reklama

Trapim sa

Anicka26 , 13. 01. 2012 - 18:00

reklama

Ahojte dievcata,som tu prvykrat a hned Vas prosim o radu,nazor,pomoc ci utechu...Pred 3 tyzdnami som sa rozisla po 3 rokoch s priatelom,ktory bol velky sebec,egoista a narcis,a to nielen vyzorovo,ale ako som sa tuna docitala na blogu aj po tej psychickej stranke,uplne to nanho sedi...ma 41r a doteraz byva u svojich rodicov v jednej izbicke,neskutocne je naviazany na svoju matku a sestru a s tym som uz nedokazala bojovat,jednoducho ked vidite,ze nie ste u neho na prvom mieste,ale najprv je jeho rodina,konicky dlho,dlho nic a potom ja,tak ma to velmi trapilo,po viacerych rozchodoch z mojej strany vzdy prisiel on zamnou a dokazal ma tak zmanipulovat a vyvratit mi moje nazory,vyuzival to,ze ho lubim,ze som mu zase a zase davala sancu az naposledy som mu dala podmienku,ze ak chce so mnou byt,musi sa okamzite kumne nastahovat a tu sa to zacalo:ano,nastahoval sa,ale bol to viac spolubyvajuci ako partner,nedokazala som mu vysvetlit,ze je normalne,aby sa mi ozval ci pride na veceru,alebo nie,ja som ho vzdy cakala a cakala,aj ked koncil o 16tej v praci,prisiel o 19tej,uplne v pohode,ked som mu to povedala,bral to ako kontrolu a ze som stihacka,pritom som vedela,ze svojej mame dokazal aj 3x za den zavolat ako sa ma a mne nic!mne sa dokazal aj dva dni neozvat,so svojou sestrou sa vedel aj 2hodiny na skype rozpravat,mna neriesil co robim a co je so mnou...a najsmutnejsie je,ze mam nejake zdrav.problemy z gyn.hladiska,a v tom ma nevedel podrzat,po niekolkych operaciach,kde sa mam intenzivne snazit otehotniet,som v nom oporu nemala,teraz naposledy mi povedal,ze on to riesit nebude,odmieta sa bavit somnou na tuto temu,nech si to vtej svojej hlave usporiadam,ze mozno priroda nechce,aby som tie deti mala,bud to bude prirodzene,alebo ziadno!ale ved ja som ho nenutila do umeleho oplodnenia,alebo adopciu,len som chcela,aby mi bol oporou a dal mi istotu,ze pojde somnou a bude sa o to zaujimat o nejake moznosti a nato mi povedal,ze on mi dat oporu a istotu nemoze,lebo nech sa pozriem vo svete co sa deje,kazdy sa rozvadza a kazdy kazdeho podvadza,ze co ked za rok stretne nejaku inu,s ktorou sa vyspi a otehotnie!povedzte mi prosim,ze to je normalne,ze partner podrzi partnerku v takychto problemoch?ja uz som z toho taka nestastna,lebo stale mam v hlave tie pocity,ze som to vsetko pokazila,ze keby som to neriesila,by sme spolu ostali,ale potom ma napadaju myslienky,ze naco mi je taky chlap,ktory ma rad len svoju slobodu a mna bral skor ako milenku a nie partnerku?a potom mam stavy,ze som ho nemala nutit ist byvat somnou,mohli sme si kazdy robit co chceli a obcas sa stretnut,ist na kavu,kino,hory,ale viem,ze mna nenaplna takyto"vztah" lenze on toto somnou vedel urobit,vedel ma tak uzemnit a ponizit,ze neviem cia som ani co chcem,citim sa taka stratena a mam pocit,ze som prisla o skveleho partnera svojou hlupostou,neviem,ale myslim,ze hodnoty ako rodina,partner a deti sa v dnesnej dobe povazuje za nieco nenormalne,pripadam si ako zena z ineho sveta,ked chcem nieco take?a ked povazujem za normalne,aby muz bol oporou svojej zene,objal ju a povedal,neboj,vsetko bude dobre!som prilis romanticka?a to,ze verim ked su dvaja spolu lepsie zvladnu problemy?lebo on sa takymto reciam smial,vravel,ze to su len frazy!neviem,naozaj neviem...myslite,ze existuju chlapi,ktory este tuzia po rodine?


reklama


reklama

akalenkak67, Pi, 13. 01. 2012 - 19:03

Jasné že je dosť chlapov,čo túžia po rodine a aj sa o nu starajú.Aj ty si musíš určiť či chceš chlapa len na užívanie,alebo si radšej pohladať muža rodinného typu.
,ale viem,ze mna nenaplna takyto"vztah"-na druhej strane,že je to skvelý partner.Vzťah musí naplnať obidvoch rovnako.Inak to nie je vzťah.
Urči si aké priority vlastne chceš a podla toho sa zariad.Ak chceš chlapa na výlety a skrátenie dlhých chvíl,máš toho svojho.Ak chceš rodinu,musíš hladať dalej.Niekto rodinu chce,iný nie.To platí nielen u chlapov,ale aj u žien.

magic, Pi, 13. 01. 2012 - 19:54

kedze ta nepozname osobne aj z viacerych stranok (situacii), tazko povedat, ci si ty ta vadna, co straca super partnera. alebo proste si vy dvaja nesedite, nedoplnate sa a preto je lepsie, ak ste sa rozisli. zeby ste dokazali byt fajn kamosi, ale nie partneri a rodicia.
budem vychadzat z toho, ze si normalna a preto si myslim, ze tento vztah nie je to, co potrebujes.
pripada mi to, ze ty hladas oporu, pevny zvazok, kdezto on zatial iba partacku do pohody, s ktorou je zabava a dobry sex.
kazdopadne je uprimny, nemaluje ti ukazkovu buducnost, dava ti jasne najavo svoje postoje, takze mozes vychadzat vo svojom rozhodovani z pevnych zakladov. vies presne, co chce. a nie je to vobec to, co chces ty. bez ohladu na to, ze ho mas rada, ze si ho zakomponovala do predstav o svojej buducnosti a detoch, je lepsie, ak tento vztah ukoncis a budes hladat inde.
alebo mozes cakat na jeho zmenu - ale to sa neoplaca. na zmenu sa necaka tak, ze cakame, ze on sa proste jedneho dna zmeni na to, co chceme my (a la Pilcherova). treba zacat od seba a najst tu hranicu, co chcem, v com sa viem prisposobit, co viem akceptovat, tolerovat, prijat a netrapit sa tym. pokial som ochotna robit kompromis v prospech partnerstva bez pocitu, ze sa obetujem a mala by som teda byt za to po spravodlivosti odmenena ako v romatickom filme. a odkial pre mna zacina bod zlomu a za nim odchod.

problemom mozno este je, ze potrebujes dieta co najskor, resp. co najskor otehotniet (ak som dobre rozumela). ale ani to nie je dovod ostat v partnerstve, ktore ta ubija a dava ti pocit, ze nie si hodna nicoho.

ak mas pochyby o sebe - proste zajdi k psychologovi. zver sa, co ta trapi, nech sa s tebou porozprava a posudi, ci si bezny normalny clovek, alebo mas problem. napadlo ma to tak v suvislosti s tymi gynekologickymi potiazami, ktore obcas mavaju aj hormonalny vplyv na telo a myslenie a teda naozaj je moznost, ze reagujes precitlivelejsie a vztahovacnejsie, nez clovek, ktory tieto problemy nema. nie je to odsudenie, ze si chybna. je to ako u tehotnych zien, ktore su placlive, hadavejsie, nervoznejsie. ale oni sami maju pocit, ze jednaju uplne vhodne, adekvatne, prirodzene a spravne.

loulou, Pi, 13. 01. 2012 - 20:39

si si ista, ze prave s tymto partnerom chces otehotniet? Ked vam to neklape uz teraz, co myslis, ako to bude pri dietatku?

happy60, Pi, 13. 01. 2012 - 21:31

Neviem preco, z precitaneho, v mojom vedomi najviac "cinkli" tvoje vycitky k samej sebe a sebaobvinovanie - ze si ho donutila sa pristahovat, ze keby si to neriesila, ze si to pokaslala a pod.
Nemyslim si, ze tieto vycitky su na mieste. Mozno by fakt bolo dobre popracovat najprv trochu na sebe a potom na tom, aky vztah ocakavas a s kym.
Drzim prsty.Slnko Slnko Slnko

mnnaaauuu, Pi, 13. 01. 2012 - 22:28

Chlapov, čo túžia po rodine a deťoch je kopa, len sa netreba otáčať za bývalými láskami. Časom, keď spoznáš niekeoho, kto splna tvoje ideály, sa budeš sama sebe čudovať, ako si s ním mohla bývať. Môj názor.... ak je taký, ako je... nemá zmysel s ním ani otehonieť, len by to bolo opať komplikovanejšie. Dvaja by sa mali navzájom podržať, hlavne v ťažkých situáciách. ja byť tebou, bežíííííííííííííííím daleko od neho,. U mna je ISTOTA vo vzťahu veľmi dôležitá

Anicka26, Pi, 13. 01. 2012 - 22:49

Ahojte,DAKUJEM Vam velmi pekne,kazda co ste tu napisali mate kus pravdy,rozumovo si to viem vsetko vysvetlit aj zdovodnit,len to srdce...je to velmi tazke,ale viem,ze asi potrebujem najst samu seba a nato treba cas...Mlčím

ginaaa, So, 14. 01. 2012 - 08:22

Anicka,ak si este od neho neusla,tak to co najrychlejsie urob a nic nelutuj.Hadam 41rocny stary chlap by uz mal vediet,co robit.Vies,on je velmi pohodlny,chyba jeho matky.Uz davno ho mala "vyprevadit" z domu a tesit sa na vnucata.Vztah so sestrou mu mozno zavidiet.Ak je to z vlastnej vole a nie z matkinho prinutenia,ak si surodenci naozaj rozumeju,nechaj ich,inak sa to obrati proti tebe.Ver mi,viem o com pisem.Zazila som nieco podobne,hoci moj manzel bol o dost mladsi od tvojho partnera,do dnesneho dna sa neodpupocnikoval.Ale zase je tam iny dovod ako v tvojom pripade.A so surodencami vychadza dobre prave preto,ze to dostane rozkazom od svojej matky.Inak mame jednu dceru,je uzasny otec,taka ziva sablona,aky ma otec byt,ale ako manzela si ho nemozem vazit a dlho nebudem,hoci je dobry clovek a ja som vzdy na poslednom mieste.....nevadi,casom.....

Vierik, So, 14. 01. 2012 - 18:58

Anička26, nečuduj sa, že sa trápiš. 3 roky je dlhá doba. Zo dňa na deň to nepôjde ani pri tvojej najlepšej vôli. Aj podľa mňa z prečítaného usudzujem, že toto nie je ono. Nevyhovovalo to ani jednému z vás - neudržujte to zbytočne pri živote.
S tým otehotnením: ja som si prešla dlhoročnými gynekologickými problémami a operáciami, tiež sa kadečo odporúčalo a predpokladalo, ale všetko je ako má byť. Ja vravím len jedno: zúfaj si až keď vyčerpáš všetky možnosti. A ty si mladý človek, čo má život pred sebou.

Prajem skoré vyriešenie vzťahových problémov a pochybností a skoré objavenie sa spriaznenej duše na obzore...

Anicka26, Ne, 15. 01. 2012 - 00:58

Dakujem Vierik,vcera som bola za jednou znamou,ktora mi povedala:"Ty si sem prisla na tento svet zdielat vsetko vo dvojici,vsetky radosti,ale aj starosti"toto bola tak mudra veta,ktora mi dost pomohla,ze mi je zas o krok lepsie,my sme si skratka nesadli a vdaka tomu,ze som sa uplne podriadila a prisposobila,nas vztah vydrzal tak dlho,len si to musim v tej svojej hlave usporiadat,lebo to stale povazujem za svoje osobne zlyhanie,ze som to nedokazala,ze som to pokazila,aj ked to nieje pravda...ano,ja potrebujem a chcem cloveka,ktory bude pri mne a bude riesit somnou vsetky radosti aj starosti a on to nebol,bohuzial to zistenie boli,ale s nim ma ziadna buducnost necakala:(
Ved raz mi povedal:ze jeho moje problemy nezaujimaju,ze ho to obtazuje a mam to riesit s kamaratkami:(smutne...po 3 rokoch chodenia...a k tym detom,PRESNE aj ja mam taky nazor,ze sa s tym zmierim az ked budem mat mozno 40r a vyskusam vsetky moznosti,ktore mi zivot ponuka...Kvietok

DivaTigrica, Ne, 15. 01. 2012 - 01:33

Ahoj moja:)
Mala som niečo podobné, ako to opisuješ Ty:)
Pripadáš mi ako rozumná, rodinne založená žena, ale prosím Ťa pekne, váž si samu seba a neostávaj s niekým takýmto. Tento typ poznám veľmi dobre, lenivý a neschopný, veľmi pohodlný, nerád mení svoj život, má to rád zabehnuté, má mamičku, sestričku, to mu stačí, a nejaké deti, kt. by vážne narušili jeho pohodlie by bola katastrofa. Samej Ti je jasné, že aj keď je to"starý chren", nejakú extra túžbu po deťoch nepociťuje, že to nie je rodinný typ. Z jeho chovania je úplne jasné, že on žiadnu rodinu nechce, nevedel Ťa podporiť, keď si chcela otehotnieť, nevedel sa k Tebe správať ako k partnerke.
Ako čítam Tvoj príspevok a komentáre, je mi jasná jedna dobrá vec, a to že Ty nie si tak zaslepená ako väčšina žien musí byť nato, aby mala vzťah s niekým takýmto. Nie si ten typ ženy, čo si všetko nechajú a potom sa čudujú, že prečo sa k nim chudinkám chlap správa ako sviňa.Ty si uvedomuješ, že to v poriadku nebolo, že Ťa manipuloval a všetko možné, a od fungujúceho vzťahu a ešte takého, do ktorého majú prisť deti, to má veľmi ďaleko.
Sama vieš, že je to somár, a že máš na niečo oveľa lepšie, tak prosím Ťa, prestaň sa mučiť tým, že to bola Tvoja chyba. Tvoja chyba bola to, že si ho neposlala hneď na začiatku kade ľahšie, bolo by to ľahšie skončiť to, ako po 3 rokoch, pretože teraz, ak si citlivý človek a naozaj si ho ľúbila, Ťa to len tak rýchlo neprejde.
Radila by som Ti pozrieť sa na to tak, že si sa zbavila jedného starého somára, kt. doteraz nebol schopný sa osamostatniť,a nezaslúžil si Ťa. Ber to ako poučenie, že si máš viac veriť, viac si samu seba vážiť(lebo toto bola Tvoja chyba, bez ktorej uznania sa ďalej nepohneš).
Ja osobne som veľmi rada, že sa Ti tie deti mať nepodarilo s ním(prepáč, nemyslím to zle), pretože Ty a Tvoje deti si zaslúžia niečo o moc lepšie. Dávaj si pozor, s kým budeš mať tie deti a aký príklad dá váš vzťah deťom do života, lebo potom budeš plakať, že prečo si synovia toľko k nevestám dovolia a dcéry si všetko nechajú:)
Prajem Ti, aby si si to upratala sama v sebe tak, aby si sa mohla pohnúť ďalej, a aby si si našla niekoho,kto si Ťa naozaj zaslúži.
Ak by sa to nedarilo a Ty by si chcela mať súrne deti, skús pouvažovať o tom, že budeš slobodná mamička. Myslím si, že keď má dieťa len mamu, je to o moc lepšie, ako keď má mamu zdeptanú ocom:)Ja sama o tom uvažujem po zistení, aké je ťažké nájsť otca pre svoje dieťa, kt. si byť otcom naozaj zaslúži:)
Viem, že je to veľmi ťažké, keď je na dieťa človek sám, ale lepšie, ako ich nemať vôbec alebo so somárom:)
Držím palce hore aj dole:)Áno Zlomené srdce

eva m, Ne, 15. 01. 2012 - 05:42

"Ak by sa to nedarilo a Ty by si chcela mať súrne deti, skús pouvažovať o tom, že budeš slobodná mamička. Myslím si, že keď má dieťa len mamu, je to o moc lepšie, ako keď má mamu zdeptanú ocom:)"
- to myslis vazne, DivaTigrica? dat si urobit dieta, lebo ho "surne chcem"?
a co to dieta? je to voci nemu feer?
aku mas zaruku, ze mamicka v takomto pripade nebude "deptana otcom"?
ty pisatelku prispevku osobne poznas? lebo ak nie, tak na zaklade par riadkov podat taku "podrobnu charakteristiku" sa mi vidi celkom odvazne...
a poznas jej partnera, ked si dovolis o nom napisat, ze je "stary somar"?...
Eva Slnko

DivaTigrica, Ne, 15. 01. 2012 - 12:38

Eva-Ano, myslím to vážne, lebo ak som dobre pochopila, pre Anicku je cim skor, tym lepsie. A inak, je to len môj názor, ona to môže vidieť inak. 2 ženy z rodiny to takto riešili, pretože ich súril vek a riziko, že tie gyn. ťažkosti už budú len horšie a horšie, pričom vhodného partnera nemali. Deti vychovávajú samy, nemajú to jednoduché, ale tie deti sú na tom lepšie, ako deti, kt. majú síce oboch rodičov, ale nie tak rozumných ako tie ich mamy.
Nijakú záruku nemám, povedala som to na čisto teoretickej rovine, je to už len na nej, na čo sa cíti a ako to bude riešiť.
S tým somárom a pod. som to naozaj prehnala, dalo sa to napísať aj vhodnejšie, to máš pravdu. Ospravedlňujem sa, bol to čisto môj subjektívny pohľad na vec, kt. som si vytvorila len z toho, čo napísala. Myslím, že Anicka uz bude sama vedieť, ci si moje vety vezme k srdcu alebo nie.

eva m, Ne, 15. 01. 2012 - 13:13

ako myslis, DivaTigrica,
moj nazor vsak je, ze deti sa maju rodit do uplnej rodiny. Nie vzdy to, zial vyjde, stava sa vselico, ale otehotniet preto, lebo JA chcem dieta, hoci partnera nemam, sa mi vidi voci dietatu nefer a sebecke.
Preto je doooost dolezite, vybrat si pre svoje deti partnera, ktory bude detom dobrym otcom. Cakat, ze sa niekto zmeni atd., to je cista naivita.
Eva Slnko

vyvyka, Ne, 15. 01. 2012 - 13:32

Áno, Evi, ale keď chcem dieťa, čisto teoreticky, viem, že by som ho milovala, dávala mu, čo môžem a nemám partnera a ani šancu nájsť si toho partnera, je to odo mňa sebecké chcieť ho???Prečo? Veď možno som schopná dať tomu dieťaťu viac ako niekde dvaja rodičia. Áno, deti sa majú rodiť do úplnej rodiny, ale ak viem, že na tú rodinu nemám ani najmenšiu šancu, nevidím dôvod, prečo by som ho nemohla priviesť do neúplnej rodiny.
Čo sa týka Teba Anička, každému vyhovuje iný partner-partnerka. Je to super, keď sa pri ňom cítiš dobre a si šťastná, tak je to vyhovujúci partner, teda ten pravý. Ale Ty si nešťastná, on je nešťastný.....Síliť to len preto, že nechceš byť sama a že ho ľúbiš je málo. Niekedy nestačí len ľúbiť. Žiaľ. Viem, že Ti je teraz smutno a že váhaš, či si spravila dobre. ver tomu že áno. Ja som si prešla niečím podobným, tiež som mala partnera, s ktorým nám to proste nešlo a tiež som premýšľala, či som dobre urobila.Urobila, teraz mám partnera, ktorého by som nevymenila za nič na svete. Vydrž a uvidíš, keď sa odpútaš, uvidíš to inými očami.

eva m, Ne, 15. 01. 2012 - 14:17

vyvyka,
lebo dietatu ten otec jednoducho bude chybat.
Poznam niekolko zien, ktore sa takto rozhodli a fakt su tie deti o nieco ochudobnene. Okrem toho tie zeny maju tendenciu sa na deti upinat, byt uzkostlive vo vychove a to im takisto nie je na uzitok. Viem, netreba generalizovat, ale moja skusenost je takato.
Naozaj je ine, ak zena ostane sama z ineho dovodu, to nebolo jej rozhodnutie a treba, aby sa prisposobila situacii.
Inak, aj ja som si presla tymto nazorovym stadiom a teraz, ked mam deti, sa na to divat inac.
Eva Slnko

DivaTigrica, Ne, 15. 01. 2012 - 14:48

Vyvyka mi číta myšlienky:)Zlomené srdce
áno, aj ja považujem kompletnú rodinu s mamou a ocom za to naj pre dieťa, za ideál, ale nie všetky ženy majú takú možnosť, niekedy Ťa život postaví pred situáciu, kde si moc nevyberieš.
Napr. tieto dve z našej rodiny mali na výber-mať dieťa hneď, ale samy, pretože vedeli, že lepšie ho vychovajú samy, ako s otcom, kt. z rôznych dôvodov nebol vhodný, a íný partner nebol na obzore, alebo čakať na niekoho vhodnejšieho a riskovať, že potom už vôbec nebudú schopné otehotnieť.
Eva, máš pravdu, že sú tie ženy väčšinou úzkostlivejšie, prehnane sa upínajú, ale aj napr. nariekajú, aké to majú ťažké, deťom vykrikujú veci, vďaka kt. sa cítia previnilo,že vôbec na svete sú. Je to jednoducho frustrácia z toho, že je to na nich veľmi veľa a sú nato samy.
Preto nie každá žena sa na úlohu slobodnej mamičky hodí. V prvom rade musí byť pripravená na to, že na všetko bude sama, spoliehať sa bude môcť len sama na seba, celá zodpovednosť bude na nej, a dávať si pozor nato, aby si frustráciu nevylievala na dieťati, pretože to bolo len a len jej rozhodnutie, takisto to prehnané upínanie na dieťa, a veľa iných vecí. Tie ženy, kt. túto výzvu zvládnu, často dieťa vychovajú lepšie ako rodina, kde sú síce dvaja rodičia, ale trošku sprostejší.Úsmev

eva m, Ne, 15. 01. 2012 - 17:02

iste, ale toto je cista teoria.
Kto dokaze posudit, rozhodnut, ci ta zena je "pripravena", alebo nie?
A aki su to "sprostejsi" rodicia?
Eva Slnko

DivaTigrica, Ne, 15. 01. 2012 - 23:00

teória??neviem, som dosť všímavý a spoločenský človek, mám veľa známych, priateľov a to, čo som písala vyššie je to, čo som si všimla na ľuďoch okolo seba,nevymyslela som si to. Niektoré ženy môžu a nemusia byť dobrými slobodnými mamičkami.
To či je pripravená bude najlepšie vedieť len ona sama. Pokiaľ sa je teda schopná pozrieť na seba realisticky, a priznať si aj tie slabé stránky.
"Sprostejší" rodičia-vyššie som písala, že napr. v domove sa stretávam s deťmi zo sociálne slabších rodín, alebo napr. rodina môjho priateľa, alebo moja kamarátka, títo všetci nejako nedomysleli, čo všetko dieťa vyžaduje, venujú sa mu, len keď majú chuť, potom ho odložia ako hračku. Mamka doma nadáva ockovi do ko.., ocko mamke do pi.., a potom sa čudujú, že prečo je im dieťa nadáva do pi a k...Nie sú schopní navariť, oprať, preto si často 8,10 ročné deti varia samy!!!!!pričom sa stáva veľa nehôd, za kt. sú samozrejme potrestané, a veľa iných vecí...Takýchto rodičov volám "sprostejší"

eva m, Ne, 15. 01. 2012 - 23:02

a co myslis, ako by prave tito rodicia sami seba ohodnotili?
vediet sam seba vnimat realne je celkom narocne.
Eva Slnko

DivaTigrica, Po, 16. 01. 2012 - 00:00

Áno pravda:)
sú ľudia, kt. sú schopní sa na seba pozrieť kriticky a odhadnúť, čo zvládnu a čo nie. Niektorí to nevedia, a potom si to odnesú ich deti

Anicka26, Ne, 15. 01. 2012 - 21:24

Dievcata,vsetky mate kus pravdy,len sa mi tu nepobiteChichocem sa...
Pre Divu Tigricu a Vyvyku:uplne ste vystihli moju situaciu a je to tak ako ste napisali,ine zeny by to riesili ten rozchod uz davno,mozno preto mal vztahy len nanajvys pol roka,mozno tie zeny po case chceli tiez nieco viac a on radsej hned utiekol,mozno...to sa uz nedozviem,ale jedno viem,ze vzdy ked som mala hocaky problem,vzdy ma v tom nechal a ked som si to vyriesila prisiel a ja som ho zobrala spat,lebo som ho lubila a dufala,niektore zeny pridu na to skor,len hold ja som taka,ze mne to trva dlhsie kym si to uvedomim :( dakujem aj za toho "somara" aj to mi pomohlo :) :) :)
Pre Evku m:aj ked mam zdrav.problemy,nechcela som to za kazdych okolnosti silit a znasilnovat,nato musia byt dvaja,lebo ako vieme,sama ho nesplodim:) ale aj napriek vsetkym operaciam,bolo ich 8,hormonalne liecby,je to stale dookola,mam totiz endometriozu,ktora sa mi stael opakuje,nenutila som ho do nejakych zakrokov,len som chcela,aby sa isiel somnou poradit do sanatoria ohladne moznosti,nejak pouvazovat,nikdy som sa nesledovala,nejake meranie ovulacie,plodenie podla dni,na to som sa necitila,nechcela som este zajst do takehoto stavu a mozno preto,ze podvedome som citila,ze nas vztah nieje dobry som sa tomu branila,ale ked neustale pocujete od lekarov otehotnite,otehotnite tak citite napatie a zufalstvo a co som im mala povedat,ano sice mam partnera,ale nemam spolupracu???nie to nejde,ja som fakt tuzila len po uisteny z jeho strany,nejaky zaujem,nejaku oporu,a viete coho sa najviac bal?ze keby sme mali aj dieta,ze ho budem tym vydierat,ze nebude moct chodit na bycikel a nasilu ho budem drzat doma! a co sa tyka byt slobodnou matkou,ano aj nad tym som uvazovala,v podstate som s tym "ratala"ze keby som aj otehotnela,bola by som na to viacmenej sama,viem ze pre dietatko je najlepsie mat aj otca aj mamu,ale keby nastali okolnosti byt s nim sama,snazila by som sa urobit pre neho vsetko,aby bolo stastne a ja by som mala aspon pre koho zit...

eva m, Ne, 15. 01. 2012 - 22:56

Anicka,
kolko mas rokov?
Eva Slnko

Anicka26, Po, 16. 01. 2012 - 09:41

Evi,za par mesiacov budem mat 33rMlčím

vyvyka, Po, 16. 01. 2012 - 14:41

Anička, v 33 rokoch máš ešte stále času dosť na prvé dieťa. Teoreticky sa dnes môže rodiť do 45.Prakticky tiež, aj keď v 45 je to na posúdení každej jednej, či to zvládne v takom veku. Ale dá sa, keď veľmi chceš, poznám takú pani. Určite by som s ním len kvôli dieťaťu neostávala. To by si mala 2 na krku a ešte viac by si bola nešťastná.Lebo keď príde dieťa, je mylná predstava, že stmelí vzťah.Áno, stmelí, keď je silný.Ale ak stojí na vode, tak ho skrz naskrz rozbije. Lebo tam už musíš pozornosť zamerať na dieťa a neviem, či by sa to partnerovi páčilo. Ale Ty už si spravila kus cesty, vieš to, uvedomuješ si to, len nejako to tomu srdcu vysvetliť,že????

Anicka26, Po, 16. 01. 2012 - 15:52

Vyvyka PRESNE!Áno
Vies,pre mna je to o to tazsie,ze som rozvedena po 9 rokoch manzelstva,kde som nakoniec bola stastna,ze sme deti nemali,lebo exmanzel narobil neskutocne dlzoby poza moj chrbat,neviem ci ste niektora sa s tym uz stretli,ale bohuzial aj dlzoby nadobudnute pocas manzelstva su spolocne aj ked som o tom nevedela,boli to 2 roky trapenia,sudenia,aby som neprisla o strechu nad hlavou,ale to je iny,dlhy pribeh,skratka tym,ze uz nieco mam za sebou,neprijemnu skusenost a velke sklamanie,tak do tohoto vztahu som vkladala vsetky svoje nadeje a tuzby a teraz som z toho uplne hotova...a dalsi problem je v tom,ze momentalne ani nerobim,cakam na pracu,ktoru mam slubenu a nie a nie sa nejako pozviechat-vsetko sa mi naraz pokazilo-vztah,praca,zdravie a potom,ze clovek ma byt optimisticky,ze?Úsmev ale zase nikdy nieje tak zle,aby nebolo este horsie,ze?Mrkám

DivaTigrica, Po, 16. 01. 2012 - 16:52

Anicka-asi ten predchádzajúci vzťah spôsobil, že si mala Pohoda na očiach, a vnímala si to tak, ako si Ty chcela, a varovné príznaky, kt. tam určite boli si ignorovala. Je to pochopiteľné, pretože si prišla o niekoho veľmi dôležitého pre Teba, a snažila si sa nájsť to čo ti chýbalo čím skôr v niečom inom.
Máš toho veľa za sebou, si schopná a šikovná žena, ale teraz prechádzaš zlým obdobím, keď sa všetko na Teba rúca, to prejde, keď sa dajú trošku do poriadku aj tie ostatné veci, ako práca a zdravie, myslím si, že rýchlejšie sa vyrovnáš s rozchodom a budeš sa vedieť pohnúť ďalej. Teraz je pre Teba ťažšie na Tvojho ex zabudnúť, pretože potrebuješ niekoho, kto by ti pomáhal a stál pri Tebe.
Držím palce nech sa v tvojom živote zase vyjasníSlnko , a Ty si druhý raz vyberieš niekoho, kto za to naozaj stojí.Úsmev

Anicka26, Po, 16. 01. 2012 - 20:07

DAKUJEMZlomené srdce ,aj Vam vsetkym,som velmi rada,ze som si Vas naslaSlnko

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama