reklama

Korunovaný blázon číslo 2

Pridal/a stakola dňa 09. 11. 2010 - 17:10

reklama

Prečítala som si článok Korunovaný blázon, ktorý napísala Kamila a keďže som z diskusie a reakcií Kamily pochopila, že čaká, kedy Vám bude môcť prezradiť, čo ju vlastne trápi, rada jej to umožním. Ja som totiž toho všetkého príčina.

Všetko sa začalo mojimi článkami Len tak a O šťastí a nešťastí. Nebudem sa rozvádzať, čo a ako sa stalo - kto chce, nech si ich nájde a prečíta, hlavne diskusie. V diskusii som obhajovala reláciu Modré z neba, jej ľudskosť a snahu robiť dobré skutky. Niektoré dievčatá sa vyjadrovali o relácii, ako o čisto komerčnej. Napísala som, že ak sa na takéto relácie pozeráme s podozieraním, že ide iba o komerciu a biznis, že by sa takto dalo pozerať aj na stránku NM. Čím som sa previnila? Porovnávala som iba televíziu s webovou stránku. Obe zarábajú a každá pri tom využíva možnosti, aké má. Potom je už iba otázka toho, koľko ktorá zo svojich získaných prostriedkov využije na konanie dobra. Tým som chcela zdôrazniť, že tak ako Kamila robí dobré skutky, hoci na stránke aj zarába, takisto to robí i televízia. Kamily sa to dotklo, zobrala to ako útok na seba a svoju prácu. Vraj porovnávam neporovnateľné- ako napríklad Modré z neba a matku Terezu. Kamila o sebe prehlasuje, že je - citujem : "precitivelá na názory, tóny, podtóny iných", ale na druhej strane dosť dobre nedokáže akceptovať, že aj druhý človek môže byť takisto precitlivený. Mňa diskusie tu na NM tiež pár krát riadne ranili.

Keďže mi bolo v diskusii pár krát vytknuté, že som Kamile ublížila, napísala som jej súkromný mail. V ňom som jej chcela všetko vysvetliť a hlavne to, že ja som jej ublížiť nechcela a že ma to mrzí. V mojom maili som Kamile však napísala aj to, že búrlivé diskusie (najmä stále sa opakujúce aktérky v nich) spôsobili, že si dievčatá začínajú častejšie písať súkromne a diskusiám na NM sa vyhýbajú, lebo sa obávajú nepríjemnej konfrontácie a že to robí jej stránke negatívnu reklamu. Spomenula som aj to, že tieto diskusie a nepríjemné a časté vstupovanie tých istých aktérok do nich, pôsobia ako zámer pre dosiahnutie vysokej sledovanosti a čítanosti stránky. Je totiž pravdou, že do diskusií spomínaných aktérok Kamila len zriedka zasahuje, čo jej dievčatá neraz i vyčítajú v súkromných mailoch.

Kamila tieto moje slová zobrala ako ďalšiu urážku odomňa a odpísala mi, že som ju opäť ranila. Snažila som sa to ešte vysvetliť, ale obratom mi prišiel mail od Kamily... Bol síce od Kamily, ale nebol už pre mňa... Kamila mi ho poslala omylom a tak som si prečítala to, čo som asi ani moc nechcela. Neviem, či sa Vám niekedy stalo, že Vám kamoška poslala omylom mail, ktorý bol o Vás, ale nie pre Vás a Vy ste zostali v šoku. Kamila síce nie je moja kamoška, no ako človeka som si ju veľmi vážila, aj keď si ona myslí pravý opak. Aj ja som si pripadala ako korunovaný blázon. Nečakala som, že môj mail pošle ďalej aj s komentárom, ktorý ma veľmi ranil. Napriek tomu sa Kamile ešte raz za všetko ospravedlňujem.

Neviem, či ma tu teraz ukameňujete, viem však asi, čo bude nasledovať. Spŕška nepríjemných slov, obvinení a podrobných analýz mojej osoby. Snáď ma pochopíte, že ja sa už v diskusii vyjadrovať nebudem. Odhadujem, že dievčatá, ktoré ma chápu sa asi v diskusii neozvú a ani sa im veľmi nečudujem. Starostí máme dosť všetci a netreba si ich ešte vyrábať na stránke, kde by sme chceli chodiť iba relaxovať a navzájom sa podporovať.

Ak Kamila dovolí, môj súkromný mail, ktorý som jej poslala, nemám problém zverejniť. Ak som Vás sklamala, sklamali sme sa navzájom. Chodila som sem rada a rada aj písala, aj keď bezmyšlienkovite, ako mi bolo povedané. Mrzí ma iba to, že urážky a výsmech sú tu na dennom poriadku a ak si tu človek povie nesúhlasný názor slušnou formou, tak je z toho takáto aféra.

A verte mi, že ma to stálo veľkú odvahu toto všetko sem napísať, lebo viem, že to znamená môj odchod z NM. Prajem vám všetkým všetko dobré a majte sa tu pekne!


reklama

reklama

georgina, St, 10. 11. 2010 - 20:44

Áno

nova11, St, 10. 11. 2010 - 19:40

pre polarku.som tu uz skoro 3roky.pred dvoma tyzdnami si mi napisala,ze som uzasna,pamatas?a nie som clare,ale ta druha,ktora sa z toho dostala,hm?

Polárka (bez overenia), St, 10. 11. 2010 - 20:00

Ja sa neriadim nickom nad príspevkom - Nova11, ale obsahom príspevku. Len tak pre vysvetlenie.

lydusha (bez overenia), St, 10. 11. 2010 - 20:08

A co take strasne napisala?
Si tu styri dni...
A keby aj?
Kolko bab si sem chodi len citat a nepisu?
Niekto tu moze byt zaregistrovany aj tri roky a nepise ani necita, od neho by bola ta odpoved ok, lebo je tu cele veky?
Jaj ha.

Polárka (bez overenia), St, 10. 11. 2010 - 20:39

Co take "strasne" napisala ? To neviem, skôr ja som to pochopila v rôznych súvislostiach, ktoré sa mi veľmi nepozdávajú.

A sĺžke registrácii som písala vyššie Geo. Ale áno, máte pravdu. Môže to byť aj inak, ako som si pôvodne myslela Úsmev Kvietok

magic, St, 10. 11. 2010 - 00:01

nova, okamzite zmaz ten posledny kometar. ihned!!!

nova11, St, 10. 11. 2010 - 15:04

nevedela som to zmazat, len upravit

jamajka (bez overenia), St, 10. 11. 2010 - 15:27

a pekne si to upravila nová....len niektorí nevedia o čo ide

MajaKvietok

magic, St, 10. 11. 2010 - 17:47

to staci. a nabuduce neprezradzaj viac, nez je nutne. kto chce, ten sa ta spyta mailom, kto si. a ty si rozhodnes, ci odpovies. ked utajenie, tak na urovni.Úsmev

magic, St, 10. 11. 2010 - 00:03

kde je kralovna a dvorne damy, strazcovia a sede eminencie, je aj dvorny saso. a teraz ma zaujima, panie, ktore ste tie role vyssie menovane hrdo odmietli, ktora z vas sa do tejto roly rada pasuje. plati sa dobre, lebo prave ten, kto prehnane reaguje, zvysuje sledovanost, citanost a podobne. a na vzburene obnazene city a emocie su ludia prave zvedavi.
nie na kometare lydushi, polarky alebo georginy. ale na tu lavinu, co pride po nich. zvlastne, ze niektore z tych obrankyn nerovnopravnosti, ktore sa na ich komentare nezabudnu ozvat, este nepytaju za svoje usilie plat, ktory pripisuju druhym. lebo tu citanost stranky zvysuju prave oni.

ak mi tu rolu sasa nahodou chcete ponuknut, dakujem. ja som iba plebs. chodim sem a dost casto sa vyborne zabavam na tej ironii, ze tie, co kricia - bezpravie, upieranie nazorov, nie je tu ziadna rovnovaha... prave tie damy v tom svojom usili sa slepo snazia rovnovahu preklopit na stranu svoju. vlastne ju znova celu narusit. len tentoraz inym smerom. z extremu do extremu. tie, co kricia - chyba tu neha! sa ju pokusaju vniest skriabanim pazurmi a urazkami. divne sposoby.
a pritom maju pred sebou jedinecny priklad toho, ako bojovat za svoj nazor diskusiou, ucelenym vyjadrenim, ktore ma hlavu aj patu. proste prestat vykrikovat, ze protivnik je len rozumbrada (mudrejsi ako oni). prestat sa snazit zosmiesnovat, ze je uceny. lebo tym prave davaju najavo, ze stoja nizsie ako ich protivnici. ze im nedokazu byt rovne. v nicom. ani v argumetoch, ani v dostojnosti. a aspon to druhe by nemalo byt take tazke. dufam.
lebo do protikladu davate len citovost (nehu, lasku, emocie, empatiu, atd). ale takym sposobom, ze si jeden zacne mysliet, ze ked je clovek hlavne citovy a nie rozumovy, tak je asi zaroven aj ... menej inteligentny?
preco sa nieco nenaucit a skusit porazit protivnika jeho zbranami? naco len chaby posmech?

mozno sa par ludi urazi, ze som ich zahrnula. ale majte na pamati, ze momentalne davam do protikladu len pars pro toto. ako tu za patrona chladnej rozumovosti maju geo a pod. tak za tych citovych zastancov zial casto najviac kricia ti, ktori im cest veru nerobia.
ak sa vam to nepaci, skuste sa zapojit a obhajit empaticku potrebu tejto stranky s dostojnostou toho hodnou. lebo zatial sa na obranu tejto potreby predvadzaju iba roztodivne veci.

a stakola, prekvapuje ma, ze tak empaticka osoba ako ty, si dokazala toto vsetko a este k tomu prilozit dalsi blog. je to vec, ktoru by som od cloveka tak skusaneho osudom jednoducho necakala. od zatrpknuteho ano. potom by bolo vsetko toto pochopitelne. ale od empatickeho nie.

georgina, St, 10. 11. 2010 - 00:22

No, Magic, už asi budem vyhlásená za tvoj "chvostík" - ale proste Komu česť, tomu česť!

Tlieskam Áno Tlieskam Áno Tlieskam Áno Tlieskam Áno Tlieskam Áno Tlieskam

lydusha (bez overenia), St, 10. 11. 2010 - 00:29

Úsmev Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam že- ni-jál-níÁno

fidorka, St, 10. 11. 2010 - 07:38

Áno Tlieskam Áno Tlieskam a dodám už len Amen.(ďakujem Polárka,som si to požičala od teba Mrkám )

Polárka (bez overenia), St, 10. 11. 2010 - 15:18

Úsmev Mrkám

simika26, St, 10. 11. 2010 - 00:08

Áno Áno Áno pre Magic

sadlonka, St, 10. 11. 2010 - 20:38

MagicTlieskam Áno Tlieskam Áno Tlieskam Áno Tlieskam Áno , myšlienka dvorného šaša napadla hneď aj mňa.

noemi, St, 10. 11. 2010 - 07:41

Fúúúúha dievčence ale ste to rozbehli...
Pamätám časy na tejto stránke bez pravidiel...
Ak mala niektorá nejaký dobrý recept na niečo,nejaký liek hodila infošku a išlo sa ďalej..TAK AKO TO MEDZI DOBRÝMI KAMOŠKAMI CHODÍ..,neriešili sa autorské práva..potom prišli autorské práva a už sa tu človek bojí zverejniť link aby nebol zmetený pod čiernu zem že porušil autorské práva...
Argumenty...ak mala niektorá nejaký problém,radosť starosť a hľadala tu útechu,vždy tu boli názory a nastavené zrkadlo aj na pohľad z iného uhla...TAK AKO TO MEDZI DOBRÝMI KAMOŠKAMI CHODÍ...teraz už nie..
Mňa ste naučili rešpektovať názory iných a nemusím s nimi okamžite súhlasiť.
Dnes keď čítam vaše blogy,mám na danú vec názorov niekoľko a vždy až čas ukáže ako to v skutočnosti je.
Preto prosím vráťte ten čas,keď sme sa nebáli niečo zverejniť,nebáli sme sa reakcie,studených spŕch ale aj usmiatych slniečok.
Každá z nás to nemá v živote jednoduché,rešpektujte názory aj kladné aj záporné,rešpektujte tú pomyselnú hranicu súkromia a vážte si prácu každej jednej z nás...
Kami,chýba mi tu Smilan..Nehodíš sem niečo na uvoľnenie?
Napr.téma globálne otepľovanie a nahota na kúpaliskách???Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

georgina, St, 10. 11. 2010 - 08:08

Noemi, nostalgické vzdychanie nad starými dobrými časmi je asi také staré ako ľudstvo. Spomienkový optimizmus proste robí svoje.

Mám takú pamäť, akú mám (nič s tým nespravím - a ver mi, skúšala som), takže si pamätám aj to, na čo iní ľudia radi zabúdajú. Hádky, nedorozumenia, žabo-myšie vojny a búrky v šerbli tu boli, sú a asi aj budú.
Keďže nemažem svoje príspevky, môžem aj zdokumentovať - môj príspevok na NM z marca 2008: http://www.nanicmama.sk/ostatne/tak-neviem-ci-mozem Napísala som ho po jednej z búrok v šebli. Citujem (sa): Chcem vás poprosiť - nehádajme sa tu, neurážajme sa navzájom a nebuďme vzťahovačné! Ak sa to niekomu chce čítať, odporúčam do pozornosti aj diskusiu - tam je tá (vtedy aktuálna) búrka preberaná.

Okrem toho - kódex na NM pribudol len pred pár dňami. A dlho-predlho bolo zvažované, či ho sem vôbec dávať. Mnoho naničmám si asi naozaj neuvedomuje, že NM je webstránka s veľmi vysoko nastavenou hladinou tolerancie voči užívateľom.

Čo sa týka autorských práv - to nie je výmysel Kamilky, alebo môj... To je proste vec zákonom daná a za porušovanie sú reálne tresty. Za webstránku je ako autorka a majiteľka zodpovedná Kamilka. Už naozaj neviem, ako to vysvetliť. Kamilka tu viackrát spomenula, že mala kvôli nedodržiavaniu autorských práv užívateľmi webstránky problémy.

No a aby toho nebolo málo - je veľký rozdiel, či je na webstránke 30, alebo 300, alebo 3 000 užívateľov. Učíme sa (Kamilka, admini, všetci, čo pracujú pre OZ, teraz pribudol časopis... atď.) za pochodu. Hej, je to hlavne náš problém. Ale robíme, čo sa dá a najlepšie, ako v danej chvíli vieme. Aspoň sa teda o to snažíme.

Každopádne, definícia od Magic, ktorá označuje NM za "trenažér na život" podľa mňa platí na 100% pre úplne všetkých, ktorí tu sme.

noemi, St, 10. 11. 2010 - 09:12

Tak áááááási budem nostalgickáááááá...
Ďakujem Georginka krásne si mi to polopatisticky vysvetlila čo sa týka autorských práv a nielen toho.
Ďakujem Vám všetkým čo pre túto stránku tak húževnato pracujete a nielen túto stránku ale stíhate časopis,OZ a všetky iné aktivity dookola.
P.S.Ale aj tak mi chýba tá otvorenosť čo bola...

georgina, St, 10. 11. 2010 - 09:30

Noemi, ne/otvorenosť každého jedného prispievateľa je len na jeho vlastnom rozhodnutí. S tým ja (ani Kamilka, ani nik iný) nič nespravím. Ak sa niekto (ktokoľvek) bojí napísať sem svoj názor (rovnako ako Adus nižšie, dosť dobre nerozumiem, prečo ten strach), je len a len na ňom, ako (a či vôbec) si tento blok sám v sebe vyrieši.

Opakujem tu do zblbnutia - sme dospelí, sme svojprávni a o svojich ne/činoch rozhodujeme sami. A všetko, čo ne/urobíme, má nejaké dôsledky - a to je tiež zodpovednosť každého jedného z nás.

Je ľahké a pohodlné ukazovať prstom: "On/ona, hento a tamto môže za to, že ja musím, nemôžem, nesmiem, neviem... atď." Omnoho ťažšie je prijať zodpovednosť sám za seba a za svoje ne/činy...

Darinocka, St, 10. 11. 2010 - 07:53

Magic,klobúk dole!Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Áno Áno Áno Áno Áno Slnko

adus, St, 10. 11. 2010 - 08:29

Nepochopím jedno - ako sa niekto môže báť niečoho virtuálneho.
Keby som chcela (akože nechcem) tak tu úplne pokojne vychŕlim celý obsah "Najkratšieho slovníka slovenského jazyka" (alebo tak nejak sa volá útla knižočka, ktorá cca 10-15 rokov dozadu zverejnila všetky vulgarizmy, ktoré slovenčina pozná + niektoré cudzojazyčné ale bežne používané k tomu) na ktorúkoľvek registrovanú (poprípade aj neregistrovanú) dámu a budem sa len chechtať do rukáva, aké zhrozené by adresátky týchto vulgarizmov ostali. Ani v najmenšom by som sa nebála, že sa mi môže niečo stať. Lebo je to všetko virtuálne.
Duplovane by to platilo, keby som vedela, že ma osobne žiadna z nich nepozná.
Čoho sa báť - ak ide o písanie si na nete - že sa (ťa) dotknú slová napísané na (tvoju) adresu? Ale veď sú to len slová. A Boh nám dal dve uši ( v tomto prípade asi skôr oči) na to, aby sme jedným slová púšťali dnu a druhým von. No a možno by stálo za to aj osvojiť si ten postoj môjho ocinka, čo som už včera ponúkla do pľacu "Uraziť ma môže len inteligent" - ja sa práve vďaka nemu dokážem s nadhľadom povzniesť aj nad tú najhrubšiu urážku.

jamajka (bez overenia), St, 10. 11. 2010 - 09:05

Áno presne tak Adus. Hoci tu na NM nepoznám nikoho osobne (a rada by som - niektoré ), som tu už dosť dlho, aby ste poznali moje názory. Hoci v začiatkoch ma vedeli rozčúliť primitívne narážky a hádky (kvôli ktorým som zvažovala svoj odchod), aj tomu ma naučila NM . Selektovať. Dnes tu čítam príbehy a životné osudy dievčat ako knihu (života). Zoberiem román do ruky a čítam. Nekomentujem - veď autor si napísal scenár, sledujem dej. A keď nemám dobrú radu, alebo nechcem pridať komentár (moja vôľa a možnosť výberu), tíško sledujem vývoj. Ak mám dobrú radu, skúsenosť, alebo recept, rada sa rozdelím.
A v zásade nikoho neurážam.

MajaKvietok

noemi, St, 10. 11. 2010 - 09:14

toto som chcela povedať aj ja...naučila ma selektovať...Bože len som nemohla nájsť ten správny výrazTlieskam

eva m, St, 10. 11. 2010 - 09:15

"A keď nemám dobrú radu, alebo nechcem pridať komentár (moja vôľa a možnosť výberu), tíško sledujem vývoj. Ak mám dobrú radu, skúsenosť, alebo recept, rada sa rozdelím.
A v zásade nikoho neurážam."
- suhlas, citim to podobneÁno
Eva Slnko

carly, St, 10. 11. 2010 - 09:15

Adus, vzhľadom na množstvo urazených, tak na tieto stránky píšu samí inteligenti.

adus, St, 10. 11. 2010 - 09:54

aj tak sa to dá vidieť Mrkám

extremistka, St, 10. 11. 2010 - 08:56

nikam nechoď, ostaň tu, píš naďalej, selektuj a predýchavaj, nikdy nič nebude ideálne, stane sa že napísané vyznie niekedy úplne inak ako hovorené, a nezabudni že aj zajtra vyjde slnko Úsmev
Prajem Ti aj ostatným tu na webe krásny slnečný deň.

de-ni, St, 10. 11. 2010 - 10:03

Ja viem len jedno. Bez naničmamy, či už s pohodou, alebo občasným zahrmením si už neviem predstaviť deň.

vločka, St, 10. 11. 2010 - 10:08

..."keď dvaja robia to isté, nie je to to isté"...možno pre niekoho otrepané, ale pre mňa vždy pravdivé....priznám, nemám rada žabomyšie vojny typu kto z koho, oberá ma to o energiu. je to o to zložitejšie, lebo milujem ľudí, bez rozdielu vo svojej podstate.....ste všetci takí úžasní krásni a farební....
stakola, myslím, že veci netreba nikdy hnať do extrémov.
dievčatá ste ako mačky, ktoré vystrkujú svoje pazúriky aj keď pradú.

vyvyka, St, 10. 11. 2010 - 10:43

"A keď nemám dobrú radu, alebo nechcem pridať komentár (moja vôľa a možnosť výberu), tíško sledujem vývoj. Ak mám dobrú radu, skúsenosť, alebo recept, rada sa rozdelím.
A v zásade nikoho neurážam."-autor-ADUS.Plne súhlasím, ja sa nebojím napísať, čo si myslím, len nemám chuť, načo napríklad rozdúchavať ďalšiu hádku?Ako som napísala Stakole niekedy je lepšie popremýšľať, rozdýchať a ak ešte stále mám pocit že musím, potom napísať, lebo niekedy v urazenosti a hneve píšeme to, čo by sme nenapísali.Niekedy je dobré s odstupom času prečítať si,čo sme napísali dajme tomu v hneve pred rokom a zamyslieť sa, či by sme to napísali rovnako....Slnko

waikiki, St, 10. 11. 2010 - 12:26

Áno Vyvyka, absolútny súhlas, cítim to rovnako. Predýchavať, neprilievať olej do ohňa. Veď keď ma v reálnom živote niekto vytočí, tiež nerobím hneď veľký tresk a vresk, ale pouvažujem o situácii. Byť uziapanou hysterkou sa mi prieči. Veľa dokáže urobiť prirodzená úcta k ľuďom, nebrať ich ako menejcenných napriek tomu, že majú iný názor. Aj rozdielne názory sa dajú vyjadriť slušne. Slnko

magic, St, 10. 11. 2010 - 17:49

autor je jamajka.

jamajka (bez overenia), St, 10. 11. 2010 - 20:16

magic, v tomto prípade nezáleží na tom , kto je autorom. Ja by som sa ohradila len v tom prípade, ak by mi niekto prisudzoval mnou nenapísané vulgarizmy.

MajaKvietok

motylik, St, 10. 11. 2010 - 12:47

Och môj bože!!!! Som úprimne zhrozená Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie Ako niekto môže napísať o človeku ako je Kamila, že využíva stránky naničmamy pre svoje zisky! Prekvapenie To môže skutočne napadnúť len človeka:
1. ktorý ju nepozná - v tom prípade nesúď Mlčím
2. nemá čisté myšlienky a čisté srdce

Kamilka JE ČLOVEK S ČISTÝM SRDCOM.
Má štyri deti, takže určite sa nenudí. Napriek tomu myslí na ľudí, ktorí sú v hmotnej či inej núdzi a zo všetkých síl sa im snaží pomáhať. Nič iné za tým nehľadaj!
Asi toto už bolo v iných diskusiách napísané, o týchto búrkach čítam však až teraz a poriadne ma to zaskočilo. Vždy ma vie zaraziť takéto osočovanie. Nemohla som sa neozvať Mlčím
Všetkým ženám prajem Slnko Slnko Slnko v Zlomené srdce

Kamilka Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Zlomené srdce Zlomené srdce

lusesita, St, 10. 11. 2010 - 13:27

Motýlik,Slnko to čo sa tu medzi Stakolou a Kamilkou písomne odohralo je len obrovské emóciami nabité nedorozumenie.Slnko

denisa123, St, 10. 11. 2010 - 12:52

Dievcata, davno som tu nebola, co sa to deje, co sa to dejeeeeeeeeeeSmútok Smútok Smútok Precitala som si vsetko, ale pointa mi uslaPrekvapenie
Denisa

linda999, St, 10. 11. 2010 - 13:05

Ale ved stakola kdesi pisala, ze ako nas to mohlo napadnut, ze myslela www.stranky NM?
Takze predsa len myslela...
No trapne.

martaK, St, 10. 11. 2010 - 13:06

Nedá mi zas nenapísať.
Motylik - tie tvoje vykričníky. Ty si príspevok od stakoly asi riadne nečítala.
Ved stakola nenapísala nič zlé, len reagovala a bránila sa. A už vôbec nenapísala, že Kamila využíva svoje stránky pre zisky.
A ked to takto domotáte, tak potom z toho vznikajú nedorozumenia. Stakola len porovnávala. Skús si to prečítať znova. Slnko

Kamila, St, 10. 11. 2010 - 13:17

Citala si Stakoline predchadzajuce dva prispevky aj jej komentare, neboli tam sice priame obvinenia, vsetko boli krasne vety ..., ale jej narazky boli dostatocne nato, aby cloveka, ktoreho take nieco ani nenapadlo zacal zvazovat, ako si ja spajam biznis s charitou.

Opakujem praca na strankach od nanicmamy po torty ... je moja praca ako kazda iny, zivi ma a venujem je denne skoro 10 hodin uz velmi dlhu dobu. Preto mam aj reklamu na stranke, pretoze to je jedina moznost odmeny za moju pracu. Malokto vsak vie, ze vacsina banerov na tejto stranka je vymenou za pomoc ludom v nuzdi, alebo vymenou za podporu aktivit obcianskeho zdruzenia. Kvantum PR clankov na tejto stranke bolo za, dary pre ludi v nudzi ... Okrem toho prenajom srverov pre nase stranky, aby mohli fungovat v takom rozsahu ako funguju stoju naozaj vela penazi mesacne.

Obcianske zdruzenie je samostatna jednotka, ktora vyuziva potencial nasich stranok v tom, ze tu chodi vela zien a pozna vo svojom okoli zienky, ktorym vieme pomoct a zaroven vieme oslovit zeny aby pomahali.
Tu ja vidim to co sa podarilo Stakole svojimi milymi dosiahnut, ludia ktori nevedia o takomto fungovani stranok a OZ, vobec nemusia pochopit, ze to vsteko su len prazdne prirovnania, porovnavania, neporovnatelneho a mozu krasne zacat spochybnovat moju pracu, ved take neico bolo naznacene.

Na moju obranu sa ozyvaju prave dievcata(tie vase dvorne damy a kedy som mala korunovaciu?), ktore vedia, ze na pomoci inym hlavne prerabam a nerobim to preto, ze som andel, alebo svata, ale akosi to tak ide. Moja mamka by sa pre inych rozdala a nam to svojim vzorom vstepila do srdca.

Ja si viem uznat vlastne chyby, som dost sebakriticka, ale niektore vyjadrenia su nad moje sily.

carly, St, 10. 11. 2010 - 13:41

Kamilka, neviem, či mi uveríš, ale ja patrím medzi tých, ktorým to ani nenapadlo, kým mi nebolo objasnené o čo kráča.
Viem, že tieto stránky sú Tvoja práca, zamestnanie, že Ťa živia a chápem, že citlivo vnímaš a reaguješ na to ako sa kto k Tvojej práci vyjadruje. Tieto stránky sú Tvoje dieťa a každá matka je citlivá na svoje potomstvo.
Som však presvedčená, že nie si povinná nikomu nič vysvetľovať, kto bude chcieť vidieť za všetkou Tvojou snahou len obohatenie sa, tomu to aj tak nevyhovoríš a Ty sa tým budeš len zbytočne trápiť.

Kamila, St, 10. 11. 2010 - 13:46

Teba mozno nie, ale mame tu kopec diecat, co sem dosli len nedavno z tort, za artmamy ..., alebo len devy, ktore su tu mesiac dva ... Nepoznaju nase obcianske zdruzenie ..., ani ze za strankami stojim ja.
A povedz mi, ak si vraj dost dievcat o mne mysli, ze som schopna si "pestovat" na stranke Polarku, georginu, Lydushu na to aby rozduchavali nepokoje na stranke, aby som si zvysoval navstevnost a zisk, tak ako daleko je k tomu aby si msyleli, ze zarabam aj na charite?

carly, St, 10. 11. 2010 - 14:00

Vidím, že sa Ťa to veľmi dotklo, netušila som, že až tak.
Kamilka, ak nebudú mať otvorené srdce a myseľ, a budú za tým hľadať všetko iné len nie to, prečo to robíš, tak im to nevysvetlíš.
Tie reakcie budú vždy dobré aj zlé. Niekto vidí za Tvojím nezasahovaním do sporov to, že si pestuješ Polárku, Lydushu, Georginu, ja som to brala tak (určite aj veľa iných), že je to od Teba veľmi diplomatické a správne, že sa ako majiteľka NM držíš stranou, aj keď Ti niektoré názory boli možno bližšie než tie ostatné. Nevyhovieš všetkým.
Nech Ťa teší to, že pre veľa dievčat má Tvoja práca veľký význam a teší ich
denne navštevovať NM.

fidorka, St, 10. 11. 2010 - 13:28

prosím ťa kto tu čo domotáva,jedine tak stakola.najprv pouráža a nakoniec tu bude ona to chudiatko,nie?a kde je teraz,spravodlivá,citlivá?prečo nediskutuje?každá z nás vie čítať,každá má svoj rozum,tak nech si každá spraví svoj názor.
keď chce odísť,nech ide,ale lepšie by bolo,keby tu zostala,má sa tu čo učiť,tak ako my všetky.všetci robíme v živote chyby,no a čo?život ide ďalej,poučím sa a druhý krát sa snažím robiť veci lepšie...

nicebosorka, St, 10. 11. 2010 - 13:32

súhlasím s martouK a pod., tiež si myslím, že stakola nenapísala nič zlé, a ani nikde priamo nepísala o tejto stránke a priamo nenapadla Kamilu. Čítala som celú diskusiu viackrát a nič také tam nevidím.

Mňa akurát veľmi prekvapilo to, že fidorka napísala že VIE a NEVERÍ, že stakola to myslela všeobecne. To jej akože číta myšlienky, či ako? Ak niekde niečo také stakola napísala, tak sem s tým, lebo ináč to fakt nechápem, ako to môže vedieť...

ináč, ak ma pamäť neklame, tak pred 2 rokmi tu vznikla myšlienka, aby sa napísal list do Modrého z neba, pod ktorý sa podpíšu baby. Malo to byť pre dvojčatkovú maminku...a vtedy to nik nezatracoval, že je to len biznis...

http://www.nanicmama.sk/modre-z-neba-pre-silviu
http://www.nanicmama.sk/list-do-modreho-z-neba

Kamila, St, 10. 11. 2010 - 13:41

To je to, ona to vobec nenapisala priamo, ale v tak krasnych naznakoch. A uz niekolko krat opakujem jedine co som ja o Modrom z neba napisala, ze sa neda POrovnavat Modre z neba z doborovolnictvom, tak ako sa neda provnavat praca Matky Terezy z Modrym z neba, neda sa zovseobecnovat, co Stakola spravila.
A co som podla teba mala povedat divcatam, ktore mi napisali prosbu, aby som podporila ich ziadost polsat spolocnu prosbu do modreho z neba pre dvojcatkovu mamku, ze nepodporim, lebo...

len naviac zarazajuce je,ze Stakolu som velmi sklamala svojim postojom k Modremu z neba, pritom som na jeho adresu nenapisala nic negativne, len som neodporovala Lydushynym ostrym slovam. Vysvetlia som to, lebo naozaj uz poznam zakulisie dobrovolnictva aj postoj medii k charite, tak viem porovnavat ...

-sara, St, 10. 11. 2010 - 19:37

Kamila

nechodím na túto stránku veľmi pravidelne a možno mi niečo uniklo ale stále mám z toto pocit,že je to len nedorozumenie
myslím si ,že ak sa na NM a Modré z neba pozerám, z pohľadu človeka ktorému sa pomohlo je to jedno kto mu pomohol hlavne,že sa mu dostalo pomoci

ale, ak sa na to pozerám z pohľadu vynaloženej práce je to neporovnateľné a jednoznačne je to v tvoj prospech ja si tvoju prácu vysoko vážim a pre mňa aj toto bol dôvod napísať to verejne
a rovnako si myslím,že ani Stakola nie je z tých ktoré ,chcú škodiť skrátka nedorozumenie ktoré sa dalo vyriešiť aj súkromne a dokazovať ľudom,že tvoja práca je skôr poslanie alebo služba je boj s veternými mlynmi kto chce vidí kto nechce neuvidí lebo človek nemôže odovzdať ďalej to, čo sám nemá

georgina, St, 10. 11. 2010 - 19:52

Sara, ja len toľko - tí ľudia v Modrom z neba možno neriešia, od koho dostali pomoc. Ale na to, aby ju dostali, musia najprv svoj príbeh zverejniť pred (cca) polovicou Slovenska. A to mi príde voči nim dosť nefér.

Práve preto, aby sme sa vyhli pretriasaniu neraz citlivých informácií pred cudzími ľuďmi, pred rokom Johana vymyslela do nášho projektu Svetlušky. Žienky v núdzi, ktorým pomáhame, majú takto možnosť zostať v anonymite.

-sara, St, 10. 11. 2010 - 20:17

georgina
áno,ale ja to neodsudzujem práve preto lebo nepoznám príčinu ani okolnosti ich rozhodnutia

georgina, St, 10. 11. 2010 - 20:39

A ja to vari odsudzujem? Píšem, že mne sa to zdá nefér. Okrem iného aj preto, že mnohí ľudia, ktorí pomoc naozaj a zúfalo potrebujú, sa vyslovene hambia za to, v akej situácii sa ocitli. Neviem si dosť dobre predstaviť, aký vnútorný boj si musia v sebe vybojovať, aby toto riešili takým verejným vystúpením. Trebárs preto, aby mohli dožičiť niečo svojim deťom.

-sara, Št, 11. 11. 2010 - 01:13

georgina
ja netvrdím,že odsudzuješ ty alebo ktokoľvek iný použila som to slovo len na vyjadrenie svojho pocitu

ak sa človek rozhodne pomôcť nezištne ok
ak zištne tak s tým tiež nič neurobím
a platí to aj naopak

georgina, St, 10. 11. 2010 - 13:48

Nicebosorka, neviem ako iní, ale ja som sa za posledné dva roky naučila (aj vďaka NM) asi viac, ako za celý predchádzajúci život. Všeličo som vo svojom živote (aj v mojom náhľade na svet okolo seba) zmenila - a predpokladám, že takých nás tu bude viac. Takže argumentovať tým, že pred dvoma rokmi nik neprotestoval, asi nebude tak celkom košér.

Okrem toho - vážne teraz nemám čas pozerať, ako to bolo presne, ale pamätám si, že (napr.) konkrétne ja som tam napísala pochybnosť, ako asi tak Vilo dokáže zabezpečiť Silvinke novú obličku. Bez akýchkoľvek námietok to teda nebolo ani pred dvoma rokmi.
Takže tak. Na niektoré veci je aj akákoľvek charita proste krátka.

georgina, St, 10. 11. 2010 - 13:36

No a keď už sa tu mnohé tak veľmi pozastavujete nad tým, že predsa charita je charita za každých okolností, bez ohľadu na to, kto a ako ju organizuje - prečo sa nehlásite ako Svetlušky? Mohli by ste priamo v akcii posúdiť, čo a ako Kamilka a naše OZ organizuje...

Pribudli nám do projektu ďalšie príbehy, Svetlušky chýbajú tri. Potrebujeme všetko do dnešného večera dať dokopy.

AnnaK, St, 10. 11. 2010 - 14:01

geo,ake Svetlusky?akosi som to nezaregistrovala...o co tam ide?Kvietok

AnnaK, St, 10. 11. 2010 - 14:18

dakujem...mam napisat priamo tam,alebo komu?

georgina, St, 10. 11. 2010 - 14:36

Klik na môj nick, potom na "kontakt" a to, čo tam napíšeš a odošleš, príde mne do mojej mailovej schránky. Ďakujem Úsmev Slnko Slnko Slnko.

AnnaK, St, 10. 11. 2010 - 14:50

poslala som ti mail

georgina, St, 10. 11. 2010 - 14:56

Máš odpoveď Úsmev Slnko Slnko Slnko

Polárka (bez overenia), St, 10. 11. 2010 - 15:45

NM je ODRAZOM nie len nás /Geo, Lydus, Fidorka, ja a spol./, ale aj vás. A ako tak pozerám, Vás je viac.
Len toľko k tomu, akú tvár má NM, a čo sa tu odohráva.

Zuzana1978, St, 10. 11. 2010 - 15:58

Blizi sa zasa spln?Slnko

Poznamka na okraj: vsetka ludska interakcia je o vymene urcitych komodit, pre mna aj prispievanie na NM. Tym, ze prispejem , ziskam spatnu vazbu, co mi poskytne moznost testovat moj nazor.

Osobne nezistnu pomoc nemam rada. Rada si dopredu vyjasnim ake su presne podmienky poskytnutia urcitej sluzby. Preto presne viem, co mam ocakavat. Vola sa to kalkulovatelny risk.

Zuzana1978, St, 10. 11. 2010 - 16:02

Vsetkym prajem peknu den Slnko Slnko Slnko

Chobotnička, St, 10. 11. 2010 - 16:43

Pre všetky, lebo nemám na to všetko slov. Objímam Zlomené srdce Objímam Zlomené srdce Objímam Zlomené srdce Objímam Zlomené srdce Objímam Zlomené srdce Objímam Slnko

aretta, St, 10. 11. 2010 - 18:23

Vidím, že žabo-myšie vojny na NM neskončili. Skôr naberajú na intenzite. Taktiež som sa po istej búrlivej diskusii na moju adresu stiahla a vyrovnávala sa s tým v súkromí. Načo si lízať rany na verejnosti. No teraz neviem, bude to tu ešte niekedy naša stará naničmama??? Keby sa tie "búrky v šerbli" objavovali raz za pol roka, nestačilo by to??? Prečo si liečiť svoje komplexy štekotom v étery?
Kamilka, aj ked som tu párkrát "dostala po nose" nezišlo mi na um obviňovať teba. Som rada, že tieto stránky existujú. Aj ked už z nich nie som tak na vietvy ako na začiatku Pohoda

Kamila, St, 10. 11. 2010 - 19:36

Zazvonil zvonec a ropzravky je koniec. Kedze som s atu prehlasila za korunovaneho blazna, a dnes mi bola dokonca prisuden auloha kralovnej, mozem Vam sem napisat kratku rozpravku. tak ako som s apri mojich troch detoch nrozculovala, ze musim s nimi zaspavta a nemozem si apson vecre na chvilu vydychnut. Tak ma stvrte dieta prave spolocnym zaspavanim zachranilo, predtym aby sa zo mna stal total workoholik. kazdy neskory vecer minimalne hodinu cítam niektoru zo svojich rozpravociek, citaj romanticku knizku. To aby ste vedeli odkial cerpam tolku naivitu.
Nedavno som si znova precitala jednu z nich, v ktorej bol spomenuty pribeh, ktoremu som celkom nechapala, ale ktory mi velmi pripomenul burku v serbli, ktoru som pravdepodobne ja spustila.
Boal jedna malad krsana dama, nie velmi bohata, ale vesela, pna zivota, vtipna ... (naozaj to nie je o mne)Ludi a si ju velmi rychlo oblubili. Ako v spravnej rozpravke stretla mladeho krasneho muza, kroty sa do nej okamzite zalubil a do dvoch mesicaov bola svadba. Ale mlady muz, napriek tomu ,ze bo lkrasny, relativne bohaty, nebol si sam sebou az tak isty ... Mal mladsieho brata, ktoremu sa tiez dotycna dama pacila, ale potom, co jeho ponuku n avydaj odmietla, stali sa z nich dobry priatelia.
Nasa malda dama, mala rada ludi, spolocnost ... al eje manzel mal inde zaluby a tak ju casto na spolocneskych udalostiach sprevadzal manzelov brat, dobry priatel.
Ako neksor vyplynuli po kazdej takejto udalosti slobodny brat rpraval svojmu bratovi o tom ako jeho zinek abola v spolocnosti vsetkymi obdivovana, ako sa skvele zabavala, vsetkych ocarila a ze to mohlo sice vyzerta ta, ze ona s mnohymi muzmi flrtovala, al ez eurcite je v tom celkom nevinne. takto s ato opakovalo castejsie, co podsuval taketo informacie o svojej svagrinej uz ziarlivemu manzelovi. Aj ked ju vehmentne pred celou rodinou branil, ze ona je v tom uplne nevinne, ze to len tak moze posobit, podarilo sa mu spravit z nej nevernu koketu a vdaka vyhrotenej ziarlivosti ziarliveho manzel azabisli v suboji, kvoli totalnej somarine.

Ak niekto pochopil ok, ak ni e nevadi.problem je vo mne lebo citam vela ropzravocie azrejme pretlak romantiky je aj na kona vela. Mono len na zaklade takejto neoozbnej skusenosti sa ma dotkli veci, ktore som mala odignorovat, len ako obrazne prirovnania, aj som s asnazila, kym neprisiel dalsi gol ohladen kralovnej a dvornych dam, ale ved je to krasne.

Nejdme po sebe opravovat preklepy, lebo nestham, vcka man neprakticku dusu koepc riadu, cesta na letisko, dotiahnutie dvoch dvoch projektov na ktorych tazko pracovali Brona, georgina, S Maria, aby isch usiel nevyslo nazmar, kvoli mojej urazenej jesitnosti.

Prajem Vam pekny vecer a vela slniecka v dusi.

pripletka, St, 10. 11. 2010 - 20:10

Mile damy,
po dlhej dobe mi neda a zapojim sa do tejto komplikovanej diskusie. Zaregistrovala som na tejto stranke, ked malo moje dnes takmer 7 rocne dieta, iba tri Úsmevzaroven som vsak nebola ani na jednej spolocnej akcii a ziadnej z Vas som nepisala ,ze ju chcem spoznat osobne. Akosi sa mi nezdalo, ze je to podmienkou rovnopravnosti ucastnikov.
Kamilka, je uzasne, co si so strankou dosiahla. Verim, ze pre mnohe z nas je moznost porozpravat sa tu navzajom, vymenit si informacie, ci precitat pribehy inych cenna.
Co tu ja subjektivne vnimam po rokoch ako zmenu?
1. stranka sa zvacsila, prispevkov je vela no v porovnani s inymi "diskusiami", admin - teda Ty si stale tvorcom stranky a logicky su okamihy, kedy by standardny admin bol objektivnejsi
2. v diskusiach je mnoho reakcii, ktore jemnejsie povahy odstrasia (prosim ak v tomto okamihu chcete pisat o tom, ze kazdy ma pravo pisat co chce . . . ano ma. To nic nemeni na tom, ze cast prispievatelov sa cite nekomfortne, ked sa uderka do nich obuje)
3. reakcie na reakcie a nie na prispevky

A to je aj pripad Stakoly, ktory akoby bol vnimany inym metrom. Preco? A opat moj subjektivny pohlad:
- dotkla sa Ta ako tvorcu stranky, beriem
- komunikovali ste aj sukromne(taka moznost tu vznikla), ok
- poslala si jej e-mail inemu cloveku, dotklo sa jej to, pre mna pochopitelne
- vyjadrila svoj nazor, rovnako ako aj ty
- ako uzivatelka nema sancu byt Ti rovnocennym superom, Ty si tvorca stranky.

Nie je realne mat rodinnu stranku, s preferenciou osobnych vztahoch a zaroven virtualne miesto na pokec pre kohokolvek, kde platia rovnake pravidla pre vsetkych, ktore strazi nezavisly admin. Dnes mam pocit, ze snahou je udrzat to male prijemne rodinne, s dnes vyrazne vyssim poctom ludi, ktori sem chodia, pisu, reaguju. Pre mna osobne je klima diskusii uz v niektorych okamihoch podobna diskusiam na sme, kde cloveka zvozia len preto, ze sa vyjadri. Bez stipky empatie, schovani za vyjadrenia "ved kazdy ma pravo vyjadrit co citi . . . " Ano ma, obcas je to vsak na skodu.

Polárka (bez overenia), St, 10. 11. 2010 - 20:58

Ale tu si nevyberieš. Ja som bola v istej diskusii za scientologičku, psychicky narušenú a iné invektívy, ktoré si už nepamätám - cez to všetko som sa snažila písať slušne, bez osobných narážok - ale aj tak sa mi ušlo.
A teraz ako ? Mám sa ísť sťažovať, a zaťažovať Kamilu tým, že sa niekto neovládol ? Alebo sa teraz mám ponosovať, že na mňa neboli v istej téme dostatočne citliví, empatickí a láskaví ?

Ako vyzerá celá stránka je obraz nie 10 ľudí na NM, ale všetkých. Každého jedného prispievateľa. Faktom ale je, že aj keď sa snažíš sebelepšie, sebeláskavejšie a neviemako napísať príspevok, niekedy sa nájde niekto, koho sa to dotkne a potom to ide Kvietok

pripletka, St, 10. 11. 2010 - 21:29

to je pravda. je vsak nepravdepodobne, ze sa to zmeni,ak aj Kamila, ako admin, riesi situaciu prostrednictvom diskusie, v mnohom Kamilka, aj domyslanim si , co kto myslel, aj ked to priamo nezaznelo. Ako by povedala moja babka : "jeden nedaj sa a druhy neboj sa!" POtom je treba akceptovat , ze diskusia na tejto stranke funguje viac v osobnej, subjektivnej ako v objektivnej rovine. Vzdy ked sa to dotkne nickov, za ktorymi su rozpoznatelni konkretni ludia Úsmev

enny, St, 10. 11. 2010 - 20:25

Kamila ty si uuuuuuuzasna,Zlomené srdce Áno
potrebuju Ťa tu aj tam,
urcite si si brala k srdcu aj slova pravdive ,ale aj nepravdive
chyby robim aj ja ,ale aj ty ,ale nie isto take rovnake...
Mali ste pravdu obidve myslim Ty a aj Stakola..(neberem do ust,jak zarabas),je to tvoja praca,a s laskou ju robis.
Myslim na tie dievcata,žienky atd...ja som to tiez tak brala,ze ked som to tu citala ta fasa-super,ale tie podrypky ma vyhodili s diskusie...a nie len mna...
A tiez som myslela ze ,ak admin dokaze zrusit napr.mna..tak moze aj ine...,ale nebolo tak...tak som prestala v urcitych diskusiach komentovat nieco...
Život ide dalej,veď pre nejake slova sa nemätneme do smutku a potom utiahneme.
Preto som aj ja tu stale a ciiitam,a ciiitam jak to stale tu v realnom zivote beziÚsmev

cibinkals, St, 10. 11. 2010 - 20:34

Stále si myslím, že Stakola neurobila nič zlé!!!!
A nech už to ktorá kolvek z Vás cíti-všeliako...neurobila nič zlé! Povedala si len svoj názor!!! Ved to tu stále preferujete...ved som si povedala "len svoj názor" a zrazu je zakopaná pod čiernu zem.
myslí, že by ste sa mali nad sebou zamysliet..Plačem rozoberáte hlúposti....dnes som v ambulancii riešila 42-ročnú ženu, ktorá sa rozhodla mat dieta, lebo celý život túžila mat dietatko...zapotácala sa, padla na hlavu, zakrvácala do mozgu, a teraz jej telo udržuju pri živote, aby aspoň trošku dochovalo bábatko, čo rastie v nejPlačem ...a ked ho vyberu, tak ju odpoja...
Prestaňte sa hádat....ved je to na smiech....Mlčím

stakola, St, 10. 11. 2010 - 20:36

Plačem

nicebosorka, St, 10. 11. 2010 - 20:44

Prekvapenie Smútok a inak Tlieskam

lydusha (bez overenia), St, 10. 11. 2010 - 20:47

OMG nemam slov. Podme si hrat na city. Uz len to tu chybalo. Slzy uz su, vid dole aj hore...ah jo.

Polárka (bez overenia), St, 10. 11. 2010 - 20:52

Áno
Citovo vydierať, a cítiť sa zle za to, že niekto je na tom horšie, ako my. Zásadne sa takto necíťme počas každého dňa, ale iba v momentoch, ktoré nám pripomenú našu krehkosť a smrteľnosť. A keď to prehrmí hurá do života. No jo, aj taký je život.

fidorka, St, 10. 11. 2010 - 21:03

Každý to prežívame ináč,komu sa chce plakať,nech plače,komu sa chce smiať,tiež môže,len neviem,prečo sa v tom máme stále babrať,keď "rozprávka už skončila",načo stále jatriť rany?Opakujem,každý robí chyby a robiť stále bude,nie sme dokonalí roboti,ale len obyčajní ľudia.V živote sa stávajú aj väčšie katastrofy,ako je jeden omylom preposlaný mail.
Ja z toho celého vidím jedno obrovské pozitívum.Vďaka tomu "náhodnému" omylu sme sa dozvedeli o sebe také veci,ktoré by sme asi teraz nevedeli,pretože to spustilo následnú lavínu.Posunulo to všetkých ďalej,každú jednu z nás,to mi nikto nevyhovorí.
Možno si poviete že od veci,ale v tejto súvislosti ma napadol jeden vtip,ako sa mníšky viezli na bicykloch po hrboľatej ceste a matka predstavená na konci zavelila:Tak sestry,dosť bolo rozkoše,nasadíme si sedačky....Pohoda

nicebosorka, St, 10. 11. 2010 - 21:24

Lydushka, vidíš a ja to zas neberiem ako hru na city, ja si myslím, že to cibinkals skôr myslela tak, že pokiaľ fakt nejde o život ide o ho.no Mrkám a opísala tú príhodu, lebo toho bola svedkom ...ako porovnanie (ale je to môj názor, moje cítenie) Mrkám

adus, Št, 11. 11. 2010 - 00:54

presne takto som to pochopila aj ja - a mohli by aj všetci ostatní, ale zdá sa že chuť hasiť tu ešte stále je aj keď hlavný oheň už vyhasol, tak treba rozdúchať nejaký zostatkový malý ohníček čo dútna niekde na okraji ....Mrkám

enny, St, 10. 11. 2010 - 21:00

Smútok ,ja si myslim ze nik sa nehada
len si vymienaju nazory...
A to tu je.
Mne by sa tiez take nieco mohlo stat,co Kamile a Stakole
mala som na jazyku toho tolko,co som nenapisala,lebo zbytocne budem
hadzat pismenka ked ma po niektory nepochopia...
Raz som tu hodila vyrok:
Keď zlo sičí na teba,sprchnes ho na ineho...
Admin ma vyhodil,lebo to neni vyrok.
Nie nebol to vyrok,ale bolo to tak tiez napisane
ze ked bola na fore nejak hadka..
A mne sa to velmi nepacilo,lebo sprchli to na ineho..
A potom pri tom vyroku bolo aj to...
"ze jedovatejsi je ten,co ho dava"
Asi tak..Prekvapenie

Kamila, St, 10. 11. 2010 - 21:03

Vies, ked povie Lydush svoj nazor, tak na plnu hubu tak vsetci vedia co chcela povedat ... a ked ho napise Stanka, tak krasne sladko a uplne nenapadne, ako by sa dalo nieco nahodou vysvetlovat, tak vlastne nepovie nic a najlepsie ked to dorazi sukromnym mailom, len netusim preco je to pre mna ako ked pichas spendliky pod nechet . Ok, moj problem mam co so sebou robit. Naozaj ma nerovneho supera autorku stranky, ale nepriamo sa obula nielen do mojej prace, ale predovsetkym do moje duse, ktoru tu davam na dlani a to boli. Bohuzial si neviem lizat rany doma, lebo ma tato somarina zastihla, v nie prave najslepsej faze. Suhlasim je to totalan banalita, ked niekto spochybnuje na zaklade uplne nevinnych prirovnani tvoje skoro patrocne dielo a ked sa k tomu dozviem, ze som podla mnohych ludi "podla, vypoctava .." Naozaj bezvyznamne obvinenie.

stakola, St, 10. 11. 2010 - 21:11

Kamila, toto nikto nikde nepovedal a ani nenapísal. Kto povedal, že si podlá??? vypočítavá???? Kamila nútiš ma zverejniť ten môj mail, čo som Ti napísala, aby dievčatá vedeli ako a čo som Ti napísala.

Polárka (bez overenia), St, 10. 11. 2010 - 21:18

NIkto ? Stanka skús si to prečítať. Napr. to o tých dvorných dámach a podobne, lebo vo svojich slovách zjavne nevidíš nič v neporiadku.
Kamila ťa k ničomu nenúti, nedrží ti pri hlave pištoľ /nebuď prosím alibista, a nehádž to na Kamilu/. To ty potrebuješ za každú cenu byť pre všetkých biela, ako ľalia. A ver mi, tento stav je púha ilúzia. Nikdy nebudeš pre všetkých dobrá, krásna duša /a je irelevatné či ňou si, alebo nie si/.

lydusha (bez overenia), St, 10. 11. 2010 - 21:20

Áno Áno Áno Áno

stakola, St, 10. 11. 2010 - 21:20

Ani sa o niečo také nesnažím a keby to tak bolo, asi ťažko by došlo k takejto kauze, ak by som sa snažila byť medová, nemyslíš?

Polárka (bez overenia), St, 10. 11. 2010 - 21:23

Práve naopak...

Kamila, St, 10. 11. 2010 - 21:20

Prepac ale nerozumies, ja som nenapisalal, ze si mi povedala ze som podla alebo vypocitava, ja som napisala ze potom, co si mi oznamila ze vela zien je presvedcenych o tom , ze platim spominane damy aby tu robili rozbroje, si pripadama koby ma niekto z toho obvinil, lebo len takyto clovek podl amna je schopny take nieco urobit.

Kamila, St, 10. 11. 2010 - 21:23

A z toho konkretne neobvinujem Teba, toto sa ma dotklo, lebo toto si o mnej vraj mysli vela ludi.

enny, St, 10. 11. 2010 - 21:30

Ale co ? a som to ja co som napisala,
ide o to ze jedovatejsi je ten co ho dava?
ked hej...tak nebola diskusia vtedy s tebou...
trocha tie komentare sa hadzu ta neviem,komu pises..

stakola, St, 10. 11. 2010 - 21:25

Kamila, nemám už ten môj mail. Prosím Ťa, ak ho máš, daj ho sem!!! Nie je tam napísané nič také, že si PLATÍŠ dámy, aby robili rozbroje, daj ho sem, lebo potom naozaj vyzerám, ako nejaká hyena. Nech je to fér!

Kamila, St, 10. 11. 2010 - 21:38

Asi tam nebolo, ze konkretne platim damy, ja uz neviem najst spravnu formulaciu, preto uvadzam "pestujem" Tie ktore ma naozaj poznaju vedia, ze zastavma nazor, zenajprv treba vypocut, pochopit az potom moze prist faza mudrych rad. Tie , ktore ma poznaju a su tu dlhsie vedia kolko ma stalo usilie, aby som to tymto devam vysvetlila, na stranek v burlivych debatach a potom uz len jalovo rozmyslala co s tym, ale naozaj som nic nevymyslela. Lebo to nejde, niekomu tieto damy pomozu, niekoho otdila vyzenu, ja nema dovod ich vyhodit, lebo neporusuju ziadne eticke ani moralne pravidla, len pisu co sui myslia, a v mnohom ja maju pravdu, len podla mna ju zeny, ktorym bolo velmi ublizene nezvladnu v prvej a najtazsej faze.
Preto sa ma tato mysleinak dotkla, ale toto sa netyka teba. Ty si len nevinne pripustila, ze by si aj taketo moje pocinanie celkom chapala
Co ma dorazilo od teba, bolo, ze si zhrnula nazory lydush, polarky na nazor modre z neba, telku .... prisudila ich mne len preto ze som im neprotirecila. Tvoje narazky na web, reklamu na strankach, som bez daslich navazujucich veci brala zhruba s nadhladom, ale vzajomna kombinacia ma uplne dorazila.

Polárka (bez overenia), St, 10. 11. 2010 - 21:43

Ja som sa ku kvalite spracovanie Modrého zneba, telky nevyjadrovala, a už vôbec pejoratívnym spôsobom.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama