reklama

noc

Natalie , 13. 05. 2011 - 23:56

reklama

moze mat clovek niekolko krat za sebou nocne mory? Ale take ze sa budi spoteni a rozklepany? Nemozem spat a ked zaspim snivaju sa mi strasne sny uplne nerealne ale strasidelne. Asi som sa uz zblaznila.Nejem pred spanim ziadne mastne alebo tazke veci ani nic s coho sa hovori ze su tazke sny. Nepoznate niekto nejake dobre prasky na spanie bez predpisu od lekara? dakujem


reklama


reklama

lydusha (bez overenia), So, 14. 05. 2011 - 00:03

Take nic neexistuje, su to neurotika a podobne ako antidepresiva su na predpis.

AnnaK, So, 14. 05. 2011 - 08:21

joj natalie,moze..a velakrat za sebou..ja ich mam od mala..niekedy su realne,niekedy nerealne,ale tiez sa vzdy budim spotena,niekedy dokonca placem,ked sa zobudim..moja 1.nocna mora sa mi snivala este ako dietatu a stale to bolo to iste..dookola..a potom ..precitaj si http://www.nanicmama.sk/dennik-nanicmamy/uz-sa-bojim-aj-zaspat tu som to rozoberala..ked mam nerealne mory,tak ma to uz tak nevystrasi,uz som sa naucila s tym zit..horsie je,ked mam tie realne..prasky ti nepomozu,lebo si vytvoris navyk a potom uz vobec nebudes moct spat bez nich..musis sa naucit zit aj s tym..a neboj,nezblaznila si sa

Natalie, So, 14. 05. 2011 - 08:24

Ale ja som to nemala a nechcem sa naucit s tym zit. Mam v hlave teraz vela veci nie moc peknych a v noci to asi spracovavam ale mna to prejde ked sa s toho dostanem ale zatial potrebujem aspon raz sa vyspat. Ale dakujem za radu

Lanovka, So, 14. 05. 2011 - 11:28

Natalie, skus melatonin. Je to hormon, ktory si telo vyraba samo, v pripade stresu samozrejme telo takmer ziaden neprodukuje a tak si na par dni nim mozes pomoct. Berie sa cca. pol hodku pred spankom, najlepsie stale v tu istu hodinu, nech si telo navykne, ze vtedy sa chodi spat. A po case uz telo zacne v tomto case melatonin produkovat samo od seba. Ja som si to v lekarni kupila, ked mi zomrela babka, ktoru som mala velmi rada a velmi mi pomohol. Je bez predpisu. Skus... Drzim prsteky, nech sa Tvoje sny upokoja, aby si si v noci oddychla...

Natalie, So, 14. 05. 2011 - 08:21

existuju aj prasky na spanie bez predpisu prirodne takze boze moj nemiesaj sa fakt vsade! Existuju prasky na ukludnenie taktiez prirodne chcela som vediet ci niekto pozna podla vlastnej skusenosti ci su nejake dobre. A TY mi uz fakt neotravuj vzduch

AnnaK, So, 14. 05. 2011 - 08:39

"A TY mi uz fakt neotravuj vzduch"

a to komu patrilo?

Natalie, So, 14. 05. 2011 - 08:47

Tebe to nepatrilo neboj sa

AnnaK, So, 14. 05. 2011 - 08:51

Mrkám no inak,sama si si odpovedala,ze preco sa ti to deje..ze mas teraz toho vela nepekneho a mozog spracovava..a skus zajst do lekarne,tak ti urcite poradia..alebo zajdi za homeopatikom..drzim palce..

lydusha (bez overenia), So, 14. 05. 2011 - 10:21

To patrilo mne, anna, no slecna zabuda byt adresna, tak to potom dopadne taktoMrkám
Natalie, nijaky zazracny liek na tvoje nestastie neexistuje,je jedno, ci ti to napisem ja alebo milion ostatnych bab, je to fakt.
Mozno pomozu- docasne- caje, ako radi Motylik, ale je to akoby si hnisavu ranu zabalila do igelitu a prelepila leukoplastom. Nic dobre z toho nevyjde.

dulka, So, 14. 05. 2011 - 12:23

Natalie, ak to chceš naozaj riešiť ... máš chorú dušu, nie telo. Na to je psychológ - ak si chceš naozaj pomôcť, tak ho navštív. V živote sa stávajú veci, s ktorými si sami jednoducho neporadíme. V niektorých prípadoch psychológ pošle ľudí aj za psychiatrom, ktorý predpíše lieky, ktoré pomôžu dostať sa z toho najhoršieho. Ale na tom nie je nič zlé. To neznamená, že si blázon. Nič neprejde samé od seba. Tvoje reakcie na mňa pôsobia tak, že si v bludnom kruhu, z ktorého sa nevieš sama vymotať.

dvojcata a ja, So, 14. 05. 2011 - 08:29

lieky nepomozu, ja som brala lieky na nespavost a nocne mory som mala aj tak, jednoducho mozog spracovava to , co sa deje. Zle odbodie pomine a aj mory. Mne sa osvedcil lubovnik, ziadna salocka ale poriadny polliter pred spanim a dobra knizka, jednoducho relax i ked nasilu.

motylik, So, 14. 05. 2011 - 08:58

Ľubovník je fajn, potom pozor na slniečko. Možno ešte lepšia je medovka, ale neviem či pomôže tá kupovaná, mala som možnosť porovnávať na lúčke trhanú a kupovanú (kupovaná so mnou nič nerobila).
Keď som v poslednej práci mala problém so spánkom, dávala som si na noc zopár lyžíc maku prevareného s troškou mlieka (to mlieko je kvôli ktorejsi škodlivej látke, ktorá sa z neho takto eliminuje) a po niekoľkých dňoch už som dobre spala aj bez pomôcok Mrkám

Ariesa, So, 14. 05. 2011 - 09:04

Natalie, moj priatel ma drzal, kym mohol. Potom uz nevladal. Vravel mi, ze mozme skocit spolu do poradne, odmietala som. Ved mi nic nebolo. Zvladla som to bez odbornej pomoci, ale uz aj bez priatela. Po dvoch pokojnych rokoch a dvoch striedavo-oblacno-burka: mi najviac mi pomohol tym "kopancom" - rozchodom. Musela som sa pozbierat, vyriesit si byvanie, pomoct si s dietatom. Uplne ma rozoberalo, ake problemy z toho malo nase dieta, ale uvedomovala som si, ze z velkej casti, za to mozem sama. A riesilo sa to dlho. Vztah uz nenapravime, drobcovi by urcite tiez lepsie prospela rodina, ako pendlovanie medzi dvoma roznymi mestami.

Natali, zeny co ti radia, to len tak necucaju z prsta. Za mnozstvom tych rad, su roky bolesti, zlych rozhodnuti, tvrdohlavosti a zbabelosti. Ak sa chces zle rozhodovat, tak potom nepotrebujes nasu asistenciu. Ale ozvala si sa sem. Vyzera to, ze guraze mas dost, necakaj kopanec od zivota, len tu guraz spravne nasmeruj Mrkám Zlomené srdce Objímam

Natalie, So, 14. 05. 2011 - 09:25

Teraz ako co myslis? Vobec som nepochopila na co narazas? Mam ist ku psychologicke alebo najlepsie sa dat rovno zatvorit do nejakeho ustavu? Chcela som tu len radu alebo skusenost s praskamy nic viac tie rady beriem nic proti nim nemam a som rada ze mi ich davaju. Takze neviem co myslis.Ja nepojdem 2 tyzdne po potrate psychologovy - lebo kazda zena co ma trosku cit pochopi ze moje momentalne nenormalne spravanie je v tejto situacii normalne. Ked sa to nespravi po case tak ma posielajte fakt aj do ustavu ale zatial to neni nutne a kto si to mysli tak ja neviem uz

georgina, So, 14. 05. 2011 - 09:34

Natalie, píšem ti to sem druhý krát - nikto ti tu nechce zle, dievčatá sa ti snažia pomôcť.

Ariesa, So, 14. 05. 2011 - 09:45

bolo by fajn, kebyze sa rozpravame my dve, a nevztahujes na mna posielanie do ustavu a slova inych, ak ti to uz v inych prispevkoch navrhli.

len si myslim, ze by si potrebovala pomoc. nie visiet na partnerovi, rodine, na nazoroch z webu. treba odborny nadhlad. podla toho ako reagujes, co si napisala o sebe a teraz problemy so spankom. zacina sa to kopit. vsetko to ide z toho, ako sa citis. TO JE OK, treba to predychat, pride to casomObjímam Zlomené srdce . lenze okrem predychania, sa musis i nieco naucit a to, ti podla mna, nejde. iste, ze to nejde zo dna na den. vymenit zlost za pokoru.

je to investicia do buducnosti, do teba, do tvojho zivota. ked nieco nepojde podla tvojich predstav, dieta ochorie pred dovolenkou - budes okolo seba prskat, alebo sa prejavi tvoja pokora? pletiem sem "malickosti"-dovolenku. nechcem zachadzat do tazsich tem. pouvazuj nad tym. matkou sa stanes, ked budes pripravena na to, co materstvo prinasa. ak sa nou stanes nepripravena, nepoucena, sposobite si len dalsiu bolest zo sklamani, ocakavani. drzim palce rodinka Objímam bude to fajn, posielam objatie Objímam Objímam Objímam

Katka0202, So, 14. 05. 2011 - 11:40

Momentalne nenormalne spravanie je v tejto situacii normalne? toto snad nemyslis vazne!

nie si na svete sama a jedina, aby si sa takto spravala.
tu uplne zbytocne utocis na ludi. hladas takto sposob odreagovania sa? tak si zober tenisky a chod si zabehat.

ANO JE NORMALNE 2 TYZDNE PO POTRATE NAVSTIVIT PSYCHOLOGA. je rozdiel medzi psychologom a psychiatrom (uz ti to spominala tusim Lydush).
nik ti nehovori, ze sa mas dat zatvrorit na psychiatriu.

po mojom poslednom potrate som HNED NA DRUHY DEN vyhaladala psychologicku, prave preto, aby som sa nechovala tak ako ty. nie je na tom nic zle. vedela som, ze s takym pretlakom emocii si neporadim sama bez toho, aby som neotravovala svoje okolie, neutocila, neublizovala ludom, ktorych milujem... s psychologickou som si dala caj, vykecala som sa a ulavilo sa mi - a po kazdej dalsej navsteve sa mi ulavilo trosku viac.
ale hold - kto chce kam.... dalej to uz poznas

Natalie, So, 14. 05. 2011 - 11:42

ako myslis a tak sa nechovaj ako ja nikto to od teba necaka presne ako nikto nemusi cakat odo mna ze sa budem chovat ako ty a ze sa prenesiem cez to len tak. Nevies aka som co mam za sebou tak hovorit o sebe a o mne je rozdiel. Keby vsetci znasali veci rovnako tak bud vsetci spachaju samovrazdu alebo si ziju stastne dalej.lenze su ludia co to zvladaju a su taky co to nezvladaju. A ja si nemyslim ze musim 2 tyzdne po poptrate navstivit psychologa lebo je to normalne ze som podrazdena smutna a nesvoja nervozna. Ked to fakt je take tazke pochopit tak dovi.

Katka0202, Ne, 15. 05. 2011 - 18:35

vies ty, co som prezila ja alebo ine nanicmamy, na ktore utocis?
vies prd moja zlata!
velmi dobre chapem, co citi zena po potrate, zazila som ich vela a prave preto som hladala odbornu pomoc. mozno preto, aby som nebola odporna k okolkiu prave tak, ako ty!

eva m, So, 14. 05. 2011 - 09:44

Natalie,
si plna smutku, zialu, hnevu...
Sledujem tvoje reakcie aj v inych blogoch,"kopes" okolo seba, akoby ti prekazal cely svet... Utocis na ludi, ktori za tvoje trapenie nemozu, vylievas si na nich svoj bol.
Chapem ta, Natalie, ver mi, ze nie si jedina, kto ma takuto smutnu skusenost. Viem, ze to boli, ze clovek hlada odpovede, ale teraz si vo faze, kedy tie odpovede nevidis - nechces, nedokazes. Zivot ta posunie dalej, mozno raz tu odpoved najdes - mozno nie... Skus prijat to, co zivot priniesol, skus doverovat mudrej prirode, ze veci zariadila tak, ako ich zariadila. Urcite ta v zivote caka krasne obdobie, plne lasky a stastia, tak dovol sama sebe, aby si ho mohla prijat.
Aj v mojom zivote bolo obdobie, kedy som videla len tmu, kedy som si myslela, ze sa mi stalo to najhorsie, co sa mi mohlo stat. Dnes, s odstupom mnohych rokov - hoci to stale boli, to hodnotim inac. Malo to svoj zmysel, prezite ma vyformovalo, pomohlo najst zivotny smer. A dnes o sebe mozem povedat, ze som stastna. Dovolila som sama sebe byt stastna... A to stastie si velmi vazim.
Tvoje sny, Natalie, odrazaju to, co prezivas, cim sa trapis, co ta tesi - toho teraz asi vela nie je, vsak? Prasky na spanie tvoje mory mozno "oblbnu", mozno ta na chvilu uspia, ale dlhodobo ich uzivat nemozno, su navykove a skodlive. "Liecenie" zranenej duse trva dlho, nie je to zo dna na den, ved nie sme stroje, ale mysliace, citiace bytosti. Dovol sama sebe, svojej dusi, nech prezije svoj zial, nech ho "stravi", spracuje, ale zaroven dovol sama sebe posunut sa dalej. Pozri sa na svoj zivot, na svet, na ludi okolo seba - vsade sa da najst nieco krasne, nieco, co ti pomoze najst novu cestu.
Drzim ti palce. Objímam
Eva Slnko

hanele, So, 14. 05. 2011 - 10:17

Áno velky suhlas s evickouZlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce

Natalie, So, 14. 05. 2011 - 10:38

hej znie to pekne a vsetko. Lenze ja nechcem je mi to jedno vsetko nebavi ma nic rano chcem aby bol vecer v noci nemozem spat a proste najradsej by som mala pokoj od vsetkeho vsetko je zle uplne vsetko. Zivot sa planovat neda aspon nie uplne len do urcitej miery. Ale ja som ho mala naplanovany a teraz vidim ze neviem ist dalej lebo je tu nieco s cim som vobec nepocitala! A mam pocit ze ten zivot teraz uz nestoji za nic. Mam pocit ze sa topim a je mi to celkom jedno nemam chut sa snazit nieco zmenit. Otazka: Naco vas tu potom otravujem? Ja neviem fakt neviem co chcem. Ja som sa narodila ani v podstate neviem naco mam pocit ze tento zivot nemal nema a nikdy zmysel mat nebude. A je pekne ked clovek preziva a neezije potom dostane nadej a tu mu hned na to zoberu. To je ako dat hladnemu kus chleba a ked uveri ze to je pre neho a hlad skonci tak mu ho vezmu a vysmeju sa mu do oci. Nebavi ma to a nechcem uz. Ide mi na nervy vsetko a vsetci a asi aj ja ostatnim vidim to aj tu. Tak naco

eva m, So, 14. 05. 2011 - 10:56

Natalie,
ano, nechces. O tom to je. Daj sama sebe este nejaky cas, este chvilku sa polutuj a potom zacni zit. Kto iny ti to moze "prikazat", ked nie ty sama sebe?
Mozno zivot momentalne nestoji za nic - aspon ty to tak vnimas, to chapem, poznam... Ale ver mi, je tolko zaujimaveho a krasneho, co ta caka, ze sa oplati prekonat toto blbe obdobie a dovolit sama sebe mat sa dobre.
Podla toho, co pises, mam dojem, ze problem nie je len to, co sa ti stalo teraz, ale ze citis nejaky bol uz dlhodobo.
Ale Natalie, len ty mas svoj zivot vo svojich rukach, nik iny ti ho nemoze zmenit.
Ano, mas pravdu, s tym planovanim to nie vzdy vyjde podla nasich predstav. Ok, tak tie plany zmenim, o tom je zivot. Casto nas prekvapi nieco, s cim nepocitame, zda sa nam to ako prekazka, ale z dlhodobeho hladiska to moze byt pre nas nieco osozne.
Naco si sa narodila? Nevies to? Aj na toto mozno najdes odpoved v buducnosti. Neviem, ake detstvo si prezila, neviem, aka je tvoja primarna rodina, ale tam by som hladala cast odpovede.
Dnes krasne svieti slniecko - aspon tu, u nas v Ziline, tesim sa z pekneho dna.
Ked prsi, dokazem sa tesit, ze zem dostava vlahu.
Ked snezi, mam v dusi pocit romantiky.
A milujem jesen - je taka krasne nostalgicka, melancholicka...
Paci sa mi aj jar - vsetko sa nezne prebudza...
Natalie, tiez som sa nie vzdy dokazala takto tesit z "beznych malickosti". Uz to viem, lebo sa chcem tesit a uvedomujem si aj to, ze zivot nie je vzdy len o "velkych " veciach, ale casto o tom malom, nenapadnom.
Darmo ti teraz budem pisat, ze je na svete vela ludi, ktori su ovela nestastnejsi ako ty. Viem, ze vacsinou si myslime, ze ten nas kriz je najtazsi.
Eva Slnko

margesimpson, So, 14. 05. 2011 - 11:02

Natalie, co vlastne robis? Myslim tvoj zivot, ako zijes? Mas nejaku pracu? Lebo na taketo myslienky treba veeeela volneho casu, nic v zlom....
Nemas zmysel zivota? Tak pomahaj druhym. Chod sa "prebehnut" do nemocnice, najlepsie na urgent, alebo onkologiu. Pochopis...
A ked si najdes nejaku dobrovolnicku pracu, lasky a potrebnosti sa ti ujde az az.
A ak je to na teba prilis velke susto, rob mensie veci. Urcite mas v susedstve starenku co sa jej tazko chodi do obchodu, pripadne rodinu s detmi v tazkej financnej situacii.
A ak to nie je tvojmu srdcu blizke, tak sa zacni venovat sebazdokonalovaniu. Vyber si nejaky jazyk, sprav si nejaky kurz, cokolvek.
Ten hnev premen na nieco ine, z coho bude mat aspon niekto uzitok.

A po takom dni padnes do postele spokojna.

inkag23, So, 14. 05. 2011 - 11:14

Natalie je uplne normalne ako sa citis a ze sa na vsetkych hnevas,viem z vlastnej skusenosti ake je to tazke a tiez som mala pocit ze namna kazdy utoci a utocila som aj ja riadila som sa heslom "najlepsia obrana je utok" a dnes viem ze to nebolo spravne,takisto som mala vselijake sny a vela noci som nespala a pytala som sa preco sa to stalo prave mne,nebudem ti tvrdit ze je to uz ok aj ked je to uz 7 rokou nieje to v poriadku a myslim ze ani nikdy nebude, vtedy som si myslela ze ma uz nic pekne v zivote necaka ale aj ked som sa na vsetkych hnevala a mala som pocit ze my nikto nerozumie snazila som sa koli sebe samej pozbierat....tiez si myslim ze prasky niesu ono mne pomohlo ze som si vsetko v hlave urovnala,rozmyslala som nad tym,niesom veriaca ale rozpravala som k tej malej dusicke ,povedala som vsetko co som potrebovala zo seba dostat, lebo z nikym inym som o tom nedokazala rozpravat,nevravim ze to preslo hned ale bolo to lepsie a neskor som dokazala spat celu noc a pokojne...dnes mam dve deti a verim ze ta mala dusicka drzi nad nimy ochrannu ruku a mozno preto neostala somnou lebo jej poslanim bolo dohliadat na tych mojich dvoch chalanou......teraz sa ti mozno zda ze tu pisem somariny ale skus to uvidis ze sa ti ulavi a poriadne od srdca sa vyplac,aspon ja som to vtedy potrebovala,plakala som tak az som od vycerpania zaspala

lukrecia 1, So, 14. 05. 2011 - 15:12

Evka,ale ked je človek chronicky nevyspatý,možno naozaj stačí jedna tbl.na spanie,nechcem,aby to tu vyznelo,že podporujem užívanie psychotropnych látok,to božeuchovaj,len viem z vlastnej situacie,ked som už nevedela spať vôbec,a ked aj na chviľu hej,boli to strašné živé sny.Rano je potom človek samozrejme unavený a podráždený.tak som si tbl.na spanie dala,a bolo to tak,kym neprešla akutna fáza mojej traumy,koli ktorej som spať vôbec nevedela.Apresne ako píšeš,ked duša strávi svoj žiaľ,aj pokojný spanok sa vráti.Naozaj v dnešnom svete nieje žiadna hanba vyhladať odborníka,aj ja som svoju nespavosť po všetkych možnych odskušanych receptoch starych mám riešila s ním,nehanbim sa za to,a aj spánok sa dostavil,síce len na čas,ale terajší dôvod nespavosti je našťastie z tych radostnejších....

loulou, So, 14. 05. 2011 - 10:56

Chod k psychologovi. Kolkokrat to este potrebujes pocut?

Natalie, So, 14. 05. 2011 - 11:04

a ty ze ma mas nechat? Asi sme obe trosku tazko chapave.

Katka0202, So, 14. 05. 2011 - 11:34

Loulou, myslim, ze to je to najvhodnejsie riesenie...

kp, So, 14. 05. 2011 - 12:23

Natalie, zda sa mi, ze je jedno, kto ti napise a ako ti napise, ak sa ti odpoved nepaci (a vacsina sa ti nepaci), jednoducho sa zablokujes... lenze takto smerujes iba do extremov ... ako pises, stalo sa ti nieco, co si vo svojom programe nemala naplanovane...lenze to dieta nie je nastroj, ktorym by si sa snazila druhym dokazat, ze si svoje problemy z minulosti hravo zvladla, alebo ze ich dokazes zvladat lepsie ako oni (teda ze nebudes nikomu ublizovat alebo podobne - neviem, co si predtym zazila)... dieta je dar a kym ho dostanes, musis pravdepodobne najprv ukoncit boj s minulostou... ci to urobis, alebo nie, zalezi iba od teba ... skus sa zamysliet a napisat, co by sa stalo, keby si naozaj vyskusala pomoc kvalifikovanej osoby, respektive preco sa tomu tak branis a beries to ako utok na svoju osobu - nemusis o tom nikomu rozpravat, ak ti to nie je prijemne - jeden den obetovat na skusobny rozhovor nie je predsa dokazom tvojho zlyhania - za pokus to isto stoji...

KatarinaÚsmev

nicebosorka, So, 14. 05. 2011 - 14:14

Natalie, možno sa teraz budeš na mňa hnevať, ale ja mám pocit, že upadáš čoraz viac do depresie. Viem, že si prišla o vytúžené bábätko a ver, že viem ako to bolí, lebo sama som tým prešla.
To čo teraz prežívaš, to, že ťa nič nebaví, že nemôžeš v noci spať (alebo by si najradšej prespala celý deň) a že nevieš ako ďalej ... že nemáš chuť ani žiť, žeby si najradšej od všetkého utiekla a pod. to je fakt príznak depresie.
U teba mohla prepuknúť po tejto bolestnej a stresovej situácii.
Natalie ver, že to nie je hanba, je to choroba, ako každá iná, len si to človek musí priznať a hlavne musí chcieť s tým začať niečo robiť. Niekedy stačí málo, len vypadnúť medzi ľudí, rozprávať sa ...ale niekedy už fakt potrebuje odbornú pomoc psychológa, alebo už psychiatra. Psychológ sa s človekom rozpráva, radí mu čo a ako, proste rozoberajú daný problém...psychiater ten už naordinuje aj lieky - antidepresíva. Tie dodajú do tela (mozgu) to, čo si momentálne nedokáže samo vyrobiť.

Ja som depresiu "dostala" po zistení dcérinej diagnózy, tiež ma nič nebavilo, pripisovala som to sebe, že som skôr tomu nezabránila, stále som revala, mala som na všetko zlosť, odmietala som chodiť medzi ľudí, kašľala som na všetko, skoro celé dni som prespala...ak ma aj kamaráti volali niekde von na pivko, alebo na kávu, tak som sa na všetko možné vyhovárala, len aby som nemusela von. Prestala som chodiť do ochotníckeho divadla a mala som všetko v paži...ledva som sa o deti postarala...najhoršie bolo aj to, že som bola sama (teda okrem detí) manžel bol pracovne v Dubaji, moji rodičia v KE a svokrovci v HE (my sme vtedy bývali vo ZV). Po nejakom čase som si ale uvedomila, že to takto ďalej nepôjde...sama som priznala, že potrebujem pomoc a začala som konať, vyhľadala som psychiatričku, ktorá mi nasadila lieky...síce mi prvé nesadli hneď a musela mi ich zmeniť (lebo mali na mňa až veľmi utlmujúci účinok), ale fakt neľutujem, urobila som to najlepšie, čo som pre seba mohla urobiť. A hlavne nehanbila som sa o tom rozprávať, pretože mať depresiu nie je zahanbujúce, človek nie je blázon, len jeho mozog nevytvára hormón šťastia.
V tom čase, ako som začala brať lieky, som si zaobstarala aj psíka, tá malá chlpatá guľôčka mi tiež veľmi pomohla. Už aj tým, že som musela s ňou chodiť von, či som chcela či nie...a taktiež tá malá potvorka vycítila, keď na mňa padal smútok, tak do mňa doslova tým svojím malým čumákom šťuchala dovtedy, kým som sa s ňou nezačala blázniť ( behala som po štvornožky po izbe a naháňali sme sa Veľký úsmev) fakt jej za veľa vďačím a veľmi ju ľúbim, je to moja malá nízkopodlažná ušatá láááfka

Natalie, ak som sa ťa týmto príspevkom dotkla, tak prepáč, nebolo mojím úmyslom ti ublížiť. A ver, že ti nik nechce zle, ak ti tu radia, aby si vyhľadala pomoc. Všetko závisí len a len od teba. Nik ťa nemôže k ničomu donútiť. Mrkám

Ak chceš, tak si prečítaj toto:
http://www.edusan.sk/pacient/choroby/depresia_liecba.htm
http://www.dusevnezdravie.sk/depresia.html

Veľmi ti držím palce aby si to všetko zvládla Objímam verím, že bude dobre, že budeš šťastná, len neprestávaj tomu veriť Slnko

Janette

(sorry za tak dlhý príspevok Hambím sa )

Lucifera, So, 14. 05. 2011 - 19:09

NatalieSlnko , tvoj problém nevidím len v strate dieťaťa.Nejdem komentovať, to, čo si nap.-v maily-ale celkovo tvoj život doteraz.Chýba Ti milujúca rodina, nemáš oporu, keby si ju mala, určite by si na tom bola lepšie po všetk.stránkach.Vyhľadaj pomoc, aj ja som bola u odborníka-aj keď síce keď som mala cca 7.r.-kvoli noč.morám a som tu, racionálne zmýšlajúca a úplne normálna....tak na čo sa hrať?sme len ľudia...Úsmev Zlomené srdce

motylik, So, 14. 05. 2011 - 22:24

Až teraz som prišla na to, o čo tu ide. Z príspevkov som veľmi dojatá, až mi slzičky vybehli. Ste také zlaté dievčatá, že sa takto snažíte pomôcť Natalie Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce
Natalie, držím ti palce, posielam ti veľa veľa objatí Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam

sonia, Ne, 15. 05. 2011 - 14:28

Natálka,baby ti super radia Áno ,určite si niečo z ich rád vyberieš...držím palce...Slnko Kvietok Slnko ...

inkag23, Ne, 15. 05. 2011 - 21:27

Natalie dievcata ti chcu pomoct ale problem je v tom ze Ty nechces aby ti niekto rozumel to Ty nechces aby ti niekto pomohol alebo poradil a Ty si samu seba presvedcila ze pomoc nepotrebujes ale tadial cesta nevedie jasne mozes si vziat lieky a mozno ponich budes spat, ale rano sa zobudis a zase budes len okolo seba kopat a presviedcat seba aj ostatnych ze ti nikto nerozumie a nikto nevie co prezivas, ale to je len v tvojej hlave tak prosimta otvor oci a zacni zo sebou nieco robit, myslis si ze tvoje babo by chcelo aby si sa takto nicila??...skus zajst za nejakym psychologom a vyrozpravaj sa, nieje to ziadna hanba a moze ti to len pomoctObjímam Objímam Objímam

Mária5455, Ne, 15. 05. 2011 - 22:35

vieš moja drahá,veľmi ti rozumiem,ale tieto nespavosti ti sposobujú hormony-tehotenstvo a náhly potrat....ty za to nemožeš,je to akútny stav,kt.sa časom upraví,lenže teraz,keď je to akútne,musíš mu pomocť....po krátkej dobe budeš fit,ale ako ti radia AM,navštív buď svojho obvodného Dr.,nech ti napíše niečo na spanie,alebo psychologičku....za mesiac-dva budeš v poriadku....jasné ,že zabudnuť ,nezabudneš nikdy,ale budeš to brať tak,ako to prišlo.....je veľmi veľa vecí v živote,ktoré,aj keď naplánujeme ,nevyjde nám to.....človek mieni,ale p.Boh mení,ja sa stále toho držím....tiež som prežila veľmi veľa útrab,ale vďaka Bohu som to prežila bez možno večších následkov....viera v Boha mi veľmi pomáha,aspoň mne,pretože,keď som ho prosila o pomoc v najťažších chvíľach,tak mi pomohol,ale bolo to skutočne iba v najťažších chvíľach a bolo ich dosť....posielam ti Bozkávam Objímam Kvietok

púpavienka, Po, 16. 05. 2011 - 08:18

Prosím vydrž, určite aj tebe svitne nový deň a to čo bolo prebolí. Hlavu hore a vedz že Boh dopustí, ale neopustí.Objímam Objímam Objímam Objímam
Nerob si z múdrych rád nič, tie si prečítaj a pouvažuj nad nimi, keď budeš v pohode. Slnko Slnko Slnko Slnko
No a nie je pravda, že nevieš nič či prd, len sa niektoré nevedia vcítiť a zabudla krava že teliatkom bola.Slnko

lydusha (bez overenia), Po, 16. 05. 2011 - 08:39

Hovorí sa - zabudol vôl, že teľaťom bol....no nevadí....každý sa vníma inak.

púpavienka, Po, 16. 05. 2011 - 08:41

No u nás to nie je o vôlovi ale o krave, aspoň tak to moji starí rodičia hovorili, ale naozaj viacej sa používa to tvoje

lukrecia 1, Po, 16. 05. 2011 - 11:40

Margori,ale ona žiadala v prispevku o radu,nik tu nedáva ,,mudre rady,,ale rady,ktore v podobnej situacii komu a ako pomohli,a najlepšie su tie,čo su odskušané na vlastnom tele a duši.kedy si ich má prečitať,ked nie teraz,ked bude v pohode?potom jej už budu rady na figu,nie?ona chcela radu teraz....a hlavne pomoc potrebuje,len objimanie určite stačiť nebude.

dulka, Po, 16. 05. 2011 - 10:40

"Nerob si z múdrych rád nič" Prekvapenie
tak tomuto ja hovorím dobrá rada nad zlato

Lenka R, Po, 16. 05. 2011 - 11:11

Natalie , skús Novopassit je to antidepresívum na bylinkovej báze a je bez lekárskeho predpisu.

Natalie, Po, 16. 05. 2011 - 11:44

Chcela som radu co sa tyka praskov na spanie nie odporucania k psychologovy a psychiatrovy. Mozno ze ste tu vsetky vsetko hned riesili psychiatrom a psychologom vo svojom zivote! JA NIE!!! A ani neplanujem zacat. Od mala som sa skoro zo vsetkym vyrovnavala sama a zvladla som to. Niesom s kamena vzdy som sa dokazala postavit na nohy. A to nikto nevie po com vsetkom. Skrtla som minulost zacala som zit tu a teraz. Zacala som vztah bola som stastna a spokojna. To ze teraz na mna dosli depky je celkom pochopitelne aspon pre ludi co maju zdravy rozum. Tymto nechcem tvrdit ze ho tu niekto nema. Mozno som prilis hrda mozno som sprosta ale ja som taka chcem veci zvladat sama a ked to raz nebudem vladat tak budem rozmyslat nad pomocou. Zatial mam 20 rokov som mlada a este mam na to dost sil. Ako sa hovori hrde kone krky lamu mozno sa to stane aj mne kto vie to uz vsak bude moj problem. Dala som si 2 dni pre seba vyrevala som sa ludom ktory ma poznaju vedia o mne vsetko ktory si nemyslia ze musim hned niekam do ustavu. A je mi lepsie obcas totiz najviac dokaze pomoct len pekne slovo v style VSETKO BUDE DOBRE NEBOJ SA. Psycholog je fajn ale spravi cloveku este viac pochybnosti o sebe. Cize dakujem pekne za rady a netreba prestrelit za ciel. Mozno vam toto pride arogantne alebo neviem ake ale uz nemam take depky ako pred 2 dnamy! Staviam sa pomali zas a sama s pomocou len tych ludi ktory, niektory aj tu, spoznali ze staci len malicko. Ale zas som o niecom mudrejsia, viem ze nikdy nebudem poucovat cloveka ktory ma depresie moze to narobit vela skody. Lebo sa toho hromadi potom este o vela viac a potom ked ma clovek slabu psychiku tak to moze dopadnut zle. To niektore z vas absolutne ignoruju ze mozu svojimy "dobre mienenymi radamy" cloveku ublizit a spravit mu este horsie! Dufam ze sa tu uz nikto nebude za toto na mna zlostit a ak ano? tak nech

dulka, Po, 16. 05. 2011 - 12:00

Natalie, tabletky, ktoré by Ti pomohli, sa predpisujú u špecializovaného lekára. Takže aj tie rady s tým súviseli. Keď si myslíš, že toto všetko - tieto Tvoje stavy sú normálne, tak v poriadku. Nikto Ťa predsa do ničoho nenúti. Urob tak, ako uznáš za vhodné. Inak, keď nechceš, aby Ti niekto radil, lepšie je vypísať sa doma na papier, ten potom môžeš zahodiť. A nik Ti nenapíše niečo, čo by Ti zrovna nemuselo byť po vôli.

Natalie, Po, 16. 05. 2011 - 12:33

preto som sa pytala na prirodne bez predpisu.

lukrecia 1, Po, 16. 05. 2011 - 12:05

Natali,ale tu si zhanala,konkretnu pomoc,prášky na spanie,netušila som,že ti budu stačiť slová utechy,lebo tu,aj v predošlom tvojom blogu si ich dostala neurekom a sa mi nezdalo,že by ti nejak extra pomohli.ale som rada,že už ti je lepšie,s odstupom dní to bude ešte viac ok....

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama