reklama

Ako nezabit svokru...

Pridal/a atahe dňa 07. 11. 2008 - 01:08

reklama

Kedykolvek moja “dobra“ svokra ohlasi prichod, hyniem. Od kedy sa za nou zavru dvere je problem. Nic jej nie je dobre: vela kurite - malo kurite, papuce s malym opatkom - s velkym opatkom, jedlo moc vydatne - kava priesvitna atd. Vrchol je ked zacne hodnotit moje deti, dcera 3 roky - nema na to, aby zvladla skolku???, syn - 1 rok - uz mal chodit, spievat, hrat pexeso, tancovat a co ja viem co vsetko... + jej vychovne metody z roku 2. Pocas jej pritomnosti sa menim na sluzku: dala by som si nieco jest, kavicku, dala by som si nieco sladke, nemas nieco na citanie atd. Pomoc od nej ziadna - trochu sa pohra s detmi, v izbe taky vybuch, ze mozem upratovat 2 hodiny. Ani von s nimi nejde, vzdy ma nejaku vyhovorku - bud je teplo, alebo zima, ak aj sa nahodou niekam vyberu do 20 min. su naspat. Mozno vam to bude smiesne, ale aj moje miesto pri stole a pred TV obsadi... Proste DES, DES, DES... Podotykam, dokazem vydrzat max. 2 dni, a potom vybuchnem. Jej posledne 2 navstevy skoncili nasou vymenou nazorov. Mna uz oblieva studeny pot, ked ju pocujem v telefone. Vazne zacinam byt na nu alergicka... A uz je zase ohlaseny jej prichod (odisla od nas pred 2 tyzdnami), a kludne u nas zostava aj tyzden-dva. Poradte, ako to prezit...


reklama

reklama

Alia, Pi, 07. 11. 2008 - 01:24

Veľký úsmev juuuuj zlatá moja....ako to prežiť?...no zo zatnutými zubami a ....jasne dať najavo....tu som doma ja! a zapamätaj si pár dobrých fráz: "Nemáte nožičky? - zbehnite si" "Nemáte ručičky? - podajte si" ..."slúžka Klára si vzala volno, musíte sa postarať sama - svet je krutý, že?"....a zasmej sa nech vidí že sa bavíš!!!

manny, Pi, 07. 11. 2008 - 01:38

Jaaaj moja to vravis o tej mojej svokre??? Ani u tej nie je dobre nic co spravim.No ale suhlasim s Aliou pre pokoj v rodine zatni zuby,lebo este skoncis ako ja a budes sa pre svokru hadat aj s muzom.Presne "milo"a "ironicky" to plati,alebo rozhovor a dorazny,ak to nepochopi no tak potom je to vazne moja svokraVeľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev

atahe, Pi, 07. 11. 2008 - 01:43

Neskoro... hadat sme sa uz zacali - moja chyba, ale po 5 dnoch rypania do cohokolvek to je aj na vola dost, bohuzial bol pri tom (manzel). Nebola som na seba hrda. A rozhovory mame kazdy druhy den jej navstevy u nas. Nuz rozhodne nie som nevesta podla jej gusta - rozvedena, s dietatom, starsia...
Moj muz nema brata?!!? Sme dopadli, sorry ale tesi ma, ze nie som v tom sama.Úsmev

atahe, Pi, 07. 11. 2008 - 01:38

Nuz dik za radu... joj to ja zase som dobra herecka, to ja zahram kedykolvek, ze sa bavim, lenze nemam priestor - cele javisko mi zaberie... ked je u nas, jedina herecka je ona... neviem kde to mate, nechcem ti nieco pokazit, normalne si vymysla ako male decko a to som nepostrehla len ja... vies co Alia, uz mi je lepsie, ked som to dala na klavesy, a mozno si v tejto komedii zahram.

manny, Pi, 07. 11. 2008 - 02:01

Ja som tiez neni idealna nevesta.Slobodna mamicka s dcerou ked som ho spoznala.Od vtedy je to uz skoro 11 rokov ale ja som stale nanic.Preco to robis takto? ja som to robila takto a bolo to najlepsie.!A najradsej to robi mne za chrbtom.Ked sme spolu tak mi prikyvne a ked odidem tak zacne.Mam u nich spojenca takze to veim.Ako ked som isla s detmi na dovolenku.Tak sme sa bavili ako si mala uzije vodu a piesok.No len co som odisla tak sa celej dedine na pockanie zalovala,ze co som to za mater ked beriem decko na take slnko.Ked som jej vravela aka som psychycky znicena s taj dcerinej choroby tak mi pritakavala skoro si utrhla väzy a len co som zatvorila dvere tak zacala.No ja naviem ta Monika sa stazuje aka je unavena s tej malej (nie z choroby ale z nej)a co mala hovorit moja mama ked sa starala o nase 3? Chapes? Neviem teda ci sa chvalila lebo cela dedina vie ze o decka sa jej starala mama a ona chodila len do prace kde sedela v kancelarii.Ale uz som jej povedala ze ak neprestane tak ze k nej uz neprideme a ked pride ona nebudeme doma.Povedala som jej ze ja som jej neublizila aby sa ona ku mne takto chovala a ze ved by mala byt rada ze je jej syn so mnou stastny.A potom som sa jej spytala "Vas to netesi,ze mame pekne manzelstvo?" -ale ano tesi- "TAk preco stale rypete,potrebujete aby sme sa hadali?"Tak som ju poprosila aby sa ku mne spravala ako ja k nej a bude vsetko v poriadku.Ja si ju inak ako osobu vazim,je predsa starsia a je to matka mojho muza a babka mojej dcery.Odvtedy je to 2 tyzdne a je zatial klud tuk,tuk,tuk.Ten moj brachu ma ale toho by si ty urcite nechcela,ani ja ani zadaraVyplazený jazyk

bettty, Pi, 07. 11. 2008 - 07:39

Zlatá moja svokraChichocem sa . Neviem ti síce poradiť podľa protokolu slušnosti, len podľa seba. Ja by som jej povedala, keď sa vám nepáči viete kde sú dvere. Ja viem to by bol oheň na streche, čo oheň totálny požiar.
PS: Tvoj dom tvoje pravidlá, tak by ich mala rešpektovať. Slnko

lydusha (bez overenia), Pi, 07. 11. 2008 - 08:17

Ahoj....tak ta tu teda vitam a musim ti povedat ze.....v podstate si za to mozes sama Úsmev . Chces k nej byt mila a slusna? Tak bud. Ale pokial s tym mas problem, tak jej pekne povedz, ze mas povinnosti, ze ides s malym von, ze ides s babami na kavu alebo jej jednoducho povedz ze mas robotu a nemohla by si sa jej venovat naplno, jedine ak by ti chcela pomoct s umyvanim okien ci vysavani, ze to by si uvitala. Svokra skusa kolko ju pustis, a pojde potial, pokial jej to dovolis. Myslim ze dospeli ludia by mali respektovat svoje sukromie bez ohladu na to ci je to sused alebo syn. To ze to je jej syn, jej nedava pravo chodit k vam kedy sa jej zachce a ako casto sa jej zachce a ked sa ohlasi, znamena to, ze TY mas zas pravo prepacte ale dnes nie je vhodny den na vasu navstevu....jednoducho mi to nevychadza. Kritiku si vypocuj, jasne, v roku dva sa vychovavalo troska inac ale zas si nemusis vsetko nechat pacit. To, ze mas dieta a myslis si ze nie si idealna nevesta, nech ta netrapi. Jej syn si ta vybral za zenu a jej neostava ine ako sa s tym zmierit. V niektorych pripadoch skratka neexistuje idealny stav, idealna nevesta uz vobec nie....mohla by si byt aj slobodna aj bezdetna aj miss universe ale aj tak by si nieco nasla...kto chce psa bit, palicu si najde. Skus ju brat ako matku svojho manzela, s respektom a uctou ale odtial potial. Nie si luxusny hotel, ak ma chut oddychovat, nech sa paci, moze ist do kupelov. Podla mna s chladnou hlavou, usmevom cislo osem a spomienkou na film uzasna svokra ci ako sa to volalo...s lopezkou a fonda....to zvladnes. Len sa nenechaj vyprovokovat, o to jej ide, aby mohla synacikovi povedat: vidis, co si si to vybral?
Alebo nenapadne zmanipuluj manzela, ved urcite ma pre teba slabostku...ze ty mas mamicku rada ale nemusela by byt u vas nutne nasackovana dva tyzdne....
Drzim palce, daj vediet ako ti to ide. Inak aj ja mam druheho manzela, pubertacku co vracia ocinkovi aj s urokami co zasial ked bola mala ale nastastie svokra je uvedomela zena a sme v mieri...ked nieco potrebuje, zavola ale inak to nejak neprehana. My ale nemame spolu dieta, mozno keby mala vlastne vnuca, je to ine, ktovie...mozno raz aj ja budem pisat taky blog ako ty. Krasny den vsetkymSlnko

ja_hodka (bez overenia), Pi, 07. 11. 2008 - 10:11

To su velmi delikatne zalezitosti. Ja so svokrou vychadzam dobre a je to zasluha nas obidvoch. Boli situacie, ked som si slusne, ale dorazne presadila co som si presadit potrebovala.A ona to dokazala prijat. Musi respektovat teba v tvojej domacnosti a presne tak by som jej to aj povedala. Ale jemne, diplomaticky.
Svokra tam bude stale, je to mama tvojho muza a s tym, ze k vam chce chodit na navstevu asi nic nenarobis, ale to ako dlho sa zdrzi si mozes uplne kludne urcit. Tiez by som asi povedala muzovi, ze samozrejme moze prist, ale napriklad na tyzden. Normalne otvorene by som povedala, ze 2 tyzdne je dlho,nemas sukromie atd..A urobite kompromis.

Ajkak, Pi, 07. 11. 2008 - 10:30

Atahe, vieš koľko dobrých rád ti dievčence dajú v blogu "Asertivita" Úsmev??? Skús si to prečítať. Ono je to pekné vedieť si povedať
svoj názor, ale úplne ťa chápem v tom,že je to hrozne ťažké. No mať tak svokru 2 týždne na návšteve, tak by som asi vraždila Úsmev Neviem ktorá ti to tu písala, že máš troška na manžela "tlačiť" - no to by som rozhodne nerobila !!! Veď on je ako medzi dvoma kameňmi aj tak určite a je to jeho mama. Jednoducho, aj keď je aká je, pre neho je to mama a city sa dosť ťažko ovládajú. Ja by som sa snažila asi fakt odpovedať svokre zakaždým, keď má na teba požiadavku. Pretože ty to ticho urobím a v tebe to vrie. Okomentuj to, ale fakt SLUŠNE. Ja som to pred pár dňami skúsila na svokre a úúúžasne to zaberá. A bola som taká hrdá na seba, že som slušne a normálnym tónom hlasu dokázala zareagovať. A jej asi "kleplo", že tak tá nevesta je asi tiež človek, ktorý má city. Pretože útočiť na moje a ešte aj kamoškine dieťa - no to ma už vážne dorazilo. Nenechaj si to! Ako krásne sa mi radíChichocem sa Ale keď ju máš u seba tak často a nechceš sa z toho zblázniť, tak sa musíš prekonať! Ja som si voľakedy povedala, že jednoducho s ňou musím vychádzať, pretože je to manželova matka a synova babka. A ani jedného z nich ju nechcem o blízkeho človeka. Takže doteraz som bola väčšinou ticho a potom som doma nervačila, zožierala sa a chudák môj veľmi trpezlivý manžel, kamarátka a mamina, to museli počúvať Úsmev. Je to dlhá cesta, ale skúsme sa prekonať a naučiť sa v pokoji povedať svoj názor a občas aj trvať na jeho plnení. Moc ti držím palce.

eva m, Pi, 07. 11. 2008 - 10:43

Suhlasim v mnohom s dievcatami, urcite potrebuje tvoja svokra citi, kto je vo vasom dome gazdinou, urcite nie si povinna jej robit sluzku, urcite mas pravo viest si domacnost a vychovu podla svojich predstav. Toto ale treba tvojej svokre dat jasne najavo. Skus sa s manzelom o tom porozpravat vtedy, ked nebudes vytocena, skus mu povedat o svojich pocitoch pocas navstevy svokry, ale podla moznost tak, aby si na nu co najmenej kydala (aj ked mne by pri takej svokre vyslo z ust kadecoMrkám ). moja svokra je skvela zena, ale spociatku tiez mala tendencie ma trochu dirigovat a poucat. Jasne som si urcila hranice, aj za cenu toho, ze som v rodine za papulnatuMrkám , ale utriaslo sa to, so svokrou mam vyborny vztah, pomahame si, aj sa jedna druhej zdoverime. Podstatne je ale to, ze moj muz ma podporuje. A ja si davam pozor, aby som akukolvek vyhradu povedala prijatelnym sposobom, lebo mamy byvaju v ociach synov nedotknutelneMrkám
Eva Slnko

atahe, Pi, 07. 11. 2008 - 10:51

Dakujem vam dievcata za dobre rady a povzdudenie. Ja ten problem vidim aj v tom, ze svokra ma doma problemy s muzom, tak si chodi k nam uzit a dobija si na mne baterky. Hranice boli vymedzene tolkokrat kolkokrat bola u nas a nic. Tvari sa, ze chape, ze je to moja domacnost a ja rozhodujem ako a co sa bude robit, za hodinu je vsetko po starom... jedna moja kamoska sa ma aj spytala, ci nahodou nema svokra alzheimera. Vraciam sa domov po 5 dnoch oddychu, som plna opitimizmu a energie, ak to nevydrzim a nevyriesim teraz, tak nikdy! Pekny den vsetkym nanicmamam...

bobetka, Pi, 07. 11. 2008 - 11:12

Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe chcela som tíško pozorovať,ale sa musím pripojiť dievčatá.Veľký úsmev sa lebo u nás teraz je tiež hlavná téma svokra,snaží sa provokovať ale jej to nevychádzaChichocem sa .Ja som sa za 2týždne tááák zmenila--aj vdaka vám--,že až nám to bude aj klapaťChichocem sa
A lyduskin príspevok prečítaj 2xÁno .Tie 2tyždne nie sú problém--ty sa musíš zosilniť!zober si papier a na píš kto si(gazdiná, matka,milujúca manž....) a kto je svokra(návšteva?,diktátor?..).Napíš čo chceš aby svokra bola a podľa toho sa riaď. Príklad:dala by si kávu? fain! 1:jééj aj ja by som si dala,spravíte aj mne?idem zatiaľ na WC!/ 2:cítte sa jak doma babi,už viete kde je káva,tam na tej..poličke.--a podobne.Možno že na budúce príde len na 5dní! Len maj na pamati kto si ty a kto chceš byť-a nie len chci ajBUĎ!!
Svokry sú korením do nášho života a čo nás nezabije to nás zosilňuje a otužuje tak krásny deň každej naničmameSlnko Váľam sa od smiechu po podlahe Slnko Váľam sa od smiechu po podlahe Áno Áno Áno Áno

-, Pi, 07. 11. 2008 - 12:15

he he, u mňa bola včeraChichocem sa Samozrejme sa ponúkla, že si ide spraviť čaj a svojmu mužovi kávu. No čo už, choďte.
Nie je to ani prvý, ani posledný krát...
Mojim zvykom je mať otvorený vždy iba jeden čajík- my totiž ani jeden čaj nepijeme a tak než by sme stihli zdolať dve škatuľky, už dáááávno by vyprchali. Mala som otvorený taký obyčajnejší z Lidlu a tej trubke sa to málilo, tak si jednoducho rozbalila Teekanee.................nenávidím túto drzosť!
A eštelen budem nadávať, keď o mesiac budem oba čaje vyhadzovať..
Potom si požičali 17 tisíc /síce potrebovali najprv iba 10 a potom im dal otec ešte 7. Takže suma sumárom si požičali o 14 000 navyše. Vraj aby mali rezervu. No čo už, naša rezerva zostala takmer na nuleSmútok
Tento týždeň som s nimi trávila asi 5 dní- zháňali auto a tak tu boli nasúpení už od rána. Ja som bola ukááááážková nevesta- usmiata, poľutovala som ich, ponúkla piť aj jesť. Dokonca som si hovorila, že asi som prekonala samú seba. Svokra nastúpila min. mesiac do novej roboty a medzitým už bola 2 krát na preventívke u gynekológa a aj u zubára. Ak sa ona nebojí o svoju robotu...Smútok No ale teraz už týždeň maróduje, vraj ju stále škriabe v krku a možno je alergická na pracovné prostredie. Denne PLAKALA, že už zase ju bolí to hrdlo, sťažovala sa mi ako celú noc nespala a ráno skoro odpadla. Bola som ticho, ale ako ťažký astmatik som si myslela svoje. Až napokon sa toho ujal jej synáčik "prosím ťa už prestaň! To sa nehanbíš, robiť takéto divadlo pred Miškou? Keď má ona záchvat, nedá sa ňu ani len pozerať, nieto ho ešte prežívať. A normálne funguje, hoci ani nepozná obyčajné jednoduché dýchanie. Každý nádych jej spôsobuje bolesť a už nikdy to nebude lepšie. Tak, PROSÍM ŤA, buď už ticho"Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa
Taká som bola super nevesta, že sa môj drahý 1 raz postavil na moju stranu. A potom prišiel BOOM- opäť nás považujú za bezúročnú banku a vôbec sa nepýtajú, či na to máme.
A ja zase predýchavam a keď zbadám že mi svokra volá, iba prebehnem zimomriavky, potlačím žlč naspäť aspoň do krku a jednoducho stačím "tichý". Zostane ticho a ja viem, že už zase som nanič nevesta a aj to, že keď sa sem dohrnú nabudúce, sadnem si k počítaču a radšej ich nebudem ani vnímaťSmútok Smútok Smútok Smútok

lily11, Pi, 07. 11. 2008 - 12:19

Vôbec by som neriešia ako ju nezabiť- treba sa jej zbaviť...........

-, Pi, 07. 11. 2008 - 12:22

Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

bobetka, Pi, 07. 11. 2008 - 12:28

nooo..gratulujem tvojmu manž. nech touto cestou kráča ďalej,aale ty by si potrebovala 20x po zadku!! Prekvapenie vyhľadaj si slovník a tam nájdeš význam slova: NIE, NEMáME--A TREBA POUžíVAť!!! Bola by som zvedavá, keď raz ty budeš potrebovať--čo ti dajú???!!!?hmmm?Kvietok Kvietok

-, Pi, 07. 11. 2008 - 12:56

hmm, patrí táto odpoveď mne?Chichocem sa
Ak áno, odpoviem, ak nie, ospravedľňujem sa, mám dlhé vedenieChichocem sa
Ona sa nikdy nepýta- či už na to, či môže otvoriť ďalší čaj alebo či jej požičiame peniaze. Resp. nepýta sa mňa. Dokonca ani predo mnou. Dokonca sa nepýta či jej požičiame, ale či jej "Maťko požičia". Predo mnou sa iba zašveholí "na výplatu vrátime", ale keď nastupujeme do auta, svokra manžela/syna čaká vonku a tam sa ho šeptom opýta, že kedy ich majú vrátiť...

Dokonca sa to u nás riešilo už aj tak, že svokra išla do MOJEJ kuchyne a stadiaľ zakričala na manžela "Maťko môžeš na chvíľu?" A zavrela za nimi dvere. Ako to mám riešiť? Keď niečo poviem, svokra vyplakáva, že ju nemám rada, keď nepoviem, manipuluje a manipuluje. Pre mňa slepá ulička...
Ale poradiť si nechámÚsmev

bobetka, Pi, 07. 11. 2008 - 13:53

sorry ak som ta urazila ale slovo svokra je moje citlivé miesto,ja som to chcela len tak kamarátskyObjímam . Ja keď som mala podobný prípad, tak som mužíčkovi povedala pokiaľ trtká v noci so mnou dovtedy mám právo zasahovať do vecí, ktoré sa týkajú našej rodiny a nerozhoduje sa za mojím chrbtom! ak nie--nech si ide t...ť k mamke!!som hnusná čo??? ale zabraloChichocem sa

-, Pi, 07. 11. 2008 - 14:57

ale vôbec nie. Len som tým chcela povedať, že nemám problém pustiť si pusinku na špacírku, práve naopak. Ale nemôžem reagovať na to, o čom "neviem". A o tom rozhodovaní- on sa rozhodne a potom mi to povie, nie oznámi, ale povie.
A aj keby sa ma pýtal- poviem, nech si urobí ako uzná za vhodné. Je to jeho mama a on je hlavný financmajster. Takže oba tromfy v rozhodovaní má on.

lily11, Pi, 07. 11. 2008 - 12:42

A keby ste sa náhodou niektorá odhodlala.....dajte vedieť nech viem kam mám tú moju poslať..........

-, Pi, 07. 11. 2008 - 12:57

môžeš mne! Váľam sa od smiechu po podlahe

Mortisa24, Pi, 07. 11. 2008 - 13:13

ty kks to co je za zensku? no hahaha keby mna takto nasierala moja svokra tak by to asi dopadlo takto: " ahoj nevesticka pridem na navstevu, nemame cas, neprid...predsa prisla? ziadne obskakovanie, si hladna? nazer sa! mas chut na sladke? upec si sama! kavicka je priesvitna? uvar jej smrtaka! nezaberie? vezmi deti vonku a nechaj ju u vas doma samu! par krat to urobis. neboj herecka sa u vas dlho nabuduce teda nezdrzi hahaha.....

bobetka, Pi, 07. 11. 2008 - 13:37

Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Áno Áno Áno

ucho, Pi, 07. 11. 2008 - 13:26

no jasne ked ju budes obskakovat ako prepelicka tak preco by nechodila,vsak jej muz ju uz neznesie pod jednou strechou,tak davaj pozor ,aby nabuduce neprisla aj s kuframiSmútok .to by bola bodka,tvoj muz by ti mal pomoct v tom je to jej syn a ty mas male deti a este o svokru sa starat, by letela od nas hned prvy den ,je to hnusna zenskaaaaaaaaPohoda

nielen žienka domáca, Pi, 07. 11. 2008 - 13:34

Takto sa bežne chováš k ľuďom, Morti? A máš okolo seba ešte nejakých?

Akira, fúúúú. Ja som mala vždy dobrý vzťah so "svokrami". Aj s biobabkou vždy pokecáme pri kávičke, keď príde na SVK. Aj s Ondrovou maminou v pohodke. Dokonca by som kľudne prijala, aby sme bývali v dvoch domoch v jednom dvore (črtala sa taká možnosť). No to skôr Ondro zamietol (so zhrozeným výrazom v tvári). Ale trocha podobné to mám s mojou matkou. Večne rýpe - dohodli sme sa, že (na moje veľké prekvapenie) malého vezme na jarmok, lebo ja som musela ísť v nedeľu na poobednú do práce, Ondro na dome, môj foter nemohol strážiť... tak reku, dobre, babka sa ponúkla (že ho ukáže kolegyniam a zahrá sa na starostlivú babku - ona je taká héééérečka), lenže keď sme prišli, urobila scénu, že ona s tak zle oblečeným dieťaťom nikam nepôjde, lebo sa hanbí, že ho obliekam ako bezdomovca (rifle s vyšúchaným vzhľadom Kenvelo a mikina Benetton - obvykle ho práveže fakt obliekam bársjako, ako sa mne ľúbi, ale keď s ním výnimočne chcela ísť, dala som mu zančkové, lebo moja matka je na také veci zaťažená... ale asi som zvolila nesprávne značky... Mlčím ). A tak boli doma. Kubko plakal. Samozrejme mu narozprávala, že nemôžu ísť na jarmok, pretože jeho maminka ho škaredo oblieka. Čo si z toho zobralo moje dva a pol ročné dieťa neviem. Ja som si z toho vzala ponaučenie, že tamtá osoba sa mi o dieťa viac starať nebude. U nás na návšteve ešte nebola (čo veľmi rada vykrikuje na rodinných oslavách a vyplakáva, aká som nevďačná dcéra... podľa mňa to skôr svedčí niečo o nej ako o mne; otec je u nás častým hosťom...). Proste, tiež máme také doma. Ale o to ľahšie, že Ondro nie je nejak extra na jej strane. Mimochodom, zlatý mužík, že sa za teba postaví. Mrkám

bobetka, Pi, 07. 11. 2008 - 14:06

každý má iné zadanie v živote čo má riešiť!ja mám horšiu mamu jak ty a preto som chcela za mamu svokru--to akože mi bola dobrou oporou kým som neprišla na to, že ma prerobila na svoj obraz--postavila som sa na zadné a už nie som dobrá nevesta-bác! ja musím byť dobrá pre svojho muža a nie pre jeho matku!
raz mi 1 povedala:NEľúB SVOJU SVOKRU A NEZBADáš žE TA ONA NEľúBY.
A je to pravda, je to moja skúsenoť-musela som nejak riešiťSlnko

daja, Pi, 07. 11. 2008 - 13:56

Niekedy mi ide aj vlastna mama na nervyChichocem sa Chichocem sa Chichocem sa,ale napriek tomu ked sme este byvali |aj z bratmi|doma,tak nam hovorila::"Ozente sa, vydaj sa a chodte z domu.Vzdy je bliszia kosela ako kabat. Mam vas rada preto sa do vasich manzelstiev starat nebudem." Podla toho sa aj sprava,na navstevu pride na hodinu uz uteka domov.A co sa svokry tyka byva 100 km daleko a neznasa cestovanie. Mam ja ale stastie.Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Váľam sa od smiechu po podlahe

bobetka, Pi, 07. 11. 2008 - 17:22

Veľký úsmev Veľký úsmev Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Tlieskam Tlieskam Tlieskam

OLIVIA, Pi, 07. 11. 2008 - 17:24

Dievčatá,ste perfektnéÁno Áno Áno ale som sa na vás nasmialaVáľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe!!!!Ja už7 rokov svokru nemám,tak sa nemôžem zapojit.Ale pokial žila,výborne sme si rozumeli-ako kamarátky!Zato moja dcéra má naozaj najhoršiu svokru na svete..To čo píšete vy o svokrách(je ešte malina)proti mojej svatke.Hotová striga,čert,satan,diabol...vážne nepreháňam!!!!!Robí dcére zo života peklo a to bývajú pod jednou strechou!!!Niekedy by som jej JA- najradšej vlasy vytrhala,ale nechcem,nemôžem sa do toho miešat kvôli zatovi.Je to jeho matka a on si to s ňou vybavuje sám.CHvála bohu, že nedá na dcéru ako na manželku dopustit.Mrkám Mrkám Mrkám Smútok Smútok Smútok Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie

hami, Pi, 07. 11. 2008 - 20:25

Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev jeeee toto sa mi paci.Ja to nepoznam svokra sa da,mama v pohode ale chlapi v nasej rodine tak ti mi davaju zabratMlčím Myslim tym otca a svokra mangel chvalabohu zatial nema tu diagnozuVyplazený jazyk

hami, Pi, 07. 11. 2008 - 20:28

Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev jeeee toto sa mi paci.Ja to nepoznam svokra sa da,mama v pohode ale chlapi v nasej rodine tak ti mi davaju zabratMlčím Myslim tym otca a svokra mangel chvalabohu zatial nema tu diagnozuVyplazený jazyk

clare11, Pi, 07. 11. 2008 - 22:46

My sa so svokrou tak nenávidíme, že sa ani nenavštevujeme. Všetko zlé, je niekedy aj na niečo dobré.Chichocem sa

lily11, Ut, 18. 11. 2008 - 16:09

A predstavte si, že moja svokra volá polovičke každý deň ako sa má, akoby sa za tých 24 hod. zmenil svet........no a minule si ma pýtala k telefónu , tak som sa opýtala, že čo je také súrne.Milá svokra ma objednala na masáž, že keď už ma tak dlho bolí chrbátik...Ponaučenie:jedna masáž tých 9 rokov nespraví....... Úsmev

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama