reklama

hladam radu

Pridal/a jozef37 dňa 30. 10. 2010 - 14:37

reklama

toto je asi najvetsia stranka na slovensku kde je hadam najviac zien po kope,takze mozno tu daco zistim co by mi pomohlo.mam 30 rokov a som z kosic,som zenaty a mam dvoch synov 5 a 8 rokov starych.asi pred 8 mesiacmi sme sa z manzelkov rozisli,ona ostala z detmi.v podstate sme sa rozisli asi preto ze uz to medzi nami vobec nefungovalo,tak sme sa dohodli na rozchode.no a kedze uz 8 mesiacov niesme spolu predtym sme spolu asi polroka vobec nemali pomer,tak som chcel si najst nejaku partnerku z ktorov by som mohol mat pomer.lenze to je ten problem ze nedokazem mat pomer z druhov zenou.skusil som to nie z jednou a nic ked pride k veci jednoducho zacnem misliet na moju manzelku ze by jej to ublizilo,ze by sa jej to nepacilo a take vycitky,ja viem ze ona uz ma niekoho,ale aj tak si stale nahovaram ze sa vrati.naozaj by som potreboval nejake rady ktore mi pomozu von z toho kruhu.uz aj ja chcem zacat novy zivot.


reklama

reklama

lydusha (bez overenia), So, 30. 10. 2010 - 15:36

Úsmev
Dobreeeeee.
Mozno na to ides zo zleho konca, nehladaj si zenu na "pomer" , ale skus ist na to pekne postupne. Ono to panbožko predsa len celkom dobre zariadil, najprv spoznavaj, tes sa na nove "objavy" a potom pride aj "pomer"
Vela zdaru Jozef.
Okrem toho- to, ze si spomenies na zenu, ako by jej to ublizilo- nuz ber to ako vyhovorku. Nic take neexistuje. Ublizi jej len to, comu sama dovoli aby jej ublizilo...chapeme sa?

magic, So, 30. 10. 2010 - 15:50

rozved sa.

mozno oficialne ukoncenie zvazku ti da pocit, ze nepachas neveru a prestanes sa zhryzat.

kazdopadne by ma zaujimalo, ako to fungovalo u vas doma kedysi. kto mal slovo, kto sa skor podriadil, ustupil, ako ste robili vzajomne dohody a kompromisy. ako ste si vyhovovali v spolocnych planoch (boli ste zhodni alebo nie)?

kazdopadne kluc k tomu, aby si si nasiel inu partnerku, je v tebe. kym sa budes citit naviazany na manzelku, nemoze ti nikto pomoct.

a lydusha ma pravdu, ze na novy vztah sa nejde od lesa. najprv postel, sex, vyburenie si "nahromadenych zasob" a potom rozmyslanie, ci z toho bude laska.
naopak. najprv pritazlivost, potom otukavanie, potom zblizenie a potom mozno aj ten sex.

alebo zajdi do "K cervenemu lampionu". mozno pocit, ze ide iba o sex pre sex a nic ine, ta uvolni.

staronova (bez overenia), So, 30. 10. 2010 - 16:35

Si typický chlap,chceš začať nový život a hned pomerom! Bože! a kde je priateľstvo,láska atd..Mlčím

lydusha (bez overenia), So, 30. 10. 2010 - 16:38

Nie vsetci chlapi su taki Úsmev

jamajka (bez overenia), So, 30. 10. 2010 - 17:10

Áno , veru, ale sú aj horšíííChichocem sa

lydusha (bez overenia), So, 30. 10. 2010 - 17:21

Nuž neviem, či zrovna horší Úsmev, ale vieš ako je to s tým zovšeobecňovanímÚsmev

jamajka (bez overenia), So, 30. 10. 2010 - 19:16

uhm, áno, viemÚsmev

jozef37, So, 30. 10. 2010 - 18:41

dakujem za rady,lenze ja som to skusal aj tak aj tak.mal som vztah asi dva mesiace a ked sme sa rozhodli ist nato tak to dopadlo asi viete ako.skusil som to ajz tym cervenym lampionom a vzdy to iste.ano viem ze som chlap a aj jednam ako chlap ale ako chlap to nefunguje.pre ten dovod hladam radu na stranke kde su zeny.mozno by rozvod pomohol ale to by zhasla posledna moja nadej.

lydusha (bez overenia), So, 30. 10. 2010 - 18:48

....jaaaaaj, posledna nadeeej, ahaaaaa. Tak potom sa nadejaj, cakaj, a hlavne si nehladaj pomer.

julita, So, 30. 10. 2010 - 20:05

Pokým sa budeš zameriavať na to, či si, alebo nie si chlap, pokým sa budeš rozhodovať, že "teraz ideme na to", tak to určite nepôjde tak, ako si predstavuješ. To musí vyplynúť zo vzťahu postupne tak, že si to ani neuvedomíš a už to pôjde samo od seba. Si mladý, všetko máš ešte pred sebou, tak to nesiľ, zbytočne sa budeš stresovať, až napokon budeš ako v bludnom kruhu a každé ďalšie zlyhanie Ti bude sťažovať návrat kvalitného sexuálneho života. V prvom rade si vyrieš vzťah s manželkou. Určite sa Ti uľaví a potom to zase pôjde. Možno by Ti pomohla konzultácia so sexuológom. Držím Ti palce.

jozef37, Po, 01. 11. 2010 - 19:41

dakujem za nejake tie rady,a dakujem aj za ten vysmech.urcite mate s tym pravdu ze asi neni na mieste urobyt to na rychlo,treba na to cas a je uz aj cas na rozvod taka je realita a treba sa z tym vyrovnat.este raz dakujem za rady aj za ten zakerny vysmech.

georgina, Po, 01. 11. 2010 - 19:46

Jozef, kde tu vidíš výsmech? Prekvapenie A ešte k tomu zákerný? Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie

enny, Po, 01. 11. 2010 - 20:07

Na ten vysmech,si budes musiet zvyknut,alebo skôr poprecitavat,ktora
a ako piseÚsmev
este ze ta neskritizovali v hrubkachÚsmev
citaj rady na vysmechy neodpovedaj a vlastne sa nimi nezaoberaj
pokym to ty tak beries...
Čitaj rady,ktora ti pride vhod popremyslaj nad nou a dalej je to uz na tebe.:))

jozef37, Ut, 02. 11. 2010 - 19:46

ja som myslel ze tu najdem seriozne zeny a seriozne rady,ale vsade su ludia co nemaju co robyt tak sa smeju z druhych.sedia doma bez manzela flustrovane tak ideme si urobyt prcu.tak je to lydusha?enny dakujem za vysvetlenie situacie na NM.

georgina, Ut, 02. 11. 2010 - 19:55

Jozef, väčšina žien, čo tu píšu, manžela má. Prču si tu z teba nik nerobil. Enny ti naozaj dobre poradila - je fajn na každom webportáli, kam prídem, najprv aspoň niečo čítať a až potom hodnotiť, kto je aký...

Polárka (bez overenia), Ut, 02. 11. 2010 - 21:29

4 dohody by sa mali asi doporučiť, ako "povinné" čítanie... Aj ja si k tejto knižke sadnem opakovane Kvietok
Milý Jozef, skús si ju pozrieť niekde v kníhkupectve. Nie je až taká drahá. Poprípade na vyžiadanie ju prepošlem mailom, kto by chcel.
O čom sú 4 dohody :
1. dohoda nehrešiť slovom
2. dohoda nebrať nič osobne
3. dohoda nevytvárať si domnienky
4. dohoda robiť všetko najlepšie, ako viem(e)

Slnko

jozef37, St, 03. 11. 2010 - 20:01

asi naozaj neviem nic o NM.vobec nerozumiem,knihy necitam a 4 dohody to coje,to su nejake pravydla NM ?

lydusha (bez overenia), St, 03. 11. 2010 - 20:14

Nie,JOZEF, nie je tak. Ked to cislo za menom je tvoj vek, tak by si uz mal vediet co to o zivote. A o tom, ze nic sa nedeje len tak. No kto chce vidiet, ze sa mu hrozne krivdi a ublizuje tak si to co potrebuje pre seba najde kdekolvek. A KED CHCE VIDIET ZE SI Z NEHO NIEKTO ROBI PRCU tak aj to si najde.

jozef37, St, 03. 11. 2010 - 20:38

som stary dost na to ze jedine ty si bola ta ktora si robyla prcu ostatne sa snazili poradit.a niektore z tych rad boli aj uzitocne

lydusha (bez overenia), St, 03. 11. 2010 - 20:44

A kde konkretne si robim prcu? Inak je uplne genialne, ako mi sedis v hlave a vies co a ako myslim....mas nejaku gulu, ci vestis z kariet, ci ako si dospel k takemu poznaniu.

jozef37, Št, 04. 11. 2010 - 19:40

na take veci clovek nepotrebuje gulu alebo vestit.podla teba je toto (jaaaaaj,posledna nadeeeej,ahaaaa)seriozna rada,alebo seriozna odpoved?nie mila moja toto je prca,a dufam ze mi niekto da za pravdu,hoci to nenapise,lebo ako som si vsimol,si tu dost popularna.

lydusha (bez overenia), Št, 04. 11. 2010 - 19:43

Ako sa meria popularita, robil si mi anketu, ci?
A nie som mila tvoja ani zo srandy, este to by mi chybalo.

ivusa, Št, 04. 11. 2010 - 19:51

Jozef, ak chces zacat nieco nove, mal by si v prvej rade ukoncit stare. inak sa budes stale motat v koliecku ako pes co si hryzie chvost. bolo by vhodne konecne vas vztah naozaj ukoncit, rozviest sa, stanovit si pravidla, vyzivne a aj napriklad striedavu opateru.
ak si stale myslis, ze mas sancu u zeny, mal by si sa s nou porozpravat uplne o vsetkom co ti lezi na srdci a ona by mohla povedat tebe to iste. ulavi sa ti, oslobodis sa od zvazujucich energii a put.
ked budes mat pocit, ze si urobil, vsetko, co si mohol a napriek tomu ostanete rozideni, nebude nutne pocitovat vinu, ak budes chciet mat novu partnerku. v tom pripade ste zodpovedni kazdy jeden za svoj vlastny zivot. a ked si do neho budes chciet priviest novy vztah, zacnite stavat na pevnejsich zakladoch. prajem vela stastia.
ps. uprimne sa sam seba opytaj, co vlastne chces, kym chces byt a ako to chces spravit. Slnko

jozef37, Št, 04. 11. 2010 - 20:01

tak toto som presne potreboval dakujem .asi to aj tak urobim.zo zenou som to uz raz skusil no ona uz nechce ma ineho.uz som sa sam seba opytal co chcem,ja este stale chcem byt s mojov zenov,stale ju lubym,a nedokazem sa s tym vyrovnat.

ivusa, Št, 04. 11. 2010 - 20:10

u teba je najlepsi lekar cas, odpustenie a odputanie. cas, ktory das sebe na uzdravenie srdca, odpustenie zene a aj sebe, na to nezabudaj. a odputanie sa od sebadestruktivnych myslienok a hrabanie sa v minulosti. zivot je o pritomnosti. najdi si nove zaluby a konicky, zacni efektivne vyuzivat cas. tryznenim sameho seba este nikto neprisiel k stastiu.
zacni zmenou myslenia a miesto nedokazem sa s tym vyrovnat si hovor, vyrovnavam sa s tym a skus tu vetu precitit. mozno to nebude az take tazke, ako to vsetko na kope vyzera. Mrkám Slnko

sashena, Št, 04. 11. 2010 - 20:36

Jozko, chcela som sa ta spytat a akurat si to sam napisal: ty svoju manzelku stale lubis! To tazko nadviazes iny vztah. A ak, tak iba 'z pomsty' lebo ona ma ineho. Pozri, ak ta ona uz nelubi, nema to vyznam. To sa chces stale trapit a cakat? Laske sa neda rozkazat, bohuzial...

Vierik, Pi, 05. 11. 2010 - 02:58

Mňa napadlo,že v prípade nejakej vhodnej chvíli by som sa jej medzi rečou opýtala, či nezdieľala zo začiatku vášho rozchodu rovnaké pocity. A ak áno, ako sa s tým vyrovnala. Netuším, čo všetko medzi vami stojí a ako veľmi ste si poubližovali, preto je to možno čistá utópia, ale veru mne keby niečo také povedal môj "takmerbývalý", aj by ma to pri srdiečku potešilo, že sme pre seba v tom manželstve čo-to znamenali.

Ale vyššie píšeš, že si s ňou už čosi podobné preberal, tak by som sa asi už len na ten čas ako najlepšieho lekára spoliehala...

Držím palce!

jozef37, Pi, 05. 11. 2010 - 21:10

ma este niekto ako by som ju mohol dostat,aby sa vratila?

lydusha (bez overenia), So, 06. 11. 2010 - 12:23

Toto je co za otazka?

jozef37, So, 06. 11. 2010 - 20:01

ze ci este niekto da radu ako by som moholdostat svoju byvalu,aby sa vratila.(len si nezacni robyt prcu)

ivusa, So, 06. 11. 2010 - 20:32

jozef, tvoja byvala ma vztah, v ktorom je zrejme spokojna. nerob si iluzie. za pokojny normalny rozhovor nic nedas, zapamataj si, ze nemoze byt vydieracsky a podmienecny. nic neocakavaj a skus si znova precitat vsetky rady, co sme ti pisali. zacni riesit seba, svoj volny cas, to myslenie, jozef, myslenie. ver mi, ze to myslime len v tom najlepsiom, nech ti cokolvek napiseme. kazda ma iny styl, ako napr. lydusha. ked sa ta to dotkne, tak vo vnutri mas naozaj nieco nevyriesene. tak isto, ako mas aj ty jedinecny prejav, ktory hned nemusime pochopit. Mrkám

lydusha (bez overenia), So, 06. 11. 2010 - 20:42

Tak skor ako polozis takuto otazku, skus si s nou vymenit garde. Ako by teba niekto "donutil" vratit sa k niekomu, koho nemilujes? Da sa to? Neda. Cize : taka rada, aku chces pocit, neexistuje.

jeden_kvietok, Ne, 07. 11. 2010 - 15:05

Jozef,

Cital som tvoj smutny pribeh (a je ich tu neurekom na nanicmame) a kedze mam tiez nejake skusenosti - 1x rozvedeny teraz zenaty druhy krat som tak asi ako ty 9 rokov, mam dve deti, ale nastastie som vycitil zmeny zo strany mojej zeny "asi" skor ako ty. Aspon si to myslim ze to tak je, aj ked si jeden nemoze byt 100% isty. Vdaka za stranky ako je tato nanicmama a cesky babinet, ktore mi umoznili nahlad do zenskej duse a iny pohlad na problemy vztahov. A to iste si tu hladal asi aj Ty. Ale naspet k Tvojej otazke. Teraz ste uz od seba prec, jedine co teraz mozes urobit, ak ju skutocne mas rad, ze ju nechas byt tam kde je. Nic sa nezmeni zajtra alebo buduci mesiac. Ziskas vnutornu slobodu jedine tak ak sa s tym zmieris, pochop ze si urobil uplne vsetko co bolo v Tvojich silach. Ak Ta ma aj ona stale trochu rada, teraz je sputana niecim silnejsim a novym, vztahom a laskou k novemu partnerovi, ktory zatial nezlyhal. Pockaj, to neznamena ze ten novy nezlyha v buducnosti, po nejakej stranke. Sanca je, ze ano, akokolvek zle (alebo dobre?) to znie. Ten prvotny osial lasky vacsinou vyprcha po dvoch rokoch maximalne. To znamena, ze ak su spolu len kratko, vobec sa uplne nespoznaju uz len kvoli chemii, ktora im v tom zabranuje momentalne. Mozno spolu zostanu, ale to uz je osud. Zasadnu vec v ktorej musis pokracovat za kazdu cenu, je Tvoj otcovsky vztah ku Tvojim detom. Bud prikladnym otcom, navstevuj ich, staraj sa o nich a o ich dobro ako casto to bude len mozne. Spln si svoje zivotne poslanie a bud im dobrym otcom. Ak nemozes na nu prestat mysliet, snaz sa zajst medzi ludi, tym nemyslim len na pivo, ale chod a snaz sa byt napomocnym inym v nudzi, uvidis ulavi sa Ti. A to ze budes dobrym a prikladnym otcom moze zavazit v Tvoj prospech v buducnosti u nej. Daj jej vediet ze dvere su u Teba vzdy otvorene, ci budes v buducnosti sam alebo nie, povedz jej ze sa moze na Teba v comkolvek spolahnut. Moja posledna rada, najdi si niekoho casom, a neber to tak ze to je navzdy. Bud k nej uprimny a zdover sa s cim zapasis. Tvoja (byvala) zena Ti nemoze nic vycitat, ani teraz a ani keby sa k Tebe rozhodla v buducnosti vratit. Vsetci potrebujeme citit lasku, blizkost a ludske teplo. Kludne si niekoho najdi. Mas na to pravo.

jozef37, Ne, 07. 11. 2010 - 17:38

clovece dobre slova je to taske vyrovnat sa stym,ale ja to casom dokazem.snazim sa byt dobrym otcom svojich synov lenze moja ex ziadalo velke vyzivne ktore som sa snazil zvladnut ale nedokazal som to,platil som jej kolko ziadala ale nedokazem to udrzat kazdy mesiac a kedze sem tam jej dam menej ako sme sa dohodli roznasa o mne ze som zly otec a svojich synov nelubym,a vies si predstavit co si mislia asi moji synovia.ked si pre nich pridem tak niekedy mi ich da niekedy zase vymisla,a moji synovia sa pomali a isto odsuvaju prec.

lydusha (bez overenia), Ne, 07. 11. 2010 - 17:43

Nie je dolezite, co o tebe ona roznasa, ale aky naozaj si.
Pokial to nie je pravda, tak ti moze byt jedno, co ona hovori.
Synovia, pokial nie su velmi maly, aj sami casom pridu na to, kde je pravda a aky si. Ked sa im budes venovat tak nevidim dovod, preco by sa mali odsunut. Moj ex sa o nasu dceru nestaral, ani na stuzkovu jej nesiel a aj tak je to stale jej otec. Stretavaju sa, pokecaju a zivot ide dalej. Co si myslia tvoji synovia? Povedali ti to? Alebo si len zasa domyslas.

jozef37, Ne, 07. 11. 2010 - 17:57

ludusha ja neviem preco ale zakazdym ked nieco napises tak ma to ale strasne vytoci.ja viem ze pre nich budem vzdy ich otec,lenze je obrovsky rozdie medzi otcom ktory zije s detmi v jednej rodine a medzi otcom ktory pride pozriet deti ,zoberie ich na vykend ale ty asi nevidis ten rozdiel.a pre boha preco by som si mal nieco domyslat?

lydusha (bez overenia), Ne, 07. 11. 2010 - 18:14

Sak sa pytam, ci ti synovia nieco hovorili alebo si len myslis ze si o tebe myslia aky si netvor alebo co ta to mata v hlave.
Rozdiel je iste medzi otcom a "otcom" , ale aj otec, co s detmi nie je denne moze byt hodnotnym rodicom. Urcite lepsim, ako pisu mnohe baby, co maju muzov doma a dlabu na nich zvysoka. Vsetko je len na tebe, stale to nechapes? Niektore veci neovplvynis aj kebyze sa pokrajas a tie, ktore ovplyvnit mozes- tak nad nimi rozmyslaj.
A ze ta vytacam- nuz aspon nieco. Mozes rozmyslat aj nad tym. Moj problem to nie je. Vyssie ti uz ktosi pisal, ze su to TVOJE nestravene veci, nie moje.Mrkám

jozef37, Ne, 07. 11. 2010 - 21:29

starsi syn sa ma casto pita preco ich(synov)nelubym,lebo mama im to hovori.a v hlave mi to nemata

georgina, Ne, 07. 11. 2010 - 18:14

...neviem preco ale zakazdym ked nieco napises tak ma to ale strasne vytoci...

Jozef, vytáčať zvyknú písmenká (slová, činy...), ktoré "zabrnkajú" na nejakú citlivú strunu - na to, čo nemá človek sám so sebou vysporiadané.

jozef37, Ne, 07. 11. 2010 - 21:37

podla teba ked poviem niekomu ty krava, a sa urazi,alebo vytoci tak som zabrnkal na citlivu strunu?

Polárka (bez overenia), Ne, 07. 11. 2010 - 21:49

áno
pokiaľ by dotyčná vedela čo rozhodne nie je /resp. čím vlastne je/ tak máš minimálnu šancu ju uraziť Mrkám
druhá vec je, nebrať si také veci osobne Mrkám

Mne už sa stalo, že ma ľudia častovali kadečím, ale naučila som sa tieto 2 podstatné veci - neberiem si to osobne /ani zlé, a už poväčšinou ani dobré/. A tiež chápem, že to čo povie niekto druhý o mne - nutne neznamená, že to tak aj je.
De facto - keď by si mi napr. povedal, že som krava. Viem bezpečne, že nie som. Keďže moja fyziológia tomu nezodpovedá, a moje rozumové možnosti a schopnosti taktiež Úsmev

jozef37, Ne, 07. 11. 2010 - 22:16

pane boze.kazdemu na celom svete ked poviem ze je krava tak sa urazi.na NM je to cim dalej zaujimavejsie,zena sa tu neurazi ked jej poviem ze je krava(ja to zenam nehovorim).ked sa zena neurazi,na to tak si vela o sebe nemysli.to je moj nazor.

Polárka (bez overenia), Ne, 07. 11. 2010 - 22:23

skôr naopak... to je zas môj názor Úsmev

georgina, Ne, 07. 11. 2010 - 22:54

...ked sa zena neurazi, na to tak si vela o sebe nemysli...

Práve naopak, Jozef. To je to pravé a zdravé sebavedomie Úsmev Mrkám Slnko Slnko

jozef37, Ne, 07. 11. 2010 - 23:18

pokial to naozaj tak je tak to je sila.ja som v zivote taku zenu nestretol.vazne aj by som chcel poznat taku bolo by to zaujimave,ja len dufam ze su take

georgina, Ne, 07. 11. 2010 - 23:20

Mávame stretnutia, Jozef. Naživo. Si vítaný - kedykoľvek a kdekoľvek. Najbližšie stretnutie bude asi v Nitre Úsmev Slnko Slnko Slnko

lubos2, Ne, 07. 11. 2010 - 23:33

Jozef, nenechaj sa sam seba klamat, ze sa Ti zena vrati. Odputaj sa od tychto myslienok, nikam Ta nepovedu, len k vacsiemu sklamaniu.

Tvoja byvala ma noveho priatela, Tebe dava pocitit na co si jej teraz iba "dobry" (bez urazky). Vysoke vyzivne, to niektore "chytre" zeny robia a schovavaju sa za vyrokmi, ze ak nedostanu tak vela, tak deti otec nelubi.

Ked tu budes dlhsie, urobis si predstavu, ktora pisatelka / pisatel pise vecne a bez urazok. Tiez som sa tu zaregistroval kvoli tomu, ze som mal a mam problem. Problem so stretavanim sa s mojimi detmi. Byvala o mne rovnako roznasa klamstva a ohovara ma kde kade. Branit sa mozem len minimalne a na Slovensku som tiez pomenej, kedze pracujem mimo republiky. Sam z vlastnej skusenosti viem, ze moje ohovaranie byvalou manzelkou nie je jednoduche stale vyvracat a vobec si toho nevsimat. Ti ludia, ktori su takto stale masirovani klamstvami sa neskor predsa len trochu odsuvaju od Teba.

Takze Lydushyn vyrok typu, ze nevsimaj si klamstiev, ktorymi Ta zena poskodzuje, nie je vobec na mieste, lebo v skutocnosti robia otcovi deti velke problemy. Snaz sa nadviazat kontakt s Odborom starostlivosti o rodinu, vysvetli im, ako sa o deti staras a mas zaujem ich nadalej vychovat. Mozes sa kontaktovat s ucitelkou svojich deti a opytat sa na ich prospech.

Sam som rozvedeny, 10 rokov bez vztahu, no na stranku som si neprisiel hladat partnerku, lebo mnohe zeny su tu vydate a riesia ine problemy. Niektore si zial robia posmech z toho, ze muzi ohladom svojich rodicovskych prav tahaju niekedy za velmi kratky alebo ziadny koniec. Na takuto reakciu si zvyknes a nebudes si ju vsimat. Ked som vo svojom prispevku napisal, ze je dost ponizujuce, aby som sa stretaval s vlastnymi detmi len 2 hodiny v mesiaci za pritomnosti byvalej, tak som dostal otazky, co je na tom ponizujuce. Na to som uz neodpovedal, lebo som zistil, ze dalej nema cenu diskuziu rozvijat. Teda mam podla niektorych tych zien jasat nad tym, ze do jednoho roku sa mozem s detmi stretnut dohromady 24 hodin a tymto casom mam vychovat deti.

Jozef, urob vsetko preto, aby Ta byvala pred detmi neohovarala a nestratil si kontakt so svojimi detmi, lebo potom sa vztahy velmi tazko urovnavaju.
Drzim palce.

jozef37, Po, 08. 11. 2010 - 00:09

lubos vdaka za porozumenie.mohol by si mi poslat nejake informacie o tom odbore o starostlivosti o rodinu?

lydusha (bez overenia), Po, 08. 11. 2010 - 11:31

"Takze Lydushyn vyrok typu, ze nevsimaj si klamstiev, ktorymi Ta zena poskodzuje, nie je vobec na mieste, lebo v skutocnosti robia otcovi deti velke problemy. "
Veru, veru. Nevsimaj si to. Lutuj sa ako Lubos a dopadnes presne tak ako on- 10 rokov bez vztahu, sam , opusteny, ukrivdeny, chudacik najvacsi na svete, nik ho nechape a ta hnusna Lydusha len ryyype a ryyyype a nic k veci nema co dodat Veľký úsmev
Ach jaj.
Jozef, baby vyssie pisali- v NR bude stretko, pozyvam ta. Aj teba Lubos. Nie je nad osobne stretnutie a to vam garantujem, ze sice pridem s metlou, ale iba ako modnym doplnkom- ja naozaj nie som jezibaba a nejem nestastnych ujov na veceru.Úsmev Veľký úsmev

jozef37, Po, 08. 11. 2010 - 12:37

ach lydush ja na to stretko nejdem,nie preto ze si misly ze ked su tam vsetky zeny tvrde,zaujate voci muzom,tak ja ktory si mysly ze zena by mala byt jemny kvietok a to je moja vyhrada tam nemam co robyt.kazdy clovek sa po roschode sa neciti dobre a hlada hocico ako z toho von.a jedna to nazvala lutovanie sa.

georgina, Po, 08. 11. 2010 - 13:05

Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Jozef, Jozef... keby si môjmu manželovi povedal, že som tvrdá a zaujatá voči mužom, smial by sa asi až do Vianoc. A rovnako by asi reagoval aj Lyduškin manžel Úsmev Mrkám Slnko Slnko Slnko

lydusha (bez overenia), Po, 08. 11. 2010 - 13:40

Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe presne takVeľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev

Polárka (bez overenia), Po, 08. 11. 2010 - 13:34

Na naše stretnutia chodia aj "naši" muži - nebol by si tam sám Úsmev

lydusha (bez overenia), Po, 08. 11. 2010 - 13:38

Ja soooom jemny kvietoooook Veľký úsmev Najjemnejsesejsjejsjejesjsiiiii na svete Veľký úsmev
Co sa bojis, nebud labut a dojdi. Dojde aj Lubos. Budete si robit navzajom ochranku keby daco.Mrkám Mrkám Mrkám

jozef37, Po, 08. 11. 2010 - 14:38

ja ochranku nepotrebujem.a ani vasi manzelia lebo uz maju.ty si asi maka byt muz.to sa stava ze zena ma v sebe,a citi sa ako chlap to nieje vada,len mi je luto tych manzelov.

georgina, Po, 08. 11. 2010 - 15:02

Jozef, naozaj kúzelné, ako často si tu prečítam niekoho presvedčenie, že na základe pár písmeniek vie o mne (o mojom živote, mojej povahe, mojich náladách, myšlienkach, pocitoch, o mojom manželovi, o našich deťoch... atď.) viac ako ja Pohoda.

Polárka (bez overenia), Po, 08. 11. 2010 - 15:05

Asi tak Áno

lubos2, Ut, 09. 11. 2010 - 00:42

Rozpravku Popovar najvatsi na svete poznam, no pribeh Chudacik najvatsi na svete si mozno Lydusha napisala iba mne a nik viac tvoje dielo nepozna. Namet sa ale zrejme netyka mna, lebo iste nie som ten najvacsi chudacik pod slnkom. Ten nemohuci je snad clovek, ktory caka iba pomoc od druhych. Taky snad nie som. Doteraz viem fungovat i bez pomoci, no so skorumpovanym sudom a ich prisluhovacmi si naozaj neviem rady. A tak vo vychove mojich deti som len chudacik, ako si napisala.

To, ze 10 rokov som bez vztahu, je aj dosledok toho, ze necakam v tej nekonecnej fronte nezamestnanych na urade prace, ale pracujem inde ako doma. No dan z toho je snad este vyssia, lebo najst si vztah pri neustalom cestovani je dost zlozite. Verim Lydusha, ze by si vedela vyriesit i tento problem, lebo si uz prechodila hory doly a pozbierala snad vsetky zrnka mudrosti. Taky typ na zoznamenie so zenou, ktora by akceptovala moje neustale cestovanie za pracou, by sa mi hodil.

Dakujem za pozvanie do NR. Nerad ale kazim naladu svojou skepsou, kedze som najvatsi chudacik od Zahoria az po vychod a tak teraz sa ospravedlnujem, ze sa stretnutia nezucastnim.

lydusha (bez overenia), Ut, 09. 11. 2010 - 08:52

Stacilo napisat nie nepridem a to s tou robotou povazujem za vyhovorku cislo dva. Poznam ludi, ktori aj cestuju aj normalne rodiny maju, dokonca aj take, kde jeden pracuje v zahranici a nic to nemeni na fakte, ze sa nasli a je im spolu fajn. Ale to je uuuuplne jedno, ty si sa rozhodol, tvoja volba.

filipka, Po, 08. 11. 2010 - 15:53

Kočky ja skutočne nechápem, prečo toto všetko robíte. Ste milované, máte šťastné rodiny.. ale pochopiť človeka, ktorého PRÁVE TERAZ niečo hovadsky bolí, to nedokážete pochopiť a trochu CÍTIŤ ako vaše reakcie zraňujú? Cit je niekde inde ako rozum, tak skúste niekedy používať srdce namiesto faktov a logiky. No koment.

Polárka (bez overenia), Po, 08. 11. 2010 - 16:00

Môžeš byť konkrétnejšia Filipka ? Kvietok

sonia, Po, 08. 11. 2010 - 16:13

Jeskovee oči Vyplazený jazyk ...čo zase nechápeš

Polárka (bez overenia), Po, 08. 11. 2010 - 16:23

Keď niečomu nerozumiem, spýtam sa. Osobne si myslím, že je skutočne lepšie si niečo najprv zistiť, ako podliehať domnienkam. Rozumiem tomu, že ľudia sme rôzny, niekto ozaj dá prednosť domnienkam. Je to jeho slobodná voľba a rešpektujem. Len ja som iná.Kvietok

sonia, Po, 08. 11. 2010 - 17:02

Inak - ludia sme rôzni je s mäkkým i...Úsmev

Polárka (bez overenia), Po, 08. 11. 2010 - 17:06

Ďakujem za opravu Mrkám Kvietok

sonia, Po, 08. 11. 2010 - 16:16

Filipka,obávam sa že na tvoju otázku asi odpoved nedostaneš...

klodik, Po, 08. 11. 2010 - 17:22

filipka-cit je niekde inde ako rozum...Slnko Slnko Slnko súhlasím,krásne vystihnutéObjímam

lydusha (bez overenia), Po, 08. 11. 2010 - 19:46

Tiez by ma zaujimalo KTO KOMU ZAS CO robi.

ivusa, Po, 08. 11. 2010 - 20:11

filipka ak som ta spravne pochopila, ide o styl pisania dotazujucemusa, nie? ved vies, ze kazda ma ten svoj styl pisania, niekto viac rozumu, niekto viac citu. i tak cez pismenka ide len tych spominanych 7%. ista davka empatie mi vsak nechyba u nikoho z NM. nikto, kto chce radit, nechce zranit. ide o to, co si dokaze citajuci za pismenkami predstavit. je logicke, ze ked je sklamany, tak zrejme nevidi potmehudsky usmev za niektorymi akoze karavymi vetami. a pritom pisajuci to myslel fakt dobre. je tazko zrejme vyhoviet stovke ludi, kde ma kazdy odlisnu povahu a chapanie, s jednym, ci dvoma stylmi pisania. Kvietok Slnko

Mária5455, Ut, 09. 11. 2010 - 00:52

súhlasím s Lydushou vo všetkom a keď tak čítam toto všetko tu,tak sa ani nečudujem,že ťa žena nechala Jozef...a že si s teba robí to ,čo sama chce.....spametaj sa!máš veľmi nízke sebavedomie,ty máš psychické problémy-navštív psychologa čím skor,tým lepšie pre teba,musíš mať rád najprv seba,aby si mohol milovať inych a potom sa ti začne dariť....ostatné veci sa dajú do poriadku potom,čo sa týka manželky,jej správania k tebe a tvojich detí....peniaze nie sú všetko......najprv daj seba do poriadku!!!

enny, Ut, 09. 11. 2010 - 01:22

Jozef37
ja nesuhlasim s nikym,ani s tou ani s tym...
su narazaky na teba aj na nu..
Ona sa k tebe vrati,ked budes ty,alebo ona "mudrejsa/y"...
Čim viac ju chces,tym menej ju dostanes.
Preco?,lebo dobiedzať niekoho silou mocou nema vyznam.
A Sam isto iste vies,ze radu ti nik neda,len ta sklame,lebo štucha do teba
tak ako ta tvoja.
Pisem to tak lebo,ak si sam nevies poradit tu radu nenajdes:),ktorou by si sa mal zariadit...
Vsetko je medzi nebom a zemou.
Prajem ti,zeby si dokazal sa dostat sam k sebe:))
Uvidis,zivot bude krajsi a aj deti Ta budu mat radi.
Úsmev

nelanuska, Ut, 30. 11. 2010 - 14:21

Kým som sa preklikala na koniec..., až ma to unavilo.Zvažujem, či vôbec reagovať? No skúsim.
Som síce žena, no ak by som sa mala prikloniť, aspon čiastočne k nejakej tu vyslovenej rade, tak je to názor na tvoj problém práve tých dvoch mužov čo ti tu radia. Hlavne Luboš môže byť, aspon z časti dobrým radcom pre teba, má to ODŽITÉ a nietto nad dobrú zažitú skúsenosť.
Vlastne z tohto celého tu ani jasne neviem dôvod ochladnutia, alebo nefungovania vášho vzťahu. Čo viedlo k rozchodu? Len "vzájomné ochladnutie, odcudzenie, rozdielne názory na výchovu detí, na trávenie voľného času..."a iné táranice čo sa píšu do žiadosti o rozvod? Alebo už mala tvoja manželka vzťah s tým iným mužom? Je to muž ktorý tiež už mal, alebo má, svoju rodinu-deti? Aký je starý oproti nej, ako je finančne zabezpečený na rozdiel od teba, čo jej z vonkajšieho /hmotného/ pohľadu podľa teba ponúkol viac, ako môžeš ponúknuť ty? Zámerne sa tak pýtam.
Zober si k srdcu Lubošove rady a zameraj sa na deti, na tvoj vzťah s nimi. Sú to malí chlapci, ktorí vás potrebujú plnohodnotne oboch. Ak niekto na teba špiní a pravda to nie je, nevracaj ranu protiúderom, ale naopak, dokáž svojim synom svojimi skutkami že to tak nie je. Snaž sa im venovať čo najviac času, vymýšľaj nové činnosti, pýtaj sa ich kde chcú ísť a čo chcú robiť, plň im ich nenáročné želania...a nespomínaj mamu. Nechaj vyzrieť "kapustu v sude". Určite nerieš s horúcou hlavou rozvod, ale ani slepú nádej si sám nesľubuj.
Ďaľšie rady snáď následne, keď odpovieš na položené otázky.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama