reklama

Pozerá sa

Pridal/a yaya dňa 27. 01. 2008 - 10:08

reklama

boli sme sa spolu zabaviť...ja s mužom...zbadal tam babenku, celkom dobre vyzerala, od vtedy, ako ju zbadal, snažil sa o očný kontakt...a ja som si to všimla...nepáčilo sa mi to a povedala som mu to...po zábave mi povedal, že bolo dobre, ale že mohlo byť lepšie, keby sa nebusel báť pozerať na inú babu...že nerobí nič zlé...len sa pozerá...a mne to vadí..pretože je tam so mnou, a on sa pozerá na inú babu a čaká, že sa ona bude pozerať nanho...neviem, či sa vám to stalo, či celkom chápete, čo myslím, ale ubližuje mi to, ked vidím, ako sa na nu díva...


reklama

reklama

Polárka (bez overenia), Ne, 27. 01. 2008 - 10:27

Sedela som s drahym na korze popijali sme vinko. Dakam sa zadival, prestal ma pocuvat, len cumel jak tela na nove vrata. Tak som sa pozrela kam to tak cumi. No ako stala tam dokonala blondina 90/60/90 v kratkych letnych satockach a 10cm opatkoch. Tak som len tak prehodila : "Hmm, celkom pekna. Postavu mu takmer dokonalu (no urcite ju mala viac ako dokonalu), ale pride mi trosku umela. Pozri sa radsej na tamtu brunetu podla mna je omnoho prirodzenejsia a ma aj krajsi zadok."
Drahy kukol na mna, evidentne bol v soku. Potom prehodil, ze ci mi nevadi, ze pozeral po inej a ja na to : "Nie ved by si nebol zdravy keby sa nepozres na dobre stavanu zensku. Hovorim : Pozerat sa mozes ale nedaj boze nieco viac, to by som ta musela vykastrovat tymi tupymi noznickami na nechty co mam doma Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa dala som mu pusu na licko on zaplatil ucet a isli sme Kvietok Kvietok Kvietok

miciatko, Ne, 27. 01. 2008 - 10:40

moj známy zasa hovoril manželke takúto vetu, ,,neboj moja ja viem že mám dietu ,ale jedálniček si snáď môžem pozrieť .

antonia, Ne, 27. 01. 2008 - 11:01

mne to tiez vadi...ked sa pozrie na nejaku babu jasne ze nie...ved aj ja sa pozriem na pekny chlapsky zadokChichocem sa ...ale ked to zachadza az do flirtu a snazi sa uputat pozornost tej slecny a to este predo mnou......tak to teda nie..urobil ta raz na zaciatku nasho spolunazivaniaMrkám v obchodnom dome na predavacku....otocila som sa a nechala ho tam...nech sa realizuje ked tak velmi chce....ked ma nasiel videl na mne ze nieco nie je v poriadku...a ja nanho co mas aj telefonne cislo???...povedala som mu rovno ze mi to vadi,uraza a ponizuje ,ze ako by sa citil on keby som pred nim flirtovala a rozplyvala sa nad chlapom...pouvazoval a povedal za dost blbo....odvtedy to nerobiMrkám

klodik, Ne, 27. 01. 2008 - 11:14

Ten môj sa nikdy takto nepozeral, a potom sa zapozeral do kolegyne, mal ju na očiach niekoľko hodín denne a bola z toho pohroma. Tak nech sa len vaše polovičky dívajú, ke
ď sú pod vaším "dozorm" nič sa nestane...Práveže mne sa občas stalo že ma upútal nejaký chlap, ale bolo mi trápne ho "okukovať", keď sa môj manžel choval tak slušne.Teraz už zábrany nemám- keď je pekný chlap na obzore tak sa kochám- veď sa nejdem hneď zaľúbiťVáľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

antonia, Ne, 27. 01. 2008 - 11:30

nas znamy zase povie...ked som sa ozenil neznamena ze som oslepolPohoda .....ale je uz 2x stastne rozvedeny....tak neviem, neviemPrekvapenie

lydusha (bez overenia), Ne, 27. 01. 2008 - 12:01

este kym sa len pozera tak ok, netreba to riesit pripadne to treba otocit nejakym humornym dovetkom ako napr. Polarka...
Moj byvaly kolega mal ovela horsiu teoriu...pokusim sa vam to zreprodukovat.
Mal dlhorocnu priatelku, milu, vernu kocku, ktora mu tolerovala takmer vsetko. Ale on si obcas potreboval zahnut. ked som sa ho pytala preco jej to robi, tak mi povedal toto:
Vies, ja milujem svieckovu. Naozaj ju mozem jest denne. Ale obcas, ked je v nedelu rezen, tak si poviem ok, ved sa nic nedeje, dam si rezen a cely tyzden moze byt zasa svieckova. V podstate mozem jest aj dvakrat denne takze pred tym nedelnym reznom mozem aj trocha svieckovej.
Takze baby, kym nemate doma takyto zjav, este nie je nic stratene...
A dalsiu teoriu ma nejaky cesky klasik, bohuzial som zabudla meno, je to zas o knihach...cosi take ze tu svoju najblubenejsiu knihu pozna od predu, od zadu, miluje vsetky jej stranky, ale preco si obcas neprelistovat aj nejaku lahsiu literaturu?

No Yayka, dufam ze som ta aspon troska potesila, posielam ti troska Slnko do duse

eifelovka, Ne, 27. 01. 2008 - 12:01

Mne to vadi, lebo chlapi sa pri tom nechaju nachytat.. kuknut sa predsa moze kazdy, aj ja sa rada kuknem, ale nezabudam pri tom zatvorit usta a hlavne neslintam ako bernardyn.. a v tom je ten rozdiel, ja sa nedam nachytat a tym padom nikomu neublizim.. Pohoda

lydusha (bez overenia), Ne, 27. 01. 2008 - 12:12

Baaaaaaarbiiiiiiii, v tom ale nie je rozdiel.....ked ho podvedies a nedas sa nachytat je potom oukej?
Muzi su jednoduchsi ako my, a mnohym ani nepride ze nam tym okukavanim ublizuju. Boh nam nadelil oci aby sme sa divali.....a boh nam nadelil sudnost aby sme vedeli zvazit dobre a zle.....nevravim ze je to normalne ked muzi slintaju po inych v nasej pritomnosti.....len si to treba povedat, vysvetlit, normalne, bez zbytocnych emocii....lebo ZIARLIVOST je jednym zo zabijakov lasky....

eifelovka, Ne, 27. 01. 2008 - 12:15

Ty uz ale miesas hrusky s jablkami.. a to teda rozdiel je, to nas predsa ucili uz v skolke Veľký úsmev Neplietla by som sem podvod!!! Mna ide roztrhnut, ked mu nieco rozpravam a on ma nevnima lebo prave presiel okolo nejaky zazrak a on nevie nielenze oci odtrhnut, ale prestane vnimat a este zabudne zaklapnut usta.. to su veci, ktore netolerujem, taketo srandy si moze vychutnavat, ked je vonku s kamosmi, neviem preco by nimi mal ponizovat mna... tiez nie je ziadny model a urcite mu to nedavam najavo tym, ze chodim obchytkavat okoloiducim chalanom zadok, kedze prsia sa im obdivovat nedaju.. ja som sa pred rokmi rozhodla pre moju polovicku a nemusim sa kazdy den presviedcat o tom, ci som sa rozhodla spravne alebo je na trhnu nejaky "lepsi kus"

lydusha (bez overenia), Ne, 27. 01. 2008 - 12:22

barbi je to extrem ale vysvetli mi preco to nie je to iste.....lebo je to mensie zlo?
Nie nie, ja nemiesam hrusky a jablka, je to klamanie ako klamanie...a to je stale to iste.....

a este k tym nepriatelom lasky....dalsi su POTREBNOST a OCAKAVANIA

eifelovka, Ne, 27. 01. 2008 - 12:30

Preco to nie je to iste? Lebo keby si to postavila do tejto roviny, tak sme kazdy z nas pravidelne 24 hodin podvadzani tym, ze prave okolo presiel chlap ci zena, co vyzerali dobre, alebo si prave kukla v telke film so super hercom ci hereckou, alebo si si prave spomenula na svojho ex z minulosti a v tomto pripade si pomiesala nieco co sa miesat neda a tato stranka by bola zrazu o nicom, lebo by sme nemali pravo riesit nevery a podvody, kedze by sme boli kazdy jeden z nas pravidelne ten co podvadza a je podvedeny len tym, ze v autobuse kukol na niekoho ineho.. a nie je to jedno,lebo ja ked sa kuknem na niekoho ineho neznamena to, ze prestavam vnimat to co mi hovori partner lebo zacnem rozmyslat niecim inym a rozum to urcite nie je.. dalsia vec je na niekoho sa pozriet a niekoho fixovat, dalsia vec je niekoho vidiet a na niekoho cumiet a fakt mi vadi, ked niekomu nieco rozpravam (teraz to nie je len moj partner, vadi mi to aj u kamosov) a oni ma nevnimaju, lebo okolo presla nejaka s umelym poprsim.. to sme fakt taki prizemni ludia, ze nas ovladaju taketo kraviny? A to keby mi kamosi povedali "pod dnes budeme "hodnotit" ktora je dobra a ktora nie" to ja sa rada pridam, kedze je to "napln" vecera, mne taketo debaty problem nerobia, vadi mi to, ked je to na ukor toho, ze ja stracam cas rozpravanim niecoho a ten dotycny ma nevnima, lebo ma rozum v nohaviciach.. ja v takychto situaciach odchadzam so slovami, ze ked bude mat dotycny cas na mna a bude mi plne venovat moju pozornost, som k dispozicii.. ked ho moje reci nezaujimaju vypytam mu kludne aj to cislo od tej umelohmotnej.. ale ja mam rada, ked sa veci pomenuvavaju pravymi slovami.. APROPO, v mojom slovniku slovo podvod a nevera neexistuju, ked ma chce polovicka podviest, urobi to ci uz s mojim vedomim alebo bez, nemam potrebu ho kontrolovat ci vediet podrobnosti... ako vravim, mam len rada, ked ma ludia respektuju ak sa rozhodli stravit so mnou vecer, kavu ci pokec.

lydusha (bez overenia), Ne, 27. 01. 2008 - 12:42

barborka....halooooo....ja hovorim o KLAMANI......o tom jednom zakladnom slove.....a to je stale to iste. Pretoze on ked kukne na inu, tak pred tebou....chapes? Ale ty to robis tajne takze v podstate klames....a nezabudaj ze muzom chyba ta troska krvi z mozgu, ked sa im prekrvi ina cast tela....takze uz nedokazu uvazovat, pretoze ta krv im skratka chba...ale to uz trepem kraviny, lebo ty sa rozculujes. A to nechcem. Ja som to riesila tak ako teraz moja lucia....ked ju nepocuvam a ona mi nieco rozprava tak zacne: no a potom prisli do triedy zeleni ufoni...vyucko skoncilo a vsetci sme isli na maliny na dvor, lebo ufoni doniesli okrem jahod aj maliny aby na bankete bolo co jest....
takze som zrazu zaregistrovala ze co? ufoni....aha....fajn....tak mi treba xixi
To musis tak do debaty, tym istym hlasom zacat vsuvat taketo nezmysli a ver mi ze ked na to dotycny pride tak by sa najradsej v zadku videl....trapas, ze sa necha nachytat

eifelovka, Ne, 27. 01. 2008 - 12:45

Lydusha, ked si cely den v praci alebo bez neho ako vies, ze ta teda "neklame" kedze nie je s tebou? To akoze ked nie je s tebou, sa na ine nediva, lebo caka kym ty dorazis? Toto nie je debata o klamani, to je o respektovani, lebo JA viem, ze ON sa diva, tak ako ON vie, ze JA sa divam, takze to nie je TAJNE, JA pri tom len NESLINTAM a to je ten rozdiel, ktory mi vadi!

lydusha (bez overenia), Ne, 27. 01. 2008 - 12:55

Barbi to by si musela zazit....moj treti a dufam ze definitivny vztah je nastastie narovinu....viem na com som a on vie na com je...moj drahy je z trocha ineho cesta. Neda sa to nejak vysvetlit. Neviem to.
Mozno je to nasimi zlymi skusenostami z minulosti, mozno vekom....ja jednoducho nerobim druhym to co nechcem aby robili mne. Takze ma iny nezaujimaju aj keby po hypermarkete chodili s holym vtakom. Je mi to jedno. Nekomentujeme spolu okoloiducich...a uz vobec neohovarame ako kto vyzera...na to totiz nemame nijake pravo.

eifelovka, Ne, 27. 01. 2008 - 13:07

Tak teraz si opisala presne to, co robim ja.. nekomentujem a nemam ani potrebu okukavat "iny tovar" Presne ako som napisala vyssie, vybrala som si jeho a nemam potrebu sa presviedcat okukavanim inych, ze som si vybrala dobre.. problem je v tom, ze to tak nie je aj naopak a tak jedine co od neho chcem, aby predomnou neslintal, nemyslim si,ze je to az tak moc.. Inac, obcas ked tak pocuvam napriklad mojich kolegov, tak ma ide rozdrapit, tie poznamky na jednotlive baby, ci chlapov, (a to ze baby su ukecane) mne je z toho zle.. a keby aspon ti kolegovia boli nejaki "VIP" ale ma to 30 rokov a pivne brucho.. sa ich obcas pytam, ci sa rano nezabudli pozriet do zrkadla, ked si dovolia tvrdit o niekom inom ako vyzera.. sorry ak som sa vytocila, ale mne tieto ako to nazyvam ja "babske kydy o tom ako kto vyzera" fakt vadia, mna to uraza, uraza to v mojich ociach aj chlapsku populaciu ako taku a obcas si hovorim, ze mat deti je trauma, lebo ak to bude chlap a bude sa chovat ako moji kolegovia, tak ma klepne a ak to bude baba, tak natrafi na takeho ako su moji kolegovia, tak ma tiez klepne.. akoby hodnoty ludi zmizli niekde daleko.. to uz nikoho nezuajima aky ten dotycny clovek je vo svojom vnutri? A kto nam dal pravo hodnotit, to co je vonku? A kto povedal, ze to co sa nepaci nam sa nemoze pacit inym? Mna to strasne hneva, ale viem, ze nezmenim zmyslanie nielen mna samej ale ani tych ostatnych.. a pri najblizsom stretnuti s niekym kto bude na mna cumiet mu vylejem pohar do rozkroku (uz sa stalo, mam prax) Veľký úsmev

klodik, Ne, 27. 01. 2008 - 12:48

Dievčence to ja asi o hraniciach- každý ich máme asi niekde inde. Môj muž sa zaľúbil do kolegyne- nebolo to o sexe- aj tak ma to strašne bolelo a tá krava si myslela, že to nie je podvádzanie- veď s mojím mužom nespala- nechápala ako mi môže vadiť, že mu píše sms-ky keď on je už večer s nami doma, ako si môže od neho požičiavať naše auto- veď oni sú len kamaráti...ale bola zo mňa fúria a tak jej to postupne došlo, asi pochopila že to nie je pravé orechové keď ja potom doma ziapem na jej "miláčika" a on ju potom v práci ignoruje...každý máme hranice niekde inde a v partnerstve treba o nich hovoriť a mať ochotu ich rešpektovať

eifelovka, Ne, 27. 01. 2008 - 13:00

Ale o tom to presne je.. ze mna slintajuci chlap uraza a uraza ma aj ked niekto slinta na mne.. proste na pekne veci sa predsa kazdy rad pozera, preco pri tom privadzat niekoho do neprijemnych situacii.. Inac kolegynu tvojho manzela by som schladila presne tak ako som to urobila s ex mojej polovicky po jej "par priatelskych smskach" ktore mi polovicka s rehotom ukazovala.. napisala som jej, ze kedze je aj ona zadana, ze si myslim, ze taketo "specialne" smsky by si mohla odpustit, ona na to, ze to su len kamaratske smsky, tak som jej odpisala, ze ich mam odlozene vsetky (jasne ze nie) a ze ich velmi rada ukazem jej partnerovi, nech posudi on, ci aj on bude mat nazor na to, ze su to kamaratske smsky.. odvtedy sa kraska neozvala a zmizla z povrchu zemskeho Pohoda Ja si nemyslim, ze len chlapi su potvory, naopak myslim si, ze velakrat su to zeny, co "spachaju" podobne "srandy"

antonia, Ne, 27. 01. 2008 - 12:11

ved to aj ja som drahemu povedala....ze kukat moze....ved je to normalne....ale nie slintat a este predomnouPlačem

Ariesa, Ne, 27. 01. 2008 - 12:55

yaya Slnko ja som strasne ziarliva ... volakedy som nebola ... ale pri tomto poslednom partnerovi to teda ano. mne nevadi ked sa pozeral, ja sa pozriem na peknu babu, na chlapa aj mi cosi sem tam blysne myslou Hambím sa Áno ked sa pozrel bolo to ok - ale ak sa snazil uputat jej pozornost, tu uz som brala osobne.

mozno som viac jesitna ako je zdrave, no pamatame si vsetky ako to bolo na zaciatku, oci len pre nas, aj usmev ... tak uz ked sa mu aj daka ina pozdava - nech si to necha pre seba, dobre si ju poobzera - no nech sa jej to len skusi naznacit!

ked sme spolu chodili tak sme si navzajom pre seba sem tam odfotili roznych ludi - ja som mu doniesla fotocku - ked baby nosia tangace a bedrove nohavice a dakde si sadnu na zadok vyzera to - no viete si predstavit, niekedy je to pekne, von na prechadzke, v uvolnenej atmosfere, no v inej spolocnosti skor na zamyslenie - ja som mu kludne odfotila vonku viac odhaleny zadok, alebo som ho nan upozornila s kludom anglicana, on sa ma sem tam pytal ze "ten" co na mna poskuluje - ci sa mi aj on pozdava. no aby som sa snazila ja pritiahnut schvalne pozornost ineho muza - to uz je trochu absurdne. od frajera cakam to iste. malo veci je nechutnejsich ako ked na vas okato zmuri chlap co sa vedie sa ruky s drahou. Prekvapenie

mozno keby sa videli ako to slizko vyzera prestali by s tym Váľam sa od smiechu po podlahe moc by som chcela, co?

yaya, Ne, 27. 01. 2008 - 13:12

môj muž má 90% ženatých kamarátov, ktorí majú frajerky...a pár krát som zažila, že balil babu rovno predo mnou, vraj ju chcel pre kamaráta...?!?! celý život mi to robí, že si dokazuje...takže mal potom pár "kamarátok"...až jednu z nich (vraj len jednu) začal preťahovať...skrátka, poznám ho a je fakt jedna vec pozrieť sa a dívať sa tak často, aby sa pozrela aj ona...očný kontakt...atd. povedala som mu, že keby aj on tam na tej zábave bol sám (lebo ona sedela sama smutnučká pri stole), tak by bol už s nou....a potom by bola kamarátka...takže, keby sa len pozrel, dobre, aj ja sa pozriem, ale čumieť, aby sa aj ona pozrela a potom...? a hlavne, sa to snažil robiť tak nenápadne, ked sme tancovali a ja som ju mala v podstate za chrbtom....to sa mi zdá šialene prízemné...je tam so mnou, tak neviem prečo sa snažiť upútať druhú babu..a na druhej strane keby som aspon dostávala nejaké láskyplné znamenia, že síce som sa pozrel, ale ty si tu a so mnou..tak by som to brala tiež inak...proste, pri mne sa nesnaží ale zbadá iné mäsko...a? mrzí ma na tom aj to, že som mu to povedala, a nie raz, ale vždy skončím ako žiarlivá...aj teraz, povedala som mu a on nato, že by to bola celkom dobrá zábava, keby sa on nemusel kontrolovať, aby sa na nu nedíval...no chápete? ako do hája s takým chlapom vybehnúť...ako ho dostať...štve ma to a myslím na to od rána zasa...

Ariesa, Ne, 27. 01. 2008 - 13:27

viem, nie je dobre prilievat olej do ohna ... len by ma zaujimalo ako reagoval ked si ta vsimol iny muz a videl to? vsimal si to vobec? ci je az tak velmi zaujaty sam sebou? ... urcite neodporucam aby si mu vracala oko za oko, ale podla seba viem - ze clovek len chce alebo potrebuje sem-tam zistit na com je, tazko sa hladaju sposoby ako na to Mlčím najhorsie je ze na to treba dvoch, cudujem sa poniektorym zenam co pristupuju na "hru" na kamaratky so zenatymi.(brokenheart)

lydusha (bez overenia), Ne, 27. 01. 2008 - 13:43

Kamaratstvo medzi muzom a zenou je mozne len v pripade ze je muz gay.
Inak sa pravidelne stava ze jeden z nich prekroci hranicu sympatii a vtedy uz nejde o kamaratsvo.
Okrem toho na vsetko treba dvoch. Ona by sa mohla aj na hlavu postavit a usami odrazat, ked on raz povie nie, nemam zaujem, tak plati nie nemam zaujem. A je to aj v opacnom garde. Tiez nechapem zeny ktore sa rozhodli ze musia dostat prave zenateho muza, ale v najnovsej Emme su pekne opisane tieto zaltokopky, ktorym ide obycajne o to, ze muzi starsi, ci v najlepsom veku su uz zabezpeceni a zabezpecia aj ju, nastailovanu pipku. Kto by sa tahal s chalanom, co nic nema? Komu sa chce zacinat od nuly? Odporucam, precitajte si to, ja som sa vazne pobavila a zamylela....ci som aj ja takto vychovala Luciu...ale nie, nevychovala, aspon zatial ma ine ciele ako presusat sa po nakupnych centrach v opatkoch a dokonalym ucesom a parfemom....lovit nejakeho nestastneho zenaca co sa postara o jej blahobyt....
Tento svet je v podstate zvlastny, taky komercny, zabuda sa na to pekne....ludia sa zenu za bohatstvom a maju prekrutene rebricky hodnot...peniaze su dolezite ale nie najdolezitejsie....preco muzi zahadzuju rodinu a vsetko co si kedy vybudovali v zivote, kvoli nejakemu nezmyselnemu flirtu ci kamaratsvu s inou zenou...to bude pre mna asi navzdy zahada...Smútok

eifelovka, Ne, 27. 01. 2008 - 14:56

Ja verim v kamaratstvo medzi zenou a muzom a nielen v pripadoch, ze muz je gay. Opytaj sa Klicky, my mame spolocneho kamarata a mozem prehlasit, ze nikdy nikoho z nas nenapadlo, aby sme spolu nejako flirtovali, proste ciste kamaratstvo.. a ten chalan je veru vcelku pekny "suhaj" Veľký úsmev ale si myslim, ze kedze sme spolu vyrastali od detstva, je v tom vztahu kamaratskom akoby nieco zo vztahu surodencov a tym padom sa to nikdy nikam inam nemohlo ani vyvijat. Tu v Italy som si musela najst novych kamosov a mam kamarata, ktory sa tomu kamaratovi z detstva podoba.. len to nase kamaratstvo preslo trosku inymi udalostami, najskor to boli vzajomne sympatie (osoba sa ti v tomto veku musi nejakym sposob pacit, aby ste sa zoznamili) ale po troch razoch co sme sa stretli v partii ci sami sme sami zistili bez nejakych flitrov ci niecoho viac, ze nase kamaratstvo je super vec a znova je postavene na tej rovine "moj starsi brat" Inac Lydush, naozaj ma mrzi, ze som pred tym "vyletela" ale presne tuto debatu sme riesili v piatok s polovickou - pozerat ci nepozerat Veľký úsmev Boli sme na veceru s jeho kamosom s frajerkou a prisiel kolega mojej polovicky s kolegynou a nejakou dalsou babou. Moja polovicka zacala debatu o tom, ze on ma v praci same nepekne kolegyne Prekvapenie skoro som odpadla, lebo som mu povedala, ze ta co presla bola uplne normalna baba to poprve a po druhe som mu povedala, ze on nie je Brad Pitt aby si mohol dovolit niekoho takto povrchne ohodnotit a ze by som rada videla tu kolegynu, ktora ho inac uplne super pozdravila ako by sa k nemu zacala v praci chovat, keby vedela, co si o nej mysli.. na to mi bolo povedane, ze ZIARLIM Prekvapenie A to ja sa uz potom nepoznam, lebo toto nema zo ziarlivostou nic spolocne, mna to stve, ze je taky "povrchny" a uraza ma asi fakt, ze ja som do neho napriek tomu zamilovana.. hneva ma to a hneva ma aj to, ze taky nebol.. no, ale ked pocujem, co vsetko rozoberaju s kolegami, tak zacinam mat pocit, ze naozaj "spolocnost" v ktorej clovek travi kopec casu nas nakoniec poznaci.. ja len mozem dufat a verit, ze moja polovicka ma svoj rozum a ze casom sa znova preberie a zacne si vsimat ine hodnoty, lebo mna taketo veci naozaj "strasia" Smútok

lydusha (bez overenia), Ne, 27. 01. 2008 - 21:15

To je v poriadku, Barbi, ja som v zivote zazila vela vela zleho ( ok aj dobreho), teraz mam iny pohlad na mnoho veci ktore som pred tym videla inac....napr. pozeranie po inych, drobne ci akekolvek klamstva, bitie deti, ci bitie celkovo....
Kedysi som bola prchka a co na srdci to na jazyku...teraz si do toho jazyka viem kusnut, zvazujem slova, lebo ked raz nieco vypovies, ma to vahu....mam kamosa ( je to gay....alebo skor bi) a ten sa venuje dianetike.....ked sa s nim rozpravas, vidi ti az do duse.....a stale ma uci, ze ak ma na druhom nieco vytaca, rozculuje tak sa mas zamysliet nad sebou....ci to nie je nieco z tvojho vnutra, coho sa bojis, s cim nie si vyrovnana.....ja mam v hlave more myslienok, vedela by som ti skor vysvetlit ako napisat, tazko sa to dava na "papier"Úsmev

eifelovka, Ne, 27. 01. 2008 - 21:23

Viem, ze veci sa tazko opisuju, skor sa o nich lepsie diskutuje.. mozno vela veci beriem prilis osobne, ale ja asi stale verim, ze "mozeme zmenit svet" Chichocem sa Inac, na mna nemusis byt ani "ucena", mne cez oci do duse vidi ktokolvek kto ma aspon trosku pozna, nedokazem klamat, nikdy som to nevedela, bolo by to vzdy prasklo.. Ale ked sa mi pozries do oci, vies okamzite, co sa deje.. niekedy to je az neprijemne.. Moj kolega tvrdi, ze pocasie sa meni podla mojej nalady a ze ked mi ziaria oci stastim, tak sa odhrnu na oblohe aj tie najciernejsie mraky.. zvlastne je, ze ma pravdu, vzdy ked sa zacnem rehlit, vykukne slnko a svieti nam do kanclu Úsmev

lydusha (bez overenia), Ne, 27. 01. 2008 - 21:42

nasa dusa je ina ako ten obal okolo, ako nase vedomie....a jeho dusa vie hovorit s tvojou dusou....je to az mrazive ale jeho neoklames aj keby si vazne chcela....tvoja dusa neoklame jeho dusu....

Ariesa, Ne, 27. 01. 2008 - 21:01

mam par kamaratov - naozaj kamaratov, dokonca je nieco, co by som kamaratke nepovedala a oni o tom vedia. akurat poniektori su kamarati lebo ma vobec nepritahuju .. a u tych druhych - je to take kamaratstvo s "iskrou". z mojej strany, by som istu hranicu neprekrocila - no musim povedat, ze su taki ohromni podaktori Hambím sa - a ak mam pocit, ze cosi smeruje z jeho strany, da sa bez zvytocnych trapnosti vycuvat. hadam nepridem o kamarata kvoli nejakej chvilkovej romantickej atmosfere Prekvapenie . stalo sa ze to nase vykecavanie ich polovickam nebolo prijemne, tak sa tomu predsa nebudem smiat a stiahnem sa. napokon negulame zemegulu okolo slnka. myslim ze sa k tomu staviam dost zodpovedne - chapem ze to zenskej nemusi byt po voli, nebudem pisat SMS ci volat ked viem ze asi travia cas spolocne. ked zbadam nejaky fakt dobry vtip ci hlasku poslem SMS cez obed. prestavku ci v case ked kamos asi cestuje z roboty domov. napokon nerob inym to, co nechces aby robili oni tebe.

len nechapem, ked si ja dokazem premysliet co robim, neublizovat inym ... (no nie je to zas o tom ze by som sa stale prisposobovala inym jesitnym zenskym) Chichocem sa kde sa potom stala chyba, ze zo vztahu sa vyvinie katastrofa, ze ja som ta sama kym biologicky si uz zase uziva. som dost silna. o svoje stastie viem pobit bez rozbijania inych vztahov. tak kde to viazne? Zlomené srdce Slnko jaj postiskajte ma volakto, dako mi je smutno

Ariesa, Ne, 27. 01. 2008 - 21:12

asi neviem napisat kratky prispevok Hambím sa len tolko som chcela: neverim na ozajstne kamaratstvo medzi muzom a zenou. preto sa dokazem stiahnut ked to nasim polovickam nici nervy Chichocem sa

svetlana (bez overenia), Ne, 27. 01. 2008 - 14:17

pozri yaya, ak to dobre chapem, nie je to u vas ojedinela prihoda.
podla man tvoj muz vie, ze ty trochu vystrcis pazurky, trochu ponadavas a zas bude mat pokoj. ale to on uz zvlada, trochu pocka, ty sa vyzuris a ide sa dalej ...
Nie je to tak ? Co s tym ?!

ribišška, Ne, 27. 01. 2008 - 13:59

laska, v " potvore " je niečo taketo opisane takto: raz pozval jeden chlap svoju priatelku na box. medzi kolami tam chodí baba s postavou ako lusk-velke prsia a štíhla a plavky 4cm štvorcové. ked vyšla na ring prvýkrát, tak on mal vypadnute oči a burácal s davom. jeho spoločníčka si to nevšímala a ani nekomentovala. proste SI TO NEVSIMALA ... ked vyšla baba po dalsom kole von, tak si už všimal reakcie svojej spoločničky a ovacie z jeho strany boli menšie k dievčatu v ringu a tretíkrát ked vyšlo dievča so super postavou do ringu tak sa prave vtedy otočil ku svojej spoločničke a ani kutikom oka sa na ring nepozrel a len sa opýtal či jeho spoločníčka neni smadná alebo hladná... prečo to tak bolo??? lebo ona si bola sama sebou istá... neporovnavala sa so ženami v miestnosti a nechcela sa im v ničom vyrovnať. bola spokojna sama so sebou taka aka je. a on zistil že sam seba ponižil tym že prisiel s jednou, ale daval " hold" druhej. tym padom zapochyboval o sebe či si dobre vybral. a na koniec to sam pochopil že sa nechoval tak ako sa patrí a že zhodil vlastne len seba. a na konci bolo napísané... tato dievčina s týmto šuhajom už nikdy nikam nešla Chichocem sa

lydusha (bez overenia), Ne, 27. 01. 2008 - 14:09

tsittsik pekne si to vystihlaTlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam

svetlana (bez overenia), Ne, 27. 01. 2008 - 14:19

suhlasim, toto normalny chlap dost rychlo pochopi .. a ked nepochopi, tak ma smolu Vyplazený jazyk

yaya, Ne, 27. 01. 2008 - 16:43

lenže, ak sa začne niekto krútiť okolo mna, tak žiarli, pýta sa kto to je, čo to je...rýpe...aj niekoľko dní...ked sa ho spýtam, či s tým má problém...tak povie, že nie...

-, Ne, 27. 01. 2008 - 17:14

a ja Vám neviem...
raz sa mi stalo, že sme boli s partiou v bare a bola tam akcia Bitter kiss- točilo sa koleso, rozdávali sa darčeky, pilo sa a snažili sme sa vyhrať prvú cenu /teda aj sme vyhraliVáľam sa od smiechu po podlahe /. Chlapi boli pri kolese a zrazu prišla kamarátka, že vraj naši drahý hovoria o tom, že tie baby od kolesa sa podobajú na ich bývalé. To ma teda dožralo. V tom bare totiž polka mužského osadenstva slintala na môj výstrih (žiadne namyslené keci- 2 drinky na stole a rádio vytočené v kolese, po ktorom som slintala zas ja) a on? Čumí na nejakú inú a vôbec nereagoval na to, keď mi čašník priniesol nápoje alebo keď prišiel chalan a povedal mi "slečna, vy ste tuším toto rádio chcela"...
Inak môj chlap je nežiarlivý a vyžaduje, aby som ho "reprezentovala", takže čím viac zaujmem, tým viac sa ku mne hlási. A naopak, ja zas rada ukážem, tento kúsok "patrí" mneChichocem sa . A keď on čumí takto "bez servítky" na inú? Tak ja mu rada dokážem, že podľa fešáka od vedľajšieho stola by mal radšej na mňaHambím sa Tu nejde o vek a ani nijak zvlášť o look, ide o sebavedomie a odvahu. A to mne veru nechýba /občas/Chichocem sa

nielen žienka domáca, Ne, 27. 01. 2008 - 17:45

Yaya, ja toho tvojho muza nemam vobec rada... Ma to v hlave nejake pomylene, nadvazovat ocny kontakt s inou zenou, ked je tam s manzelkou - ved to je (ani nepoznam na to vyraz) nekorektne, neslusne, neuctive. A ta chaba obrana - zacne utocit. "To ty si chorobne ziarliva, komplikujes mi zivot svojimi vystupmi, nemozem sa kvoli tebe zabavit!" Vypichla by som mu oci vidlickou... A na teba extremne ziarli, pretoze zrejme vie zo svojej skusenosti, ake je lahke "podlahnut". Poradit neviem, mne sa jednoducho zda v kazdom z "neverovych" pribehov, co tu zeny pisu, ze najlepsie by bolo utiect a najst si niekoho, kto bude respektovat a tomu vztahu uz nedovolit, aby sa dostal tak daleko. Ale verim tomu, ze je to mojim nizkym vekom, lebo vidim, ze vsetky (odo mna) starsie rocniky radia nevzdavat sa manzelstva a pokial to ide, bojovat.
Ked nechape, co robi a zda sa mu to v poriadku, treba mu to demonstrovat na priklade. Napriklad nadvazuj aj ty ocny kontakt a ked sa ohlasi, povedz mu: "ach,mohlo by tu byt tak dobre, keby som sa nemusela bat pozerat na inych muzov". Ja by som kludne aj prehanala, nechala by som sa pozvat na drink, smiala by som sa na vtipoch toho muza tak, ako som sa na manzelovych uz davno nezasmiala. A potom v zavere by som mu povedala, ze vidis, taketo to je. Ja to uz nikdy neurobim, ani mi to nebolo prijemne, ale laskavo to nerob ani ty. Tak nejak.

antonia, Ne, 27. 01. 2008 - 18:23

kaktus mas upnu pravdu...niektory jedinci si takto chcu pozdvihnut svoju muznost....ja to smutne a trapne ale je to tak...ak to robil stale s tym sa uz asi nic moc neporiesi....diagnoza je jasna.SUKNICKAR..ale ked to zacal robit po par stastnych manzelskych rokoch...mozno mu nieco chyba????na zaciatku vstahu bol obdivovany...uspesny...jedinecny....a zrazu rutina manzelskeho zivotaMlčím chudacik malicky....skus mu znova pripomenut ze je jednotka v tvojich ociachZlomené srdce a mozno to nebude hladat v kukuc nejakej inej slecnyPohoda

yaya, Ne, 27. 01. 2008 - 18:48

máš kaktus úplnú pravdu...obracia to na mna..máš pravdu, nechce, aby som to robila ja..lebo vie, čo robí on....máš pravdu...neváži si ma...a ja mám strach vôbec niekam chcieť ísť..pretože si už nemyslím, že by si ma raz niekedy niekto vážil..jednak po mojej skúsenosti...jednak po vašej...

nielen žienka domáca, Po, 28. 01. 2008 - 08:48

V jednom prispevku si pisala, ze po tom, co sa to prevalilo, ho to mrzelo, bol nestastny a dokonca sa teba pytal, co ma dalej robit. Znamena to, ze mu na tvojej mienke zalezi a ma vas stale rad. Preco sa takto chova, tomu nerozumiem, ale jednoducho pozaduj, aby sa tak nechoval Úsmev
Spomeniem par situacii z mojho zivota, ktore trochu suvisia s touto temou:
1.vec: V mojom predchadzajucom vztahu som bola (ako uz od prirody mam dane do vienka) panovacna. Ked som nieco chcela, dokola som to omielala, az kym to dotycny nespravil. Islo o malickosti - kupila som mu tricko, ktore sa mu nepacilo - tolko som do neho hustila, systematicky den co den, az si ho obliekol. Nerobila som to vedome, ale k mnohym premnohym veciam som ho nutila. Chudak chlapec je taka nepriebojna povaha, nikdy mi nepovedal nie. A ak aj povedal, tak nakoniec tak ci tak urobil po mojom. A teraz mam noveho chlapa (no pomaly uz dva roky) a ten mi len tak z nicoho nic povedal NIE a vravel mi to skoro stale a na vsetko... Najprv som bola zaskocena, nahnevana, rozhorcena, co to ma znamenat, ze ma neposlucha... A potom mi to doslo a pochopila som, ze ked si nieco nezela, tak povie nie a ja to budem respektovat. Aj ohladom mojho chovania. A tym ti chcem povedat, ze v tejto veci vzajomnej ucty zrejme nekonas dostatocne razne. Jasne mu povedz, co ti prekaza a kedze sa to tyka oboch, musi to vziat na vedomie. Alebo nech sa berie kade lahsie (viem, byvas u jeho rodicov... ale tak podla mna to pochopi a prijme). Nechcem povedat, ze ty by si bola ta nepriebojna a on diktator, len vravim, ze ked ti nieco vadi, jednoducho trvaj na tom, aby to uz nespravil a ani nenaznacoval. A nie, ze ty povies, on zautoci, vyhodnoti tvoje spravanie ako neprimerane a potom zase na cas stichnes, dusis to v sebe, aby si nebodaj nebola za ziarlivu... A pri podobnej situacii opat vybuchnes a dokola to iste...
Pribeh c.2: Kedykolvek som isla niekam prec bez mojho muza a boli tam nejaki chalani, zakazdym, ked som sa vratila, zacala som rozpravat mojmu drahemu, kto mi povedal aky kompliment, kto ma pozval na pitie, kto si pytal telefonne cislo... Az mi raz moj muz povedal, ze : "Katka, mna to nezaujima,". No, dost ma sokol. A potom som sa nad tym tak zamyslela, ze na co mu to preboha vlastne hovorim. Asi som chcela, aby si uvedomil, ze aj ini muzi ma ocenuju, cize som podvedome chcela vzbudit ziarlivost. Naozaj nie vedome. Nehovorila som to, ze :"Pocuj, kto ma balil". Vravela som, co vsetko som zazila a nezabudla som farbisto vykreslit, ako sa mi kto prihovaral. Co to ma s vami? Nemoze to jeho pozeranie na ine baby suvisiet s tymto? Nechce si mozno hlavne sam sebe dokazat, ze keby chcel, este by mohol zbalit nejednu zensku? Mal ten jeho romanik dlhsie trvanie? Alebo islo fakt len o telesno, cize by sa to dalo vyhodnotit, ako nejaka muzska kriza - pokus o zdvihnutie sebavedomia?
Viem, nepisem teraz nic nove pod slnkom, uz to tu niekto nacrtol. Ale tak ja ani zdaleka nie som "muz v kristovych rokoch" a "trpela" som niecim podobnym.

Myslim, ze si pisala aj to, ze manzelsku poradnu odmietol. Nepoznam nikoho, kto by takuto vec podnikol, ale zda sa mi rozumne, ze si vyjasnite veci pred niekym nestrannym a on vam povie, ktora strana ma pravdu (zjednodusene). Lebo nekonecne rozhovory budu asi iba o tom: "ale ja to vidim takto", "ty prehanas", "a ty si ma zase nevazis".

Ti jeho rodicia su na koho strane? Nevedeli by mu aspon oni dohovorit?

A este, ked sa budete bavit, viem (predpokladam), ze rada hras tvrdu, ale podla mna by si sa mala ukazat aj zo zranitelnej stranky - ze su veci, ktore ti skutocne ublizuju. Ked predstieras silnu, mozno si vobec neuvedomuje, ze teba niektore jeho ciny zranuju a citi sa byt napr. pod "nezmyselnym natlakom ziarlivej a rozkazovacnej zeny". Netusim, ako to vnima, ale ja som presne ten typ, ze mam okolo seba mur a ked ma aj ten moj extragikomik sklamal a psychicky znicil a dohnal ma k tomu, ze som 8 mesiacov v kuse preplakala, on ma plakat nevidel. A nas spolocny kamarat sa s nim vela rozpraval a to, ako ma vnima po tom nasom strastiplnom rozchadzani, sa nijako nezhoduje so skutocnostou. On doteraz nepochopil, ze ked sa na mna -tehotnu- vykaslal, tak som bola zrela na psychiatriu, zrutil sa mi svet (nie kvoli tomu, ze som o neho prisla, tak to ani nahodou, ale kvoli skole, ktoru som musela prerusit, kvoli tomu, ze som byvala so studentami na private a nemohla som im tam predsa priniest placuce dietatko, kvoli celej tej absurdnej situacii...) on si proste mysli, ze som cely ten cas bola iba na neho nastvana a kula som pomstu. Kvoli tej mojej chladnej maske ma ma za taku bezcitnu svinu, ze som len oci otvarala, ked mi to ten kamos hovoril. Ale akoze - v tomto pripade som s tym spokojna, len nech si nahodou nemysli, ze kvoli jeho chrapunstvu som vyronila jedinu slzu... Ale na druhej strane sa neubranim myslienke, ze keby som hned na zaciatku tehotenstva isla na neho citlivo a povedala, co mam na dusi, mozno by sme boli teraz stastni rodicia krasneho chlapceka. Neda sa to vylucit (hoci teraz pravdaze o to nestojim).

V skratke, nebude problem aj v tomto (jasne, ze 1000 chyb je z jeho strany , len ci tato jedna malinka, nebude aj tvoja Mrkám )...?

antonia, Ne, 27. 01. 2008 - 18:57

yaya...hore hlavuMrkám ....ako dlho ste manzelia?

antonia, Ne, 27. 01. 2008 - 21:20

hmmm dost a to robil stale???alebo len teraz ho chyta druha puberta???

molekula, Ne, 27. 01. 2008 - 21:40

yayka vies preco cumi po druhych???lebo su cudzie...keby si bola cudia cumel by aj po tebe..pretoze pre nieco si ta zobral nie????ked to budes nabuduce vidiet tak cum aj ty ale nie na nuChichocem sa najdi si iny objekt muzsky..daku peknu ritkuVyplazený jazyk ...a potom len tak do vetra povedz...ty kokso ten ma taky pekny zadok az ma z neho oci bolia!!!!!a uvids co sa bude diatVeľký úsmev

antonia, Ne, 27. 01. 2008 - 21:53

molekula kde si videla pekny zadokHambím sa ukaz aj namChichocem sa

molekula, Ne, 27. 01. 2008 - 21:59

antonia v maily dostavam denne niekolko druhov zadkovVyplazený jazyk joj ci peknych..ale poznam aj zive zadky napr moj bratranec ma taky pekny zadok,ze ked mame rodinu akciu tak si kazdy sahneme..poviem ti to je zazitok keby to nebol inces...neviem neviem...a vies co je sranda nas je 8 sesternic a len 2 bratrancov mameChichocem sa a ten jeden je hokejista..no co budem rozpravat mnam,mnamVyplazený jazyk

antonia, Ne, 27. 01. 2008 - 22:06

moj drahy si zomna takto vystrelil.....pred odchodom do prace mi povedal ze dnes bude dlhsie lebo pridu jeho 3 kockyPrekvapeniea chcu stale sediet pri jeho stole... a ja..ake kocky???ja som tvoja kockaBozkávam ....ze ked ich chem vidiet tak mam prist...myslel si ze nepridem ale ja som sa nacesala..nasuchorilaMrkám ...a dovalila sa....kukam,a ziadne dlhonohe blond nevidim...skoro som odpadla sedeli tam 3 zienky ktore mali spolu asi 280 rokov a vykrucali krk po dupke mojho drahehoChichocem sa Chichocem sa

lydusha (bez overenia), Ne, 27. 01. 2008 - 22:13

heheheheheheheh ale ta dostal, a co je to dupka??

antonia, Po, 28. 01. 2008 - 18:19

dupka je sedaci sval....ale musi byt pekne tvarovany a pevnyChichocem sa take co sa trasu ako puding este pol hodiny ked po nich plesknesPrekvapenie Chichocem sa take nemusimChichocem sa .....nuz co cas nezastavim a raz bude aj takyMrkám

antonia, Ne, 27. 01. 2008 - 22:09

noooo dupka takeho hokejistu to musi byt...ine kafeHambím sa

mika, Po, 28. 01. 2008 - 13:15

ahoj yayi, ten tvoj muz by si teda zasluzil...
uplne ta chapem, mna by to tiez vytocilo, nehovoriac o tom ze spravil to co spravil - o to je to cele horsie. Urcite sa nechodite byvit tak strasne casto, a ked uz ste raz za cas niekde spolu tak si to naozaj moze odpustit - hlavne ked vie ze ti tym ublizuje. Neviem preco stale len mi zeny musime byt tolerantne, "vsak to je normalne ze sa pozrie", ano je, ale aj oni /chlapi/ mozu byt trosku tolerantnejsi k nam a nerobit veci ktore nam vadia.
Niekde som tu citala Yayi, ze mas rada Dennik B.J., ja tie filmy milujem. Takze si predstav tu scenu ked je B.J. vo vazeni v Thajsku a vysvetluje tym zenickam ze ako ju ten jej Mark vlastne trapi, ze sa pozera za inymi...asi si by si tiez musela dodat " a bil ma, a nutil brat drogy.."...to len tak na odlahcenie, hlavu hore - prezili sme uz horsie veci

Vera, Po, 28. 01. 2008 - 16:29

ahoj yaya, ani mne by sa to nepáčilo to čo tebe robí tvoj muž, my sme si s manželom hned na začiatku vzťahu určili iste pravidlá a tie dodržujeme naše manželstvo je o tolerancii, prisposobovani a rešpektovaní sa jeden druhému......je ťažke ti radiť, lebo pochopiť myslenie niektorých mužov je nad moje chápanie, a každy chlap reaguje inak....ešte by som chcela podotknuť že ja tiež verim na kamaratstvo medzi mužom a ženou, vždy som mala viacej kamaratov chlapov ako žien, robila som v čisto mužskom kolektíve takže mám vela kamaratov ale nikdy som im nedala zámienku k niečomu bližšiemu, a ked aj niečo poznamenali vždy som to otočila proti nim, tak radšej prestali.....teraz robím medzi samými ženami a poviem Vám je to katastrofa!!!!!

yaya, Po, 28. 01. 2008 - 17:48

ahojte zlaté babenky...všetkým vám veľmi pekne dakujem, vždy ma poteší tých kopec príspevkov, ktoré si nájdem...ale odpoviem kaktus po poriadku....takže, asi vieš, že môj muž ma podviedol...nebolo to len fyzično, ale zamiloval sa...síce som bola jeho bútľavá vrba, ale ostal...ale, nie kvoli mne, ale kvoli deťom a jeho rodičom, takže žiadne love...a správanie? situácia sa upokojila, rodina sa upokojila, tak pokračuje v tom, čo mi robil celé roky, len ja to vnímam trošku bolestnejšie ako predtým...v jednej vete si písala, že možno nie som dosť rázna, že on to otočí celé na mna a sa stiahnem ,aby som nevyzerala ako žiarlivá...máš pravdu do bodky....stiahnem, nevládzem to počúvať, nevládzem znášať výčitky, že ja som žiarlivá, že čo mi zas vadí...bla bla bla....a na druhej strane, že či nie som moc rázna, si sa pýtala...nie, bohužiaľ som citlivka od prírody a počas hádok, ked ma muž začne zase raz obvinovať, tak plačem, aj pred ním...začne mi hovoriť, ako to on neznáša...pritom, kedže som citlivka od prírody, ked som plakala v čase ked sme spolu chodili, tak ma utešoval....ked plakala jeho frajerka, tak ho to trápilo, ked teraz plačem ja, tak mu to vadí...ako tak sem teraz píšem, tak ma napadá len jedno...že on ma v podstate nemá rád...nemá rád ako ženu..len ako mamu svojich detí..ako kuchárku...upratovačku a niečo, čo mu nebude robiť problémy, ked dačo vysrstí...dlho som nehovorila, čo ma bolí a čo ma trápi, teraz to už pomenujem, ale ani tak nie je dobre....čo sa týka toho, že sa cíti neohodnotený, tak k tomu len toľko....ja som ho viac chválila, viac som sa chcela rozprávať, viac túliť, viac milovať...ako on...ked som sa ho teraz po rokoch a rok po jeho vážnej aférke pýtala, prečo mi to urobil, v čom sa mám zmeniť, alebo čo robím zle, tak len opakoval, že to nie je moja chyba a nemusím sa meniť...to on...on sa len zaľúbil...a kedže kvôli rodine musel nechať frajerku, a kedže má zase hniezdočko teplé, tak pokračuje v tom, že sa pozerá...dokonca som zistila, že si tyká so všetkými pumpárkami v meste...a on sa ma na to spýtal, či si ja netykám s niekým z obchodu, s dákym kamarátom..povedala som, že s kamarátom hej, ale zato, že chodím niekde nakupovať, nemusím si hned v každom obchode tykať s predavačom...

yaya, Po, 28. 01. 2008 - 17:50

kolegyna mi poradila, aby som si našla frajera....mne bude lepšie na srdiečku...a on, až na to raz príde, že vraj určite pochopí, o čo prichádza..alebo o čo by prišiel...

nielen žienka domáca, Po, 28. 01. 2008 - 20:37

To mi pripada ako take prvoplanove riesenie, ktore neprinesie stastie ani jednej zo zucastnenych stran (ty, on, deti, milenec-navnada).

Pisala si, ze sa bojis, ze si uz nikoho respektujuceho nenajdes... Toho sa neboj. Ja som nasla a to aj s trojmesacnym babatkom "na krku" a to ti poviem - vobec som nehladala. A nie je to jediny muz, ktory o mna prejavil seriozny zaujem, odkedy mam dietatko. Ak by si mala ostat s muzom len preto, ze sa bojis, ze nic lepsie nenajdes, tak to by bola hlupost. Ale ty si chces najst milenca, aby ziarlil... a to znamena, ze ho opustit nechces...

Rada tvojej kolegyne je ako z telenovely, intrigy nikdy nikomu stastie nepriniesli, treba vymysliet nieco ine... Neuvazovala si nad tym vyriesit to ako Klodik? Aspon nacas.

A co ti rodicia? Co oni vravia na jeho ulety? A co ta jeho "ex"? To uz nadobro skoncilo? Vzdala sa ho len tak?

yaya, Po, 28. 01. 2008 - 20:45

vôbec neviem, či to pokračuje, moc ho nekontrolujem do telefonu mu nejdem, smskový ton má zásadne tichý...býva veľmi často v robote...ale na druhej strane nechodí ako bez duše...tak neviem...no a tá jeho je tiež vydatá, tak neviem, či dobrovoľne, či musela sa vzdať...ale je bez detí...hovorila môjmu mužovi, že ju muž opustil, tak hľadala niečo...niekoho...moji rodičia sa do toho nechceli starať... a jeho strášne kričali nanho, plakal aj jeho otec, povedal mu, že mu nohy doláme ak odíde...

molekula, Ut, 29. 01. 2008 - 08:05

yayka je to smutne ked vies,ze ta muz,ktoremu si dala dve krasne dievcatka ,14 rokov zo svojho zivota,ktory sa nemusel prisposobovat chodu domacnosti lebo mal doma zienku-upratovacku,kucharku,milenku......NELUBI....mozno ta len toleruje, ma rad..ale NELUBI...vies kolko krat som si kladla otazku PRECO TO TAK JE????...ja osobne by som ti priala aby si si nasla niekoho kto ta bude uprimne LUBIT iba preto "ZE SI"..ALE NEHLADAJ!!! ono to pride samo.. v prvom rade svoju energiu vyuzi na nieco tebe prospesne..nieco co ta potesi...zober situaciu tak ako je netrap sa tym ci pozera alebo nepozera....nestoji ti to zato aby si sa trapila....nechaj ho tak nech pozera co mu oci stacia!!!!!uvolni sa a bud v pohode...nepatraj,neries ale ZI!!!!!ZIVOT JE VELMI KRASNY ALE STRASNE KRATKY.. tak si ho UZI..paMrkám

yaya, Ut, 29. 01. 2008 - 16:10

dakujem molekula....vystihla si to...dlho som si nevedela vysvetliť čo sa deje....a teraz to viem a vy ste mi pomohli vidieť to bez ružových okuliarov...dakujem, snád ma to posilní

molekula, St, 30. 01. 2008 - 07:44

prajem ti to z celeho srdiecka papaKvietok

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama