reklama

Co by mal mať???

Pridal/a sonia dňa 21. 03. 2009 - 20:54

reklama

Co by mal mat ideálny chlap - aké sú podla vás tie top vlastnosti??? Okrem toho že by nás mali milovať a ctiť Zlomené srdce ...? U mna na prvom mieste by mal byť gentlemen,sebavedomý,milý,citlivý a príjemný...Mám taký pocit že niektoré povahové vlastnosti sa časom u muža menia - určite ale aj u žien...Ja ked sa v spomienkach vraciam späť k obdobiu ked som ešte len chodila s mojím mužom - milovala som na nom všetko,od výzoru až po jeho správanie - jeho úsmev,jeho vyjadrovanie,jeho sebavedomie,jeho milotu a samozrejme aj jeho koníčky...Ale časy sa menia,mám taký pocit že časom sa niektoré pozitívne vlastnosti strácajú alebo menia???Neviem...Kedysi mna vedel tak rozosmiat že mi až slzy tiekli - teraz sa väčšinou smejem len na vtipoch v TV alebo na internete...Kedysi ked sa na mna usmial,bola som v siedmom nebi - teraz sa na mna usmieva iba ked niečo potrebuje...Kedysi sa mu pri pohlade na mna rozžiarili oči - teraz sa mu rozžiaria maximálne vtedy ked mu vychádzajú výsledky v tipovaní...Náladovost je každodennou súčastou nášho života...Jeden den mna ide zjesť z lásky a na druhý den mu vadí len to ked nie sú umyté riady od večere /a bez štipky lásky v hlase mi to dá aj na javo/...Aby som to ale vyvážila - nikdy mna neudrel,nikdy mna nepodviedol a je živitel rodiny...No kto sa v nich má vyznať???Máme ale syna /krásneho,šikovného,zdravého/ a na toho sme pyšný obidvaja rovnako Zlomené srdce ...Snažím sa ho vychovávať podla najlepšieho vedomia a svedomia,aby bol z neho muž so správnym srdiečkom - až čas ukáže či sa mi to podarilo...Napriek všetkému čo som napísala môjho muža milujem Zlomené srdce a viem že aj on mna Zlomené srdce - aj ked je to niekedy ťažké - ale je to život! Slnko Kvietok Slnko


reklama

reklama

lusesita, So, 21. 03. 2009 - 23:54

Sonicka Kvietok idealny chlap neexistuje,tak ako aj zena nie.Neviem,kolko rokov ste manzelia,ale je to prirodzene,ze sa nasi muzi pocas zivota v manzelstve menia rovnako, ako aj my zeny-snad rozdiel medzi nami je vsak v tom,ze zeny tuzia po partnerovej laske,prejavoch,citoch castejsie-aj po rokoch spoluzitia,nielen v zdravi,mladosti a radosti,ale aj v starobe- nemoci a chudobe-tak ako sme si to povedali pred oltarom alebo na urade v den svadby.Kazdej z nas to nevyjde,Plačem ale ako moja mami hovorieva:....ani jeden to nema na cele napisane- aki bude po svadbe a co sa z neho vykluje aj pocas zivota.....a to je to velka skoda..este to by mal niekto vymysliet,ked vymysleli "mobily" a tie "chytronky"...(Microwlnky-lebo sa v nich jedlo chytro uvari)ÚsmevChichocem sa
... myslim vsak,ze ty mas to "velke stastie",ze mas vlastne vsetko..zdraveho a krasneho syna,milujuceho manzela-aj ked obcas naladovehoSmútok tak ako aj ja,Mrkám aj u nas su burky a mrzute nalady a ja pocitam do desat- ako pri malych detoch,no ked je u nas slnecno,tak na tie mraky zabudneme.Ja mam to stastie,ze ma vie rozosmiatVeľký úsmev este aj dnes a obcas sa nam obom zda,ze mame o tych par striebornych menej.Jeden takytoZlomené srdceokamih vymaze vsetky nepodstatne nedostatky a nezhody. Zelam ti vela lasky,radosti a rodinne stastie Úsmev Slnko

sonia, Ne, 22. 03. 2009 - 12:04

No krásne si to napísala,dakujééém Kvietok Kvietok Kvietok ...A samozrejme je to čistá pravda,len ja som taká naivka že si myslím že to bude stále také ako na začiatku Chichocem sa ,a ono to proste nejde...Aj tí chlapi /silnejší a "tvrdší"/ majú občas slabšie chvílky a ako si krásne napísala pri tých slnečných dnoch zabudneme na tie zamračené...Kvietok Zlomené srdce Kvietok ...

mischel, Ne, 22. 03. 2009 - 13:53

Kazdy clovek sa pocas zivota meni zalezi na stupni jeho inteligencie a mozno aj vedomosti.Ohladne idealneho muza- ide o to aby ho uspechy ale aj neuspechy tlacili dalej aby stupal a neklesal.aby sa poucil z vlastnych chyb a aby bral zodpovednost za svoje rozhodnutia.a ked sa ma hadat s vlasntou zenou, nech je to rychlo a nech sa zase udobria.kazdy sa hadame rozdiel je v tom ako a ako dlho.aby mal z deti radost a nie olovo na nohe aby ho zenina laska hriala a neutlacala a aby miloval celym srdcom bez toho aby za to nieco chcel.a vela inych veci.idealny muz je pre kazdy zenu iny.

jamama (bez overenia), Ne, 22. 03. 2009 - 15:43

boze dobry-kedysi ked som sa vydavala,myslela som ze to bude na cely zivot.mala som ho rada-jeho nazory postoje...a casom,no skoda slov!okolnosti,kamarati,a priznam sa ze aj moja neochota akceptovat slovko prepac po jeho slovnych vypadoch hlavne v alkoholickom opojeni.Napr.vecer aj v noci-pohoda,rano pri mojom odchode do prace"prosim omocim s prstek v tvojej jaskynke,budes tak cely den pri mne"..poobede pridem domov,jeho nikde za chvilu dokvitne v nalade,nieco sa povie,vzapäti jeho nervy a to som nepocula vyraz ktory by mi neadresovalaj s komentarom kde som bola a s kym...na druhy den vraj co sa na mna nedivas,ospavedlnim sa ti "tak prepac",.este si zduta?ved som sa ospravedlnil...takmer 15rokov dokola s obmenamy.fyzicka bitka nie ale doslo to az tam kde som nechcela.jednoducho sa prepilo manzelstvo!je toho viac a mam dojem ze mnohe to poznaju.Plačem

sonia, Ne, 22. 03. 2009 - 16:23

No je to tak,niektoré musia znášať krivdy a neprávosti od svojich manželov - nemajú iné východisko,majú deti,sú kolkokrát existenčne závislé od mužov...Kolko mužov v mojom okolí sú alkoholici,ktorí sa opíjajú denno denne a je im jedno že tie peniaze čo prepijú mohli dať radšej svojim vlastným deťom...Sú to bezcharakterní úbožiaci...

babka Betka, Ne, 22. 03. 2009 - 16:37

Všetci muži hľadajú ideálnu ženu, bohužiaľ vždy až po svadbe. Ja, som pre toho svojho, ideálna, Tak isto je on môj, ten naj... Škoda , že je tých milých , ideálnych mužov, tak málo.Nehovorím , že by mali ostať princom na bielom koni,ale akosi sa z nich vytratila úcta, láska.Viac pre nich znamená kamarát ,krčma.Lebo domá má ukričanú ženu a vrieskajúce deti. A nemá pokoj.Pred svadbou, ale to nechcel??Tie deti , sú tak isto aj jeho. Áno Jamama, poznala som to až veľmi dobre.15 rokov, som trpela tie jeho fyzické násilia ,jeho pitky akože, kamošky.Až keď musel ísť do väzenia, som sa oslobodila. Teraz ja, mám krásny život,princ na bielom koni to niejeChichocem sa nemáme auto, ale je to ten najúžastnejší muž na zemi. A ex??? Chodí z väzenia do väzenia.Aj teraz, je po ňom vyhlásené pátranie.Našťastie sme od toho všetkého dávno uchránené.Zlomené srdce

aretta, Ne, 22. 03. 2009 - 18:27

Ideálny chlap je ten môj Zlomené srdce. Teda aspoň pre mňa Mrkám. Má síce svoje muchy, ale tie mám aj ja. Sebakriticky priznávam, že ich mám asi viac Smútok. Aj ked nás momentálne kríza zráža k zemi, (nechceli sme totiž hrať škrečka v kleci a tak sa hráme na vlastnom podnikateľskom piesočku)máme jeden druhého. On je večný optimista, aj ked ja si vyberám okno z ktorého skočiť Pohoda. S kľudom zájde do lekárni kúpiť magnézium na nervy a krásne zabalené mi ho podaruje. Rozosmeje ma aj ked nechcem. Je super ocino, s našim dnes už dvojročným drobcom kecal aj ked ja som bola presvedčená, že sa baví s mojim žalúdkom Veľký úsmev. Má jednu chybu, je až veľmi poctivý. V podnikaní sa to žiaľ nenosí a tak často robíme nedobrovoľnú charitu. No a že zvláda aj moje puberťáčky z prvého manželstva, klobúk dolu. Jednoducho on je manžel, akého by som dopriala každej správnej babe. Ale kočky, od neho ruky preč Vyplazený jazyk. Tá zúrivá baba, čo okolo neho krúži, to som ja Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

matam, Ut, 24. 03. 2009 - 16:05

moooj je idealny - pre mna... pretoze som si dobre vyberala Chichocem sa teraz uz len dufam a verim ze sa nikdy nezmeni - teda v tych pre mna dolezitych veciach... Zlomené srdce

sonia, Ne, 22. 03. 2009 - 19:48

Aretta,peknééé,prajem ti aby ti to ešte dlho tak krásne fungovalo...Kvietok ...Na vzťahu je potrebné pracovať a evidentne sa to oplatííí...Úsmev Mrkám Úsmev

aretta, Po, 23. 03. 2009 - 14:43

Dakujem Soni Úsmev. Snažíme sa obaja a už aj náš dvojročný gavalier sa zaúča. Dnes ráno prišiel ku mne, že maminka má čečiku a pohladkal ma po tričku zo sekáča Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe. Jednoducho, čo sa za mladi naučíš a na mamine vyskúšaš, v puberte a neskôr ako by si našiel Mrkám Mrkám Mrkám

GinaLisa24, Po, 23. 03. 2009 - 20:17

no tak veru v tom si neni sama,u nas je to tak isto.Denno denne hadky koli malickostiam,casom ti zacnu na nom vadit veci,ktore pred tym (pred svadbou) este neboli,ked dojde domou z prace naje sa a sadne si ku telke a pozera jeho magazin o autach,stojis medzi dverach a pitas sa sama seba,kde sa ta laska pominula?je este nieco medzi nami?ake ja to,ked sa milujeme teraz a ake je to, ked sme sa predtym milovali,ked ma bozkava,ci je to este stale take romanticke ako pred tym.Mas pocit,ze ked snim hovoris o veciach,na ktorych ti zalezi,ze ta len jednym uchom pocuva a druhym vsetko ven vychadza,ked od neho v domacnosti aspon nejaku pomoc uvitas,ta vysmeje alebo povie-hej,hej neskor-a na to aj tak zabudne,sa citis ako upratovacka pre niekeho a aj ked nieco uprace,musi pri tom jajkat ako napr:nemohla si to uz sama urobit?musim este aj zenske prace vykonavat?-mas pocit,ze kazdu sekundu musis vybuchnut,ASI TAK NEJAK TO BEZI PO PAR ROKOCH MANZELSTVASmútok preto sa casto stava,ze zeny ktore sa citia nepochopene,nepocuvane,atd,potiahnu za vsetkym ciaru mavnu rukou a ziju radsej sami pre seba(brokenheart) preto by sa malo vela zmenit ale im-muzom-natom asi tak nezalezi,len potom sa chystaju za hlavu,ked je uz neskoroPrekvapenie

georgina, Po, 23. 03. 2009 - 20:34

GinaLisa, prečo si myslíš, že chyba je len v tvojom manželovi?

GinaLisa24, Ne, 05. 04. 2009 - 14:16

heh na tuto otazku ti nemusim odpovedat,ja si svoju ulohu manzelky plnim,ak si presne citala co som pisala,sa nemusis pitat taku ... otazku.Alebo si studovala psychologiu?Prekvapenie

lydusha (bez overenia), Ne, 05. 04. 2009 - 14:46

Pretoze vo vztahu su " na vine" vzdy obaja...ked nieco skripe, nie je to LEN vec jedneho, nie je len jeden "vinny". Este by ma zaujimalo, ked sa mozem opytat, co je to uloha manzelky a ako vies, ze to, co ty povazujes za plnenie si manzelskych uloh, je priorita aj tvojho manzela.

sonia, Po, 23. 03. 2009 - 20:35

Presne...je tam už tá určitá istota,muž si je tou ženou istý /ved kde by šla - vo väčšine prípadov/...Nemusí už bojovať o nu snažiť sa lebo už ju má denno-denne doma...Berie to ako samozrejmosť - servis okolo domácnosti,detí a samozrejme aj okolo seba...Aj ked tam je stále láska,je to už iný druh ako na začiatku vzťahu...A čo je zaujímavé,a čo som počula aj od iných,že to čo sme pred svadbou na partnerovi milovali, počas spolužitia, nám to ako jedno z mnohých vecí prekáža asi najviac...lebo samozrejme chodenie a spolužitie je obrovský rozdiel...Slnko Kvietok Slnko

lusesita, Po, 23. 03. 2009 - 21:24

....zienky pohrozte sa im s vymenou manzeliekChichocem sa -prave pozeram na markize....Úsmev
nie...ale vazne,naozaj je to vsetko o velkej tolerancii a pochopeni a hlavne vydrzi....keby sme hned pozliepali vsetky idealne vlastnosti z viacerych muzov a vytvorili z nich jedneho aj tak by to asi nefungovalo,lebo kazde obdobie zivota jekazdodennou "skuskou vo vztahu" pre oboch partnerov.Ja tvrdim,ze niektore zeny maju skratka "stastie" na partnera a ine "smolu"-prave sa v tej vymene na jedneho pozeram......

sonia, Po, 23. 03. 2009 - 21:40

Lusesitka,pozerala som tú výmenu na Nove a naozaj si potom poviem že som šťastná čo mám doma...Ved to čo som tam videla,tak ten môj je oproti jemu "poklad"...Ale môj by do takéhoto niečoho nikdy nešiel...a vlastne ani ja...Ale tá veta čo si napísala,že : Keby sme pozliepali všetky ideálne vlastnosti z viacerých mužov a vytvorili z nich jedného aj tak by to asi nefungovalo,lebo každé obdobie života je každodennou skúškou vo vzťahu pre oboch partnerov...Áno ...súhlasím...Slnko Kvietok Slnko

GinaLisa24, Ne, 05. 04. 2009 - 14:23

hej pekne by bolo keby to zebrali vazne ale realita je inaMlčím

sonia, Po, 23. 03. 2009 - 20:37

No vidíš Georgi,ani jednu z nás nenapadlo že chyba by mohla byť v nás...Úsmev ...asi ju tam nevidím...

georgina, Po, 23. 03. 2009 - 20:48

Vieš, Sonia - som vydatá vyše 20 rokov. Samozrejme, že je ten vzťah už podstatne iný, ako za slobodna. A ani mi to nepripadá zvláštne. Mali sme 18 rokov, keď sme sa spoznali, teraz máme po 40-tke. Máme dve deti. Všeličo sa zmenilo a my sme sa zmenili tiež. Ale celý ten čas sme si jeden druhého vážili, pomáhali si a snažili sa druhého chápať a tolerovať. A aj keď boli krízy (asi to bez nich nejde v žiadnom vzťahu), láska medzi nami stále je. Taká - zrelšia...

Myslím si, že na tom, ako vzťah vyzerá aj po rokoch, majú svoj podiel zodpovednosti obaja partneri... A nie je jednoduché "ustrážiť" si hlavne to vzájomné pochopenie a toleranciu....

sonia, Po, 23. 03. 2009 - 21:10

Nooo,ja mám za sebou iba osem rokov a ked si predstavím kolko roboty mám ešte pred sebou,noooo...Úsmev Chichocem sa Mrkám Vyplazený jazyk Úsmev

lusesita, Po, 23. 03. 2009 - 21:33

....sonicka tak ho co najviac mojkaj,chval,kedykolvek prejavuj svoje city, tuzby a vsetko ostatne,co tebe od neho chyba a uvidis,co sa casom z toho vyvinie.....Úsmev

sonia, Ut, 24. 03. 2009 - 07:53

Ked niekedy ma tak na...ie Chichocem sa ,a ja by som ho mala za to ešte objať ?!?Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk ...A keby som sa už aj náhodou premohla bude sa na mna pozerať že či mi náhodou ...netoto...Úsmev Mrkám Úsmev ...Slnko Kvietok Slnko

georgina, Ut, 24. 03. 2009 - 08:02

Hm, Sonia - a čo robíš vtedy, keď ťa manžel nas...nasrdí?

sonia, Ut, 24. 03. 2009 - 14:54

Noo, to záleží od konkrétnej situácie,nálady,atmosféry atd...Niekedy ked je človek povedzme nervozny,podráždený neovláda dostatočne svoje emocie , stane sa že dosť zanietene si každý obhajuje tú svoju pravdu...Ale na druhej strane ked som momentálne spokojná,vyrovnaná a šťastná tak mna len tak lahko niečo nevytočí a nerozhádže a dokážem veci riešiť s humorom a nadhladom...Ciže nedá sa na to jednoznačne odpovedať...Ale samozrejme človek celý život pracuje na svojom sebaovládaní a kontrole aj ked niekedy sa mu to vymkne spod kontroly...ale ak je to v norme,tak sa nič hrozné nedeje...Slnko

lusesita, Ut, 24. 03. 2009 - 15:01

.....u nas je to tak isto...Úsmev

georgina, Ut, 24. 03. 2009 - 15:12

Ale, jasné, že asi v každom partnerstve občas zahrmí, zablýska sa...

Vieš, mňa zaujalo, čo si napísala vyššie - že partner berie veci ako samozrejmosť... Myslím si, že v tom je pes zakopaný.
Žena si myslí, že keď robí všetko, čo sa od nej očakáva úplne samozrejme (upratuje, varí, perie, stará sa o deti, chodí do práce...), tak to niekto aspoň ocení. No - ale neocení... Lebo je to samozrejmé...

A ďalšia vec - málokto si uvedomí, že mu do hlavy nik nevidí. A že kým nepoviem, čo tam nosím - tak to viem len ja...

Nech to obraciam, ako chcem - stále mi vychádza z toho len jedno. Treba komunikovať, komunikovať, komunikovať...

sonia, Ut, 24. 03. 2009 - 15:41

Vieš Georgi,môžeš niekedy komunikovať kolko chceš ked to ten človek nechce pochopiť - tak proste nechce a ty s tým neurobíš nič...Na druhej strane si myslím že tá komunikácia a vela vela lásky je naozaj vo vzťahu velmi dôležitááá...Slnko

lusesita, Ut, 24. 03. 2009 - 15:46

soni-geo tusim sme obe narazÚsmev SlnkoSlnko Slnko posielam vam obom slniecka,lebo u nas je momentalne total tma vonku a ja musim s nasim havom von,tak sa idem ozmyvat a vyfukatChichocem sa Chichocem sa

lusesita, Ut, 24. 03. 2009 - 15:40

...to mas pravdu Georginka,je to vsetko o tom, aby si to obaja povedali,ako a co im vadi,pripadne trapi,chyba a podobne,ale u nas je to tak,ze na tu vhodnu komunukaciu musim vybrat vhodny casÚsmev prave vtedy,ked on ma burlive ci stresove obdobie,vtedy netreba prikladat polienka,nechat to odozniet a potom v pokoji sa porozpravat,my taketo strety riesime vonku ..na neutralnej pode..Chichocem sa,lebo ako som tu uz spominala,zije s nami moja mami a ta by pripadne hadky niesla ovela tazsie ako ja-myslela by si totiz,ze to je koli nej....stari ludia su viac vnimavi a citlivi na taketo veci...presne ako detiSmútok Kazdy sme ine znamenie,ina povaha-ale protiklady sa pritahuju nie?Úsmev a s mojim muzom si velmi dobre rozumiem,ale tie jeho obcasne nalady tiez nemam rada, no chapeme sa a navzajom tolerujeme,ved laska aj v obcasnej nepohode vsetko prekonaÚsmev Slnko

sonia, Ut, 24. 03. 2009 - 15:47

Aj my sme každý iné znamenie Mrkám - tak potom sa asi aj my priťahujeme Chichocem sa ...To s tými starými ludmi je pravda,ako s deťmi - najlepšie to je naozaj riešiť mimo...Úsmev

georgina, Ut, 24. 03. 2009 - 16:04

Sonia, Lusesita, pravdaže nemá zmysel niečo "lámať cez koleno". Keď muž nechce - tak sa môže žena aj na kocôčky pokrájať a nič si nepomôže...
A nevidím na tom nič zvláštne.
Práve naopak - zvláštne sa mi zdá, ak chce jeden druhého k niečomu nútiť a zmanipulovávať ho rôznymi technikami. Takmer vždy je to totiž cesta do pekla.

Aj muži majú svoje dni. A každá rozumná žena sa podľa toho zariadi - zahryzne si do jazyka a nechá to dočasne tak.
A každá rozumná žena, keď je sama podráždená a nervózna, POKOJNE povie svojmu partnerovi: "Vieš čo, zlatko? Nedráždi hada bosou nohou. Vtedy a vtedy som ťa nechala na pokoji, lebo si to potreboval - teraz to potrebujem ja, tak to rešpektuj, prosím."

A potom si to všetko vydebatovať vtedy, keď majú obaja partneri chuť a vôľu.
Keď sa totiž cez všetko len mlčky prejde - každý partner si vydedukuje svoje vlastné dohady, na ktorých potom stavia ďalšie dohady...
A po nejakom čase partneri zistia, že si vôbec nerozumejú...

Natinka, Po, 23. 03. 2009 - 20:54

coby mal mat????? Velky penis...
staci nie???

Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev

sonia, Po, 23. 03. 2009 - 21:04

Už som si myslela že sa nestavíš /na návštevu/ Chichocem sa ...Tak my tu takú vážnu tému preberáme a nižeho...Ten penis je možno najdôležitejší u teba,no u nás je na prvom mieste niečo inéééé Mrkám Chichocem sa Veľký úsmev ...

Natinka, Ut, 24. 03. 2009 - 09:30

to bol zaaaaaaaaaaaaaaaaaaartPrekvapenie Mrkám

sonia, Ut, 24. 03. 2009 - 14:41

Ved ja viéééém...Úsmev Mrkám Úsmev

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama