reklama

Tak toto som pokaslala

Pridal/a mikve dňa 18. 05. 2009 - 09:56

reklama

Ahojte dievcata,
pisem znova raz cez slzy. Dnes som si urobila tehu test a je pozitivny. Nic vynimocne keby to nebolo neplanovane. Ja tridsatrocna zivotom dost poucena som sa zas raz takto sekla. Po dvoch rokoch bez partnera prisiel muz s ktorym mi bolo dost fajn na to aby doslo k..., no ved viete. A tri tyzdne na to clovek zisti ze to neostalo bez nasledkov. Mam chut si jednu strelit. No co uz na zajtra som objednana na gyndu a musim to riesit. Ach jo. Je mi z toho nanic. Plačem


reklama

reklama

PaBe, Po, 18. 05. 2009 - 10:16

MikveObjímam Objímam Objímam

cibinkals, Po, 18. 05. 2009 - 10:19

...mikveSmútok ...všetko zlé, je na niečo dobré...poučíš sa...a nabudúce už neurobíš takú hlúposť...
Ja som otehotnela a bol to šok, kedže to nebolo vôbec plánované...príroda to vyriešila svojim spôsobom, ale zákrok som absolvovalaMlčím
Držím palčeky...Objímam

mikve, Po, 18. 05. 2009 - 10:21

Dakujem dievcence, neviete niektora nahodou , ze ked som v v tretom resp, na zaciatku stvrteho tyzdna ci staci vyvolavacka alebo je nutny zakrok?

cibinkals, Po, 18. 05. 2009 - 10:24

...zákrok...a čím skôr, vtedy ide o miniinterupciu...neskôr je to interupcia do 12-týždňa---potom...už je neskoro....

tanka, Po, 18. 05. 2009 - 10:27

mikve a ty s tým mužom neplánuješ budúcnosť? je ďalšie dieťatko pre teba taký závažný problém? No ak máš byť na deti sama, tak to teda nie je žiadna sranda. čo na to ten muž, už o tom vie, či chceš to riešiť sama bez jeho asistencie? prepáč, že dávam toľko otázok, ale zaujíma ma to. no nemusíš odpovedať. v každom prípade ťa Objímam pekelne zložitá situácia.
v podstate ide o to, že zodpovední ste obaja, nemala by si len ty znášať následky.

mikve, Po, 18. 05. 2009 - 11:12

Tanka, nielenze s tym muzom neplanujem buducnost ale ho ani nemilujem, mal to byt nezavazny vztah. Mam dvoch synov v puberte a tretie dieta by bol pre mna ako zo zdravotnych tak aj inych dovodov velmi velky problem.Navyse som svojich synov vychovala sama ich bio odisiel ked mal jeden dva roky a druhy 5 mesiacov. Neriesim to sama, priatelovi som hned ako som si urobila test volala a oznamila mu ze mame problem. K tomu lekarovi ma povezie on.

tanka, Po, 18. 05. 2009 - 11:28

tak to je fajn, že v tom nie si sama.

zaráža ma ale jedna vec. mal to byť nezáväzný vzťah. a ochrana?
ja viem, že toto asi nechceš počuť, ani čítať, ale veď ste predsa dospelí ľudia. Ak s niekym trávim čas len tak a neplánujem s ním budúcnosť, ďalej viem že ďalšie dieťa pre mňa predstavuje dosť veľký problém, tak sa predsa chránim. Aj keď je pravda, že aj ochrana nie je vždy účinná.

v každom prípade ti želám hodne sily Objímam .

Daniela60, St, 16. 09. 2009 - 16:25

Nechapem.......prepac,asi som staromodna,ale nemilujes ho?A ako si s nim mohla to...bez lasky?

PaBe, Po, 18. 05. 2009 - 10:54

Neviem na teba prestať myslieť.Ja som v podobnej situácii,ako ty,aj keď 3.bábo nečakám,ale keby predsa,neviem,čo by som robila,nech rozmýšľam tak,či tak.Držím ti veľmi palce,aby si bola dosť silná a zvládla toZlomené srdce

mikve, Po, 18. 05. 2009 - 11:11

Adi sedim v praci, a premaham plac. Za inych okolnosti by som sa mozno pokusila to dieta donosit ale takto si to vazne neviem predstavit.

PaBe, Po, 18. 05. 2009 - 11:44

Juj.Tak s tebou cítim.U mňa máš obrovskú podporu.Zvládli sme doteraz sami výchovu detí od malička,tak aj toto zvládneš.Poznám presne pocit,keď myslíš,že je všetko ok,že žiješ v pohode,no a z ničoho nič,za okamih sa ti rúca všetko a nevieš,čo robiť,či je to a to správne,či sa nedá lepšie,či... a zrazu začneš automaticky fungovať ďalej,lebo sa nesmieš položiť.Zvládneš toÁno Objímam Objímam Objímam

mikve, Po, 18. 05. 2009 - 11:48

Dakujem ti Adka, vela to pre mna znamena. Zlomené srdce

PaBe, Po, 18. 05. 2009 - 11:55

Dúfam,že keď sa to stretko Ke a okolie raz uskutoční niekedy,tak si budeme rozumieť.A doma sa skús nestresovať,aby si to nechtiac neodniesli chlapci(to podľa seba píšemSmútok ,lebo sem tam sa tak u nás stane,málokedy,ale strašne ma to potom mrzí)

mikve, Po, 18. 05. 2009 - 12:21

Myslim ze si budeme rozumiet, uz dlhsie si mi velmi sympaticka, teda aspon to co pises, takze nevidim dovod preco by sa to malo zmenit. Inak dufam to stretko bude co najskor. Doma sa pustim do kosenia travnika to skoncim az vecer a decka hadam nezatazim, viac sa obavam toho ze si mama nieco vsimne a bude rypat.

PaBe, Po, 18. 05. 2009 - 12:40

Nedaj sa vyprovokovať,to je to posledné,čo ti chýba.Tak a ten trávnik ti nezávidím,ale aspoň to bude čas,čo budeš mať sama pre seba a svoje myšlienky,aby si to všetko nejak strávila.Aj keď tých myšlienok máš už teraz asi až až...

mikve, Po, 18. 05. 2009 - 12:42

Ano je ich dost a najviac si vycitam ako som mohla byt taka neopatrna koza...keby som mala 19 ale v mojom veku? Obavam sa ze mam po nezavaznom vztahu.

PaBe, Po, 18. 05. 2009 - 12:56

A čo s vekom...Dá sa zblbnúť hocikedy...však vieš,kôň má štyri nohy a predsa sa potkne.To asi nie je povzbudivé Úsmev Už sa stalo,to už nevrátiš,ale mysli dopredu.Len tak sa nepoložíš.Teraz už si nevyčítaj(keď to stálo za toChichocem sa ),treba asi riešiť,výčitky asi len prídu...A čo on na to?

mikve, Po, 18. 05. 2009 - 13:01

Zavolala som mu hned rano a oznamila mu ze som si robila test, a ze je pozitivny a ze som z toho nestastna, tak mi povedal ze mam ostat kludna. Potom som mu povedala ze chcem ist k lekarovi a dat to prec a ani slovom neprotestoval. Zrejme mu moje rozhodnutie vyhovuje.Viem ze vycitky pridu, na to sa poznam velmi dobre...a zaradim sa medzi zeny, ktore som v minulosti nechapala. Dnes uz chapem.

PaBe, Po, 18. 05. 2009 - 13:11

Ty vieš,čo a prečo to robíš a vieš aj to,že keby sa dalo,tak by to bolo iné.Stalo sa v nesprávnom čase...Keď si sa tak rozhodla,tak si vedela,že ináš to asi nejde,nikomu nemusíš skladať účty.A nezaraďuj sa medzi ženy,čo si nikdy nechápala-lebo aj tie sa určite delia na "musím" a "chcem" na zákrok...Hlavne to predýchavaj a ak je tvoje rozhodnutie konečné,tak to tak aj musíš brať.Každopádne,stále máš moju podporu,nech je tvoje rozhodnutie akékoľvek.Niekedy človek musí rozmýšľať hlavou a nie srdcom,aj keď to srdce sa ozve a bolí.Bude to dobré.MusíObjímam

ribišška, Po, 18. 05. 2009 - 21:50

ty si sa ho nič neopýtala? len si mu veci oznamovala? on už má nejaké deti? ak nie, tak si ho pripravila o jeho prvé dieťa... a s ním sa to celý život povlečie, pokial to neuprace na rodinných konšteláciach...
dosť ma zarazilo ako si si sama odpovedala že mu tvoje rozhodnutie vyhovuje, ale ja z toho nemám taký pocit... a že máš strach že nezavazny vzťah skončil?
asi ano... a možno to nemusel byť nezavazny....

eifelovka, Po, 18. 05. 2009 - 22:09

Tiez nemam pocit z toho, co tu bolo napisane, ze by jemu toto rozhodnutie vyhovovalo.. citam len to, ze sa ju snazil ukludnit, to, ze ju na vysetrenie odviezol on atd atd.. v podstate mam pocit, ze "JE" pritomny.. mozno mu len treba dat sancu nech sa vyjadri sam za seba bez vkladania mu viet do ust.. ktovie..

mikve, Ut, 19. 05. 2009 - 11:05

ribisska mudro vravis ako vzdy, oznamila som mu ze som tehotna, jeho reakcia bola otazka ze a co teraz, na to som mu povedla co je z mojho pohladu to najlepsie. On uz dieta ma z prveho manzelstva. Dceru 13 rocnu. Vida sa s nou raz za mesiac na dve hodiny. Dnes sme sa zhovarali-bol so mnou u lekara a vysvetlil mi ze on dieta nechce. Ma dost problemov sam so sebou kedze ma dost vazny handikep. Tolko k tomu ide o z oboch stan neplanovane tehotenstvo.

ribišška, Ut, 19. 05. 2009 - 12:48

ok Kvietok

nella (bez overenia), Po, 18. 05. 2009 - 14:55

Mikve...
ja som si az teraz precitala tvoj profil, takze som pisala dlhokansky nazor ale bol na prt, kedze ty niesi ako ja, ja som nemala dieta a musela som sa rozhodnut ci ist ci neist na interupciu. Nesla som, mam dnes krasneho polrocneho syna..ale zazemie a pohoda ci istota mi chybaju velmi..Pozri, pokial nevidis buducnost vo vztahu k muzovi, s ktorym si otehotnela a nemas istotu, ze by ti okolie (rodina atd) pomohlo a zvladla by si to, tak nemas co riesit..interupciou si presli dve moje zname..Jedna citlivka to stale v sebe riesi a vycita si to ..ale tym, ze nema deti je to rozdiel medzi nou a tebou.Druha ..akoby sa nic nedialo.Ak ta nema kto podrzat a pomahat ti v zivote s detmi, tak chod..cim skor tym lepsie, bud silna a drzime palceKvietok

Chobotnička, Po, 18. 05. 2009 - 12:47

Mikve, síce ťa nepoznám, ale držím ti palce, nech už sa rozhodneš akokoľvek.Objímam Radiť je ťažko, lebo len ty sama najlepšie vieš všetky za a proti a každé rozhodnutie bude určitým spôsobom pre teba ťažké.Zlomené srdce Slnko

mikve, Po, 18. 05. 2009 - 12:49

Dakujem ti, mas pravdu nie je to jednoduche aj ked som rozhodnuta od momentu kedy sa objavili dve ciarocky na teste...

ramzesa, Po, 18. 05. 2009 - 12:49

Mikve a ak by si sa rozhodla pre bábatko? Je to až tak nereálne? (brokenheart) Objímam Objímam Objímam Drž sa Objímam .

mikve, Po, 18. 05. 2009 - 13:02

Nie Ramzeska nie je to nerealne, ale ja jednoducho uz dieta nechcem...Vychovala som sama dve a tretie jednoducho nie som ochotna.

ramzesa, Po, 18. 05. 2009 - 16:08

Plačem

Elen, Po, 18. 05. 2009 - 13:01

Milkve,
tak teda toto ti nezavidim.Mlčím Drz sa!

mikve, Po, 18. 05. 2009 - 13:03

Vdaka budem sa snazit....

Polárka (bez overenia), Po, 18. 05. 2009 - 13:38

Mikve
viem ako sa cítiš Smútok ... Rozhodni sa a ak bábo naozaj nechceš tak mu to povedz, proste, že teraz nie je vhodná doba. Tá dušička to pochopí a aj tebe sa trošku uľaví. Nie je to ľahké rozhodnutie, ale ak iné neprichádza do úvahy, čím skôr to vyriešiš tým lepšie. Držím palce Zlomené srdce Kvietok

mikve, Po, 18. 05. 2009 - 13:47

Dakujem Polarka....dakujemPlačem Plačem Plačem

tyjamy, St, 20. 05. 2009 - 23:40

Polarka velmi pekne si to napisala....keby to naozaj tie dusicky pochopili,bolest a vycitky by boli ovela mensie...

syslik, St, 16. 09. 2009 - 19:54

Dusiska to nepochopi, ale bude vycitat. "Mami, preco?" Kludne ma teraz ukamenujte za moj nazor...ale ja to viem takto, som veriaca...
Mikve, je to urcite pre teba sok...ale mozno by to bolo dievcatko, co sa v buducnosti o teba postara a ty budes len rada, ze si si ju nechala, ze ti robi radost. Prepac, prosim ak som sa ta dotkla, naozaj som nechcela...len som chcela aby si vedela aj iny nazor.

PaBe, Po, 18. 05. 2009 - 14:29

A ako ti je,keď je zajtrajšok čoraz bližšie?Zvládaš to?Objímam

mikve, Po, 18. 05. 2009 - 15:02

Ale ano Adka, zvladam, teraz je mi trocha lepsie, ved som v praci ustavicne ma tu niekto rozptyluje. Myslim si ze zle to bude v noci a rano.

glloria17, Po, 18. 05. 2009 - 14:39

ťažko mi je na to niečo povedať.ja sa o dieťatko usilujem už rok a tak by som chcela tie dve čiarky.vždy a znova po menštruácií zúfam.nemôžem ti poradiť,aby si išla na interup.,lebo s ňou nesúhlasím.ale rozhodni sa,ako si myslíš,že je pre teba najlepšie.možnomkeby si si to nechala trošku rozležať v hlave.a priateľ ti neponúkol pomoc,nechce to dieťa aj s tebou do budúcna nejak poriešiť?asi aj pre neho to šok.držím ti milá mikve palce,nech sa to vyrieši,nech sa dostaneš do starých koľají čím skôr.hlavu hore!

mikve, Po, 18. 05. 2009 - 15:01

Mila Glloria, ver mi viem ako so mnou nesuhlasim, poznam vela parov ktore nemozu mat dietatko, alebo sa im nedari, poznam par aj s adoptovanym dietatkom, preto viem ze pre zienky ktore sa o dietatko usiluju je nepochopitelne ze nioekto ten zazrak odmieta prijat. Priatel ale nie je v situacii kedy by chcel dieta a urcite mi nepomoze a ja sama uz fakt dalsie babo nemozem mat. Som rada ze moji chlapci su uz taki velki.

vierča, Po, 18. 05. 2009 - 16:12

Dnes som tu za hnusnu.Preco spis s niekym koho nemilujes?Je to len recnicka otazka,nemusis odpovedat.Plačem

mikve, Po, 18. 05. 2009 - 16:18

Vierca nie si za hnusnu, je to naskrze odovodnena otazka a viem ju aj vysvetlit. Mala som dve zivotne lasky a velmi dlho som sa z nich liecila. Dnes uz na to aby som sa s niekym vyspala nepotrebujem cloveka milovat najma ak nejde o cloveka s ktorym planujem zit. Jednoducho sme boli spolu casto a po roku a pol toho co nam bolo fajn to bolo celkom prirodzene. Aj ja mam svoje potreby. Mnoho ziem spi s muzmi ktorych nemiluju aj ked su to casto ich manzelia. Prco by som ja mala byt ina? Smutne je len to ako to dopadlo. Tiez som v soku.

eifelovka, Po, 18. 05. 2009 - 20:05

Lebo zivot nie je len o laske.. ale aj o pocite, ze ta aspon na chvilku niekto drzi v naruci a nemas pocit samoty..

glloria17, Po, 18. 05. 2009 - 16:13

len sa zamyšľam nad tým,aká to je ironia.že kto chce nemôže a naopak.neviem,prečo je to tak zariadené,aké plány má s tebou pánboh.načo to bolo dobré.musíš sa rozhodnúť,tak aby ti to neublížilo.hlavne bud silná,potrebuješ to aj kvôli synom.

mikve, Po, 18. 05. 2009 - 16:20

Glori, to dietatko by nemalo dobry zivot, zilo bez otca, len so mnou a chalanmi, vela by mu toho chybalo. Ver mi ze ak by som mala zit s tymto muzom a bol by pre mna oporou ani sekundu by som nevahala, ale takto by sme sa len vsetci trapili a najviac ten maly chrobacik, ktory sa na svet nepytal.

vierča, Po, 18. 05. 2009 - 16:41

Trha mi srdce pri predstave interupcie,preto nemozem reagovat.Neodsudzujem ta no zaroven sa mi chce plakat.Chlapi su svine ked takto ublizuju zenam,nutia ich robit take rozhodnutia!Plačem

mikve, Po, 18. 05. 2009 - 18:13

Nie Vierca nikto ma nenuti....len neccem dopadnut horsie ako som na tom poslednyc desat rokov bola...mola som sa rozhodnut aj inak a obetovat sa ale som slaboch a budem za to v zivote patricne potrestana, viem ze mi to zivot raz nepekne vrati, ale nemozem inak...

Polárka (bez overenia), Po, 18. 05. 2009 - 18:38

Vierča

prečo hádžeš všetkých chlapov do jedného vreca Prekvapenie ??? otec môjho syna síce od povinností utiekol, ale aj tak si nedovolím povedať, že chlapi sú "svine". Náhradný otec môjho synčeka je tiež chlap Hambím sa , a nie žiadna sviňa.
Btw. Mischel bola tiež pri tom, takže obaja nesú rovnakú zodpovednosť za túto situáciu.

Mischel svoju situáciu rieši. Vie čo chce a čo nechce. Prijala zodpovednosť za svoj čin. Nestrká hlavu do piesku a nečaká čo bude ďalej. Nemysli si, že Mischel to berie na ľahkú váhu.

magic, Po, 18. 05. 2009 - 23:13

nie mischel, mikve riesi.

Polárka (bez overenia), Ut, 19. 05. 2009 - 08:22

ja viem, som sa pomýlila Hambím sa

syslik, St, 16. 09. 2009 - 20:01

A co zeny???? Ved ked to robili, chceli to obaja, obaja boli v tej chvili stastní a obaja vedeli, ze nie su chraneni a ze ani nechcu spolu dalej zit... Ja by som vinu nehadzala len na neho, vinni su obaja!

Polárka (bez overenia), Po, 18. 05. 2009 - 18:42

Mischel,

nerieš prosím výčitky iných ľudí. Viem, že to nemáš ľahké. Chápem tvoje dôvody aj tvoje rozhodnutie. Nemá význam, aby si vynosila dieťatko, keď vieš, že ho nechceš. Ono takáto situácia sa môže stať ktorejkoľvek. A každá žena to bude riešiť inak.
Hlavne to chce kľud. Rozlúčiť sa s tou dušičkou a popriať jej krásy život s niekým iným. Predýchať to a odpustiť si Zlomené srdce Objímam . Neboj bude dobre Zlomené srdce Objímam

monča, Po, 18. 05. 2009 - 19:05

nie som v obraze? aká Mischel?Mlčím

mikve, Po, 18. 05. 2009 - 19:13

Asi sa Polarka pomylila

monča, Po, 18. 05. 2009 - 19:30

aj som si myslela,a tebe Mikve držím palčeky,nech všetko dopadne tak ako si želáš,aj ked ja som 1 z tých čo na dieťa čakali 5 rokov a viac ich mať nebudem,neodsuzdujem ,niekedy fakt žena nemá iné riešenie a sama sa s tým musí potom v srdiečku zmieriť,viem že ťa to určite bolí ale ked nie je iná cesta tak sa inak nedá Objímam

Polárka (bez overenia), Po, 18. 05. 2009 - 19:36

Ó áno pomýlila som sa mala som na mysli Mikve samozrejme. Dnes mám divný deň Smútok ... A aj tak sa nedokážem celkom spamätať z jednej témy, ktorá tu beží na NM Plačem

nella (bez overenia), Po, 18. 05. 2009 - 21:49

Polarka,neplac, co je to za temu co ti vtlaca slzy do oci?Smútok Kvietok

Polárka (bez overenia), Po, 18. 05. 2009 - 21:56

To je jedno Smútok

dzermil, Po, 18. 05. 2009 - 18:44

Máš len 30 rokov ... o pár rokov chlapci odídu do sveta ... a neostala by si sama...Plačem

mikve, Po, 18. 05. 2009 - 18:46

Dzermil mat dieta len preto aby som nebola ja sama je tiez sebecke, najma ak mu nebudem vediet zabezpecit vsetko co bude potrebovat co ja sama nebudem vediet, a o alimenty som sa uz bila dost ...

sonia, Po, 18. 05. 2009 - 19:52

Mikve,na jednej strane s tebou cítim a na druhej NECHAPEM ako sa môže takto nezodpovedne správať dospelá žena...Pochopila by som skôr nejakú -násťročnú,ale tridsiatnička??? Samozrejme že si mala svoje potreby /ako každá žena/,ale práve preto ked nemáš stabilný vzťah,sa máš chrániť a nie sa spoliehať na chlapa alebo na šťastie...Odhliadnuc od toho ako zvykneš iných súdiť,teraz /nielen po kresťanskej stránke-nechcem sa kruto vyjadriť/,teba bude súdiť iný...Kvietok

mikve, Ut, 19. 05. 2009 - 11:08

Sonia mas absolutnu pravdu, bolo to nezodpovedne a neprimerane mojmu veku a ratam aj s tym sudom...o ktorom hovoris.

PaBe, Po, 18. 05. 2009 - 19:59

Ahoj Mikve,som tu len na skok a nestíham čítať ďalšíe komentáre,tak len toľko,že na teba celý deň myslím.Drž sa,ty to zvládneš.Áno Objímam

mikve, Ut, 19. 05. 2009 - 11:08

Dakujem Adka dnes to bolo naozaj dost o nervoch a este stale nic nevieme.

Jajuška, Po, 18. 05. 2009 - 21:40

Nemám právo pritakavať ani odhovárať.Ani výčitky nie su na mieste.Ta bolesť a výčitka v srdci bude stále.Ale dieťa môže robiť naopak obrovsku radosť alebo kríž,ale iba taký,aký unesieš.To mi vraví moje presvedčenie.

johana, Po, 18. 05. 2009 - 22:16

Mikve, caka ta dlha noc...možno by som si dala čas a našla si chviľlku, aby som sa rozhodla slobodne...počas tejto noci...a tvoje srdce ti povie, čo je správne - pre teba, pre tvoje deti práve v tejto chvíli, tak ťažkej...ako to spoznáš? odlíšiť to, čo ti vraví srdce od toho, čo ti nahovára zdravý rozum? a pozor, niekedy to môže byť rovnaké, možno i teraz - že keď sa rozhodneš a nadýchneš sa, tak ostaneš na chvíľu pokojná...a vtedy aj budúcnosť bude fajn...

...možno sú to drísty, ale veľmi, veľmi ma oslovil tvoj problém, totiž, pred časom sa mi stalo podobné- ajk ked s manželom, ale úplne v nevhodnú dobu- bol bez roboty, vzťah na krach plus dlhy a kadečo iné ako rozostavaný dom a aj som mala tiež iné plány...nechcela som to bábo, vtedy nie, teda v prvý den ked som sa to dozvedela, na druhý deň som sa stým zmierila a ked som sa už chcela na bábo tešiť, prišla som oň - bože, to bol trest- najskôr som to ani nespozorovala - všetko sa akosi samo vyriešilo, myslela som si, ale potom som mužovi našla novú prácu, kde zarábal super a bol spokojný, náš vzťah sa upravil - a ja som sa akosi obadala, že sa niečo zmenilo, zlomilo, bola som totálne na dne - asi ti toto moc nepomáha, ale prepáč, hádam to bude mať na koniec aj nejakú myšlienku - proste som upadla do depresie a veľmi dlho mitrvalo, kým som sa z nej dostala - kým som si uvedomila, ťažko, dlho a bolestne, že smútim za svojím nenarodeným dieťaťom a že ma žerú výčitky, že som ho nechcela, hneď, ako mi dalo o sebe vedieť, cítila som sa totálne nanič, ale totálne a nnaozaj ... a tak som sa pokúsila s mojím bábom porozprávať...viem, že by to bol Jakub a je teraz medzi anjelmi ...a že sa na mňa nehnevá a stráži moje deti/dve/..môže to znieť ako fantazmagória, ale teraz ten kľud mám...oplakala som to, vypustila reálny balón za jeho dušu do neba a otvorene doma povedala a viackrát, aby sa nezabudlo, že mám tri deti- len jedno je v nebíčku...
...ak teraz dieťatko nechceš, je to v poriadku, ako to cítiš...len si nechaj čas, aby si sa s tým vyrovnala, aby si to neniesla ako balvan so sebou /lebo by nakoniec mohol byť ťažší než vychovávať reálne tretie dieťa a viac poznačiť tvoju rodink

Natinka, Ut, 19. 05. 2009 - 08:34

pozri, viem, ze je kopa zien, co chce dieta a bude ta odsudzovat. Ale oni neziju tvoj zivot, spravila si chybu a zaplatis za nu, ver mi. preto si nemyslim, ze ukrkat ta tu a presviedcat, aby si porodila ak to nechces a necitis tak, by bolo spravne. ty vies ake mas zivotne podmienky a ak nemas dietatu poskytnut vsetko, co potrebuje, tak nema zmysel sa do toho pustat. ja sakramensky viem ake to je zit sama s dvoma chalanmi a poviem ti, urcite by som konala rovnako, keby som bola v takej situacii ako ty. a mozete ma aj ukrkat, nehovorim, ze je zodpovedne ist na interupciu, ale je zodpovedne to, ze vies, ze dieta neutiahnes, neuzivis a ze uz po tych rokoch samoty nemas silu vychovat. bez partnera je to o krk a ak je aj on pevne presvedceny, ze dieta nechce (ale to s nim konzultuj, nerozhoduj sama)) tak sprav co musis a citis....zvaz vsak riziko, ze ides pod narkozu a doma ta cakaju dve deti. viem, ze to tazke rozhodnut sa a ja viem, ze ty spravis, co je spravne...drz sa..budem na teba mysliet...

tanka, Ut, 19. 05. 2009 - 08:48

ale zodpovedné je aj predchádzať takýmto situáciam, hlavne ak vie, že mať ďalšie dieťa je pre ňu už nemyslitelné.

Natinka, Ut, 19. 05. 2009 - 08:52

urcite ano. Ja som napriklad otehotnela po prasknuti kondomu. Bola som zodpovedna? Bola. Pomohlo to? nie...tak naco sa nad tym zamyslat asi to tak malo byt...niekedy su veci tak zamotane, ze to urcite nerozuzlime my tu a do jej rozhodnutia sa kecat neda..je to jej dieta, zivot, zdravie...

Polárka (bez overenia), Ut, 19. 05. 2009 - 08:53

Táto situácia sa môže stať každej Mrkám ... A dokonca si môžeš dávať sebelepší pozor. Pokiaľ neberieš hormonálnu antikoncepciu, fakt sa ti to môže stať. Poznám ženu, ktorá otehotnela dokonca aj s vnútrometernicovým telieskom.

Nuž ťažko teraz lamentovať nad rozliatym mliekom. Situácia sa riešiť musí. Mikve si ju vyrieši po svojom...

adus, Ut, 19. 05. 2009 - 10:03

Polárka,
som to niekde inde napísala, že jediná 100% antikoncepcia je ten izé: Neondit
lebo síce to nie je vyjadriteľné ani v % ale v promile, ale aj po sterilizácii už ženy otehotneli.

Polárka (bez overenia), Ut, 19. 05. 2009 - 10:17

Asi tak... No a ja sa teda priznám, že v celibáte by som asi žiť nevedela Hambím sa

eifelovka, Ut, 19. 05. 2009 - 10:42

Polarka, ja by som nielenze "nevedela" ale ani "nechcela" Veľký úsmev Ved sex ci milovanie, ja ked kazde je trosku ine, je taka krasna "vec" Hambím sa

Polárka (bez overenia), Ut, 19. 05. 2009 - 10:46

Hi hii Chichocem sa asi tak Áno Kvietok

sisulik, Ut, 19. 05. 2009 - 11:48

Váľam sa od smiechu po podlahe ked som si zacala citat ze 100% istota....necitala som dalej, lebo ma hned napadlo, ze...ne--eeovat. :) potom citam dalej este s velkym pismenom ze Neondit...a teraz si to slovo precitajte bez makcenov...zneje to uplne tak medicinsky...az neskor som pochopila, ze to az take medicinske nie je...ste ma dostali Chichocem sa

Polárka (bez overenia), Ut, 19. 05. 2009 - 11:56

Veľký úsmev Chichocem sa

ribišška, Ut, 19. 05. 2009 - 19:42

adus, u nás v trnave sa to volá " neondzit " hihihehhehahaha Veľký úsmev Chichocem sa Váľam sa od smiechu po podlahe

adus, Ut, 19. 05. 2009 - 22:41

No jasné, vy tam "mosíte furt byt ekstra"Chichocem sa

syslik, St, 16. 09. 2009 - 20:12

Adus, uplna pravda : Neondit! Mam dve spoluziacky, ktore otehotneli a pritom brali aj antikoncepciu... Deticky maju pekne, zdrave...Takze ani na tabletky sa neda spolahnut!!!!

Tandem, Ut, 19. 05. 2009 - 09:09

mozno to babo ma prist na svet a dokazat nieco velke. Plačem mas to moc tazke. drz sa. Zlomené srdce

marianka80, Ut, 19. 05. 2009 - 09:16

hlavne si to poriadne premysli.neurob hluposť,ktoru by si mohla skôr,či neskôr lutovať.ako to tu vyššie bolo napisane všetko zle je na niečo dobre,držim prsty.

tanka, Ut, 19. 05. 2009 - 09:18

ale veď áno, ja som už vyššie písala, že aj ochrana môže zlyhať. ja mikve neodsudzujem za jej rozhodnutie, nenútim ju aby si dieťa nechala, ani aby si ho dala zobrať. Mikve nepísala, že zlyhala ochrana, písala že má chuť si jednu streliť - to znamená, že zanedbali ochranu - obaja. Pretože obaja sú za následné tehotenstvo zodpovední. A preto by mal do rozhodnutia čo povedať aj "budúci otecko". Mám pocit, že mikve rozhodla aj za neho, možno sa mýlim. On stojí pri nej, znáša tú bolesť za jej rozhodnutie spolu s ňou, a to už niečo o tom mužovi vypovedá - žeby zodpovednosť?
mikve to má ťažké, a ja jej želám veľa sily túto siutáciu prežiť s čo najmenšou ujmou.

PS ak mi praskne kondom, dám si tabletku po. v dnešnej dobe reálne, v dobe keˇd si otehotnela ty nati, to myslím neexistovalo. Takže neporovnateľné.
a áno polárka, stať sa to môže každej, ale ak spím z niekym, s kým naozaj svoju budúcnosť spojiť nechcem a ani nemienim mať ďalšie dieťatko, dám si sakra pozor a minimálne zdvojím ochranu práve preto, že žiadna ochrana nie je 100%-tná. je to omnoho zodpovednejšie, ako "zbytočne" podstúpiť interupciu.

Polárka (bez overenia), Ut, 19. 05. 2009 - 09:45

čo už sa stalo, sa už neodstane... asi nie samé od seba...
nakoľko boli zodpovední, neviem posúdiť, nebola som pri tom...
riešiť sa to dalo aj skôr tabletkou, no ťažko teraz lamentovať nad tým čo mali, alebo nemali robiť...
ale nosiť dieťa pod srdcom, keď ho žena odmieta, asi tiež nie je to najlepšie Kvietok

adus, Ut, 19. 05. 2009 - 10:04

Pozitívne viem z osobnej skúsenosti, že tabletka po existovala už pred 20 rokmi.

tanka, Ut, 19. 05. 2009 - 10:10

dokonca

Natinka, Ut, 19. 05. 2009 - 12:46

tak my menej osvietene sme o nej v tej dobe netusili Hambím sa Hambím sa

adus, Ut, 19. 05. 2009 - 12:58

No, svojím sposobom som ani ja netusila, ale zda sa, ze som mala dobru lekarku, lebo ona sama mi ju ponukla.

Natinka, Ut, 19. 05. 2009 - 13:00

vedela som o vyvolávačke, čiže nejakej injekcii ale to nezaberalo všetkým..a do mňa stačilo slipy hodiť a bolo to a potom sa už krpci držali ako kliešte vnútri Chichocem sa

mikve, Ut, 19. 05. 2009 - 13:16

Nati na tu vyvolavacku som sa lekara pytala, vravel ze ta nie je urcena na uvolnenie plodu, naopak vraj tehotenstvo utuzi, vraj sluzi len vtedy ked menstruacia meska z inych dovodov nez je tehotenstvo.

Natinka, Ut, 19. 05. 2009 - 13:40

no vidis kolko lekarov tolko nazorov, kamoske to stopali ked nechcela dieta na spustenie menzesu.. samozrejme, ze maly beha po svete a lekar uz tu nepracuje Veľký úsmev kazdpopadne sa drz zijes si svoj zivot a ten patri len tebe...vies? Mrkám Bozkávam

adus, Ut, 19. 05. 2009 - 22:36

neee, to boli tabletky, vtedy sa to volalo Postinor.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama