reklama

Dokonalosť

Pridal/a noemi dňa 19. 08. 2009 - 08:16

reklama

momentálne riešim ďalšiu krízu,nie tú globálnu ale takú čo z času na čas postretne nás všetky...Mlčím
manžel je na mňa do krvi urazený lebo som si dovolila vynadať mu na verejnosti...ja tomu hovorím vyjadrenie svojho názoru,lebo toho bolo dosť....Prekvapenie
štartérom bolo,že som od manžela potrebovala niečo pomôcť-úplná banalita,ale sama by som si neporadila,a on mi na to pred jeho rodinou odvrkol,že je 10min.z domu(moje 4 hod.) a ja si neviem bez neho poradiť...
TOTO povie chlap,ktorý doma neurobí nič,lebo nemusí;nenútim ho s domácimi prácami lebo to nemá rád a konieckoncov to zvládam...Smútok
TOTO povie chlap,ktorý nemá potuchy že som dovtedy poupratovala celý byt,ručne s kartáčom vydrhla jeden menší koberec a mokrý a ťažký ho z pivnice vliekla von na sušiak,druhý väčší som si vyvliekla sama spod nábytku,naložila do auta,yložila rozrolovala a od neho som chcela len zapojiť Vap-ku,nechcela som pomoc s čistením a pod.nič len to zapojiť....Smútok
TOTO povie chlap,ktorý nevie k akému lekárovi a kedy s malým chodím,nevie ani aké lieky berie,donedávna ani nepoznal jeho doktorkuSmútok
TOTO povie chlap,ktorý vie že vysávač máme v izbe za dverami,len preto lebo sme ju prednedávnom maľovali?(samozrejme som mu pomáhala s maľovaním-on mne s upratovaním nie)Smútok
TOTO povie chlap,ktorý mi neverí že ma bolí štípanec od osi na členku a nemôžem chodiť a napriek tomu aj tak nesiem malému druhé boty na prezutie lebo si ich po pol hodine premočil zatiaľ čo jeho otec mal VEĽMI DÔLEŽITÚ DEBATU so svojimi bratmi?Smútok
TOTO povie chlap ktorému robím jedlo aj keď príde neskoro večer domov po tom čo sa vozil s kamarátmi na motorke,alebo len tak niekde vykecával či pomáhal svojim bratom na stavbách? Smútok
Veľmi sa urazil lebo som si dovolila naňho zaútočiť pred jeho bratmi....
Všetci ma chcú mať dokonalú..
môj otec nestrpel nič mimo bontónu,pamätám si bitky po návštevách keď sme povedali alebo urobili niečo čo sme nemali...
môj manžel ma chce bezchybnú,aby mohli všetci povedať akú má dobrú ženu a ako sa stará...
môj šéf pracuje na mojej dokonalosti v práci...
výsledok ich zdokonaľovania je ten,že manželova rodina je mi ukradnutá-nech si myslia čo chcú...ani sa nejak vzájomne nenavštevujeme
nemám sa s nimi o čom baviť lebo....preboha o čom?nikto sa ma neopýta ako sa mám,čo robím posledné obdobie,čo mám nového,len sa kecá o ľuďoch ktorých nepoznám,alebo o motorkách...
v práci len veľmi všeobecne,nezúčastňujem sa firemných akcií....
vždy som bola spoločenská,nemala som problém hovoriť pred cudzími ľuďmi a vždy som dokázala nájsť námet na debatu s kýmkoľvek....už nie
len sa uzatváram čím ďalej tým viac....
PREČO VŠETCI CHCÚ ABY SOM BOLA DOKONALÁ???
Čo s tým mám robiť???Smútok


reklama

reklama

ellinka51, St, 19. 08. 2009 - 09:13

O urazlivych "chlapoch " si myslim svoje !

PRAVY CHLAP je iny !

A ty si DOKONALA!Áno Objímam

fantika, St, 19. 08. 2009 - 09:18

vybodnuut sa na to..a najblizsie manzelovi nevarit vecer a urobit si peknyy den sama..tak ako sa on nezuucastnuje nicoho co sa teba tyyka,tak by som sa ja nesnazila prispievat do jeho sveta..len v raamci normaalu,kolko uznaas za vhodnee ale ziadne plus by som nerobila..bud sa uvedomii alebo nie..mozes skuusat rozhovory atd,ale nejak maam pocit ze existuje istaa skupina ludii,u ktoryych ani rozhovormi nic nedokaazes,ba skor este pokaziis..Mlčím smutnaa realita..

Zuzana1978, St, 19. 08. 2009 - 09:30

Draha Noemi,

no, ty sa nemusis vtesnavat do predstav inych ludi o tebe..
ale zarovan sa da predist nedorozumeniam na verejnosti informacnym dialogom v sukromi..(vies drahy, ja ta milujem , ale su urcite veci,ktore nechcem preberat na verejnosti...dopln zoznam)
jednoducho hraj flegmosku a trvaj na dlhodobom dodrziavni pravidiel( no tak tiez je dobre ich najprv stanovit)P.S. chlap ocakava iba tolko na kolko ho zena zvykne..
Dobra sprava je , ze toto je uplne v tvojich rukach

Elen, St, 19. 08. 2009 - 09:34

Mozem ta len utesit, ze ja mam nieco obdobne doma a som z toho naozaj zufala.Smútok

vinciffuk, St, 19. 08. 2009 - 09:51

Snažiť sa vtesnať do predstáv iných - navyše do ich predstáv o tvojej dokonalosti - je veľmi zaťažujúce a stresujúce...Ako by mal vyzerať Tvoj dokonalý muž? Možno by si mu to mala povedať, nech sa vtesnáva...Vyplazený jazyk
V žiadnom prípade by si sa nemala uzatvárať, proti tomu zabojovať, lebo Ti hrozí, že zostaneš /v ich očiach/ nedokonalá a ešte aj celkom sama...Všetci sme nedokonalí a teda môžeme byť spolu bez pocitu viny... / môj názor/Kvietok Objímam Objímam Slnko

noemi, St, 19. 08. 2009 - 11:19

práve to som mu vysvetlila,že ja si chcem žiť svoj život tak ako uznám za vhodné,ale on to berie ako urážku pred jeho rodinou....keď nebudem v tom jeho rámiku dokonalosti,nalinajkovaná a ako anjel....
taká perlička:
po včerajšej diskusii,keď som mu vysvetlila,že potrebujem pri sebe niekoho kto bude pri mne stáť a bude mi oporou,zachvíľu padlo:
a keď tvrdíš,že sa o mňa tak staráš,prečo mi nevymeníš uterák v kúpeľni?
ja na to:aby si vedel kde ich máme.... Úsmev

Zuzana1978, St, 19. 08. 2009 - 13:23

Pocuj noemi,
tak som sa zamyslela nad tou vetou
"po včerajšej diskusii,keď som mu vysvetlila,že potrebujem pri sebe niekoho kto bude pri mne stáť a bude mi oporou,"
zamyslela si sa nad tym preco bol taky utocny?
Po 13 rocnom manzelstve ti mozem povedat, ze chlapi nechapu skoro nic z toho, co im povieme (akokolvek lopatisticky).
On si to prelozil do svojej reci a povedal si:
Aha, moja zena ma obvinuje z toho, ze sa o nu nestaram a nie som jej oporou..no ako sa obranim..zautocim naspat..(preco nie je vymeneny uterak?) no a ty este viac defenzivnejsie (aby si vedel kde ich mame)
A este nerozumeju dobre abstraktnym pojmom ako
"bude pri mne stat" (pretoze toto sa neda vysvetlit doslovne je to obrazne prirovnanie) tak mu treba vysvetlit ako si to predstavujes , specifikovat, napr. porozprava sa s tebou ako prezil den, alebo co ho trapi, bude sa zaujimat ako si prezila den a co ta trapi..preluskat to do konkretnych uloh
A aj ked zahlodne nieco nevhodne , spytat sa s pokojom, ako si to myslel, mozes mi to vysvetlit? pokojne vypocut odpoved.
Komunikacia medzi partnermi kedy sa dorozumievaju "medzi riadkami" ( skryta agresia, narazky,..) je pre spokojny manzelsky zivot zivotu nebezpecna.

Uvediem jednu situaciu. Ziadala som muza, aby isiel som mnou na nakup a povedal, ze si potrebuje oddychnut, tak som isla sama. Potom som zistila, ze pocas toho oddychovania zmenil plan a isiel za kamosom. Samozrejme, ze som bola vytocena a vecer som nebola velmi prijemna. Tak sa zacal stazovat, ze on predsa travi s nami dostatok casu a ze ma pravo aj na cas pre seba. Tak som sa ho spytala a preco si myslis ze som nahnevana? Tak vyblafol, ze si mysli, ze som nahnevana, lebo ja si myslim,ze travi viac casu s kamaratmi ako s rodinou. Tak mu hovorim, nie zlato, toto nie je podstata problemu, ja som nahnevana preto, lebo som od teba ziadala pomoc s nakupom a nesiel si a potom si isiel za kamaratom.Tak sa vyjasnila situacia, zlato sa ospravedlnil a bolo vsetko ok.A nabuduce sa dokonca ponukol nakupit on. HAPPY END

noemi, St, 19. 08. 2009 - 14:01

ja viem že nehovorím rečou jeho kmeňa,ale ja sa snažíííím....
mám 5 ročného syna,tak niekedy s pripadám že hovorím s ním.....

Zuzana1978, St, 19. 08. 2009 - 14:10

Váľam sa od smiechu po podlahe "recou jeho kmena" to bolo super
Existuje jedna spolahliva metoda ako zistit, ci chlap porozumel tomu, co si mu povedala.
Zvol si lubovolnu temu, rozpravaj o nej kratko, tak max.2-3min.Potom sa ho lezerne spytaj, ci ti moze zrekapitulovat o com si rozpravala.
Samozrejme horenapisane komentare platia za predpokladu, ze citis, ze ta chlapik lubi a stara sa o teba a nie je to manipulant a chrapun, to by bolo o niecom inom..

noemi, St, 19. 08. 2009 - 14:11

myslíš že chytí iba začiatok potom dlho bla bla bla a potom koniec?Váľam sa od smiechu po podlahe

Zuzana1978, St, 19. 08. 2009 - 14:21

tazko povedat ,
niekedy takto,
inokedy su neni schopni vydedukovat zaver (zdlhave opisy)
a najhorsie je to s abstraktnymi prirovnaniami..
a muzi celkovo lepsie reaguju ked su motivovani vyssimi hodnotami a vlastnym prospechom v danej situacii

manny, St, 19. 08. 2009 - 11:34

Chichocem sa Tlieskam Áno

manny, St, 19. 08. 2009 - 11:38

Noemi, mám to doma len v bledomodromÚsmev
Naše rozhovory končia vždy pri mne,pri mojom správaní, pri mojich slovách, pri tom čo som nespravila a mala som a pod. Napokon sa dva dni poriadne nebavíme, potom zasa nejaký ten rozhovor a tak to ide do kola. Proste rodinka a la ItaliaVeľký úsmev

Polárka (bez overenia), St, 19. 08. 2009 - 13:36

Posledne otazky su :
PREČO VŠETCI CHCÚ ABY SOM BOLA DOKONALÁ???
Čo s tým mám robiť???

Skusim sa spytat. Co by si chcela ty ? Aka by si chcela byt ? Co by si najradsej robila okrem domacich prac ? Slnko

noemi, St, 19. 08. 2009 - 14:10

ja chcem robiť aj chyby,lebo ako ja hovorím,somár sa učí na vlastných chybách...
byť zodpovedná za seba a keď niečo poviem tak aby to aj niektorí rešpektovali...

chcela by som aby aj mňa niekto rešpektoval a robilo sa aj tak ako chcem aj ja a nie svoj čas prispôsobovať manželovi tak ako to robím teraz...
poobede z roboty?ponáhľame,lebo manžel sa nerád zdržuje u mojich rodičov v paneláku...
prídeme domov?rýchlo von.. čo má doma robiť keď ho to doma nebaví?
môj pocit zodpovednosti je voči môjmu synovi veľmi veľký,ja ho nedokážem len tak niekomu hodiť na krk,tak s ním väčšinou trávievam popoludnia...

Polárka (bez overenia), St, 19. 08. 2009 - 15:45

Jasne chapem. A tvoje priania su prirodzene.

A co skusit to takto.
Manzel sa nerad zdrzuje u tvojich rodicov. Tym, ze ste uzavreli manzelstvo, neznamena to, ze ste si vzajomne odobrali autonomiu. Ste obaja svojpravni dospeli ludia. Samozrejme, ze manzelstvom ste sa zaviazali dobrovolne dodrziavat iste dohody, ale urcite tam nebola rec o tvojej nekonecnej prisposobivosti.

Tak nabuduce, ak uz manzel bude chciet ist, nech ide sam /ak je to mozne a ak sa ty chces zdrzat dlhsie/.
Ak chce ist tvoj manzel von a ty nie, moze ist predsa sam. Popripade moze zobrat synceka so sebou. A tvoj manzel nie je len tak niekto. Je to jeho otec.

Hlavne treba informacie podat manzelovi s kludom a nie obranne. Bolo by dobre s nim komunikovat pomocou tzv. otvorenych otazok a pocuvat.
Napr. aky je tvoj nazor na to ci tamto ?
Co povies, kebyze este zostanem u nasich ?
atd. Myslis, ze by to bolo mozne ?

Zuzana1978, St, 19. 08. 2009 - 15:54

Áno

Amarylys, Ne, 23. 08. 2009 - 11:51

POLARKA,SKVELE SI TO NAPISALA.Naozaj velmi rozumny nazor,stoji zato pouvazovat nad nim mnohym z nas,vdakaÁno Áno Áno

Polárka (bez overenia), Ne, 23. 08. 2009 - 11:52

dakujem Slnko

Zuzana1978, St, 19. 08. 2009 - 15:56

kratka odpoved:"Lebo im to dovolis"

veronicka1901, St, 19. 08. 2009 - 14:58

Noemi, rozumiem Ti, ako sa citis.
Mne niekedy na mojom muzovi prekaza, ze ho niekde nieco pichne a hned "place" a ked mna nieco boli, tak ako keby sa ani nechumelilo. Asi je to muzska zalezitost Slnko. Drzim palceky, nech sa to medzi vami nejako utrasie a bude lepsie Objímam

citronka, St, 19. 08. 2009 - 15:07

fuuu, noemi, pripominas mi moju maminku ...
vzdy vsetko zvladala sama, drela ako kon, od nikoho nic neziadala a tatko si zvykol, ze ma navarene, napecene, upratane, pozavarene, atd. atd ...

no a teraz, po vyse 30 rokoch manzelstva je nestastna, ze ju tyranizuje s jedlom (uz byvaju doma sami a ona tolko nevyvara, nevypeka ...), ktore chce mat nacas a na stole nachystane (ani z chladnicky si sam nevezme a nezohreje ...)
len si sadne, zacne sa postupne tvarit kyslo, zacnu mu padat kutiky na ustach, opyta sa "Budeme dnes aj vecerat?" a zase caka ...

no a stareho kona nenauci uz inak tahat, ked si ho tak super naucila ...

preto, ak sa nechces v zivote udriet ako chobotnica (s 8 rukami - na kazdu robotu jednu :P), zacni ho uz teraz ucit na to, ze ti ma pomahat Slnko Slnko

no a o tej dokonalosti - uplne krasny blog mala tusim georgina "O ocakavaniach" (ako to mala ina skvela NM, tak sa ospravedlnujem, ale mam to tak nejak zafixovane k nej :) ...)

karol, St, 19. 08. 2009 - 15:33

Áno Áno Pohoda tak,tak,veru tak,stareho kona neprerobisMrkám Mrkám ale tak ste si ich vacsinou naucili!pivo Objímam pivo Objímam pivo Objímam Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe pivo pivo Pohoda Pohoda Pohoda Pohoda Pohoda

noemi, Št, 20. 08. 2009 - 06:43

ja som si nikoho nenaučila môj pekný...ale moja naivita v spolupráci s rodičovskou výchovou spôsobila,že mám vychádzať manželovi v ústrety a starať sa o neho...tá naivita je že čakám že mi to niekto odplatí...

karol, Št, 20. 08. 2009 - 07:11

Mrkám cize bez tej omajdy....naucila si si ho....Smútok ,ale povedzme nie je to tvoja vinaMrkám a tak si dajme jednopivo aTorta aVeľký úsmev a Veľký úsmev ,s ktorym to urcite vsetko zvladnesPohoda Tlieskam Áno

Zuzana1978, Št, 20. 08. 2009 - 08:44

Karol,
kolko pravdy si napisal v tych par vetach..
Ok uznavam
je to pravda, zena si nauci muza bna nieco a potom muz ocakava to, na co ho zena naucila..
a potom je zena chronicky nespokojna..

Base line:(inspirovane filmom revolutionary road)
Ked clovek po niecom tuzi a raz pride prilezitost ten sen splnit a clovek sa rozhodne do toho ist, splni to jeho ocakavania? bude nakoniec spokojny?

Paralela v normalnom zivote. Zena vytvara urcity druh domaceho prostredia (povedzme full servise, obskakovanie,urcity druh kopendencie..)a postupne zistuje , ze vo vztahu nie je spokojna. Citi napatie a stres ale nevie , co s tym urobit. Stale existuje moznost negociovat nove pravidla a hranice vztahu, ale takisto je pritomy strach zo zmeny a neuspesnosti. Familiarita pritomneho a zvyknuteho navodzuje istotu a urcity druh paralyzy...
Tak pri rozhodovani, co urobit dalej celi obave, ci to o com sniva je uskutocnitelne, ci zmena nedonesie nove sklamanie a pocit trpkosti...

Polárka (bez overenia), Št, 20. 08. 2009 - 09:21

Karol citaj co pises Veľký úsmev . Totiz, odporujes si v jednej vete Vyplazený jazyk Veľký úsmev
Naucila si si ho - ale nie je to tvoja vina ???
A koho potom ??? Susedova ???
To je akoby si mi povedal, rozbila si pohar s mliekom, ale nie je to tvoja vina /a koho potom, ked nie moja?/.
I ked suhlasim, ze slovo "vina" tu vyznieva trochu drsne. Skor by som ho nahradila zodpovednostou Mrkám

Ja Noe rozumiem. V dobrej voli robi co moze, aby boli vsetci spokojni. Lenze aj ona by sa chcela konecne vymanit z tejto ulohy, vystriet nozky a byt chvilu sama sebou. Nedokonala, ale stastna s nervami v pohode. Teraz nic ine nepomoze, len to, aby si uvedomila, ze to lezi len na jej pleciach. Ze ona si nesie tuto zodpovednost, aj ked to robila s najlepsou volou. Ako jedno prislovie hovori - dobre sa zlym oplaca, tak tu to skutocne plati.
Nevadi. Co sa dobrou volou spackalo, da sa dobrou volou napravit. A je bonus, ze to kormidlo ma v ruke noe Slnko

Drzim palecky Noe Áno Slnko

Amarylys, Ne, 23. 08. 2009 - 11:56

vedela som,ze Karol by takto zareagoval,vy chlapi mate svoju neopakovatelnu filozofiu.Preto Vas mame .....viete co.....no predsa tak radi,vy nam predsa nasu starostlivost o vas vraciate po svojom.....Slnko

karol, Ne, 23. 08. 2009 - 16:24

Pohoda Pohoda dievcata Pohoda relaxPohoda ,ved ona sama povedala,ze tak bola naucena z domu,ze to je jej vychovouSmútok a ked je zena ,tak jej prikladom bola pravdepodobne jej Slnko m a m a Slnko ,spominate,ako ste kazda ovplyvnena vychovau v detstve?Áno toto je vesko generacny problem,ktory sa odraza i na vas.Mrkám Mrkám Mrkám Mrkám

Polárka (bez overenia), Ne, 23. 08. 2009 - 19:06

1. rozmyslam preco stale vravis o relaxe ? A potom som na to dosla. Hladnej svini sa o kukurici sniva / a len tu spomina Veľký úsmev /. Takze kto tu potrebuje v skutocnosti relax ??? Hm, hm, hmmm.... Ty ???

2. generacny problem tykajuci sa vychovy, tzv. chybne programy od rodicov sa daju eliminovat a cim dalej, tym viac sa tomu venuje viac a viac ludi. Najdes okolo toho mnozstvo literatury, kurzov atd. uz aj u na na SVK

noemi, Št, 20. 08. 2009 - 09:54

Ďakujem Polárka,v tej jednej vete - V dobrej vôli robí čo môže, aby boli všetci spokojní - je všetko čo som myslela....
myslím že je nás oveľa viacej takto pritlačených k múru a v dobrej viere sa snažíme byť dobré matky,manželky,so všetkými si vychádzať,a raz sa to na človeka padne.
nepoznám tvoju situáciu Karol,ale nepotešilo by ťa keby si prišiel domov a doma ťa vítala usmiata manželka s teplým obedom,prípadne by si zostal v práci dlhšie a priniesla by ti jedlo do práce?
vytiahol zo skrine čisté veci bez toho aby si poznal cestu toho prádla pred tým ako bolo čisté uložené do skrine?atď...
bola som k tomu vedená vážiť si ľudí ale je taká doba,že keď sa dá tak toho somára využimeMlčím
teraz keď som sa začala ako sa povie stavať na zadné,tak už je zo mňa mrcha čo sa takmer s nikým s rodiny nebaví,nebehá všetkým okolo zadku a pod.

Polárka (bez overenia), Št, 20. 08. 2009 - 10:23

Nie je za co Noe. Ja som mala podobny problem. z domacixh prac som si spravila "povinnost". Chcela som tak urobit vsetkymi statnych. No a Marek prisiel, vytiahol noz a spustil. Je pravda, ze som ho zle umyla. No mat na starosti celu domacnost, den co den vygruntovat cely byt a mna ide niekto pucavat za jeden nozik. Mala som dost Veľký úsmev A spustili sme obaja.

Lenze potom som si sadla a pouvazovala. Ja tu pracu robim dobrovolne a rada. Som rada ked Marek pride a je stastny. Lenze on mi miesto toho vycita jeden nozik /na co uz sem tam clovek "ockava" a potom dostane cez papulku Veľký úsmev /???! No ale ved mal pravdu bol spinavy Hambím sa . Nvesimla som si Hambím sa . A ked sme sa porozpravali aj on uznal, ze to prepiskol. Potom mi povedal, ze je rad a vidi kolko toho spravim a pritom sa venujem aj Matkovi. Jesis chcelo to diskusiu bez emocii. Az ked sme sa ukludnili bolo jednoduchie si to vykomunikovat.

Poucenie ? Nebudem podrazdena, ked mi zacne zas spievat o noziku Veľký úsmev Chichocem sa mozno mal za sebou blby den, alebo ho to proste irituje /ako mna, ked nie je ustlana postel Chichocem sa/. Nemusim z toho robit dramu a on tiez nie Kvietok
Takze sme si slubili, ze nebudeme robit povyk pre hluposti Slnko

Zuzana1978, Št, 20. 08. 2009 - 10:30

Áno

lia6, Št, 20. 08. 2009 - 11:35

Toto si pekne napísala PolárkaÁno Môj Milovaný doma pomáha(teda, okrem vareniaChichocem sa ), ale je pravda, že niekedy-ani neviem, ako to napísať, nie žeby vybuchol, ale dá pocítiť, len tak mimochodom...
No proste minule sa malý schoval pod postel a tatinko hovorí-to si sa dobre nasáčkoval, do tej špiny.
A tak mi dal akože najavo, že pod postelou nevysávamÚsmev a tak som mu najprv, že no dovol..., ale potom mu hovorím, ak sa Ti nepáči, tak vieš kde máme vysávač... Nekričím, nenadávam, len poviem holú realitu-ak sa niekomu niečo nepáči, tak nech si to spraví po svojomÚsmev Vždy si poviem pre seba-ja nie som na špagátiku a moje krédo(či ako sa tomu nadávaChichocem sa )je-šťastná mama, šťastné deti!Zlomené srdce A tá mama bude šťastná len vtedy, keď nebude rozčúlená, rozvadená a hlavne nebude myslieť stále nato, že čo povie manžel, keď príde domov-či je všetko v poriadku? Treba sa nad tým zamyslieť!!! NIK NIE JE DOKONALÝÁno Slnko

noemi, Št, 20. 08. 2009 - 11:36

omyla moja,môj manžel sa dokonalý už narodil...
darmo je to býk a to vidíš len tú tvrdú hlavuVáľam sa od smiechu po podlahe

lia6, Št, 20. 08. 2009 - 11:41

Ja som tiež býk a dokonalá rozhodne nie somVyplazený jazyk Slnko

Polárka (bez overenia), Št, 20. 08. 2009 - 11:43

Asi tak. Tiez mu to povem, naaa sak umy si, ked ti to vadi Veľký úsmev
Jesis takychto hadok pre nic este bude, kym nam docvakne, ze pre hluposti sa hadat neoplati Mrkám Vyplazený jazyk
Nevadi.... Ved slnko svieti, ruky, nohy mame zdrave Objímam Kvietok Slnko

manny, Št, 20. 08. 2009 - 10:13

Noemi, toto je to nad čím už dlhšie premýšľam. Ze tu u nás na kopaniciach je to tak nejak zavedené.
My sme tak vedené, vychované. Naši chlapi sú taký, proste tvrdá, trochu sebecká, egoistická, kopaničiarska nátura.
Vidím to na svokrovcoch a vidím to aj okolo seba. Od jakživa to bolo tak v našich krajoch. Chlap ráno vstal, dal si kalíšek na žalúdok a odišiel do roboty. Zena stihla stať o hodinu skôr, pokrmiť, obriadiť deti aby ked sa chlap zobudí, mal už na stole raňajky. Chlap bol proste hlava rodiny a žena srdce ktoré ho riadi.Ked chlap prišiel domov mal už nachystané na stole jedlo, statok bol obriadený, deti tiež a aj tá domácnosť zostávala celá na tej žene. A tak to tu nejak fungovalo po celé storočia. Nedávno som sa tak zamýšľala nad sebou a manželom. Nadávala som mu do sebcov, egoistov a podobne.Ale ono je to tak, že my ženy tú našu pokoru máme v sebe a naši kopaničiari majú v sebe zasa tú hrdosť??? Myslím, že väčšina našich žien na to časom príde a zmieri sa s tým. Ked sa prispôsobí, napokon si nájde to svoje šťastie v tom lopotnom živote, ktorý má v domácnosti.
Toto je naša nátura, taký sme, taký sú naši ľudia z tohto kraja a my si bud v tom to svoje šťastíčko nájdeme alebo budeme večne nespokojné, nadávajúce na každého chlapa. Našich chlapov nezmeníš, nedokážeš ale môžeš svojou ženskou vynaliezavosťou a prefíkanosťouMrkámveci zariadiť tak, aby si on myslel že všetko funguje podľa neho. On bude na seba hrdí a ty budeš spokojná. Treba len nájsť tú správnu cestu ako na nehoMrkám

Zuzana1978, Št, 20. 08. 2009 - 10:20

Áno

dzermil, Št, 20. 08. 2009 - 17:49

Manny, len si zabudla, že vtedy mala žena na starosti "len" domácnosť a deti a teraz k tomu musíš vo väčšine prípadov prirátať aj šichtu v zamestnaní.Smútok

manny, Št, 20. 08. 2009 - 17:52

Ale kdeže, nezabudla. Svokra mala 3 deti, chodila na 3 zmeny do práce. A jej matka ešte chodila slúžiť ako slúžka do Senca. Domov chodila iba cez víkend.Aj vtedy ženy pracovali a určite to mali ťažšie ako máme dnes my.Mrkám

lia6, Št, 20. 08. 2009 - 17:55

Moja svokra tiež chodila do práce-tiež na tri smeny. A na starosti tiež celý barák, hydinu a záhrady -tri. Už mi zopár krát vravela, že vôbec nevie, ako to vtedy stíhala-mala 4 deti a maminka jej zomrela dávno pred jej vydajom, takže s detmi a domácnosťou jej nik nepomáhalSlnko

noemi, Št, 20. 08. 2009 - 11:34

máš pravdu Manny,ale nejak sa z toho vytráca tá úcta k žene...ostáva len robota...
prečo všetky tie mrchy sa majú dobre a nemusia preto nič spraviť?lebo vedia manipulovať?hrať sa na slabú a bezbrannú?veď by ma musel trafiť šľak...
ja som hrdá na to čo všetko dokážem,že veľa vecí zvládam bez manžela ale možno druhá stránka veci je že keď ukáže žena bezbrannosť tak vtedy sú asi chlapi namäkko a idú sa pretrhnúť...
správnu cestu na manžela hľadám už 11 rokov,a je to ako na hojdačke raz hore raz doleMrkám alebo vpredu a vzadu?Mrkám

manny, Št, 20. 08. 2009 - 11:54

Ano moja, aj ja som na seba hrdá a verím že aj tý naši chlapi sú na nás hrdí. Len tak nejak- po svojom.
Vieš raz mi to ten môj povedal. Hádali sme sa dlhší čas o "mojich chybách"Mrkám a nedostatkoch. Po čase išiel na návštevu ku kamarátom, na nejakú tú pánsku jazdu. Manželky priateľov sú vysokovzdelané ženy( ja som asi jediná zo skupiny len zo stredoškolským vzdelanímÚsmev ). Vždy som sa ho pýtala či po takej túžil. Ked sa vrátil z párty, povedal."Zena moja, ja som tak rád, že ťa mám. Ja viem že ti to už menej hovorím ale ty si dokonalá, dokonalá pre mňaBozkávam.
Potom mi porozprával ako sa pani manželky chovali a bolo mi jasné.On manipulátorku nemusí a v tom to je. Ani ten tvoj by nebol šťastný s takou ženou. Je rád s tebou, len tak nejak po svojom.Mrkám
A inak aj ja sa s tým mojím hojdám už 11 rokov. A rada sa pohojdám daľších 11 a dalšíchMrkám Aj ked s tým jeho EGOMÚsmev
Moja držím palce aby ste prešli mráčkami a zasvietilo vám zasaSlnko
A nejaké to kafíčko by sme mohli daťMrkám

sonia, Št, 20. 08. 2009 - 20:41

Manny pekne si to Áno Kvietok Áno ,presne tak, keby nás nemali radi už dávno s nami nie súúú Kvietok Kvietok Slnko Kvietok Kvietok,nemáme ich priviazaných na špagátiku Úsmev , proste tú lásku tí chlapi prejavujú tak svojsky Mrkám ,že im ale nik nerozumie Chichocem sa ...

krtkovci, Št, 20. 08. 2009 - 11:36

Noemi,
prečítala som si tvoj príspevok aj odpovede a dlho som len tak čučala do stropu a rozmýšľala o tom všetkom. Vieš, mám pocit, že ono to je o tom, že my ženy /teda skoro všetky/ CHCEME BYŤ DOKONALÉ. Mať doma poupratované, navarené...Byť 100% matkami, 100% manželkami, 100% kamarátkami....Mnohokrát aj na úkor nášho spánku /pečieme, žehlíme v noci, keď naši najdrahší spia/.Dokáže nás do nepríčetnosti vytočiť umývadlo plné chlpov po holení, nezavretý šampón, alebo manžel, ktorý príde z práce, naje sa, ani nepoďakuje za jedlo, vyvalí sa do kresla pred televízor - lebo veď on je unavený,,,,,a my chodíme okolo neho po špičkách a neraz ešte aj tíšime deti, aby sa hrali tichšie, lebo tatino je unavený.
Len nechápem prečo chceme byť STÁLE dokonalé ?
Lebo sme si to tak vysnívali, keď sme dorastali v ženy? Pretože sme tak vyrastali doma ? Alebo sa bojíme, že keď také nebudeme, tak nás NÁŠ PÁN DOKONALÝ opustí a my zostaneme s deťmi sami?
Priznávam sa, že dodnes som na túto otázku nenašla odpoveď.

Polárka (bez overenia), Št, 20. 08. 2009 - 12:27

Noemi

asi tu zase na mna niekto vyrukuje s tym, ze nemam skusenosti a ze isto neviem o com rozpravam, ale skusim.
Tvoj manzel a okolie sa len prisposobilo tomu, aku latku si na seba nasadila. OCAKAVAJU, ze budes presne taka, aka chces byt - 100%na. Mozes nadavat na manzela, aky je nechapavy, necitlivy, neviem aky, ale ten starter tohoto celeho si bola ty.
Bohuzial, ako som napisala, pri najlepsej voli chces ulahodit vsetkym, ale ako vidis neda sa. Minimalne ty zostanes vzdadu. Ale cim to je ? Jednoducho tym, ze UPREDNOSTNUJES inych pred sebou a CAKAS za svoju OBET pochvalu.
Ako vsak vidis - nefunguje to. A jediny, kto s tym moze nieco urobit si ty. Pretoze ostatnym to takto asi vyhovuje. Jediny komu sa to nezda si ty. A mas na to pravo. Tak isto, ako mas pravo celu situaciu zmenit Slnko

nielen žienka domáca, Št, 20. 08. 2009 - 12:44

Ahoj Noemi; vítam sa v klube Mrkám Riešim podobné vecičky doma. Hoci - ten môj podáva nadštandartné výkony na všetkých poliach, ale i tak - nehodno narušiť mu plány alebo žiadať niečo, keď konečne oddychuje. Tvrdá hlava a náročný na seba i na všetkých okolo. Nech prepína, keď sa mu to páči, ale prečo by som sakra mala ja konať tak, ako si želá?!

...mám aj odpoveď. Pre pokoj v rodine.
Pohoda

Polárka (bez overenia), Št, 20. 08. 2009 - 13:22

Nechcem rypat, dufam, ze to tak ani nebude pochopene. Kvietok

Myslis, ze nejde mat "pokoj" v rodine a byt stastna podla svojich predstav ? Teda dosiahnut stav kedy aj bude syty a aj ovca cela, resp. najst nejaky kompromis....Slnko

Zuzana1978, Št, 20. 08. 2009 - 13:58

Polarka,
super otazka
aj mna by to zaujimalo
Tlieskam

Polárka (bez overenia), Št, 20. 08. 2009 - 14:00

Slnko

Zuzana1978, Št, 20. 08. 2009 - 14:10

No Polarka,
mne sa doma podarilo uskutocnit seriu (dlsie realizovanych)reform a som spokojnejsia ako predtym, ale neviem, ci je to stav dlhodobo udrziavatelny alebo ci to pojde este lepsie do buducnosti.
P.S.nie vsetko bolo mojou zasluhou, muza poslali na studijny pobyt v inej krajine a naposledy nebol doma 6 mesiacov, tak ked sa vratil, cudovala som sa ci stihol aj transplantaciu mozguChichocem sa
A este ma nejaky cas pred sebou, tak ma vazne napadlo, ze manzelstvo nadialku a s obcasnymi dovolenkovymi pobytmi je idealne!Pocas oddelenia mu vraj chybam a ked pride tak sa snazi vsetko vynahradit.Tak zatial vychutnavam situaciu..Váľam sa od smiechu po podlahe Veľký úsmev Chichocem sa

Polárka (bez overenia), Št, 20. 08. 2009 - 14:26

My sme naopak stale spolu. Musim povedat, ze v zaciatoch to bolo riadne burlive. Hlavne preto, lebo sme obaja prechadzali zlozitym obdbim. A nebyt nasej sebareflexie, zrejme by to nas vztah neustal.
Obaja sme si museli uvedomit, ze nie je dolezitejsieho clena rodiny. Vsetci sme rovnako dolezity, a vsetko co robime, ako clenovia rodiny, je pre rodinu rovnako prinosom /rovnako dolezitym/. Vsetko co robime je dolezite pre chod domacnosti. Tiez nam trvalo pochopit, ze vytvaranim pohody dostavame do pohody celu rodinu. A minimalizovanie napatia je pre vsetkych to najlepsie.
Samozrejme, ze to nejde tak, ze jeden sa hra na otrokara a a druhy na otroka.

Tiez neviem ci je to trvalo udrzatelne. Myslim si, ze nejaka kriza /vacsia ci mensia/ urcite pride, ktora s nami zamava. A raz ma podrzi Marek mna a raz ja jeho, inokedy sa vymachame spolocne Veľký úsmev
Hlavne je naucit sa KOMUNIKOVAT bez zbytocnych emocii /to je niekedy nadludsky vykon/. Vediet povedat svoje tuzby, vediet akceptovat druheho ako autonomnu bytost... Boze, preco to neucia na skolach ??? Mne by sa to zislo viac, ako Pytagorova veta. Hambím sa Slnko

Zuzana1978, Št, 20. 08. 2009 - 14:36

Suhlasim, zrejme najdolezitejsie veci v manzelstve sa clovek musi naucit metodou pokus- omyl/uspech..(kiez by komunikacia bol povinny predmet)
aha a ta sebereflexia je velmi uzitocna.. a autonomia..a rovnocennost vo vztahu..
suhlasim so vsetkym, do bodky.

Polárka (bez overenia), Št, 20. 08. 2009 - 16:24

Slnko

sonia, Št, 20. 08. 2009 - 20:47

Zuzana Áno Váľam sa od smiechu po podlahe Áno,to k príspevku o 14.10.,nejak mi to skočilo...

nielen žienka domáca, Št, 20. 08. 2009 - 14:27

Vedela som, do čoho idem s mojim príspevkom. Vyplazený jazyk

Ale ano, verím, že sa RAZ dopracujeme ku kompromisu... Veľký úsmev Niekedy mám pocit, že už je to tu a niekedy, že ešte to nie je ono. Ale i tak myslím, že máme vcelku harmonický vzťah. Pohoda

Zuzana1978, Št, 20. 08. 2009 - 14:43

Draha Konvalinka,
dakujem za peknu odpoved.

A tak ma niekde inspirovala myslienka nerobit kompromisy , ale snazit sa najst vychodisko, ktore bude vyhodne pre obidvoch (myslim , ze ma tym inspirovala Georgina, posielam pozdrav aKvietok )
Toto riesenie nie je cisto o terminologii, ale meni aj naboj situacie
=kompromis=musime sa dohodnut a vzdat casti toho co sme povodne chceli
=obojstranne vyhodna dohoda=chceme najst riesenie, ktore uspokojni obidvoch

Polárka (bez overenia), Št, 20. 08. 2009 - 16:22

Áno a zas som o cosi mudrejsia Slnko

Polárka (bez overenia), Št, 20. 08. 2009 - 16:24

Konvalinka
Mna napadla ta otazka preto, lebo som si myslela, ze to beries, ako neriesitelny stav Kvietok

krtkovci, Št, 20. 08. 2009 - 16:32

ale v prvom príspevku Naomi je čosi o tom, že jeden chce a druhý nie - čo s tým?
Dokonca pokračuje ďalej v tom duchu, že asi bude rozmýšľať ako "vycúvať" z toho, že sa cíti byť pritlačená k múru....
Na spoločný život a kompromisy treba dvoch - a snahu dvoch - nie jeden ťahá a druhý sa "vláči na chvoste" - myslím, že Naomi skôr žiada radu, čo s tým? Ako ma riešiť spolunažívanie ďalej...

Polárka (bez overenia), Št, 20. 08. 2009 - 16:41

Myslim si, ze je nemozne niekoho nutit byt inym, ked mu to vyhovuje. My sme mali podobny problem. Skusila som zacat od seba. Situaciu som zasadne nekomentomentovala v zaplave emocii a snazila som sa take situacie predychat. Najlepsie z nich odist. Ak mi bolo povedane, preco nie je urobene toto ci tamto povedala som s kludom anglicana : Nie je. Ale moze byt. Prosim, tam je vysavac, umyvadlo, jar....
Ak prislo k rypaniu, opytala som sa, ci sa skutocne chce hadat ?
Ved koniec koncov okrem smrti nie je nic povinne. Takze ak sa niekomu nepaci moja praca, moze mi ukazat, ako sa to robi lepsie Úsmev
Mozno staci najst len tu spravnu formu komunikacie Slnko

noemi, Pi, 21. 08. 2009 - 07:02

No takže po niekoľkých povedala by som márnych pokusoch kedy som čerpala z Vašich skúseností som dospela k názoru,že momentálne sa vzdávam,lebo evidentne môj manžel žije v inej dimenzii a stíšiť hlas a požiadať o pomoc je takisto neúčinné ako nakričať-v tomto smere som ja v jeho očiach úplne blbá,lebo neviem pochopiť že jeho potreby sú prednejšie...Mlčím
takže so smútkom v duši žijem ďalej a už sa nebudem snažiť preniknúť hlbšie do vnútra živočíšneho druhu zvaný chlap

Polárka (bez overenia), Pi, 21. 08. 2009 - 08:50

Noemi,

prosim, nehadz flintu do zita. Niec nie je take zle, aby nemohlo byt horsie/ci lepsie. Ak chces vidiet pohar skor poloplny, ako poloprazdny - musis chciet vidiet svojimi ocami, ako ocami druheho cloveka.
Nie si blba a nikto nie je dolezitejsi, aj ked ti to dava niekto pocitit.

Noemi. Ako sa vnimas ty ? Lebo to je velmi dolezite. Aka je tvoja mienka o tebe ? Co by si najradsej dnes robila ? Slnko

Zuzana1978, Ne, 23. 08. 2009 - 10:28

Naomi,
"po par pokusoch"
toto je beh na dlhe trate, treba vydrzat najmenej 2-3mesiace, kym uvidis prve vysledky.
Predstav si situaciu, niekto je na teba mily a ty sa na nom stala vozis, ale ten clovek bude k tebe stale mily a neda sa stiahnut neg.emociami, no nebudes sa po case citit trapne? Nezamyslis sa nad tym?
Zmena sa moze zacat zmenou tvojho pristupu a spravania, no treba dlhodobe planovanie a vydrz.

Polárka (bez overenia), Ne, 23. 08. 2009 - 10:29

Mrkám Áno Tlieskam

karol, Ne, 23. 08. 2009 - 16:35

Mrkám zuzka, ale to chce pevne nervy a totalnu koncentraciu,Pohoda sama vies,ze niekto ma dispozicie a niekto nie!Prekvapenie mnohe tu pouzivate imaginarne sablonyMrkám ale,kazdy je Prekvapenie inyPrekvapenie tak to niekedy nepasujeMrkám .ale snaha sa ceni,a kdo sa nesnazi,tak musi papat vsetko co mu druhy navariVyplazený jazyk pivo Vyplazený jazyk cauky-mnauky vsetky macky a masietkaPohoda pozdravte kocurovpivo Váľam sa od smiechu po podlahe pivo

renka, Ne, 23. 08. 2009 - 16:38

Áno pivo

lydusha (bez overenia), Ne, 23. 08. 2009 - 17:49

Preco si myslis ze tie sablony nefunguju?
Chces link na web, kam chodia ludia, ktori si veselo imaginuju svoj svet a dari sa im vsetko co chcu?
Ludia, ktori vedia, ze tie sablony boli, su aj budu a funguju ci si ochotny tomu verit, ci nie?
proste ak si vazis sam seba ak poznas svoju hodnotu, tak potom aj okolie ta tak vnima...a tie generacne problemy, tie vzorce nasich mam a babiciek, su celkom dobre odstranitelne...staci ked sa zamyslim a poviem si ci TOTO naozaj chcem TAKTO robit, mat, zit, alebo nie.
Je to o MOJOM rozhodnuti, na ktore mam pravo. Nic viac a nic menej. Ako clovek som jedinecny unikat s vlastnym priestorom, nie som nici majetok a nikomu nemusim skladat ucty. nezijem podla pravidiel, ktore urcil svet, mam vlastne...moje...ktore respektujem a uznavam, lebo chcem...a ked sa to niekomu nepaci, hold, jeho smola....prvorada som ja a moje potreby...ostatne uz ide ruka v ruke s tym...

A keby som toto vedela pred desiatimi rokmi, mam slnecnik na floride alebo plujem na teba cez plotMrkám

Polárka (bez overenia), Ne, 23. 08. 2009 - 19:07

Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev vtipne a vystizne... nemam co dodat, snad len Tlieskam Tlieskam Tlieskam Pohoda
/podotykam, ze som uplne zrelaxovana... prave sme sa vratili z utulku... Mrkám /

karol, Ne, 23. 08. 2009 - 22:04

Chichocem sa Chichocem sa Plačem Plačem keby som vedel ,ze si z utulku,tak ti poslem volaaku dotaciuPlačem Plačem ,ale tak sa mi zda ,ze ty si odtial uslaChichocem sa Chichocem sa Chichocem sa

dzermil, Po, 24. 08. 2009 - 07:21

Karol, prosím choď relaxovať radšej na inú stránku. Fakt vieš čo píšeš?

Vierik, Ne, 23. 08. 2009 - 21:51

Lydusha, len makaj a o desať rokov.... chichichi! Som si to živo predstavila po dočítaní tých komentárov, ktoré vás s Kájom posunuli zase do iného levelu!

karol, Ne, 23. 08. 2009 - 21:59

Veľký úsmev Chichocem sa Veľký úsmev vierka,jej by to trvalo aspon 100rokov,aby sa mala tak ,ako ja v 50tke Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa i ked je sikovna,to verim,ale svoju energiu smeruje inym smerom,a mozno ani nema moznost,tak sa vyblbuje na NMChichocem sa Vyplazený jazyk Chichocem sa

georgina, Ne, 23. 08. 2009 - 19:16

Noemi, prečo si myslíš, že niečo, čo sa kazilo neviem koľko rokov, "opravíš" za pár dní? Zväčša náprava vo vzťahoch trvá rovnako dlho, ako sa dlho kazili...

Polárka (bez overenia), Ne, 23. 08. 2009 - 19:28

Skvely postreh Áno Áno Áno

karol, Ne, 23. 08. 2009 - 19:42

Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk hej polarkova lydusha,vy dve ste sa hladali,co?Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk zeleninarky ,co s mrkvu spavaju,aby ju v prirade zlyhania mohli zozratVyplazený jazyk Vyplazený jazyk vy dve ste ako dve bacharky,ktore su poznacene lesbickymi fantaziami,tak si toho uzite, normalnym ludom uz dajte pokojVyplazený jazyk Vyplazený jazyk

lydusha (bez overenia), Ne, 23. 08. 2009 - 19:53

Tak toto som nepochopila ale v pohode karol. Normalny clovek..... podla teba je to kto?

karol, Ne, 23. 08. 2009 - 20:03

Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk Mrkám Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk vidim,ze zaciatok mojho prispevku ta uspokojil,a tym mam zadostucinenie a o tom normalnom netreba diskutovat,lebo vacsina ludi ma svoje abnormalityVyplazený jazyk Mrkám Vyplazený jazyk

Polárka (bez overenia), Ne, 23. 08. 2009 - 20:07

Jeeesis Karoool a ty si myslis, ze s takymto komentarom niekoho zdvihnes zo stolicky ??? Ake blaaahoveee Vyplazený jazyk
Relaxuj, popripade sa osprchuj - voda ma uzasne ucinky Slnko

lydusha (bez overenia), Ne, 23. 08. 2009 - 21:01

Karol....
Minule mi jedna nanicmama napisala toto:Nebav sa dlho s blbcom, mohli by si vas pomylit.
Takze koncim nasu debatu, ktora je prave taka plytka ako vsetky tvoje komentare na nanicmame.... myslim, ze nezaskodi, ak si dam dalsie meno do zoznamu ignorovanych. Snaha z mojej strany o normalnu debatu bola. Po neuspesnom starte sa aj zdalo ze by to slo.
Nevadi. Urcite aj ty mas nejaky vyznam, preco som na teba natrafila.
Aha viem. Ked raz budem v tvojom veku, nechcem byt ako ty.
Slnko

Polárka (bez overenia), Ne, 23. 08. 2009 - 20:06

Karol to chce relaaaax Váľam sa od smiechu po podlahe Pohoda Pohoda ... Mal by sa sa viac uvolnit. Ved na Floride je taaak krasne. Co tak prebehnut sa po krasnej pieskovej plazi so zapadom slnka za chrbtom ???
Karooool R E L A X U J, U V O L N I S A Slnko

karol, Ne, 23. 08. 2009 - 20:15

Chichocem sa Chichocem sa california,polarnicka,california,Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa zamysli sa,alebo si precitaj co pises predtym,ja viem ,ze uz ti trosku preskakuje s tych plienok,ale po piatom miminku si zvyknesChichocem sa Chichocem sa

Polárka (bez overenia), Ne, 23. 08. 2009 - 20:20

Ja som aj cakala takuto odpoved /resp. takuto formu/... California ? A ja som si myslela, ze Mekka dochodcou je Florida Slnko

karol, Ne, 23. 08. 2009 - 20:29

Vyplazený jazyk vidis,ja nemam problem napisat ,kde byvam,a co ty byvas moc na vychod od ciernej nad tysou?Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa alebo je to tajomstvo Chichocem sa a s tym dochodcom,nemas az tak pravdu,ja len nepracujemChichocem sa lebo nemusimChichocem sa ale to ty dobre poznas, o aby som nezabudol ,ani nekojimChichocem sa tak zver sa mi ty moje kozliatko,v ktorej rajskej zahrade si zatvorenaPohoda ,alePohoda prosim ta ..nebeeekaj...relaxPohoda Pohoda Pohoda

Polárka (bez overenia), Ne, 23. 08. 2009 - 20:49

Vacsina ludi vie kde byvam. Staci otvorit oci a citat Slnko
Ja "nemusim" "pracovat", lebo sa venujem syncekovi. Co vsak neznamena, ze nepracujem. Vychova deti by mala byt lepsie platena praca. A to mi myslim si da za pravdu vacsina NM. Proste mamy na materskej si nevyvaluju ritne gule Pohoda Synceka nekojim uz davno - vecna skoda Hambím sa
Btw. zatvorena nie som Úsmev

A maaaarne sa ma snazis urazit ci vyprovokovat. Bohuzial tebe sa to nepodari Slnko . Fakt by si mal viac relaxovat, aby si neskoncil, ako stary nevrly dedo, co nevie, kde si odlozil protezu Mrkám

karol, Ne, 23. 08. 2009 - 21:37

Chichocem sa Chichocem sa preco sa schovavas za vsetky NM,ty vzdy nastartujes,ako vretenica,postipes a stiahnes saTlieskam Tlieskam ! vyprovokovatPrekvapenie o com to hovoris,ved ty mas z provokovania jednicku s hviezdickou,a co to plantas,ze ti niekdo ma platit,ze mas deti,v prvom rade je to kazdeho zodpovednost,a ak to nazyvas praca,tak pre mna su to rodicovske povinnosti,a vacsinou ,kdo nie je zodpovedny tak si stazuje,a este priviest dieta na svet je zodpovednost,ktora musi vychadzat z urciteho socialneho zabespecenia.Áno ked tu ste niektore,co jeden den odlozili panenky a dalsi den otehotneli,a ak ste si toho vsimli tak u toho pocatia ste boli dvajaTlieskam potom poslete chlapa do roboty,ten sa snazi,ale mnohokrat nestiha,vy si stazujete,ze ste doma same a on si uzivaPrekvapenie ,to je vasa predstava ,ze ked sa nevydate do 20 tky tak to je hroza,ak ste si nevsimli tak tam pred par rokmy zacal kapitalizmus a za socialisticke zlozvyky sa plati,alebo placeÁno pivo Áno HOWGH vas oddany gulevalosh z californie

Vierik, Ne, 23. 08. 2009 - 21:55

Hééééj! A každý do iného kúta ringu! Čo sa, dohroma, zase handrkujete! Ješkovi voči, už sa mi marilo, že sa schyľuje minimálne k prímeriu a tu zase takto!

georgina, Ne, 23. 08. 2009 - 21:56

Karol, uvedomuješ si, že jedným komentárom dokážeš uraziť približne polovicu naničmám? Prekvapenie

karol, Ne, 23. 08. 2009 - 22:08

Mrkám ale mna skor uspokoji,ze rozveselim druhu polovicu NMTlieskam Pohoda Tlieskam a ta mne spravi dve mexicke vlnyVáľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama