reklama

O kamoškách a poriadku-neporiadku...

Pridal/a Adrianka dňa 23. 03. 2010 - 21:08

reklama

Inšpiroval ma novackin blog http://www.nanicmama.sk/my-skoro-dokonale/zakladna-hygiena-v-domebyte

Po 10 rokoch od maturi,som na FB našla spolužiačky,tak sme sa dohodli,že ma prídu pozrieť. Tak som napéékla,nachystala,aj deti umylaChichocem sa.
Upratané je u nás vždy štýlom takým že: WC-ko MUSÍ byť čisté,savujem ho každý deň( som magor na baktérieHambím sa ),umývadlá detto,pozametané.resp povysavané denne
Hračky a iné detske serepetičky som prestala riešiť,lebo by som iné nerobila.

Čiže,keď dámy mali prísť,bolo upratané,čerstvo vymopované,hajzlíky čisté.... atď.
Akurát v dreze som nechala nejaký riad,vtedy použitý,lebo sa ozvali,že dorazia skôr a ja som teda chcela si aspon púder a špirálu napatlať na ksixt...

Ja som sa na ne téééšila,veď sme sa nevideli celú večnosť.A predpokladala som že aj ony prišli pozrieť v 1.rade mna a moje deti.
Jedna to zaklincovala hned pri vstupe do predsiene : "Hmm,aký máte exluzívny obklad na schodoch."
Vysvetlím: schodište máme zatiaľ provizórne obložené kobercom(holt-ked budu prachy,bude aj drevený obklad...zatím taktoPlačem )
Tak som sa pustila do vysvetlovania,že rekonštrukcia domu nám zhltla vačšinu peniažkov,takže zariadenie máme skromnejšie...aj kuchyňa ešte len čaká,kedy na ňu našetríme.
Usadila som ich(za čistý stôlÚsmev ),naliala som im wasser mineral(do nesmradlavých pohárov),ponúkla pohostenie a dohadovali sme sa,že by sme navštívili dalšiu spolužiačku. Na to 1 z nich : "Nooo,Peťka bude mať určite všetko tip-top..."
No,a Adrianka sa cítila ako najvačší blbec...asponže koláč im chutil...
Potom ešte padla otázka (klasika od slobodných bezdetných dievčat): "Čo ty vlastne na tej materskej celý deň robíš,keď ani riad nemáš umytý ?"
Tak mi treba-načo som sa machlila,mohla som za tú chvílu radšej tie riady umyť,no nie? Aj tak mi povedali:"Adka,vyzeraš strhane!"
Ale aby som im nekrivdila,postavili sa za drez,a umyli ten riad Úsmev ...síce mi to bolo trápne,ale možno to nakoniec nemysleli tak blbo,ako to vyznelo

Tak,dievky,mopom zdar!


reklama

reklama

kavalentinka, Ut, 23. 03. 2010 - 21:12

mas pocit,ze to boli kamaratky???Prekvapenie

púpavienka, Ut, 23. 03. 2010 - 21:19

Aj ja som raz mala podobnú návštevu a medzi kamáratky som ju už nikdy nezaradila. Po pár minutách predsa našla niečo a povedala, že za záclonou mám pavučiny a rámy na oknach by som mala umyť. odvtedy nenávidím umyvanie okienChichocem sa Chichocem sa Chichocem sa

mirka146, Ut, 23. 03. 2010 - 22:18

Keď budú mať deti a rozostavaný dom, choď ich navštíviť. Možno ani nebudeš musieť mať uštipačné poznámky, možno si aj samé spomenú, aké boli trápne. Veľký úsmev
Ešte že kamarátov si (na rozdiel od rodiny) môžeme vyberať. Slnko

Edit:
Na základe reklamácie mojej naničsestry Objímam uvádzam na pravú mieru - aj keby nebola moja sestra, vybrala by som si ju za kamarátku, pretože je najlepšia kamoška na svete Slnko a som rada, že je aj moja sestra, aj keď som si ju nemohla vybrať. Vyplazený jazyk Váľam sa od smiechu po podlahe
Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce

KIMKA, Ut, 23. 03. 2010 - 21:51

Adrianka, už to nerieš, nestojí to za to. Bozkávam

vietnamka, Ut, 23. 03. 2010 - 21:54

toto sa aj mne raz stalo.. prisla ku mne navsteva - bratranec s frajerkou. Vraj iba prespia, program maju vlastny, vobec sa o nich nemam starat. Aha. Prisli o dve hodiny neskor, ako mali (podotykam, ze ja som mala vlastny program, ktory bol tym padom pase, kedze som to nestihla). Iba si zhodili veci, a odisli. Prisli niekedy v noci (dala som im kluce). Na druhy den rano som si privstala aj s priatelom, rychlo sme do seba hodili ranajky, a isli sme do obchodu, aby mali na ranajky cerstve rozky. Cela kuchyna bola vyupratovana, akurat v drese bol nas riad z ranajok - dva taniere (zamazane od rozka z maslom), jeden priborovy noz a jeden pohar. Ked sme sa vratili, oblozeni nakupmi, bol tento riad umyty. Ja som sa podakovala, ze to umyli, a ze nemuseli. Nato mi priatelka mojho bratranca povedala, ze "to nic, musime vas trochu naucit, ako treba zit". Zostala som stat s otvorenymi ustami. Myslim, ze ta kraaava si do dnesneho dna neuvedomila, ako velmi ma vtedy urazila, a ako malo chybalo, aby som ich nevyrazila von.
To su proste ludia, ktori citia potrebu nieco ti pohanit, asi aby mali dobry pocit, alebo co.

vietnamka, Ut, 23. 03. 2010 - 22:14

no hej, urazilo. nebola som schopna slova.

Ariesa, Ut, 23. 03. 2010 - 21:57

Mlčím Mlčím
este ze si drzis ten nadhlad Áno

eva m, Ut, 23. 03. 2010 - 22:03

Adrianka,
poslala by som ich do r.ti.
Verim, ze sa ta to dotklo. Takto si spravanie navstevy nepredstavujem.
A prehodnotila by som moj vztah k nim.
Eva Slnko

Amalka, Ut, 23. 03. 2010 - 22:07

podla mna za vsetko jasne hovori to, ze boli slobodne a bezdetne. Ked zaziju, pochopia Mrkám . Adka, Ty sa preto vobec netrap. Ocividne netusili o com tocili a raz ich to poznanie KRUTO DOBEHNE Veľký úsmev , tak ako kazdu z nas. Bozkávam Drzkaj sa pri dobrej nalade hlavne.

som Kvietok v papradí

Adrianka, St, 24. 03. 2010 - 09:18

asi je pravdou ono povestné : nezažiješ-nepochopíš

ešte ma napadli dalšie perly,ktoré fešandy vypustili:
jedna spomínala švagrinú,ako tiež (asi som jej ju pripomenula??) nestíha,a je "furt unavená,neviemzčoho"Mlčím
povedala : "A viete baby,ked jej to decko zaspí,ona si lahne s ním...miesto toho,aby upratala...
...nuž,jemne som jej naznačila,že taká obyčajná,priemerná slovenská matka na plný úvazok je OBCAS nevyspatá,a unavená,a že jej to nemôže zazlievat...
smiech...jej...a môj údiv....no čo už

druhá herečka( robila 1 rok auparku,tak sa cítila kompetentná) mi referovala,ako jej brat nezvláda výchovu vlastných detí,sú to údajne frackovia rozmaznaní...
ktovie,ked sa rozhodne mat vlastné, isto to budu krotké barančeky...prajem jej to zo Zlomené srdce

Amalka, St, 24. 03. 2010 - 11:22

Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev tie babizne sú presne ako podľa šablóny. Ja mám na to jeden výrok - Nastávajúci rodič vraví: "Dieťa nás nijako nevykoľají zo zabehnutého spôsobu života." Skúsený rodič sa len pousmeje a mlčí.

O tom to celé je Adrianka. Hlavne tie dve kofy neber vážne Mrkám , niet sa prečo trápiť.

som Kvietok v papradí

fidorka, Ut, 23. 03. 2010 - 22:22

Vidíš,spolužiačky,rovesníčky,sú na tomto svete približne toľko čo ty a chúďatká nepochopili...prečo si ich pozvala,ani o čom je život.Ale páči sa mi,ako to berieš s humorom Slnko

mikve, Ut, 23. 03. 2010 - 23:10

Nuz dievcence este len teraz zistujem akych mam uzasnych priatelov...Slnko doteraz sa mi nikdy nedostalo takeho posudzovania a ak tak len v pozitivnom slovazmysle...mozem sa len tesinkovat a dakovat za mojich priatelov, ktori ma nedeptaju kvoli "hlupostiam"Slnko

alexa35, St, 24. 03. 2010 - 08:16

....a preto domov pozývam len blízku rodinu a dobrých kamarátov. Keď sme postavili dom, kolegovci , suseda a takí primerane známi priebežne poznámkovali, kedy bude kolaudácia a kedy budeme piť v novom a tak podobne, ale ja som nepozývala-načo? Bežne sa nestretávame u nikoho doma, načo budú očumovať a následne ohovárať? A prežili to. To sú len zbytočné nedorozumenia potom. Len blízka rodina, blízki priatelia-tam mám istotu, že prídu s dobrým úmyslom.

sonia, St, 24. 03. 2010 - 11:43

Presne tak Alexa Áno ,ja si tiež len tak hocikoho nepustím do domu Mrkám - blízka rodina má vždy dvere otvorené ale nejaké "ohováračky" od iných ludí naozaj nepotrebujem Vyplazený jazyk a to som naozaj poriadkumilovná - ale človek nikdy nevie,ako to ten druhý vidí Vyplazený jazyk Mrkám Úsmev ...

viktory, St, 24. 03. 2010 - 09:06

Adrianka, tak to asi neboli kamošky...a som zvedavá, keď sa oni vydajú a budú mať deti a veľa iných povinností, ako to budú zvládať. A-nezávideli Ti náhodou?

tanka, St, 24. 03. 2010 - 09:42

Ja ke´d som mala krpcov malých, mala som len slobodné bezdetné kamošky - ja som totiž s deťmi začala véééľmi skoro už v 20 r. Úsmev teraz mám deti už "veľké" - 9 a 10 r., a oni - kamošky majú malé bábenká.
a sa občas stalo, že prišla mi kamoška na návštevu - prepadovka /teda prepadovky som mávala častejšie jak ohlásenú návštevu/, sa hneď pýtala s čím mi pomôže, a už myla riady, žehlila plienky, alebo naopak, aby som si oddýchla od špuntov trochu, mi ich pekne pozabávala, a ja som prišla na iné myšlienky pri gruntovaní. A to sme pri tom stihli ešte aj dosýta poklábosiť.

takže vzhľadom na vlastnú skúsenosť môžem len povedať, že to asi nebudú moc dobré tie tvoje kamošky. Ale sa mi páči, ako to berieš s humorom a nadhľadom Áno

Amalka, St, 24. 03. 2010 - 11:25

tanka, nemyslím, že by sme ich hneď museli označiť ako zlé... ale každopádne výraz NEZRELÉ si zaslúžia.

som Kvietok v papradí

tanka, St, 24. 03. 2010 - 12:14

no ja som nepovedala zrovna že zlé, ale nie moc dobré Úsmev

lebo aj tie moje kamošky v tom čase boli v tomto nezrelé, ale aspoň nekritizovali, že mám bordel, a vrhli sa do roboty

helus72, St, 24. 03. 2010 - 09:50

Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie ...i tak še da, i tak še da

ramzesa, St, 24. 03. 2010 - 12:27

Ja vidím tri príklady kamarátiek...Prvá skupina sú tiež maminky, 
ktoré keď prídu do chaosu, tak si to možno ani nevšimnú, 
lebo im je to dobre známe... Druhá skupina sú bezdetné, ktoré nevedia pochopiť, 
čo toľko periem, žehlím, večne upratujem... tá prvá skupina pochopí aj to, 
ak máme večne čosi doma rozrobené, lebo popri práci, výletoch s deťmi, 
chorobách to nemáme ako VIP činnosť... čiže sa to trošku ťahá... 
tá druhá skupina nechápe, ako to môžeme tak dlho robiť... 
prvá skupina sa nepozastaví nad tým, že moje deti kričia, vystrájajú a sú 
ako utrhnuté z reťaze, lebo sa chcú predvádzať pred návštevou... prvá 
skupina,maminky, je na to zvyknutá... druhá skupina je úplne pohoršená... 
Tretia skupina sú kamarátky, ktoré nás prišli pozrieť (niečo podobné ako 
skupina prvá) a zaujímajú ich deti a ja a nie prečo sme ešte nedomaľovali, 
prečo hento, prečo tamto... 

A vety typu, že nejako ste často chorí, alebo že som lenivá pracovať 
(však všetci sa hrnú zamestnať matku po dvoch RD však?)... jedným uchom dnu, 
druhým von... mohla by som sa nad tým rozčuľovať donekonečna, ale nič by 
mi to nepomohlo... pochopia keď budú mať svoje deti, ak pochopia... pretože 
nikdy nebudú chodiť v našich topánkach... a myslím si, že útulný domov plný 
lásky je oveľa viac, ako domov zariadený podľa katalógu a sterilne čistý...
 bez známok bývania... Objímam

stefanka, St, 24. 03. 2010 - 20:05

Po takejto prihode by asi uz moje kamaratky neboli.
Kazdy mame svoje chyby a ludi ani neposudzujem podla toho aky maju doma poriadok.
Ja si myslym ze ludia ako ja Váľam sa od smiechu po podlaheVáľam sa od smiechu po podlahe vytvarnicka co chcem robit vsetko si ani neviem predstavit velky poriadok v byte lebo to znamena ze nic nerobim.
Myslite ze tie co maju v byte vsetko ofukane musia byt aj lepsi ludia?

Adrianka, St, 24. 03. 2010 - 20:47

tak ja som ich úplne nezatratila,len som si uvedomila minimálne 2 veci:
-ja žijem niečo iné než slobodné baby
-to že sme ako 18ročné žaby mali "o čom" už nemusí byť pravda

Evisska, St, 24. 03. 2010 - 21:07

Adrianka, plne ťa chápem. Pred zhruba rokom ma prepadovo navštívila jedna bývalá spolužiačka. Ja, vtedy tehotná, som bola doma sama a nestíhala som sa čudovať. Ona mala vtedy dcérku vo veku asi 5 mesiacov a celú dobu ju držala na rukách!!!!a sama si sadla na náš nový (týždeň pred tým) kúpený gauč len na pol riti, pretože mám doma mačku prosím pekne. Hneď medzi dverami si nedopustila poznámku so zhnuseným výrazom že ježííííš ja som zabudla, ty máš doma mačku. Reku a? bláboly o chorobách z mačiek si nechala pre seba ale dosť jasne mi dala najavo že jej je to nepríjemné. Odmietla mi malú dať aj na ruky ani hračky som jej nesmela dať, lebo "to je nezdravé chytať cudzie hračky" - ako keby som ich pozbierala okolo smetiaku alebo čo. No nadvihovalo ma od jedu. Ani pohár vody nevypila, hlavne že mi až do chodby došla obutá a keď malej padol dudel na zem tak sa opýtala že či ho môže opláchnuť- reku chceš aj fixinelu? a cákala mi po kuchyni a otriasala ten dudel jak na ulici keby bola. Ja vysávam každý deň poctivo - aby sme chlpy nemali - všade sú podlahy, ľahko umývateľné, naozaj sa snažím mať čisto a ona mi bude hovoriť že sa jej hnusí? Moja mačka si ju nevšímala - intuitívne vycíti ľudí čo nemusia mačky a vyliezla si hore na mačací strom no a moja "kamoška" ju nespustila z oka a pýta sa ma že či na ňu neskočí - no skoro som dostala infarkt! Ona si asi vážne myslela že nám skáče po hlavách a vyškrabáva oči návštevám. Hrúza!
Zdržala sa sotva 5 minút a už aj pratala preč. Jak keby máme lepru. Nedávno som sa jej na to pýtala a ona že vie že ma tým urazila ale bála sa k tomu vrátiť!!! Že si nevie pomôcť ale že pre ňu je to smrteľná kombinácia mačka a deti- ale že to nie je opodstatnené že veď ona vie že mám doma čisto a že sa starám a bla bla bla....
Už ju nemám medzi kamarátkami - skôr medzi známymi...
takže Adriana, úplne ťa chápem, ja som toto rozdýchavala hodne dlho a musím priznať že sa mi ten jed vráti vždy keď ju vidím.
Mimochodom - ona má doma hrče prachu po zemi, človek tam stúpa po hocičom, nedá sa zrovna povedať že má čisto a takýto človek ma bude posudzovať pretože mám doma mačku...ts ts ts všelijakí sme.

novacka, Št, 25. 03. 2010 - 10:14

Ahoj Evisska, tak ja trochu na obranu tvojej kamaratky, ja osobne nemam rada macky, a hotovo. POkusala som sa to prekonat, ale jednoducho sa s mackou v jednom byte, dome, necitim dobre. Mam velmi dobru kamaratku, ktora ked ma pozve, poviem ze nejdem kvoli macke. No, mysli si co chces, ale ja ked vidim ze ta macka ma pristup vsade mozne a kedze fakt macky nemusim, tak tam jednoducho viac nejdem. Aj ked kamoska tvrdila, ze neboj macku poslem vedla, nezaujem, nemam dobry pocit. Takze mozno to naozaj suviselo len s kamaratkinym pocitom voci macke, a nemalo to nic spolocne s cistotou v tvojom byte alebo s tebou samou. Paranoja robi svojeChichocem sa

-, Št, 25. 03. 2010 - 15:22

tak ja sa pripájam k Novacke. Síce mačky mi nejak extrémne nevadia, ale v kombinácii s 5 mesačnou dcérkou.. nie. A s deťmi asi celkovo nie- sama mám u rodičov kocúra a keď sa dcéra k nemu približuje, rázne ju stopnem. Mačka nie je partner pre deti,je príliš nevyspytateľná. V takýchto prípadoch ma skôr zarážajú ľudia práve z "opačnej strany"- prečo v tomto nevyhovieť návšteve? Ja mám hneď dva príklady- sestra má papagája vypusteného z klietky. Neznášam vtákov a to jej "nemusíš sa ho báť" mi bolo na dve veci. Viac som tam nebola a keď dcérke povie, aby prišla pozrieť vtáčika, len sa akosi pousmejem, pretože som si istá, že tam ju ja nikdy nezoberiem.
Rovnako ako kamarátka, ktorá mala v dobe keď bola dcérka maličká "šteniatko"- veľký pes, asi 6 mesačný mne po pás. A besnáááá, príšerne besná! Keď skočila s tými labami na mňa, mala som čo robiť aby som sa udržala. A to nehovorím o tom, že som stadiaľ išla vždy celá chlpatá a doškriabaná. Ale kamoška pochopila, že tadiaľ cesta nevedie a predsa- sme kamarátky tak vždy robila opatrenia- psíka nechávala zatvoreného vedľa. Zbožňujem zvieratá, vždy som za ňou išla ju trochu pomojkať, ale pri dcérke som ju nechcela.
Pripadá mi to normálne, vyjsť v tomto v ústrety návšteve- ako keď im dávam na výber či chcú kávu, čaj alebo nescu. Asi by si sa ani ty necítila dobre u niekoho, kto má doma vypusteného hada alebo ...čo ja viem, potkana? Nech by to bolo mierumilovné zviera čo nikomu nikdy neublížilo.

Evisska, St, 31. 03. 2010 - 06:57

Nuž baby, ja vám neviem, ale ak mi je niečo nepríjemné, tak tam nelezem,ne? A nie že najprv prídem a potom sedím jak na ihlách a nevypijem ani pohár vody. Mimochodom naša mačka vôbec nemá prístup všade s tvrdením že nie je vhodný partner pre dieťa a nevyspytateľná nesúhlasím, to môže povedať niekto, kto mačky vôbec nepozná, ale šak jak myslíte. A na margo toho, že by som ju mala niekam dávať počas návštevy? ONA je tu doma, nie návšteva, takže tak. Keď sa nejakej návšteve bude zdať môj syn nevyspytateľný a zlý a neviem aký, mám ho dať počas doby trvania návštevy babke len aby sa vyhovelo???? Komu sa nelúbi, nech sem neleze Pohoda

lydusha (bez overenia), St, 31. 03. 2010 - 09:52

Suhlasim. Mne bolo oznamene, pridite k nam ale bez psa...ok, bol malicky, nenechavali sme ho sameho takze dakujeme a neprisli sme.
Ked chceli prist k nam, ked uz bol vacsi- prisli, s tym, ze ozzy si nenechal obsadit svoje miestecko na gauci a milu damu ritou odstrkal na druhy koniec - pohoda, je to jeho miesto, on je tu doma a ked sa jej nepacilo- paci sa, tak su dvere. Ja nenutim nikoho aby k nam chodil, mame pavuka, mame psi, chcem hada. Ja si nenecham diktovat zivot navstevami. Bolo mi povedane : ked si kupis hada, skoncili sme s navstevami. Uz aby sme ho mali. Rozhodne sa nemienim nechat vydierat.
My nikam nechodime a ak ideme, ideme za clovekom, nie ocumovat byt a kritizovat pohare. Ked mi aj rovno nic neponukne, nezblaznim sa, som rada ze vidim , pocujem kamaratku po xy rokoch alebo hoci len dnoch...
Evisska, pohoda. Ja sice macky nechovam ale mozno raz aj to bude. Mamine macice su celkom v pohode a nezazila som jeden jediny nevyspytatelny utok na cloveka...o dietati nevravim, to uz vobec nie.

gratulantka, Št, 25. 03. 2010 - 08:39

Adrianka som úplne na tvojej strane,sloboda je niečo iné ako domácnosť s detmi-nič si z toho nerob.A určite vo vzťahu pokračujte,raz sa na tom budete smiať a dáš im prečítať túto diskusiu.Pohoda

lia6, Št, 25. 03. 2010 - 09:19

Nám sa minule ohlásila Tomášova rodina, že prídu popozerať, ako máme zariadené...idú sa za mesiac brať a zariaďovať nový byt...ja síce takéto nemusím(myslím, že každý nech si urobí podľa seba), ale budiž...tak sa upratalo, spravila som chlebíky, upiekla koláč...mladý prišli aj s mamičkou...po nejakom čase nám začali loziť po dome a pozerať...ja mám rada(a Tomáš tiež, veď sme zariaďovali spolu)teplé, slnečné farby a tie máme aj v kúpelni-obklad oranžový/biely a v strede krásne kvietky...to isté máme aj na wc-ku...mladí pozerajú a naraz vo wc-ku nastávajúci ženích povie:nó, také svetlé by som nechcel, my budeme mať hnedé...hnedé? No, nie je to moja farba, ale veď to bude ich, nie moje...iba som sa spýtala, či im to bude v takej malej miestnosti(klasický panelák)vyhovovať-tmavá farba zužuje...a mladý mi nato odpovedal:a čo som, aby mi tam bol vidieť každý vlas?????! Zasmiala som sa a odpovedala:no, pokiaľ to bude len vlas a nič vačšieChichocem sa , tak je to v poho aj v bielej farbe-ide o to, aby ste to potom aj videli a nie aby ste to našli podľa smraduVyplazený jazyk Slnko

Adrianka, Št, 25. 03. 2010 - 11:23

Veľký úsmev Veľký úsmev

a inak,aj ja mám kúpelku kombináciu vanilka-wenge...

eva m, Št, 25. 03. 2010 - 11:42

k nam prisli na navstevu znamych dcera s priatelom, poobzerali dom a on v kuchyni zahlasil, ze jemu sa cervena kuchyna nepaci. Ma narok na svoj nazor, beriem (ale v kuuutiku duse ma to trosicku stiploChichocem sa ).
Eva Slnko

Adrianka, Št, 25. 03. 2010 - 13:11

ano,asi je to o povahe človeka,čo povie
ja by som na návšteve tiež hostitelom nepovedala,že sa mi nepáči ich vkus-nemám na to gule ( ani vajcááá Chichocem sa )

"oné" spolužiačky o kt.je tento blog aj okomantovali náš príbytok: no,dost malé,zle ste riešili dispozíciu,toto ste mali inak.... Jasne,aj my s mužom teraz vidíme,že sme kadečo inak mohli...no ale čo to teraz zbúram? Úsmev

ďalšia mi okomantovala záchod-mám tam sýtočervenú mozaiku na nike-že jej sa teda toto neľúbi,že je to agresívna farba a že prečo som nedala niečo pastelové...No pretože ja chcem červenú a basta.

Ja ked niekde prídem,vidím nadšenie v očiach tých čo ma pozvali,ked mi ukazuju svoje hniezdočko,prečo by som im kazila náladu tým že budem kritizovat ich vkus,ktorý sa nezhoduje s mojim???

novacka, Št, 25. 03. 2010 - 13:22

Inak komentovat zariadenie alebo aj ten neporiadok u kamaratky je maximalne neslusne, teda aj ked som napisala blog o kamaratkach ze nemaju poriadok, nikdy v zivote by som si nedovolila to vyslovit pred nimi. A povedala som to len manzelovi a vam, a vy im to nepoviete.Chichocem sa Mysliet si mozem co chcem, ale komentare tohto typu to nie. Je to neslusne, svedci to o hluposti cloveka podla mna.

Polárka (bez overenia), Št, 25. 03. 2010 - 15:37

takze ked to urobis za ich chrbtom je to v poriadku a slusne... ? hmmm...

novacka, Št, 25. 03. 2010 - 23:04

Presne tak , to ze mam vlastny nazor zo mna nerobi zleho cloveka a taktiez som tym nezranila tie dotycne kamaratky.A Polarka, zas az taka citliva nemusis byt, to by sme tu nemohli otvarat debaty o nicom a o nikom, pretoze potom by vsetko bolo za chrbtom niekoho...Nikedy je lepsie podebatovat o nazoroch s inymi ludmi ako otvorene niekomu povedat, pocuvaj mas tu bordel jak v tanku, sak sa nad sebou zamysli...

Polárka (bez overenia), Št, 25. 03. 2010 - 23:58

Ja som vobec nie citliva, bavim sa. Uvazujem v akych suvislostiach uvazujes.
Tebe pride komentovanie zariadenia a neporiadku, v priamej konfrontacii s clovekom, ktoreho sa to tyka, ako citujem "maximalne neslusne" a dalej "Je to neslusne, svedci to o hluposti cloveka podla mna"...
Ale za chrbtom a vyvesene na internete "medzi nami dievcatami" je to OK Chichocem sa
Tak neviem, kto by sa tu mal zamyslat Chichocem sa

Ja tuho uvazujem, preco je neslusne sa vyjadrit taktne priamo dotycnemu /ak sa ma pyta/, a preco je slusne to vyvalit za jeho chrbtom na internet Chichocem sa. Asi mi v tuto nocnu hodinu unikaju podstatne detaily...

Inak ked sa ma niekto opyta na nazor poviem pravdu / do oci /. Napr. cervena kuchyna sa mi nepaci, lebo vo vseobecnosti cervenu prilis neoblubujem. Ale tak zas dotycnemu to moze byt suma fuk, ved svoj byt nezariaduje pre mna.
A ak ma niekto bordel ? A koho je to bordel ? Minimalne ma potesi, ze to nemusim upratovat. Inak si take veci extra nevsimam, na navstevy chodim pre nieco ine, ako pozerat na ne/poriadok. A v zasade ani nemame znamych co piju zo smradlavych poharov /a keby aj, ich problem/ Mrkám

novacka, Pi, 26. 03. 2010 - 13:31

Polarka, ako pises, ze pravdu do oci...No pokial sa ta nikto nepyta, je neslusne komentovat negativne cokolvek v dome kamaratov. A ked sa ti zda, ze nieco rozoberat na internete je neuprimne, alebo ze si uplne nevsimas poriadok alebo neporiadok u kamaratok, tak to zas asi nebude uplne pravda...Co? Kazdy mame nazor, je len na nas v akej forme ho vyslovime. A forma ktoru som zvolila ja, je neskodna.

Polárka (bez overenia), Pi, 26. 03. 2010 - 18:19

Pokial sa ma nikto nepyta, ja osobne to neriesim. Mam sama dost veci na rozmyslanie, nieto este uvazovat o takych malichernostiach, ako ze ma niekto neporiadok v skrini, alebo neumyte umyvadlo.

Nie nieco, Novacka. Tu ide o to, ze ta ista cinnost sa ti zda primitivna ked by si ju mala vykomunikovat priamo do oci, ale ak je to za chrbtom beries to OK.
A to mne pride divne Mrkám

Inak a co ked si to tu tvoje kamaratky nasli. Spoznaju ta podla toho co si popisala, podla stylu akym pises a pod. Aj potom to bude neskodne pre vsetky strany ???

lýdia k (bez overenia), Št, 25. 03. 2010 - 18:42

EviSlnko ja mám červenú kuchyňu a véééééééééľmi sa mi páčiÁno

eva m, Pi, 26. 03. 2010 - 23:06

aj mne moja cervenaÚsmev Úsmev
Eva Slnko

lydusha (bez overenia), Pi, 26. 03. 2010 - 23:12

evi, aj mne sa paci tvoja cervena kuchyna, je bozskaaaaaaaTlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam

eva m, Pi, 26. 03. 2010 - 23:14

dakujeeem, moje ego je zahojeneÚsmev
Eva Slnko

veronicka1901, Št, 25. 03. 2010 - 15:29

Fuuuuu Prekvapenie , tak to je silna kava. Pripada mi to ako nejaka scena z romanu od Tane Keloeovej - Vasilkovej. Bohuzial po svete chodia aj takito nevychovanci Pohoda. Ja na tvojom mieste by som sa tym vobec netrapila, akurat, ze ta mozno bude boliet, kedze si zistila, ze tvoje kamosky v skutocnosti ani nie su kamoskami Mlčím.

ramzesa, Št, 25. 03. 2010 - 17:42

No, čo ja viem... ja keď k niekomu prídem, tak sa mi stále páči, ako majú zariadené Úsmev... aj keď ja by som si zariadila podľa svojich predstáv, ale to neznamená, že len to podľa mňa je najkrajšie Úsmev... ja som vždy ohúrená niečim novým, možno to bude tým Úsmev...a vždy sa teším a neviem sa dočkať Slnko ...

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama