reklama

kolko je spravodlive vyzivne?

andrea11 , 03. 03. 2010 - 16:07

reklama

ahojte. kolko si myslite, ze je spravodlive vyzivne?
som v anglicku, v procese rozchodu s muzom, aspon dufam, ze to tentoraz uz dotiahnem do konca.este byvame spolu.

mame dve deti - trinastrocny syn a skoro 3 rocny syn.

muz zaraba 1500 libier na mesiac, minimalny plat je 900 libier, taky normalny plat je 1100. zaraba trochu nadstandardne, ale nie privela na tunajsie pomery. moj muz je robotnik.

ja dostavam momentalne 370 libier na mesiac, som doma s malym.

po rozchode budem dostavat spolu s detmi okolo 1000 libier na mesiac - socialny system tu funguje celkom dobre.

hoci zda, kolko vela penazi, zili sme skromne - okrem najomneho spolu s uctami tu v anglicku sme splacali aj hypoteku na slovensku. deti nie su zvyknute na dovolenky a tak a kruzky maju zadarmo. hoci teraz, sa budeme musiet zbavit tej chaty aj s hypotekou, rada by som im dopriala aj viac. este nikdy sme neboli na dovolenke v zahranici, stale sme sli len na slovensko.

teda, kolko by ste ziadali vyzivne?


reklama


reklama

andrea11, Po, 08. 03. 2010 - 13:31

to mas pravdu, lenze vo mne sa vsetko proti tomu buri. ked sa ho nieco opytam takymto sposobom, vzdy si najde nejaky dovod, preco tam neist alebo az o tyzden, kedy uz bude dufat, ze nebudem mat silu ist proti nemu.

andrea11, Po, 08. 03. 2010 - 14:25

ja uz som z toho vsetkeho taka unavena, naozaj uz neviem, co mam robit.
ako s tym aerobikom. aha. kompromis a diskusia. co sa presne stalo. v nedelu som mu povedala, vo stvrtok idem na aerobik, hm? a on, chod si, ked ma s tym nebudes otravovat/to ako zaviest a tak/.to isto dufal, ze som to nemyslela naozaj. vo stvrtok prisiel z roboty a hovorim mu, dnes idem na aerobik. nepovedal nic, ked som sa zacala chystat, zacal kricat, ze zanedbavam syna, ked tam idem, ze on tu bude za mnou plakat. este na dverach za mnou krical, ze sa mam vratit. potom mi zavolal, ze sa mam hned vratit, ked nie, nechava syna 3 rocneho sameho doma a ide prec. nenechal ho. ked sme o tom neskor hovorili, povedal, ze ma zosaliet, sedi doma na gauci a mysli si, ze ktovieco ja tam robim a ze su tam muzi a tak. pohovorit si o tom, aky strach je za tym, tiez nechce.

aky tu moze byt kompromis? len taky, ze ja nic nebudem chciet.

dalsi pripad/jeden z milion/. chcela som ist na pomaturitne stretnutie.po 5 rokoch, nie vtedy nesuhlasil, ved mas male dieta.. diskusia. chcela somist po 10 rokoch, nie to nie je namieste, lebo ja nemam co po noci chodit. naozaj sa mi uz chcelo ich vsetkych vidiet, hoci sme si neboli aky blizki, stale ma zaujima, ako si kto poradil so zivotom. teraz v lete budeme mat po 15 rokoch, zasla som za spoluziackou na slovensku, hovorim jej, isto chcem prist, tu mas moje cislo.ked som to povedala muzovi, povedal, ze ked som sa rozhodla tak, on potom nejde s nami na slovensko - ide ma za to potrestat. je pravda, ze som muzovi povedala, ze tam chcem ostat do rana, hoci by som asi nezostala do rana. uz som ako pes vypusteny z klietky.

dalsi pripad, my sme v londyne, predtym sme boli v newcastle. mala som moznost mat zadarmo listky na vlak do newcastlu, tak hovorim muzovi. co na to povies, chcem ist do newcastlu, zoberiem maleho na vikend, mam listky zadarmo. chod. no dobre, obliekam sa, ze idem po listky, to zacal kricat ako zmyslov zbaveny, ze ci to som myslela naozaj a co si myslim, ist tam sama na vikend. ze ved nie som slobodny clovek, aby som si mohla robit co si zmyslim.

a presne to muzove kvicanie mi zobralo chut do vsetkeho, absolutne vsetkeho, uz som ani nemala silu hocico chciet, lebo zakazdym sa hadal.

fantika, Po, 08. 03. 2010 - 14:44

andrea je to ziarlivec ako vysityy...ale bude to mozno aj jeho povodom,romovia suu dost haaklivyy na svoje zeny,majuu to v geenoch ci vo vyychove..popravde,ja by som sniim asi uz tiez nebola kebyze sa takto spraava a nejde to sniim ani podobrotky ani po zlotky..drziim palce nech to vyriesis co najskor a co najlepsie..

georgina, Po, 08. 03. 2010 - 14:55

Fantika, žiarlivosť nie je viazaná na nejaké konkrétne etnikum. To po prvé.
Po druhé - Andrea tu na NM píše už dosť dlho a sama si uvedomuje, že tiež sa jej podarilo priložiť nejaké to polienko. Takže tak ako inde platí - na dobrý aj na zlý vzťah treba dvoch.

fantika, Po, 08. 03. 2010 - 17:16

Geo ved ja viem ze na vsetko treba dvoch...ja som len napiisala svoj naazor a tiez je pravda ze ziarlivost nie je viazanaa na etnikum,ale u roomov je viac nez beznaa,ako piisem je to danee vyychovou,ci prudkejsou povahou...poznaam vela roomov a vo vacsine vztahov je zena taa podriadenaa a muz seefuje...tyym som andreinho manzela nechcela nejak znevaazit kvoli jeho naarodnosti,ale chlap saam o sebe nech je zltyy, biely ci cierny ked je chorobne ziarlivyy a nikam zenu nechce pustit tak to u mna prehraava na celej ciare...

georgina, Po, 08. 03. 2010 - 17:23

Ale iste, chorobná žiarlivosť je mrcha vec.
V tomto prípade však nezakazoval iba manžel Andrei - ale aj Andrea jemu.

fantika, Po, 08. 03. 2010 - 17:26

Úsmev Mrkám

miki1973, St, 17. 03. 2010 - 01:11

som ziarlivy lebo som rom.parada

novacka, Po, 08. 03. 2010 - 15:58

Andrea, niekedy je lahsie pisat pismenka neznamym ludom a tak tazke povedat co mame na srdci tym ktori ziju s nami. a to je hlavny problem, ani jeden z vas nevie ako s tym druhym komunikovat. Kazdy si viete obhajit svoju "pravdu" ale navzajom si ju povedat neviete. Tu vobec nejde o to, kto z vas dvoch sa tu na NM ukaze v lepsom svetle, ako ten lepsi alebo pravdivejsi, aj keby jeden naozaj bol ten co je na vine a druhy ten co to sposobil, nic ste nevyriesili. Nedokazete spolu otvorene hovorit. To co ste sem napisali si po sebe obaja precitajte a zacnite o tom spolu hovorit. Mozno uz len to, ze tvoj muz mal potrebu reagovat na to co pises, je dokaz toho, ze mu este na tebe zalezi. A mozno nie, ale to treba zistit, kym ste este spolu, ked uz spolu nebudete, uz nebude co riesit...Zacnite si hovorit pravdu o sebe navzajom, co od seba ocakavate, co vam na sebe vadi a mozno to niekam dotiahnete. A ak nie, aspon si budete na istom, ze to medzi vami nema zmysel.

miki1973, Ut, 09. 03. 2010 - 22:03

uznavam ze ten prispevok od NOVACKA je cista pravda len keby sa dala realizovat

miki1973, Po, 08. 03. 2010 - 20:59

dobry vecer.uz som zaregystrovany.vobec som sa nezeregystroval na to aby som svojej zene robyl nanbu ona ju rohy uz viacej ako rok tym ze hovori cudzim ludom zle o svojom manzelovy podla mna to je hanba.jja viem ze to nieje pekne co som spravil lenze naozaj uz tohto ohovarania zo strany mojej manzelky bolo dost.keby si len chodila na nanic mamu a reagovala na pripevky alebo hoci co,ale nie take osobne,rodinne veci vynasat to je nie velmi dobre.

lydusha (bez overenia), Po, 08. 03. 2010 - 21:29

Su veci, ktore su LEN medzi vami. Co cakas teraz? Dost dobre nerozumiem tomu, o co ti ide a co chces dosiahnut tym, ze si sa sem zaregistroval...

miki1973, Po, 08. 03. 2010 - 22:04

dobre ked mi tykas tak ti budem aj ja.ja neviem co tu je take nepochopitelne.ked clovek na ktorom ti zalezi o tebe hovori polopravdy a ich v sebe zivi a ti co im to hovori ju v tym podporuju lebo nevedia cistu pravdu,tak jednoducho skusas to dat do poriadku.ja som sa ver mi snazil mojej manzelke naznacit ,vysvetlit ,hovorit s nou ze to nieje vhodne,nespravne nic nepomahalo.takze teraz skusam daco nove mozno si to uvedomi takym sposobom,ked ja tu ukazem,aka je pravda niekto si to vsimne a jej to ukaze.asi tak

georgina, Po, 08. 03. 2010 - 22:15

A prečo si myslíš, že musíš čokoľvek vysvetľovať a vyjasňovať tu? Cudzím ľuďom?

miki1973, Po, 08. 03. 2010 - 22:23

lebo ty cudzi ludia zivia v andree to co ja si mislim ze je zle.neni to vina tych cudzich ludi,lebo nepoznaju pravdu

lydusha (bez overenia), Po, 08. 03. 2010 - 22:28

myslis, ze andrea je nesvojpravna a nevie rozlisit co je dobre a co zle? Inak k tomu, aby ta (alebo kohokolvek opustila) nepotrebuje nejaky extra dovod, co ak ta skratka prestala milovat a chce zit sama a inac ako s tebou?
V podstate ako to sledujem, si vy dvaja dost ublizujete...niekedy si ludia spolu lepsie vychadzaju, ked sa rozidu. okrem toho...asi si ju neziskas, ked jej sem prides otvarat oci alebo ja neviem co chces- stale mi to nie je jasne.
Inak tu mame taky zvyk, tykame si vsetci az si si nevsimol- mozno stacilo len si trsoka pocitat, kym sem vpadnes ako velka voda a zacnes robit vetry.

georgina, Po, 08. 03. 2010 - 22:31

Lyduška, zase sme písali naraz Úsmev Mrkám.

lydusha (bez overenia), Po, 08. 03. 2010 - 22:32

Vsimla som si Úsmev

miki1973, Po, 08. 03. 2010 - 22:41

co na to povedat?nemislim si ze andrea jene svojpravna.ked ma prestala milovat nech mi to povie to je jednoduche.a opusta ma vzdy ked mame nejaky problem.(prave teraz mi andrea hovori ze si jej najoblubenejsia,a mozem to aj vidiet podla toho co si napisala).podla teba by sme sa mali rozist?ja si ju nepotrebujem ziskat mi sme spolu a pokial som ju uz stratil co dufam ze nie tak mozem robit co chcem momentalne aby som ju ziskal ja take veci viem.a co sa tykania tyka ja taky zvik nemam.

lydusha (bez overenia), Po, 08. 03. 2010 - 22:53

Mna tvoje zvyky nezaujimaju a ked niekam prides mas akceptovat zvyky vacsiny, ked sa ti nepaci tvoj problem. Okrem toho ja si mozem mysliet co chcem a dokonca aj hovorit a radit andrei a andrea sa nemusi zariadit podla toho....urobi len to, co bude chciet...keby u vas bolo vsetko OK, tak sa asi nestazuje? Ci hej? Stazuju a vymyslaju si spokojni ludia?

georgina, Po, 08. 03. 2010 - 22:30

A myslíš, že Andrea nevie uvažovať vlastnou hlavou? Myslíš, že je nutné jej tam niečo "vložiť"? Napríklad tebou, alebo od niekoho tu?

To, čo má Andrea v sebe (a je vcelku jedno, či v hlave, alebo v srdci) je tam z jej vlastného rozhodnutia. A ty a celý svet naokolo sa môže pokrájať na kocôčky - ak ona nebude chcieť, tak na tom nezmení ani mäkké F.
Rovnako to platí aj opačne - ak bude ona chcieť, zmení čokoľvek uzná za vhodné - alebo dokonca zmení všetko.

miki1973, Po, 08. 03. 2010 - 22:46

to je pravda na to neman co povedat.lenze keby andrea bola taka tak ja tu teraz nevipisujem ale sedim na gauci stastny.

lydusha (bez overenia), Po, 08. 03. 2010 - 23:01

Jediny clovek, ktoreho mozes zmenit, si ty sam. Nikto iny nie je povinny byt taky, ako chces ty. Ani andrea nie.

martička, Po, 08. 03. 2010 - 22:46

tak ja neviem dievčatá, vždy vravíte, že príbeh z jednej strany nemusí byť celkom taký, ako je podaný a teraz napíše protistrana a ľaľaho, nie je Vám to pochuti
andrea povedala svoju verziu, jej manžel svoju, tak hľadajte zlatý stred
prečo ho hneď napádate, načo sa zaregistroval, načo sa obhajuje, prečo cíti tú potrebu?
či by preto, že andrea v opisovaní nemusela byť celkom úprimná? hm?

lydusha (bez overenia), Po, 08. 03. 2010 - 22:48

Marti, preco to beries ako napadanie? Ja som sa normalne pytala aj druhej strany co ho viedlo k tomu ze sem prisiel a co od toho ocakava.

miki1973, Po, 08. 03. 2010 - 22:48

dakujem za podporu.

miki1973, Po, 08. 03. 2010 - 22:54

dakujem.vobec niesom clovek ktori sa ssnazi ublizit svojej zene len chcem aby pochopila aka je pravda ,lebo ona veri tej svojej kde ja jej vedome ublizujem .ona to napise ze jej manzel ublizuje a logicky zenske duse reaguju tak ze jej hovoria nechaj ho.a pritom to neni pravda.mozno jej ublizujem ale nevedomo.a to uz by aj zenska dusa nenapisala nechaj ho.

fantika, Po, 08. 03. 2010 - 22:58

saam si napiisal ze si ju aj zbil..to nie je ublizovanie?u mna je bitka dovodom na rozchod ci rozvod,moj manzel to velmi dobre vie..a preto na mna este nikdy ruku nedvihol a to tento mesiac oslavujeme 10 vyyrocie sobaasa a spolu sme aj s chodeniim 13 rokov...takze je peknee ak sa obhajujes,aj ze poukazujes aj na andreine chyby ,ale evidentne ak by stebou bola spokojnaa ak by ste sa mali radi,mali dobree manzelstvo a neublizovali si navzaajom tak by takee veci na web nepiisala..

miki1973, Po, 08. 03. 2010 - 23:03

mas pravdu.ja som to olutoval ze som ju bil a uz v zivote by som to neurobyl.ja som ju vtedy nedrzal na sylu,ona aj odisla,ale ked sme o tom hovorili tak sa vratila a ja som za to vdacni a uz by som to neurobil.

fantika, Po, 08. 03. 2010 - 23:12

ked si olutoval a vies ze je to nespraavne tak je nacase spravat sa ako dospely ludia-obaja..naucit sa spolu komunikovat,robit kompromisy,neziarlit bezdovodne,nemysliet si ze ste jeden druheeho majetok...niciim inyym manzelstvo nezachraanite iba ak spolu budete hovorit,ale nielen hovorit ale sa navzaajom aj pocuuvat..musiis chaapat ze aj ona ako zena maa svoje tuuzby,chce mat svoje hobby atd..a ty si nechaj tiez svoj priestor na svoje koniicky..proste nechajte jeden druheeho dyychat a ctite si jeden druheeho..bez toho to nejde..staale vidiet len druheeho chyby a klady uz nie,tak to nikam nevedie,jedine tak ku koncu vztahu...ak mysliis vaazne to ze ju maas raad a chces zachovat rodinu,musiis sa o to usilovat..nie jeden dva dni,ale celyy cas co budete spolu..a to istee platii aj pre andreu..

miki1973, Po, 08. 03. 2010 - 23:17

predstav si ze zajtra pride tvoj manzel domov a zacne na tebe strasne tlacit kompletnu zmenu zivotneho stilu aky ste mali doteraz,aty vobec nemas sajnu o co ide.toto mam ja.

fantika, Po, 08. 03. 2010 - 23:28

evidentne je nespokojnaa..a chce svoj zivot zmenit..mozno ty si bol v pohode a spokojnyy ale ona nie..pozri ak sa nevies stotoznit s niciim co andrea chce,tak nemaate sancu to napravit..ty dookola hudiet to ze sa zmenila..no a?vsetky sa meniime,casom,starostami,vekom a okolnostami...ako piisem..musiite robit KOMPROMISY a nie kazdyy huust len svoje...inak to uz napiisat neviem...Mlčím

andrea11, Po, 08. 03. 2010 - 23:58

toto musim trochu opravit. 4 roky bitiek a jedno jedine, suche - opravedlnujem sa, aj to ked som uz bola prec.
nedrzal na silu - 2 dni predtym, ako som utiekla, ma zamkol v byte, zobral kluce aj cigarety a siel. vratil sa o niekolko hodin.
ona aj odisla - po celodennej bitke, ked uz len jeho pohlad na mna ho provokoval, ked mi rozbil stolik na hlave, kopal ma na zemi a vyrazil mi dych wau naozaj to tu rozpisujem na internete, ked mi dal facku a ja hovorim, zavolam policiu sa mi vysmial, ze preco chcem volat policiu, potom ma kopal a hovori teraz si volaj policiu. v den, ked mi roztrhal vsetky saty, uplne vsetko, len to sa mu nepodarilo, co som mala na sebe. v den, ked som sa modlila, aby ma uz konecne zabil, ze uz chcem pokoj od toho vsetkeho. v den, ked zobral zapalovac, zapalil a isiel mi podpalit vlasy, ze sa mi podarilo zamknut sa v kupelni a konecne zavolat policiu. usiel. v den, ked ja som o 4 rano zbalila hracky mojho vtedy 5 rocneho syna, trochu jeho siat/mne uz ziadne neostali/ a bezala potme na stanicu, pozerajuc cez plece ci ma nesleduje a nejde zabit. ked som nasadla na vlak do newcastlu a vedela, ze mam peniaze len na pol cesty.sla som vtedy do azyloveho domu. asi takto som - ona aj odisla.
uz by to neurobil - ak nepocitame... maly skakal na gaucovke a spadol. spadol tak nestastne, s okom rovno do roha stola. cele ocko mal modre, podliate krvou. ked moj muz prisiel z roboty a uvidel ho dostal sok. povinnych otazkach ako: kde si bola? tu pri nom. alebo mozno hore, si sa malovala?nie tu pri nom. tak nad cim si rozmyslala, ked spadol? nad muzmi?ale netvaris sa velmi previnilo a bum do hlavy.

fantika, Ut, 09. 03. 2010 - 00:03

ty kokso...na toto nemaam slov..poviem len ze JA by som uz bola daavno prec...Smútok

andrea11, Ut, 09. 03. 2010 - 00:04

to islo k tomu - mas pravdu. atd

andrea11, Po, 08. 03. 2010 - 23:33

ja nanho netlacim kompletnu zmenu zivotneho stylu.a nahodou som rada, ze sa zapojil, aspon sa nieco dozviem,lebo so mnou nehovori.

fantika, Po, 08. 03. 2010 - 23:38

andrea ako vidiim je to tazkee...

helus72, Ut, 09. 03. 2010 - 10:25

Andrea, vy spolu rozprávate (keď vie, že Lydush je Tvoja najobľúbenejšiaMrkám ), ale nehovoríte... o tom, čo je pre vás dvoch podstatné

andrea11, Ut, 09. 03. 2010 - 12:12

my spolu nehovorime. on ani nevie, kto lydusha, len prave som okolo neho precdadzala a strasne fucal od nervov, tak pozeram, odpisuje Lydushi. tak som mu povedala, ze ju uznavam. on to v tej istej sekunde tam aj napisal.

lydusha (bez overenia), Ut, 09. 03. 2010 - 19:40

Prosim ta, skor ako ho zo mna picne, tak mu vysvetli ako je to s tym vytacanim sa Mrkám Mrkám Mrkám Mrkám

miki1973, Ut, 09. 03. 2010 - 20:30

ja som sa na to nezaregistroval aby som reagoval na neobjektyvnych,zaujatych ludi.a cim skor ta picne tym lepsie

lydusha (bez overenia), Ut, 09. 03. 2010 - 20:41

A na co teda si sa zaregistroval? Urazene ego je pekna svina, vidis ako s tebou mava. Ty si zaujaty a zahladeny do seba, nevidis si na koniec nosa- to je cely tvoj problem. Zmier sa s tym, ze nie si pupok sveta. A Andrea nie je tvoj cviceny papagaj aby posluchala na slovo, moze mat svoje nazory a svoj zivot, pretoze nie je tvoj majetok. Ja nad tvojimi komentarmi nefunim od jedu. To andrea pise o tebe....tak preto som chcela, skor ako ta picne, aby ti vysvetlila ako je to so samonasieranim sa.

miki1973, Ut, 09. 03. 2010 - 21:22

to bolo zase dalsie klamstvo ze som fucal nad tvojim komentarom

miki1973, Ut, 09. 03. 2010 - 22:42

NETLACIS NA MNA?NO POVEC TU CI NA MNA NETLACIS.CI NIESITA KTORA TLACI TAK ZE TO NIEJE NA VYDRZANIE.A JA DUFAM ZE SA NIECO DOZVIES

andrea11, Ut, 09. 03. 2010 - 00:25

trochu k tej kompletnej zmene zivotneho stylu.ked sme sa zobrali, vsetko sme si pozakazovali, pravda.liecili sme si svoje neistoty, obidvaja sme nemali lahke detstvo.
on ostaval na mieste, ja som stale hladala a nenachadzala riesenie.casom som niektore veci pochopila.nebudem sa rozpisovat o svojich ved to som uz stokrat pisala.
moj muz bol ako dieta tyrany, bity, vystaveny zime, strachu, videl svoju mamu bitu a nevedel jej pomoct. je polovicny cigan /a som alergicka na rasisticke utoky, pozor/ a este sa len narodil a uz bol odmietnuty spolocnostou, ako rastol uz dopredu nemal sancu, ako ostatni. casom som pochopila, ze za vsetkym jeho konanim je jeho vlastne utrpenie, vsetko si so sebou nesie, ako jeden velky tazky batoh.to pravda, neospravedlnuje jeho konanie, ani neznamena, ze ho musim trpiet - to konanie.
snazila som sa mu ukazat, ze ma problem. on to nevidi. snazila som sa mu pomoct, ponukla som mu, vlastne som ho nutila, ci nechce so mnou prist k tej liecitelke. nechce.
ja ho predsa nenutim k zmene zivotneho stylu, ja mu ho ponukam. ked nechce, ja uz bohuzia l tak dalej nemozem zit.
teraz ma napadlo. nutim ho? kedze to ma podmienku?

miki1973, Ut, 09. 03. 2010 - 19:26

aku podmienku?teras chces daco ine .o mesiac uz zasa nieco dalsie bude pre teba dolezite a zase toto nechas a budes ist za niecim inym a tak dookola az raz ti stoho preskocija vzdy chces daco nove a to stare uz nepovazujes za dolezite.a ktej bitke ja sa vracat nechcem za kazdym ked to tebe vyhovuje.ked si sa stym nevirovnala preco stym daco neurobis ale vzdy ked ti to vyhovuje to vitiahnes.andrea mi sme si veci nezakazovalito je dalsie klamstvo ked sme sa poznali a zacali spolu zit tak sme sa dohodli ze si nebudeme ublizovat s tym co druhemu vadi,dohodli.a ze sme sa lubili tak sme sa toho aj drzali,a teraz ked tychces daco tak a ja nato mam iny nazor tak jednoducho to robis ,u tebe je ze ked ja mam iny nazor na vwc tak to znamena ze ti to zakazujem?a ktej liecitelke som stebou chcel is vies dobre len ty si do toho .... ze som nesiel

Danka J.J., Pi, 28. 05. 2010 - 08:18

Mila Andrea. Citala som tvoje komentare. nie si v lahkej situacii. Rozchody nenisu lahke. a vy mate deti. pravdepodobne ste sa snazili to dat dokopy uz viac krat ale asi to nefungovalo? ja neviem....
Zila som v anglicku 6 rokov. viem ze system socialnych davok funguje velmi dobre, ale mal by platit aj Otec. A nie len anglicka krajina doplacat na nas co sme sa pristahovali a vzili a vyuzili ich super podmienky...
takisto viem ze 1000 libier neni nic moc ked mas platit najem a starat sa o 2 deti. I ked oblecenie je lacnejsie, strava sa vyrovna pomerom na slovensku, sluzby su ovela drahsie a o skolke ani nerozpravam.... na to kolko zaraba by ti mohol davat 200 libier na dieta.
to je moj nazor. Vies ako 100 ludi 100 chuti....
Mozem ta ubezpecit ze nenisi prvou a poslednou ktora sa nasla v takejto situacii....
Som jednou z nich. i ked len velmi na zaciatku a ostala som zit na slovensku...
drzim palce nech vam to dobre dopadne

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama