Dobrý deň,
chcela by som sa spýtať na možnosť vrátenia poškodeného tovaru.
Kúpila som kabelku na ktorej som hneď po príchode domov našla z časti nezošitý šev - na prvý pohľad sa to dalo zbadať iba veľmi ťažko, lebo to vidno iba v určitom uhle položenia. Išla som ju obratom vrátiť, ale povedali, že iba na reklamáciu. je to naozaj tak, veď som ju nemala ani šancu použiť, proste som si napriek prezretiu kabelky túto vadu nevšimla. hoci mi sľúbili, že príde rovnaká kabelka a vymenia mi ju, teraz je trvajú len na reklamácii. Kabelku som kúpila vo štvrtok 8. 11. ďakujem za odpoveď.
Dobrý večer,
pokiaľ ste si kabelku kúpila v kamennej predajni (a nie cez internetový obchod), tak naozaj nemáte inú možnosť, ako v zmysle ustanovení zákona o ochrane spotrebiteľa poškodenú kabelku riadne v obchode reklamovať. Predávajúci nemá žiadnu povinnosť, aby Vám peniaze vrátil alebo kabelku vymenil za novú bez riadneho reklamačného konania. Iné by to bolo, keby ste si tovar kúpili v internetovom obchode, tam by ste mala zo zákona nárok odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby.
Pekný večer prajem.
Mgr. Róbert Bános, advokátska kancelária
Komentáre
Zrejme tá značka nemá ani autorizované servisné stredisko čiže nemala to aká autorizovaná osoba "opraviť". Čiže bežne sa takéto výrobky posielajú dodávateľom a oni to menia kus za kus a spotrebiteľ je vybavený (niekedy aj na 30. deň) podľa želania ...
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Ďakujem pekne za promptnú odpoveď. Jednanie predajne ma prekvapilo a peniaze mi vrátili. Zrejme je pre nich perspektívnejšie riešiť to v prospech zákazníka, hoci to zákon neukladá, ako prísť o stálu zákazníčku, čo oceňujem.
S pozdravom