reklama

Mohlo sa nám podariť

Sandruška , 27. 11. 2014 - 19:14

reklama

Ahojťe babule.Z priaťelom sme sa rozhodli,že by sme chceli malého chlapčeka :-) Samozrejme mali sme nechránený sex (giggle) Podla všetkého som mala ovulku 18 tého.Sex sme mali 19 tého.A na druhý den na večer som mala taký hnedkastý výtok ako keby aj trocha krv a hlien.Neviem čo to bolo lebo nikdy som také nemala.Dnes som si robila test a len 1 čiarka tam bola.Možno som si ten test robila skoro.Neviem.Za 5 dní by som mala dostať ms čo velmi dufam,že ma obíde a na teste sa zjavia 2 čiarky.Co si o tom mislíťe za každu radu vám velmi pekne dakujem.


reklama


reklama

gueva, Št, 27. 11. 2014 - 21:25

Tuším som zase otvorila chladničku. B-]

Sandruška, Št, 27. 11. 2014 - 23:31

tomuto komentu moc nechápem (giggle)

anjeli, Pi, 28. 11. 2014 - 14:11

:-D :-D :-D :-D :-D gueva (y) (y) (y) asi máme ten istý typ "chladničky" :-D :-D :-D

Kamila, Pi, 28. 11. 2014 - 08:11

Tehotensky test by mal ukazat spravny vysledok teoreticky tyzden po moznom oplodneni, je velka pravdepodobnost, ze tehotna nie si.

Sandruška, Pi, 28. 11. 2014 - 09:06

Ja viem len akurád som mala plodné dni a ked sme šli na plno tak dufam,že sme sa trafili :-) A mohlo by sa podariť nie?Nejaká nádej tu bude?

aramana, Pi, 28. 11. 2014 - 09:26

jasné že sa mohlo podariť (y)

Sandruška, Pi, 28. 11. 2014 - 09:38

Ešte mám 4 dni do ms a som zvedavá či sa dostaví ano alebo nie.Tak dufam vtom,že sa nedostaví :-) Ale moc si nenamíšlam lebo potom budem len sklamaná.Snažim sa na to nemislieť a nehať tomu volný priebeh.

aramana, Pi, 28. 11. 2014 - 09:46

(y) ano, nemislieť je fajn (y)

Sandruška, Pi, 28. 11. 2014 - 09:49

Pri malej cez den ani nestíham :-D len to dojde na mna večer (heart)

anjeli, Pi, 28. 11. 2014 - 14:12

:-D :-D :-D "nemislime" spoločne :-D

moo, Pi, 28. 11. 2014 - 10:26

kúp si spoľahlivý test (y) niektoré píšu že tehu potvrdia týždeň po snažikovaní ale nije to tak mne jeden test ukázal že nie som iny test je citlivejší a ten ukázal prvý deň meškania

Sandruška, Pi, 28. 11. 2014 - 10:36

Ešte počkám tie 4 dni či pride alebo nie a potom spravím. (clap) konečne

priskaa, Pi, 28. 11. 2014 - 12:02

Sandruška, ale mala by si sa i do slovenskej gramatiky pozrieť, nielen na tehotesnký test, lebo nechcem vedieť, ako Ty budeš učiť svoje deti...

Sandruška, Pi, 28. 11. 2014 - 12:13

Tebe to v podstate može byt jedno. Ja sa do teba a tvojich detí nestarám a tak nerieš moje.A hlupe komentáre si láskavo nechaj pre seba. :-D A ak máš nejaký problém tak si ho rieš a nenavážaj sa do mna.Cez nett sa ľahko píše ;-)

priskaa, Pi, 28. 11. 2014 - 16:47

... čo sa cez net ľahko píše - správna gramatika? Myslím, že portál pre mamy je aj o kultúre. Slušne som Ťa upozornila a nemám k tomu čo dodať. A Ty môžeš mať pokojne iný názor. Prajem Ti veľa šťastia.

Sandruška, Pi, 28. 11. 2014 - 18:05

Sorry je viem,len ja píšem rýchlo a vtedy na to vobec nepozerám či tam mám chyby alebo nie.Nie som tu celý den a ked tak stihnem odpísať tak v podstate neriešim chyby :-) Ale polepším sa jo (giggle)A prepáč,že som ťa tak napadla,ale nervy mám už zo všetkého a som myslela,že podpichuješ ;-) Ešte raz prepáč (heart)

priskaa, Pi, 28. 11. 2014 - 20:57

Ďakujem za pochopenie a aj Ty sa nehnevaj. Nechcela som sa Ťa dotknúť.

Sandruška, So, 29. 11. 2014 - 09:41

:-) Nehnevám sa :-D

Kalea, Ne, 30. 11. 2014 - 23:54

Mohlo sa podariť, aj sa nemuselo podariť, podľa testu sa zdá, že sa zatiaľ nepodarilo.

Sandruška, Po, 01. 12. 2014 - 08:59

Ahoj baby tak sa vám hlásim.Mrchu som dostala ;-( Takže sa nám nepodarilo :-( Teraz mi vedela dojsť aj skor.Som myslela,že ma porazí.

Kamila, Po, 01. 12. 2014 - 09:36

Ono to nie je mrcha, je to menštruácia, ktorá patrí k nášmu telu. A tak ako aj k nemu by sme sa mali správať s úctou a láskou, tak aj k nášmu mesačnému cyklu
Držím palce, aby sa zadarilo nabudúce. Zlosť nie je najlepším sprievodcom.

púpavienka, Po, 01. 12. 2014 - 10:09

No som rada že už skončilo a je na chvíľu pokoj.
Ako píše Kamila ak je menzes pre teba mrcha môže sa stať aj niečo horšie, ono nám to totiž prečisťuje aj telo a dáva život. (sun)

gueva, Po, 01. 12. 2014 - 15:15

Tak ahoj o mesiac a o mesiac, mesiac, mesiac... B-]

anjeli, Po, 01. 12. 2014 - 15:27

:-D :-D :-D si zabila...a inak súhlasím (y) s Kamilou a margori.

Klaudia17, Po, 01. 12. 2014 - 15:46

(y) (y) (y) veru čau bambino o mesiac

Sandruška, Po, 01. 12. 2014 - 16:13

kamila,margori a anjeli máte pravdu ja viem,že ju potrebujeme,ale tak ma mohla obísť na 9 mesiacov :-) Ja len som preto nahnevaná,že je prosto veľa žien čo tužia mať bábo a maju všetko vytvorené aby sa on vedeli aj postarať a zabezpečiť pekné detstvo lenže smola je v tom,že sa im nedarí tak ako aj nám a je takých žien veľa.A také čo si dieťa vobec nezaslužia a také čo ich potom zahodia alebo daju do domovou alebo čo ja viem však dnes je veľa prípadov tak také rodia dobre že ne ako čerešne.A stále toto ma napadne.

Kamila, Po, 01. 12. 2014 - 16:26

Ale ty by si nemala riešiť, súdiť iných, znova je to len o negatívnej energii a ta ozaj nikomu nepomôže a už vôbec nie tebe.

púpavienka, Po, 01. 12. 2014 - 16:58

(y) a doplním Kamilu, neprospeje to ani požehnanému stavu ktorý tak očakávaš. Takže ži život a nerieš nič a príde to vtedy kedy to má prísť.

anjeli, Po, 01. 12. 2014 - 18:35

Pozri sa nato tak, že nie je Tvojou úlohou riešiť, komu to dieťatko "nadelené" je a komu zas nie... zbytočne plytváš energiou na niečo, čo má možno svoj zmysel. Ja som napríklad tretie dieťatko vôbec neplánovala a veľmi ťažko som sa s tým, že čakáme ďalšie vyrovnávala, ale... keď som to "rozdýchala" a ešte mi na ultrazvuku povedali, že to bude tentoraz dievčatko, tak sa situácia v mojom vnútri začala meniť, verila som, že to nejak zvládneme a naozaj to tak je, som úprimne šťastná, že mám dcérku, aj keď som si ju nenaplánovala sama. Pred prvým tehotenstvom som sa aspoň pol roka hnevala každý mesiac, že mám menštruáciu, aj keď som veľmi túžila po dieťatku. Ale zas, vo chvíli, keď som sa prestala umárať nad "nespravodlivosťou" osudu /ako Ty teraz, že niekomu je nadelené, aj keď si neprial a iný túži po bábätku a nemá/, tak sa zadarilo.
Sama si teraz nevieš predstaviť, prečo je to tak ako je... ale ako hovorievam: "Všetko je tak, ako má byť." a nemusím to v danom okamihu chápať a ani sa s tým stotožniť.

Sandruška, Ut, 02. 12. 2014 - 08:42

Máte pravdu.Nebudem sa stým umárať a budem sa sustrediť teraz len na sviatky :-) Na pečenie,upratovanie a na zdobenie :-) A uvidíme čas nám potom potom možno aj bábo prinesie :-) Uvidíme ja nádej nestrácam (heart)

Kamila, Ut, 02. 12. 2014 - 09:00

Držím palce, aby bolo všetko tak ako má byť, prajem krásny predvianočný čas. (sun)

bazilka2, Po, 08. 12. 2014 - 11:08

Ahoj Sandruska,
aj ja cakam na otehotnenie. Teraz cerstvo som vysadila antikoncepciu. A tiez dufam, ze ma menstruacia nenavstivi uz.
Na druhej strane, ak ma navstivi a nebude bejby hned teraz... nebudem vesat hlavu. Vsetko zle je na nieco dobre...
Priklad - moja velmi dobra kamaratka sa s priatelom o babo snazila uz skoro 3 roky. A nic. neustale zapaly, velmi caste a velmi bolestive menstruacie. Tento rok v auguste sa to uz tvarilo, ze mozno tehotna je. priatel sa uz chystal kupovat snubny prsten... No, ale...obcas to ale musi byt... ledva 2 tyzdne po týchto udalostiach sa maldy muz zamiloval do inej slecny. Snazil sa rozist, ale kamaratka to nezvladala. V konecnom dosledku - tehotna nie je, priatel sa s nou rozisiel, kamrataka sa zosypala (nie zo vztahu ako takého, ale bola to posledna kvapka v jej zlozitom zivote. On bol ten, co ju drzal nad vodou..a zrazu odisiel...). Az do takej miery, ze si 3 tyzdne polezala na psychiatrii (dobrovolne s plnym vedomim - vedela, ze je to najlepsie riesnie, inak by spravila "blbsot"). samozrejme natlacili ju antidepresivami. Babenka si oddychla -dovolenku vzhladom k zivotnemu stylu nemala uz niekolko rokov (10?-15?). Takze si oddychla psychicky aj fyzicky. Pustili ju z nemocnice. Tyzden na to sa zosypala fyzicky - zisitli vazny, velmi vazny stav pecene a zlcnika, caka ju operacia, antidepresiva okamzite vysadene. V dosledku týchto zapalov vnutornosti mala aj castu menstruaciu.
chcem tym povedat, ze zle je vzdy na nieco dobre... Keby otehotnela a piratel ju opusti (alebo ma zostat zo sucitu? i ked lubi druhu?) - ziadna vyhra. Antidepresiva zrejme sposobili akutny problem s ostatnými vnutronostami (pecen, zlcnik), takze sa zistilo, aky ma problem a ze ho treba riesit.
Nech je ako chce. Je to ledva par tyzdnov, slecna sa ma velmi dobre, je usmiata, stastna a spokojna ako asi nikdy pred tym. A paradoxne, vdaka negativnym udalostiam v jej zivote...

Co tym chcem povedat? Netreba vesat hlavu... Mozno Teba alebo manzela caka vymena prace, pozicie za nieco zaujimavjesie... Ale riskovat tehotenstvo pocas skusobnej doby... Alebo Vas caka stahovka do lepsieho byvania.. Alebo, alebo, alebo... Nech je to alebo akekolvek, caka Ta nieco lepsie. Resp. je nejaky dovod, preco nie si tehotna uz dnes, ale budes az casom ;-) Drzim paste, nech ziadne alebo uz nie je, a nech sa Vam zadari co najskôr mimco (flower)

Kamila, Po, 08. 12. 2014 - 12:01

Veru o zlozity pribeh si sa podelila. Ano, obcas je to zle na nieco dobre, vacsinou na to pridemem az s odstupom casu. Kamaratke prajem vela zdravia a radosti zo zivota.
Na tvojom mieste by som si ja osobne dala najprv pauzu po antikoncepcii, aby sa organizmus trosku zmobilizoval, ocistil, az tak by som sa pokusala o babatko,a le je to tebe. Drzim place aby vsetko bolo tak ako ma byt.

bazilka2, Po, 08. 12. 2014 - 16:52

Hej, mas pravdu. Mala by som... Ale ono to vzniklo mierne neplanovane povodne, a uz sme to nechali na prirodu... Sla som na par dni mimo domu a zabudla som si antikoncepciu. Takze mozno uz "zarobene" je, a mozno nie... Predbezne to nechávame na prirodu. Sama ukaze svoju silu. Ci mam alebo nemam byt tehotna. Najme obaja s priatelom nemame inu alternativu ochrany. Kondomy obaja pouzivame neradi. Prerusovanie nam tiez nevyhovuje. Zvazovala som capiky, ale z teorie do praxe zatial nepresli (giggle) Tesim sa na mimco, tak sme si povedali, ze to nechame tak. Gynekolog povedal, ze je to OK. Tak som viac naklonena jeho nazoru...
Nepytala som sa ho, ale mozu vzniknut nejake komplikacie, keby som otehotnela hned po vysadeni antikoncepcie. Ci je to "len" o adpatabilite organizmu?
A za kamaratku vdaka, poznam ju cez 10 rokov. A to som s nou jeden cas byvala v podnajme... A takuto spokojnu a stastnu som ju este nevidela (clap)

Kamila, Po, 08. 12. 2014 - 17:06

Nemyslim komplikacie. Len osobne beriem tak, ze antikoncepcia je dost velky zasah do zenskeho oragnizmu a nase telo by malo dostat chvilu casu aby sa dostalo do normalu, pred dalsou zatazou a trochu aj precistilo ...

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama