reklama

Možno to vyrieši čas

eleonora k , 05. 05. 2010 - 12:39

reklama

Všetko to začalo tým,že som sa vydávala keď som mala 19r. Možno, že by som sa nevydala, ale bola som po samovoľnom potrate a nechceli sme už nič rušiť, keď už bolo všetko zajednané. Teraz som vydatá 6r a začínam toho ľutovať, prečo??? S manželom sa hádame stále, vlastne sme sa hádali už keď sme spolu chodili, ale teraz je to o to horšie, že máme dve deti (4r a 2.5r) a nechcem, aby stále naše hádky počúvali. Teraz máme hlavný dôvod hádky - môj kamarát z USA. Napísal mi na facebook, nepočuli sme o sebe 7r a zrazu sa ozval a ja som začala byť šťastná. Jednoducho prišlo niečo čo som už dlho necítila, tak sme si písali, len tak, lenže potom to už nebolo len také písanie. Manžel na to prišiel a urobil scénu. Áno, nedivím sa mu. Lenže potom mi začal pred deťmi nadávať, že som štetka a devka a ku....Keď som mu oznámila, že tak teda fajn, tak sa rozveďme aj tak sa stále len hádame, bývame už 8r. u mojich rodičov aj s deťmi.Povedal mi že sa zabije a začal rozprávať dcére moja aspoň si ma pamätaj ako dobrého otca. A začal piť a keď deti zaspali tak ma začal byť a ťahať za vlasy...potom sa trochu ukludnil, mali sme sex, to musí byť pravidelné inak mi nadáva a stále sa ma pýta či ho ľúbim . A ja hovorím áno.....lenže ja už necítim to čo som cítila pred niekoľkými rokmi. Jednoducho to nejde. A ten kamarát z USA? Stále si píšeme a už aj voláme a on je ten ktorý ma vie podporiť a poveď, že všetko bude ok. A keď sa ma niekto pýta či ho mám toho kamaráta rada tak áno mám. Lenže sa nemôžem rozviesť, nemôžem deťom zobrať otca, nemôžem sklamať môjho otca veď stále bývame u nás doma. Teraz sa môj manžel správa unikátne je pozorný, bozkáva ma dokonca aj s deťmi sa hrá a berie ich von. Poraďte prosím ja už neviem čo ďalej. ďakujem všetkým


reklama


reklama

lydusha (bez overenia), St, 05. 05. 2010 - 12:51

"Lenže sa nemôžem rozviesť, nemôžem deťom zobrať otca, nemôžem sklamať môjho otca veď stále bývame u nás doma. "
Mozes.

eleonora k, St, 05. 05. 2010 - 13:55

Ja sa bojím, ja nemám silu, ja budem tá najhoršia žena a matka jednoducho sa bojím.

lydusha (bez overenia), St, 05. 05. 2010 - 13:58

Pre koho budes najhorsia?
A never tomu ze nemas silu. Clovek ma take skryte rezervy ze az. Nestihala by si sa divit, ako sa dokazu ludia zmobilizovat ked im naozaj hori pod zadkom.
Ty to neriesis lebo ti asi nieco v tom vztahu vyhovuje, mozno nejake financne istoty...ja neviem...
Ale rozhodne nie si povinna NIKOMU skladat ucty- mas pravo na vlastny zivot a dokonca na vlastny STASTNY zivot.
Nikto za teba nijake zmeny nespravi- to mozes len ty a budes presne taka zena a matka ako chces ty- nenechaj si nic od nikoho nabulikat.

eva m, St, 05. 05. 2010 - 12:54

"A začal piť a keď deti zaspali tak ma začal byť a ťahať za vlasy...potom sa trochu ukludnil, mali sme sex, to musí byť pravidelné inak mi nadáva "
- nemusi, sex nie je povinnost. Ma to byt akt lasky.
eleonora, keby si si ty precitala takyto pribeh, co by si odpovedala?
Poradila by si tej zienke, ze ma ostat s muzom, ktory sa k nej takto sprava? Vravela by si jej, ze ma s nim ostat kvoli detom, kvoli otcovi, kvoli...kvoli...?
Eva Slnko

fidorka, St, 05. 05. 2010 - 12:56

Eleonora,nadpis si dala:Možno to vyrieši čas.Ver mi,že toto určite čas nevyrieši,toto musia riešiť ľudia-ty a tvoj manžel.Je jedno kde bývate a kto si čo o tebe bude myslieť,či niekoho sklameš,alebo potešíš svojim rozhodnutím,v prvom rade musíš byť spokojná ty so svojim životom a podľa toho čo píšeš nie si.Tak niečo rob,aby si bola,nič nie je stratené,ale nič sa nedá ani na silu.Slnko

eva m, St, 05. 05. 2010 - 13:22

a veci sa nezmenia "len tak", treba pre to nieco urobit.
Eva Slnko

kokorunka7 (bez overenia), St, 05. 05. 2010 - 15:21

"A začal piť a keď deti zaspali tak ma začal byť a ťahať za vlasy...potom sa trochu ukludnil, mali sme sex, to musí byť pravidelné"
to kde žiješ??? takého chlapa by som vypakovala z domu! ako môže vzťiahnuť ruku na ženu? ved ty o strechu nad hlavou neprídeš, tak on nech sa spakuje a ide kam chce... chceš aby mali tvoje deti z takejto rodiny celoživotnú traumu???
o čo prídeš rozvodom? o bitky? o ťahanie za vlasy? o hádky a ponižovanie? bude ti za tým smutno??? tvoj otec vie ako sa k tebe správa manžel že ťa bije atd??? a súhlasí s jeho správaním???
kopla by som takého muža=manžela do zadku spredu Vyplazený jazyk

lydusha (bez overenia), St, 05. 05. 2010 - 15:58

Kokos a ja ze som neempaticka.Pohoda

kokorunka7 (bez overenia), St, 05. 05. 2010 - 16:57

nerozumiem Mlčím
tento výraz "napokem chlapa do zadku spredu" som začala používať pri nemožných blbcoch, lebo do zadku by ich to odomňa asi až tak veľmi nebolelo, nemám taký silný kop Chichocem sa Váľam sa od smiechu po podlahe Vyplazený jazyk takže spredu stačí aj menšia sila aby to bolo pre nich citeľnejšie Vyplazený jazyk inak som mierumilovný človek ktorý je proti násilu, zbraniam a vojnám Slnko

lydusha (bez overenia), St, 05. 05. 2010 - 17:02

Nemas co sudit cloveka, ktoreho si eleonora vybrala za otca svojich deti a o ktorom vies len to, co pise elonora...mas malo informacii na to, aby si ju posudzovala a odsudzovala a nechapala preco zije tak ako zije...
Kludne sa moze stat, ze im za odbornej pomoci vztah predsa len vyjde...
Stat sa moze cokolvek...na nas vsak nie je nikoho nakopavat do zadku ani nadavat mu do blbcov...

kokorunka7 (bez overenia), St, 05. 05. 2010 - 17:20

lydusha - práve kvôli takým ľuďom ako si ty som sem prestala pred časom písať, ty všetkých posudzuješ - aj mňa- a nikto nemôže vyjadriť svoj názor ktorý je odlišný od toho tvojho... prečo si niekedy sama nekusneš do jazyka a nenecháš diskutovať druhých ale vždy tu svojim superneomyslným názorom vyvolávaš hádky? síce predpokladám že si oveľa staršia než ja, ale to ti nedáva patent na rozum ani na univerzálne rady pre život každého... ak uvidíš niekde môj nick, poprosím ťa- nevyjadruj sa ku mne, urobíš mi tým veľkú radosť. Dakujem. písať svoj názor môžem rovnako tak ako aj ty. Ak píšem proti etickým či iným pravidlám administrátora, tak ma zastaví, vymaže, zablokuje... ale ja som si od teba žiadnu radu nepýtala, takže ma prestaň hodnotiť. O mojom živote a životných skúsenostiach vieš prd, doslova... takže vďaka že si ma prestaneš všímať.
bože, teraz som si všimla že máš len o rok viac než ja, ale správaš sa ako 60 ročná čo má život celej zemegule už za sebou...

kokorunka7 (bez overenia), St, 05. 05. 2010 - 17:28

napísala: "Poraďte prosím ja už neviem čo ďalej. ďakujem všetkým" nevidím tam napísané: lydusha, ty jediná mi určite vieš najlepšie poradiť. požiadala o radu všetky... nepatrím medzi všetkých? alebo potrebujem mať predplatený niečí súhlas (asi tvoj lydusha) aby som mohla niekomu odpísať?
píšeš: mas malo informacii na to, aby si ju posudzovala a odsudzovala a nechapala preco zije tak ako zije..." mám toľko info koľko sa ona rozhodla zverejniť... ak nechce počuť názory všetkých, tak môže vypísať konkrétny nicky ktoré jej majú odpísať. alebo môže napísať mail výhradne tebe lebo ty vieš podľa toho čo tu sledujem úúúplne všetko... už na teba nereagujem. energiu potrebujem na iné - dôležité veci, a nie naťahovať sa tu s osobou ktorá z nudy zapára sústavne do každého. kľudne otvor blog že nech ma všetci aj ukameňujú... nezáleží mi na tvojom názore... nereaguj na mňa láskavo.

fidorka, St, 05. 05. 2010 - 17:41

kokorunka,skľudni hormón,tým,že prskáš,škodíš len sama sebe.Lyduška ti nič neprikazuje,ani nezakazuje,iba ti poradila.Každá z nás má odžité svoje radosti a starosti a máme na to rozličný pohľad a názor.Tak isto ako máš na to ty ten svoj,má na to právo každá iná.
Veď sa len zamysli nad tým,čo si poradila s tým kopancom eleonore...manžel týra ju a ona má klesnúť na jeho úroveň,aby to vyriešila?Takto to pôjde podľa teba najľahšie?Podľa Lydušky nie,tak ti odpísala.Násilím ešte nikto nikdy nič nevyriešil.Keby bolo násilie to pravé,čím sa riešia problémy,asi by tu eleonora nepísala a nesťažovala sa na manžela,keby sa jej to páčilo Mrkám

kokorunka7 (bez overenia), St, 05. 05. 2010 - 18:49

počuj, a ty si niekedy počula teké slovo že "zmysel pre humor?" lebo každý normálny človek by s kontextu pochopil že to bolo myslené obrazne... hmmm...kde je ten blog o vytváraní skupeniek v diskusiách??? Lydusha mi nemala čo radiť pretože som o radu nikoho nežiadala... fakt, nemám potrebu skľudniť hormon, jednoducho nepatrím asi k ľudom ktorí všade za každú cenu pchajú smailíkov a zaobalujú slvoá do vaty... len som autorke blogu chcela polopatisticky dať vedieť že takého chlapa má vykopnúť pokiaľ nechce dolámaná skončiť na pohotovosti... ak sa vy "skúsené životom" zastávate jej manžela, tak možno preto že také niečo samé doma zažívate a neviete riešiť...

čo konkrétne jej lydusha poradila? ??? ja som jej len napísala že sa má toho muža zbaviť... to je všetko...

to že na tejto stránke nefunguje zmysel pre humor ale len samé intrigy som zistila už dááávno...
tak skupinkovaniu naničmám zdar...

zas ma tu tak ľahko neuvidíte, takéto grupy fakt nemusím... vôbec tu neide o pestrosť názorov ale o skupinky a držanie strany jedna druhej...

georgina, St, 05. 05. 2010 - 18:58

Kokorunka, poslala som ti mail.

kokorunka7 (bez overenia), St, 05. 05. 2010 - 19:24

veru diskutovať s tebou ani súkromne nechcem. už pred vyše mesiacom som žiadala kamilu aby tu zrušila môj účet, písala som jej to cez mail, prečo mi ho nezrušila? je fajn že vieš pracovať s počítačom... Úsmev
ale to že sa tu skupinkuje a že stále tie isté tu vyvolávajú hádky aj na "bodke" ktorú tu napíše niekto iný vie aj Kamila. to že som sa sem pod nejakým nickom vrátila je len preto že ma sem niekto volal, a niekoľkým som odpísala cez mail že sa sem nemienim ukazovať lebo to tu je... slušne povedané "uzavretá spoločnosť"... takže opetovná výzva pre Kamilu: zruš môj účet, nemám záujem o prispievanie do takejto spoločnosti, vy sa len kľudne stretávajte a hľadte si navzájom svoje ega... tie druhé čo sem prestali písať riešia v živote skutočné problémy... nie blbosti... to že cez veľkú noc ste sa tu začali do mňa obúvať ako keby som bola Baťa je fakt, nie môj dojem... prečo mi potom prišli také maily???
ked som sem nepísala, bolo mi lepšie... je to tu ako vyrbuálny "drbník" pre vysvetlenie slova v zátvorek- odvodila som to z češtiny... takže si to vygúúúúglite, máte na to predsa fúúúúru času pri PC... je to tu ako klebeteni sarých tetiek na dedinskej ulici... ak niekto má odlišný názor, hrknete sa umlčať ho... to že tu nedávam milion smailíkov a nepotľapkávam nikoho (kto to nemá zapotrebí) po pleci tak to je fakt-nie môj dojem. Ten s kým mám spoločnú tému, píšem mail... to že som tu podľa vás krátko, neznamená že musím byť slepá a nevidím ako to tu funguje... nikým si už nenechám skákať po hlave... a ak chcete autorke tohto blogu radiť nech manželovi ustupuje lebo majú deti, tak potom ju súcitne navštevujte dolámanú na ARO... problémy treba riešiť, nie ich obkecávať rečičkami...
takže "drbník" opúšťam. a už sa na žiadnu výzvu cez mail na sklo nevrátim. takže mi nikto nemusí písať ani pozvania ani svoje "zaručené rady nech som ticho"...

lydusha (bez overenia), St, 05. 05. 2010 - 19:29

s blbcami nepisem, bodka, kokorunka, a dalsie tri nicky - ani jeden ti nepomoze v tom ze sa smahom ruky stanes oblubena....mohla si si vsimnut ze je to o tebe, nie o mne, ja si meno nemusim menit aby si so mnou ludia pisali....

kokorunka7 (bez overenia), St, 05. 05. 2010 - 19:38

ja som žiadala Kamilu aby mi nick zrušila preto som tam nechala len "." neurobila tak a niekto ma volal nech sa vrátim na stránku. už to viac neurobím... nie pre tvoju radosť ale pre môj pokoj.
georgina, ked som tu určitý čas vôbec nepísala lebo som riešila starostlivosť o svojich starých a chorých rodičov, neviem o kom tu boli tie dlhočizné diskusie... nebol náhodou na pretrase cez a po veľkej noci stále hlavne tvoj nick??? takže o obľúbenosti-svojej-by si mohla pouvažovať ty... ja tu obľúbená nepotrebujem byť, a už vôbec nepotrebujem virtuálnu obľúbenosť...ľudia sa cez internet dokážu perfektne pretvarovať aby si ich druhý obľúbili... a ked nemáš iné starosti a problémy ako kontrolovať to kto tu má aký nick, tak to tá tvoja domácnosť a rodina musí byť fakt vzorová. nechceš sem zavesiť inštruktážne video aby aj ostatné vedeli ako to má správne "vypadať"?
zaujímavé že tú skupinku hádavých stále tvoria tie isté nicky... dali by sa na prstoch spočítať...
ale to nie je problém ktorý by som mala riešiť ja...
Kamila by sa mala zamyslieť ako sa jej tu ktoré čísla posúvajú...
ona to predsa vidí najlepšie... a som zvedavá akú to tu zas bude mať sledovanosť-čítanosť ked ste umelo vyvolali spor namiesto toho aby ste riešili problém autorky blogu...
zbohom, nájdite si inú obeť na svoje útoky.

lydusha (bez overenia), St, 05. 05. 2010 - 19:44

A naco vykrikujes do sveta ze sem nepridesVeľký úsmev Ved nechod, je to tvoja vec Veľký úsmev Toto je vazne zabavne, kamila zrus mi ucetVeľký úsmev A preco by to robila?
To su take zufale vykriky samovraha ktory chce pocut ako ho vsetci na celom svete potrebuju....
ked raz nechcem pisat tak nepisem a zmiznem ako para nad hrncom a nebudem to riesit na desiatich frontoch...
A moja domacnost ta naozaj trapit nemusi, jedine ak by si mi chcela prist povysavat Veľký úsmev Veľký úsmev

kokorunka7 (bez overenia), St, 05. 05. 2010 - 19:49

žiadala som ťa aby si na mňa viac nereagovala. je vidieť že si skvelá mama a chceš mať vždy posledné slovo, ale neuplatnuj to na mňa ale na svoju dcéru. rehotať sa môžeš niekde inde, tým to tu už nezmeníš na zdanie že to máš na háku... riešte láskavo problém v blogu a nie mňa, našťastie som si práve zrušila kontakt, takže už mi od vás žiadny supermail nepríde.
vysávaj si sama namiesto sedinia pri počítači a radenia celému svetu. ak ťa to tak baví, tak si chriať psychologicko-poradenskú kanceláriu...

georgina, St, 05. 05. 2010 - 19:45

Ach, jo, Kokorunka...
No nič, aspoň som to skúsila...

fidorka, St, 05. 05. 2010 - 19:53

aj snaha sa cení...a na každého sa niečo nalepí Mrkám

kokorunka7 (bez overenia), St, 05. 05. 2010 - 19:57

ja som ťa o pomoc, radu, ani diskusiu cez mail nežiadala. nechajte si s lydushou tieto vaše snahy pre tie ktoré vám o to stoja... ja to nie som... viem na 110% že nikto odtiaľto by mi nikdy nepomohol.
znova vymažem názov nicku a už na mňa prosím neraagujte, dajte si malé deti spať a venujte sa svojím manželom. alebo tu špárajte zas do niekoho druhého... dohovorila som.

Chobotnička, St, 05. 05. 2010 - 20:21

Vieš, ja tu píšem dosť málo, ale zato všetko čítam. Aj viackrát a nezapájam sa vôbec do debát, ktoré by mňa oberali o energiu, ktorú potrebujem inde. Ale k tomuto sa vyjadrím. Myslím si, že nepatrím k žiadnej skupinke a ani nechcem, ale ver tomu, že tu na NM sa vždy nájde niekto, kto by ti pomohol. Mne paradoxne pomáha už len to čítanie blogov a príspevkov na Naničmame, lebo pri tom uletím na čas z reality a práve tu čerpám novú energiu. Viaceré žienky z NM mi pomohli, za čo som vďačná a dokonca aj Lydushka a aj Georgina. To neznamená, že vždy súhlasím s každým ich vyjadrením, ani nepritakávam, ale niekedy je treba príspevky iných prečítať aj viackrát, aby človek pochopil. Ak aj nepochopím alebo nesúhlasím, nepotrebujem vysvetlenie, jednoducho to neriešim. A čítam ďalej. Aj mňa mrzia tie prestrelky, ktoré tu vznikajú, ale na to je treba vždy minimálne dvoch a to nie je až tak veľa pri toľkých užívateľoch. A radšej zvážiť pred napísaním slová, lebo podľa švajčiarskeho príslovia sú slová ako včela - majú med ale aj žihadlo. Slnko Kvietok Slnko

lydusha (bez overenia), St, 05. 05. 2010 - 20:22

. Veľký úsmev ziadat mozes. Aj na hlavu sa postavit. Aj usami odrazat.Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev

. (bez overenia), St, 05. 05. 2010 - 20:36

ty jednoducho fakt musíš mať posledné slovo,
prečo neriešiť problém autokry blogu? o 2 mesiace jej budete radiť ako má zamaskovať na roztrhnuté ústa a na tvári modriny od žiarlivého manžela... tak si jej predsa poradila, nech ho nechá dalej robiť to čo robí doteraz-bije ju...
všimla si si vôbec do akého blogu celú dobu píšeš??? riešte skutočné problémy týchto ľudí a nevytvárajte umelé spory ked niekto napíše iný názor než máte vy...
jednoducho na tvoju blbosť a arogantnosť nemám slov... ak ti chýbal taký pocit, tak si kľudne namýšľaj že si v tomto spore vyhrala... ale realita to nebude...

lydusha (bez overenia), St, 05. 05. 2010 - 20:37

a ty si este TU? nemas zruseny ucet? mam vidiny?Váľam sa od smiechu po podlahe

. (bez overenia), St, 05. 05. 2010 - 21:15

kráska, daj sa vypchať do múzea, muzeálne názory už máš dávno

georgina, St, 05. 05. 2010 - 21:17

Bodka, je toto naozaj nutné?

. (bez overenia), St, 05. 05. 2010 - 21:21

prečo nenapomenieš lydushu za arogantnosť a podpichovanie? lebo sa poznáte osobne?

lydusha (bez overenia), St, 05. 05. 2010 - 21:23

ano, presne tak...lebo sme v materskej skole a georgina sa s tebou nehra lebo si mi pokazila pieskovu torticku...

georgina, St, 05. 05. 2010 - 21:26

Bodka, kde vidíš napomenutie?
Len som sa ťa pýtala, či je naozaj nutné takto urážať druhých.

lydusha (bez overenia), St, 05. 05. 2010 - 21:19

ach jaj, na tvojom mieste sa velmi, velmi zamyslim, kto z nas dvoch patri do muzea....ja som sa aspon minula nech som aka som, co o sebe ty teda povedat nemozesBozkávam

Polárka (bez overenia), St, 05. 05. 2010 - 15:12

Nemozes detom zobrat otca ?
A akeho maju teraz otca ? Chces aby si tvoje deti z neho vzali priklad ? Lebo to sa kludne moze stat, ked ineho otca nezaziju. To chces ?

Sklamat svojho otca ? Uff... Uz ti to tu napisala Lydus, nemusis nikomu skladat ucty. Ak ma rodic naozaj rad svoje dieta, nedovoli, aby mu niekto/hocikto ublizoval.
Inak suhlasim s vacsinou, co tu dievcata napisali.

Iwa, St, 05. 05. 2010 - 17:29

Eleonora, ale ved to, co popisujes, je uz tyranie! A ked uz nema k Tebe ani stipku ucty a nadava Ti pred detmi, bije Ta a vynucuje si sex, tak necakaj a rozved sa. Ze sa vyhraza, ze si nieco urobi? Never tomu, len vydiera, lebo by prisiel o domaci servis vratane sexu. Cas nic nevyriesi, musis to zacat riesit Ty. Drzim TI palce!
A Tvoji rodicia sa vydrzia divat ako Ta terorizuje?

eleonora k, Št, 06. 05. 2010 - 06:19

Oni možno niečo tušia keď sa stále hádame, ale oni sa do toho nepletú.

Amalka, St, 05. 05. 2010 - 17:49

hups, keby som ja usla zakazdym ked bolo tazko... a aj ocarenie z inej osoby sa u nas vyskytlo. Nebanujem, ze som vydrzala, hoci chut na utek bola velka. Lenze clovek musi citit, ci ma zmysel bojovat a aj co - to vytrpiet. A to musis vediet posudit len ty sama.

magic, St, 05. 05. 2010 - 18:26

neviem, ci ta bijaval aj predtym, ale ja by som v tom tyranie nevidela. aspon nie za tychto informacii, co si poskytla. mne to pride dost jednoducho - tvoj muz teraz ziarli. vztah medzi vami nemastny od zaciatku. istoty nulove. zrazu manzelka ziari ako slniecko pri myslienke na ineho chlapa.
vsetky tie reci pred detmi, urazky, hrozby samovrazdou, pitie, bitka - ziarli. citi, ze ty si za vodou, mas ineho, on nevidi vela sanci na napravu toho, co ste roky nechali plavat dole vodou. potom snaha spravat sa milo, snaha vratit medzi vas, co sa stratilo...
uz je to len na tebe. chces odpovedat na jeho vyzvu a pokusit sa znova budovat vas vztah, alebo pre teba uplne stratil cenu a snivas o tom, ako sa dat dokopy s tym druhym? zamysli sa a rozhodni sa.
len prosim ta nenechavaj to na pol ceste, ako si to zbabelo robila doteraz. nechat to na cas a potom ukazovat, ako si sa obetovala. blbost.
ak sa rozhodnes pre napravu, vybav americanovi viza a posli ho z myslienok domov. nechaj si len prijemnu spomienku, ktoru nebudes ozivovat a prikraslovat podla tradicie co by bolo, keby bolo...
ak chces odist, tak si zacni spisovat financie a moznosti, ako prezit bez manzelovho prijmu, ake byvanie, atd. kukni par blogov tu, su tam navody na rozvod, len ti musi pomoct georgina, popros ju, ona vie takeho veci skvele hladat, ma na to pamat.

Ariesa, St, 05. 05. 2010 - 21:01

eleonora, navrhla by som ti aby si si precitala aspon zaciatok kazdeho prispevku od clare, dlhsie to nacitava, trosku vydrz

http://www.nanicmama.sk/user/clare11/track

tam vidis ako pracuje cas, prispevky su coraz agresivnejsie, k lepsiemu sa nezmenilo nic, k horsiemu vela. stale je to o detoch, zene a muzovi a ked sa do toho zamiesaju i dalsi pribuzni, situacia sa vyhroti.

drz sa.

eleonora k, Št, 06. 05. 2010 - 06:08

Ďakujem všetkým za komentáre, neviem ako to bude ďalej len viem že keď si píšem s tým kamarátom, tak zabúdam na všetko zlé a som šťastná........a môj manžel, keď to bude takto pokračovať tak už asi poviem stop. Kedy? Neviem. Viem, že chcem byť šťastná tak uvdíme. Ešte raz moc ďakujem všetkým :)

sona7, Št, 06. 05. 2010 - 07:11

...mozno si len velmi zamilovana do priatela,porozmyslaj nad tym,sadni si s manzelom porozpravajte sa,ja viem ,ze sa ti odsudil,ja by som sa s nim urcite rozisla,ale vidis ,ze su tu zeny ktore dokazu zit s muzmi ktory ich biju na denom poriadku,ponizuju..
..ked ho nelubis nebud s nim, len u teba je problem ten ,ze on by bol bez bytu a ty ho aj lutujes,toto su problemy ,kolko je takych rodin co osobne poznam,co by isli od seba,ale byt je problem a preto aj ty si viazana...

eleonora k, Št, 06. 05. 2010 - 08:24

asi máš pravdu asi som veľmi zalúbená do priatela, hhmm a neviem či lúbím manžela, ked ide do práce tak sa teším ....nechýba mi. Ja neviem srdce káže tak a rozum tak.... neviem sa rozhodnúť :) ďakujem za komentár

rišimiš, Št, 06. 05. 2010 - 22:12

Ahoj...tak ja som na inej lodi ako ty...môj manžel má takú priateľku ako ty priateľa...a postupujú dalej. Nič v zlom, ani iné žienky, ale skusili ste sa zamyslieť čo zažíva mnažel? ja som v jeho koži a podávam o rozvod. Je to psychické týranie, manžel ma tiež neľúbi- ale prečo, lebo mu niekto povie čo chce počuť a hladká ego. Ako vieš, že by si s ním bola v každodennom živote spokojnejšia. Skús porozmýšľať či to nie su len ružové okuliare, krásne predstavy... prepáč ale inak nemôžem...a to že ťa bije je hnusné

zuzinka1177, Po, 10. 05. 2010 - 10:07

plne súhlasim

mata6, Št, 06. 05. 2010 - 08:17

Tiez som zažila niečo trošku podobné, to čo opisuješ je už týranie a to že sa odrazu správa milo obyčajné citové vydieranie aspon z môjho pohľadu. Pre deti určite nie je dobré keď vyrastajú v takomto prostredí. Na priateľa by som sa až tak neviazala, môže to byť len tvoja túžba a vzdušné zámky, on tvoje problémy nevyrieši.
Ja som sa rozviedla, tiež som mala zo začiatku strach ako to zvládnem sama s postihnutým synom, ale zvládam to ako sa dá, po čase som zistila že som žila s niekym kto ma len trápil a využíval. Teraz som spokojná aj synček. Rozhodnutie je len na tebe, nenechaj na seba tlačiť ... Želám veľa šťastia

viktory, Št, 06. 05. 2010 - 08:44

eleonora k, určite je Ti v tejto chvíli ťažko...ale môžeš robiť to, čo sama chceš. nemusíš nikomu "predkladať účet". Prikláňam sa k názoru dievčat, že zo strany Tvojho manžela je to žiarlivosť (ľudia často zo žiarlivosti robia neuveriteľné veci) a Tvoj kamarát za morom je chiméra. Viem, že Ti to lichotí, takýto kontakt, ale on je predsa ďaleko. Platonická láska je krásna, ale Ty a Tvoj manžel ste tu a teraz. A takto to treba aj riešiť. Ak máš pocit, že nechceš s ním žiť, tak sa rozveď. Ale taký krok si treba dobre premyslieť a zvážiť, či naozaj len on robí chybu. A sklamať iných? Nuž, je to Tvoj život, nikto ho nebude žiť za Teba. A 100%-ne to zvládneš. Mnohé ženy si mysleli, že bez partnera neprežijú...a prežili...rozmýšľaj a rieš..zotrvávať v neistote Ti nepridá na pohode..

lydusha (bez overenia), Št, 06. 05. 2010 - 08:49

DobreeeeeeÁno

abigail, Št, 06. 05. 2010 - 12:01

eleonora ked sa rozvedies nezoberies detom otca.Vobec Ti neradim aby si sa rozvadzala len rob co citis ,co je najlepsie pre teba a Tvoje deti.ked Ti nevadi ,ze Ta manzel niekedy zmlati a skaredo Ti nadava tak je to Tvoja vec .Ale nestrat hlavu pre niekoho v amerike.Nerozvadzaj sa kvoli niekomu ale ani neostavaj vo vztahu s niekym kto Ti ublizuje kvoli niekomu.Rob len to co uznas ,ze je najlepsie pre Teba a deti.Zivot je takyyyyyy kratky ,len od Teba zavisi ako ho prezijes je v Tvojich rukach.Slnko

katarínak, Št, 06. 05. 2010 - 14:05

Ja by som ti poradila asi toľko - kamaráta nerieš - je tisíc kilometrov od teba, ako psychická barlička je fajn, ale on tvoj problém nevyrieši. Zmobilizuj sa a rieš svoj vzťah.Ak ti vyhovuje - tak zostaň. Ak nevyhovuje - preč z neho. Lydusha raz napísala peknú vetu - kde nie je dobre mojej rodine, nie je dobre ani mne. A tvoja rodina si ty, manžel a deti. Manžel - je tým problémom - ak trpíš ty a deti - nie je to v poriadku.

magic, Št, 06. 05. 2010 - 16:47

teraz trochu mimo temy, ale chcem sa spytat.
Skus si predstavit, ze zistis, ze si tvoj muz na internete pise zalaskovane veci s jeho davnou kamaratkou. Do toho si teraz predstav, ze mate manzelstvo, kde to uz par rokov ide dole vodou. Zrazu vlastne zistis, ze to, co vyzeralo aspon ako-tak stabilne, aj ked mizerne, je vlastne nahle uplne na hrane. Tvoj muz uz ma nahradu, vlastne mozno uz ide iba o to, aby si vybral datum, kedy ta potesi papiermi zo sudu. Prestav si, ze sa ta zmocni ziarlivost a hrozny pocit bezmocnosti. Citis sa nielen podvedena, ale este aj ako obet. Z tohoto titulu sa zacnes lutovat a hnevat. Zacnes viest reci o samovrazde, zacnes sa pre obet typickym spravanim ponizovat, citovo vydierat utokmi na vztah deti k tebe (pamatajte si mamicku ako tu dobru, uz tu dlho nebude, bla bla bla)... nakoniec sa ozeries vajecnym konakom a v bezmocnej zlosti smaris po manzelovi flasu, pricom mu rozbijes hlavu a rozrezes kozu na cele, takze skonci so styrmi stychmi. co celu situaciu len vyostri. nasledujuce dni si zvazis, ze predsa len chces, aby vam to vydrzalo a zacnes byt ohladuplnejsia a pokusis sa vratit medzi vas to, co tam malo davno byt, len akosi ani jednemu na tom nezalezalo.
medzitym tvoj muz pride sem a porozprava nam o svojom mizernom manzelstve a agresivnom spravani svojej zeny (teda akoze teba).
a ako odpoved dostane, ze to co robis, je vlastne uz fyzicke tyranie, ze ty si problemom vasho manzelstva a to ze trpi on a deti nie je v poriadku, mal by ta okamzite poriesit.
kto vlastne je z vas dvoch problem? ty, lebo si ho udrela? on, lebo ta platonicky podvadza?

nepisem to preto, lebo si myslim, ze eleonora to ma doma takto (dala sem malicko info o tom, co sa kedy u nich dialo a ako). ale preto, ze vsetko ma dve strany. minimalne. kludne to moze byt aj dvanastuholnik. neoznacila by som jej muza za problem a ju za trpitelku. oznacila by som ich oboch za velky problem. paci sa mi snaha jej muza nieco skusat zachranovat tym, ze sa pokusa medzi nich vratit lasku (mozno uz zbytocne, mal to robit skor). paci sa mi jej ochota uznat mu aj snahu, nielen ho znosit pod ciernu zem ako nasilnika a sebca. na tom by mohli zacat stavat. ak je este nejaka ochota to skusat.

rišimiš, Št, 06. 05. 2010 - 22:19

presne tak, muž v amerike nič neriskuje, ale ona ano...

eleonora k, Pi, 07. 05. 2010 - 07:32

Áno máte pravdu to ja som tá ktorá riskuje...Včera sme sa pohádali s manželom, lebo som mu povedala, že zoberiem moju sesternicu na disco a on jednoducho povedal, že sa ku...ť nebudem a že najprv budem chodiť s ním von a až potom s kamarátkami. Bol taký nahnevaný, že rozbil svoj nový telefón za 500 euro, naše domáce kino, foťák ... potom si sadol do auta začal plakať, hovoriť ako nás a mňa ľúbi a povedal mi zbohom už sa nevrátim. Tak som rýchlo nasáčkovala deti do auta a rýchlo som ho išla hladať, keď som ho našla bol v aute a rozmýšlal nad nami. Hovoril, že je to moja vina, že mu nedokážem už ani pusu dať (pritom každé rano) vrazil mi jednu, potom sa ospravedlnil, že mu uleteli nervy...na šťastie to naše deti nevideli. Ukludnil sa a vrátili sme sa domov.

magic, Pi, 07. 05. 2010 - 10:07

toto mi pride ako dost typicke ziarlive spravanie. skus si o tom viac precitat, budes chapat, preco robi, co robi a nebudes sa stazovat, ze ti to robi. prinajmensom obvykle pri tych textoch o ziarlivosti najdes aj rady, ako so ziarlivcom vychadzat. ale nestazuj sa, zapricinila si si to sama. tym, ze si nechavala veci plynut ako sa im zachce a rovnaky postoj zatial mienis zaujimat aj nadalej. a aj tym, ze si bola taka neopatrna a dovolila si, aby sa dozvedel o tvojej novej laske. nemozes mat aj vrabca v hrsti, hoci sa ti zda opelichany a aj holuba na streche, ked nevies zariadit, aby sa spolu znasali.
ziarlivost lahko vznika a tazko sa lieci. aj ked by ste vase manzelstvo nejak ustali, bude velmi pravdepodobne, ze to jeho spravanie neupokoji. aj nadalej sa s tym budete potykat a bude vam to komplikovat zivot. to mas tak, ako keby si si nikdy poriadne neliecila kasel a teraz mas tuberu.
chod do niektorej poradne a popravde im povedz, ako to medzi vami je. vratane tvojej platonickej nevery. pomozu ti urobit si jasno, co chces a co by bolo najlepsie a pomozu ti aj chapat svojho manzela. a na zaklade toho ti urcite poradia, ako dalej jednat. alebo aj sama najdes sposoby.

rišimiš, Pi, 07. 05. 2010 - 11:16

Ahoj, nechcela som byť hnusná, ale ak si si prečítala aj môj skorší príspevok, asi si pochopila...mna sa kvoli nej manžel už rok nedotkol... veľmi to bolí, a hlavne mám pocit že on nedokáže posúdiť budúcnosť s nou...a teraz už nevidí ani to dobré čo bolo... Ja som nič nerozbíjala, len bezradne plakala, ale už mi za to nestojí... Váž si že ešte chce a nechod dalej so svojimi ružovými okuliarmi...ale ži tu a teraz a váž si čo pre teba robí.

eleonora k, Pi, 07. 05. 2010 - 13:42

to ma veľmi mrzí. Áno žijem tu a teraz a hlavne pre deti, zostanem s ich otcom hlavne kvôli nim, lebo ich velmi lúbim. A ten známi-neznámi je a bude v mojom srdci navždy a časť môjho ja ho veľmi lúbi a nikdy neprestane. A môj manžel, myslím že to bude ok.

lydusha (bez overenia), Pi, 07. 05. 2010 - 16:31

"zostanem s ich otcom hlavne kvôli nim, lebo ich velmi lúbim. "
Tomuto nerozumiem. Ostanes s nim pretoze chces a nie kvoli detom....

ja_hodka (bez overenia), Pi, 07. 05. 2010 - 19:24

Comu nerozumies? Poznam x zien, ktore ostavaju v mazelstve kvoli detom. V zmysle - ak by tie deti s tym muzom nemali, uz by boli davno prec. Takze ostavaju nie preto, ze sa im chce, ale sa rozhodli dobrovolne ostat kvoli detom. Prisposobili svoje "chcenie" aj tomu, co ich obklopuje. Aj slovo chciet ma vela odtienov. Nemusis pisat, ze im nikto devinu pri hlave nedrzi a to ostatne, co vzdy...Ano, ano, ano. Ale myslim, ze kazdy chape rozdiel medzi stastnym manzelstvom a manzelstvom udrziavanym kvoli detom. Nevyjadrujem sa k tomu, ci je to spravne alebo take alebo onake...Iba konstatujem, ze je mozne povedat taku vetu, ako napisala eleonora a je to veta, ktora je super jednoducha, zrozumtelna a jej vyznam je viac nez jasny.

fidorka, Pi, 07. 05. 2010 - 19:36

Ja s tým tiež nesúhlasím,že niektoré ženy zostávajú s manželom"kvôli deťom",je to podľa mňa výhovorka.Nesúdim,neodsudzujem,ale myslím si,že nemajú odvahu odísť,boja sa toho nového nepoznaného,prvého kroku.Je to určite ťažké,ale dá sa to,veľa žien to už dokázalo.Odchodom od muža,s ktorým to už nefunguje deti o otca neprichádzajú,otec,ktorý má o deti záujem,je často s nimi oveľa viac,ako počas manželstva.Podľa mňa tá veta:"zostávam s ním kvôli deťom" je ako barlička,o ktorú sa opierajú a majú ju ako stenu,za ktorú sa schovávajú,lebo majú strach.A to znamená,že nemyslia na deti,aby "neprišli o otca"ale na to,že si neveria,ako to zvládnu...

magic, Pi, 07. 05. 2010 - 19:48

ta veta je ok, len ak potom neprezije svoj zivot s pocitom, co vsetko obetovala. a ak ho uz aj prezije s pocitom, ze kona proti svojej voli len kvoli detom, nech to nikdy nikomu nevyhadzuje na oci. bolo to jej rozhodnutie, nema pravo zan cakat pochopenie, odmenu ani nic. ani od deti, ani od ludi, ani od manzela. mozno tak viac strati ako ziska, to sa nikdy nedozvie a preto nema pravo niekoho vinit, ak nebude za to odmena v podobe uznania, lasky, ci cohokolvek ineho.
ak toto chape a berie na vedomie, ta veta uplne ok.

ja_hodka (bez overenia), Po, 10. 05. 2010 - 09:41

Magic, ano - suhlasim. Moje vyjadrenie vyssie malo znamenat v podstate len to, ze nie je az take podstatne co clovek robi, ale ako to robi, ci vie co robi a ci si je plne vedomy toho co robi. A tazko niekto iny moze vediet viac - teda ci je to spravne, alebo by bolo spravne nieco ine...Ci toho cloveka motivuje iba strach (a keby aj...Aj to moze byt spravne), alebo ho motivuje laska k detom...(aj to moze byt nespravne...). mimochodom v tej vete som prave nenasla naznak nejakej buducej obety - prislo mi to ako konstatovanie.

lydusha (bez overenia), Pi, 07. 05. 2010 - 21:23

Jahodka, to, ze je to jasne TEBE neznamena zakonite, ze to MUSI byt jasne mne.Pohoda

ja_hodka (bez overenia), Po, 10. 05. 2010 - 09:51

To je pravda. Ja chapem vyznam vety a nedovolila by som si tvrdit, ze poznam motiv konania osoby, ktora ju napisala. Ty naopak Pohoda

lydusha (bez overenia), Po, 10. 05. 2010 - 10:21

Vsetko je o chceni a nechceni. Alebo sa to da aj inac? Aj ked nieco nechcem a urobim to tak je to v konecnom dosledku predsa len o chceni.

ja_hodka (bez overenia), Po, 10. 05. 2010 - 11:33

No z mojho pohladu urcite nie je vsetko o chceni alebo nechceni. Naopak - dokazat zastat a vnimat, prestat neustale nieco chciet je celkom dobra technika pri hladani spravneho riesenia, pri ktorom nezaclana ego (ved chciet sa rovna - JA,JA..MNE to nevyhovuje takto, JA to chcem inac...atd)Cez to sa tazko vidi viac. A dokazem uplne pochopit, ak sa niekto snazi vidiet dalej nez za vlastne chcenie. Takze v konecnom dosledku je to stale asi o tom, co si kto da ako prioritu. Niekto sa rozhoduje na zaklade toho co chce on (co sa mi zda tiez uplne v poriadku), niekto na zaklade toho, co si mysli, ze je najlepsie pre jeho blizkych a niekto sa snazi pocut rady z hora (a ak ich ma pocut, musi prestat hust o svojich zelaniach a o tom, o com je on presvedceny, ze je najlepsie:)...Tak to vidim ja Úsmev A vsetko z toho sa mi zda ludske a pochopitelne.

zuzinka1177, Po, 10. 05. 2010 - 09:53

Chceš aby sme ti odklepli tvoj vzťah s kamarátom,alebo chceš radu ako si udržať manželstvo? Ak sa tvoj muž začal správať pekne a dáva najavo , že mu na tebe a vašej rodinke záleží daj mu šancu. Daj šancu vášmu vzťahu , šancu rodinnému životu. Možno vo vašom vzťahu bol stereotip a chýbali ti prejav lásky, nežností, pochopenia a preto si sa upla na kamaráta.Zrazu tu bol niketo kto ťa chápal. Ak si tvoj manžel uvedomil čo mohol stratiť, dáva všetko do poriadku tak si myslím , že mala by si mu dať šancu. Ale pokiaľ sa bude snažiť iba manžel tak vášmu vzťahu nedávam veĺkú šancu. Na lásku treba dvoc. Ty si musíš premyslieť , pri kom je tvoje srdce

jana140280, Ut, 01. 06. 2010 - 14:38

Ja som tiež riešila podobný problém...S priateľom Nám to nejak vo vzťahu škrípalo a Ja som sa zamilovala do niekoho iného...S priateľom som sa viackrát rozišla, ale s druhým mužom, ktorý mi učaril som sa nestretla, bála som sa, že by som sa do Neho zamilovala ešte viac, čo by ale nebolo pre Mňa nejak perspektívne, pretože On vychováva 3 deti a Ja by som si na takúto rodinu veľkú netrúfla 3 jeho deti + jedno moje a to som túžila ešte po ďalšom dieťatku...Keď môj terajší priateľ zistil, že ľúbim iného, tak začal o Mňa bojovať a tento boj aj vyhral a teraz spolu čakáme bábinko a je Nám spolu celkom fajn, niekedy lepšie, niekedy horšie, ale zo všetkých mužov s ktorými som mala vzťah je On ten najlepší...V prvom rade si musíš Ty sama ujasniť čo chceš a tvrdo si ísť za tým, Ja som si vybrala rodinu...

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama