reklama

Je môj ex normálny?

Pridal/a Tinka13 dňa 21. 09. 2008 - 15:06

reklama

Si predstavte,že čo a mi stalo.Môj synček šiel na víkend k svojmu bio otcovi.Keď odtial príde,tak mi všetko podrobne zreferuje čo kto o mne povedal a tak /zlatý, nie?/Chichocem sa .Takže prišiel s tým ,že oco mu povedal,že má až príliš voňavé prádlo /používame modrý lenorík-paráda vôňa/.A to nehovorím o tom,že odtiaľ príde celý zasmradený od dymu z cigarirt,keďže tam všetci fajčia.My s priateľom vôbec nefajčíme,takže to cítime až strach.Alebo príde,že babka mu nahučala,že náš kocúrik umrel,lebo nepil mlieko /mal vývojovú chybu/.No povedzte,neprizabili by ste ich? Malý má 8 rokov a už si sám vyberá,či tam chce ísť alebo nie a keď sa mu nechce,tak to sú zas reči,že ho huckám proti nim.A veru nedajú si vysvetliť,že Stančo má svoj vlastný rozum.No mám ich celkom ignorovať,akí sú blbý alebo čo?


reklama

reklama

lydusha (bez overenia), Ne, 21. 09. 2008 - 15:53

Tinka len pokojne. Deti sa daju manipulovat kym su mensie. Ked bude starsi sam ochopi co a ako. Ty vies, ze ho nehuckas prosti exovi, ze mu nezakazujes nasvstevy a ostatnym to vysvetlovat nemusis. Nestoji to za to, rozculovat sa nad tym. Radsej venuj energiu tam kde je potrebnejsia, toto je ciste plytvanie.

selma, Ne, 21. 09. 2008 - 17:14

Myslim si ,ze je dobre ked obcas chodi k nim aspon si bude vazit co ma doma.Aj ja pustam mojho syna k dedovi aj ked viem ,ze ho nema rad a je mu na pritaz,ale on je este maly /4 roky/ a nechape to tak.Vsak pride cas a pochopi to sam.Slnko

najmúdrejšia, Ne, 21. 09. 2008 - 18:49

Keďže píšeš že je ex....je jasné že nie je normálny...keby bol,nebol by ex....Mrkám Mrkám Mrkám Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

lydusha (bez overenia), Ne, 21. 09. 2008 - 18:59

hehehehehehhehehe len nezabudaj ze aj ona je ex (a ja tiez) a potom ta tvoja veta nie je az taka smiesna, xixixixixixi

najmúdrejšia, Po, 22. 09. 2008 - 10:23

Každý si to zoberie ako chce a ako je schopný to pochopiť...Mrkám Mrkám Mrkám Mrkám

filipka, Po, 22. 09. 2008 - 08:56

Jo Tinka, ignoruj.
Sa mi pacilo, co napisala selma, ze aspon si deťúch bude vaziť co má doma.
Tak pevné nervy dievca.

Tinka13, Po, 22. 09. 2008 - 15:57

Ďakujem baby,ste fakt zlaté.Vždy si vymyslia nejaké koniny.

patka27, Po, 22. 09. 2008 - 17:22

presne to iste mam aj ja. ja nezijem so svojim muzom uz pol roka. a mala (6r.) nechce k nemu vobec chodit ani k jeho rodicom. a ze vraj preto,lebo ja ju huckam proti nim a bla bla. a ked tam nasilu s velkym placom musi ist pride cela zacmudena od cigariet.
je to uplne zle na psychiku dietata. a nie je to huckanie, ved take dieta ma vlastny rozum a vie co chce, koho ma rado, s kym chce travit cas

Tinka13, Po, 22. 09. 2008 - 17:46

Tak to s Tebou úplne súhlasím.Môj Stančo keď povie,že nejde,tak nejde a hotovo.A ja som si povedala,nech si trhnú nohou a môžu mi byť celkom ukradnutí.Ja mám už svoj život a oni nech sa zakopú!!!Patka a keď malá nechce ísť,tak ju ani nenúť.Ak bude mať na nich náladu,sama Ti povie.No a dúfaj,že oni to raz pochopia /aj keď asi nepochopia,lebo sú tupíChichocem sa /.Držím pršteky!Bozkávam

patka27, Po, 22. 09. 2008 - 18:54

nebola tam uz skoro mesiac. ale dnes ked som bola v praci, mi manzel volal ze ci moze pre nu prist. ja ze hej, nie je problem, a pytal sa ci mu bude robit cirkusy, ja ze hej,ako stale. ked som prisla domov, tak sestra povedala, ze mala plakala, nechcela ist. ze on do nej hucal, ze aka je rozmaznana, ze vsetci ju tu len rozmaznavaju, ze nech prestane revat,...
a nakoniec ju posalil, ze idu pre mna do prace. su prec uz tri hodinky a kazdu chvilu sa maju vratit, tak som zvedava, co a ako.
este ked bol za mnou v praci, doniesol mi po troch tyzdnoch peniaze na malu, celu tisicku Smútok a povedala som mu, ze som mala kopec vydavkov na nu, ci mi neda este aspon 500, tak mi s tazkym srdcom dal a poznamenal, ze ako sa k nemu spravam, ci si nieco take zasluzi, ja ze hej, zasluzi. tak sa nastval a odisiel, somar hlupyyyyyyyyyy. rozpucit ma ide ked ho vidim, ako sa ti dokaze sprotivit clovek, kt.si si kedysi z lasky vzala

Tinka13, Po, 22. 09. 2008 - 19:19

No mi hovor o tom niečo.Môj ex mi neplatí už asi taký rok a ani nikde nerobí /lenivec/ ,tak mu ani nemajú z čoho stiahnuť.Ale pohoda,nebudem sa rozčulovať.A neboj,jeho ten záchvat otcovstva prejd.,Ja by som mu vytmavila,že ako sa to s mojím dieťaťom rozpráva.Že problém asi nebude v nej,keď inokedy tak neplače,len pri ňom.

patka27, Po, 22. 09. 2008 - 19:30

to mas pravdu. a ty ako dlho uz nie si s tym svojim krasavcom? a ako si to zvladla ten rozchod a zivot potom?ak ti nevadi, ze sa pytam. ale ja sa citim stale v bludnom kruhu, z kt. sa neviem vymotat

Tinka13, Ut, 23. 09. 2008 - 14:55

Moja,vôbec mi to nevadí.Spolu už nie sme 3 roky.
Ja som dostala od mesta byt /ani neviem akým zázrakom/,tak som sa najprv od neho odsťahovala a až potom rozviedla.Zo začiatku to bolo ťažké,ale so Stankom sme sa uskromnili a nejako sa to vydržať dalo.Hlavne,že sme mali pokoj a v noci sme sa vyspali.Plat nemám bohvieaký,takže niekedy bol problém s peniažkami.Ale aj to sa nejako dalo.Aj mi bolo smutno,hlavne tie prvé vianoce.Boli sme síce u našich,ale potom sme šli domov a tam prázdno.Stančo šiel spať a ja som dostala depkuPlačem .Takže tak nejako boli tie moje začiatky.No povedala som si,že má mať takého grázla otca,tak to nech nemá žiadneho.
No a dnes?Mám priateľa, s ktorým sme spolu 1,5 roka a už spolu bývame 3 mesiaceZlomené srdce v domčeku.Je úplne super /a bol to môj najlepší kamarát,pri ktorom som si vylievala srdiečkoChichocem sa / a Stankovi nahrádza otca.A vychádzajú spolu tak perfektne,že až sa toho niekedy desím,hlavne keď sa proti mne spojaVeľký úsmev.
Proste treba dvihnúť hlavu a ísť ďalejMrkám .

patka27, Ut, 23. 09. 2008 - 15:33

Objímam tak to ti je teraz uzasne. a zasluzis si to. kazda zena si zasluzi byt stastna, aj kazdy chlap, normalny Chichocem sa . moja mala sa vcera domov nevratila, chcela ostat spat u nich,co som sa riadne cudovala, lebo tam vobec nechcela. ale vraj maju novu macku, tak to bude tym. aspon trosku si oddychnem ale aj tak sa uz neviem dockat ked pride domov.. a ja som len 6 mesiac bez mojho, a zacina mi chybat ten pocit, ze niekoho lubis, niekoho chces mat pri sebe, kto ta obijme,.... snad sa raz aj ja dockam nejakeho normalneho Objímam .

Tinka13, Ut, 23. 09. 2008 - 20:16

Uvidíš,že aj pre Teba sa nájde ten pravý.A hlavne vtedy,keď to budeš najmenej čakaťÚsmev .Držím pršteky a napíš ako maláObjímam .Môj Stanko keď od nich príde ,je ako prepnutý.Ale hneď sa dostane do normáluMrkám .

patka27, St, 24. 09. 2008 - 08:47

ahojky.
tak konecne prisla mala domov. ostala tam spat, nie u manzela ale u svokry. ked ju muz obcas vezme, tak stale idu ku jeho rodicom, nikdy nie su u neho. vravela som mu, ze chce ju bravat na navstevy a aj tak je u svokrovcoch. chvilu je s nou a vecer ide prec. fakt zodpovednost.
mala prisla tiez domov ako vymenena. hruza, az sa mi chcelo plakat. pytala som sa ako bolo, tak jej sa nechce o tom rozpravat... vravela som jej, ze uz tam chces chodit, ked si tam ostala spinkat?bolo ti tam fajne, mas svoju macicku. a ona, ze ona tam nechce chodit, jej je len smutno za macickou. ze tato jej povedal, ze ak tam nebude chodit, tak vyhodi macku cez balkon. cisty cvok.moje malińke chuda.

georgina, St, 24. 09. 2008 - 09:05

Paťka, už si podala tú žiadosť o rozvod?

patka27, St, 24. 09. 2008 - 09:54

nie, bala som sa a pravdupovediac hlupo som cakala, ze sa nieco stane, ze ho osvieti... ale staci.nema to vyznam, nic si nezasluzi.prave som si ziadost vytlacila, poobede idem kupit kolky a zajtra ju podavam. snad to zvladnem, lebo je to vraj velmi tazke, a blbe. ale uz som odhodlana potom vsetkom to skoncit. mam strach, ze mi bude robit problemy, lebo sa vyhrazal, ze to nenech len tak a bude robity trable. tak uvidime

georgina, St, 24. 09. 2008 - 11:14

Hej, to si tu napísala tuším už trikrát - "...zajtra podávam žiadosť o rozvod..."

Paťka, mne sa zdá, že ty žiadny rozvod nechceš. Na tom nie je nič zlé. Lenže keď budeš len sedieť na zadku a čakať, že sa veci upracú nejako "samé od seba" - to sa asi načakáš... Skús si znova prečítať všetko, čo si tu popísala a aj všetky komentáre dievčat. Si ako na húpačke - raz hore, raz dole... Raz sa rozhodneš, že ideš niečo robiť, potom to zase odsunieš na neurčito a tak stále dookola.

Buď naozaj podaj tú žiadosť, alebo začni konečne problémy vo vašom vzťahu naozaj riešiť - a nie sa len prizerať, čo tvoj manžel stvára. Nik to miesto teba nespraví...

Držím ti palce Objímam.

patka27, St, 24. 09. 2008 - 13:12

z jednej strany mas pravdu, ze neviem naco cakam. ale na druhej strane, na rozvod mi treba 2000. a momentalne som bola dost na mizine co sa tyka penazi. zijem z 1 platu, a je to tazko. momentalne mam 3000sk do 12.10 a musi mi to nejako vydrzat. takze pre mna aj tych 2000sk je vela. a nemam od koho pozicat. ale situaciu som dnes vyriesila.
a aj sa bojim rozvodu, ake to bude. ako to bude prebiehat.

Tinka13, St, 24. 09. 2008 - 16:16

No môžem Ti povedať,že pekné to nebude.Ja som sa o sebe na rozvode dozvedela také zaujímavé veci,že mi vlasy dupkom stáli.Ale mala som fajn sudkiňu,takže dalo sa.Neboj sa,nejako to prežiješ.A ten Tvoj krásavec je fakt debil.Povedať malému dieťaťu také niečo.Ja by som mu to pekne rúče vytmavila,kretén jeden!!!Normálne mám na neho nervy!Vydrž dievča,bude lepšie.Bozkávam

patka27, Št, 25. 09. 2008 - 09:56

tak to mam nervy na neho aj ja. ja znervozniem uz ked ho vidim. ako sa moze clovek takto zmenit??vcera som kupila malej skrecka a klietku s domcekom. je taka happy.
a ty tinka mas kolko rokov a odkial si?

Tinka13, Št, 25. 09. 2008 - 14:22

Ja mám 29 rokov a som zo Spišskej Novej Vsi.To s tým škrečkom si spravila úplne super.A tomu volovi povedz,že takto si dcérkinu lásku a návštevy nevynúti,skôr naopak.Bude ho za to nenávidieť.
Paťka a ty si odkiaľ?

patka27, Št, 25. 09. 2008 - 14:39

ja som z ke, v decembri budem mat 28.dobre sa mi s tebou pise Chichocem sa

Tinka13, Št, 25. 09. 2008 - 20:16

Veď aj mne s Tebou.A pozerám,že sme aj skoro rovnako staré /ja o trolinku staršia/.Ak by si potrebovala kedykolvek poradiť,tak kludne napíš aj mail na: martinadobosova@gmail.com
A malá ako?A akože sa to volá?Určite musí byť zlatunká.Ja mám len toho môjho jedného chalaniska,ale veeeeeeeeeeeeeelmi preveeeeeeeeeeeeeeeeelmi ho lubkamZlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce .

patka27, Pi, 26. 09. 2008 - 08:27

mala sa vola kristinka a 6.januara bude mat 6 rokov. slubila som jej velku detsku party.
je velmi happy zo skrecka. hraje sa s nim a povedala mamka, ja som taka stastna ze ho mam.som jeho mamka a musim sa o neho starat.
jasne, ze ti napisem. a rada si budem s tebou pisat aj nadalej, ak nevadi Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa

Tinka13, Pi, 26. 09. 2008 - 13:22

No to budem naozaj rad.Aspoň sa môžem posťažovať a popísať spriaznenej dušičke.

patka27, Ut, 30. 09. 2008 - 09:02

ahojky. vcera bol za mnou moj muz. plakal ako male dieta, lutoval vsetko... az po 6 mesiacoch odlucenia si uvedomil, co robil. ked odisiel telefonovali sme spolu cez 2 hod. ja som teraz uplne v pomykove. neviem co robit,ako dalej

magic, Ut, 30. 09. 2008 - 09:11

hlavne sa mu nehod hned rovno do narucia: odpustam ti, som ochotna to skusit este raz.
Je fajn, ze sa uvedomil. teraz je treba zistit, ake dleh to bude mat trvanie. ci to bola prechodna faza, lebo mu zacalo byt smutno, alebo mu naozaj doslo, kde robil chybu. je mozne, ze cely ten cas ta iba skusal, ci to nakoniec predsa len nevzdas a nevratis sa (ako vzdy) a vsetko bude krasne po starom. teraz pochopil, ze to myslis vazne a ak nieco neurobi, fakt ta strati. ale moze to byt len chvilkovy stav, co mi pri jeho spravani, ako si ho opisovala, pride viac pravdepodobne.
takze, sancu, ak to tak citis, mu samozrejme daj. ale s rozvahou. nemusite sa k sebe hned vratit a byvat pod jednou strechou. najprv sa len vzajomne po troske otukavajte, nez sa rozhodnes, ze to skusite znova. a stanovte si cas (pol roka napr.), ze ked vam to dovtedy bude klapat, tak ostanete manzelia. ak pridu zase hadky a jeho ulety, definitivne to balis a zbohom.

patka27, Ut, 30. 09. 2008 - 10:00

ja fakt neviem. stalo sa viackrat, ze prisiel za mnou al. mi volal a reval, ako vsetko pokazil a tak. ale vcera to bolo ine. ako videla som na nom, ze ho to fakt stve. rozmyslala som nad tym, ze to skusime, ale len tak ze sa budeme stretavat, ked bude mat volno a po case sa uvidi ako sa to bude vyvijat. no to som len rozmyslala, este neviem. fakt neviem co robit

georgina, Ut, 30. 09. 2008 - 10:06

Paťka, a tú žiadosť o rozvod si podala? Lebo ak áno, tak to by mohol byť dôvod, že sa konečne tvoj manžel chytil za nos - keď videl, že to už naozaj myslíš vážne... Alebo si zase nepodala?

Tinka13, Ut, 30. 09. 2008 - 14:33

No ja by som bola na Tvojom mieste už opatrná.Môj ex dokonca hovoril,že spácha samovraždu,že bez nás to nemá cenu a tak.No a potom sa to vrátilo do starých koľají.Záleží len na Tebe,ale daj si pozor.No vzhľadom na to,aký bol doteraz debil/prepáč za výraz/,tak by som mu až tak neverila.Napíš mi,ako si sa rozhodla. Mrkám

patka27, Ut, 30. 09. 2008 - 14:45

praveze sa neviem rozhodnut,neviem co robit. najskor sa nevratim a budem aj nadalej zit u mami a vyskusame to len tak a potom po case sa uvidi ci sa k nemu prestahujem al. nie. neviem fakt

georgina, Ut, 30. 09. 2008 - 15:51

Takže z tohto komentára usudzujem, že si tú žiadosť o rozvod zase nepodala...

Paťka, už sme ti tu viaceré napísali - nik to za teba nerozhodne. Musíš sama prísť na to, čo vlastne chceš a potom si za tým aj ísť. S tým ti nik neporadí.

V podstate máš tri možnosti:

1. Podať o rozvod, usporiadať si svoje veci po svojom, žiť si svoj život a s ex riešiť už len alimenty a styk s malou.

2. Skúsiť to dať s manželom zase do poriadku. Ale tak poriadne - rozhodne ísť do manželskej poradne, spolupracovať a snažiť sa o nápravu obaja. Nemá význam vyhadzovať tomu druhému na oči, kto za čo môže. Nemá význam hľadať chybu len v tom druhom. Ak po nejakom čase (napr. aspoň pol roka) nebude badať žiadny pokrok, žiadne zlepšenie - tak až potom rozvod.

3. Prešlapovať na mieste - toto robíš teraz. Ty dávaš stále šance na nápravu (koľká v poradí by toto už bola? Štvrtá, či piata? Nejako strácam prehľad...) a manžel chvíľu seká dobrotu a po čase zase nabehne na staré chodníčky. Ty sa zase vyhrážaš, že s ním skončíš, že podáš o rozvod - a on ťa potom zase uprosí, zase dáš šancu...

Počuj, Paťka - to ťa vážne takto baví?

lydusha (bez overenia), Ut, 30. 09. 2008 - 18:52

Patka nech sa rozhodnes akokolvek, je to len a len tvoja vec. Nemusis nikomu nic vysvetlovat a ani nikomu skladat ucty. Sprav to, co si myslis ze je pre teba najlepsie. To co citis v srdci. Hlavne bud uprimna sama k sebe, k nam nemusis, ani k jednej. My ta vypocujeme, povieme si svoje, pomyslime si svoje ale ako sa rozhodnes....tak budes zit ty, nie my....vies?Mrkám

georgina, Ut, 30. 09. 2008 - 19:21

Lydusha, samozrejme, že Paťka nemusí nikomu nič vysvetľovať a nikomu nemusí skladať účty Úsmev.

Napísala som Paťke už trošku tvrdšie, pretože na NM píše zopár mesiacov a nejako stále nevie, čo vlastne chce - byť s manželom, alebo sa rozviesť? Mám pocit, že by ju niekto mal aspoň virtuálne postrčiť k nejakému rozhodnutiu.

A máš pravdu - podľa svojho rozhodnutia bude žiť ona, nie my. A keď sa rozhodne zostať v tom prešľapovaní na mieste - zase to bude prežívať len ona. A preto sa jej aj pýtam, či ju to takto baví...

lydusha (bez overenia), Ut, 30. 09. 2008 - 20:06

georgi ale ja to viem...len niekedy predsa ide o to vypisanie sa...

patka27, Ut, 30. 09. 2008 - 19:25

jasne,ze ma to nebavi. je pravda, ze ho lubim a chcela by som byt snim, ale zase nadruhej strane mam aj strach, ze zase naletim.

georgina, St, 01. 10. 2008 - 11:08

Hm, a keď ťa to nebaví, prečo stále dookola robíš to isté?

Keď nezmeníš svoj prístup, čo myslíš - zopakuje sa zase starý scenár? Odpustíš, potom sa zase naštveš, potom zase odpustíš...

Kde je chyba?

Tinka13, St, 01. 10. 2008 - 08:02

Moja držím Ti palce,nech sa už rozhodneš akokolvek.Len si to fakt poriadne premysli.To aby si nebol Tebou až taký istý a nezačalo to zas od znova.Kvietok

patka27, St, 01. 10. 2008 - 11:35

to praveze neviem. kde je chyba??? asi vo mne, ze nedokazem si stat za svojim

lydusha (bez overenia), St, 01. 10. 2008 - 11:49

patka to je jedno kde je chyba...urob hrubu ciaru a zacni od zaciatku

georgina, St, 01. 10. 2008 - 12:07

No, vidíííš! Trafila klinček si po hlavičke Slnko!

Pozri, čo ti píše vyššie Lydusha. Je vcelku jedno, kde si robila chybu doteraz. Ale je fajn, že si na to prišla - aspoň vieš, čo si robila nesprávne, proti sebe a svojim pocitom.
A teraz urob tú hrubú čiaru a povedz si: "Dobre, doteraz to nefungovalo preto a preto. A teraz na to pôjdem inak. Lepšie. Teraz na to pôjdem tak, aby som bola spokojná a šťastná."

Nerýp sa už v tom, čo bolo. Na tom už nič nezmeníš. Sústreď sa na to, čo je teraz a na to, čo chceš, aby bolo ďalej. Zamysli sa, kto si, aká si a čo od svojho života očakávaš. A potom si za tým choď!

Chceš zostať s manželom. Fajn. Poriadne si premysli, ako si to predstavuješ, čo je pre teba prijateľné a čo už nie. A potom si spolu s manželom sadnite, preberte vašu situáciu ako dvaja dospelí a rodičia vašej dcérky. Navrhni manželskú poradňu. Dokonca si myslím, že by si mala na tom trvať ako na podmienke - inak sa k manželovi nevrátiš. Spolupracovať na zlepšení vášho vzťahu totiž musíte obaja. Inak to nemá význam.

Držím palce! Objímam

bettty, St, 01. 10. 2008 - 11:40

Moja zlatá mala by si sa rozhodnúť. Alebo chceš stále takto premýšľať a prešľapovať z nohy na nohu???
Ty si skoro ako moja sestra, tá ma 25 a stále nevie čo chce. A tak jej život uteká až raz zistí, že svoju mladosť premárnila premýšľaním a nerozhodnosťou.
No možno do 30 dostane rozum. Uvidíme. Pekný deň Slnko

patka27, St, 01. 10. 2008 - 20:18

cely den som nad tym rozmyslala. a myslim, ze mate pravdu. mozno to bolo len chvilkove dojatie, smutok. a ked si tak vezmem ze co vsetko robil dozadu. je pravda, ze reval a plakal a lutoval pritom .. co sa tyka nevery, vraj ma podvadzal preto, lebo som bola malo kreativna, ze nie som prilis atraktivna, a ze som sa velmi zmenila po porode, proste ze nie som taka aku ma miloval ked sme spolu chodili...
cize by som mala vytriezvet zo vsetkeho a necakat na zazrak. a prave preto sa snazim dostat do jedneho, a priznat si ze je koniec. ze si nic nezasluzi.

georgina, St, 01. 10. 2008 - 20:45

Nuž, Paťka, ako sme ti už niekoľko krát napísali - rozhodnutie je na tebe. Rozhodla si sa.

Už ide len o to, aby si si za tým rozhodnutím aj stála.... Objímam Objímam Objímam

patka27, St, 01. 10. 2008 - 21:11

fakt ten chlap nema zmysel pre moj zivot. a pokusim sa stat si za tym.

vyvyka, St, 01. 10. 2008 - 22:14

Patka,nedá mi?A on je dosť kreatívny?A on,keď sa pozrie do zrkadla vidí to isté,ako vtedy,keď s tebou chodil?Prepáč,keby Ťa miloval,tak takéto niečo ani len z úst nevysloví.To len on sám pred sebou potrebuje ospravedlniť svoje zlyhanie a zbabelo to hádže na teba.Viem,že ho ešte stále miluješ,ale moja,vrátiš sa a bude to to isté.Takže ak ho naozaj chceš,vráť sa,ale nečakaj,že sa zmení.

patka27, Št, 02. 10. 2008 - 08:17

on a kreativita?v sexe sme boli obaja dost kreativny, jedine co sa mi nepacilo, ze stale chcel sex v 3 a ja nie.
a mimo ci bol kreativny?stale som musela nieco vymyslat nejake programy, aby sme sa nenudili, a hlavne aby nesiel prec niekam sam.
a je pravda, ze on sa nikdy nezmeni.
vcera sme chvilku rozpravali a povedala som mu, ze ak som bola malo kreativna, zmenena,.. tak fajn. ja ti uz nebudem nic vycitat, zivot ide dalej. a ze nech sa mu dari.
a on povedal ze mu neslo o to (ked bol za mnou) aby som sa vratila, ale chcel povedat len ze lutuje co spravil. a ze ja som to uz davno ukoncila, lebo som sa odstahovala od neho a nechala som ho sameho, takze ked bol za mnou, fakt mu slo o lutovanie seba sameho. chudacik moj malinky Chichocem sa

magic, Št, 02. 10. 2008 - 09:22

Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev
viac sa k nemu ani neda dodat. zamrznuta puberta. bohvie, kedy doba ladova pominie a nastane odmak.

Tinka13, Pi, 03. 10. 2008 - 16:15

No to sa fakt na neho môžeš tak zvysoka vieš čo.Nech sa chalan uvedomí.Ale on sa neuvedomí nikdyChichocem sa .

patka27, St, 08. 10. 2008 - 13:17

Zaslal: St 08.Okt. 2008 8:52 Predmet: Re: co s takym muzom

--------------------------------------------------------------------------------

to asi nie je mozne. vcera prisiel herec pre malu. o 3 hod. mi ju doniesol a ze chce so mnou rozpravat. ze ake mam problemy. ja ze nech ta to nezaujima, nemam ti to preco rozpravat. uz nie sme spolu a on, ze my spolu sme , ved nie sme rozvedeni len zijeme zatial oddelene. a ze nech mu poviem,ake mam problemy, lebo jemu na mne zalezi. ja ze nie. potom povedal, ze ten polrok mi nic nedal, ze ma vobec nic netrapi, a ze som navela a panovacna. ze nic nerobim preto aby sme boli spolu a bla bla. potom som sla domov. vecer mi volal ako sa robia pizzove rohlicky, ze chce urobit o 9 vecer . tak som mu povedala, asi mal damsku navstevu a chudacik chcel zaposobit.
ja uz som tak hotova zo vsetkeho. on fakt nie je normalny

patka27, St, 08. 10. 2008 - 13:17

Zaslal: St 08.Okt. 2008 8:52 Predmet: Re: co s takym muzom

--------------------------------------------------------------------------------

to asi nie je mozne. vcera prisiel herec pre malu. o 3 hod. mi ju doniesol a ze chce so mnou rozpravat. ze ake mam problemy. ja ze nech ta to nezaujima, nemam ti to preco rozpravat. uz nie sme spolu a on, ze my spolu sme , ved nie sme rozvedeni len zijeme zatial oddelene. a ze nech mu poviem,ake mam problemy, lebo jemu na mne zalezi. ja ze nie. potom povedal, ze ten polrok mi nic nedal, ze ma vobec nic netrapi, a ze som navela a panovacna. ze nic nerobim preto aby sme boli spolu a bla bla. potom som sla domov. vecer mi volal ako sa robia pizzove rohlicky, ze chce urobit o 9 vecer . tak som mu povedala, asi mal damsku navstevu a chudacik chcel zaposobit.
ja uz som tak hotova zo vsetkeho. on fakt nie je normalny

Tinka13, St, 08. 10. 2008 - 13:39

Hej,ty si panovačná a nič nerobíš.A čo čakal?Že sa mu vrhneš okolo krku a budeš ho prosiť?Je to proste kretén.Ja som bola na polícii podať trest.oznámenie bo ten tĺk neplatí výživné.A vieš čo sa stalo?Prišla za neho orodovať jeho mamaička,že on chúďa nemá peniaze a tak.A to má platiťˇ"až" 645 Sk/mesiac.No proste úbohé.A že Slaveno /môj priateľ/ sa o Stanka stará ako o vlastného a aj mu nakúpi,ak mu niečo treba do školy a tak to je asi podla nich normálne.Inak skladám velkú vďaku takým chlapom ako je môj Slavčo.Stará sa o Stanka viac ako jeho vlastný otec.

patka27, St, 08. 10. 2008 - 14:35

tak to mas super. je fakt uzasne, splodi syna, chova sa ako ,,otec" a pritom na neho kasle. a je pravda, ze otec nie je ten, kto splodi, ale kto ho miluje a stara sa on.

Tinka13, St, 08. 10. 2008 - 19:43

Veď to aj ja hovorím.Ale Stančo so Slavčom vychádzajú spolu super.Skoro celé prázdniny boli spolu,keďže ja som pracovala a už mali tie svoje "chlapské veci".Chichocem sa

nielen žienka domáca, Št, 09. 10. 2008 - 08:59

Paťka a čo bude ďalej?

patka27, So, 11. 10. 2008 - 21:06

bojim sa velmi rozvodu, ale aj velmi by som chcela on poziadat, bojim sa ako to bude prebiehat, vravel,ze mi bude robit problemy. ale viem ze my dvaja nemame ziadnu buducnost. ako sa mam donutit k rozvodu

lydusha (bez overenia), So, 11. 10. 2008 - 22:06

Celkom normalne, podas ziadost, zaplatis kolok, pride ti obsielka, ides na sud, povies co mas na srdci rozvedu vas, a bude konecne zit NORMALNE.

patka27, Ne, 12. 10. 2008 - 08:59

lebo doteraz som stale v zacarovanom kruhu. uz som si tolko krat vravela ze dam ziadost a nic. bojim sa aj toho, lebo sa mi vyhrazal, ze ak podam ziadost o rozvod, tak mi bude robit problemy

lydusha (bez overenia), Ne, 12. 10. 2008 - 10:18

to vravel aj moj.....a nic sa neudialo....neboj sa dopredu....kym neskusis, nevies....kamoska mala muza naozaj "vraha". Tyrana, bitkara....Usla do azyloveho domu. Tam jej pomohli. Pomoct sa da, vzdy. Len sa neboj. Smelo do toho, ak to naozaj chces.

cielito, Ne, 12. 10. 2008 - 11:32

smutne,kolke z nas mali deti z velkej lasky a nakoniec sme s nimi zostali same,pripadne mali to stastie stretnut "noveho"ocinka a lasku...
patka,tie vyhrazky berem jednym uchom dnu druhym von.vacsina z nich to skusa.najskor sa ta snazia presvedcit,ako pochopili co stracaju a obmakcit super slovami lasky a ked to nepomoze,tak su na rade vyhrazky.
zaciatky su vzdy tazke.ja som tiez z domu musela ujst s 2taskami najnutnejsich veci a par hrackami pre malu.s pomocou mojho vtedajsieho naj kamosa/dnesnej naj laskyZlomené srdce / som nasla silu podat trestne oznamenie.sud nariadil mojmu ex zakaz priblizenia sa na viac ako 200m a zakaz akokolvek ma kontaktovat,takze mame chvilku pokoj,no a kedze za 9mesiacov este nemam ani len vytycene pojednavanie na rozvod ani zverenie do vychovy,ex velkoryso neplati ani cent/a to zaraba okolo 1800€mesacne v priemere/.priatel jej kupoval vsetko potrebne,az kym som nezacala pracovat konecne aj ja a hoci teraz po zaplateni skolky,opatrovatelky nam zostane tak na stravu,drahy mi to ani raz nevytkol.jednoducho ostatne vydavky vratane mojej skoly plati on...a keby som sa este raz mala rozhodovat,ci zit s nim ako dovtedy alebo sa pretlkat,tak sa radsej opat pretlkam.trvalo to dlhe mesiace,ale verim,ze po trosicke sa normalizujeme a co je najdolezitejsie,nemam strach,ked zastrngotaju kluce v zamke...

patka27, Po, 13. 10. 2008 - 11:04

preco sa toho tak bojim?preco nemam odvahu podat na rozvod? preco nato nemam?

bettty, Po, 13. 10. 2008 - 11:12

Hmmmm........ tak to sú otázky na, ktoré ti neodpoviem pretože ťa až tak nepoznám.
PS: Strach je niekedy silnejší ako si myslíme.Slnko

magic, Po, 13. 10. 2008 - 11:14

skus si odpoevdat, co ta prve napadne, ekd pomyslis na rozvod. ak strach, tak z coho ako prve?
bojis sa samoty? nenavratnosti situacie? trapi ta, ze buduci ex ta po rozvode rychlo pusti z hlavy a nahradi inou? ze nenajdes nikoho, kto by ta este chcel? nezvladnes to financne?
ked najdes psa zakopaneho, mozes zacat riesit.

patka27, Po, 13. 10. 2008 - 13:16

ked si poviem rozvod: ze uz je uplny koniec, ze uz nikdy nebude pri mne, ziadne zazitky, nic. potom ze ci sa zamilujem, ako budem dalej zit, ze nemame vlastny domov ani nie sme komplet rodina
ja som uz asi fakt prastena na hlavu.
vcera ked mi doniesol malu, povedal,ze som sa vobec nezmenila (lebo som mu povedala,ze mu nebudem volat,lebo nemam si s nim preco volat) a ze som navela, a ze nic ma netrapi.
on je fakt chruno, hlupy. psychicky ma tyra, len aby nebola vina na nom.obhajuje sa ako sa da.

magic, Ut, 14. 10. 2008 - 09:42

takze problem je v tom, ze ho nevies nechat odist.
resp. ze nevies nechat odist to, co bolo. minulost. asi ti mataju v hlave "nebezpecne spomienky". a zrejme je to aj obava vziat plnu zodpovednost do svojich ruk a niest za to aj dosledky.

popritom sa obaja zameriavate na zabomysiu vojnu: cia vina je vacsia, ze to medzi nami krachlo? a obaja vidite vinu len v tom druhom. obaja hajite svoje pozicie a to nikam nikdy nepovedie a neskonci. mozete sa o tom prehadat cely zvysok zivota. navyse, (kedze ty stale zijes v nadeji, ze ak este chvilu pockas, tak sa stane zazrak a bojis sa, ze nieco premarnis, ked nepockas.), beries jeho obvinenia o to zranujucejsie. ani nie on teba tyra, to ty sama seba.

skus sa zamysliet, nakolko je to este laska, to co citis. a nakolko je to uz iba pocit vyhecovany strachom, ze minulost odchadza. ze ho stratis a nebude cesty spat.
(inak, toto je presne to, preco metody sokovej terapie v partnerstve nemaju sancu zabrat nadlho. vyvolavanie ziarlivosti, demostrativne odchody z domu... v 90% zmena partnera trva len kratku dobu.)

a obava, ze sa uz nezamilujes, je hlupost. zamilujes sa hned, ako sa prestanes zozierat minulostou a nikam neveducimi nadejami. a kde je napisane, ze keby ste to zachranili (nejak), tak po case to nebudes ty, kto zacne s neverou? kolko je tu osudov, ked manzelstvo nabura nova laska jedneho z partnerov. ty budes mat aspon vyhodu, ze ta nebude mat preco hryzt svedomie. budes moct byt uprimna.

bettty, Po, 13. 10. 2008 - 14:53

Ak ma niečo bolí zoberiem si liek od bolesti a je to fuč. Ak ma niečo trápi vyrozprávam sa a hneď sa cítim lepšie. Len som tým chcela povedať, že by si to mala ukončiť ako sa takto trápiť. Všetko zlé je na niečo dobré.
...možno po čase najdeš niekoho kto si Vás bude vážiť a mať rád.Kvietok

Tinka13, Po, 13. 10. 2008 - 16:34

Tak predovšetkým Paťka,neboj sa budúcnosti.Zážitky budú,aj keď nie s ním a možno /teda isteMrkám / ešte krajšie.A či s ešte zalúbiš?Kukaj moja,ja som sa tiež bála čo a ako a čože sa stalo?Mám chlapa,ktorého mi fakt môže každá závidieť.A je to ovela ovela lepšie Tlieskam .Len musíš nabrať odvahu a všetko už potom pôjde.Držím pršteky.Zlomené srdce

patka27, St, 15. 10. 2008 - 10:19

magic, napisala si uplnu pravdu. bojim sa to riešit, cakam, nemam odvahu... ale ako sa mam donutit???

magic, St, 15. 10. 2008 - 15:26

vypracuj si krizovy plan. ked ho budes mat pred sebou napisany, mozno ciastocne prestanes mat strach z buducnosti a zodpovednosti, lebo budes presne vediet, co mas robit.
zacni od toho, ze si spises, co mas (prijem, vzdelanie, pracovnu kvalifikaciu, mesacne vydavky). potom si napises co potrebujes a postupne rozpitvavaj, co ti brani mat to a ako to poriesit pomocou veci, co uz mas alebo ako sa dopracovat k tym, co nemas.
a ver mi, ze ked sa pohnes vpred v tomto plane, city sa poriesia same.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama