja a keby "nemusel" žiť so mnou, tak by si vybral určite tú inú...blondínku....červenovlásku....

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama