reklama

Adopcia v Británii

Erkočka , 17. 09. 2012 - 02:48

reklama

Prosím Vás, prečítajte si to, som zaspatá, teraz sa ukončila diskusia na TV JOJ. Ako by sme vedeli pomôcť tejto rodinke? Smútok Ďakujem

http://udalosti.noviny.sk/pochybne-adopcie-deti/16-09-2012/stretnutie-d…


reklama


reklama

nohopes, Po, 17. 09. 2012 - 08:17

aj ja som to kukala som vrcholne zhnusena z anlicka je to nahlavu aby brali rodicom deti a hned ich dali na adopciu Plačem Plačem Plačem

ajkapp, Po, 17. 09. 2012 - 08:32

Nepozerala som diskusiu až do konca, ale aj z toho, čo som videla, som bola zhrozená. Ako sa môže niečo také v dnešnej dobe stať? Ešte teraz mám husiu kožu, keď si predstavím seba na mieste tej matky, asi by som sa zbláznila. A ona obdivuhodne bojuje o svoje deti. Nechápem, ako je to možné, že dajú na adopciu bez súhlasu rodičov deti z inej krajiny? Také malé deti a bez matky. Rada by som pomohla, ale neviem, ako...

val, Po, 17. 09. 2012 - 08:36

najsmutnejsie je ze nase urady im mohli pomoct ale jednoducho nekonali!!! Videla som len reportaz na diskusiu po nej som uz nemala silu. Ako bolo povedane je to "biznis jak svina" masineria socialne systemu anglicka je neuveritelna, vsetci to vedia nikto s tym nic nerobi. Verim, ze sa podari dostat chlapcov spat, media su v tomto dobrym nastrojom. Ako mozeme pomoct my obycajne mamy ? Snad len vyjadrit podporu Ivane na socialnych sietach, tu unas na NM a mozno peticia? Neviem som z toho riadne rozhodena (brokenheart)

mnnaaauuu, Po, 17. 09. 2012 - 09:52

Je toto fakt v dnešnej dobe možné???
Až mi zimomriavky naskočili, keď som si to predstavila... Niečo strašnééééééééééé Objímam Objímam

val, Po, 17. 09. 2012 - 10:28

kto ste na FB podporte ju v skupine Bez deti neodidem Zlomené srdce

fantika, Po, 17. 09. 2012 - 10:31

uz sa stalo..je to celé hrozné.. Smútok

gabka2, Po, 17. 09. 2012 - 11:45

Podporené a čo ďalej? Poznala som sa s Ivanou, šokol ma jej súčasný stav a nielen jej, ako som počula v reportáži, prosím, ak viete niekto poradiť čo by sa dalo ešte podniknúť, poraďte.

dulka, Po, 17. 09. 2012 - 11:04

Pozerala som to včera a zdalo sa mi to priam neuveriteľné, ako jeden systém dokáže zničiť fungujúcu mladú rodinu.
Bohužiaľ, neviem, či my môžeme nejako pomôcť (na FB nie som). Pomôcť môžu asi už len kompetentní, ktorí boli včera v diskusii.
Ja verím, že Silvii jej deti vrátia. Ale nikto jej, ani deťom nevráti tie dva roky, ktoré spolu nemohli plnohodnotne prežiť. Je to veľmi, veľmi smutné.

valigurka, Po, 17. 09. 2012 - 12:25

Na FB som citala pokus o demonstraciu - myslim si, ze ked sa mamicky dokazu spojit a urobit akciu Mila pre mamy, urobit stretnutie cukrarok, tak si myslim, ze by sme dokazali urobit aj protest pred britskou ambasadou. A nielen pred nou - kde su nasi poslanci, ktorych sme volili pre nasu podporu - treba ist pred parlament a bojovat - moze sa to stat hociktorej z nas. Kto vie, kam ho nohy a situacia zanesie...
Plačem

gabka2, Po, 17. 09. 2012 - 14:23

Áno, zajtra 18.9. o 16.00 sa pred ambasádou UK v Bratislave koná demonštrácia.

andrea11, Po, 17. 09. 2012 - 18:09

Musim vas trochu schladit. V anglicku neodoberaju deti rodicom,akoze kauza anglicke urady odoberaju deti hromadne slovenskym rodinam,preboha,nic take sa nedeje.

Odoberaju deti rodinam,slovenskym alebo hociktorej druhej krajiny,ked sa o deti nestaraju alebo rodicia sa nedokazu postarat. A ide o velmi dlhy a prepracovany proces a k tomu,ferovy,v zaujme dietata. Jasne,s dietatom sa potom nemozu vratit na slovensko,DETI su chranene anglickym zakonom,tu sa narodili alebo prezili istu cast zivota a krajina DETI chrani.

Isteze,stane sa aj vynimka,pripad jeden z tisicky,ked boli rodicia nepravom obvineni napr z tyrania dietata-malo na sebe modriny,rodicia bitku popierali,dieta im odobrali a casom sa ukazalo,ze dieta ma vrodenu chybu- modriny sa mu robia uz pri dotyku reaguje citlivo a robia sa mu modriny. Takito rodicia sa nevzdavaju,daju na sud a dokazu pravdu. A zase,ferovostou anglicka,dostanu neuveritelne odskodne

dzermil, Po, 17. 09. 2012 - 18:28

Andrea asi si nevidela tento konkrétny príbeh včera na Jojke. Asi by si pozmenila názor. A prosím ťa, aké je podľa teba férové odškodné. Dva roky, ktoré sa matka nemôže starať o svoje vlastné malé deti ... žiadne odškodné sa mi nezdá férové Plačem

nicebosorka, Po, 17. 09. 2012 - 18:34

Áno Tlieskam ...je to na zaplakanie nad takou "FÉROVOSŤOU" ! Plačem

andrea11, Ut, 18. 09. 2012 - 09:25

Jasne ze ziadne odskodnenie nie je ferove,pokial sa jedna o toto. Chcela som tym povedat,ak sa stala chyba,poskodeny v anglicku dostane svoje odskodnenie za citovu ujmu,ktora mu bola sposobena. Komplet s ospravedlnenim.

val, Ut, 18. 09. 2012 - 14:00

dokument som videla, ja osobne som nahnevana na slovenske urady, ktore mohli konat v tejto veci a nekonali. To ze deti nemas dva roky ti nenahradi nic, ani ospravedlnenie ani peniaze. Takto prisne social system pracuje kvoli dvom smrtelnym pripadom deti, v tomto pripade padlo aj podozrenie, ze deti boli vzate na objednavku, nehovoriac o tom ze jedno vzate dieta "zivi" retazec pracovnikov.

modrypondelok, St, 19. 09. 2012 - 19:35

Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam
Nevidela som reportaz, pripad poznam len z tlace.Odhliadnuc od ukonov anglickych uradov, pytam sa Hambím sa Hambím sa Hambím sa Hambím sa Hambím sa Hambím sa
kde boli kompetentne slovenske urady?! Smútok Smútok Smútok

nicebosorka, St, 19. 09. 2012 - 19:43

reportáž sa bude opakovať dnes večer na jojke, ale je aj dole, dala som naň link včera v noci...

nicebosorka, Po, 17. 09. 2012 - 18:32

škoda, že už nie sú na youtube videa, chcela som ti tu linknúť tú reportáž z JOJ, aby si videla aké je "FÉROVÉ" to Anglicko! Pohoda

andrea11, Po, 17. 09. 2012 - 23:42

Reportaz som nevidela,to je pravda. A idem precitat link od Geo

andrea11, Ut, 18. 09. 2012 - 00:19

Podla mojho nazoru je tento clanok velmi jednostranne napisany,nie je objektivny. Niektorym veciam je
tam dokonca tazko uverit,napr.tlmocnika vo vsetkych jazykoch tu
standardne poskytuju uplne vsade,este aj u zubara mozete mat tlmocnika na telefone,pokial potrebujete. Tejto casti,ze ju nutili hovorit s detmi po anglicky,uplne neverim.

Styl,akym napisali SS /esesaci/ a system,ako slovensky clanok popisal,ako to udajne funguje,co k tomu dodat- je stylizovany vykreslit organizaciu,ktora chrani deti ako bandu gestapa,ktorej sa nikto neubrani,ked prejde cez prah vasho domu.

Kto ich nechcel rozviest a preco je jej muz oznacovany za nasilnika,ked bol uznany nevinnym?

/nemam kurzivu-citujem/- ....socialni pracovnici....mozu pouzit akykolvek argument,aby dieta nemuseli vratit rodicom....
-takzvani socialni pracovnici nemaju ziadny umysel rozbijat rodinu,su na to,aby chranil deti. Aj ked pravda,mozu sa mylit.

Podla mna cely tento pripad je rozporuplny a sama neviem,comu verit. Socialni pracovnici sa mohli pomylit/sanca jeden zo tisic/ alebo nemuseli.

staronova (bez overenia), Po, 17. 09. 2012 - 19:05

Dievčatá,prosím neviem nájsť príčinu, prečo im tie deti sociálka odobrala?

staronova (bez overenia), Po, 17. 09. 2012 - 19:25

Dakujem.... Plačem

Chobotnička, Po, 17. 09. 2012 - 20:22

Pozerala som to do konca a je mi z toho zle a nechápem, ako sa môže také niečo vôbec stať. Plačem Samozrejme aj keď neviem pomôcť, držím mladej rodinke všetky palce, aby boli opäť spolu so svojimi synčekmi. Dnes aj v správach hlásili, že za touto rodinkou stojí obrovská masa ľudí a rozhýbavajú sa aj tí, ktorí už mali pomôcť dávno, naši politici. Monika Beňová vraj už oslovila listom anglické úrady, aj iní už konajú a zajtra sa uskutoční v Británii kráľovský súd, ktorý má rozhodnúť , či deti dajú na adopciu, alebo nie. Vraj toto bude najťažšia noc mladej maminky. Tak jej držím s vami palčeky, aby sa čoskoro ich smutný príbeh skončil ich spoločným príchodom domov ,na Slovensko. Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce

andrea11, Ut, 18. 09. 2012 - 09:27

Zamysleli ste sa niekto nad tym,ze co ak je to pravda,obvinenie zo zneuzivania?hm?

matafix75, Ut, 18. 09. 2012 - 09:58

hovorila si o férovosti,súd nepreukázal jeho vinu- nežijú spolu už dlhší čas a deti napriek tomu nevrátili a boli dané na adopciu.

andrea11, Ut, 18. 09. 2012 - 10:25

Mas pravdu,to je fakt. Zaujimalo by ma,aky dovod maju sudy na to,ze deti stale nevratili,to my ale nemame ako zistit.

púpavienka, Ut, 18. 09. 2012 - 11:15

Ak bol aj na detektore lží a aj sud ho oslobodil tak zrejme sa mohli pomýliť a nie to prvý prípad, keby sa také niečo stalo.
Vidíš aj to SS je naozaj pomenovanie inštitúcie a nie je to gestapo ako si to nazvala ty, takže zrejme tiež nemáš dobré informácie.
Ja tv nemám, no snažila som si o tom niečo prečítať.
Nezdá sa mi, že by išlo zo strany rodičov o podvod a keby aj mali pravdu sociálni - matka deti už dva roky nežije v spolu s ich otcom.
Všetko ukazuje na veľkú kauzu a ukážku byrokrácie a veľkej angažovanosti nejakého jedinca, ktorému zrejme tiež o niečo išlo - vid fotky, ktoré nemohli byť a boli aj stiahnuté.
Držím rodinke palce, aby všetko dobre skončilo a oni mohli byť spolu. Objímam

matafix75, Ut, 18. 09. 2012 - 11:24

právnik tam vravel o desiatkach rodín ktoré přišli podobne o deti,toto asi nie je pochybenie úradov ale dobrý biznis pár ľudí.

Ariesa, Ut, 18. 09. 2012 - 11:25

andrea, kamaratka mala potahovacky s uradmi. dieta bolo chore, sli k lekarovi, predpisal lieky. po desiatich dnoch sa nezlepsovalo, choroba pretrvavala, sli k lekarovi znovu. ten matku nahlasil, ze je "sibnuta" a vymysla si choroby. 3 roky ich riesila socialka, rodina psychicky na dne, stale im hrozilo, ze deti vezmu. proste s tym treba nieco robit.

magic, Ut, 18. 09. 2012 - 11:57

co si spominam, uz ked som mala mozno 12 rokov a prvy raz sa zacala ucit anglictinu, tak nasa ucitelka spominala ako zaujimavost, ake je tam postavenie deti - ze ich rodicia nesmu telesne trestat (u nas vtedy jedna po zadku, ci bitka remenom sa brala uplne normalne a nikto sa nepozastavil, ked ucitel struhol nespratnemu pubertalnemu osmakovi zaucho, ze ten skoro urobil piruetu). a je zaujimave sledovat, ako to u nich postupuje do extremu, kde sa za prekrocenie zakona povazuje uz aj kricanie na dieta.
vyzera to, ze v anglicku generaciu po generacii vyrastaju namiesto zdatnych rodicov, ktori zvladaju vychovu bez trestov, skor rodicia, ktori su bezmocni a vlastne ani nevedia, co maju s detmi robit, lebo ich to ich vlastni rodicia nenaucili. a vo frustracii robia este horsie vychovne chyby.
a tych vychovne zdatnych je tam coraz menej.

takze mozno preto je ich system nastaveny takto prilis citlivo. a ako vsetko, co je extremne, aj tam uviazne v sieti niekto uplne nespravodlivo.
dufam, ze po pozitivnom vysledku tohoto pripadu sa neobjavia dalsie, ktore doteraz tutlali. to by bol fakt skandal ako hrom. a svojim sposobom legalna diera v zakone na "unos" deti, keby niekto chcel.

andrea11, Ut, 18. 09. 2012 - 15:05

magic,aj ty?to nechapem. Kricanie na dieta sa nepovazuje za porusenie zakona a dovolim si tvrdit,ze rodicia v anglicku su zdatnejsi vo vychove ako na slovensku,videla som obidvoje na vlastne oci a viem porovnat.

Vsetkymi mojimi komentarmi som len chcela povedat- ludkovia,zastavte sa,vsetko moze byt inac,ako je vykreslene v clanku.

púpavienka, Ut, 18. 09. 2012 - 16:46

Andrea, je pravda že ti vôbec nerozumiem. Keby si bola angličanka tak to chápem, ale tam iba žiješ.
Nuž úrady z teba v Anglicku majú veľkú radosť, takto by si to určite predstavovali. Kvietok

andrea11, Ut, 18. 09. 2012 - 20:00

Pre Margori.

Urady zo mna nemaju ziadnu radost,urady nemaju ani ponatia,co ja tu vypisujem.

Viditelne idem mojim nazorom proti vsetkym,nevadi.

....keby si bola anglicanka.....- myslim,ze to je podstatna cast. Zijem tu 12 rokov a mala som sancu vidiet anglicko z mnohych stran. Citim sa korenmi slovenka a srdcom anglicanka/cakam ukamenovanie,tiez nevadi/. Moja skusenost je slovensko- nespravodlivost,zufalstvo,rodinkarstvo,u lekara vyliecenie tela,ale uplna ignoracia co clovek preziva,jasne stanoveny rebricek hodnoty ludi-doktor- falosne poklonkovanie sa a uplatky,upratovacka- takmer ziadna hodnota. Ok,opakujem,je to moj vlastny zazitok,nehovorim,ze cele slovensko je take.

Anglicko mi dalo vsetko,co som potrebovala- ludsku dostojnost,spravodlivost,keby tu clovek chcel dat uplatok,by nanho pozerali,ci je normalny,lekari robia svoju robotu celkom inym stylom,vsetko je prehladne. U lekara liecia cloveka,nie len telo. System vo vsetkom je absolutne prehladny a spravodlivy,co sa tyka miesta v skole,uradov,socialky atd. Nikto si nezaklada na tituloch a naozaj kazdy dostane co potrebuje. Tu to je naozaj o tom,aky je kto clovek. Na slovensku bezne este ludia pozeraju zhora na ciganov a ucia to svoje deti,v anglicku v skole napr sa velmi tvrdo postupuje proti akemukolvek naznaku rasizmu.

Mam uplnu doveru v anglicky system

andrea11, Ut, 18. 09. 2012 - 20:05

Tiez chapem,ze deti maju ostat v anglicku. Moj 5 rocny synko,ked sa ho niekto spyta z akej je krajiny,hovori ze je english,hoci sa mu snazim vysvetlit,ze sme slovaci,pre neho je to abstraktny pojem. Vsetko co pozna,je anglicko,okrem 2 krat do roka na slovensku. On sa jednoducho citi byt english a ja to chapem,tu je doma.

nicebosorka, Ut, 18. 09. 2012 - 20:11

Prekvapenie ostať v anglicku ? Aj keby ich matka a otec týrali, na SK majú svojich starých rodičov! to je choré...dať ich cudzím ľuďom... Prekvapenie

andrea11, Ut, 18. 09. 2012 - 20:20

Moje obidve deti hovoria medzi sebou a tiez so mnou po anglicky,ja s nimi hovorim
po slovensky,to je jednoducho fakt,patria tu

nicebosorka, Ut, 18. 09. 2012 - 20:29

mne je jedno kde patria tvoje deti, ako hovoria...ty si tam zostaň navždy...ale tu sa bavíme o deťoch pani Boórovej... a tie tam nemajú čo zostať, nechápeš? Majú tu svojich starých rodičov, tak akým právom ich chcú dať na adopciu...

lydusha (bez overenia), Ut, 18. 09. 2012 - 20:31

Andrea, prestan okolo seba kopat, ty to vidis uplne inac ako ostatne baby a s tym nic nenarobis. Troska respektu by to chcelo. A naucit sa akceptovat iny nazor nez je ten tvoj. Ved si rob co chces, vychovavaj deti ako chces, nech hovoria a citia sa byt anglicanmi, je to v pohode, nik ti to neberie ani nezazlieva, je to tvoja volba. No nic nenarobis so skutocnostou, ze toto co sa stalo tej babe, sa moze stat aj tebe, zda sa, ze komukolvek a nie je to jediny pripad odnatia deti v UK, ktory sa prevalil.

andrea11, Ut, 18. 09. 2012 - 20:40

Myslim,ze mas pravdu,prestanem do toho rypat. Respektujem nazor ostatnych. Len som chcela poukazat,ze to mozno moze byt trochu inac.

lydusha (bez overenia), Ut, 18. 09. 2012 - 20:47

Ja si zasa myslim, ze kazdy si dokaze najst potrebne info a urobit si vlastny nazor aj bez toho, aby si ho ty kamkolvek tlacila. Ja sa v tomto tiez neangazujem, mam svoj nazor na bulvar, na nafukovanie problemov a poukazovanim na nieco cim zakryjeme vlastne s.acky...Tej mamine napriek vsetkemu drzim palce a to je asi tak vsetko.

lydusha (bez overenia), Ut, 18. 09. 2012 - 20:11

"Anglicko mi dalo vsetko,co som potrebovala- ludsku dostojnost"
Ono je to v prvom rade o tebe, nie o anglicku ci inej tramtarii...a o ludoch, ktorych stretas. Na SVK tiez nie su vsetci taki ako si ich opisala. Je super, ze si z Uk taka nadsena, no zivot je tvoj a je taky ako si ho zariadis, ci uz tu alebo tam...

púpavienka, St, 19. 09. 2012 - 08:31

Ďakujem aspoň to nemusím písať.
Pre Andreu - chápem ťa ako si úplne stotožnená s Anglickom a je to tvoja vec. Patrím do kozmopolitnej, veľkej rodiny aj ked sa to netýka mojich detí ale neterí a
áno a nie sú zaslepení tou veľkosťou krajiny, kde žijú. Vždy je medzi farbami aj iné spektrum farieb.
Nechcela som ti to napísať, ale už to napísala Lyduscha - naozaj ak by sa to stalo tebe až vtedy by ti padli klapky z oči?
Ved to je niečo hrozné a nepatrí nikde a nikomu, ani tomu najväčšiemu nepriateľovi.
Mňa strašne mrzí, že si sa ani len nepriklonila k tomu že by to mohlo tak byť - jediný krát v komentári a to si v zápäti poprela, až to človeka núti myslieť - čo máš ty s tým spoločné?
Je ti tak super, je tak super tvojím deťom a predsa si nešťastná, vidíš.
Šťastie sa nedá kúpiť za nič a ani v žiadnom kúte sveta, to musíš nájsť v sebe. Slnko

modrypondelok, St, 19. 09. 2012 - 19:52

Prave som podpisala peticiu, za podporu maminy spominanych deti. Drzim jej prsty vsetkymi desiatimi a sama si kladiem otazku, ako dalej pomoct.
Aj ked si davam otazku, kde boli nase kompetentne organy. Ale to je o inom.
Avsak nemusite si teraz vsetci kopnut do Andrey, len preto, ze ma iny nazor., Je to jej nazor a to je cele.
Fakt ze vsetci to posudzujeme nie z vlastneho poznania, len z toho, co bolo napisane. Aj ona, aj my.
Hladajme skor riesenie pomoci.

georgina, St, 19. 09. 2012 - 20:00

KDE a AKO niekto kope do Andrey?
Napísala si svoj názor, ostatní tiež. Žiadne kopanie sa nekonalo ani na jednej strane.
Je skutočne nutné vyrábať problém tam, kde žiadny nie je?

sofhia, Ut, 18. 09. 2012 - 18:11

je mi z toho strasne do placu. ale ano, stava sa to: system bohatych vyuziva jednoduchych ludi kvazi ochranou deti.
Muz mi uz davnejsie hovoril,ze videl presne takto ladeny dokument z USA, kde je strasne velky pruser,ze ak ma dieta modriny, alebo nejake zranenia. ucitelia maju pravo nahlasit rodicov socialke,ze dieta je tyrane.hm, a kolko urazov ci drobnych zraneni zvyknu deti mavat?tieto deti su potom umiestene na adopciu a rodicia idu do vazenia obcas.
a bola som prekvapena, ze aj na SR je sila socialky silna - znama mi rozpravala pribeh, kt. zazila v nemocnici, kde boli 3 cigancata : 1,2,3 r, a stale plakali za matkou. Tej boli deti odobrate a umiestnene v nemocnici, kedze nemala peniaze na lieky - nahlasila ju lekaren. deti stale plakali za matkou. ta ich nemohla ani vidiet, ani nevedela ze ich uz nikdy neuvidi. tej bolo povedane, ze deti maju infekcnu chorobu a nesmu ju vidiet. toto sa dozvedela dotycna od ochotnych sestriciek...ako sa sestricky spravili k tymto detom..to radsej nechcite vediet.
znama bola ako nestranny pozorovatel.

magic, Ut, 18. 09. 2012 - 19:19

ak niekto dieta nebije, ale krici nan - mozno to sama poznas, krik je rovnaky utok na psychiku ako zaucho. mas rovnako pocity branit sa, alebo sa ustrasene stiahnut. je neprijemny. da sa lahko pouzit ako psychicke tyranie. hlavne ak je to v pozicii silny (co ma nad tebou moc rozhodovania) a slaby. co napr. spojenie rodic-dieta presne aj vytvara.
samozrejme, ze krik ako taky nie je ublizenim. ktory rodic obcas nezdvihne hlas na dieta? (a mozno su aj taki, co to este nikdy neurobili). ale psychicke tyranie je trestne a odvolanie sa na kricanie rodica po dietati sa da zneuzit rovnako, ako modrina na kolene po pade na ihrisku.

samozrejme, moze to byt cele inak, nez je to vykreslene. aj to ma uz napadlo. vzdy je tu (akokolvek mala) moznost, ze je to aj inak. len sa mi nezda, ze by rodicia, co zneuzivali svoje deti, boli schopni aj rozburit verejnu mienku, dokonca az v takom meradle, aby ich dostali spat a mohli ich dalej zneuzivat a tyrat. bud by boli maximalne inteligentni, ze sa rozhodli hrat tento vabank a vedia, co robia. alebo sa proste naivne spolahli na zhody okolnosti, ktore im nahraju do karat, ze ich nikto neodhali prv, ako sa im deti podari ziskat spat. oboje nie je nemozne. ale malo pravdepodobne. si myslim.

mnnaaauuu, St, 19. 09. 2012 - 22:11

Mám pár známych v anglicku a ver či never,a j oni sa nezávisle od seba zhodnú na tom, že na verejnosti sa nemá na dieťatko ani krivo pozrieť, kdeto ešte dať po zadku!
Nech to je vykreslené akokolvek, deti majú byť pri matke, prvé tri roky života sú najdôležitejšie, aby detičky trávili dni s mamou...
Nepoviem, keby deti prišli do nemocnice zbité, modré, podvyživené.... Myslím, že sa UK až priveľmi zastávaš....

margesimpson, Ut, 18. 09. 2012 - 12:11

Inak pokial sa to niekomu zda nepravdepodobne, ze moze dojst k omylu/spiknutiu uradov v takomto meritku len upresnujem, ze toto tu uz bolo.
http://www.religioustolerance.org/ra_baker.htm

Hon na carodejnice- falosne obvinenie niekolkych parov rodicov zo zneuzivania svojich deti, satanistickych ritualov a podobnych vtakovin. Detom urady vymyli mozgy, rodicia sedeli 12 a viac rokov vo vazeni za nieco, co nespachali, deti povyrastali v adoptivnych rodinach. A az po dosiahnuti plnoletosti same deti dokazali rodicov dostat z vazenia.

pastellka, St, 19. 09. 2012 - 11:50

myslim, ze kazdy si nazor urobi sam, informacii bolo dost, da sa bohuzial najst aj vela pripadov, ked sa to stalo britskej rodine. dokonca pred nejakym casom bol aj pripad britskeho dievcata, ktore sa po cca 9 rokoch dopatralo k svojej mame cez facebook - nasli sa, happy end, i ked asi nezabudnu...

ale chcela som ine, ak ma chut niekto podporit ivanu boorovu, tu je link na peticiu:

http://www.petice24.com/ivana_boorova-_bez_deti_neodidem

drzim im palce!!!

fantika, St, 19. 09. 2012 - 13:29

díky za link,podpísané...

manny, Št, 20. 09. 2012 - 00:20

Asi by som sa zjašila bez svojich detí. Súcitím s chlapcami,lebo vôbec nevedie čo sa deje a je to pre nich hrozné.
Ja som sa ale nikde nedočítala,prečo počas dvoch rokov sa nespravilo takéto "halo,pomoc,zobrali mi deti" (nemyslím to v zlom). Prečo až teraz,keď už hrozí, že ich odoberú matke nadobro? Kde to bolo všetko doteraz? Kde boli média,televízia a všetko doteraz? Dva roky mama znášala všetkú tú bolesť z odlúčenia. Prečo sa toto "bum" nespravilo počas toho dlhého času? Prečo mama žiada slovensko až teraz?
Sory,ja mám z toho zvláštny pocit. Neviem to celkom dobre vysvetliť. Možno som to ja zle pochopila,ale nejako necítim potrebu likovať každý článok. Proste mi tu niečo nesedí. Smútok

Martina79, Št, 20. 09. 2012 - 08:28

ja to až tak podrobne nesledujem. Ale ako som pochopila, tak matka s babkou o pomoc žiadali SR. Len nikto sa k ničomu nemal. Až keď sa do toho obula tv, tak zrazu sa všetci budú pretekať, aby pomohli a potom sa búchať do pŕs, to som ja vybavil... Smútok Tak to u nás chodí.
Som z toho znechutená. Nemohla som to ani dopozerať.
Prvýkrát som to zaregistrovala v tv novinách. A ešte som hovorila mame, že prosím ťa, veď deti nemôžu len tak zobrať a nedať... Ale ako som pochopila, môžu... Plačem Prekvapenie
Ešte by ma zaujímalo, či deti sú občania SR. Ak áno, ako je možné. že boli v Anglicku ponúknuté na adopciu. A pri čom mne ostáva rozum stáť, je to ponúknutie na adopciu, keď deti majú matku, babku aj otca (bol zbavený obvinenia....). Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie

púpavienka, Št, 20. 09. 2012 - 08:36

Martinka, vždy je lepšie aj neskôr ako nikdy a je jedno kto si bude búchať do prs, hlavne že deti budú tam kam patria a preto som rada že sa aj naše úrady konečne spamätali. Slnko

Martina79, Št, 20. 09. 2012 - 08:41

v tom máš určite pravdu, len je smutné, že tu sa spravodlivosti dočkáš, až keď to odvysiela tv. Vtedy sa zrazu všetko dá....

Evka1223, Št, 20. 09. 2012 - 13:13

zrejme dotknutá rodina za tie dva roky podnikala na vlastnú päsť boj o deti...veríš, dúfaš, nádejaš sa....čas medzitým letí...a zrazu je po viere aj nádeji a tu už človek schmatne aj poslednú slámku...napr. aj TV.
Silu tohto média nikto nepoprie...je neuveriteľná...ako vôbec každého média všeobecne.
Určite nesedeli so založenými rukami...spoliehali sa na úrady a obyčajný nezainteresovaný ľud o ničom netuší. Úrady nekonajú, kompetentní tiež....kto a ako pohne touto mašinériou?
Iste boli v reportáži niektoré veci natočené tak, aby pohli svedomím každého....podstata je však otrasná....takéto sa nemá stať...držím im palce.

magic, Št, 20. 09. 2012 - 15:44

ak mam ja pravdive informacie, tak tie deti sa narodili v anglicku, teda su aj anglickymi obcanmi. platia na ne teda aj anglicke zakony. a kedze ziju tam, tak tie predovsetkym.

celkovo by bolo zvlastne, keby niekto chcel zit v danej krajine, poberat ich socialne pridavky (a platit dane, ak ma), ale riadit sa slovenskym zakonmi, lebo je slovak.

ak su aj anglickymi obcanmi - asi v tom bude ten najvacsi hacik, preco sa pripad tak vlecie a nie je nic jasne, kto co moze a nemoze.

lydusha (bez overenia), Št, 20. 09. 2012 - 17:05

Ludia by mali chapat, ze sa nedaju iba vyjedat hrozienka z kolaca...

nicebosorka, Št, 20. 09. 2012 - 17:51

je pravda, že deti sa narodili tam, ale nemajú anglické občianstvo, narodili sa Slovákom, tak majú slovenské občianstvo ...to, že narodí dieťa v zahraničí vôbec neznamená, že hneď má aj občianstvo tej krajiny...

magic, Št, 20. 09. 2012 - 22:56

neviem presne ako toto prebieha.
ale mam dojem, ze dieta narodene v nejakej krajine, kde sa usadili a ziju jeho rodicia, je automaticky obcanom tej krajiny a aj tej, v ktorej maju obcianstvo jeho rodicia. (urcite by boli cisto anglicanmi, alebo teda britmi, keby ich rodicia ziskali britske obcianstvo, hoci povodom su slovaci - to tu neplati. tu ide tusim o dvojite obcianstvo).
aspon donedavna to bolo tusim takto.
teda tie deti su asi aj slovaci aj anglicania, platilo by teda na ne pravo oboch krajin a predpokladam, ze v tomto pripade prednostne pravo tej krajiny, kde aktualne dlhodobo ziju.

diid, Št, 20. 09. 2012 - 23:44

uplna nepravda, Boorovej deti maju len sk obcianstvo. Pristahovalci si mozu po 5r. poziadat anglicke obcianstvo, oni tak nespravili, ich prvy syn sa narodil po 4 rokoch v UK.

Ktosi tu spomina ze je to podobne v USA tak sa velmi myli. Nepoznam ani jeden pripad aby soc zobrala deti niekomu pre taku banalitu a zijem tu 16rokov. Sama som bola s dcerov na pohotovosti ked vyskocila s postielky a buchla sa o hlavu, u dr. som bola ked mal syn po celych nohach,bolo leto von bol stale tak stale sa nejaka modrina objavila. Muzov dobry kamarat si adoptoval dieta ale po par mesiacoch si babka dietata zmyslela ze ho chce, uz par tyzdnov si brava dieta na par dni a coskoro si ho vezme na stalo.

Na druhej strane ked niekto zavola socialku tak hned je v rodine a overi si veci. Kamaratka slovenka volala na linku pre tyrane zeny ze jej muz nechce davat peniaze, ona bola na materskej(od statu sa tu nic nedostava, cize bola bez prijmu) do hodiny boli u nej doma s policajtami, muz nemohol vojst dnu, ona s detmi si zbalila veci a autom ju zaviezli do centra pre tyrane zeny , prisne tajne kde, muz nemal sancu sa dozvediet kde su. Chlapec si to hned rozmyslel a dal jej celu vyplatu, do tyzdna bola nespet doma s detmi a on ruzivy, fialovy.

lydusha (bez overenia), Pi, 21. 09. 2012 - 07:52

Nuz, dieta malo problem s genitaliami a to zrejme za banalitu nepovazovali. Tu sa teraz prevalil pruser, ze na tyrane dieta, na ktore upozornovali susedia, sa socialka s prehladom vysrala. otcim dieta zabil a tri roky mali jeho telicko v byte. Extrem. No najdi ten zlaty stred. Urobis nieco, zle je, neurobis nic, je este horsie.

danielaa71, Pi, 21. 09. 2012 - 12:38

prevalí sa prípad, riešime komentujeme počúvame ..ale tieto veci sa deju aj tu u nás ...deju sa nie jednému dieťaťu nie jednej rodine...
je neskutočne potrebne o týchto praktikách hovoriť nahlas poukazovať ale prosím uvedomme si že nie len v anglicku či amerike ale tu doma .
Stalo sa rýchlou zbraňou ,obviniť zo zneužívania či týrania je to rýchle riešenie kde sa veľmi ťažko dokazujú detaily..odoberú deti zakážu rodičom alebo často biologickému otcovi- matke kontakt s dieťaťom do času keď sa nepreukáže ...ale preukazuje sa roky...
používa sa to ako bežná prax vysloviť slová obviniť aj s vedomím že to nieje pravda a dlho predlho sa potom dokazuje .
Kričme a diskutujme ako to pokašlali tam , ale otvorme oči aj doma !
Držim palce mamke Ivane .

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama