reklama

Biela zástava

Pridal/a Kamila dňa 22. 10. 2013 - 00:30

reklama

Myslím, že už stačilo, sme tu rozumné dospelé ženy, matky a to čo sa tu deje, nam nijak nesvedci. Na 48 hodin davam ako nevydane dva prispevky, kde to vrie. Potom ich znova spristupnim. Nechám vsak na zvazeni kazdej jednej zvlast, ci virtualna zloba niekomu prospieva. Vsetko je to o akcii a reakcii. Obraciam sa na vas s prosbou, aspon o jednodnove primerie. Sme vo virtulanom svete, toto naozaj nie je to najpodstatnejsie v zivote ani jednej z nas, aby sme si tu navzajom nieco dokazovali. Neverím v žiadne konšpiračné teorie, je to cele len o akcii a reakcii. Skusme sa kazda z nas zamysliet nad tym, komu toto prospieva a ci to stoji za to. Dakujem velmi pekne za pochopenie.


reklama

reklama

babun memento (bez overenia), Ut, 22. 10. 2013 - 00:38

ehm, kedze ja uz nechaoem skoro nic, aj moj prispevok nejako vriaco prispieva? ak ano, nuz kludne ho zmazem, povodne som ho myslela ako odlahcujucu vec, ale ak tak nie je chapana, tak chapem, kedze nechapem uz skoro nic, a prispevok odstranim...

Kamila, Ut, 22. 10. 2013 - 07:57

Necitala som ho, je to len a len na tebe. Pisala som to narychlo v noci.

kacenka.r5, Ut, 22. 10. 2013 - 00:53

Netreba nič mazať babún, to len ne ženstvo spln doľahol Úsmev Všetko bude okej a ty píš koľko chceš bo mi veľmo pomáhajú tvoje písmenká Tlieskam

manamaj, St, 23. 10. 2013 - 06:07

Váľam sa od smiechu po podlahe Donutil je skvely herec! Váľam sa od smiechu po podlahe

stefanka, Ut, 22. 10. 2013 - 10:13

Tesila som sa ze sa konecne dostanem k citaniu co sa u vas deje po velkom stretku a co tu vidim samy nepokoj.
Som tu uz vyse 6 rokov a vidim ze z casu na cas tu pride niekto z niecim a hned su dohadovacky.
Cez tuto stranku som spoznala uzasne dievcata ktore mi pomohly v zaciatkoch ked som prisla na Slovensko.
Vlastne ani neviem o co sa presne jedna lebo toho tu je tolko napisane a nieco aj vymazane ale chcem len tolko ze co ma niekto nieco proti Kamilke.
Kamilka je vlastnicka stranky a mozme byt radi ze tu mozme prist a pisat si co chceme, bud sa z niecoho tesit alebo aj do niekoho rypat.
Ona sem nemusi davat ziadne prispevky a hodnotit ci sa jej nieco paci alebo nie.
Zamyslely ste sa nad tym ze väscinou stranok su anonymne a nemate ani sajnu kto sa za nimi skryva a predsa tam chodite.
Kamilka ty nemusis nikomu nic vysvetlovat a tes sa co si dosiahla.
Kolko by sa vas tu mohlo pochvalit ze mate svoju stranku aby sme vas na nej navstivili.
Ja som Kamilke Zlomené srdce vdacna ze sem mozem chodit, ze som ju stretla len na takych bleskovych pozdravoch.
Teda az na ten posledny v Piestanoch ked sme plnili tie tasky z Dr. Oetker dobrotkami. Makali sme az z nas tieklo, na rec cas nebol.
Prajem vam vsetkym aby sa vam darilo, aby ste sa tu spolu tesili a dufam, ze mi to zase vyjde aby som prisla na nejake stretko.
mam vas rada Bozkávam

Kamila, Ut, 22. 10. 2013 - 10:51

Joj Stefanka dobrá duša, bude ako nebolo. Úsmev Však som ta pochvalila, v clanku o Piestanoch, aka si ty sikovnica. Ozaj sme sa vysantili pri tych balikoch, klobuk dole, kolko zniesol tvoj chrbat, ale teba artmamky tak ospevovali ako odbornicku na predavanie vianocnych stromcekov, skvelu dohadzovacku ... Úsmev Som rada, ze si medzi nas zavitala, mam sa co od teba ucit. Slnko

nemozna (bez overenia), Ut, 22. 10. 2013 - 14:54

Kamila, Áno . Ja by som len jeden príspevoček od ...... ale možno je to dobre tak ako je.
Prajem všetkým všetko dobré, všetko ste fajn baby, len niekedy to zrkadielko nie je na škodu veci.

ribišška, Ut, 22. 10. 2013 - 21:25

môj názor je že to vôbec netreba zapínať... Kvietok

Kamila, St, 23. 10. 2013 - 07:50

Zapinat sa bude, maximalne vypnem pridavanie komentarov, aj take patri k nanicmame. Neda sa hrat na to, ze sa tu nic nedialo.

nemozna (bez overenia), St, 23. 10. 2013 - 08:55

Ribišška, však ono to bolo potrebné vypnúť aj kvôli Tebe. Ďalšia debata bola nezmyselná.
Zrkadlo doma nemáte? Kvietok

dulka, St, 23. 10. 2013 - 09:08

Nemožná, je pre Teba veľký problém rešpektovať Kamilinu prosbu?

nemozna (bez overenia), St, 23. 10. 2013 - 09:33

Nie nie je a aj rešpektujem. Myslím, že aj ona sa vie ozvať a nepotrebuje hovorcu.
A keby sa každý staral sám o seba, tak je o každého postarané. Takže aj Ty si zober zrkadlo. Pohoda

dulka, St, 23. 10. 2013 - 09:38

Hm.... tak to máš pravdu. Len stále nerozumiem, prečo nezačneš sama od seba a v jednom kuse sa do niekoho staráš, miesto toho, aby si sa starala sama o seba?

ribišška, St, 23. 10. 2013 - 21:03

dobre sa bavím...

novanka, Pi, 25. 10. 2013 - 10:14

Kamila asi nebude nadšená z mojej odpovede pod Bielou zástavou, ale tá podľa mňa nič nerieši, akurát jeden dostane možnosť vyjadriť svoj názor, iný nie. Takže ribišška odpoveď pre teba k debate z blogu Koniec:
Ribišška, ďakujem za odpoveď. Konečne mi ju niekto dal. Napriek tomu s ňou súhlasiť nebudem. Myslím si, že „spúšťač“ by mal reagovať len na blog jednotky a neriešiť ostatných. Tí o jeho pomoc nežiadajú. A navyše, je to dvojsmerná cesta, tú loptičku vracajú dvaja, takže nespracovaný problém bude mať asi aj ten spúšťač, či? Niekto si skrátka nevie pomôcť a napáda konverzácie a zahlcuje ich svojimi názormi, snaží sa usmerniť iných, lebo ich názory považuje za – citujem ťa - kydy. Fúúúúú, veľmi odvážne, nazvať príspevky iných kydmi. Nemôžem si pomôcť, ale mám pocit, sa tu Niekto hrá na Boha, už tu kdesi padlo slovo „guru“, dokonca slová, že ako noví, by sme mali len pozorovať, kým niečo napíšeme... Myslím si, že ste stratili kontakt s realitou, vaše odpovede typu „ak to tak vnímaš, to je tvoj problém“, „to je v tebe“, „rieš si to v sebe“ začínajú byť ako cez šablónu, alebo z nejakej príručky asertívneho správania. Samozvaní psychológovia, ba priam psychiatri, na základe pár príspevkov hodíte človeka do vreca , presne viete aký je, ako sa správa a že má v sebe niečo hlboko zasiate, len preto, že nezdieľa váš názor? To akože čože? Každý máme v sebe niečo nespracované, niečo, čo si so sebou vlečieme možno aj celý život, ale na mnoho vecí treba jednoducho čas a prídeme na ne aj sami. Je to tu anonymné, tykáme si tu, ale napriek tomu si myslím, že by mala byť zachovaná väčšia slušnosť vo vyjadrovaní sa voči sebe navzájom. Ale ešte raz – ďakujem za odpoveď, posunula ma ďalej.
Idem piecť. Posunúť energiu lepším smerom. Úsmev

Kamila, Pi, 25. 10. 2013 - 10:43

Zapla som komentare. Vypla som prispevky nie kvoli tomu, aby ste tu nemohli pokracovat vo vymene svojich nazorov ... , alebo aby tu bol silou mocou pokoj a mier, ale keď som si v jednom z prispevkov precitala, ze za tym vsetkym je "sprisahanie" aby bol zničený človek, prišlo mi to úplne nereálne, aby niekto také čosi plánoval, chcel dosiahnúť, alebo si vobec myslel, ze tu tu je toho niekto schopny ... aby obyčajná internetová debata mala takú silu, aj keď svoju silú má cítim to na svojich rukách ... priame i nepriame ubližovanie som chcela na chvíľu zastaviť, kým s a upokoja najväčšie emócie.

Polárka, Pi, 25. 10. 2013 - 10:56

Cicúchy prekrásne, vaše ?
Inak niekedy si vystačí s ničením seba človek úplne sám. A občas sa nepozerá a ničí iných, a má odvahu to nazvať problémom práve toho druhého. To už je ale vysoká škola zrkadlenia, a zakrývania si očí pred tým čo nechceme vidieť. Zrkadlá, občas je pohľad pekný, a občas odvraciame tvár - všetci bez rozdielu. Objímam

Kamila, Pi, 25. 10. 2013 - 11:16

Mačatá máme spoločné so susedmi, to je len tretina, ktorá k nám došla včera na návštevu. Úsmev Veru tento víkend som mala aj ja veľmi dobrú školu, musím sa ešte veľa "učiť" ako získať rozvahu, nadhľad, vnútornú silu ... Od Ľudmily som dnes čítala krásnu vetu "krídla ti ešte nerastú ..." Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlaheta môžem robiť prešľapy. Takže tak boľavá,ale asi potrebná skúsenosť.

Polárka, Pi, 25. 10. 2013 - 12:24

Ja mám sen, že mi na kolenách jedného dňa bude vrnieť ryšavý kocúrik a ja sediac popri piecke budem sledovať padajúce snehové vločky Úsmev
Veď toto, všetci sa máme čo učiť. Ja som tiež tak pred pár dňami len čumela pri výpadku internetu. Ale čo už, nádych výdych a ideme ďalej. Prešľapy sú povolené, sme len ľudia, nejako tie skúsenosti musíme nabrať Objímam Objímam Objímam

ja_hodka, Pi, 25. 10. 2013 - 19:13

jáj miciny Úsmev Zlaté Úsmev

ribišška, Pi, 25. 10. 2013 - 13:42

to je písmenkami... ano,môžeš mať taký dojem... a to čo vypichuješ je to čo ti je otlakom...

Polárka, Pi, 25. 10. 2013 - 15:02

Platí vždy a zásadne ?
A ak sa niečo podobné zdá viacerým ľuďom znamená to, že sa stretla skupina ľudí ktorých irituje to isté a majú rovnaké otlaky ?
Nemôže to byť tak, že ide o niečo čo sa mi nepáči a nevidím dôvod to schvaľovať a tak teda sucho konštatujem to čo vidím a to, že zrovna toto teda nie je úplne OK ?
Mne tak napríklad prešiel susedov traktor po záhrade. Sused sa zabudol opýtať, ehm. A ja hovorím, no teda prečo je ten traktor na záhrade, mojej záhrade. Vôbec sa mi to nepáči. Viete koľko živých organizmov neprežije jeden taký prejazd ? Vedeli ste, že sa tým utláča pôda, a to sa späť vrátiť nedá. Nabudúce sa prosím spýtajte. Ale inak vôbec sa mi to nepáči. Toš tiež som len konštatovala čo sa deje, a vyjadrila oprávnený nesúhlas. Či ?
Ešte ma napadá ak si vzájomne nastavujeme zrkadlá nikto z nás nie je tým zrkadlom. A odrazy sú pri dvoch ľuďoch minimálne 2, či ?
Neviem, preto sa pýtam...

ja_hodka, Pi, 25. 10. 2013 - 19:10

Polárka, vidím to podobne. Myslím a podľa seba (po mojej pauze na NM) viem, že X ľudí sem chodí iba tráviť voľný čas a emocionálne sa neangažuje. Ak by tu nikto celkom nič "nevypichol", tak to Kamila môže zabaliť, lebo by sa nekonala diskusia žiadna. Otlak mám pri veciach, ktoré vyvolávajú nejaké nie príliš vítané emócie Chichocem sa Ja osobne toto zažívam už len v reálnych vzťahoch.
Ak niečo riešim neutrálne, niečo v zmysle pozorujem jav a okomentujem trebárs doma mužovi, tak to, myslím, žiadne otlaky nesignalizuje. Veď celkom obyčajný nesúhlas keď vidíš napr. muža, ktorý sa hrubo chová k žene...pozeráš a nepáči sa ti to, ale žiadny hnev, žiadna ľútosť, len súcit. Každý len sám vie, ako rôzne témy prežíva a kde má bibinko Úsmev. Minule sme tu s adus preberali ešte iné...že ideálne by bolo udržiavať nie len neutrálne emócie, ale aj myseľ...teda akoby na nič nemať názor, alebo proste na minimum vecí. Tam ešte nie som Úsmev a myslím, že niekto, kto žije v tomto mode, asi na žiadne diskusné fóra tým pádom nechodieva...keďže nepotrebuje mať názor, logicky teda nemá o čom diskutovať a k ničomu sa vyjadrovať.

Polárka, Pi, 25. 10. 2013 - 20:40

Jop Áno Mne miestami idú akosi krkom tie ezo-zákonitosti, ktoré človek nájde v takmer každej ezoknižke. A už ani človek nemusí človeka poznať a presne vie čo sa v ňom deje na základe ezovedomostí. No jo. Ale neviem istú dobu mám pochybnosti či je to tak v skutočnosti, či to predsa len nemôže byť inak ? Až na pár výnimiek si fakt do hláv nevidíme, a ako píšeš to vie každý sám najlepšie, ako na tom je, alebo nie je.
Čo sa týka záhrady so známym sa semotamo rozprávame. Ja idem na to eko inak ako on. Strašne fajn človek a z úplne iného cesta - ateista pragmatik praktik Veľký úsmev a ja veriaci ekoteoretik Veľký úsmev. A aj keď sa nezhodneme (vo väčšine názorov) aj tak sa máme vždy o čom rozprávať. Téma život a ekohospodárenie sú takmer nevyčerpateľné. Mať na niečo názor je úplne OK sa mi zdá, problém nastáva ak niekto názor prezentuje ako dogmu, ktorá plynule prejde do paradigmy. A šablóna je na svete môže sa ísť zarovnávať hlavy Veľký úsmev Chichocem sa. Aj druhý môže mať názor, a môže mať totálne debilný názor a nech má a čo aj ja som mala kopec debilných názorov v rôznych oblastiach a nevadí. A to je to kľúčové vedieť si povedať a nevadí Veľký úsmev, ale asi nie ako to teraz vidím v rôznych ezokruhoch, že ľudia sekajú zenbudhistickú formu a vnútri ich ide rozdrapiť Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev totok je čudné Veľký úsmev A pokojne sa dá povedať, že aha kukaj no ja to vidím takto čo si o tom myslíš, a prečo si to myslíš ? A tam niekde asi začína diskusia a končia dogmy a šablóny - a kto vie možno je to aj inak Veľký úsmev

ja_hodka, Pi, 25. 10. 2013 - 21:02

Jarka, ja mám inštruktorku jogy...teda mala som, lebo on je španielka a žije tam a ja už tu..takže teraz už je to "len" kamarátka Úsmev ...a prvé, čo mi napadlo, keď som ju spoznávala, že aká je normálna Veľký úsmev Žiadne reči, žiadne usmerňovanie. Ona tie informácie posúvala tým, aká bola, ako sa ona chovala. To mi evokovalo situáciu ako pri deťoch...že môžeš si aj jazyk zodrať, že toto sa robí takto a hentako a ony proste pozorujú a budú napodobňovať tvoje chovanie. Samozrejme, vnímajú aj to, čo hovoríš, ale prvoradý je príklad. A ak vnímajú medzi slovom a činom rozpor, dajú ti to sakramentsky pocítiť Chichocem sa Keď sme sedeli po cvičení s touto kamoškou celá skupina, sedeli sme v kruhu a nebolo ani náznaku z jej strany, že ona vie, niečo, čo my nevieme. Akurát tú jogu a to, samozrejme, nebolo potrebné zdôrazňovať a iba sme sa tak bavili o rôznych veciach a jeden druhého počúvali a užívali si danú chvíľu Úsmev

púpavienka, Pi, 25. 10. 2013 - 21:23

Tak veru človek ktorý niečo naozaj vie nepotrebuje to nikomu tlačiť do hlavy ani nijak prezentovať, jeho myslenie, jeho chovanie a láska a úcta k iným je jeho učením, priestor ktorý dáva iným, tu prachobyčajnú ĽUDSKOSŤ, ktorá stojí nad všetkým, lebo je stotožnená s BOŽSKÝM principom chápania a žitia. Úsmev

ja_hodka, Pi, 25. 10. 2013 - 21:47

tlačiť do hlavy určite nie. Prezentovať..hmm. Asi áno, ak sa niekto opýta, alebo príde téma a je záujem ju rozobrať. Bavili sme sa často o kadečom a jasné, že to už potom idú názory a osobné postoje. Každý sa asi v podstate neustále nejakým spôsobom prezentuje už len tým, že spolu komunikujeme. Teda ak slovo prezentovať chápeme ako ukázať (svoj názor)...lepšie by asi bolo slovo zdieľať Úsmev

ribišška, Pi, 25. 10. 2013 - 21:35

ja-hodka: ano, pracujem na tom Slnko

Polárka, So, 26. 10. 2013 - 10:20

Ja_hodka
Áno, áno, áno poznám zopár takých ľudí. Wou nádherní ľudia úplne ma uchvacujú. Žiadne kázne, žiadne ezocitáty a poučku, z tých ľudí to ide samo a oni to nijak zásadne neriešia Úsmev
Šak ale Dušek to pekne a stručne povedal :
http://www.youtube.com/watch?v=YiEQmU5htgg

ribišška, So, 26. 10. 2013 - 12:45

Dušek je pán... Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno ...polárka,chápeš o čom hovorí?

Polárka, So, 26. 10. 2013 - 12:58

asi každý po svojom Úsmev Mrkám

ribišška, So, 26. 10. 2013 - 13:19

to je ano? nie?

ja_hodka, Ne, 27. 10. 2013 - 09:10

Dušek je obdivuhodný Úsmev Podarený v tom videu Veľký úsmev Chystám sa pozrieť si ho na živo.

Polárka, Po, 28. 10. 2013 - 17:17

kedy ? kde ?
ticho závidím aj ja chcem Veľký úsmev

ribišška, Pi, 25. 10. 2013 - 21:38

pre polárka: ano,platí... prečo by ťa to iritovalo? prečo by si potrebovala o tom tolko napísať? toto čo tu čítam od teba beriem ako také v hlave konštatovanie... otázky sama sebe... a na konci aj tak nevieš čo...

Polárka, So, 26. 10. 2013 - 10:11

Ja neviem, to zas zaváňa nejakou tou šablónou, navyše trochu krívajúcou.
Píšem a komunikujem veľa o ekousporiadaní, o vedomom počatí, o vedomom tehotnstve, o vedomom pôrode, o vedomej kuchyni, a XY tém, ktoré sú navzájom krásne prepojené. To znamená podľa tohoto, že to mám nedoriešené ? To fakt ? Nejak sa mi to nevidí. Mám o tom potrebu rozprávať, dokonca veľmi silnú, a aj mám dojem, že viem o čom sa rozprávam Veľký úsmev, nerozprávam však na tú tému s každým na každom kroku (a tých tém je viac, podstatne viac), len tam kde "treba". Komunikácia predsa slúži aj na aktívnu výmenu informácii a vzájomné obohacovanie sa, či fakt len na detekciu vnútorných nedoriešených problémov ?

lydusha (bez overenia), So, 26. 10. 2013 - 11:44

Nie Polarka, velmi dobre vies, ze tvoje vnutro az tak neodhauju debaty o vedomom nevedomom comsi, ekologii, strave, blablabla...ale v inych komentaroch si toho poodhalovala viac ako si myslis-)
V beznych ludskch rozhovoroch plati vsetko o com toci ribisska, o com tocila anka a ty si to sem tam preberas za vlastne oblecene do polarkova...
nehladaj chyby tam kde nie su, jednoduchy respekt a a kceptovanie ineho cloveka, jeho nazorov a chyb a zahladenie sa do vlastnej duse- to je vsetko co by sme mali vediet pouzivat. Nik nikoho nenuti do ziadnych ezo sfer, ja si veselo uzivam oba svety , ribiss a anka to iste...len to robia s respektom a akceptaciou...blbe otazky nemusia byt prvotne blbe, my im davame ducha a rozmer....a kto sa nepyta nevie...ja som sa ani pytat nemusela a vidim, ze urazene ego uz riadne dlho clouma tvym majestatem...tot vsjo... Mrkám

ribišška, So, 26. 10. 2013 - 12:39

presne tak... ako píše lydu...lepšie by som to nenapísala...

Polárka, So, 26. 10. 2013 - 13:01

nuž ako povieš Lydush, keď cloumá tak cloumá Veľký úsmev
to je presne to, ty si myslíš, ja si myslím, my si myslíme ale pravda môže byť niekde úplne niekde inde, ja sa pýtam lebo chcem vedieť, lebo občas - veľmi často mi prestávajú tie šablóny sedieť Mrkám

lydusha (bez overenia), So, 26. 10. 2013 - 16:55

Ty velmi dobre vies, ze tie sablony sedia ci sa nam to paci alebo nie, ci im rozumieme alebo nie....ani tvrdohlavostou ich neprestis, ani ich nevytesnis ani nezablokujes...su a platia...urcite si sa o tom presvedcila xykrat a sama seba neoklames aj ked tu na mna a nielen na mna, budes struhat akukolvek formu...Úsmev Úsmev Ja tejto tvojej faze vzdoru rozumiem. Aj to je sablona. Aj ja ju prezivam...nie som za vodou. No zasa pride dalsia vlna pochopenia...a pochopim...rozdiel medzi nami je v tom, ze ja o tom demonstrativne nepisemÚsmev nemusim...len si na tu svoju vlnu pockamVeľký úsmev

ribišška, So, 26. 10. 2013 - 17:26

lydu... obdivujem ťa že sa ti ešte chce... nádherne si to napísala...zase by som tolepšie nedokázala... ale už asi preto,lebo sami nechce Kvietok

lydusha (bez overenia), So, 26. 10. 2013 - 17:31

Je to tym, ze mam Polarku velmi rada Zlomené srdce napriek nazorovym a inym nezhodam Objímam

ribišška, So, 26. 10. 2013 - 17:35

uuužasnáááá si Áno Áno Áno Áno Áno Áno

Polárka, Po, 28. 10. 2013 - 17:16

Pre Lydush
Tých za vodou je asi pomenej a ja k nim nepatrím to mi je jasné. Len pri mojej práci akosi často narážam na to kedy šablóny nestačia (resp. stačia len do určitého času) a potom treba tvoriť, byť kreatívny. Uvažujem prečo asi ?
Len mi príde trochu čudné a miestami nudné/málo kreatívne ak niekto s iným názorom má hneď problém s egom. Mno, neviem. Mala som pravdu toľko krát v mnohých veciach (aj tu na NM) a o to viac som sa v živote mýlila že mi je to pre túto chvíľu dáko voľné a počkám tiež, ako sa to vyvŕbi.
A možno aj pri tých rebrách Veľký úsmev

priskaa, So, 26. 10. 2013 - 19:33

... nehladaj chyby tam kde nie su, jednoduchy respekt a akceptovanie ineho cloveka, jeho nazorov a chyb a zahladenie sa do vlastnej duse ...

Veľmi pekne si to napísala, už sa tým len riadiť...

ribišška, Ne, 27. 10. 2013 - 08:32

kamila, ty si sem napísala čosi o pekne napísanom príspevku a riadením sa podla toho.... čo sa stalo? zmenila si názor? alebo čo sa stalo že je tu teraz nejaké suché " súhlasím " ?

ribišška, So, 26. 10. 2013 - 12:42

polarka... začala si " ja neviem" ... a potom akosi o ničom... avšak si presvedčena o pravdivosti toho... ano, máš pravdu... svoju...a to je v poriadku ... a v poriadku je aj to,keď si so svojimi názormi vo svojom živote spokojná... keď denne dostávaš čo si želáš. potom ti gratulujem Áno lebo len to je ten lakmus... nič iné... Kvietok

manamaj, St, 23. 10. 2013 - 04:06

sice nemam ani sajnu, o com sa tu toci Chichocem sa ale suhlasim s ribisskou Úsmev

ribišška, St, 23. 10. 2013 - 21:07

to je milééééééééééééééééééééééééééééééé Kvietok

nemozna (bez overenia), St, 23. 10. 2013 - 08:53

Manamaj Áno veľmi dobré. Nevieš o čom sa točí, ale súhlasíš s ribisskou...... Budem to pripisovať skorej rannej hodine. Úsmev

Maka, St, 23. 10. 2013 - 09:12

aj keby Kamila obtočila celé Slovensko bielou zástavou, furt sa tu nájde niekto koho svrbí jazyk....a do ďalších a ďalších uzmierenia chtivých príspevkov bude niekto prenášať zlú atmosféru ...stačilo !!!

manamaj, Ne, 27. 10. 2013 - 06:32

nemozna, ako povedal Galileo, a predsa sa toci... Pohoda

nemozna (bez overenia), St, 23. 10. 2013 - 09:31

To bolo tak trochu myslené s vtipom, ale kedže vy doma nemáte zrkadlo, tak o.k. Vôbec to nebolo o jazyku. Pohoda

Kamila, St, 23. 10. 2013 - 09:36

My doma máme zrkadlo a to čo tam vidím je tak veselé. Chichocem sa Veľký úsmev Váľam sa od smiechu po podlahe

nemozna (bez overenia), St, 23. 10. 2013 - 12:16

Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Tak je to fajn.

Evka1223, St, 23. 10. 2013 - 23:16

Ja som dnes bola v zrkadlovej sieni Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev
Dôvod? Trochu je od veci k tejto téme....dám neskôr blog o tom (možno)....len mi tie zrkadlá k predošlým komentom "sadli" a musela som to sem dať. "Kukala" som veru dnes do zrkadiel zo všetkých strán. Primacionálny palác, Bratislava, 2. ročník súťaže SLOVAK PRESS PHOTO, vyhlásenie víťazov Pohoda

dulka, St, 23. 10. 2013 - 23:18

Sadlo to úplne super Áno Veľký úsmev

saly17, Pi, 25. 10. 2013 - 19:17

No niektoré kočky sa asi doma nemajú s kým vadiť, Vyplazený jazyk aj ja mám niekedy vadiacu náladu, Chichocem sa ale až toooľko? Vaďme sa radšej s tým zrkadlom Úsmev

Surrey, So, 26. 10. 2013 - 19:28

Ja ked vidim podobne debaty, tak si poviem, "uz jse perou, uz jse perou"......

sonia, So, 26. 10. 2013 - 21:01

Načo je dobré presviedčat niekoho o svojej pravde?Každý má aj tak tu svoju Úsmev .Nie je lepšie napísat si svoj názor a nechat na človeku či si z neho niečo zoberie alebo nie,a nie tvrdohlavo tlačit niekomu kaleráby do hlavy za každú cenu.Potom to vyzerá pomaly ako v parlamente,tam si tiež melu to svoje a na obyčajneho človeka z vysoka kašlú.Inak ked tu myslím písala Ribiška,že netreba sa dívat na formu napísaného,ale obsah,napadá ma napr.aj v obchode si vyberáš aj podla obalu-ako je tovar zabalený a "upravený".Pochybujem že by si niekto kupil krásne jahody,jablká zabalené v novinovom papieri...Krásny večer všetkým...

ribišška, So, 26. 10. 2013 - 22:46

niekedy je hnijúce jablko zabalené do krásneho papiera aby sa predalo... čo je lepšie?

sonia, Ne, 27. 10. 2013 - 00:36

Nuž hnijuce jablko zabalené do krásneho papiera som ešte nevidela,ale je to tvoj názor...

ribišška, Ne, 27. 10. 2013 - 08:15

sonia, toto je rozdiel medzi nami...

sonia, Ne, 27. 10. 2013 - 13:31

Samozrejme,každý sme iný,ved o tom to je...

ribišška, Ne, 27. 10. 2013 - 15:03

týmto si ma dostala Pohoda

lydusha (bez overenia), Ne, 27. 10. 2013 - 00:37

Áno Áno Áno Áno Katka

sonia, Ne, 27. 10. 2013 - 06:39

Katka,na aj odo mna Áno Áno Áno Áno ...

ja_hodka, Ne, 27. 10. 2013 - 09:29

včera som si dala filmový večer. Pozrela som si na youtube Mrs Dalloway..Viem, klasika...možno to už videl každý, iba ja nie Chichocem sa a bola som celkom spokojná...ále, chýbalo mi ešte čosi, tak som hľadala ďalej a natrafila na film, ktorý som videla dávno. Výkriky a šepoty od Bergmana.
Ako celkom inak som ten film vnímala teraz...Páčil sa mi aj po prvom poretí, ale teraz ma úplne pohltil. Silný a krásny film o umieraní, ľudskom chlade a necitlivosti, pokrytectve, ale aj o nekonečnej láskavosti a láske až za hrob, o prijatí a vedomom prežívaní momentu. Silné scény, úžasné výkony hercov, Bergmana netreba ani komentovať...je to velikán. Krásny záver. To dielo má úžasný ezoterický rozmer, ide veľmi hlboko do ľudských pocitov a strachov, strháva masky...uff...v noci som o ňom v posteli dlho premýšľala...Plná dojmov som Úsmev
Tak pre tých, ktorým sa zunovali ezoknihy...dá sa aj inak Mrkám

sonia, Ne, 27. 10. 2013 - 13:36

Ja som ho napr.tiež ešte nevidela,takže sme dve Chichocem sa .Ty si už v inom leveli jahodka,ta na také treba asi dorást-že ezoknihy Úsmev ...Ale može to byt zaujímavé...

ja_hodka, Po, 28. 10. 2013 - 18:23

ale ja som ho predsa už videla Chichocem sa A o leveloch sa nebavím Veľký úsmev Fakt nemôžem Veľký úsmev

Polárka, Po, 28. 10. 2013 - 17:10

Nájdem si na to čas, a pozriem si Úsmev
Mne sa nezunovali ezoknihy (i keď niektoré poučky som počula toľkokrát a z toľkých úst až to občas derie uši Chichocem sa ), len pseudoezoterický rýchlokvasení guruovia (ktorým sa na hlavu sype ich vlastný život), ktorý ezocitáty súkajú z rukáva, a vytvárajúci okolo seba skupinku prívržencov - príliš veľký kontrast, keď vidím ľudí, ktorí tak nenútene, od srdca, s láskou a nesmiernou pokorou idú životom.
Miestami ide o priepastný rozdiel, ktorý zachytí asi každý.
Ako keby človek chodil k lekárovi, ktorý je mimo iné tuhý fajčiar s obezitou.

ja_hodka, Po, 28. 10. 2013 - 18:28

je na youtube, ale v pôvodnom znení s angl. titulkami, ja som ho pozerala potom v španielčine a to mi bolo pohodlnejšie, lebo čítať AJ titulky, aj všetko vnímať...v iných jazykoch som nehľadala. Prípadne ak AJ až tak veľmi nie, tak niekde ho určite nájdeš. Napíš potom dojmy, pls Úsmev

Polárka, St, 30. 10. 2013 - 14:42

Jop napíšem asi skôr s titulkami ak je na youtube tak to nebude problém nájsť kľúčové slová mám Úsmev Úsmev

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama