reklama

Asertivita alá p. Mojsejová

kokosova , 04. 09. 2010 - 09:49

reklama

Asertivita... s veľkým A. Nedá mi nespustiť diskusiu na túto tému. Neviem koľké z vás včera sledovali vystúpenie p. Mojsejovej v relácii na JOJke. Kto nie (http://www.youtube.com/watch?v=p0KQVeU401E),...
Neviem, či niektoré pozerali aj diely z relácie, ku ktorým sa p. Mojsejová vyjadruje.
Musím povedať, že nepozerám všetko, rozhodne si vyberám programy, ktoré mi niečo do života dajú, nie len také, ktorými televízie vyplňujú svoj vysielací čas. Ale toto ma dostalo.
Každý deň, dávkovanie niečoho strašného, z čoho som onemela na hodinu, s úžasom som sledovala, čo tam tí ľudia dokazujú. A komu to dokazujú? Nám? "Normálnym?" "Obyčajným?" "Kto im vôbec dal nálepku CELEBRITY? a akým právom?" "Čo z toho, že sa ako celebrity cítia, a možno podľa konta na účte by to tak mohlo byť, keď ich správanie je jedna hanba hanba hanba. Plačem Plačem Plačem Je jedno ktorá dáma to bola (akurát Zuzka Belohorcová mala najskromnejšie správanie-a presne takú ju vnímam celý čas, čo o nej viem). Musím pochváliť produkciu, scenáristu a ostatný štáb za geniálny výber osôb do tejto relácie, určite za účelom, aby sa podaktorí vyfarbili vo svojom svetle. ...
Možno to bolo ich pohŕdavým správaním ku "kolegom", možno nám všetkým chceli dať najavo, ako "nás majú na háku"... neverím, že keď si niekto pripravuje včeru (pre seba), tak pritom fajčí a iné... Veď keď príde do reštaurácie, tak chce mať všetko tiptop, a doma robí toto? Pred kamerami? Pred ľuďmi čo to budú jesť?
... A potom je to o tom... Najedli sa, na kameru ohovorili, ale NIKTO nikomu do očí nepovedal čo si myslí. Tak isto aj dáma M.....á. Tá tiež len vykrikovala pred kamerou, kde jej nikto nič nemohol. Urážať niekoho vie každý, každá, každé. Ale niesť zodpovednosť za svoje slová a činy, to už je iná káva. Nedajbože mi niekto povie pravdu. Alebo sa ju dopočujem. Veď nie všetko je v živote fér, nie každý má v sebe dostatok asertivity a odvahy, aby sa nebál do očí povedať, čo si myslí. Koľko krát sa nám v živote stalo, že sme videli úsmevy (falošné), počuli pekné slová a ... odrazu bola pravda niekde inde.

Asertivita vo vašom podaní a patent na na rozum pani "dáma" Mojsejová nie je recept na život. Bohužial. A myslím, že každým jedným vystúpením je to "dáma s väčším D". Aspoň v mojich očiach.

Asertívnemu správaniu sa musíme všetci učiť. Určite je to pozitívna schopnosť, ak sa to naučíme správne používať, ak pochopíme o čom to je. Ak sa naučíme vyjadrovať svoje názory, ale zároveň akceptovať aj názory iných... Vtedy budeme slobodne žiť (podľa svojich predstáv), ale zároveň nikoho neobmedzovať...Kvietok prajem peknú sobotu Úsmev


reklama


reklama

cibinkals, So, 04. 09. 2010 - 10:33

...ja som toho kapra na torte pozerala celý týždeň...totálne otrasná relácia, len som chcela vidiet, kam až dokáže televízia zájst, a až som s otvorenou" hubou" pozerala, ako sa ženy zo smotanky dokážu správat!!!Prekvapenie
Neni mi možné súdit iných ludí...a svojim spôsobom, je to každého vec, ale čo tam predvadzala p.Máziková, s českou porno hviezdou!!!??? A p.Bartošová mi celý čas pripadala, ako tažko nafetovaná...
ALE!!!! Absolutný goool programu bola včera p.Mojsejová!!!!Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie takto som čumela, a aj sa usmievala, lebo možno je pre niektoré z Vás všetko možné, len nie kultivovaná dáma...ale pre mňa včera bola Numero One!!!
Tak, si otvorit ústa, a povedat, to, na čím som rozmýšlala celý týždeň-klobuk dolu!

nielen žienka domáca, So, 04. 09. 2010 - 10:39

..podla mna to bola super relacia.. Vyplazený jazyk ale nore to neverim. to nemoze byt naozaj. ved to len pre nas hra, aby sme si tu o tom takto pekne podiskurovali :)

ivet36, So, 04. 09. 2010 - 11:20

Zamyslam sa: Preco hodnotit ludi, ktorych osobne nepoznam......netusim, co maju za sebou, neviem,cim presli.....a to, ako sa prezentuju,je len ich osobna vec....
Su to "celebrity" ? No nech su...Maju tu guraz, ze sa postavia pred kamery? No nech sa paci.....ja by som nato mozno nemala....
Dnes moze kazdy vsetko, co len chce!Je to kazdeho vec...
Je pani Mojsejova, Mazikova, Bartososva,alebo ta "producentka sex-programov" niekoho z vas osobna priatelka,aby sme naozaj vedeli, ake v skutocnosti a v reali su?
Podarilo sa im to, zaco mali dobre zaplatene, dvihli sledovanost podpriemerneho programu........to bola ich uloha, tu si splnili.
Ak sa mi relacia paci-pozeram.....ak nie, vypinam a robim nieco ine....
Neplytvajte baby energiou- ci uz pozeranim tychto nezmyslov, alebo pisanim komentov na spravanie cudzich ludi v telke.....

ivetMrkám

kokosova, So, 04. 09. 2010 - 11:59

babulky... nechcem aby ste komentovali ich správanie (aj keď nevylučujem, lebo toto je časť spoločnosti v ktorej žijeme - bohužial, aj toto všetko na nás hádže svetlo ako na krajinu, ľudí, spoločnosť
- na toto by som chcela povedať - kedysi, strašne dávno, tesne po revolúcii sme mali doma na návšteve jedného obchodného partnera z nemecka. neverili by ste, ako čumel, že ako žijeme, že čo doma máme a tak, pretože ako krajinu nás poznal z telky a podľa toho čo sa tam odprezentovalo!)

a kto nechce, nech nereaguje, nech nepíše, nepozerá, kľudne si môže aj uši zapchať ... nikto nikoho neznásilňuje.

ja som chcela aby sme sa zamysleli nad asertivitou ako takou. lebo to správanie v telke bolo presne o tom. kam sa dá asertivitou zájsť a aké všelijaké formy má.

dovoľujem si podotknúť v rámci svojho asertívneho správania, že vám váš názor neberiem, rešpektujem ho, ... Úsmev, ale podľa mňa bola relácia veľmi poučná, bolo sa na čo dívať. Neviem, či to bude mať pokračovanie - je jasné, že ak tam majú účinkovať "bežní" ľudia, tak to môžu zabaliť, ale toto malo šťavu. A verím tomu, že život medzi nami dievčatami sa v mnohom stretáva s obsahom tejto relácie.

sonia, So, 04. 09. 2010 - 12:04

Samozrejme,kto chce pozerá kto nechce nech nepozerá Chichocem sa Úsmev .Ja som videla asi tri diely a dobre som sa bavila Veľký úsmev ,to je asi všetko čo k tomu dodať,ved o to aj ide,nie...Slnko

ivet36, So, 04. 09. 2010 - 12:45

"ja som chcela aby sme sa zamysleli nad asertivitou ako takou. lebo to správanie v telke bolo presne o tom. kam sa dá asertivitou zájsť a aké všelijaké formy má."

Bud nemame rovnake poznatky o asertivite, alebo si pod tym pojmom predstavujeme odlisne veci, ale tato relacia podla mna nema nic do cinenia s aertivitou,ako takou.

ivetMrkám

eva m, So, 04. 09. 2010 - 13:02

sledovala som to - z obycajnej zvedavosti. Mnohe ma tam sokovalo (fajcenie pri vareni a zaroven kritizovanie ostatnych za "E"cka, capkanie rukami po jedle na pekaci, olizovanie si prstov pri vareni, zvlastny sposob podavania halusiek...), ale ovela viac ma sokovalo spravanie sa ucinkujucich. Ten zaver v podobe recnenia p. Mojsejovej - nuz to je jej prejav...
Ale co ma sokuje najviac - ze taketo nieco televizia odvysiela!!!
Nuz a my pozerame a pozerameVeľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev
Eva Slnko

sonia, So, 04. 09. 2010 - 13:15

Presne Áno Veľký úsmev ,hlavne že to splnilo účel Chichocem sa ...

ivusa, So, 04. 09. 2010 - 21:58

Evi, ked uz nas podla televiznych magov nevie ohurit megahurikan alebo super silne zemetrasenie s 10 tisic obetmi, tak nam nadavkuju toto. mne osobne stacilo par sekund, co som si pozrela z "preklikaneho" zaznamu.
hold, kazdy ma ine hodnoty. ucta.. tot vsio Úsmev Slnko

Katarina Mockova, So, 04. 09. 2010 - 14:09

Pozerala som zo zvedavosti, tak ťažko sa mi posudzuje, ale v prvom rade ma vie vytočiť, slovo celebrita, ktoré sa podľa mňa nehodilo ani na jednu, veď ešte nedávno, v minulom storočí, to boli iba komedianti. Celebrita je u mňa človek, ktorý sa o niečo zaslúžil a vie sa aj primerane správať, čo sa o dotyčných dámach povedať nedá. A tá faloš čo tam medzi nimi bola bola až okatá.
No a Nora Mojsejová je síce svojská osôbka, ktorú ja vôbec nemusím, ale jediná povedala na plnú pusu, čo si myslí, a vo väčšine mala pravdu, aj keď ja by som to tak vulgárne nevyjadrila, ale to je Nora.

Inca, So, 04. 09. 2010 - 14:13

Katarinka suhlasim s Tebou.Len p.Mojsejova bola stale rovnaka a nepretvarovala sa.

lýdia k (bez overenia), So, 04. 09. 2010 - 14:21

súhlasím s evou mSlnko a Katkou MockovouSlnko
Dobre to vidieť aj na Smotanke ako sa bočenkajúúúúú a poza chrbát by sa v lyžičke vody utopili.

MarikaM, So, 04. 09. 2010 - 14:36

Ja takéto relácie nepozerám. Včera sme s deťmi prepli po TALENTMANII a tam práve rozprávala Nora. Dievčatá to chceli nechať a tak som si vypočula jej monológ. Niektoré veci boli zaujímavé, napr. o porno herečke, ktorú tam asi ani volať nemali. Všetko je to o sledovanosti a každý škandál, ktorý z toho vyvstane je pre TV výhodný.
Takže žienky, kašlime na všetky tie Evy, Nory, porno "herečku" a bojkotujme takéto stupidné relácie.

vierča, So, 04. 09. 2010 - 16:05

Mna najviac sklamala Mazikova,je strasne falosna.Belohorcova,bola velmi zlata.A Nora?Je ako Slota,vulgarna,priama,ale vzdy povie co si mysli a vacsinou ma pravdu.Chichocem sa

lydusha (bez overenia), So, 04. 09. 2010 - 16:05

Videla som utrzkovite popri patlani skatul o co asi ide Úsmev no beriem to ako relaciu, zabavny program, zinscenovany a zostrihany tak, aby sokoval co najviac- toto ma totiz slovac najradsej, skandal, sok, hnus- aby sa zas malo o com hovorit v bulvarnych platkoch, aby sa malo o com tlachat pri rannej kave, aby sa upadajuce megahviezdy opat dostali aspon na chvilu na predne stranky novin a casopisov, za akukolvek cenu, nech to stoji co to stoji.
Jedno jedine co povedala Nora Mojsejova a to bolo vazne ze klobuk dolu, bolo o Ivete Bartosovej a o tom, ze s ludmi ako Iveta sa treba bavit inac ako predviedla Mazikova s Doly....ze to povedala zrovna ona, co si teda pred nikym obrusok pred usta nedava ma utvrdilo v tom, ze nie je taka ako sa prezentuje...a clovek, ktory tak miluje psi ako ona, ma pod tym nanosom ladu srdce, velke a horuce.

Mira-Mária, So, 04. 09. 2010 - 17:35

No zbohom a amen, ak z nas vulgarizmus ma urobit damy... dakujem neprosim... o tom co to ma s asertivitou som teda nepochopila a na tuto temu je aj na NNmame dost prispevkov...
...relacia ma rozosmiala a zda sa, ze ako shovmenky sa ucinkujuce osvedcili, ked aj tu vyvolali takyto rozruch... o nic ine ako o shou a spestrenie programu tu neslo a kedze spevacky su aj herecky, o uprinom ludskom prejave a reakciach tu tazko hovorit...
...nastastie najmä ta otrasna "bodka" za programom nebude vysielana v zahraniciPohoda

lydusha (bez overenia), So, 04. 09. 2010 - 17:39

MM, nie som ista tvojou poslednou vetou, visi to na youtube a to je "super" vizitka- ale jej, nie nasa. Podla mna sa tam odprezentovala kazda jedna dobrovolne a aku formu zvolili je na nich.

Mira-Mária, So, 04. 09. 2010 - 17:42

...no iste, aj ja som si to cele, ako aj aktualne denne info pozrela na nete- myslene to bolo, ze pre slovaka je jasne kto - s kym ma do cinenia a svet tomu nerozumie...lebo ver mi, nerozumel byMrkám

lýdia k (bez overenia), So, 04. 09. 2010 - 19:09

lydushSlnko tak na tom sme sa pobavili celá rodina,len nevieme ako to dopadloPrekvapenie

lydusha (bez overenia), So, 04. 09. 2010 - 19:14

Klamala, nie je dobry clovek...prisla o vsetko, o vyhru, o manzela....o povest. Velmi dlho je pretriasal bulvar a dost si zavarila , vyhlasena za mrchu a bestiu a vypocitavu suku. Nechcela by som byt v jej kozi ani pat sekund. I ked...stale je tu to ALE....je to pravda? je to iba zinscenovane, dopredu dohodnute? To nevie nik, ucel to vsak splnilo....ukazali kam su niektori ludia schopni zajst za peniaze....

kokosova, So, 04. 09. 2010 - 18:07

tá "dáma" je tam v uvodzovkách... ironicky. túto osobu by som k dáme neprirovnala ani z rýchlika. osobne sú mi ukradnuté jej názory na svet, keď ich vie podať formou, akú sme videli. ak si niekto zasadne na kyticu ružových ľalii, tak to neznamená, že je čistý a cudný (to by mala ľalia symbolizovať)... Úsmev

a nie je náhodou asertivita vyjadrenie vlastného názoru? =osobne myslím, že celá relácia bola o tom názore. nie o varení. na tom isto scenár nepostavili...

georgina, So, 04. 09. 2010 - 22:54

Asertivita je síce vyjadrenie vlastného názoru, ale bez vulgarizmov a bez osočovania a urážania druhých. Pani Mojsejová sa vyjadruje agresívne, nie asertívne.
Nuž, ale každý sme nejaký...

kokosova, So, 04. 09. 2010 - 22:59

georgina úplne súhlasím...

svetlana (bez overenia), So, 04. 09. 2010 - 22:03

zartujes? toto moze vzniknut podla mna v kazdej krajine ... aj ked som videla iba kusok Nory.
skusila som zaspominat, TV nepozeram takmer vobec, ale mala som raz zopar podcastov z jeden TV (nemecka, al. svajciarska) a tam bol jeden diel o tom, ako si jeden nemec hladal manzelku niekde v azijskych krajinach ... no mozno by to aj varenie s Norou tronflo Úsmev
potom raz prisiel muz z roboty, ze sa rozpravali o jednom nemcovi, co si ... muz cumel jak puk, ked mu hovorim, ze ho poznam Chichocem sa

desina40, So, 04. 09. 2010 - 17:38

Ja len tolko, Zuzanu nemusím, ale tu pôsobila veľmi príjemne a slečna Hanychová sa mi zdala pri vareni šikovná a nikto jej nepomáhal.a každemu tie jej rezne chutili..mnaaaamÚsmev

nielen žienka domáca, So, 04. 09. 2010 - 18:20

o agatke som nikdy predtym nepocula, vyrozumela som, ze by mala byt nejaka "velka huba", ale nezdala sa mi. a moj novomanzelko nad nou dost slintal Pohoda Veľký úsmev Mrkám a vlasta ma celkom zaujal. tiez ho nepoznam, ale bol taky kulturny vcelku Úsmev
...skratka my sme sa doma mimoriadne zabavali Vyplazený jazyk

fidorka, So, 04. 09. 2010 - 19:22

Ja som to videla iba včera,celý týždeň som nestíhala,len zaregistrovať upútavky,ale naozaj ľutujem po včerajšku,že som to nevidela všetko.Ono tá relácia naozaj nebola o varení,ale aj o asertivite,vzťahoch-trošku a bolo to pre mňa zaujímavé sledovanie.
Veľa situácií tam bolo zinscenovaných,neverím,že všetko bola priama reakcia,každá sa tam ukázala v úplne inom svetle,ako som ich poznala do teraz.A či už je pravá tvár tých žien,to čo ukazovali pred touto reláciou,alebo to čo som videla včera,kočky majú smolu(niektoré),zapamätám si ich reakcie a správanie,čo som včera videla.Klesli u mňa poriadne hlboko.Zmenila som názor na Zuzku Belohorcovú-v dobrom a aj na Noru Mojsejovú.Nemám rada vyjadrovanie aké ona používa,ale oveľa lepšie sa cítim v spoločnosti ľudí ako ona,nie také pretvárky falošné,čo sa zosmiešňujú pred celým národom,a kto vie prečo...veď také "celebritky" predsa nie sú odkázané na taký honorár,čo za to dostali...Mrkám

staronova (bez overenia), So, 04. 09. 2010 - 20:30

Podľa mna všetky tie relácie typu Mojsejovci,vyvolení...atd sú iba kvôli sledovanosti.Niekedy si moji bývalí kolegovia robili srandu z romantických filmov.No a ked človek porovná,pýtam sa čo je teda lepšie...........pozerať.

Martina79, So, 04. 09. 2010 - 21:33

No Noru som doteraz nemusela... Ale teraz im dobre povedala....Váľam sa od smiechu po podlahe Videla som to až teraz, chlapi mali včera futbal. Chichocem sa Cez týždeň som pozerávala sem-tam, chcela som vidieť ako bude Nora variť. Tá aspoň varila, čo sa o Ivete B. nedá povedať. Tá chúďa nestíha...Chichocem sa Lebo mi ostatné zamestnané ženy, nič nerobíme....Zuzka aj mňa prekvapila, v dobrom, ale som sa musela smiať, ako si utekala dať nechet spraviť...Váľam sa od smiechu po podlahe

Anezka z Moravy, So, 04. 09. 2010 - 22:08

ja som sa pozerala iba v pondelok a vcera,ale mala som dost Bartosky a jej Ecek.Keby zdravo varila,ale som presvedcena,ze nevie varit a chvalila sa cudzim perim,tak by jej syn nebol taky tucny.
mam rodinu v Jevanoch,byva kusok od Staidla,jeho 3 deti s prveho manzelstva su inak a slusne vychovane.

Noriku obdivujem pre jej pravdu,varila sama,neviem,preco tam kecali,ze sluzka uprace ladnicku,ked vieme,ze ine maju hospodynku...
tiez som presvedcena,ze ked pani Nora varila,ze tam nebolo tolko kamier,bolo vidiet,ze je prekvapena,ze zrazu ich ma plny dom.Je zaujimave,ze potom to natocili aj bez tolkeho mnozstva ludi.
Pani Noru mam rada,od vtedy,ako vyhlasila,ze vsetci pisu o peniaze a nikto o robotu.

lydusha (bez overenia), So, 04. 09. 2010 - 22:19

"Keby zdravo varila,ale som presvedcena,ze nevie varit a chvalila sa cudzim perim,tak by jej syn nebol taky tucny."
A na toto si ako prisla? Tucni ludia su len zo zlej stravy?
"tiez som presvedcena,ze ked pani Nora varila,ze tam nebolo tolko kamier,bolo vidiet,ze je prekvapena,ze zrazu ich ma plny dom.Je zaujimave,ze potom to natocili aj bez tolkeho mnozstva ludi."
Je uplne normalne, ze s kamerami chodi cely stab, na natacani sprostej reklamy orange bolo tolko ludi ze by jeden neveril, od stabu, cez kamery, reziseri, producenti, kostymeri, komparz proste desat sekundova reklama, celonocna makacka...
Nora dobre vedela, ze nepride jeden pajcek so Sony kamerkou a nenatoci to len tak na kolene.....nenatacala prvykrat v zivote....bola to umelo vyvolana kauza aby nejako uputali a zaujali...
Tvoj slepy obdiv tejto kreatury zavislej na umelom vyvolavani zaujmu medii o svoju osobu je smiesny.

akalenkak67, So, 04. 09. 2010 - 23:10

Pozerala som prvý diel.Bolo to trápne.Moje dcéry pozerali aj zvyšok.Ja som nemohla.Asi sú už nepopulárne.Pripomínalo mi to akýsi vtieravý druh reklamy,na ich zviditelnenie.Tieto kreatúty majú do celebrít velmi daleko.
Ja osobne by som na to,čím sa trápne prezentovali,žalúdok nemala.Z môjho pohladu to bolo trápne.

Polárka (bez overenia), So, 04. 09. 2010 - 23:43

Ja nejviem co je celebrita. Nejaka osoba, ktoru X ludi povazuje za vzor, alebo ju uznava ? To je celebrita ?
Mne tento pojem doteraz nie je uplne jasny. A kto koho pasuje za nieco ? Hm. Tak toto mi je naozaj volne. Nech si kto chce, hovori o sebe co chce. Nemam potrebu branit mu v jeho osobnom nazore. Aj tak by to bolo v konecnom dosledku na dve veci. Zvlast co sa titulu celebrit tyka. Juuuuuj teraz tak uvazujem, aky by to bol zivot, keby ma len toto trapilo Úsmev
Relacia je to zabavna, tak by som to nebrala tak vazne. Ostatne, aj keby to nebol produkt hereckeho talentu a scenaristu - no a ? Ved kazdy clovek sa moze prezentovat po svojom, a aj sa bude. Ci sa nam to paci, alebo nie. Je to ostatne vypoved len o nom samom. Preco by som sa ja nad tym pohorsovala ? Uz aj tak mam vrasky na cele a o dalsie nestojim Chichocem sa

magic, Ne, 05. 09. 2010 - 10:17

pod celebritou sa v dnesnej dobe rozumie zrejme uz len clovek, ktory svojim zaujimavym (alebo skandaloznym) spravanim dokaze pritiahnut zaujem, co najvacsieho poctu medii, televiznych aj printovych.
a potom taky, ktoreho media aj proti jeho voli jednoducho nazvu celebrita. a ma to.
my to uz len prijimame, preberame a slovom celebrita ich oslovujeme, hoci sa tomu vzpierame, ze im ten titul nepatri. jednoducho nam nevie napadnut nic vhodnejsie a ked ich takto volaju vsetci, tak aj my, aby kazdy vedel, o kom je rec.
v podstate staci, ak jednoducho prenechame tomu slovu novy vyznam, ktory nadobudlo a pre tych, co sa naozaj nejak o nieco zasluzili, vymyslime iny, novy. a nebude nutne ho spodobovat a zosmiesnovat na celevritky a podobne.

idem si kuknut ten norikin vystup na youtube, ked uz vsetci vedia, o co ide, len ja nie. navnadili ste ma.

ja_hodka (bez overenia), Ne, 05. 09. 2010 - 17:34

Slovko celebrita je odvodene od slova celebre - slavny, chyrny, uzasny.
V originali sa s tym slovom nespaja nic specificke, nic ako napr. ze by ta slava mala byt zasluzena nejakou uctyhodnou pracou, alebo cinnostou. Takze teoreticky je vyraz vyznamovo v poriadku aj v tomto kontexte, pre osoby, ktore sa preslavia cimkolvek, vyvolaju uzas/preslavia sa trebars aj vulgarnostou. Program nesledujem, takze len tolko Slnko

magic, Ne, 05. 09. 2010 - 21:54

no a mame to. netreba to slovo zosmiesnovat. proste im pravom patri.
len my sme mu pridali nadnesenejsi vyznam.

linda999, Po, 06. 09. 2010 - 13:24

Presne. Ide len o cloveka znameho, na ociach verejnosti. A cim viac ludi sa o nom bavi a diskutuje, tym sa stava znamejsim aj pre dalsich.Tlieskam

Anezka z Moravy, Ne, 05. 09. 2010 - 21:31

pani Lydus,
kazda mame svoj nazor.
Viem,ze ludia su tucni aj z toho,ked zle funguje stitna zlaza,alebo po liekoch.Ale to nie je pripad Ivetinho syna.Ten je aky je,hlavne z hamburgerov...
Videla som prve deti pana Staidla,su aki su vdaka svojej mame,prvej pani Staidlovej.
Dalej nerozoberam.Co viem,tak viac tu nebudem o tom pisat.Iba viem,ze moji blizki pribuzni neklebetia s bulvarom o ich susedoch.
K pani Nore,viem isto,ze ona by nejedla polievku v ktorej bol prst.Myslim,ze tu by si nedala ani jedna z nas.

lydusha (bez overenia), Ne, 05. 09. 2010 - 21:37

Iveta tiez nie je modelka a vidiet tam dedicne predispozicie na hrubu konstrukciu tela. Okrem toho, moja sestra bola ako dieta totalna buchta, potom sa natiahla a bola ako prut. Takze by som to nebrala az tak tragicky o mojsejovej pomlcim.

mnnaaauuu, Ne, 05. 09. 2010 - 21:46

Keby sa tam "celebrity" neohovárali, nenaťahovali a nemali také "múdre" výroky, určite by relácia"kapor na torte" nemali ttakú sledovanost, ani by okolo thoho nešlo tooľko diskusií. A či sú celebrity? Podľa toho, kto si čo pod tým slovíčkom predstavuje. Ja celebrita nie som . Nevarím v sukničke a v štekličkách, olizujem si palce pri varení, nehreším pri tom a neohováram susedu, ktorá varí horšie.. Ale.. som zo sebou spokojná, a netúžim byť vysokosledovanou celebritou, ktorá okato tvrdí, že nehreší, a každé druhé slovo je vypípané.
reláciu som sledovala iba popri žehličke a kope prádla, ale iba kvôli tomu, aby som videla, čoho sú schopné "celebrity"

sisista, Po, 06. 09. 2010 - 07:50

Sylvia
Je to úbohé, ako nám televízia ponúka program, na ktorom sa máme baviť. Baviť sa na tom, ako a kto vie lepšie pošpiniť toho druhého, kto má guráž na verejnosti vulgárne nadávať, scestné.....

eva m, Po, 06. 09. 2010 - 09:30

televizia ponuka, ale nenuti nas pozerat to.
Ano, aj mne sa zdala ta relacia otrasna, ale kedykolvek som mala moznost prepnut. Ze zvitazila moja zvedavost, je moja zalezitostMrkám
Eva Slnko

magic, Po, 06. 09. 2010 - 13:13

keby mali nizku sledovanst, stiahli by ich a do buducna nevyrabali. aj televizie su uvazlive, do coho investovat. toto ludi na 89% berie, tak sa to oplati. je v tom navratnost.

kavalentinka, Po, 06. 09. 2010 - 09:12

mne to pripadalo ako baby na trhu.urazat,ublizovat,ponizovat.ukazat aka ja som idealna a druha je taka,alebo onaka.boze,ved to je strasne.ja som asi tiez strasna a to tvrdim,ze nehresim,ale toto som pozerala,len s manzelom a ked sa to skoncilo,tak som poznamenala,ze toto je jeb.a televizia,ze to pusti do telky.bolo to trapne,ale podstata bola zarobit!!!Pohoda

alexa35, Po, 06. 09. 2010 - 09:26

No tak ja som sa pozabávala na všetkýchVeľký úsmev. Je super tieto celebritky sledovať a myslím, že si do jednej môžu ruky podať (s výnimkou možno Belohorcovej, ktorej ale to jej svetuškárstvo vzhľadom na jej minulosť moc neverím...).
A tým, ktorí obdivujú veľké Norine ústa, chcem len pripomenúť, že v KE a okolí sa táto kreatúra preslávila najmä podvodmi s faktúrami a DPH. A keď si na tom nahrabala, tak chce pôsobiť ako vážna podnikateľka a módna návrhárka.Veľký úsmev Seriózne podnikateľské prostredie ju medzi seba aj tak neprijme a ona kope nožičkami-resp. riadnymi nožiskami, ako sme videli- len aby sa zviditeľnila-čoho výsledkom je aj táto šouka... Náhodou, zábava bola riadnaVeľký úsmev

linda999, Po, 06. 09. 2010 - 10:16

Ako tak citam, uvedomujem si, ake je skvele, ze nemame televizor Áno

mnnaaauuu, Po, 06. 09. 2010 - 13:14

AJ my sme rok nemali televízor. Boli to krásne pokojné časy, na ktoré spomínam v dobrom. Lenže keˇže si naša blízka rodina myslela, že si ho nekúpime, lebo šetríme a nemáme nazvyš peniaze, rozhodli sa nám ho kúpiť na výročie svadby. Manžela to síce potešilo (aj ked sa dušoval, že ani jemu TV netreba), no mna ani tak veľmi nieChichocem sa Úsmev

linda999, Po, 06. 09. 2010 - 13:21

Chapem Úsmev
Nam sa uz podarilo jeden pokus o kupu TV odvratit a zvratit ho na uzitocnejsiu vecChichocem sa
Agresivne dramaticke hlasy v spravodajstve mi naozaj nechybaju, ani nekonecne reklamy a podobny balast.
Pozrieme si co chceme na nete, len info, nie relacie, pripadne na pocitaci DVD a vela citame. SpokojnostTorta

26ela, Po, 06. 09. 2010 - 10:41

26elaKvietok
aj ja mám tu výhodu, že som nevidela ani jednu časť a tak nemusím byť ani sudkyňou,ani katomChichocem sa tejto relácie.Radšej sa celá rodina pozeráme na iné programi.

keka1, Po, 06. 09. 2010 - 19:13

Podľa mňa NORA je taká aká je a na nič sa nehrá jéj môžu biť tak zvané celebrity u ri.... asertívna ne asertívna vec pohľadu ,podľa mňa si povedala svoj názor a keby ju neohovárali tak jich nebude riešiť ale nechcela si nechať srať na hlavu a dobre spravila ja osobne som sa dobre pobavila a súhlasím v podstate s ňou a vôbec mi nevadí jéj vyjadrovanie skôr mi vadila Máziková na čo sa hrá........Zuzka Belohorcová ako jediná v pohode. Pozerala som aj relácie čo bežia tu na slovensku s našimi hercami a podobne , Tý boli v pohode
na nič sa nehrajú a snežia sa ukázať aj v tej ľudskej podobe. Aj tak sú to ludia taký istý ako my ....pre mňa je celebrita človek ktorý niečo v živote dokázal a nie je len mediálne známi Úsmev

nicebosorka, Po, 06. 09. 2010 - 21:28

Áno ušetrila si mi klávesnicu Mrkám Tlieskam

lastovička, Po, 06. 09. 2010 - 19:41

ja tzo nesledujem a ani nebudem, takéto veci neriešim, idú mimo mňa, je mi jedno kto čo povedal, kto čo spravil, moju životnú úroven to nezmení a žial takýto ludia sa majú velmi dobre, ale pozrela som si ten ,,rozhovor,, zo zvedavosti a myslím, že v mnohých veciach mala pravdu,

akalenkak67, Ut, 07. 09. 2010 - 01:51

Ja som si dneska pozrela rozhovor s Norou v nočnom vysielaní.S MM sme sa výborne bavili.A musím dať vo vela veciach Nore za pravdu.Niežeby som ju obdivovala,ale otvorení ludia sú mi sympatickí.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama